Visul devine realitate, macar in parte

Un barbat este gravid in 5 luni

de Daniel Ionescu     HotNews.ro
Joi, 27 martie 2008, 1:26 Life | Life

Barbatul care a ramas insarcinat pentru a doua oara. (Foto: Advocate.com)
Transsexualul Thomas Beatie din Statele Unite a reusit sa transforme in realitate o idee care bantuie de mult timp in mintea cercetatorilor dar si a creatorilor de filme de la Hollywood.

Thomas a declarat intr-un interviu acordat revistei dedicate minoritatilor sexuale "Advocate" ca este insarcinat in 5 luni. Fetita pe care urmeaza sa o aiba se dezvolta normal si este stabila din punct de vedere al sanatatii. Transsexualul american s-a nascut femeie dar inca din adolescenta si-a dorit sa devina barbat. A urmat un tratament hormonal urmat de operatii de ajustare a pieptului insa nu a renuntat la organele reproducatoare.

La finalul tratamentului, Thomas a fost recunoscut oficial drept barbat. S-a casatorit cu Nancy si relatia lor rezista de 10 ani. Si-au dorit insa foarte mult un copil. Nancy nu putea ramane insarcinata datorita unei operatii asa ca pentru a-si putea vedea visul cu ochii, Thomas a decis sa ramana el insarcinat.

A renuntat la tratamentul cu testosteron si, dupa opt ani, a avut din nou ciclu menstrual. Organismul sau s-a reglat dupa patru luni de la incetarea tratamentului hormonal fara a fi nevoie de estrogen, progesteron sau alte medicamente pentru fertilitate.

Desi povestea pare simpla, cei doi s-au izbit de discriminare din partea cadrelor medicale, de ignoranta din partea prietenilor sau familiei sau chiar de nevoia de a ascunde faptul ca Thomas e transsexual fata de anumite rude ale lui Nancy.

Procesul de inseminare, realizat cu sperma unui donor anonim, a fost anevoios. Au contribuit noua medici iar pretul total al procedurii a fost destul de mare. La final, Thomas a ramas insarcinat pentru prima data. Urma sa aiba tripleti insa sarcina a dus la complicatii si risca sa-si piarda viata. A incercat din nou si de data aceasta sarcina e stabila. Cei doi urmeaza sa aiba o fetita. Data estimata a nasterii este 3 iulie.

Thomas descrie cum se simte ca barbat insarcinat. "Incredibil. Lasand la o parte ca burta imi creste si ca inauntru exista o noua viata, sunt stabil si am incredere ca sunt barbat. Ma simt ca un surogat, tehnic vorbind, pentru ca eu ma simt barbat. Pentru Nancy sunt barbatul care poarta copilul nostru. Sunt norocos ca am o sotie care ma iubeste si ma sustine. O sa fiu tatal fetitei noastre iar Nancy va fi mama. Vom fi o familie", dezvaluie Thomas pentru "Advocate".

Thomas Beatie vrea sa duca pana la capat credinta conform careia dorinta de a avea un copil biologic nu este o dorinta tipic feminina sau masculina ci este o dorinta a omului in general.

In cazul lui Thomas Beatie nu se poate vorbi de un barbat efectiv care poarta o sarcina deoarece el detine organe de reproducere feminine din nastere. Totusi, Thomas este prima persoana devenita legal barbat care poarta in pantece un copil.

Aceasta problema, a barbatului care poate da viata, a creat o serie de controverse. In general, contestata fie din natura religioasa sau din considerente de etica si moralitate, sarcina masculina a fost insa exploatata de cercetatori fara succes pana acum.

Si scenaristii de la Hollywood au fost atrasi de aceasta idee futurista pana astazi. Cel mai celebru film in care se pune in discutie problema barbatului care ramane insarcinat este "Junior (Gravidul)". In film, actorul Arnold Schwarzenegger joaca rolul unui cercetator care ramane insarcinat dupa ce ia un medicament creat de el impreuna cu un coleg.
























14224 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    o lume nebuna (Joi, 27 martie 2008, 11:03)

    cineva [anonim]

    Traim intr-o lume complet nebuna ...

    Sper sa nu fim pedepsiti toti intr-o zi pentru faptele unora ...
    • 0 (4 voturi)    
      mmm (Joi, 27 martie 2008, 11:26)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui cineva

      Cu totii vom fi pedepsiti pentru faptele noastre..
      • 0 (0 voturi)    
        super tare (Joi, 27 martie 2008, 23:50)

        john doe [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        ii comic, ce sa zic .. o sa fim cu unu mai mult...
    • 0 (2 voturi)    
      Da.. (Joi, 27 martie 2008, 11:27)

      Flor [anonim] i-a raspuns lui cineva

      Lumea este asa cum spui tu ca este.
      Daca alegi sa o numesti nebuna, este realitatea ta.
      Mie nu mi se pare nici nebuna, nici sanatoasa, este, pur si simplu.
      Pedepsiti ? De catre cine ? Si de ce ar trebui cineva sa te pedepseasca, ce ar avea de castigat daca te va baga cineva in inchisoarea divina ?

      Cu toate ca, daca e sa consideram ca 'Dumnezeu' creaza si este in tot ceea ce se intampla, inseamna ca asta este lumea pe care o creeaza el si noi nu avem cum sa intelegem implicatiile pe termen lung al fiecarui eveniment care se intampla.
      So... incearca sa primesti ceea ce se intampla, nu cu rezistenta si paranoia, dar cu calm echilibrat si dragoste neconditionata fata de orice forma de viata, si atunci, poate, lumea nu va mai fi asa nebuna.... ?
      • 0 (2 voturi)    
        open mind (Joi, 27 martie 2008, 21:13)

        Vali [anonim] i-a raspuns lui Flor

        Draga Flor, ai o minte larg deschisa si o inima mare ! As vrea sa fiu de fata cand, poate, intr-o buna zi, nepotul tau te va intreba de ce mama lui are mustata si par pe burta. Sunt sigur ca micutul te va intelege cand ii vei vorbi despre "dragostea neconditionata".
    • +1 (5 voturi)    
      Fantastic! Femeia-barbatul-totusi-femeie (Joi, 27 martie 2008, 11:34)

      Bebe mic [anonim] i-a raspuns lui cineva

      In primul rand, nu pot sa nu remarc mustata... este extraordinara! In al doilea rand, burtica de femeie insarcinata (dar totusi, cu pilozitati absolut masculine) era sa-mi scoata ochiul!
      Sunt de acord cu libertatea sexuala, dar nu in acest hal. Aceasta femeie a platit pentru a fi transformata CHIMIC in barbat, pentru ca apoi sa se razgandeasca in privinta barbatiei ei de Zoe-in-calduri si sa redevina semifemeie, cu o semiburta de semibautor de bere.
      Si nu pot sa nu-mi pun mai multe intrebari: cat semi-creier are sotia acestei femei barbat? Cat non-creier trebuie sa aiba medicul sau colegiul de medici care au autorizat si pus in practica aceasta operatie contra naturii. Si nu inteleg autoritatile din variile tari care accepta asemenea grozavii!
      Imi simt violata etica mea umana!
      Iar credinta, fratilor, credinta in Dumnezeu unde ati lasat-o? Nu de frica Domnului, dar macar de bun simt, nu mai infaptuiti asemenea opere demne de batjocura si oprobiu! Sunt dezolat!
      • 0 (4 voturi)    
        TOTAL DE ACORD!! (Joi, 27 martie 2008, 13:44)

        Romanul [anonim] i-a raspuns lui Bebe mic

        Foarte bine spus!

        Am devenit mai rau ca animalele!
      • 0 (4 voturi)    
        totusi o mica intrebare! (Joi, 27 martie 2008, 14:18)

        Lucian* [anonim] i-a raspuns lui Bebe mic

        lasand la o parte haosul care este aproape deplin, pun si eu cateva intrebari:
        - unde scrie in etica umana ca nu este voie? (chiar unde scrie? Este ceva scris? :));
        - scrie pe undeva in una din multele scripturi crestine si ne-crestine sau prin decalog ca nu are voie .. chiar nu stiu cum sa numesc persoana... sa ramana gravid/gravida?
        Cred ca de fapt te-a lovit repulsia de ceva necunoscut.

        Totusi trebuie sa remarc ca este buna intrebarea cu prezenta sau nu a semicreierului. Pe medici mai ca-i inteleg. Sunt pur si simplu bolnavi de curiozitate (teoria cu copii nascuti de barbati era ca este imposibil din cauza concentratiei de 20 de ori mai mare de testosteron).
        Cred ca relatia dintre cei doi este strict platonica sau ca intre lezbiene, ca nu prea vad ce ar mai putea face. Eh, asta este! Cine a zis ca un cuplu trebuie sa faca si sex?
        • 0 (0 voturi)    
          draga Lucian.. (Joi, 27 martie 2008, 14:37)

          ciprian [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

          ..desigur ca vorbim de o familie de lesbiene...chiar nu v-ati prins?
      • -2 (2 voturi)    
        Dumnezeu nu exista (Joi, 27 martie 2008, 22:26)

        Costi [anonim] i-a raspuns lui Bebe mic

        Eu personal am abandonat credinta in Dumnezeu in adolescenta. Crezi intr-o iluzie. Dumnezeu nu exista.
  • 0 (2 voturi)    
    tare frate! iei banii de la Guiness? (Joi, 27 martie 2008, 11:06)

    Florinix [anonim]

    super interesant :) suntem atinsi noi cei ce vrem sa nastem :) acum nu mai avem nevoie de femei :)
  • 0 (4 voturi)    
    A venit 1 aprilie? (Joi, 27 martie 2008, 11:24)

    Daniel [anonim]

    M-am uitat repede sa vad ce data e azi, pentruc a se stie, E IMPOSIBIL CA UN BARBAT SA POARTE SARCINA . halal stire ,ziaristi de doi bani
  • 0 (2 voturi)    
    Transexuali nebuni (Joi, 27 martie 2008, 11:44)

    Floxinel [anonim]

    De femei vom avea nevoie intotdeauna...au farmecul lor divin si fara ele nu vom putea trai(noi barbatii normali si intregi la cap) poate cei care si-o trag la ochiu maro vor supravietui... Nu mi-am imaginat niciodata o asemenea oroare genetica ca un barbat sa se iubeasca cu alt barbat , dar acest articol m-a dezgustat complet : UN BARBAT SA NASCA UN COPIL ? Oare Dumnezeu ne-a uitat complet ? Ne-a lasat de izbeliste ?
    • +3 (3 voturi)    
      SIMPLU: NU! (Joi, 27 martie 2008, 13:52)

      Romanul [anonim] i-a raspuns lui Floxinel

      UN BARBAT SA NASCA UN COPIL ?

      Raspuns: NU! (Desi "tehnologia" va incerca sa ne demonstreze contrariul)

      Oare Dumnezeu ne-a uitat complet ?

      Raspuns: NU! Noi l-am uitat aproape de tot pe El. Si cand ne aducem aminte de El, o facem doar cu buzele, nu cu toata inima, cu credinta, cu pocainta!

      Ne-a lasat de izbeliste ?

      Raspuns: NU! Dar nu ne forteaza sa traim bine. Daca noi dorim prin tot ce facem altceva, ne lasa.

      Citeste Epistola Sfantului Apostol Pavel catre Romani - Capitolul I si vei vedea. Este foarte scurt, in 10' nu ai ce face

      Daca vrei, ti-o pot trimite pe e-mail undotrepa[a]yhaoo.com
      • +2 (2 voturi)    
        N-ati citit cu atentie stirea (Joi, 27 martie 2008, 20:40)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Romanul

        Uneori ma intreb de ce scriu unii comentarii daca nici macar nu sunt atenti la continutul stirii. E perfect normal, este vorba despre o femie sine-qua-non.. care are pilozitatea si lipsa sanilor ca un barbat, dar TOTUSI o femeie. Care isi cauta recunoasterea alaturi de o alta femeie si nu a putut-o gasi decat sub aceasta forma. Toti va grabiti sa condamnati cand habar n-aveti chinul prin care a trecut, dispretul celor din jur ca sa poata trai "normal" alaturi de alta femeie. Si oare este anormal ca fiecare dintre cele 2 femei sa-si doreasca un copil? Cred ca n-am auzit femeie care sa nu-si doreasca un copil. Cine sunteti voi sa judecati situatia cand nu cred ca ati trecut unul prin ce a trecut respectiva FEMEIE? Vorbeste gura fara voi..
        • -1 (1 vot)    
          am citit cu atentie !!! (Vineri, 28 martie 2008, 8:09)

          jamal [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          si am observat ca :
          "Transsexualul american s-a nascut femeie dar inca din adolescenta si-a dorit sa devina BARBAT"
          "La finalul tratamentului, Thomas a fost recunoscut oficial drept BARBAT. S-a casatorit cu Nancy si relatia lor rezista de 10 ani."
          deci a dorit sa fie BARBAT

          voarba aia FII BARBATA, ZOE !

          a, acum s-a razgandit !!!

          ORICUM , S-A INTOR LUMEA CU C_ _ U IN SUS !
          esti cumva ca el...? de stii asa de bine prin ce a trecut ....

          hai pa !
  • -1 (1 vot)    
    nebunie mare (Joi, 27 martie 2008, 12:07)

    anonim [anonim]

    cind vezi astfel de chestii intelegi de ce e creat iadul. Nebunia omului face sa existe iad. Iadul e pentru satan si oamenii care-l urmeaza. Lumea e nebuna si noi inebunim odata cu ea
  • 0 (2 voturi)    
    TOTALLY INSANE !!! (Joi, 27 martie 2008, 12:28)

    Romanul [anonim]

    O mare parodie.

    De fapt acest "barbat" a avut sex feminin la nastere (deci era femeie normala din aproape toate punctele de vedere)

    Singura anormalitate a aparut la cap (mai exact creierul mic) in cadrul tulburarilor adolescentine cand si-a doirt din toata fiinta ei sa fie ceea ce nu era ...

    Si a devenit "un mustacios" care, cand i-a mai revenit mintea la cap a realizat ca a fost creat(a) femeie si e cu mult mai bine, pentru ca simte nevoia de a avea un copil, ceea ce nu poate face ever-never vreun barbat!

    Jenant!

    Cata ura fata de principiile moralei si fata de oranduiala lasata de Dumnezeu!

    Distrugator si dezgustator!
  • +4 (4 voturi)    
    titlu vinde articolu' (Joi, 27 martie 2008, 12:38)

    andreri [anonim]

    Fratilor, da' de ce n-ati spus in titlu sau in subtitlu ca Tomas s-a nascut femeie... asta era un amanunt .destul de important... Ca daca tomas s-ar fi nascut barbat si ar fi ramas insarcinat aia ar fi fost cu ADEVARAT o stire.....
  • +1 (3 voturi)    
    O parere... (Joi, 27 martie 2008, 14:03)

    marturisitorul [anonim]

    eu cred ca si lui d-zeu ii place jocul si ii plac experimentele. ca de-aia a facut atitea miliarde de specii in loc de una sau doua. cred ca ii place si sexul, altfel ne-ar fi lasat pe toti cusuti intre picioare. si ii plac si pilozitatile, n-ati vazut ce barba impresionanta are? cit despre sexul intre doi masculi sau doua femele, cred ca specia umana e printre singurele care-l infiereaza. s-o minuna si el, d-zeu, ce i-o fi apucat pe oameni...

    o intrebare celor avizati si care ar putea sa ma lumineze: daca d-zeu are barba si miini si picioare, credeti ca are si organ(e) genitale? masculine sau feminine? (stiu ca exista cercetatori care afirma ca ar fi de sex feminin) sau ambele? si credeti ca face sex? si daca da, cu cine?

    multumesc.
    • 0 (0 voturi)    
      despre ignoranta (Vineri, 28 martie 2008, 0:09)

      ben [anonim] i-a raspuns lui marturisitorul

      marturisitorule,
      nu stiu ce e mai mare la tine: ignoranta , tupeul, sau lipsa bunului simt?
  • 0 (4 voturi)    
    Se numeste evolutie (Joi, 27 martie 2008, 14:39)

    Shak [utilizator]

    E uimitor cat de indoctrinati pot fi unii "credinciosi". Va dau un singur sfat: "Cel ce se stie fara de pacat sa arunce prima piatra".

    Iar acum pomelnicul acelor fara de pacate pe care al vostru dumnezeu sa-l evite la acordare iertarii pacatelor: cineva, Anonim, Flor, Bebe mic, Daniel, Floxinel, Romanul.

    Felicitari fratilor pt faptul ca nu aveti pacate, si felicitari ca aveti/sunteti femei fertile si nu aveti nevoie de "surogati". Cand ajungeti in rai/iad sa intrebati daca e voie sau nu. Intre timp nu mai aruncati cuvinte de ocara fara sa fiti indreptatiti.
    • 0 (0 voturi)    
      Indoctrinat/neindoctrinat (Joi, 27 martie 2008, 15:19)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui Shak

      Felicitari pt. termenul "indoctrinat" folosit in acest context.
      Inteleg este folosit in antiteza cu "neindoctrinarea" personajului femeia-barbat-femeie-barbmeie-fembat -........................ .
      Corecteaza-ma daca gresesc!

      Nu cumva neindoctrinarea ascunde de fapt o alta indoctrinare?
  • +1 (1 vot)    
    Frustrati mai sunteti.... (Joi, 27 martie 2008, 14:50)

    GIA [anonim]

    NU inteleg de ce unii nu-si pot citi biblia in liniste, fara sa ii intereseze cine cu cine se culca, cine-ce naste...
    Acceptati ca suntem la urma urmei, numai substante chimice si din asta ne nastem...
    Voi, astia "credinciosi" , v-ati nascut din dragoste?
    Hai sa fim seriosi...o singura enzima sa lipseasca din voi si ajungeti mai repede in rai.
    daca femeia nu poate face copilul, de ce sa nu -l faca barbatul... Tot ce conteaza este sa si-l doreasca cu adevarat.
  • +3 (3 voturi)    
    Ce-i dileala asta generala cu Dumnezeu? (Joi, 27 martie 2008, 15:10)

    SMC [anonim]

    Bai, ma surprindeti ce incuiati puteti fi cand argumentul vostru suprem este Dumnezeu a zis.

    Sunt de acord ca personajul este ciudat, dar treaba lui... V-a facut ceva? Vrea sa aiba un copil, n-are decat. Il creste, il iubeste, are grija de el? E deja mult mai avansat decat o gramada de tigani sau alcolici care-si lasa copii flamanzi sa pasca pe langa casa sau ii trimit la cersit.
    • +1 (1 vot)    
      culmea e... (Joi, 27 martie 2008, 21:53)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui SMC

      ca tot din biblie ne-a ramas o alta chestie importanta: "sa arunce primul cu piatra cine e fara pacat"!! dar credinciosii nostri "vopsiti" isi pun poalele in cap si striga cat ii tine gura si uita porunca "iubeste-ti aproapele" - inlocuind-o cu una de succes in vremurile moderne: barfeste la greu si da la gioale in numele religiei cui ti se pare tie ca i-a intrat un pai in ochi!!!!
      acum, pentru persoanele atat de pline de credinta si intelepciune, le amintesc un singur lucru: la capat cu totii vor fi chemati si vor fi judecati de Dumnezeu, ca NU exista iad - ca pedeapsa vesnica - ci doar moartea definitiva (a doua, irevocabila!!) si ca, asa cum a fost iertata Maria Magdalena desi a pacatuit mult, pacatele - acolo unde exista, nu unde le vad toti ipocritii deghizati in mari credinciosi - vor fi iertate!! ESTE SCRIS!!! si nu o sa ii cheme PE EI Dumnezeu martori!! in niciun caz!!! in rest?? mi-e asa sila cand vad cati nu pot dormi de grija altuia...
  • +1 (3 voturi)    
    nu e gravid barbatul (Joi, 27 martie 2008, 16:04)

    laura [anonim]

    Presa are un stil de induce in eroare cititorul ceva de nedescris. Cum sa fie gravid un barbat? Acea persoana e de fapt femeia, asa s-a nascut, numai ca in timp "gargaunii" din cap au facut-o sa se transforme in barbat, dupa care a vrut din nou femeie. Prin urmare o femeie cu aspect de barbat datorita tratamentului hormonal, este gravida. Asta-i adevarul. Totusi nu cred ca s-a intors lumea cu sus-ul in jos.
  • 0 (2 voturi)    
    Copil amarat (Joi, 27 martie 2008, 16:36)

    Sunflower [anonim]

    Bietul copil, nici n-a avut de ales... sa se nasca intre asemenea imbecili...
  • 0 (2 voturi)    
    corect (Joi, 27 martie 2008, 17:07)

    july [anonim]

    inchipuiti-va ce viata va avea copilul lor, daca intradevar va putea duce sarcina la bun sfarsit.. toata viata va fi urmarit de chestia asta.. are 2 mame, nu-si cunoaste tatal, jumatate de planeta a auzit de povestea lui... in fine
  • -1 (1 vot)    
    .... (Joi, 27 martie 2008, 17:12)

    arigo [anonim]

    Daca Dumnezeu nu va pedepsi neamul acesta de oameni, pentru toate tampleniile pe care le face, va trebui sa-si ceara scuze de la Sodoma si Gomora!!!
  • 0 (2 voturi)    
    tot femeie ramane (Joi, 27 martie 2008, 17:20)

    GR [anonim]

    Oricate operatii si tratamente hormonale ar fi facut se vede ca nu i-au reusit pentru ca tot FEMEIE a ramas. Articolul este inselator si nici nu ar trebui luat in seama. S-a nascut FEMEIE nu barbat!!! Ca vrea sa creada altceva e treaba dar tot cu doi cromozomi XX ramane.
  • +1 (1 vot)    
    mai toleranti un pic ca nu strica (Joi, 27 martie 2008, 17:27)

    zeu [anonim]

    Articolul spune destul de clar ca el s-a nascut femeie. Restul nici nu mai conteaza. Cine ne-a lasat pe noi pe aici ne-a lasat ca sa fim multi si diferiti. Si mai terminati cu dumnezeu.
  • +2 (2 voturi)    
    toleranta 0 (Joi, 27 martie 2008, 17:50)

    bubu [anonim]

    Mai, fratilor!
    Si eu cred in Dumnezeu, dar nu fac din asta o parada, consider ca e o treaba destul de intima cu care nu trebuie sa ne afisam.
    Ce vreau sa ii intreb pe cei care se bat in piept cu credinta lor: chiar nu isi aminteste nimeni ca religia crestina propovaduieste TOLERANTA? Ce atata tavetura cu cine ii inseala asteptarile lui Dumnezeu, si uite noi ce sfinti suntem, pe cand aia ar trebui batuti cu pietre.
    Nu spun ca nu m-a socat si pe mine titlul (ca citind articolul am aflat ca de fapt tot o femeie naste, doar ca ea se considera barbat - treaba ei). Insa ce drept am eu sau oricine sa judece ce fac altii? Nu va place, intoarceti capul, sau cum zice englezul "Live and let live"
  • 0 (0 voturi)    
    confuzie (Joi, 27 martie 2008, 18:40)

    dorin [anonim]

    Constat cu uimire in ce mare de confuzie se scalda omenirea....Si cum se mai straduiesc unii sa transforme nefirescul in firesc....Si ce justificari isi cauta pentru a-si impaca constiinta ("parasul de pe cale"). Eu nu pot sa constat decat urmatoarele: Ceea ce se intampla cu oamenii care recurg la aceste manifestari e nefiresc si impotriva bunului simt. Nefirestii, dupa ce fac cele ale lor vin si le aduc pe tapet si cer sa fie acceptate si solicita celor care mai au bun simt si intuiesc ca esenta vietii este Dumnezeu, sa-i accepte in numele tolerantei si a nejudecarii aproapelui. Fratilor ..esenta vietii crestine e dragostea...nu toleranta inteleasa asa cum o intelegeti voi (adica sa-l lasi pe cel de linga tine sa faca ce vrea). Daca-ti pasa cu adevarat de aproapele tau...cand il vezi ca o ia razna il mustri, nu-l lasi sa -si faca de cap...si prin asta ii dovedesti dragostea. Nu il judeci..stii ca e pe calea rea. constati ca ceva nu e in regula cu el. Daca il tolerezi..omul ala se pierde...si ajunge vai de mama lui...si-si pierde si sufletul. Daca nu te asculta...faca ce vrea...dar daca il iubesti cu adevarat...stai langa el ..suferi alaturi de el si vazand Dumnezeu dragostea ta il indreapta si pe el...Sunt atatea cazuri in istoria omenirii de dovezi de dragoste de acest fel...dar cine sa le citeasca ...Intrebati-i pe cei care au renuntat la droguri cat de important a fost sa afle familia luptand alaturi de ei si fiindu-le aproape.Din pacate oamenii prefera sa fie egoisti ..sa-si vada de ale lor..sa-i lase pe ceilalti sa-si faca de cap..sa nu se deranjeze in nici un fel pentru ei....Si in plus oamenii zilelor noastre adora spectacolul...si se intrec in comentarii...si niciodata nu se pun in pielea celor din "arena'. Ce jenant...
  • 0 (0 voturi)    
    povestea barbatului insarcinat (Joi, 27 martie 2008, 20:42)

    anonim [anonim]

    Articolul nu dezvaluie nicio sursa decenta; toata povestea se bazeaza pe o poza care dezvaluie burta umflata a subiectului si pe declaratiile sale, date unei reviste cu credibilitate mica. Imi permit sa mai spun ca articolele de aceasta calitate ar trebui sa umple tristele pagini ale tabloidelor, dar asta e problema celor de la hotnews.

    Exista totusi un barbat insarcinat:
    http://www.malepregnancy.com/movie/index.shtml
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Joi, 27 martie 2008, 21:01)

    alexX [anonim]

    dumnezeu,satana,iad,rai........niste aberatii, omenii astia nebuni care le ziceti voi astia vor sa transforme nefiresccul in firesc?eu cred ca invers de ce voi sariti in capul celor care nu cred in doamne doamne si incercati din rasputeri sa le bagati asta in cap,stati in banca voastra si noi in a noastra,daca nu ne atacati si ne spuneti ca suntem niste esecuri care nu cred in nimic nu va vom ataca nici noi,ramaneti in minciuna asta dar nu sariti la gatul altora ca vai demonii pe pamant ca ataca religia.eu am mai spus pe aci asta si voi spune pana mor cred,fiecare generatie si fiecare era cu religia ei,deja ies la iveala prea multe aberatii,asa cum stramosii credeam in toate prostiile asa credeti si voi,nu incerc sa va schimb parerea sau vai sa arat ca religia este o minciuna dar atac si eu cum atacati si voi.
    • 0 (0 voturi)    
      kx (Joi, 27 martie 2008, 22:44)

      je [anonim] i-a raspuns lui alexX

      Ce te face sa crezi ca nepotii tai o sa creada in stupiditatile tale? O sa zica exact ca tine: "dobitocul ala de stabunicu alexx ...retardat saracul, credea ca a descoperit adevarul"
  • 0 (0 voturi)    
    mmm (Joi, 27 martie 2008, 21:46)

    sdfg [anonim]

    ba dak e pacaleala de 1 aprilie atunci HAHA

    dak e adevarat atunci imi este rusine ca sunt om,mai bine eram un animal...imi e rusine !
  • 0 (0 voturi)    
    [anonim] (Joi, 27 martie 2008, 22:09)

    nina [anonim]

    hmmm.....mi se pare ceva fff ciudat dar avand in vedere k e tanssexuat ......mi se pare ceva normal dar totusi .....e o nebunie.....dar e si realitate ....asa e in ziua de azi o realitane nebuna care se schimba de la zi la zi dar sa speram k nu vom fi pedepsiti pt astfel de fapte.
    Totusi mie mi se pare ceva ciudat.De ce nu se mai simte lumea din ziua de azi bine in propria lui piele si vor o astfel de schimbate????
  • 0 (0 voturi)    
    Sucker (Joi, 27 martie 2008, 22:42)

    sucker [anonim]

    O sa aiba doua mame copilu :)))) , ce suckeriii :))))
  • 0 (0 voturi)    
    distrus omu ala (Joi, 27 martie 2008, 22:56)

    vlad [anonim]

    deci...ce pot sa mai adaug dekt k este un DISTRUS...nu se gandeste la consecintele si toate tampeniile pe care le va trai copilul acela...dar de fapt ce mai...suntem in sec 21 ce mai conteaza....totul este posibil....si orikum de lumea asta se va alege PRAFUL:(:(:(
  • 0 (0 voturi)    
    Reply la comentarile voastre. (Joi, 27 martie 2008, 23:06)

    Bob [anonim]

    Sunteti o adunatura de IPOCRITI. Nu sunteti deloc deschisi la mine. Aveti creierele spalate efectiv. Nu ca acum as fi de acord cu asa ceva. Dar cu ce va deranjaza pe voi?! Chit ca nu este etic sau moral sau... Chiar atat de incuiati sunteti cu "Dumnezeu-ul" asta al vostru mare si tare. Cum puteti oameni buni sa ganditi asa ceva? E cand o sa vina al vostru Dumnezeu pe Pamant si o sa spuna ca trebuie sa comentati orientarile/conceptele de viata ale altora atunci sa o faceti. Pana atunci fiecare isi vede de drum!
    • 0 (0 voturi)    
      vai de mama ei cultura religioasa... (Vineri, 28 martie 2008, 0:20)

      ben [anonim] i-a raspuns lui Bob

      hey Bob,
      news for you: Dumnezeu a venit deja pe pamant si ne-a spus ca trebuie sa comentam - si mai mult decat atat - sa condamnam orientarile/conceptele de viata gresite ale altora!
  • 0 (0 voturi)    
    -- (Vineri, 28 martie 2008, 10:42)

    Cali [anonim]

    De ce nu au adoptat un copil? sunt atatia acolo care au nevoie de o familie iubitoare. era necesar sa ajunga la operatii cand putea semna niste acte si putea face un orfan fericit?
  • 0 (0 voturi)    
    Foarte fain cuplu (Miercuri, 9 aprilie 2008, 19:57)

    Andy D. [anonim]

    Ce pot sa zic mai mult decat ca le doresc mult succes si sa aiba parte de o casnicie ok si in continuare iar nou nascutul sa ii uneasca si mai mult ca si cuplu.

    Din partea mea, pentru ei, tor respectul iar voua, alora de dati cu religia in sus si in jos, ciocu' mic ca nu-i treaba voastra. Liberul arbitru este un drept al fiecaruia iar fiecare om are dreptul moral de a decide si de a ii fi respectata decizia atata timp cat aceasta nu afecteaza pe altii.

    Pana nu vom invata ca democratia inseamna a respecta libertatea, integritatea, orientarea sexuala, credinta, etc... si drepturile celui de langa noi, noi romanii astia "ortodoxi si credinciosi din cale afara" vom continua sa ne calcam in picioare pentru apa sfintita si pt a pupa osemintele nu stiu carui sfant, vom aunca in continuare copii nou nascuti in ghenele de gunoi, etc... Halal credinta, halal popor... mi-e rusina sa spun ca is roman... (in fapt, nu o mai fac demult)

    Cam atata, iubiti "confrati credinciosi" si... rest in peace.
  • 0 (0 voturi)    
    buna (Duminică, 20 aprilie 2008, 22:21)

    lory [anonim]

    am mai auzit doar de cazul asta dar nu stiam intreaga poveste in sfarsit acum o stiu si chiar nu am nimic impotriva acestui cuplu in comparatie cu altii.de ce nu va puneti in situatia lor ?ganditiva ca lucrul pe care vil doriti cel mai mult pe lumea asta e sa aveti un copil nu cred k exista vreo persoana care sa nusi doreasca un copil e cel mai frumos lucru care i se poate intampla unei persoane asa...ganditiva ca nul puteti avea voi personal insa partenerul de viata are posibilitatea de a va indeplini visul.de ce sa nu incercati acest lucru?ce va costa?nimic sau poate k doar trageti atentia celorlalti asupra voastra?asta conteaza m mult pt voi?sau faptul ca tre sati fie tie bine si celui de langa tine?nu cred klumea iti da de mancat sau nu dormi cu alte persoane.nu?trebuie doar sa va ganditi la binele vostru si da daca as fi pusa in situatia asta as accepta nu as avea de ce nu.probabil va intrebati cati ani am aam 19 ani si chiar imi doresc un copil nu conteaza cum toata treaba e ca vreau sami termin studiile si apoi o sa aduc pe lume si un copilas si daca doamne fereste nu sar putea si mi sar ivi o astfel deocazie as accepta nas sta pe ganduri.asa ca dragii mei lasatio mai moale ca nu avem de unde sa stim ca nu vom trece prin aceeasi chestie fiecare la randul nostru.la revedere


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Ultimele articole din Life | Life

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică