Scena din Marele Stan

Rob Schneider debuteaza in regie cu un film pe masura celorlalte in care a aparut pana acum sau al caror scenariu l-a scris. Ai spune ca nici nu conteaza povestea din moment ce la fiecare cinci minute este strecurat cuvantul „penis” sau alte variante ale lui si sunt pomenite, de asemenea, indeletniciri mai mult sau mai putin „pidosnice” (probabil spre hazul homofobilor. Sau nu.)

Insa povestea conteaza, si inca cum! Schneider (care apare de la o secventa la alta cand cu ochelari, cand fara – dar ce mai conteaza!), a facut afaceri (necinstite) in imobiliare si afla ca peste sase luni intra la inchisoare. Principala informatie pe care o culege de la un fost puscarias (gay) este ca va fi violat fie de banda nazistilor, fie de cea latino-americana, fie de cea a negrilor, fie de toate la un loc. Sa te tii ras!

Vezi trailerul filmului:

Tocmai cand se gandea cum sa preintampine drama vietii lui, eroul gaseste in strada un maestru care, desi e puchinos si foloseste tavile pe post de scrumiere, va face din el un luptator imbatabil. Si nu doar pentru ca mananca serpi vii sau se lasa agatat de sfarcuri.

David Carradine probabil ca n-avea bani de tigari din moment ce a acceptat nu doar sa apara, dar si sa-si ia in raspar personajul din „Kill Bill”. Dar ce, n-a jucat si in „Se credea un Picasso”/”Fall Down Dead”, unde le macelarea pe Monica Barladeanu si Mihaela Radulescu? Un actor trebuie sa munceasca!

Ca sa n-o mai lungim, „Marele Stan” este un film cum putine ati vazut, cu poante scabroase si grosolanii cat cuprinde pelicula. Dar ridica respectul de sine al proaspatului regizor, care si-a rezervat rolul unui papa-lapte ajuns cel mai tare din parcare, maestru al tuturor stilurilor de lupta, capabil ca de la inaltimea lui de 1.50 sa bata mar pe cei mai solizi barbati (si pe urma sa-i faca sa danseze. Singurul moment unde iti vine sa razi e catre final, cand se porneste un mini-spectacol de dans). Ma intreb care sunt regizorii preferati ai lui Rob Schneider? Cica ar fi lesinat la filmari, din cauza caldurii. Arta cere sacrificii...

Comisia de rating de la Centrul National al Cinematografiei a interzis filmul spectatorilor sub 15 ani. La cat de penibil e, trebuia interzis de tot. Nici macar nu poti manca in timp ce te uiti la el. Iti sta puiu-n gat.

„Marele Stan”/”Big Stan” – 2007, 107 minute, regia Rob Schneider, cu: Rob Schneider, David Carradine, Erik Betts, Randy Couture. Filmul intra in cinematografe la 18 iulie