Telecomanda fara baterii

Cronica TV: Reclame la tampoane

de Mantzy     HotNews.ro
Marţi, 8 iulie 2008, 10:43 Life | Acasă

Cronica TV
Ma enerveaza reclamele la produse care duc cu gandul la subiecte tabu. Tampoane. Prezervative. Gel pentru fixat placa dentara. Hartie igienica. Pastile pentru diverse procese aparent scarboase ale corpului. Creativii nostri nu s-au prins ca unele chestii devin vulgare tocmai atunci cand incerci sa le spui intr-un mod finut. Repetati dupa mine, ba: menstruatie, diaree, ciclu, sange, constipare, sex, penis, muci, chelie, erectie, stirb. Asa-i ca va simtiti mai bine?

Menstruatie sana in reclame insano

De exemplu, la reclamele la absorbante, exista un termen-cliseu: prospetime. Te duce cu gandul la legume. Automat, iti creeaza o imagine de neprospetime in cazul in care doamna in cauza nu-l foloseste. Dragut. Discrete – “e simplu sa ramai proaspata cu Discrete.” Daca nu folosesti Discrete, o sa mucegaiesti. Always FRESH (sic!) – “te invaluie in prospetime.” Cum te invaluie, frate publicitar?! Pai e tampon sau manta de ploaie?!

Eu as propune o abordare mai directa a reclamelor la tampoane. La ce duce absenta lor? La pete. Asa, deci cu tamponul Iz Fresh vei fi nepatata. Iar spotul va fi asa: o tipa merge prin piata cu o pata pe fund. Ceilalti, natural, rad de ea. Tipa striga, aruncandu-si capul pe spate: “cea care se simte fara pata sa arunce prima cu piatra!”. Instantaneu, spre mecla ei zboara zeci de caramizi. Cadrul se muta pe expeditoarele cataroaielor. Ati ghicit, ele folosesc Iz Fresh si nu au chef sa tolereze lipsa de prospetime azi.  

Mai e una la tampoane: OB – “creat de o femeie-ginecolog”. Aha, mesajul e clar: ea stie, ca e femeie si le-a incercat ea insasi. Cel mai probabil, a ajuns la aceasta solutie ideala dupa mai multe incercari nereusite. Avand in vedere ca vorbim despre un tampon intern, iata cum ne apare o noua imagine draguta in fata ochilor. Felicitari femeii-eroine care a descoperit OB-ul. Sigur a trecut prin multe, ca sa spun asa.

You can leave your rahat on

Mai e un produs a carui simpla pomenire in discutie ne provoaca disconfort: Furazolidonul. Clasicul antidiareic. Initial, au avut o campanie scarboasa despre cat de util le-a fost furazolidonul unor tipi pe care i-a apucat stim-noi-ce in mijlocul drumului. Vorba lu’ strabunicu’, un fel de “caca-n drum si fuge-n tufe”. Aia a fost o campanie mai sincera, totusi, desi cu usoare elemente de scatofilie.  

Reclama actuala la Furazolidon se termina cu un slogan complet aleator: “acum intr-un ambalaj pe care-l pot citi si nevazatorii”. Am ramas masca, va marturisesc. M-am tot gandit ca e o gluma pe care n-o prind eu. In fine, daca e o gluma, e proasta. Apoi m-am gandit ca poate nu e o gluma. Si, daca nu e, la ce se refera, totusi? In primul rand, pe voi, daca ati fi orbi, v-ar deranja o amarata de diaree? Dimpotriva, nu? Iata un mijloc de a-ti gasi drumul mai usor inapoi spre casa. Hansel si Gretel sunt deja depasiti.  

Dar apoi mi-a picat fisa: pai normal ca e important ca orbii sa poata sa “citeasca” pe flacon. Cu siguranta ca reprezinta un procent foarte mare din publicul tinta. Va dati seama de cate ori au confundat a doua sticla de bere cu borcanul cu iaurt?

mantzy.wordpress.com




















3645 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    o abordare diferita in reclamele la tampoane (Marţi, 8 iulie 2008, 10:58)

    Florina [anonim]

    http://teodorcucu.wordpress.com/2008/03/13/protect-your-beaver/
  • +3 (3 voturi)    
    Epoca de piatra (Marţi, 8 iulie 2008, 11:37)

    Oana [anonim]

    Bey Mantzy bei,

    ce ar fi sa ne intoarcem in epoca de aur cand femeile foloseau vata si carpe...ca deh nu aveam atunci atatea produse cate vedem la televizor!

    Si ce ar fi mei Mantzy sa faci tu un exercitiu de imaginatie si sa vezi cum ar fi viata unora fara produsele repective de care tu faci misto ca ultimul ignorant si mitic necivilizat! Asa-i ca nervii tai ar fi mult mai relaxati si frustrarile pe care le-ai acumultat din diverse motive in tinerete au trecut ca prin farmec...

    Mantzy...io iti recomand sa vezi un terapeut daca nu suporti astfel de reclame...ca nu toate in viata asta is cu lapte si miere ci unele is, cu menstruatie si erectie!

    ////
    • 0 (0 voturi)    
      oooooana (Marţi, 8 iulie 2008, 20:25)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Mai fato, nu am nimic impotriva reclamelor respective, nu o sa fac nici un fel de apreciere asupra calitatii lor dar o sa ma intreb mereu de ce demonstratia se face cu cerneala albastra cand toata lumea stie ca menstruatia este rosie. A ta cum este????
      • 0 (0 voturi)    
        Despre culori (Miercuri, 9 iulie 2008, 10:52)

        Oana [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Draga adrian,

        ai pus o intrebare mai infantila decat articolul.

        Cred insa ca publicitarii s-au gandit sa foloseasca cerneala albastra ca nu va afecteze Dumneavoastra (i.e. persoane de genul celor care nasteti asemenea monstruozitati de comentarii) retina si simturile . Se pare insa ca au esuat...

        Iti recomand si tie vizita la terapeut sau o discutie serioasa cu prietena/amanta/mama sau cu toate "trei" ca sa intelegi cum sta treaba!

        fara nici un pic de respect,
        Oana
        • 0 (0 voturi)    
          Parerea mea (Miercuri, 9 iulie 2008, 12:48)

          Mantzy [anonim] i-a raspuns lui Oana

          Eu cred ca Oana are menstruatia albastra da'i e rusine sa recunoasca :)) Si mai cred ca Irina Loghin are menstruatie-tricolor. Ma rog, avea :D
    • 0 (0 voturi)    
      bv oana (Miercuri, 9 iulie 2008, 8:56)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Oana

      F bine oana!ce e cu sictirul asta?mie mi se pare reusite reclamele la tampoane....iti spun ce anume ai de facut fara sa fie vulgaritate..si apoi..daca ti se pare rau asa cum ti se pare sa te uiti la o reclama dupa ideea care ai vazut-o...si apoi..draga mitzi...esti fata sau baiat..ca daca esti baiat taci dracului din gura k tu nu porti nik intre picioare o data pe luna....k ce porti tu porti mereu si ala se cheama penis....si nush dc nu ar aparea si aceasta denumire la tv...!!!esti inapoiat....reclamele la furazolidon sunt fff realiste! intr-un moment important ti se poate intampla asa ceva...iar pastilele sunt f bune....garantez!!!!....mai mitzi,,,cred k nu stii ce e ala advertising si nu stii cum se face o reclama si cat de greu......habar nu ai asa k taci din gura!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Muntii nostri tampon poarta (Miercuri, 9 iulie 2008, 12:52)

        Mantzy [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Draga acronim... Problema reala nu este ce poarta (sau ce are) unul sau altul intre picioare o data (?!) pe luna. Mult mai ingrijorator este ce poarta unii intre umeri o data pe viata.
  • +1 (3 voturi)    
    TABU (Marţi, 8 iulie 2008, 11:41)

    Anelise [anonim]

    Nu vreau sa comentez calitatea articolului: lipsa de talent scriitoricesc e evidenta de la o posta. ce ma surprinde insa e violenta cliseelor, abuzul si discriminarea feroce.

    ce e atat de scabros in ciclul menstrual? sincera (da fireste, sincera) sa fiu nu am mai auzit pana acum ca ar fi ceva scabros in asta. ma duce gandul la un comentariu inspirat care spunea ca daca barbatii ar trece prin asta ar prezenta-o ca un semn divin al puterii si virilitatii lor :)))

    draga mantzy, nu-i asa ca tu crezi ca homosexualii ar trebui pedepsiti si ca exista o conspiratie iudeo-masonica ?
    • -1 (3 voturi)    
      Fetelor... (Marţi, 8 iulie 2008, 12:10)

      Mantzy [anonim] i-a raspuns lui Anelise

      ...n-ati inteles nimic. Deci, reluam: "Creativii nostri nu s-au prins ca unele chestii devin vulgare tocmai atunci cand incerci sa le spui intr-un mod finut."

      Imi place sa ma citez... Anelise, faptul ca n-ai inteles mesajul ii face pe mii de misogini (ca mine, cum spui tu) care discrimineaza feroce in tara asta nedreapta pentru femei (sic!) sa se convinga ca parerile lor despre femei sunt intemeiate.

      Special pentru voi, la articolul viitor voi adauga o nota de subsol in care va voi explica ce am vrut sa zic.

      Traiasca femeia si restul almanahelor!
      • +1 (1 vot)    
        ciudat... (Marţi, 8 iulie 2008, 17:00)

        Anelise [anonim] i-a raspuns lui Mantzy

        recunosc ca am citit articolul din 2 in 2 randuri..ca reactie normala si adecvata a unui creier pe care elucubratiile cu pretentii de 'trendy' il obosesc...

        asaaaaa, deci, poate ca ni se va explica acum care e mesajul: inapoi la reclame scabroase? sau mai degraba asta e genul de articol: " ce naiba sa scriu intr-o zi de marti cand , ca si ieri, alaltaieri si mai intotdeauna inspiratia nu e de partea mea"...daca asa e, scuze, traisca ziua de marti! hai curaj, mai e putin si vine toamna :)
      • 0 (0 voturi)    
        bata-n balta (Miercuri, 9 iulie 2008, 12:07)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui Mantzy

        tocmai vroiam sa scriu ca citind articolul am zimbit, deci ai (re)inceput sa existi. dar cand am vazut comentariul tau si m-am razgandit. n-ai stofa
  • +2 (2 voturi)    
    stupid (Marţi, 8 iulie 2008, 11:57)

    ABS [anonim]

    Glumele din final apropos de orbi sunt cel putin lipsite de bun simt... ca sa nu zic mai multe.
  • +1 (1 vot)    
    L-a luat valul pe mantzy (Marţi, 8 iulie 2008, 12:01)

    netanderthal [anonim]

    Presupun ca dupa o asemenea tirada incepe sa se racoreasca si sa gandeasca mai clar. Treaba cu nevazatorii e impinsa in spume gratuit. Daca nevazatorul are un flacon "anti-diaree" pe care scrie si in Braille si un flacon pentru (stiu eu?) medicamente pt inima, voi ce ziceti? Nu credeti ca ar trebui sa stie ce sa ia? Cat despre "Menstruatie sana in reclame insano " ce sa zic? Limbajul pseudo elitist si aproape inteligent e apanajul unor omuleti care mai au de evoluat putin. Nici pe mine nu ma incanta reclamele la tampoane, etc, dar de aici pana la a luat la misto o categorie de oameni evident defavorizati (nevazatorii) e o cale lunga, intortocheata si de prost gust. Manzty, ia un Furazolidon poate merge si la logoree.
    • 0 (2 voturi)    
      In sfarsit... (Marţi, 8 iulie 2008, 12:14)

      Mantzy [anonim] i-a raspuns lui netanderthal

      ...o parere pertinenta. Buna si gluma cu logoreea. Cu o mica mentiune: de cand lumea, umorul isi trage seva din discriminari de toate felurile.
      • 0 (0 voturi)    
        discriminati mai, hai hai! (Marţi, 8 iulie 2008, 16:53)

        anelisa [anonim] i-a raspuns lui Mantzy

        eco! in urma unui silogism cu premise destul de sofisticate Mantzy a concluzionat ca discriminarea face gluma ...pai zic hai sa discriminam fratilor intr-o veselie ca sa avem de ce rade...
        • 0 (0 voturi)    
          Tu stii vreo gluma? (Marţi, 8 iulie 2008, 18:14)

          Mantzy [anonim] i-a raspuns lui anelisa

          Bancuri cu negri, cu evrei, cu blonde, cu tigani, cu homosexuali, cu politisti, cu handicapati, cu bolnavi. Ai auzit de vreuna din categoriile astea?
          • 0 (0 voturi)    
            Mantzi, tinerel si prostuc.. (Marţi, 8 iulie 2008, 22:54)

            ioi [anonim] i-a raspuns lui Mantzy

            ..in schimb stii ca o controversa vinde mai bine decat un adevar de bun simt.
            Stiu bancuri cu evrei si cu blonde, dar mai stiu si un banc cu prosti. Si in el se zice ca un prost arunca o piatra in balta si 10 intelepti se arunca sa o scoata, mai Mantzi baiatule mancate-ar tata.. Ia du-te tu si fa-ti niscaiva cultura ca la dat marunt din dinti te pricepi si vad ca astia de la stirilefierbinti.ro ti se uita cam mult in ceru gurii. Tare-as vrea sa stiu si eu de ce..
          • 0 (0 voturi)    
            ahaaaaaa (Miercuri, 9 iulie 2008, 0:10)

            Anelisa [anonim] i-a raspuns lui Mantzy

            chiar? ei uite la asta nu m-as fi gandit. mantzy esti genial! aproape ca as vrea sa te cunosc.

            sa imi explici ce au in comun blondele, evreii si bolnavii. adevarul e ca bolnavii sunt chiar cei mai de ras ...ma intrerup aici cu scrisul ca nu ma mai pot abtine de ras ...esti genial mantzy!!!!! la multe articole de acest gen!!!!!!
            • 0 (0 voturi)    
              Posta redactiei cu Anelisa (Miercuri, 9 iulie 2008, 10:32)

              Mantzy [anonim] i-a raspuns lui Anelisa

              @ioi - te cam inseli la aia cu piatra-n balta. Hai sa-ti citez dintr-un editorialist mai bun decat mine care scrie chiar aici, pe stirifierbinti.ro: "Nemultumirea este un factor motivant mai tare decat satisfactia. Pentru orice nemultumit vocal, exista 10 clienti satisfacuti care tac" (Ioana Avadani). Deci trebuie sa-ti revizuiesti teoria despre prosti&intelepti. Si da, exista si bancuri cu prosti. Si sunt la fel de discriminatorii. Cat despre cultura, n-ai mancat tu fripturi cate carti am citit eu.

              @anelisa: cam multe semne de exclamare. Simptom clar al frustrarii. Iar frustrarea la doamne poate proveni din doua locuri. Sa dam cartile pe fata: esti urata sau proasta? Hai sa ne cunoastem!!!!!! :))
              • 0 (0 voturi)    
                Ai uitat sa imi spui care-i faza cu stirifierbinti (Miercuri, 9 iulie 2008, 12:00)

                ioi [anonim] i-a raspuns lui Mantzy

                1. Faptul ca imi citezi din Ioana Avadani ma lasa rece. Citatele din alti editorialisti "mai buni decat tine" nu tin loc de argumente supreme.
                2. "Cat despre cultura, n-ai mancat tu fripturi cate carti am citit eu.". Primo, cultura nu se masoara in numarul de carti citite. Secundo, fraza asta iti dovedeste, paradoxal, incultura.
                3. Cati ani ai? Nu ca ar avea vreo importanta, doar de curiozitate asa, ca pari foarte imaturi si becalian in gandire..
                • 0 (0 voturi)    
                  Bai, da' mai relaxati-va si voi! (Miercuri, 9 iulie 2008, 12:54)

                  Mantzy [anonim] i-a raspuns lui ioi

                  1. Whatever.
                  2. Era la misto aia cu cartile si fripturile.
                  3. 23.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Si totusi..? (Miercuri, 9 iulie 2008, 14:16)

                    ioi [anonim] i-a raspuns lui Mantzy

                    ..la stirifierbinti.ro cum ai ajuns, ca vad ca tot ocolesti raspunsul.

                    Btw (unde 'B'-ul nu vine de la 'Bai'), sunt foarte relaxat. Doar ca nu citesc prea multe pe net si am pretentia ca macar alea pe care le frecventez deja sa nu se mai polueze mai mult decat sunt deja..
    • 0 (0 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 8 iulie 2008, 14:46)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui netanderthal

      :))))
  • +1 (3 voturi)    
    Pai e chiar mirific..... (Marţi, 8 iulie 2008, 12:28)

    Emil [anonim]

    Sange inchegat/statut, focar de microbi, care amestecat cu putina urina din cand in cand e o imagine de vis....ma duce cu gandul la buzile din liceu unde proastele infundau veceurile cu minunatele accesorii, igienice de altfel...


    Nu mai stiu cine a zis ca Marketing-ul ar trebui sa pedepsit cu pedeapsa capitala. Aici ii dau dreptate.


    La fel ma capiaza si reclamele la detergenti in care unicul scop al gospodinelor din intreaga lume este obsestia pentru curatenie. Sunt toate la fel, pline de clisee (inainte si dupa, detergentul "celelalt" intotdeauna e nasol, satisfactia orgasmica in momentul exterminarii petelor si desincronizarea oribila a vocii in cazul multor reclame dublate).

    Sa continui? Reclamele la cosmetice pt femei...promoveaza cultul gagicii superficiale, care are un singur scop: Sa fie in pas cu ultimele aparitii de la Taft, Oriflame, AVON, Maybeline... in caz contrar fiind izolata de societate. Meciul "Brains" vs "Beauty" castigat intotdeauna de "Beauty", restul contand prea putin.


    Mantzy, felicitari, te rog continua. Poate citesc companiile de advertising...
    • +1 (1 vot)    
      Marketingul, bata-l vina! (Marţi, 8 iulie 2008, 14:51)

      Real Dee Dee [anonim] i-a raspuns lui Emil

      Are mare dreptate cel care a zis marketingul ar trebui sa fie pedepsit cu pedeapsa capitala, dar as vrea sa completez putin: atunci cand este folosit fara cap. Din pacate, la noi termenul de marketing nu inseamna foarte mult. Am inceput sa copiem ca tampitii idei si concepte fara sa analizam vreun minut daca acestea se potrivesc pietei noastre. Vina pentru reclamele aberante de pe piata nu apartine creativilor, apartine companiilor care isi dau imaginea/produsul pe mana agentiilor de publicitate fara a sti exact ce isi doresc, care e publicul tinta, etc. De multe ori au un buget de marketing care trebuie cheltuit pana la sfarsitul anului nu conteaza cum, dar macar sa se vada. Si care este scopul agentiei? Sa creeze o reclama (mai mult sau mai putin potrivita) pe care sa o lanseze in media sa faca si ei un ban (cel mai profitabil mod). Compania fericita, agentia fericita. A face marketing nu inseamna a face pur si simplu o reclama. In fine... mie una mi se "zbarleste pielea" atunci cand vad reclamele "noastre" si nu numai "la produse care duc cu gandul la subiecte tabu". Nu zic ca nu exista reclame bune, exista unele chiar foarte bune, doar ca sunt destul de putine. Ce am mai observat? Tendinta de a copia ideile. Pana acum se copiau ideile reclamelor de afara. Acum se copiaza ideile chiar de la reclamele romanesti mai vechi... sau o fi aceeasi agentie cu o singura idee buna dar clienti diferiti?
  • +1 (1 vot)    
    o idee noua? (Marţi, 8 iulie 2008, 13:29)

    oana [anonim]

    subiectul articolului mi se pare destul de amuzant pentru ca trebuie sa marturisesc ca am observat si eu ploaia de clisee din aceste reclame. si nu vorbesc numai de reclamele la tampoane, ci, asa cum spunea Emil, si cele la detergenti si cosmetice (parerea mea este ca ar trebui facut un test cu un anumit tip de rimel de exemplu, si daca nut i face genele atat de lungi si stufoase si si... cei care l au conceput ar trebui biciuti pana la os- am si eu o fantezie pentru ca ma scot din minti muierile alea modificate in Photoshop). dar, intrebarea este, daca nu sunt folosute acele clisee, cum servesti o reclama care sa fie pe placul tuturor sau, cel putin, al majoritatii. pentru ca nu te supara mantzy, dar varianta sugerata de tine va fi interzisa de CNA.
  • +1 (1 vot)    
    cam putin umor... (Marţi, 8 iulie 2008, 13:32)

    E [anonim]

    bai Mantzi, macar sa fi avut bunul simt sa spui si sursa de inspiratie pentru acest articolas (in speta un blog mai celebru decat tine, si cu mentiunea ca subiectul a ajuns, ei bine, chiar piesa de teatru premiata)
    as mai putea abserva o greseala tehnica (puteai sa intrebi si tu o femeie inainte, sa-ti explice cum e treaba): tampoanele alea la care in reclame se mentioneaza ideea cu prospetimea (vezi Discrete de care vorbesti, sau ceea ce tu generic numesti Iz Fresh) n-au nicio legatura cu menstruatia, se folosesc fix in zilele celelalte.
    in rest, ce sa zic, suna un pic fortat. blogul ala, desi mult mai vulgar, m-a facut totusi sa rad cu lacrimi, nu m-a facut sa ma simt aiurea citind despre subiect (desi sunt femeie...)
    • -1 (1 vot)    
      Ah, m-ai prins... (Marţi, 8 iulie 2008, 13:55)

      Mantzy [anonim] i-a raspuns lui E

      Pe sistemul: "e-un blog mai celebru decat mine?! cu-atat mai bine tarii si lui cu-atat mai bine", spune-mi si mie despre ce blog vorbesti, ca eu am copiat doar din piesa de teatru, ca are si plagiatorul mandria lui, nu fura de la orice parlit de blogger.
      • 0 (0 voturi)    
        blogul cu pricina (Marţi, 8 iulie 2008, 15:16)

        E [anonim] i-a raspuns lui Mantzy

        http://abjectu.weblog.ro/
  • 0 (0 voturi)    
    inevolutie (Marţi, 8 iulie 2008, 14:25)

    eu [anonim]

    ....draga scriitorule, asa zis, consider ca esti plin de inhibitii si frustrari personale de ai reusit din constipatia intelectuala sa dai nastere la asa monstru gazetaresc; bine ca s-a nascut mort.
    Fara nici o stima si cu indemn sincer in a te mai educa,
    Stevo
  • 0 (0 voturi)    
    Cata ingeniozitate... cat talent! (Marţi, 8 iulie 2008, 18:42)

    Franz [anonim]

    Reclamele pentru produsele de igiena corporala intima au fost dintotdeauna o "piatra tare" pentru creatorii de reclame. Nu pot spune ca cele de la TV sunt cele mai fericite, spun insa ca nu vad de ce autorul (care, apropo, nu inteleg de ce a ales sa se ascunda sub pseudonim) tuna si fulgera impotriva acestora, atata timp cat solutiile propuse in text sunt aluziv-scabroase... si sa nu ma luati aici cu explicatii cum ca, vezi, Doamne, sunt ironice, pentru ca astea sunt ironii de coltul blocului. De ce nu propune interzicerea menstruatiei sau obligativitatea sarcinii anuale simultane pentru toate femeile cu varsta intre 12 si 55 de ani... (iti dai seama, cocos, in fiecare an, noua luni scapi de reclamele astea) ... ca aberatii, daca se vrea, se pot gasi destule. Sau, poate, autorul (autoarea, desi ma-ndoiesc c-ar fi o ea) are nostalgii legate de trecutul relativ indepartat... sau are actiuni la o fabrica de vata (careia, avand in vedere ca se foloseste si la rani, ii pot da un slogan in tonul textului pe care l-a scris: "Buna de la cap... la coada"). In rest, frustrari adolescentine (vezi femeia ginecolog si modul in care a experimentat OB-ul) si aiureli pe teme scatologice. Daca autorul e barbat... ce-i pasa? daca e femeie, vai de cel cu care sta... La un astfel de mod de a gandi, mi-e teama ca becalizarea a lovit si in cei ce stiu sa scrie (adica la alfabetizati; precizez pentru a risipi orice iluzie a vreunui eventual Camil Petrescu... nu e talent nici macar pentru vreun Octav Dessila). Daca tot te durea subiectul, de ce nu ai pus in discutie inventiile lexicale gen "protejslip"? Sau te depasea nivelul discutiei, ba? In incheiere, uite ce-au zis unii ceva mai rasariti: Naturalia non sunt turpia. Incearca sa tii minte. Astept cu vadit interes nemultumirile tale vizavi de "Pupaza din tei" sau "Punguta cu doi bani"... ca pe-acolo esti.
  • 0 (0 voturi)    
    Rasfat (Marţi, 8 iulie 2008, 22:30)

    daddy cool [anonim]

    Un alt cliseu al al creativilor nostri este "rasfatul". Producatorii (de bunuri) se dau de ceasu' mortii sa rasfete publicul, in special cel feminin. Pentru ca "merita", alta duma. Si ce merita ele? Carti-flori-bomboabe de ciocolata-mutzunei de plus-cine romantice? Nuuu, mai degraba produse pentru igiena intima, ca sa fie mai curate, mai uscate, mai zglobii si -f. important!- iaurturi care le-ajuta sa defece mai usor. Din pacate, nu s-a inventat nimic pentru constipatia intelectuala...
  • 0 (0 voturi)    
    anti-reclame (Miercuri, 9 iulie 2008, 11:10)

    Diva [utilizator]

    ce-i drept toate reclamele sunt penibile...in afara celor de la sprite si coca-cola cele cu ursuletii polari de cand sunt mica...in rest nu fac decat sa ma enervez ca pierd timpul uitandu-ma la prostamol si love+
    si macar de-ar fi o reclama si gata....dar nuuuuuu...10 min de reclame stupide la produse si mai stupide
  • 0 (0 voturi)    
    reclame (Miercuri, 9 iulie 2008, 18:58)

    nedumY [anonim]

    moaaaaamaaaa, ce de comentarii, pro si contra felului in care sunt facute reclamele!!!!
    Voi chiar urmariti reclamele? Mie mi se pare momentul cel mai potrivit de a iesi la o tigara sau la toaleta (ca tot veni vorba de furazolidon).


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă