Stefan Hrusca, Chuck Norris si internetul

de Cosmin Navadaru     HotNews.ro
Duminică, 20 decembrie 2009, 3:12 Life | Fun

grup anti-Hrusca pe facebook
Foto: Facebook
Considerat cel mai important simbol asociat ideii de Craciun si de colinde in Romania, Stefan Hrusca a ajuns subiect de bancuri si tema principala a mai multor pagini web. "Daca te-ai saturat sa asculti colinde la serviciu, pe strada sau prin magazine, iar Hrusca ti se pare un infern, trebuie sa vada lumea ca existi. Pune mana pe un metal greu!", propune un grup deschis pe facebook luna aceasta, sub titlul "Fa o fapta buna de sarbatori! Nu baga colinde la serviciu!", in timp ce un site despre "Hrusca facts" ne prezinta compilatia Best Of Ler. Printre piesele de pe album: Ridica-ma la Ler (L.E.R. Mafia si Lerodana), Let's Talk About Ler (Ler&Peppa) si It's My Ler (Dr. Lerban).

Moda cu bancurile despre Chuck Norris pare sa apuna, Stefan Hrusca fiind preferatul glumelor care circula pe internet, cel putin in perioada sarbatorilor:
  • Hrusca pentru noi este Chuck Norris 2.
  • Hrusca minerul isi construieste singur lerul.
  • Chitara lui Hrusca e mai tare ca sabia lui Stefan.
  • Cand Hrusca e racit se amana Craciunul.
  • Mos Craciun este al doilea producator de ler dupa Hrusca.
  • Hrusca poate muri intr-un singur fel: inecat in ler de kryptonita.
  • Primul cuvant zis de Hrusca n-a fost “mama”, ci “ler”.
  • Soarele rasare in fiecare zi doar cu acordul lui Hrusca.
  • Cand primeste un apel, telefonul lui Hrusca suna lin.
  • Ca sa-si stapaneasca lerul in timpul anului, Hrusca ia calmante, dar de Craciun da jos cenzura.
  • Hrusca este singurul care il colinda pe Chuck Norris, este singurul capabil sa produca indeajuns ler.
  • In cinstea lui Hrusca, de craciun Chuck Norris isi denumeste pumnii “Lin” si “Catilin”; cand loveste cu ei, vindeca.
  • Hrusca a cantat prima colinda in 1845.
  • Hrusca s-a nascut dintr-o colinda cantata de el in 1945.
  • Hrusca nu asculta colinde, colindele il asculta pe Hrusca.
Mai multe maxime si aforisme gasiti aici.


Citeste mai multe despre   







  


13829 vizualizari
  • -9 (29 voturi)    
    asa a inceput in Vest (Duminică, 20 decembrie 2009, 3:56)

    gica [anonim]

    ..cu glume si azi s-a ajusn SA INTERZICA TOT CEI CRESTINESC SI REFERITOR LA HRISTOS CHIAR IN TIMPUL CRACIUNULUI !
    PS: SI SE MANDRESC DE IGNORANTA LOR !
    • +5 (13 voturi)    
      haha... (Luni, 21 decembrie 2009, 11:10)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui gica

      ... nimic nu e interzis prietene. stai calm. fiecare face ce vrea pe 25 dec ;). foarte corect nu?
      • 0 (0 voturi)    
        totusi (Luni, 20 decembrie 2010, 10:52)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        e vorba de cum evolueaza oamenii. e vorba de desacralizarea profunda a vietii oamenilor si societatii. totusi e de bun simt sa nu iti bati joc de ce e sfant pentru (multi) altii. eu unul nu gasesc valori in actuala societate, nici macar repere de valoare in domenii ca politica, massmedia, economie. mai raman cei care s-au format acum ceva mai mult timp si nu cad in desuetul actualei tendinte in muzica, literatura etc si Hrusca si cei din generatia lor, mai sunt inca valori. Daca cuiva nu place Hrusca, sa nu-l asculte,e problema lor...
        Eu vreau sa il ascult pe Hrusca, pt ca muzica lui inca mai trezeste emotie... pe cand pufanii din ziua de azi, nu stiu decat sa rada si sa distruga orice valoare... ca sa citez un filozof mare al nihilismului "nu furia, ci hohotul de ras ucide..." da, foarte adevarat ca traditia Craciunului precede crestinismul, dar asta nu il face fals, nu e decat manifestarea divinului in alte forme, dincolo de ce a facut insitutia bisericii prin oamenii sai, fapte care apartin tot oamenilor si nu divinitatii. e prea multa ignoranta si inertie, sunteti cumpliti cu toata pseudostiinta si asa zisa voastra inteligenta. daca voi faceti ce vreti, cand vreti, respectati si ce fac altii. sunteti o contradictie in sine...
  • -9 (31 voturi)    
    pagani-dezaxati ! (Duminică, 20 decembrie 2009, 6:49)

    toma [anonim]

    este postul craciunului,se COLINDA!!!
    v-ati saturat?
    treceti pe coran sau pe marx,engels,lenin,ceausescu+iliescu !!!
    • +5 (15 voturi)    
      :) (Luni, 21 decembrie 2009, 11:15)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui toma

      ai naibii pagani. ar tebui arsi pe rug.... pacatosii. sa faca ei glume pe seama a ce e mai sfant pt ortodoxie. Zi-mi unde se ascund paganii ca ma duc cu bomba de gat sa ii iau de mana sa ii duc in fata judecatii de apoi. amin!

      Apropo. Eu am trecut pe Frank Sinatra in perioada sarbatorilor de iarna. ma regasesc mai degraba in versurile si ritmurile lui cand ma bucur ca ma reunesc cu familia de sarbatori. Te superi pe mine ca imi place Sinatra ?
    • +2 (10 voturi)    
      nenea (Luni, 21 decembrie 2009, 14:13)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui toma

      Hristos nu s-a nascut de craciun ci prin februarie/martie si nu s-a nascut in anul 1 ci cu vreo cativa ani inainte. craciunul este, la origine, o sarbatoare pagana, asa ca nu te grabi cu etichetele. in cazul articolului este vorba de niste glume si atat. Hristos n-a spus niciodata "sa nu glumiti", eu asa stiu.
      • +2 (8 voturi)    
        Dupa care calendar..... (Luni, 21 decembrie 2009, 17:59)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Data nasterii este relativă din cauza calendarelor. Avand in vedere anumite argumente şi contraargumente popoarele creştine, in mare parte au convenit ca Sarbatoarea Naşterii să fie pe 25.dec. Si de asemenea s+a mai convenit ca numaratoarea anilor sa inceapa cu Naşerea lui Hristos. Data naşterii este anul I. (de ex anul 1 era noastră sau după Hristos, sau Ano Domino. Deci daca noi pe 25 dec sarbătorim Naşterea Domnului, şi cu această ocazie se cantă şi se ascultă cantece tematice, de ce sa facem pasămite o faptă bună şi să nu le ascultăm. De ce trebuie să aderăm in masă la ofticările cuiva?
        Referitor la "sa nu glumiţi" hai să meditam puţin la următoarele: Ci cuvântul vostru să fie: Ceea ce este da, da; şi ceea ce este nu, nu; şi la: Multe vă sunt permise, dar puţine vă sunt de folos. Şi se ne mai gândim sa dif. dintre glumă şi băşcălie.
        Muzica crează atmosfera iar pentru unii Hruşcă crează muzica în cea ce priveşte Crăciunul. Deci la mai mare.Cui nu+i place găseşte uşor alternative şi nu e nevoie să genereze "mişcări şi curente ideologice", în spiritul faptei bune, doar daca in esenţă urmareşte altceva.
        • -1 (1 vot)    
          daca intelegi engleza, citeste (Marţi, 22 decembrie 2009, 1:15)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Florin

          The pagan origins of the Christmas date, as well as pagan origins for many Christmas customs (gift-giving and merrymaking from Roman Saturnalia; greenery, lights, and charity from the Roman New Year; Yule logs and various foods from Teutonic feasts), have always fueled arguments against the holiday. "It's just paganism wrapped with a Christian bow," naysayers argue. But while kowtowing to worldliness must always be a concern for Christians, the church has generally viewed efforts to reshape culture—including holidays—positively. As a theologian asserted in 320, "We hold this day holy, not like the pagans because of the birth of the sun, but because of him who made it."
        • -1 (1 vot)    
          mai citeste (Marţi, 22 decembrie 2009, 10:31)

          -Myth- [utilizator] i-a raspuns lui Florin

          iti recomand sa citesti un studiu comparativ al religiilor, daca nu est pre habotnic o sa-ti schimbi parerea. Eliade te-ar ajuta mult si merita citit.
  • -6 (26 voturi)    
    HRUSCA ESTE O MARE VALOARE ! (Duminică, 20 decembrie 2009, 8:24)

    ADIS [anonim]

    HRUSCA ESTE O MARE VALOARE ROMANEASCA, UNA DIN FOARTE PUTINELE, SI CU ATAT MAI MARE ESTE SUPERFICIALITATEA, CA SA FIU ELEGANT SI SA NU SPUN PROSTIA, CELOR CARE POT SPUNE CEVA URAT DESPRE ACEST MARE ARTIST. VOCEA SI COLINDELE SALE SUNT FANTASTICE, UNICE. AM FOST SI LA CONCERTUL SAU DE SAMBATA SI RAMAN CU ACEEASI IMPRESIE DEOSEBITA.
    • +6 (10 voturi)    
      si stefan cel mare (Luni, 21 decembrie 2009, 11:17)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui ADIS

      este o mare valoare in istoria Romaniei si a culturii romanesti. dar o gluma nu omaora pe nimeni. chiar ne face sa zambim un pic.
      gluma ramane gluma si trebuie tratata ca atare.
      :)
      sarbatori fericite oameni buno
    • -1 (1 vot)    
      ma... (Vineri, 3 decembrie 2010, 17:09)

      vitzee [utilizator] i-a raspuns lui ADIS

      ma, io cred ca tu ESTI hrusca...
  •    
  • +1 (19 voturi)    
    Site-ul e o porcarie (Duminică, 20 decembrie 2009, 8:29)

    birtolon [anonim]

    Am dat click, dar pare un site facut de un handicapat.
    Voi chiar v-ati amuzat ?
    • +1 (7 voturi)    
      dap (Luni, 21 decembrie 2009, 13:53)

      tichia_symbolon [utilizator] i-a raspuns lui birtolon

      subscriu !
  • +10 (20 voturi)    
    Not funny :( (Duminică, 20 decembrie 2009, 9:59)

    gaspy [utilizator]

    Cu exceptia lui "Cand Hrusca e racit se amana Craciunul" restul mi s-au parut insipide.
  • -10 (20 voturi)    
    Dracul lucreaza prin oameni (Duminică, 20 decembrie 2009, 12:38)

    ionel [anonim]

    Asa cum Dumnezeu lucreaza prin oameni, si necuratul face la fel. Ce legatura sa aiba necuratul cu Craciunul? De aici si utilizarea celor mai slabi de inger de care necurat. La urma urmei daca nu iti plac colindele asculti alt fel de muzica
    • +7 (11 voturi)    
      mda... (Luni, 21 decembrie 2009, 13:15)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui ionel

      ...si prostia de asemenea....
      pacat ca simtu umorului lucreaza mai putin la unii...care vad consiparatii satanice in orice gluma :). cat de bolnav sa fii?
  •    
  • -7 (19 voturi)    
    Chiar asa? (Duminică, 20 decembrie 2009, 13:07)

    Mara [anonim]

    Se pare ca nu ne mai plac colindele romanesti, dar ascultam extaziati cantecele de Craciun ale sectantilor americani.
  • -2 (16 voturi)    
    d-aia (Duminică, 20 decembrie 2009, 13:48)

    bogdan [anonim]

    ascultam cantecele "sectantilor americani" pt ca au mai muta vlaga decat jalaniile conationalilor, pt ca e un anotimp al bucuriei, nu al adormirii...lumea are nevoie de veselie, nu de "ler"....asta ca sa nu zic de altceva!
    • +7 (7 voturi)    
      Ce e lerul? (Duminică, 20 decembrie 2009, 16:35)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      .
      • 0 (2 voturi)    
        Ce sa fie? (Luni, 21 decembrie 2009, 14:50)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui soferul

        Pentru interneto-dependenti:

        http://dexonline.ro/search.php?cuv=ler
    • +1 (5 voturi)    
      'muta' e vlaga din tine (Luni, 21 decembrie 2009, 11:15)

      alin [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      esti si tu din generatia celor carora le e rusine ca sunt romani, crestini, esti fan facebook, hi5, dintre cei care isi dau intalnire in fata la Unirea cu cei pe care ii cunosti pe net, etc.
      tocmai de aia comentariul tau nici nu conteaza atata timp cat reperele tale sunt americanii.
      cred ca poporul roman nu are nevoie de oameni ca tine. ai votul meu pt a emigra. adica iti dau eu voie sa pleci si-ti platesc si drumul ('one way ticket', vb cantecului).
      • 0 (2 voturi)    
        pt Alin "Vlaga" (Joi, 24 decembrie 2009, 15:45)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui alin

        aline, imi cumperi un bilet dus? pe bune? uite, pt tine renunt si la facebook si la hi5 dar mai ales la intalnirile de la Unirea...si da, domnule Ler, alias "poporu roman" trimite-ma in america pt ca prefer un conglomerat civilizat decat un Hrusca si niste colinde mai mult decat epuizate....intr-o tara in care cei care raman se bat cu pumnu in piept de patrioti ce sunt....si isi mananca de sub unghii facand politica si injurand...nu vreau sa hulesc sarbatorile dar, papusa mica, atunci cand vorbesti de generatii nu uita sa te incluzi si pe tine la complexati cu prejudecati si patrioti cu leru la buzunaru de la piept....sunt mandru ca sunt roman pt ce reprezinta istoria, credinta si individualitatea acestui popor nu pt ca nu sunt de acord cu un ler nenorocit...si apropo, daca nu-mi place "miorita" nu sunt cumva fascist? a se scuti de raspunsuri
  • -12 (20 voturi)    
    e postul mare (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:09)

    bil [anonim]

    in post credinciosii colinda
    cine nu vrea, treaca la coran sau la marx engels ceausescu iliescu
  •    
  • +11 (17 voturi)    
    land of caterinca (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:49)

    dragoshf [utilizator]

    cica inflamarea trece repede cu un pic de ler
  • +12 (16 voturi)    
    Oameni buni ... (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:17)

    Andrei [anonim]

    Exista libertatea de opinie, fiecare are dreptul sa-si exprime un gand, pentru asta s-a murit printre altele in 1989 ! Ati uitat ??
    Da, piesele lui Hrusca sunt minunate, insa de 20 de ani le ascultam in mod repetat, obsesiv, imediat de cum incepe luna decembrie. In statii de metrou, gari, centre comerciale, la posturi de radio, ai cele mai mari sanse sa dai peste "Leru-i ler si iarasi ler".
    Hrusca nu este singurul artist roman care are melodii de Craciun !!
    Repet, nu-i o problema ca exista Hrusca, e o problema ca se difuzeaza doar Hrusca !
    • 0 (4 voturi)    
      pai el este de referinta ! (Luni, 21 decembrie 2009, 11:29)

      alin [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      cei mai multi artisti doar incearca sa cante colinde. nu mai spun de faptul ca f multi incearca sa-l copieze.
      am crescut ascultand colindele lui si dupa cateva decenii de viata n-am vz sau auzit pe nimeni sa se ridice la nivelul sau. si ascult colinde cantate de oricine pt ca un colind ramane un colind pana la urma.
      da, cel putin pt mine si pt ffff multi altii, ramane numele si vocea pe care le asociez cu colindul de Craciun. si mai mult, pt ca in fiecare an vine cu colinde noi si reusite.
      nu cred ca exista vreo tv sau post de radio care sa cenzureze pe altii in favoarea lui. il aleg pe el pur si simplu, pt ca el este no1.
      si aporpo de '89, din cate se vede, s-a murit pt cu totul alte cauze si nici intr-un caz pt ce credem noi. marea dictatura si comunismul in care traiam nu s-au schimbat in bine. au luat doar o alta infatisare.
      ASA CA SA STIM CU TOTII, TRAIM INTR-O DICTATURA SI INTR-UN COMUNISM IN FORMA MODERNA.
      DUMNEZEU SI SUFLETUL OMULUI AU RAMAS DUSMANII CEI MAI MARI AI CELOR CARE CONDUC LUMEA.
  • +2 (16 voturi)    
    Hrusca (Duminică, 20 decembrie 2009, 19:24)

    Anonim [anonim]

    Hrusca l-a creat pe d-zeu si i-a zis: "in timp ce EU te voi colinda tu vei construi universul!"
    "Ler-ul sa fie cu tine fiule" ii zise Hrusca lui d-zeu dupa cele 7 zile de munca asidua.
    • -1 (5 voturi)    
      hahaha (Luni, 21 decembrie 2009, 11:20)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      asta a fost cea mai buna!!!! :)
  • +3 (15 voturi)    
    Teroarea Hrusca a inceput (Duminică, 20 decembrie 2009, 20:32)

    dan [anonim]

    Teroarea Hrusca a inceput odata cu apropierea Craciunului. Afirm aceasta din respect si iubire pentru aceasta Sarbatoare crestina. Hrusca apare "by default" si ne intoxica in fiecare an, demometizand prin repetitie sentimentul crestin.
    Asa ca domnule Hrusca!!! Mai taci odata, si lasa-i pe oameni sa simta frumusetea Craciunului.
    Sau eventual mai schimba repertoriul.
    • -2 (6 voturi)    
      terorizat (Luni, 21 decembrie 2009, 11:04)

      alin [anonim] i-a raspuns lui dan

      poate ca tu te simti terorizat !
      asta pt ca ai o grava prbl nerezolvata la un moment dat in viata ta.
      te rog nu incerca sa ne intoxici cu astfel de comentarii. bine ca scrii 'sarbatoare' cu S, iar 'crestina' su 'c' mic. oricum si asa ar fi fost o greseala, dar greseala pe care ai facut-o este si mai mare si vadeste in ce eroare esti oricum ai fi.
    • +1 (1 vot)    
      "Teroarea Hrusca a inceput" (Marţi, 22 decembrie 2009, 12:41)

      soso [anonim] i-a raspuns lui dan

      Din respect si iubire pentru aceasta "Sarbatoare" crestina!!!Ai dreptate,ptr tine e doar o Sarbatoare care iti ofera un nou prilej(motiv) de distractii marunte si meschine ca toate celelalte din cursul anului.Clamezi un respect si o iubire!?Hrusca prin colindele sale vesteste bucuria apropierii Craciunului si preamareste Nasterea Domnului,Marea Sarbatoare Crestina,din iubire si simtire fata de Domnul.Respectul ptr Isus nu se"afirma",ci se acorda,primeste si observa!La fel cum iti respecti parintii,semenii,religia.
      Iar daca Hrusca te intoxica cu colinde,"by default", "demonetizand prin repetitie sentimentul crestin", asta insemnand sa nu mai existe de azi inainte, Sarbatoarea Nasterii Domnului ptr a nu fi vestita de Hrusca,Sinatra,Elvis,Nat King Cole s.a.m.d. precum si de preotii si mirenii care "demonetizeaza si intoxica" prin slujbele si colindele repetitive anual, "Sarbatoarea crestina"! Imi doresc ca Domnul sa-ti aduca intelepciune,sanatate si pace!Si cu putina iubire in plus vei avea parte de azi inainte,de cele mai frumoase Sarbatori Crestinesti!
      Un Craciun Fericit turor dragi tie!
    • 0 (0 voturi)    
      Teroarea Hrusca a inceput (Marţi, 22 decembrie 2009, 18:47)

      soso [anonim] i-a raspuns lui dan

      Din respect si iubire pentru aceasta "Sarbatoare" crestina!!!Ai dreptate,ptr tine e doar o Sarbatoare care iti ofera un nou prilej(motiv) de distractii marunte si meschine ca toate celelalte din cursul anului.Clamezi un respect si o iubire!?Hrusca prin colindele sale vesteste bucuria apropierii Craciunului si preamareste Nasterea Domnului,Marea Sarbatoare Crestina,din iubire si simtire fata de Domnul.Respectul ptr Isus nu se"afirma",ci se acorda,primeste si observa!La fel cum iti respecti parintii,semenii,religia.
      Iar daca Hrusca te intoxica cu colinde,"by default", "demonetizand prin repetitie sentimentul crestin", asta insemnand sa nu mai existe de azi inainte, Sarbatoarea Nasterii Domnului ptr a nu fi vestita de Hrusca,Sinatra,Elvis,Nat King Cole s.a.m.d. precum si de preotii si mirenii care "demonetizeaza si intoxica" prin slujbele si colindele repetitive anual, "Sarbatoarea crestina"! Imi doresc ca Domnul sa-ti aduca intelepciune,sanatate si pace!Si cu putina iubire in plus vei avea parte de azi inainte,de cele mai frumoase Sarbatori Crestinesti!
      Un Craciun Fericit turor dragi tie!
  • -1 (9 voturi)    
    finally, some action (Luni, 21 decembrie 2009, 3:20)

    Alina [anonim]

    Deci m-am ras :) In sfarsit, era lui Hrusca apune. Lin, dar sigur :)
  • +3 (9 voturi)    
    Despre ce colinda Hrusca ??? (Luni, 21 decembrie 2009, 11:58)

    kwan [anonim]

    Am tot respectul pentru cei care iubesc stilul si colindele lui Hrusca (pt.ca gusturile nu se discuta), insa n-am respect pt.Hrusca. 1. Daca e asa mare iubitor de folclor, de traditii, de tot ce e romanesc, de ce oare nu sta in ROMANIA ?? Mare roman e acest "artist" care vine o data pe an in tara, trage vreo 40 de concerte (va asigur ca pe bani foarte multi), si apoi se intoarce acolo, la el ACASA in Canada si traieste tot anul pe banii de colindat. 2. Ce colinda Hrusca ? Cat din colindele lui vorbesc despre MANTUITORUL CRISTOS, si cat despre ler, lin, flori dalbe, coveti crapate si alte ineptii ? De exemplu "ler" nu inseamna nimic ! Dex-ul spune ca ler este un cuvant folosit in refrene doar pt.a da un colorit eufonic. De aceea, va rog haideti sa ne gandim nu despre ce, ci despre CINE colindam de Craciun ? Va doresc sarbatori pline de semnificatie, si de bucurii.
    • +1 (1 vot)    
      c'mmon (Miercuri, 23 decembrie 2009, 0:03)

      hm [anonim] i-a raspuns lui kwan

      asta suna a maxima leninista - "daca hrusca e iubitor de folclor, de ce nu sta in Ro?" - daca tarii Rusiei iubesc asa de mult pamntul patriei, atunci sa li-l dam... - imi cer scuze pentru grosolanie, dar fix asta spune comentariul de mai sus.
      1. faptul ca iubesti o tara nu iti impune sa si stai in ea. poate natura intrinseca a dragostei tale de tara ti-o fi impunand si un comportament adecvat fata de ea, dar in nici un caz nu poate un neica nimeni sa-ti spuna unde sa stai si cum sa-ti organizezi viata.
      2. anyway, ce are a face folclorul din colindele lui hrusca cu romania de astazi? (desi nu ma omor dupa muzica din zona si nici dupa colindele lui hrusca, stiu ca nu prea mai exista nici o legatura intre toate acestea si realitatea din teren - ceva straie traditionale si viloaie de prost gust ridicate pe singurul principiu "sa fie mai mare ca a vecinului")
      3. ce cantam in colinde? nu cred ca hrusca a inventat "leru-i ler". asa cum un copil nu poate fi serios mai mult de doua secunde, nu poti obliga nici un om sa cante doar despre nasterea Domnului. nu rezista. maximum de rezistenta e o ora la slujba de duminica, dar si atunci cu floricele pe margine. nu-i chiar asa de metafizic omul si semnificatia ii cam cauzeaza indigestie. va doresc un happy new year :D
      • 0 (0 voturi)    
        Hrusca (Miercuri, 15 decembrie 2010, 7:58)

        Lady [anonim] i-a raspuns lui hm

        Mai oameni buni, cat de insipizi puteti fi cu bancurile voastre proaste! Vas pune pusca la ceafa Hrusca sa-l ascultati? Nu cred! NMie imi place si colindele lui, dar si ale lui Ducu Bertzi, Narcisa Suciu sau Oana Sarbu. Stefan canta cele mai frumoase colinzi, iar lerul de care va tot legati este un cuvant stravechi din perioada primilor crestini(o varianta a lui "aleluia"). Nu cred eu ca traieste tot anul din banii de colinde, e o prostie asta. Sta in Canada, dar sufletul i-a ramas romanesc, nu ca unii care pleaca si nu mai stiu romaneste. Felicitari pt ca stie sa colinde asa de frumos si are o voce impecabila! Iar voi, cei care nu-l suportati si va pute romanismul, ascultati colindele facute de manelisti, ca si ei au un astfel de album, dar aveti grija sa nu va luati de par dupa aia!
  • -1 (5 voturi)    
    mai incearca (Luni, 21 decembrie 2009, 12:30)

    vlaicu [anonim]

    daca s-a vrut a fi amuzant...nu prea ti-a iesit
  • +2 (4 voturi)    
    stefan hrusca este unic (Luni, 21 decembrie 2009, 13:11)

    rina [anonim]

    hrusca "vesteste" si povesteste despre nasterea Domnului si despre obiceiurile din Maramures.
    o face foarte bine, cu caldura si emotie; BRAVO
  • 0 (12 voturi)    
    Stiati ca... (Luni, 21 decembrie 2009, 13:27)

    un om simplu din popor [anonim]

    1. ...Hrusca inseamna "para" in limba ceha?
    2. ...pana nu canta Hrusca primul colind, nu ninge?
    3. ...Hrusca nu face zer din lapte, ci ler din zapte?
    4. ...numele "Hrusca" se pronunta, de fapt, "Rusca", deoarece H-ul este mut?
    5. ...in timpul anului, in anotimpurile calde, Hrusca hiberneaza?
    6. ...Hrusca a inventat conceptul "lergonomiei" (arta de a aseza ler-ul cat mai confortabil pe om)?
    7. ...daca Hrusca ar fi fost femeie ar fi avut colindic?
    8. ...Hrusca s-a nascut din Muntii Poiana Hrusca?
    9. ...Hrusca nu cere paine la magazin, ca toti ceilalti, ci colinda dupa paine?
    10. ...daca Hrusca moare, incalzirea globala (care acum e doar o minciuna), devine realitate, pentru ca nu mai e nimeni sa aduca iarna?
  • -3 (5 voturi)    
    Hrusca (Luni, 21 decembrie 2009, 15:13)

    Anonim [anonim]

    Hrusca e singurul care poate invinge invazia Serpiliano-Balauriano-Pestiliano-Vulturiana ce va avea loc in 1.01.2010!!!!
    Mai multe detalii aici: http://leonidabucium.wordpress.com/2009/12/18/257/
    • +4 (4 voturi)    
      Fara reclame (Luni, 21 decembrie 2009, 19:29)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      nu prea iese campania virala la acel magazin :)
  • +3 (5 voturi)    
    alerizare fortata (Luni, 21 decembrie 2009, 22:33)

    ispy [utilizator]

    destul cu glumele pe seama lui hrusca, ati inceput sa stirniti fortele malerice!
  • +2 (4 voturi)    
    "Ler" on Wikipedia (Marţi, 22 decembrie 2009, 1:13)

    hrusca [anonim]

    Cineva sa scrie repede un articol pe Wikipedia despre "ler".
  • +1 (1 vot)    
    Hrusca (Marţi, 22 decembrie 2009, 12:47)

    Andrei [anonim]

    Eu inteleg ca v-ati saturat de colindele lui Hrusca, dar ce vina are omul?
  • 0 (0 voturi)    
    oamenii de bine si "homorul" (Marţi, 22 decembrie 2009, 16:56)

    bolovanul [anonim]

    Dragilor, eu inteleg din articolul de mai sus ca este exasperant sa pui aceeasi melodie. Hrusca e doar un pretext. Aici e vorba de repetarea fara imaginatie a unui cliseu ceea ce duce la banalizare.... la fel s-a intamplat si cu expresia "Eminescu - luceafarul literaturii romane" ... asta ca sa dau numai un exemplu.

    Ironia formularilor de mai sus nu o vad ca fiind expresia formulei "eu sunt destept, restul sunteti prosti".

    Ironia de mai sus imi pare a fi doar un indemn pentru un plus de creativitate in modul in care ne sarbatorim Craciunul. Sarbatoarea asta merita mai mult!
  • +1 (1 vot)    
    colinde (Miercuri, 23 decembrie 2009, 22:12)

    mariia [anonim]

    Dragute glume...Faptul ca au aparut inseamna ca STEFAN HRUSCA intereseaza. Nu e nimeni obligat sa-l asculte. Noi, cei care il respectam si-l iubim pentru ceea ce face, va invitam poate la anul la concertele lui. Vom fi alaturi de el in fiecare an....Haideti, veniti si voi, macar o data, sa luati "pulsul" unei sali arhipline care canta colinde....CRACIUN FERICIT !
  • -1 (1 vot)    
    Amuzant (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 1:53)

    Alin [anonim]

    Am o propunere. Vazand comentariile unora propun ca la sfarsitul listei cu bancuri sa puneti urmatorul banc: E blasfemie sa citesti bancuri despre Hrusca. Imi pare rau daca e cam sec, dar s-ar potrivi gandirii unora. :))
    • 0 (0 voturi)    
      hm... (Duminică, 12 decembrie 2010, 12:54)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      sec: nu ti se pare ca abuzezi de libertate? sec1: e chiar natural sa ai drepturi fara sa respecti niste obligatii?


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi