Scrisoare deschisa. Pamflet

Draga Romtelecoame, Preamarite, Neasemuitule

de Dan Popa     Dan Popa's Weblog
Vineri, 25 decembrie 2009, 6:51 Life | Fun

Stiu, sunt carpa ta. Sunt un nimeni. Un rahat cu IP. Nu am stiut niciodata sa  iti aduc ofrande si merit din plin sa ma umilesti.
Ieri, telefonul pe care cu ingaduinta mi l-ai vandut la un pret de doua ori mai mare decat in cataloagele producatorilor, a ramas fara ton. Internetul pe care, in magnanimitatea ta mi l-ai oferit, dadea semne de zapaceala si el. Eram in ajun de Craciun, iar eu aveam 38 febra si frisonam. Stiam ca e o pedeapsa de la tine si recunosc ca, de cate ori treceam prin fata sediilor tale, in loc sa ma tarasc multumind din rarunchi pentru tot ce faci tu pentru mine ca un vierme ce sunt, eu treceam fara sa te bag in seama, scrie Dan Popa pe blogul lui.


Citeste mai multe despre   






















5729 vizualizari

  • +6 (8 voturi)    
    Nesimtire (Vineri, 25 decembrie 2009, 7:57)

    nutzu [anonim]

    Niste nesimtiti......servicii de proasta calitate la preturi gigant!!!!
  • +7 (9 voturi)    
    grectelefon ! (Vineri, 25 decembrie 2009, 8:30)

    toma [anonim]

    care-i problema ?
    eu am uitat de mult ca exista !
    spre deosebire de alte domenii,n-au exclusivitate,sint altii mai buni !
    • 0 (0 voturi)    
      o familie de pensionari nu cred ca e de acord (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 19:50)

      gg [anonim] i-a raspuns lui toma

      Pentru tine e usor. Pentru milioane de pensionari Romtelecom este inca cel mai usor de utilizat. De ce ? Pentru ca inca au sedii in aproape toate localitatile...nu-ti vine factura corect sau ai o nelamurire te duci sa intrebi.
      Vrei sa schimbi abonamentul, te duci si operatorul te serveste. Daca esti de la tzara si nu ai pe cineva care sa se priceapa sa sune la tot felul de numere apoi sa treaca prin tot felul de meniuri ca sa-si dea seama in final ca nu exista raspuns la intrebarea ta...mai bine iei Romtelecom. Vrei sa vorbesti cu familia in caz de cutremur sau de anul nou, mai bine ia Romtelecom... Eu personal nu folosesc Romtelecom, dar cunosc persoane care nu si-ar bate capul cu operatorii de telefonie mobila(cel putin asa cum se comporta la noi).
  • +4 (10 voturi)    
    sa-i vezi pe altii! (Vineri, 25 decembrie 2009, 8:52)

    PUIU [anonim]

    adica sa-i vezi pe cei de la rds-rcs. acolo nesimtirea este la apogeu. pe langa ei romtelecom este o societate de maici si binefacere
    • +3 (5 voturi)    
      mare adevar graiesti (Vineri, 25 decembrie 2009, 11:32)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui PUIU

      nu ai cu cine.totul este in tara asta;la fel.rasa cred ca e de vina.pacat ca e locuita...........
    • +2 (6 voturi)    
      rds-rcs-romtelecom (Vineri, 25 decembrie 2009, 13:46)

      FLORA [anonim] i-a raspuns lui PUIU

      Puiule! Nu-ti face probleme. Pentru reusita deplina a romtelecomului si-a racolat specialisti de la rds, asa ca apogeul romtelecomului este aproape. La apogeu nu se mai fac comparatii.
  • 0 (2 voturi)    
    Carpele ROMTELECOMULUI (Vineri, 25 decembrie 2009, 9:01)

    FLORA [anonim]

    Pe langa clientii nemultumiti ai romtelecomului, acum se mai adauga si salariatii, prin cei cca. 400 salariati externalizati. Acest pamflet reflecta realitatea nuda, a tratamentului la care sunt supusi atat clientii cat si salariatii romtelecomisti. Acum in Sfanta zi de Craciun, cu tot regretul, ma alatur, de partea acuzarii.
  • +2 (4 voturi)    
    fraierilor (Vineri, 25 decembrie 2009, 9:51)

    Fost FRAIER [anonim]

    Poate ma lamureste si pe mine cineva: ce nevoie ai de romtelecom? De telefon fix, in general? Zici ca ai mobil. Atunci la ce iti trebuie tie fix? Sa sti ca de aia ti-a taiat tonul, ca ai mobil. Daca renunti la mobil o sa ai ton … 5 minute intregi in fiecare zi!!! Cat despre internet … vrei sa te plangi (pe nedrept) de deserviciile romtelecomului??? Pai vezi??? Nu se poate. (cred ca internetu de la o retea de cartier e de 100 de ori mai bun decat romtelecomu sau rcs sau upc – au relativ putini clienti si nu isi bat joc)
  • +3 (5 voturi)    
    Dane tata.... (Vineri, 25 decembrie 2009, 10:39)

    base [anonim]

    E problema ta ca ai ramas un patriot convins si ai sfidat evolutia. Evolutie care se numeste concurenta. Beneficiez de pachet full fibra, telefonie si tv de la o alta societate si sunt pe deplin multumit, sincer nu am absolut nici o problema si nici nu-i iubesc, dar asta e adevarul.
    Asa ca da inainte cu romtelecomul si ramai in preistorie!
  • +2 (4 voturi)    
    romtelecom si evolutia..... (Vineri, 25 decembrie 2009, 11:37)

    dadan [utilizator]

    vremurile se schimba repede iar cei neadaptati au doar de pierdut....pe telefonie au pierdut catastrofal cand s-a raspandit/ieftinit telefonia mobila iar bruma de clienti fideli fixului au fost luati de companiile de cablu care au venit cu preturi incredibil de mici si minute gramada....
    priviti telefoanele publice....par a fi exponate de muzeu...parca nici nu le mai observi in peisajul urba....si cand te gandesti ca acum 10-15 ani stateai la coada sa vorbesti cateva minute...iar cartelele costau destul de mult.....ce vremuri ...ce monopol...suspina romtelecom....
  • +5 (7 voturi)    
    rds (Vineri, 25 decembrie 2009, 11:41)

    alex [anonim]

    Poate ca ai dreptate. Totusi exista o firma care ii intrece in nesimtire : rcs-rds. Cei din Pitesti au gasit de cuvinta sa bulverseze canalele exact in dupa-amiaza dinaintea Craciunului. Daca soliciti noutati din portofoliul lor ( afisate pe site si cu publicitate cat cuprinde ) te trateaza cu acelasi invariabil ,, nu avem aparate , nu ...si nu ...''!
  • +1 (3 voturi)    
    lipsa de respect (Vineri, 25 decembrie 2009, 12:20)

    laurentiu [anonim]

    la inceputul lui octombrie mi sa modificat IN PLUS abonamentul fara acordul meu .De atunci am cerut de multe ori renuntarea la servicile lor
    inca nu am reusit .Totala lipsa de respect.
  • +3 (5 voturi)    
    preainapoiatule anuleaza contractul!!!!! (Vineri, 25 decembrie 2009, 12:27)

    jog [anonim]

    nu te supara dar ai cam intarziat...
    intreaba la cativa pusti din bloc care e cea mai tare retea din cartier, dupa aia ca sa te asiguri si mai tare du-te la un internet cafe si da cateva cautari despre respectiva retea si adauga cateva cuvinte gen...tepari sau ...probleme, sau nu merita...etc
    dupa aceea ia contractu' ala cu romtelecom si anuleaza-l, arde-l, baga-l in shredder, baga-l unde vrei, eu l-am bagat de acum 5 ani!!!
    da recunosc m-am tzepuit si cu upc-ul insa si pe ei i-am bagat de acum 4 ani si jumatate...si de 4 ani juma folosesc o firma de cartier pe care nu i-am sunat niciodata pentru probleme, nci macar nu stiu unde au firma de intretinere, nu i-am vazut pe strada vorbind in tot felul de termeni stiintifici, cert este ca nu am avut probleme !!!
    incearca sa faci si tu la fel!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Dispari din retea (Vineri, 25 decembrie 2009, 13:35)

    Romtelecomu' [anonim]

    Noi ne facem treaba perfect,daca nu va convine mutati-va la alt operator.Ce tot va plangeti atat?Cine stie ce a facut imbecilul ala cu firele prin casa si ne deranjeaza pe noi in Ajun de Craciun.Suntem si noi oameni,avem familii de intretinut,mai stam la cate un sprit,un carnat….O sa vi-l reparam dupa Boboteaza!
    • +3 (3 voturi)    
      servicii oferite (Vineri, 25 decembrie 2009, 13:56)

      ardelean ioan [anonim] i-a raspuns lui Romtelecomu'

      cel mai naspa si de rahat personal il au cei de la upc. Ma terorizeaza de trei luni cu facturi fictive si asta dupa 10 luni de la cererea de deconectare.RUSINEEEEE upc.
      • +1 (1 vot)    
        upc (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 10:37)

        romtelecomist [anonim] i-a raspuns lui ardelean ioan

        la mine cei de la upc au venit dupa 2 ani cu o scrisoare, cica nu mi-am platit ultima factura, chiar daca le-am aratat-o (norocul meu ca o mai aveam) tot a trebuit sa platesc, au spus ca mai trebuia o luna dupa.
        • 0 (0 voturi)    
          OPC (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 12:40)

          FRAIER [anonim] i-a raspuns lui romtelecomist

          ai auzit de OPC? sau poate de ANPC? ia cauta si vezi daca poti sa le reclami cate ceva... eu am incercat si la 2 saptamani de la reclamatie a venit upc-istu cu scuze, ca nu a stiut ca vreau in mod real sa renunt la ei, ca de ce nu am fost mai clar, ca se rezolva. iar cu ultima factura doar le-am adus aminte de opc si au emis una cu minus. deci se poate. incercati si voi.
        • 0 (0 voturi)    
          aoleu (Duminică, 27 decembrie 2009, 0:03)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui romtelecomist

          toti au avut problema asta. Nu s-a gasit inca nimieni sa arunce o caramida in freza porcilor alora???
  • +1 (7 voturi)    
    parerea mea (Vineri, 25 decembrie 2009, 14:28)

    client romtelecom [anonim]

    Sunt client Romtelecom si ma declar foarte multumita. De putinele ori cand am avut probleme cu serviciile lor, au fost foarte prompti si au remediat situatia in scurt timp. Cred ca multi oameni din tara asta nu se simt bine daca nu critica si carcotesc intruna. Sa va fie rusine celor care faceti asta fara motiv.
    • +1 (3 voturi)    
      Asculta si parererea mea (Vineri, 25 decembrie 2009, 15:16)

      EL [utilizator] i-a raspuns lui client romtelecom

      Nu numai ca sunt un cilent fidel -ca mata- al serviciilor furnizate de romtelecom dar sunt si salariat fidel de peste 35 ani. Acum suntem tratati inacceptabil, ca niste carpe, rahati, iar atunci cand acest lucru i-l simt si cientii, nu pot decat sa fiu de acord. Asta-i parerea mea, lucrurile s-au schimbat in ultimul timp prin atitudinea nesimtita fata de salariati, se reflecta si in serviciile prestate.
      Te rog sa intelegi ca acesta-ii doar inceputul sfarsitului pt. romtelecom,
      Te rog sa-mi scuzi subiectivismul dar sunt unul direct afectat de nesimtirea in primul rand a administratiei.
  • +3 (3 voturi)    
    generalizare (Vineri, 25 decembrie 2009, 18:00)

    donache [anonim]

    Nu se poate generaliza calitatea serviciilor oferite de o companie extinsa la nivel national; difera de la oras la oras. Si asta din cauza echipei de management, a angajatilor, a investitiilor facute local. De exemplu eu am servicii rds&rcs si de 5 ani nu cred ca a fost nevoie sa sun de 2 ori pentru deranjamente. Stiu pe altii care au de la Romtelecom si nu se plang. Probabil sunt si clienti UPC multumiti.
    Corect ar fi ca aceste plangeri sa le adresati Protectiei consumatorului.
  • +1 (3 voturi)    
    serviciile DOLCE (Vineri, 25 decembrie 2009, 22:00)

    Duiliu [anonim]

    O reclama cu o nerusinare greu de inghitit. Am 4-6 canale pe care le olatesc, regulat, la timp, in termen, din pensie, dar ....... nu am voie sa ma uit pe acele canale. Daca protestez, la telefon, contra cost (se vede pe factura) imi raspunde cu obraznicie o fatuca ca as fi srmnat. vezi Doamne, un contract prin care DOLCE e salvat de necazuri in caz de vreme rea. Daca se indura totusi sa trimita oameni pe teren, deranjez un bloc intreg, concluzia finala fiind ca EU trebuie sa tai pluta care a crescut mai mare decat blocul ! Oare ROMTELECOMUL nu poate lua legatura cu ADP S 6 sa faca treaba asta ? Multumesc.
    Sarbatori fericite.
    • 0 (2 voturi)    
      vino la noi (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 8:02)

      concurenta [anonim] i-a raspuns lui Duiliu

      Stimate domnule viitor client..renunta la dolce..vino la noi ca si client. Noi va oferim TV gratis pe 15 ani si o singura luna de plata(1 Euro) in schimb venim de doua ori pe an, zugravim scara, spalam covoare, deratizam, izolam blocul, luam copilul de la gradinita, ajutam la facut sarmale si inrosit oua, ducem nevasta la coafor si barbatul la tuns, montam gresie si fainata in dormitor plus alte servicii pe care va suntem recunascatori daca ni le solicitati.
      Luam legatura cu ONU si NATO in caz ca vreti sa declarati razbui unei tarii din Africa.
      Sarbatori fericite.
  • +3 (3 voturi)    
    Dane Popa, (Vineri, 25 decembrie 2009, 22:56)

    Pantera Roz [utilizator]

    Craciun fericit!Nu te supara asa tare.Noi patim la fel cu UPC,RCS,etc,si nu ne baga nimeni in seama.Bine ai venit in lumea reala,frate!Ca sa simti ca traiesti!
  • 0 (0 voturi)    
    IP-ul, posta, telefonul, IQ-ul:) si.... (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 7:53)

    ThePostMan [anonim]

    Si la Posta cum a fost? Ai luat sau ai dat?
    Dupa articolul de fata cred ca ai luat.E normal domnule jurnalist de Business …dupa cate comentarii de clienti nemultumiti sunt la articol sa cred ca ai luat. Tu mai mult….postacii de mai sus mai putin ca de si la concurenta e criza. Acum inteleg de ce nu raspunde nimeni la callcenter UPC si RDS ..sunt ocupati sa fie clienti nemultumiti de RTC pe bloguri.
    Poate gresesc..scuze..da de cate ori a cazut telefonul si netul la domnul jurnalist de business pana acum?
    La Posta era aglomeratie?era deschis? a ajuns pachetul? Sarbatori fericite si IP stabil:)
  • +2 (2 voturi)    
    ROMTELECOM (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 9:44)

    doina [anonim]

    RCS-RDS,n-a vrut sa-mi aprobe cererea pentru televiziune ,telefonie,internet,pe motiv ca stau la casa ,in conditiile in care la 30 de metri de casa mea exista toate aceste dotari.Raspunsul lor a fost ca n-am bani sa-mi platesc fibra optica.N-a contat ca in urma cu 12 ani eu am platit investitia de 3oo de metri de cablu aerian pentru fostul TVS,mi l-au dat jos(cablul),fara sa ma anunte si m-au lasat fara televiziune,in schimb,cladirea de langa casa mea are dotari si in ghereta portarului.Asa ca am apelatla ROMTELECOM,iar ei au fost foarte promti.Am apelat la ajutorul lor de cateva ori ,la inceput pentru internet.Au venit promt si intr-o zi de 2 ianuarie,au constatat ca semnalul prin cablul telefonic subteran este f. slab si mi-au tras cablu aerian ,in acea zi de sarbatoare.De atunci n-a mai fost nevoie sa -i caut.Am televiziune,excelenta,semnal nonstop la internet,indiferent de vreme,sunt f. multumita si nu i-as schimba pentru toate firmuletele de 2 bani.
    • 0 (0 voturi)    
      RCS-RDS ???!!! (Duminică, 27 decembrie 2009, 7:05)

      fanecretu [anonim] i-a raspuns lui doina

      Ma lupt de 4 luni sa scap de ei si nu reusesc.Isi bat joc de noi.De juma de an le dau bani de pomana . Tine-ti minte baietasi ;O data il pacalesti pe roman .M-am convins cu cine am de a face.Spun la toti prietenii si neamurile sa fuga de ei ca dracu de tamiie .Astia n-au auzit de deviza;"clientul nostru,stapinul nostru ". Pasarea pe limba ei piere.
  • +1 (1 vot)    
    schimbari (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 9:51)

    gheo [anonim]

    romtelecomu' trece acum prin niste schimbari totale. dintr-un mamut cu 12.000 angajati vor sa ajunga in numai 2 ani la nivelul vodafone cu doar 4500 angajati, largind masa de clienti, introducand servicii noi etc
    iar chestia asta nu merge chiar asa ca in carte. evident angajatii sunt super-frustrati ca desi ei au fost cei care si-au facut treaba cel mai bine din departament si au ramas in urma concedierilor tot isi vor pierde jobul in 6 luni sau 1 an. iar numarul mare de clienti si probleme pe cap de angajat evident ca da rateuri.
    eu sunt client romtelecom de nevoie. dar sunt multumit. in oras eram conectat la o retea de cartier foarte bune. m-am mutat in afara orasului si am de ales intre romtelecom si o companie care are servicii de top dar la preturi uriase.
    partea buna cu 'locuitul la tzara' e ca suntem destul de putini clienti pe cap de angajat, orice sesizare se rezolva in aceeasi zi.
  • -1 (3 voturi)    
    romtelecom = o rusine pentru Romania (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 10:10)

    adi [anonim]

    Este o bataie de joc de cum se comporta angajatii romtelecom cu clientii sai. Serviciile sunt proaste si scumpe. Eu o sa trec la RDS : este macar mult mai eftin. In anul 2010 poate o da faliment.
  • 0 (0 voturi)    
    astept deznodamantul (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 17:35)

    IC [anonim]

    In urma acestui pamflet, cele doua operatoare vor avea de suportat umari serioase, asta nu este o gluma, cine cunoaste Romtelecom, stie despre ce vorbesc. Voi urmari cu interes daca veti posta si deznodamantul acestei sesizari de deranjament.
  • 0 (0 voturi)    
    hmm (Duminică, 27 decembrie 2009, 0:00)

    mircea [anonim]

    nu stiam ca romtelecom mai are clienti. Dar uite ca e unul. Da, si e blogger. Asta explica multe....
  • 0 (0 voturi)    
    s-au strans aici toti nemultumitii? (Luni, 4 ianuarie 2010, 9:55)

    kia [anonim]

    parca s-a sunat de adunare - daca n-as avea si eu clicknet si rtc, n-as da pe la magazin sa-mi mai fac vreun abonament.

    totusi, in virtutea fair-play-ului, spun si eu cum e la mine: netul e stabil - VDSL :P (sunt baftoasa, sunt in acoperire :D), telefonul nu mi-a picat niciodata (ba, acum, de sarbatori, numai pe fix am prins lumea de-un lamultzani si sanatate), CDMA ul e multumitor... Dolce n-am, deci nu ma bag.

    PS: si vad pe blogul dlui popa ca problema i s-a rezolvat... deci nu e dracul chiar atat de negru, is probleme peste tot, mai ales in perioada sarbatorilor, cand angajatii sunt si ei... oameni.
    sanatate la toata lumea!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Ultimele articole din Life | Fun

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri