VIDEO Cezar, cu piesa "It's my life", va reprezenta Romania la Eurovision 2013

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 martie 2013, 20:02 Life | Muzică

Selectia nationala Eurovision 2013
Foto: TVR
Cezar va reprezenta Romania la Eurovision 2013, dupa ce a castigat selectia nationala a concursului, cu piesa "It's my life". Piesa a fost desemnata castigatoare in baza notelor primite de la un juriu de specialisti, care au contat 50%, si prin televoting - 50%. Finala europeana a Eurovision Song Contest va avea loc in acest an la Malmo, Suedia, pe 18 mai.

In finala nationala Eurovision au concurat 12 melodii: Narcis Iustin Ianau cu melodia "Seven", Elena Carstea Muttart - "Spinning", Ovidiu Anton - "Run away with me", Cristian Prajescu - "The best thing in life is to love", Al Mike feat. Renee Santana - "What is love", Andrei Leonte - "Paralyzed", Casa Presei - "Un Refren", FreeStay - "Criminal Mind", Luminita Anghel - "Unique", Cezar - "It's my life", Electric Fence - "Emilia" si Tudor Turcu - "Hello".

In urma televotului, pe primele trei locuri s-au clasat: Cezar (12 puncte), Casa Presei (10 puncte) si Luminita Anghel (8 puncte), precizeaza Mediafax.

Dupa notarea juriului, primele trei locuri au fost ocupate de: Electric Fence (12 de puncte), Luminita Anghel (10 de puncte) si Cezar (8 de puncte).

Astfel, in urma adunarii punctajelor, clasamentul a fost urmatorul: Cezar (20 de puncte), Electric Fence (19 puncte) si Luminita Anghel (18 puncte).

Anul acesta, la semifinalele Eurovision participa 33 de tari, dintre care 16 in prima semifinala, iar 17 tari in cea de a doua, scrie Agerpres.

Cezar va concura in cea de a doua semifinala de la Malmo, programata pe 16 mai.

Prima semifinala se va desfasura pe 14 mai, iar finala Eurovision va avea loc pe 18 mai.

Cezar - "It's my life" (muzica, text: Cristian Faur)





Anul trecut, Romania a fost reprezentata de trupa Mandinga, cu melodia "Zaleilah", si s-a clasat pe locul 12 in finala competitiei.

Cele mai bune performante ale Romaniei in competitia Eurovision au fost de doua ori locul al treilea, obtinut in 2010 de Paula Seling si Ovi cu piesa "Playing with fire" si in 2005 de Luminita Anghel si Sistem cu "Let My Try", si o data locul al patrulea, in 2006, prin Mihai Traistariu cu "Tornero".

Concursul Eurovision este transmis in Europa, Australia, Asia, Canada si Statele Unite. Anul trecut, finala a avut o audienta record de aproximativ 70 de milioane de telespectatori, iar numarul celor care au urmarit atat finala, cat si semifinalele a fost de aproximativ 114,5 milioane de persoane, potrivit European Broadcasting Union.

  • Ceilati artistii calificati in finala selectiei nationale dupa cele doua semifinale care au avut loc pe 23 si 24 februarie sunt:

1. Casa Presei - "Un refren" (muzica: Gabriel Basarabescu, text: Robert Turcescu)



2. Narcis Iustin Ianau - "Seven" (muzica: Dan Horatiu Dumitras, Narcis Iustin Ianau, text: Narcis Iustin Ianau)



3. Freestay - "Criminal Mind" (muzica, text: Matei Alexandru Mihai, Florin Ristei)



4. Elena Carstea Muttart - "Spinning" (muzica: Elena Carstea Muttart, Cristian Faur, text: Elena Carstea Muttart)



5. Luminita Anghel - "Unique" (muzica: Rafael Herrero, text: Rafael Herrero, Jose Juan Santana Rodriguez)



6. Ovidiu Anton - "Run away with me" (muzica, text: Ovidiu Anton)



8. Cristian Prajescu - "The best thing in life is to love" (muzica & text: Sergiu Rudichi)



9. Electric Fence - "Emilia" (muzica: David Ciente, Elena Luminita Vasile, Antonio Eduard Antemir, Lucian Indre, text: David Ciente, Elena Luminita Vasile)



10. Al Mike feat. Renee Santana - "What is love" (muzica: Mihai Alexandru, text: Mihai Alexandru, Alexandra Niculae)



11. Tudor Turcu - "Hello" (muzica & text: Calin Pop, Norbert Kovacs)



12. Andrei Leonte - "Paralyzed" (muzica: Mike Eriksson, Johnny Sanchez, Michael James Down, text: Jonas Thander, Mike Eriksson)

























41339 vizualizari

  • +52 (56 voturi)    
    WTF (Sâmbătă, 9 martie 2013, 23:49)

    fny.ro [anonim]

    Cu melodia asta cred ca nici nu ne calificam in finala...
    • +18 (20 voturi)    
      ... (Duminică, 10 martie 2013, 0:19)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

      Subscriu. Totusi am o nelamurire: notele presedintelui juriului au o pondere mai mare? In cazul de fata, dupa notele juriului, a fost egalitate intre Cezar si Monica, insa dupa aplicarea ponderii finale, Cezar a primit un punct in plus.
      • +3 (3 voturi)    
        Regulamentul... (Duminică, 10 martie 2013, 10:52)

        Niculita [anonim] i-a raspuns lui johnny

        Regulamentul spune ca la egalitate de puncte departajarea se face in funcţie de numărul mai mare de note mari obţinute (în ordine descrescatoare 12, 10, 8 etc.). Deci Cezar a depasit-o la acest capitol pe Monica si a luat locul 3 in clasamentul juriului. Şi chiar daca Luminta ar fi primit o nota de la juratul respectiv si ar fi luat locul 1 (si implicit 12 puncte) in clasamentul juriului in clasamentul general cumulat (juriu+public) ar fi fost la egalitate de puncte 20 cu Cezar. Iar in acest caz regulamentul spune că e desemnat castigator preferatul publicului, in speta Cezar
        • +7 (11 voturi)    
          E clar (Duminică, 10 martie 2013, 14:41)

          jesus [anonim] i-a raspuns lui Niculita

          Cei de la Eurovision vor crede ca ii luam peste picior cu asemenea miorlaiti. Macar Zaleilah a mai fost data si la radio. Cu aceasta, declaram muzica din Romania moarta.
          • +3 (5 voturi)    
            frate (Duminică, 10 martie 2013, 16:49)

            Vicrintor Pontonescu [utilizator] i-a raspuns lui jesus

            romania a ajuns in punctul in care isi alege pe plan muzical reprezentanti la fel de penibili ca pe scena politica... ba mai mult decat atat, in ambele cazuri dicteaza masinaria propagandistica a Antenei 3!
            • 0 (0 voturi)    
              frate (Duminică, 10 martie 2013, 22:28)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Vicrintor Pontonescu

              Reprezentantii pe plan muzical sunt alesi de politicieni. Ai uitat cine conduce tvr-ul?
        • 0 (0 voturi)    
          iarasi e vorba de "vot populi" (Duminică, 10 martie 2013, 20:05)

          bai mare [anonim] i-a raspuns lui Niculita

          ....ca in cazul politicii (scuzati-ma ca am pomenit-o si aici). Dar daca asa de mult s-a ante-tembelizat majoritatea natiei...nu-s multe solutii decat "rasu-plansu".
          Are si castigatorul un atu: ne face sa radem (doar fuse un show de divertisment, nu?)
          chiar a fost promovat de A3? - ROFL
    • +26 (32 voturi)    
      concursul a fost aranjat, se stia cine va castiga (Duminică, 10 martie 2013, 0:36)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui fny.ro

      Antena 3 nu l-a promovat degeaba pe ala cu voce de gospodina...din pacate Luminita Anghel si Electric Fence au fost dezavantajate de postacii lui Mircea Badea
      • +33 (39 voturi)    
        E incredibil ce s-a intamplat... (Duminică, 10 martie 2013, 2:05)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        E una din cele mai proaste melodii din acest concurs...nu inteleg cum putem merge la Eurovision cu asa ceva...
        Inteleg...gusturi diferite, varste diferite...dar au fost melodii pentru toti, si noi l-am ales pe papagalul asta.

        Am impresia ca ne dorim sa ne facem de ras pe toate planurile in Europa.
        • -12 (14 voturi)    
          :)) (Duminică, 10 martie 2013, 12:40)

          victordragos [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Asa grait-a specialistul in muzica...si politica...si economie...
          Presupun ca vajnicul luptator anticomunist, d-l general de la casa presei, ar fi fost indreptatit sa ne reprezinte la Eurovision...
          :)
          • +6 (10 voturi)    
            Da de unde... (Duminică, 10 martie 2013, 16:18)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui victordragos

            Melodia lui Turcescu e buna de ascultat intr-un cadru restrans - pub de exemplu, n-avea ce cauta la Eurovision...
            Te-ai uitat, din curiozitate, cu ce melodii vin celelalte tari? Cam ce prezenta scenica au interpretii, ce tempo au melodiile, ce versuri, ce voci sunt in concurs? Ma scuzi, dar nu prindem top 10 cu melodia asta...
            N-am nimic cu interpretul pana la urma... bravo lui... problema e modul in care s-a ales aceasta melodie, in special componenta juriului.
            Cat despre "specialistul" de mine, cred ca daca ai o educatie cat de cat ok si o cultura generala destul de cuprinzatoare... poti aborda mai multe subiecte (pana la un anumit nivel, binenteles) nu doar ala pe care te-ai specializat...nu?
            Hai, sanatate.
        • +1 (1 vot)    
          asa ne-am gandit si noi (in familie zic) (Duminică, 10 martie 2013, 16:16)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          cu mentiunea ca ne-am tavalit de ras cand am ascultat-o, nici acum nu ma pot abtine... =)) =))
      • -8 (18 voturi)    
        esti un tampit (Duminică, 10 martie 2013, 10:33)

        nightmare [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

        Cezar este cantaret de opera ,cinta pe scana operei din Milano si este un contratenor...habar n-aveti astia care tot va postati parerile pe aici ...ca melodia este de rahat este altceva ,dar nu mai afirmati ca Cezar n-are voce
        • +16 (20 voturi)    
          tampit esti tu cu aia care l-au promovat di votat (Duminică, 10 martie 2013, 13:58)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui nightmare

          si ce daca e cantaret de opera inseamna ca orice canta e placut? melodia e de proasta calitate si interpreatarea e penibila. fara sustinerea Antena 3 nu ajungea nici in finala din Romania !
        • +11 (11 voturi)    
          Contratenor, contratenor, insa falseaza (Duminică, 10 martie 2013, 14:38)

          Cetatean [anonim] i-a raspuns lui nightmare

          O fi Cezar contratenor si o canta el pe scana operei din Milano insa in finala a falsat. A fost constant peste nota (este adevarat ca doar cu vreo 2 come, asa ca un afon nu isi da seama).

          http://www.youtube.com/watch?v=mI4EOTIu4eQ
          • 0 (0 voturi)    
            Pt Contantrenor (Vineri, 15 martie 2013, 11:23)

            Madagascar [anonim] i-a raspuns lui Cetatean

            Prietene dai impresia unui snob. In primul rand in muzica si mai ales opera se admite falseto, asa se si numeste si orice mare cantaret foloseste si acest falseto, in al doilea rand vii si soui de 2 come. Comele sunt mai mult teoretice deoarece aproape nici o ureche omeneasca nu poate spune cu precizie cate come sunt diferenta. Sunt 9 come intr-un ton. Cu toate astea iti dau dreptate melodia lui cezar nu e de finala. nici pe departe
    • +12 (14 voturi)    
      ? (Duminică, 10 martie 2013, 8:45)

      comentez [utilizator] i-a raspuns lui fny.ro

      de ce canta asa nenatural?
    • +18 (22 voturi)    
      DOAMNE!!!!!!!! (Duminică, 10 martie 2013, 10:36)

      Vicrintor Pontonescu [utilizator] i-a raspuns lui fny.ro

      AHAHAHAHA nu-mi vine sa cred ce porcarie!!!!!! nu ma pot opri din ras...

      nu dau doi bani pe eurovision insa problema e ca e urmarit pe tot continentul... si la ce imagine are romania in momentul de fata, penibilitatea asta e pur si simplu bomboana de pe tortul esecului, incununarea penibila a unui popor din ce in ce mai ridicol
    • +5 (7 voturi)    
      Ouatu'??? (Duminică, 10 martie 2013, 14:14)

      gososan [utilizator] i-a raspuns lui fny.ro

      Cu asa nume?! asa reprezentare!. Suntem o natiune de ouatoare!!!
    • +6 (6 voturi)    
      adevarat ai grait (Duminică, 10 martie 2013, 15:24)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui fny.ro

      Nu stiu ce e mai jenant , aceasta "interpretare" sau interviul la CNN al ambasadorului roman .
      Stiu sigur ca o sa fie mult fun pentru comentatorii posturilor straine de televiziune.
  • -16 (26 voturi)    
    ... e cel mai "oki" dintre cei selectati (Duminică, 10 martie 2013, 0:01)

    kubbity [utilizator]

    Are un punct slab: e static, dar poate fi transformat in avantaj, daca se reuseste un cadru/fundal de poveste in spate (ma gandeam la un razboinic)

    ps; Narcis Iustin Ianau - are o voce superba, dar melodia nu e pe "stilul" eurovision-ului

    pss: oricum, eu cred ca Danemarca (1) /Norvegia (2) o sa castige anul asta:

    Danemarca: http://youtu.be/BlZYtfISqV8
    Norvegia: http://youtu.be/BlZYtfISqV8
    • -13 (19 voturi)    
      plus ca ... (Duminică, 10 martie 2013, 0:26)

      kubbity [utilizator] i-a raspuns lui kubbity

      ... cel putin a Danemarcii si a Romaniei au "acel ceva" (ritmul) care iti ramane in cap
      • +6 (10 voturi)    
        da, cadem toti in cap cand canta cezar (Duminică, 10 martie 2013, 10:03)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui kubbity

        de stupefactie
  • +28 (36 voturi)    
    foarte frumos.... (Duminică, 10 martie 2013, 0:02)

    bubalus [anonim]

    ...ca sa nu zic groaznic.....
    zici ca-l strange cineva de oua.....

    singer, interpretarea mi se pare mult prea fortata pe tonul ala...nu are naturalete.....
    • +8 (24 voturi)    
      burn the witch (Duminică, 10 martie 2013, 1:20)

      EXEs [utilizator] i-a raspuns lui bubalus

      Asta a fost prima mea reactie, dupa care m-am intrebat daca nu cumva il deranjeaza ceva in pantaloni.
      Din pacate apoi mi-a adus aminte de toti ciudatii de la showuri gen the Voice de care-si bate joc toti pt. ca evident nu au deloc voce. Nu conteaza cat de tare se screme sa tipe, tipul nu are deloc voce. Si nu stiu de ce pe langa faptul ca titlul melodiei suna a ceva plagiat, mi se pare ca melodia per ansamblu nu e originala.
    • +6 (10 voturi)    
      Pai... (Duminică, 10 martie 2013, 7:37)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui bubalus

      ... numele sau este "Ouatu", poate de acolo vine chestia cu ouale :-)) groaznic & creepy.
      Vai de noi, ce-or sa se mai distreze europenii.
    • +5 (5 voturi)    
      oua (Duminică, 10 martie 2013, 15:21)

      mamikutza [utilizator] i-a raspuns lui bubalus

      ...si cand il strange se vede pe fatza lui...doare al naibii de tare!!!
  • +20 (32 voturi)    
    Festivalul Risului (Duminică, 10 martie 2013, 0:04)

    Sar Castic [utilizator]

    Sigur asta e pentru Festivalul Risului nu pentru Eurovision!!!!

    Stiam ca Romania nu-si permite se organizeze Eurovision si nici Eurovision nu e cine stie ce calitativ, dar asta va aduce cu siguranta cometarii ironice in cel mai bun caz, sarcastice si caustice in cel mai probabil caz.

    Eurotrash! De cea mai joasa speta!
    • +1 (1 vot)    
      Festival la Spital (Duminică, 10 martie 2013, 20:10)

      bai mare [anonim] i-a raspuns lui Sar Castic

      ASA incepe noua DACIADA propusa de Guvern.
      Poate ca Cezar e potrivit sa le cante imnul.
  • +23 (35 voturi)    
    :) (Duminică, 10 martie 2013, 0:05)

    Analfabet [utilizator]

    a castigat cea mai proasta piesa...nici nu trebuia sa participe. o porcarie! o mizerie! Se vede ca n-avem nicio treaba cu eurovisionul si ca nu ne-am propus sa castigam, ci sa mergem sa bem suc pe gratis.
    • +6 (14 voturi)    
      castratti? (Duminică, 10 martie 2013, 10:40)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

      Eu am crezut ca-i castrat. Dar daca inca mai are fuduliile, probabil s-a lovit tare la ele inainte de piesa, prea se "vaicareste" in piesa. Oare talentul se transmite ca râia cumva?
      Iar juriul e facut numai din loaze cu "traditie" in muzica. Au cintat sau nu pe scena, isi dau cu parerea...
      • -7 (13 voturi)    
        Analfabeţi şi jieni... (Duminică, 10 martie 2013, 13:37)

        Kute [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        Eşti un zombie de pe vremea lui Iancu Jianu? Pe-atunci nu ştiau oltenii ce-i ăla un contratenor...
        • +1 (5 voturi)    
          da' pariez ca stiau (Duminică, 10 martie 2013, 16:21)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Kute

          ce e ala festival de muzica POP - ceva ce tu n-ai aflat pana acum...
          • 0 (2 voturi)    
            adicătelea (Duminică, 10 martie 2013, 20:44)

            Kute [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            că cum ar veni că iorovizionu-i festival dă muzică pop (urlată) da io din peştera în care trăiesc n-aveam cum să aflu... ţţţ miersî că mă luminaşi!
            • 0 (0 voturi)    
              nu te flata (Marţi, 12 martie 2013, 13:28)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Kute

              NU te-ai luminat
  • +28 (34 voturi)    
    Ince ceva, Cezar... (Duminică, 10 martie 2013, 0:06)

    Sar Castic [utilizator]

    ... mai bine 'cinta' in Romaneste - lasa engleza ca la pronuntie ai numai nivelul de balta. Foarte iritant!
    • 0 (0 voturi)    
      da nu-s mai iritante (Duminică, 10 martie 2013, 21:22)

      Kute [utilizator] i-a raspuns lui Sar Castic

      ifosele ălora care se dau specialişti în fonetica şi fonologia limbii engleze?
  • +24 (28 voturi)    
    o partitura...pentru cine ? (Duminică, 10 martie 2013, 0:08)

    elwis [anonim]

    ati putea fredona piesa ? ati putea dansa ? daca nu, de ce e 'aleasa'?
    • +1 (1 vot)    
      de... (Duminică, 10 martie 2013, 16:22)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui elwis

      fanii lui Badea ca sa ii faca in ciuda lui Turcescu, nu e clar?
  • -24 (38 voturi)    
    De ce romanii mereu comenteaza? (Duminică, 10 martie 2013, 0:08)

    Maria [anonim]

    Anul acesta am observat cel putin 10 melodii bune pentru Eurovision. Oricum, oricine ar fi castigat, ceilalti ar fi comentat ca "nu e buna " sau "cantaretul/cantareata canta ca nuj ce".

    Cand o sa incepem sa nu mai comentam? Melodia castigatoare este una buna, cu o voce puternica si ambient placut, seamana cu majoritatea melodiilor care au castigat la acest concurs, DE CE COMENTAM DE RAU, IN LOC SA APRECIEM SI SA APLAUDAM?

    Nimeni nu s-a nascut critic de arta! Ca sa ajungi la stadiul asta, iti trebuie o facultate speciala (pe care sigur majoritatea nu o au)... Deci...

    DE CE SA NU NE MANDRIM LA EUROVISION CU MELODIA ASTA? DOAR PT CA NU A CASTIGAT CINE VA ASTEPTATI?

    Cred ca ar fi fost o lectie frumoasa sa fi castigat Turcescu... Asa, poate romanii nu ar mai comenta de Cezar atat de urat! A trecut prin multe in viata si chiar are voce buna!
    • -18 (28 voturi)    
      Din pacate (Duminică, 10 martie 2013, 0:34)

      xvlad [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      Romanii ar fi comentat de rau orice melodie ar fi iesit.

      Majoritatea romanilor CARE COMENTEAZA intai se gandesc ca trebuie sa critice, apoi isi construiesc argumentele.

      Din pacate, romanii care au pareri bune despre ceva nu comenteaza... ii lasa doar pe frustrati si pe Gica Contra sa vorbeasca.
    • +18 (26 voturi)    
      /// (Duminică, 10 martie 2013, 0:43)

      PetruMoldovan1306437705203 [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Asta canta in asa fel incat daca eu primesc o invitatie gratuita la concertul lui nu ma duc. E habarnist si punct. Are sanse zero sa castige un concurs unde de obicei merg numai nulitati (exceptie Abba si inca 2) si unde oricum se voteaza geopolitic.
    • -12 (22 voturi)    
      lasa.. (Duminică, 10 martie 2013, 1:51)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      ...nu-i mai face reclama lui Turcescu, am adormit la melodia lui, oricum nu prea i-am auzit vocea ! dar chiar asa, care voce ????
      stiu ca romanul s-a nascut poet si vesnicia la sate, iar comentariile sint binevenite, altfel tu ce cauti aici ?
      sa comentezi, nu ?
    • +1 (7 voturi)    
      a trecut prin multe (Duminică, 10 martie 2013, 10:05)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      o sa treaca si prin rusinea ultimului loc la eurovision:))
    • +2 (6 voturi)    
      deh (Duminică, 10 martie 2013, 10:29)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      In conditiile in care, intr-o competitie, dai acces la evaluare publicului, e normal sa-i investesti cu dreptul de a comenta, chiar daca majoritatea nu are studii de specialitate, iar unii sint veitabili cioflingari.
      • +1 (1 vot)    
        CIOFLINGAR (Duminică, 10 martie 2013, 15:53)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        CIOFLINGÁR, cioflingari, s. m. (Pop. și fam.) Om de nimic, secătură, vagabond.
        Daca vrei sa stii ca am de gind sa imi iau inca o diploma( de la Hiperion daca asa le zice) inainte de Pasti , ca sa ma innoiesc de sarbatori.
        Cred ca mai am citeva din astea si le tin in vitrina din sufragerie !
    • +4 (8 voturi)    
      de ce romanii mereu comenteaza ? (Duminică, 10 martie 2013, 10:42)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      pt. ca mereu sunt luati de prosti !
      piesa ,,cistigatoare''/urlatoare, nu are ce cauta nici intre primele cinci.
    • +5 (5 voturi)    
      Maria ta (Duminică, 10 martie 2013, 15:47)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      Ai dreptate cu vocea puternica a bardului, cum il cheama. Striga puternic de durerea si sentiment.
      Incearca sa il stringi de oo pe pretenu lu matele, daca ai unu, Maria ta, sa vezi ce voce puternica are si el ar putea sa participe anu viitor la eurovision.
    • +3 (7 voturi)    
      fato, suntem LIBERI sa ne dam cu parerea (Duminică, 10 martie 2013, 16:26)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      ca n-am comentat 50 de ani si ne-am ales cu din astia ca tine... e muci piesa aia si gata! mandreste-te tu cu toate zdrentele, iti lasam tie placerea asta!
  • -16 (32 voturi)    
    Am ramas ,,mut" ce talent avem! (Duminică, 10 martie 2013, 0:18)

    lare [anonim]

    Umitor ce face cu vocea omul acesta!
    Este o mindrie, o valoare nationala Cristi. Sa dea Dzeu sa gaseasca specialisti, poate din Basarabia, sa pregateasca pina in cele mai mici amanunte coregrafia... ca de interpretat stie el!
    Cred ca Romania va fi castigatoare, anul acesta. Mult succes!
  • -17 (27 voturi)    
    piese bune (Duminică, 10 martie 2013, 0:22)

    zgubilitix [utilizator]

    Chiar foarte multe piese & interpretari bune anul acesta... Nu mi-a fost deloc favorit Cezar insa cred ca va obtine un loc onorabil.
    • +4 (6 voturi)    
      daca citesti clasamentul invers... (Duminică, 10 martie 2013, 16:28)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui zgubilitix

      cu siguranta!
  • +20 (20 voturi)    
    circotas (Duminică, 10 martie 2013, 1:01)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Sincer, as vrea ca romanii sa cistige, dar Ouatu nu are o melodie care sa atraga, chiar daca are voce.

    Uitati-va pe net la melodiile Danemarcei, Marii Britanii, Greciei, Ucrainei, Norvegiei, Serbiei si veti intelege...
  • +6 (6 voturi)    
    toți sunt penibili (Duminică, 10 martie 2013, 3:06)

    visio [anonim]

    nicio melodie nu este de eurovision; mai degrabă, toate sunt de banca din fața blocului....cântăreții nu ascultă muzica de afară? nu sunt interesați de tendințe? macar s-au auzit cântând? așa cum ziceam, sunt penibili...
  • +2 (4 voturi)    
    mama omida (Duminică, 10 martie 2013, 5:11)

    penibil [anonim]

    pe wikipedia castigatorul era afisat inca de la ora 21:10 =)

    en.wikipedia.org/w/index.php?title=Romania_in_the_Eurovision_Song_Contest&oldid=543083045
  • +6 (10 voturi)    
    Interesant (Duminică, 10 martie 2013, 5:25)

    vali [anonim]

    Presupun ca dupa Eurovision isi va primi testicolele inapoi ?
  • 0 (8 voturi)    
    Jenant (Duminică, 10 martie 2013, 8:08)

    mircea_cjn [utilizator]

    Absolut jenant!
    Cum poate cineva compune, cum poate altcineva interpreta asemenea bazaconie !!
    Si lui papagalaul asa, cine i-a zis ca are haz? N-are voce, n-are nimic.
    Daca si juriul " competent" a ales aceasta piesa inseamna ca stam bine.
  • +8 (10 voturi)    
    Fara subiect ca sunt nervos (Duminică, 10 martie 2013, 8:14)

    mircea_cjn [utilizator]

    Pai, pe langa piesa papagalului castigator, piesa lui Turcescu este hit !
  • +4 (12 voturi)    
    Rusinos (Duminică, 10 martie 2013, 8:17)

    Florin [anonim]

    In timp ce ascultam melodia m-a atins un sentiment de rusine ca sunt reprezentant de persoana care se umileste in halul ala pe scena.
  • +1 (7 voturi)    
    Whattt? (Duminică, 10 martie 2013, 8:48)

    Mili [anonim]

    Deci chiar nu ma pot abtine! Desi ar trebui pt ca oricum nu mai e nimic de facut... Cum sa castige asta ma frate?? Daca tot vroiau sa castige cineva care poate canta pe tonul ala, cel mai indicat era Ianau....Nu ca as fi vrut sa castige Narcis Ianau, dar nici astaaa!! Se chinuie de numa sa cante asa (e clar ca io nici atat nu as putea sa cant, dar macar stau pe fundu meu acasa)! O sa fim cam praff (cum de altfel si suntem considerati). Sincer mie mi-au placut FreeStay....macar aveau o fatza care sa ii ajute!
  • +2 (2 voturi)    
    ........... (Duminică, 10 martie 2013, 9:03)

    Vali_311 [utilizator]

    Aia de anul trecut n-a fost decat o situatie de prost gust
  • 0 (6 voturi)    
    clasament (Duminică, 10 martie 2013, 9:14)

    Anonim [anonim]

    Oricare piesa ar fi iesit castigatoare,erau comentarii rautacioase. Va ichipuiti ce s-ar fi spus daca iesea Turcescu ?
  • +3 (9 voturi)    
    Va obtine un loc onorabil (Duminică, 10 martie 2013, 9:26)

    24alex24 [utilizator]

    Da, piesa asta va obtine un loc onorabil intre ultimele cinci! Nu sunt fan Eurovision, dar ma uit. Unele piese sunt bune, nu e cazul sa spunem ca tot Eurovisionul e aiurea.

    In mod normal nu comentez ceva legat de piesele noastre de la concurs. Pana anul acesta au fost ok. Insa la melodia asta o sa mi se stranga inima de rusine, atat de proasta e....
  • +4 (12 voturi)    
    Succes (Duminică, 10 martie 2013, 9:42)

    naufragiatul [utilizator]

    Slabe melodii, Electric Fence aduce in atentie ritmuri consacrate de sarbi, iar Ianau seamana atat de mult cu Bronski Beat ................ Pana la urma clasamentul e corect, Turcescu nu ar avea mai multe sanse decat Cezar. Acesta din urma e chiar talentat, nu sunt multi artisti care sa ocupe o gama de sunete asa variata. Singurul defect al melodiei este ca va fi greu de fredonat de catre plebe.
  • +5 (9 voturi)    
    Extrem de slabi - la toate de fapt (Duminică, 10 martie 2013, 10:05)

    George_romania [utilizator]

    Melodia arata exact cum suntem noi:
    - fara vlaga - parca suntem stransi de 'cojones'....
  • +3 (7 voturi)    
    ...de toata jena (Duminică, 10 martie 2013, 10:19)

    Lexus [anonim]

    nici n-am putut sa ascult melodia pana la capat...pana la urma valoarea melodiei este direct proportionala cu valoarea industriei muzicale romanesti si cu amploarea concursului de selectie...
    ...aseara a fost selectia finala si in suedia, dintre melodiile ajunse in finala erau cel putin 4-5 care ar fi meritata sa castige http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/
  • +10 (16 voturi)    
    Jesus H. Christ (Duminică, 10 martie 2013, 10:41)

    alex [anonim]

    N-am urmarit competitia locala pana acum, dar am avut curiozitatea sa aud cum suna piesa castigatoare ... Este incredibil asa ceva, pur si simplu este de neascultat. N-am rezistat nici un minut. Se pare ca-l chinuie cineva pe cantaret si-l obliga cu pistolul la tampla sa schelalaie melodia preferata a tortionarului. Sa nu mai zic de prezenta scenica execrabila. Are o postura de esti un pic in dubii daca se ridica sau se aseaza pe wc. Oribil
  • +5 (7 voturi)    
    mmmm... (Duminică, 10 martie 2013, 10:50)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    ....Farinelli much ?
    Am senzaCtia ca ceva voturi vor veni de la olandezi...
    • 0 (0 voturi)    
      Olandezii nu mai participa la Eurovision (Duminică, 10 martie 2013, 21:21)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

      Nu sunt chiar așa prosti.
      • 0 (0 voturi)    
        ouch... (Luni, 11 martie 2013, 10:12)

        Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Pai se poate ,cultii vestului , culmea rafinamentului european , maestrii openminded , cea mai infloritoare economie de la Hanibal incoa' , tara cu cel mai ridicat IQ si talente ravisante sa nu participe???
        Blasfemie....
  • +3 (9 voturi)    
    Sunt uimita! (Duminică, 10 martie 2013, 10:52)

    Isa [anonim]

    Nu mi-a placut absolut deloc piesa dar putem merge si pe varianta Lordi -Hard Rock Aleluia! In 2006 publicul european a votat in mod ironic piesa aceasta de ce nu ar vota si piesa lui Cezar? Nu cred ca acesta a fost votul publicului roman ci mai degraba un aranjament, ca in fiecare an! Cine-i verifica pe paznici?Nu am mai auzit niciodata de Cezar, nu am experienta muzicala dar si fara pot sa spun ca nu e o piesa buna si vocea lui nu este cine stie ce! Am totusi urechi de auzit si nu am probleme cu auzul! Pe langa toate acestea nici macar emotional nu-mi transmite nimic nici piesa, nici artistul! Desigur, gusturile nu se discuta si orice piesa, oricat ar fi de nereusita are o sansa! Si Lordi a avut o sansa!
  • +4 (6 voturi)    
    mda (Duminică, 10 martie 2013, 11:01)

    Xorciser [utilizator]

    ce poti sa te astepti cand castigatorul a avut "9774 de voturi"?
  • +1 (7 voturi)    
    saracu' (Duminică, 10 martie 2013, 11:18)

    gogu [anonim]

    1.Nu exista compozitori care sau daca exista sunt in underground...
    2.Atata timp cat muzica se face exclusiv pentru public si nu e o traire interioara nu poti sa ai avangarda si cu siguranta nu o sa ai niciun mesaj. - Asta e fix rezultatul a 20 de ani de "da tati bani si scot album, ma fac vedeta" sclavi ai unor arpegii simpliste in do major si ai unor ritumuri uzate si deci previziblie...deh sa dea tot norodu' din fund pe piesa mea sa imi scot cheltuiala.
    Nu vorbesc de baiatu asta saracutu ca nu are nicio vina...
  • +2 (6 voturi)    
    Juriul e de vina (Duminică, 10 martie 2013, 11:18)

    danon [anonim]

    N-ati vazut ce prafuiti erau cei din juriul? De pe vremea slagarelor din anii 90. Trebuiau sa lase publicul sa decida in proportie de 100%. Iar calitatea emisiunii de pe TVR1 per ansamblu - la fel ca juriul. Expirata.
  • +8 (12 voturi)    
    RUSINE Stefan Naftanaila !!! (Duminică, 10 martie 2013, 11:29)

    CetateanLogat [anonim]

    Stefan Naftanaila, realizatorul Radio Romania, a evaluat prestatia Luminitei Anghel cu nota zero, ceea ce a reprezentat o insulta la adresa concurentei care i-a adus Romaniei locul al III-lea la Eurovisionul international din 2005, cu melodia Let Me Try, interpretata cu trupa Sistem.
    A fost o bataie de joc. Un astfel de individ nu avea ce sa caute in juriul de la Euroviziune!
    • 0 (4 voturi)    
      nici zero nu aș fi dat pentru ce a cântat (Duminică, 10 martie 2013, 14:14)

      visio [anonim] i-a raspuns lui CetateanLogat

      luminița anghel a fost toată o strigătură; o linie de tango cu răcnete de...nu știu ce; dacă artistul nu are decența să aleagă o piesă pe măsura demnității sale, se face de râs acceptând orice numai să iasă în față...nicio piesă nu a avut o orchestrație de eurovision; ca artist, trebuie să ai pretenții dela orice piesă indiferent că merge la competiția europeană, sau pe piața locală; sunt curios dece nu a cântat și Alex sau Conect R...
      • +2 (4 voturi)    
        Toti afonii si incultii isi dau cu parerea (Duminică, 10 martie 2013, 14:59)

        Cetatean [anonim] i-a raspuns lui visio

        Tu macar stii ce este aia ORCHESTRATIE? Piesa Luminitei Anghel a avut cea mai buna ORCHESTRATIE dintre toate. Toti incultii isi dau cu parerea. Daca faceai un minim efort si te uitai la notele juriului vedeai ca Luminita Anghel a avut cele mai multe note de 12. Asta si datorita ORCHESTRATIEI. Pentru comparatie, si Elena Carstea are o voce apreciata insa piesa ei nu a luat nici o nota de 12 din partea juriului, tocmai datorita ORCHESTRATIEI slabe a piesei ei.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Romania_in_the_Eurovision_Song_Contest_2013
        • -3 (3 voturi)    
          pleonasme cât de multe (Duminică, 10 martie 2013, 15:28)

          visio [anonim] i-a raspuns lui Cetatean

          ”tocmai datorita ORCHESTRATIEI slabe a piesei ei”....
          ce știi tu despre orchestrație când nici cu scrisul nu te descurci?
          • +2 (2 voturi)    
            Mai consulta DEX-ul (Duminică, 10 martie 2013, 16:35)

            Cetatean [anonim] i-a raspuns lui visio

            Tu stii ce este ala un "pleonasm"?

            DEX: PLEONASM, pleonasme, s. n. Eroare de exprimare constand in folosirea alaturata a unor cuvinte, constructii, propozitii etc. cu acelasi inteles.

            Unde este pleonasmul in comentariul meu?
            • -2 (2 voturi)    
              sunt câteva numai (Luni, 11 martie 2013, 1:31)

              visio [anonim] i-a raspuns lui Cetatean

              dar tu însuți, ești un pleonasm perfect; despre orchestrație..eu vorbeam de standardul eurivision; că spune ceva un jurat care e vai steaua lui, e altă problemă și o evit tot așa cum evit fotbalul românesc...sunt suprins că ai auzit de DEX...și vanghelie a auzit de goagăl dar îi folosește la nimic...so, ”succesuri”...
              • 0 (0 voturi)    
                Daca taceai, filozof ramaneai! (Luni, 11 martie 2013, 11:54)

                CetateanLogat [utilizator] i-a raspuns lui visio

                Daca taceai, filozof ramaneai!
        • 0 (2 voturi)    
          Parerea, ca un bumerang (Duminică, 10 martie 2013, 17:57)

          Finul [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean

          Domnule Cetatean, te-ai gandit vreo clipa inainte de a scrie, ca punand un asemenea argument in explicatia ta, s-ar putea ca titlul, pe care l-ai dat postarii tale, sa-ti vina , precum un bumerang, in cap, in cazul fericit, daca nu chiar in ceea ce i se reproseaza, de catre prosti, lui Cezar, ca n-ar avea...? Daca n-ai inteles la ce ma refer, compara, te rog orchestratia piesei cantata de Luminita cu piesa cantata de James Blunt "Good Bye My Lover"! Ce zici? Asa-i ca piesa cantata de Luminita ar trebui sa aiba peste cativa ani un numar mai mare de vizualizari decat piesa lui Blunt? Ce te faci daca nu va avea? Iti spun eu ce sa faci, fugi, tata, fugi mai repede decat bumerangul! Daca nu poti, atunci piteste-te! Da' piteste-te atat de bine, incat sa nu-ti mai dai cu parerea critic la opiniile altora, ca asa cum te vad internautii, la fel te va nimeri si bumerangul, si nu in cap, ci...acolo...unde-i mai greu voinicului! Daca un cantec s-ar rezuma doar la cat de sofisticata este orchestratia...
          • 0 (2 voturi)    
            Repet, toti afonii si incultii isi dau cu parerea (Duminică, 10 martie 2013, 18:28)

            CetateanLogat [utilizator] i-a raspuns lui Finul

            In primul rand, Cezar a falsat in finala. A fost constant peste nota (este adevarat ca doar cu vreo 2 come, asa ca un afon nu isi da seama).
            In al doilea rand, melodia "Good Bye My Lover - James Blunt" este in proportie de 95% voce plus pian. Nu are "orchestratie". Se vede ca nu stii ce este aia "orchestratie".
            In al treilea rand, dupa parerea ta, calitatea unei melodii este direct proportionala cu "numarul de vizualizari" (presupun ca pe youtube)!!!
            Dupa cum am mai spus, toti afonii si incultii isi dau cu parerea.
            • -1 (1 vot)    
              Orchestratia, bumerangul si ...inca ceva (Duminică, 10 martie 2013, 20:22)

              Finul [utilizator] i-a raspuns lui CetateanLogat

              Parca ziceai de orchestratie la pisele Luminitei si Elenei, ce legatura exista cu vocea lui Cezar? Asta da dovada ca te pricepi la orchestratie...sau gandesti inainte de scrie! Macar citeste ce ai scris, ca bumerangul nu te iarta!
              Nu, criteriul vizualizarilor pe Youtube nu este unul absolut, dar, daca vrei, are aceeasi "unica" importanta precum este criteriul ca o piesa cu orchestratie simpla(in viziunea ta insemnand slaba) este inferioara uneia cu orchestratie complexa. Eu asta am vruit sa-ti semnalez, ca pornesti de la o premisa gresita.
              Bine ca James Blunt nu te-a intalnit, ca altfel, fie ar fi sofisticat orchestratia pana acolo unde nu mai era nevoie sa o cante cu vocea, ori n-o mai lansa niciodata. Deci piesa lui J.B. nu are orchestratie?
              Vezi ca bumerangul e pe langa tine!
              • 0 (0 voturi)    
                Bumerangul inculturii (Luni, 11 martie 2013, 12:36)

                CetateanLogat [utilizator] i-a raspuns lui Finul

                Se pare ca tu te pricepi mai bine la aerodinamica ... bumerangului.
                Asa cum tu ai facut "judecati de valoare" discutand despre importanta orchestratiei pentru valoarea unei piese, tot asa am facut si eu cateva judecati de valoare. Care este problema?
                Intr-adevar, piesa "Good Bye My Lover - James Blunt" nu are orchestratie. Este vorba despre o voce ACOMPANIATA de un pian (NU ORCHESTRATA cu un pian!). Atunci cand vorbim despre ORCHESTRATIE, vorbim despre mai multe instrumente (orchestratie vine de la orchestra).
                Eu nu am spus ca orchestratia este unicul criteriu pentru a aprecia valoarea unei piese. Insa ceea ce spui tu: "criteriul vizualizarilor pe Youtube nu este unul absolut, dar ... are aceeasi «unica» importanta precum este criteriul ca o piesa cu orchestratie simpla ... este inferioara uneia cu orchestratie complexa" denota o lipsa de cultura crasa, care este un "bumerang" mai periculos decat cel fizic.
  • 0 (10 voturi)    
    Caterinca (Duminică, 10 martie 2013, 11:37)

    Radu [anonim]

    ...am ajuns de rasul curcilor, seamana deja cu festivalul ratatilor, daca Turcescu ia locul doi, puetm sa ne taiem deja venele si sa ne apucam de muzica populara!!!!
    • +4 (4 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 10 martie 2013, 15:31)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      si nu inteleg de ce aproape toata lumea il ridica-n slavi pe Turcescu ! Mie mi-a adus aminte de *album duminical* melodia lui Turcescu si de slagarele cantate de Petre Geambasu...aceeasi pozitie scenica, acelasi aranjament orchestral etc.
      Penibil !!!
      Am simtit ca m-am intors in timp si m-au trecut fiori reci ! Neplacuta senzatie, zau asa !
  • +1 (9 voturi)    
    politica si iar politica (Duminică, 10 martie 2013, 11:38)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    Nu ştiam că l-a promovat Mircea Badea... Acum mi-e mai clar de ce a fost atît de mult votat. Ce-i drept, şi Turcescu s-a bucurat de un vot în primul rînd "politic". După mine, omul are o voce foarte bună de contratenor, dar piesa e cvasi-nulă. Piesele cîntate de Luminiţa Anghel şi Electric Fence, dar şi altele au fost cu mult superioare. S-ar putea ca această nouă apariţie să aibă şanse mai departe tot pe motive "politice", în sensul că vocile de tipul acesta sînt în mare vogă.
  • +6 (8 voturi)    
    pacat (Duminică, 10 martie 2013, 12:43)

    Catalina [anonim]

    Locuiesc in Germania, pana acum votam la Europvision de pe toate telefoanele posibile (asta e de fapt votul politic de la Eurvision, fiecare tara voteaza in functie de ce locuitori straini are)...Imi pare rau, dar de data asta nu pot vota, melodia asta e penibila. Nu ma refer la calitatile vocale, pur si simplu nu o pot ascula mai mult de cateva secunde...Sa nu va mirati daca va iesi pe ultimul loc, romanii nu se vormai simti obligati sa voteze.
  • +1 (3 voturi)    
    imi aduc aminte... (Duminică, 10 martie 2013, 14:29)

    egroeg5 [utilizator]

    ca,pe vremuri,a existat o voce deosebita,respectiv Yma Sumac,din Peru,iar Cezar parca se apropia de aceasta,numai ca nu este o voce pentru muzica usoara,nu va cuceri publicul european iubitor al genului.Cred ca mai multa priza la public ar fi avut Luminita Anghel cu Unique.
  • +4 (8 voturi)    
    Fiecare cu gusturile lui (Duminică, 10 martie 2013, 14:57)

    Pooky [anonim]

    Am ascultat si eu melodia ,,castigatoare" si am crezut ca nu mai aud bine. Am dat play din nou, dupa 20 de secunde n-am mai rezistat.

    Pentru cei carora le-a placut asa de tare melodia lui Cezar incat au votat-o sa ne reprezinte tara la Eurovision, in special celor din juriu., le doresc sa asculte melodia asta la trezire si inainte de culcare, inainte si dupa masa, acasa si la serviciu, in masina, metrou, autobuz, non-stop... pana crapa (de placere, binenteles).

    Eu zic pass, imi cer scuze dar mi-e imposibil sa ascult asa ceva.
  • +1 (3 voturi)    
    cool! (Duminică, 10 martie 2013, 15:49)

    ampersand [utilizator]

    Mă rog, n-am înţeles de ce trebuie să stea aşa crăcit pe scenă, dar probabil vrea să scoată ceva în evidenţă. Oricum, la accent mie mi-a amintit de interpretarea asta:

    http://www.youtube.com/watch?v=0WjVgPtlstA
  • -3 (11 voturi)    
    Sunteti circotasi si obraznici! De ce jigniti !? (Duminică, 10 martie 2013, 16:02)

    lare [anonim]

    Cezar s-a przentat la nivelul talentului lui. Ori ce ati spune, ramine si este o valoare! Voi ce reprezentati aici, ce sunteti!?
    Cu ce a gresit ca s-a prezentat in concurs impreuna cu ceilalti ?
    Prostimea din toata tara l-a ales, pentru ca le-a placut si l-a votat!
    Unde va este decenta? De ce va bateti joc de un mare artist, cu ce drept si pentru ce!?

    Marin Sorescu:,,Nu este nici o rusine sa te nasti prost. Rusine e sa mori prost".
  • -1 (5 voturi)    
    Votantii din Romania ! (Duminică, 10 martie 2013, 16:20)

    ibrail [utilizator]

    De departe dupa parerea mea ,,cea mai buna melodie si interpretatre a fost a Luminitei Anghel ! Dar ce pretentie poti avea, de la cei care voteaza{?!} in aceasta tara ,daca in Parlament avem :fosti nomenclaturisti,"turnatori" ai securitatii ,condamnati sau cercetati penal ! Scara valorilor, in Romania, este de cele mai multe ori, rasturnata ! Sunt sigur ca melodia Luminitei va devenii un slagar ! BRAVO COMPOZITORULUI SI INTERPRETEI ! RUSINE nAFTANAILA, PENTRU JOCUL MURDAR, LA CARE V-ATI PRETAT!
  • +3 (7 voturi)    
    SA DANSATI IN CLUBURI, NUNTI SI ALTE PETRECERI (Duminică, 10 martie 2013, 16:38)

    BME [utilizator]

    as vrea sa-i aud pe cei care l-au votat Cezar daca pot fredona ceva sau dansa dupa acest cantec. Eu cred ca o melodie e buna daca doresti sa o reasculti,sa o fredonezi , sa dansezi dupa ea. Stiu sigur ca eu nu vreau sa aud asa ceva. Copii mei au inceput sa planga cand au auzit tipetele alea
  • -2 (6 voturi)    
    Pagina de facebook pt boicotarea rezultatului .... (Duminică, 10 martie 2013, 16:49)

    Tudor88 [anonim]

    daca este cineva interesat: https://www.facebook.com/pages/Boicotarea-Selectiei-Nationale-Eurovision-2013/346852542086907
  • -1 (3 voturi)    
    OMG (Duminică, 10 martie 2013, 17:51)

    dorel [anonim]

    Doamneee, ce oroareeee! Cea mai proasta melodie auzita vreodata!
  • +1 (1 vot)    
    piesa insuportabila (Duminică, 10 martie 2013, 18:37)

    vali2 [utilizator]

    Oare cine are rabdare sa asculte piesa asta?? Te zgaraie pe creier. De data asta n-am sa votez romania (sunt inafara), e prea oribila piesa
    • -1 (1 vot)    
      subscriu (Duminică, 10 martie 2013, 21:45)

      javier [utilizator] i-a raspuns lui vali2

      pentru prima oara, nu am sa votez romania.
  • +2 (8 voturi)    
    Nu doar ca o sa pierdem..ne facem de ras (Duminică, 10 martie 2013, 18:52)

    bigbrother [utilizator]

    Sincer, m-a luat o durere de cap cand am auzit cum canta ala. Daca cumva a incercat sa-l imite pe Traistaru..a esuat lamentabil. Iar de prezenta scenica..bleah...facea pe el sau cum? Posibil sa fie de la chinul de a incerca sa cante note inalte dar din nou..bleah!

    In plus, de limba romana n-au auzit? Stiu ca este EURO vision, dar zau ce bine suna un cantec in romana... Macar daca pierdem, sa o facem pe graiul nostru, nu pocind cuvinte in engleza...Va aduceti aminte de moldovenii de la Zdob si Zdub? Au cantat in romana si au iesit pe locul 6. Melodie antrenanta, cu versuri simple, dar ritmul facea totul. Sa vedeti pe cat iesim acum...eu pariez pe locul 20.

    Daca ar fi contact, as fi votat pentru Luminita Anghel - "Unique", are voce cat toti ceilalti la un loc.
    • -1 (3 voturi)    
      de fapt (Duminică, 10 martie 2013, 21:46)

      javier [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      parerea mea este ca piesa e foarte proasta, indiferent cine ar canta-o.
  • -1 (5 voturi)    
    ?? (Duminică, 10 martie 2013, 19:01)

    vali2 [utilizator]

    Da de ce se stramba cand canta??
    Si de ce screme ashe?

    Cred ca o sa plece spectatorii de la eurovizion cand se lanseaza asta.. Poate avem de platit pagube ca sparge si niste difuzoare :D
  • 0 (4 voturi)    
    comunitate (Duminică, 10 martie 2013, 19:25)

    sorin.sava [utilizator]

    Cred ca piesa va avea mare sustinere in comunitatea gay
  • -1 (3 voturi)    
    piesa/interpret (Duminică, 10 martie 2013, 20:50)

    ionut [anonim]

    ce vorbiti...e de departe cea mai buna piesa si interpretare. doar daca nu o luam in considerare pe carstea. :)
  • +4 (4 voturi)    
    decenta (Duminică, 10 martie 2013, 21:23)

    Ana [anonim]

    De Eurovision sau nu, Cezar este un artist. Jenante mi se par toate cuvintele grele de mai sus. Pentru cei care nu au urmarit TVR Cultural pe cand exista: un interviu cu Cezar de acum 2 ani - http://www.youtube.com/watch?v=Z734KSbhY9k
  • -1 (3 voturi)    
    Sa se mareasca pensiile ! (Duminică, 10 martie 2013, 21:23)

    Niccck [utilizator]

    Sa se mareasca pensiile ! - poate asa , Elena Carstea Muttart ( nemitocan ) nu va mai fi nevoita sa caute alte surse de venit si scapam pe viitor , de privirea ei scenica !
  • -1 (5 voturi)    
    Cea mai tare trupă (Duminică, 10 martie 2013, 21:33)

    Gogu [anonim]

    din concurs este Electric Fence - "Emilia". Ar fi fost singura care ar fi ridicat sala în picioare. PĂCAT....
  • 0 (4 voturi)    
    globalizarea.. (Duminică, 10 martie 2013, 21:53)

    z.b. [utilizator]

    la eurovizion se premiaza melodia, nu cintaretul, chiar daca este foarte 'apreciat' pe scenele internationale. sincer, n-am rezistat pina la sfirsitul piesei, si nu vad cine ar fi in stare s-o treaca de preselectie ptr a mai fi nevoit sa o asculte odata.o melodie reusita nu-ti mai da pace, vezi ABBA sau Nicole, etc. in ce priveste participarea tinerei santana, propun ca juriu s-o coopteze ptr viitoarea editie pe Lady Gaga sau Rihana ca 'reprezentante' ale Romaniei, poate om face si noi figura mai buna.
  • -4 (4 voturi)    
    pfff (Duminică, 10 martie 2013, 22:15)

    lgeu [utilizator]

    ai de ma.sa da rau canta....:D
  • +4 (4 voturi)    
    Sufragiul universal (Duminică, 10 martie 2013, 23:13)

    Teh-nick [anonim]

    Asadar e simplu,asemeni politicii poporul alegator suveran decide. Cine a fost interesat a votat si astfel a exprimat simpatia sa muzicala sau pentru un anume artist. Nu prea avem a ne plange, cine sta pe margine si nu se implica ramane cu oarece frustrari. Nu prea mai conteaza nici cultura muzicala si nici alte consideratii elitiste.Daca nu ai de unde alege poti macar alege raul cel mai mic. Nu conteaza cine a castigat, bine ca nu e de la raionul mezeluri sau din povestile de succes interlope.In rest numai de bine reprezentantului si Succesuri! pe mai departe, cum bine zicea o doamna stilata de pe la noi.
  • +1 (7 voturi)    
    AVE CEZAR!!!!!!!!!!!!!! (Luni, 11 martie 2013, 0:46)

    nadia toma [anonim]

    Domnule Cezar ,

    Sper ca nu luati in seama comentariile rautacioase,eu sunt ferm convinsa ca acestea nu vin de la publicul larg,doar ati vazut si dvs si tara intreaga ,care a fost reactia celor prezenti in sala,au aplaudat frenetic prestatia dvs.
    Vom invata sa va apreciem cu totii,sunteti ca o raza de lumina,o prezenta tulburatoare.
    Feilicitari si bafta in continuare.Va respect
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Luni, 11 martie 2013, 8:06)

      capitan [utilizator] i-a raspuns lui nadia toma

      Dar ce are în comun raza de lumina si prezeta tulburatoare ca sa le atasezi în aceeasi fraza descriind unul si acelasi personaj ? Pentru ca ori e prezenta tulburatoare, ori e raza de lumina.
      Pentru mine e doar o prezenta tulburatoare :)
      Si, crede-ma, eu chiar fac parte in publicul larg ...
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Marţi, 12 martie 2013, 10:17)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui capitan

        Raza de lumina este insusi Cezar ca persoana iar tulburatoare este vocea lui,draga comentator.
  • -1 (1 vot)    
    de la publicul larg (Luni, 11 martie 2013, 11:20)

    maria [anonim]

    rusineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pe scurt
  • -1 (1 vot)    
    Electric fence cu Emilia trebuia sa cistige (Luni, 11 martie 2013, 12:17)

    andreea [anonim]

    Este cea mai pertinenta sa cistige , are toate ingredientele necesare participarii la asemenea concurs de anvergura, cred ca subliniaza cel mai bine creativitatea, originalitatea romanilor. Aproape de fircare data a plecat la concurs piesa care nu trebuia. Nu stiu, Cezar este ciudat, vocea parca deraiaza, nu cred ca vor gusta nici melodia, nici stilul, nici interpretarea
  • 0 (0 voturi)    
    euro..fas..ion romanesc (Marţi, 12 martie 2013, 18:47)

    cristy [anonim]

    toate piesele slabe ca intotdeauna...
    vocile varza ne lucrate ne studiate...mai putin E. Carstea si Anghel L.
    pacat ...macar inainte trimiteam ceva voci bunicele...
    clasamentul nu are nici o legatura cu realitatea ,oameni buni este doar un program de calculator manarit de cine trebuie... imi este mila de saracu asta care se duce la eurovision ...penibila aparitie o sa avem
  • 0 (0 voturi)    
    Aut Cezar, aut nihil! (Miercuri, 13 martie 2013, 9:06)

    Alex [anonim]

    O capodopera! Am plans! Sunt consternat. E de locul I! Anuntati-l pe Oprescu ca va trebui sa inceapa de pe-acum organizarea Eurovision 2014!
  • 0 (0 voturi)    
    finala (Vineri, 15 martie 2013, 13:20)

    lize [anonim]

    era singurul domeniu pe care nu-l nenorocisem, vreau sa spun doar atat, comparati cu piesa de anul trecut...
  • 0 (0 voturi)    
    S-i dam Cezarului ce i se cuvine (Vineri, 15 martie 2013, 18:44)

    lulu [anonim]

    Ce stie taranul ce este sofranul? Este o melodie deosebita.
  • 0 (0 voturi)    
    Excelent si paradoxal, Unic.... (Miercuri, 20 martie 2013, 3:45)

    Mircea Sangriu [anonim]

    De ce va mira faptul ca Romania nu are cantece si cantareti? Ca de fapt NU avem. Si de fapt in ultimii 20 de ani nu s-a lansat nici un shlagar sa fie dansat, fredonat, de orice om pe strada, exemplu, Come prima, Volare, Ding Dang Dong, Haleluja, Etc, Etc. Nu va mai certati , si respectati-va , caci nu mai suntem uniti si de aia nu ne mai merge bine in lume.........
  • 0 (0 voturi)    
    durere (Marţi, 26 martie 2013, 15:35)

    durere [anonim]

    durere, de 3 ori durere
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 19:27)

    Larisa [anonim]

    Romania nici nu merita sa ajunga in finala , nu de alta da macar sa nu ne facem si mai tare de rusine cu o melodie care nu transmite nici un sentiment. O melodie proasta .Cezar are o voce minunanta, dar nu de Eurovision. Nu stiu de ce trebuie sa ne facem de ras cu o astfel de melodie.Sa speram ca macar la anul sa ne descurcam mai bine . Dupa parerea mea daca Cezar ar fi cantat melodia toata cu voce normala poate am fi avut sanse. Pur si simplu te sperie vocea lui mai ales cand ia notele inalte.
  • 0 (0 voturi)    
    Eurovision 2013 (Joi, 9 mai 2013, 22:39)

    Mili [anonim]

    nu cred ca o sa pupam calificarea , vom fi pur si simplu expulzati din prima runda. antena 3 : shame on you!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    inna (Duminică, 19 mai 2013, 12:30)

    Valerica [anonim]

    Inna ar fi castigat cu siguranta. Nu cred ca cantareti astea isi buni.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri