Topul celor mai stupide daune platite de asiguratorii romani

de Dan Popa     HotNews.ro
Joi, 25 februarie 2010, 7:08 Life | Fun

In materie de asigurari, cele mai mari daune platite de companiile locale provin de la evenimente petrecute in strainatate. Acolo exista o adevarata armata de avocati care, pentru comisioane consistente (care uneori ajung la 30% din valoarea despagubirii incasate), se duc pana in panzele albe pentru clienti. In urma discutiilor avute ieri cu directorii a 5 companii de asigurari din Romania, am intocmit topul celor mai stupide despagubiri platite (sau in curs de a fi platite).
1.    Un roman, circuland in Italia a pierdut controlul masinii si a intrat intr-o casa. Ghinionul face ca in momentul acela, in casa sa se afle doi hoti care tocmai se apucasera de furat : un albanez si un bulgar. Recent, firma de asigurari din Romania la care romanul isi platise asigurarea de raspundere civila, a primit factura pentru vatamarea corporala a hotului bulgar: 700.000 de euro. Urmeaza factura albanezului.

2.    Unei romance aflate in strainatate cu masina proprie, i s-a furat oglinda laterala. Femeia a cerut un milion de euro de la societatea de asigurari, argumentul fiind «socul emotional care i-a provocat imposibilitatea de a mai face sex cu partenerul». Cazul se afla in avizare, insa dauna probabil ca nu va fi platita la valoarea solicitata.

3.    Un roman, mergand pe bicicleta, a intrat intr-un TIR care stationa in parcare. In urma impactului TIR-biciclist, nu TIR-ul a fost cel avariat. Romanul s-a lovit in zona gatului si ar putea primi cateva sute de mii de euro, deoarece bara in care a dat cu capul nu era acoperita de un strat cauciucat, asa cum prevede legea franceza. Cazul se afla in avizare, urmand sa fie avizat favorabil.

4.    Un roman a intrat cu masina proprie intr-o autospeciala care transporta benzina si a rasturnat-o. Firma romaneasca de asigurari a platit, pe langa valoarea TIR-ului, si contravaloarea curatarii soselei din Italia, unde a avut loc accidentul. Partea funny este ca “stergerea” urmelor de petrol de pe sosea a fost de 7 ori valoarea TIR-ului. Compania a preferat sa plateasca suma, din cauza ca orice masina sau trecator care ar fi trecut si ar fi alunecat, putea sa ii ceara daune care adunate, puteau depasi suma achitata.

5.    Un roman care fuma in fata unei cladiri de birouri a aruncat mucul aprins direct in cos, aprinzand hartiile care erau inauntru. Una din angajatele sediului de birouri a primit 75.000 de euro din cauza « socului » provocat de foc, care i-a taiat apetitul de a mai munci in acea zi, provocandu-i depresii.


Citeste mai multe despre   



















14032 vizualizari

  • +10 (12 voturi)    
    hahahhaha (Joi, 25 februarie 2010, 7:38)

    laur [anonim]

    glume de doi lei ......au venit si asiguratorii cu scuze de cacat ,ptr ai mai indulci pe guvernanti......nu cred ca se vor vedea plati de zeci de mii de euroi in ROMANICA ....afara? poate.. ca aia sunt civilizati si pot obtine multe ,dar la noi....NICIODATA...ASA CA fie-va tarana usoara
  • +4 (6 voturi)    
    nesimtire (Joi, 25 februarie 2010, 8:14)

    zone [utilizator]

    cand e vorba de asigurari, adio bun simt.
  • +6 (6 voturi)    
    #5 (Joi, 25 februarie 2010, 8:52)

    Vizitiul [utilizator]

    Român sadea?
  • +4 (8 voturi)    
    legea vorbeste, nu interpretarea unora (Joi, 25 februarie 2010, 9:00)

    anonim [anonim]

    Stupid e D.P. care are nitica limitare la gandire; de exemplu locul intai: e foarte normal ca bulgarul - si albanezul , sau oricine - sa fie despagubiti pt. ca au fost accidentati, faptul ca erau la furat este altceva, si se judeca separat; daca stimabilul ar fi studiat dreptul roman ar fi aflat foarte usor; dar si in educatia primita in primii 7 ani a aflat ca nu se amesteca merele cu perele. E simplu , daca le pui pe toate intr-o galeata nu ajungi la nici o rezolutie, faptele separate se disjung -asta e termenul juridic. Despre celelalte iar e interpretabil, daca gandesti partinic, poate sa ti se para stupid dar ele sunt situatii acoperite in clauzele contractului( eu pot sa-mi asigur fundul- sau un ochi, asa vreau eu, daca gasesc firma care-mi ia bani ptr. asta, si facem un contract, totul e normal , e legal, lumea asta e plina de stupiditati daca vrei sa gandesti asa.. da de fapt toate fac parte din normal.
    • 0 (0 voturi)    
      de acord (Vineri, 26 februarie 2010, 1:14)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      aici sunt de acord. inca prea putine firme care fac asigurari au dat faliment din cauza asta.... stiati ca s-au facut asigurari in caz ca da Grecia faliment nu?
  • 0 (2 voturi)    
    raspuns (Joi, 25 februarie 2010, 9:07)

    gigi petrovici [anonim]

    Hahaha
  • -1 (1 vot)    
    tampiti peste tot, si tot sistemul (Joi, 25 februarie 2010, 9:34)

    normy [anonim]

    unde o sa ajungem asa?
  • +1 (5 voturi)    
    Limba Romana... (Joi, 25 februarie 2010, 9:35)

    Sar Castic [anonim]

    "Partea funny..." - foarte romaneste. Am ramas fara cuvinte.
    • 0 (4 voturi)    
      si totusi.... (Joi, 25 februarie 2010, 10:16)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Sar Castic

      ...ai mai scos 8 cuvinte. carcotasi mai sunt mioriticii...
  • -1 (1 vot)    
    :)) (Joi, 25 februarie 2010, 9:54)

    zippo [anonim]

    nu inseamna decit consultanta juridica proasta acordata asiguratorului roman.
  • 0 (2 voturi)    
    NU CRED (Joi, 25 februarie 2010, 9:57)

    eu [anonim]

    nu cred!
  • +4 (4 voturi)    
    chiar stupide? (Joi, 25 februarie 2010, 10:09)

    Technicus [utilizator]

    punctele 3 si 4 nu mi se par deloc stupide.

    reiau: punctul 3 : "bara in care a dat cu capul nu era acoperita de un strat cauciucat, asa cum prevede legea franceza" - deci camionul nu era conform legii si din cauza asta biciclistul aiurit s-a accidentat grav.

    si la punctul 4 cine trebuia sa curete soseaua? Ploaia? Poate in Romania dar nu in tari normale.
  • +2 (2 voturi)    
    5 cauze stupide pentru firme, 1 milion pt clienti (Joi, 25 februarie 2010, 10:16)

    FF_Romania [utilizator]

    Ok, cateva cazuri poate exagerate pentru asiguratori. Dar sunt compensate cu varf si indesat de sumele pe care refuza sa le plateasca in tara. Deci permiteti-mi sa nu le plang de mila.

    In alta ordine de idei: imi dati si mie nr avocatilor respectivi? I-as importa in Romania, sa nu-i mai lase pe asiguratori sa-si bata joc de clienti...
    • +1 (1 vot)    
      De ce? (Joi, 25 februarie 2010, 11:37)

      Miza [anonim] i-a raspuns lui FF_Romania

      Nu-ti foloseste la nimic nr de tel al avocatilor, acolo ei sunt ajutati si de o justitie adevarta, nu coruptibila ca la noi. In Romanica, in care cel mai apropiat termen de judecata este cam de 6 luni, cred ca singurul lucru pe care l-ar putea face acei avocati ar fi sa se judece ani si ani, si ani, si ani....
  • +1 (3 voturi)    
    inca un articol marca D.P. (Joi, 25 februarie 2010, 10:17)

    gechi [anonim]

    ///inca un articol din seria "sa vezi si sa nu crezi".

    1. Daca era proprietarul in casa era ok sa plateasca despagubiri? Dar daca erau niste musafiri cei accidentati? Nu conteaza ce faceau aia in casa atata timp cat nenea ala a dat cu masina peste ei.
    2. intamplarea asta e la fel de reala ca Mos Craciun sau Femeia Perfecta.
    3.Asigurarea nu o sa plateasca NIMIC pentru ca era obligatia tiristului sa-si adapteze camionul. Sunt curios sa vad si eu oriunde in lume o companie de asigurari care plateste asa ceva.
    4.Si cine ar fi vrut sa plateasca pentru curatare, guvernul? Normal ca asigurarea celui vinovat, ca de aia o platesti. In vest, si daca faci accident si iti curge ulei pe sosea costa curatatul mai muld decat reparatul masinii.
    5.Asa, sunt curios cam ce fel de asigurare avea romanul ala. Ca mi-as face si eu una, asa, sa merg sa dau foc la Parlament in timpul sedintei cand isi voteaza marirea salariilor, ca atunci cu siguranta sunt toti, si sa plateasca asigurarea pagubele.

    Asa de trase de par sunt intamplarile astea, cam ca si "bancherul" ala din middle-high management care castiga 3000 de euro pe luna. Ca si cand ai zice ca un director de banca din tara castiga cam 500 RON.(editat de HotNews.ro)
  • +1 (1 vot)    
    desigur... (Joi, 25 februarie 2010, 10:37)

    cocos [anonim]

    ca se poate, si e normal sa se poata, peste tot in tarile civilizate, unde, evident existe si legi de protectie a cetateanului obisnuit! in romania, desigur nu exista asa ceva, si atunci, noi doar avem obligatii de a platii asigurari, dar nu avem dreptul sa primim despagubiri, decat asa, simbolice! si asta, pt ca legea le permite asiguratorilor. dincolo, decat sa piarda un proces, o firma de asigurari, mai bine ajunge la o intelegere rezonabila cu "pagubitul". la noi, o firma de asigurari tre sa fie proaspa sa plateasca, atata timp cat legea e de cacao! (poate nu neaparat legea, ci cel care ar trebui sa o aplice) suntem doar niste cotizanti la fondurile de despagubire ale celor care-si fac dreptate...!
  • -1 (1 vot)    
    dreptate hoteasca (Joi, 25 februarie 2010, 11:02)

    dreptate hoteasca [anonim]

    Oricum ati intoarce-o si ati rastalmaci-o nu este normal si de bun simt ca hotii de la punctul 1 sa primeasca despagubiri.
    Exact de aia a spus shakespeare ca pentru a crea raiul pe pamantu primul pas este sa ucidem toti avocatii. Ma bucur ca hotii au mai multe derepturi decat oamenii cinstiti. Bineinteles ca daca e legal nu se mai discuta daca e si normal si corect. Nu , legea el lege. De aia se dau legile cum se dau si de aia majoritatea parlamentarilor sunt avocati ca sa isi voteze propriile legi prin care sa faca ce vrea muschii lor.
  • +1 (1 vot)    
    raspuns d-lui Gechi (Joi, 25 februarie 2010, 11:06)

    Dan Popa [anonim]

    Stimate domn Gechi,

    Din pacate nu aveti dreptate. Oriunde e un accident, asigurarile platesc. Ca isi recupereaza sau nu banii pe urma, e o alta poveste. In cazul romanului care a lovit casa in care se dadea o spargere, cotizatia anuala platita este de 500 ron.
    Cazul e administrat de Uniqa, asta ca sa nu mai vorbiti pe langa subiect.
    In celelalte cazuri sunt implicate alte companii de asigurare.
    In rest, ramane cum am stabilit. Dvs sunteti o persoana mult prea inteligenta ca sa nu sesizati ceea ce intentionam (mascat) sa spun. Al Dvs preaplecat,
    Dan Popa
    • +1 (1 vot)    
      asigurare (Joi, 25 februarie 2010, 11:56)

      diferente [anonim] i-a raspuns lui Dan Popa

      500ron pentru Casco sau ce fel de asigurare avea!? Eu am un Sandero 1,6 si traiesc in Germania. Platesc full casco la Alianz in Germania pentru primul an 1200euro dar in situatia in care ei nu imi platesc nici o dauna primesc inapoi la inceputul anului viitor 400euro plus o renegociere ptr anul viitor.Un austriac m-a lovit din spate inaintera unui sens giratoriu cand masina avea doar 4 luni. Avea full casco la un asigurator ce are sucursala si in Ro. Un evaluator independent ( ptr ca asa este legea in Germania) a evaluat pagubele si a trimis raporetul asiguratorului. Eu m-am lasat masina in serice si mi-am ridicat-o peste o saptamana. In acest timp mi s-a dat o alta masina de la service decontata de asigurare. In plus asigurarea a platit 25 euo cheltuieli pe care ei au considerat ca le-am facut cu corespondenta si telefoane si 500 euro pentru ca masina era noua si in urma accidentului i-a scazut valoarea. Numai bine!
      • 0 (0 voturi)    
        casco (Joi, 25 februarie 2010, 14:40)

        gechi [anonim] i-a raspuns lui diferente

        500RON probabil era doar RCA, care plateste daunele pe care le-a produs, nu si pe cele ale masinii. Si in Germania iti scade automat polita in anul urmator daca nu faci nici un accident. Ma rog, daca ei nu platesc pentru nici un accident facut de tine, daca faci un accident si suporti tu daunele ei nu il iau in considerare. Treaba cu masina cat timp tu stai in service e iar normala aici, daca nu iti dau masina poti sa mergi cu taxi si sa iti deconteze ai pe urma. Despre celelalte plati n-am mai auzit pana acum.
    • 0 (0 voturi)    
      despagubiri (Joi, 25 februarie 2010, 14:34)

      gechi [anonim] i-a raspuns lui Dan Popa

      Domnule Popa, cum am spus si mai sus, e normal ca la primul caz asigurarea sa plateasca factura pentru vatamarea personala a hotului. Ca o sa fie platite 700.000 sau mai putin o sa decida instanta, hotul putea cere si 700 de milioane.

      Analizand putin textul dumneavoastra constat ca doar la cazurile 4 si 5 compania a platit daunele, si probabil va plati si cazul 1 dar nu valoarea ceruta. Cazul 5 cu siguranta nu avea o asigurare RCA.

      Probabil in articol dumneavoastra incercati sa scoateti in evidenta fraudele care cresc pretul politelor de asigurare. Pentru cele auto, sper ca odata cu introducerea sistemului bonus/malus multora sa nu le mai convina, pentru ca pierd destul de mult pe termen lung. Iar lucrurile astea se intampla peste tot, dar pretul politelor creste doar in Romania.
      Sper sa reveniti la articole de genul celor scrise inainte de campania electorala, pe care le citeam cu placere, astea mai noi par exagerate.
  • 0 (0 voturi)    
    GOGOSHI (Joi, 25 februarie 2010, 22:06)

    claudiu [anonim]

    Astea sunt gogoshi curate. Ori firmele alea i-au turnat lui Popa gogoshi, ori Popa ne vinde noua fonfleuri. De ce nu zice care sunt ”directorii a 5 companii de asigurari din Romania” cu care a vorbit? Azi am mai citit si in EVZ o noua descoperire servita de firmele de asigurare: cica cele mai paguboase masini din Romania sunt Loganurile, ca astea sunt cele mai multe masini pentri care asiguratorii platesc daune in Romania. Tare nu?!
  • 0 (0 voturi)    
    O sa se intample si la noi (Miercuri, 3 martie 2010, 12:33)

    Asiguratul [anonim]

    Toate astea suna ca niste povesti de divertisment, dar cred ca in curand vom avea astfel de exemple si la noi in tara. Romanii vor invata sa se foloseasca de asigurarile lor si sa profite de orice motiv pentru a fi despagubiti. In ultima vreme am vazut ca exista diverse site-uri care te invata ce sa faci in caz de accident //. Nu mai e mult pana sa apara si la noi avocati care sa te invete ce si cum pentru a castiga un ban cinstit :))(editat de HotNews.ro)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Ultimele articole din Life | Fun

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă