O banca de top isi va atrage clientii prin discursuri in lift. Elevator speech, adica

de Dan Popa     HotNews.ro
Marţi, 6 aprilie 2010, 17:21 Life | Fun

Recunosc ca am ras cu lacrimi. O banca de top a gasit “strategia perfecta” de atragere a clientilor. Cum? Prin discursuri tinute in lifturi. E vorba de asa numitele “elevator speech”, scrie Dan Popa pe blogul sau.

Potrivit bancii, “elevator speech este un mini discurs despre tine si afacerea ta intr-un lift in timpul necesar pentru a merge de la parter la etajul dorit. Acest discurs de afaceri are durata – nu mai mult de 25 la 30 secunde. Sau – aproximativ 80-90 cuvinte. Sau – 8-10 propozitii”. Am incheiat citatul.

Daca urmariti serialul Fly of the Concordes, e un episod in care cei doi neozeelandezi cantau in lift. Ei, cam asta vor sa faca si respectivii de la banca X. Au tinut si o sedinta mare acum cateva zile, in care li s-a spus si ce tre` sa zica oamenii in lift.

Citeste continuarea si comenteaza pe blogul lui Dan Popa.


Citeste mai multe despre   






















1030 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Elevator pitch (Marţi, 6 aprilie 2010, 18:29)

    Dan Mihai [anonim]

    Mai des folosit in SUA este Elevator Pitch.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Miercuri, 7 aprilie 2010, 16:15)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Asta mi-a stat si mie pe limba cand am citit articolul. I se cam duce din farmec stiind ca de fapt nu se face trimitere la celebra expresie...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Ultimele articole din Life | Fun

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri