Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic
Advertorial WebPR

PUMA  a terminat pe locul al doilea competitia  Volvo Ocean Race

de A.I.     HotNews.ro
Luni, 6 iulie 2009, 6:46 Life | Life

Vezi galeria foto Puma Ocean Racing
(P) St. Petersburg - 28 Iunie, 2009: “Il mostro” – iahtul de sailing  al companiei de sportlifestyle  PUMA – impreuna cu  echipajul    Puma Ocean  Racing,   au terminat pe locul al doilea competitia  Volvo Ocean Race, denumita “ Everestul navigatiei” ,  in data de  27 Iunie 2009 in St. Petersburg, Rusia.  Volvo Ocean Race este o o aventura in jurul lumii de 37.000 mile marine  (68.524 km) si este una dintre cele mai dificile competitii sportive din lume.

“Suntem extrem de incantati si mandri de debutul extraordinar PUMA  in cadrul competitiei  Volvo Ocean Race si dorim sa  felicitam echipajul PUMA Ocean Racing  pentru lupta dusa pentru un excelent loc doi in cadrul unei intreceri senzationale ”, a spus  Jochen Zeitz, PUMA Chairman si CEO. “ Participarea PUMA in cadrul competitiei Volvo Ocean Race a fost cea mai creativa campanie de marketing pe care compania a lansat-o vreodata si s-a dovedit a fi un semnal de start plin de success pentru categoria noastra de  sailing  , investitia fiind mai mult decat eficienta . Vanzarile colectiei  PUMA Volvo Ocean Race  au depasit asteptarile noastre .”



Capitanul  Ken Read a comentat : “Aceasta competitie a fost uimitoare pentru echipajul  Puma.  Parca a trecut o viata de cand am anuntat prima data intrarea PUMA  in  cadrul  Volvo Ocean Race  si asta se intampla in Martie 2007 si iata-ne astazi , dupa ce am terminat de navigat  50,000 mile marine ,  dupa ce am vizitat 10 tari si am obtinut trofeul pentru locul al-2 -lea in cursa . A fost absolut un vis. Dar nu a fost doar o competitie de iahturi . Orice activitate de succes ca aceasta este legata in intregime de oameni si  noi avem cel mai bun echipaj cu care am colaborat vreodata in sailing .  Cu ajutorul echipajului PUMA Ocean Racing si a activitatilor internationale  extinse asociate acestui program , PUMA a adus sute de mii de  fani noi  in  acest domeniu al sailingului si sustin cu tarie ca datorita acestui lucru,  acest sport s-a schimbat pentru totdeauna”.

Peste  5 millioane de oameni au vizitat  amplasamentele  Volvo Ocean Race din locurile unde se faceau opririle in cadrul cursei si au vazut iahtul  PUMA ( denumit "il mostro`") , au vizitat PUMA City (o platforma mobila extraordinara) si s-au bucurat de initiativele noastre locale de marketing .  Peste  44,000 de consumatori si angajati  PUMA , au fost  dusi intr-un mic tur de sailing , pe un iaht  PUMA ,  fie inainte de startul competitiei , fie intr-una din opririle noastre in  porturi .  

Toate aceste activitati extinse au generat o prezenta in media covarsitoare . Materialele aparute in media  legate de intrarea  PUMA in cadrul competitiei  Volvo Ocean Race , au fost estimate la o valoare de peste 40 millioane USD.

PUMA a folosit cele  11 porturi de destinatie ale cursei pentru a activa strategii de marketing complexe pe fiecare coasta sau litoral . A fost folosita fiecare locatie din cursa  – Alicante, Cape Town, Cochin in India, Singapore, Qingdao in China, Rio de Janeiro, Boston, Galway in Ireland, Marstrand in Suedia, Stockholm si in sfarsit  St. Petersburg – nu numai pentru a pozitiona  PUMA ca un brand de Sailing , ci pentru a transmite mesajul global  PUMA, creand vizibilitate in media pentru alte categorii  PUMA  si evenimente cu multe staruri internationale . Asemenea activitati  au stabilit  noi standarde de comparatie in domeniul emergent al sportului de navigatie . Totodata , in timp ce sportul de navigat este adesea perceput ca foarte exclusivist , PUMA a indraznit sa darame aceasta idee preconceputa . Campania PUMA Ocean Racing a reusit sa creasca audienta pentru acest sport , printr-o abordarea mai relaxata a acestuia .



Competitia Volvo Ocean Race a fost platforma perfecta de lansarea a colectiei  PUMA Sailing de performanta si de lifestyle,  atingandu-se astfel si un nou  target de consumatori . PUMA a lansat o gama completa de pantofi, haine si accesorii de inspiratie marina , de la echipamentul de performanta purtat  pe iaht pana la produsele  de  lifestyle-fashion de purtat prin  oras .  Echipamentul PUMA Sailing de performanta a fost dezvoltat si testat chiar de catre echipajul  PUMA Ocean Racing . Fiecare articol purtat de catre echipajul PUMA Ocean Racing atat pe apa cat si pe tarm,  de la haine, pantofi, accesorii, a fost facut de catre PUMA.

PUMA  a adus in aceasta categorie noua de sailing un bagaj  impresionant de  expertiza si tehnologii pe care le detine, , categorie ce a fost construita intr-un timp foarte scurt si a trebuit sa atinga cel mai inalt nivel din toate punctele de vedere . Prima colectie  PUMA Sailing de Lifestyle  a aparut in magazine la inceputul lui  2008.

Intrarea PUMA in domeniul Sailingului a deschis noi oportunitati de a patrunde in alte categorii, precum cea a produselor  de outdoor. Volvo Ocean Race a servit ca un "laborator" perfect de testare   a produselor PUMA de  outdoor , deoarece echipajul trebuia sa poarte haine si pantofi adecvate unor  conditii de vreme extreme – de la inghet pana la canicula.

Expertiza PUMA in domeniul retail-ului  s-a manifestat prin oferirea unei experiente unice de shopping pe platforma denumita  PUMA City , platforma ce a fost amplasata in fiecare port in care s-au facut opririle. Vanzarile au depasit orice asteptare , dupa ce intr-o singura zi in Boston,  PUMA City a vandut  mai mult decat orice magazin PUMA din lume .

PUMA City este o constructie mobila ce a insotit echipajul nostru in diverse trasee ale competitiei, fiind transportata si asamblata in porturile de oprire din Alicante si Boston pentru a gazdui celebritati , evenimente de presa ,  activitati de entertainment etc. Acest spatiu inedit de vanzare, a oferit o selectie de produse din categorii precum  PUMA Sailing, Motorsport, Urban Mobility si  PUMA Archive , precum si intreaga colectie  Volvo Ocean Race . PUMA City – care a castigat  trofeul  ‘Best Retail Space’ oferit de catre publicatia  americana  "Travel + Leisure" - este o structura masiva de aproximativ 11,000 metri patrati , alcatuita din 24 de containere de otel , fiecare cantarind 11 tone .

Puternicul echipaj  format din 11 oameni  , in frunte cu capitanul  Ken Read a navigat 10 leghe marine de la startul din octombrie anul trecut ( Alicante - Spania)  si a vizitat  10 tari din Africa, Asia, America de Nord si de Sud si Europa . Fiecare leghe din cursa a fost insotita de conditii de vreme extreme , parcurse cu viteza nebuneasca a iahtului , navigatie pe mari periculoase si ape necunoscute , echipament distrus si chiar diverse defectiuni la bord. Au traversat ecuatorul de 4 ori , au experimentat temperaturi de la  0 la  35 de grade Celsius, au consumat peste 8.250.000 de calorii , majoritatea mancare semicongelata , peste 140 de litri de apa pe zi pentru gatit si baut , au folosit  5.560 metri patrati de panza  si peste 2,5 kilometri de sfoara pentru "il mostro".  

Adina Militaru, Marketing Manager PUMA Romania :

"Este impresionanta performanta echipajului PUMA intr-un domeniu absolut nou pentru noi si dupa un an de la lansarea primei colectii de sailing  putem spune ca  aceasta noua categorie a capatat un contur foarte frumos."

Colectia PUMA sailing de lifestyle este una dintre cele mai frumoase colectii pe care le avem . Pentru anumite articole  se pastreaza chiar trasaturi ale produselor de performanta : fermoarele hainelor si accesoriilor sunt rezistente la apa , materialele sunt impermebaile si de o  calitate premium , accesoriile au buzunare si recipiente  inedite pentru protectia bijuteriilor sau a altor obiecte valoroase, iar  pantofii nu aluneca.
Dar mai mult decat orice,  impresioneaza designul colectiei si  gama superba de culori marine , imbinate intr-un concept unitar de haine  ,  pantofi si accesorii.

In Romania, colectia s-a bucurat de un entuziasm deosebit si ne-a surprins numarul mare de consumatorii extrem de bine  informati, multi dintre ei urmarind constant ceea ce se petrecea in timpul cursei, pe site-ul dedicat,  www.pumaoceanracing.com".

Arhiva, 2008:


Despre PUMA

PUMA is one of the world’s leading sportlifestyle companies that designs and develops footwear, apparel and accessories. It is committed to working in ways that contribute to the world by supporting Creativity, SAFE Sustainability and Peace, and by staying true to the values of being Fair, Honest, Positive and Creative in decisions made and actions taken. PUMA starts in Sport and ends in Fashion. Its Sport Performance and Lifestyle labels include categories such as Football, Running, Motorsports, Golf and Sailing. The Black label features collaborations with renowned designers such as Alexander McQueen, Yasuhiro Mihara and Sergio Rossi. The PUMA Group owns the brands PUMA, Tretorn and Hussein Chalayan. The company, which was founded in 1948, distributes its products in more than 120 countries, employs more than 9,000 people worldwide and has headquarters in Herzogenaurach/Germany, Boston, London and Hong Kong. For more information, please visit www.puma.com.


Citeste mai multe despre   



















1337 vizualizari




ESRI

Ultimele articole din Life | Life

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi