Dan Teodorescu (Taxi), dupa reactiile la piesa-manifest despre Catedrala Mantuirii Neamului: Nu-mi imaginam ca un mesaj transmis cu atata blandete poate provoca atata agresivitate

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:00 Life | Muzică

Dan Teodorescu
Foto: Captura YouTube
Dan Teodorescu, solistul trupei Taxi, a postat un mesaj pe Facebook, in care arata ca nu se astepta ca mesajul "transmis cu atata blandete" din piesa-manifest "Despre smerenie", lansata joi, sa provoace atat de multa agresivitate. Solistul le cere iertare celor pe care i-a deranjat cu mesajul sau si le promite sa spuna "si de-acum incolo, exact ce simt si ce cred".

"Nu-mi imaginam ca un mesaj transmis cu atata blandete poate provoca atata agresivitate. Le cer iertare celor pe care i-a deranjat ce-am spus. Promit sa spun, si de-acum incolo, exact ce simt si ce cred. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!", scrie Dan teodorescu pe Facebook.

Nu-mi imaginam că un mesaj transmis cu atâta blândețe poate provoca atâta agresivitate. Le cer iertare celor pe care i-a...

Posted by Dan Teodorescu on Saturday, 9 April 2016


In cel mai recent videoclip lansat de trupa Taxi, "Despre smerenie", solistul Dan Teodorescu canta despre un vis in care incearca sa-l intalneasca pe Dumnezeu in Catedrala Mantuirii Neamului, in zadar insa. Acesta reuseste sa-l gaseasca, in cele din urma, intr-o biserica mica, de lemn, situata pe un deal. In videoclipul-manifest care atrage atentia asupra dimensiunii Catedralei, apar mai multe nume sonore din showbizul romanesc, muzicieni, dar si oameni de cultura precum Mircea Cartarescu sau Victor Rebengiuc.
























34127 vizualizari

  • +71 (141 voturi)    
    :-) (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:03)

    Soljenitin [utilizator]

    Nu te pui cu cre(s)tinii, resursele lor de absurd sunt inepuizabile.
    • +24 (36 voturi)    
      Dan Teodorescu este crestin (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:06)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      .
      • -12 (18 voturi)    
        Da, (Duminică, 10 aprilie 2016, 11:09)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        dar dintre cei fără (s) intercalat; deşi ei există - şi vreau să sper că în număr destul de mare - nu au spiritul gregar şi proeminenţa celorlalţi.
      • +17 (27 voturi)    
        nu trebuie (Duminică, 10 aprilie 2016, 13:12)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        sa confunzi crestinismul si credinta in Dumnezeu cu habotnicia si prostia. din pacate sunt suficient de multi din cei care le cumuleaza. care cred ca Dumnezeu le-a dat capul pe post de dop la gat.
        • -3 (13 voturi)    
          Despre inchinare si locatii (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:57)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Ioan 4:21; 24

          „Femeie” i-a zis Isus „crede-Mă că vine ceasul când nu vă veţi închina Tatălui, nici pe muntele acesta, nici în Ierusalim.
          Dar vine ceasul, şi acum a şi venit, când închinătorii adevăraţi se vor închina Tatălui în duh şi în adevăr; fiindcă astfel de închinători doreşte şi Tatăl.
          Dumnezeu este Duh; şi cine se închină Lui, trebuie să I se închine în duh şi în adevăr.”

          --

          Nu in minciuna, coruptie, furt de bani publici si palate.
          • +7 (9 voturi)    
            Nici in catedrale, nici cu banii (Luni, 11 aprilie 2016, 8:33)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            saracilor luati de preoti lacomi. Cei ce se dau mesagerii lui Isus in fapt murdaresc invatatura acestuia. Sa faci ce zice popa nu ce face el, arata ca romanii au observat de mult diferenta intre invatatura lui Isus si "functionarii" lacomi si corupti ce oficiaza ritul.
    • +6 (28 voturi)    
      Da... (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:42)

      Geo7 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Cam asa sta treaba... Pacat, putem mai mult...
    • +8 (16 voturi)    
      eh (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 23:21)

      404.8 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      cand e vorba de bani, sex si religie , raspunsul e foarte agresiv, intotdeauna si oriunde.

      si nu e numai la crestini agresivitatea asta.
      sunt altii muuult mai rai.

      ai exemple destule si recente.
    • +4 (12 voturi)    
      Si eu sunt crestin (Duminică, 10 aprilie 2016, 0:42)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Nu te pui cu prostii insa, indiferent ca-s credinciosi, atei sau carora putin le pasa de existenta vreunei entitati supranaturale.
      • 0 (2 voturi)    
        UFO (Luni, 11 aprilie 2016, 8:11)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

        Cred in UFOs...si in casa mai zboara cite o farfurie din cind in cind,.
        Doamne miluieste poate cistig la loto ..
    • +13 (23 voturi)    
      ce ai? (Duminică, 10 aprilie 2016, 1:25)

      BogdanPa [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Daca sunt crestin ortodox si daca inca mai cred in Dumnezeu, spre deosebire de tine, nu inseamna c asunt de acord cu ce face BOR-ul. Remarca ta prin care generalizezi si jignesti credinciosii e deplasata!
      Nu te jignesc, te rog doar sa reflectezi!
    • -4 (28 voturi)    
      IPOCRIZIE IN VREMEA INVAZIEI ISLAMISTE! (Duminică, 10 aprilie 2016, 2:39)

      DreptateDeSus [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      In plina criza a imigrantilor islamisti se leaga de o EROARE de constructie bisericeasca care nu are nimic din MODESTIA lui Cristos facuta de o biserica corupta la varf condusa de un patriarh CORUPT securist cum corupte sunt TOATE institutiile din statul roman la varf de la parlament la armata, dar ei protesteaza NU cu scopul de a opri constructia inutila ci de a LOVI in crestinism, DE CE nu protesteaza impotriva moscheii unor viitori teroristi si violatori care invadeaza Europa cu milioanele acum cand se prabuseste Uniunea Europeana sub interesul socialist multiculturalist al liderilor europeni, al socialistului Putin si al democrat-socialistului Obama? Pentru ca sunt si ei niste socialisti multiculturalisti IPOCRITI! Prejudiciul DOAR al tiganului Voiculescu este de 600 de milioane de euro, prejudiciul evreului Steimetz e de 135 de milioane, prejudiciul rusilor de la Lukoil e de 1, 7 miliarde de euro, BANII ROMANILOR SUNT IN CONTURILE CORUPTILOR NU IN LUMANARI INCUIATILOR LA CAP! Cristos a condamnat la IAD POLITICENII CORUPTI DE ACUM 2000 DE ANI:"Vai voua, carturarilor si fariseilor FATARNICI! Pe din afara va aratati drepti oamenilor, înauntru însa sunteti plini de fatarnicie si de faradelege. Serpi, pui de vipere, cum veti scapa de pedeapsa IADULUI?" Noul Testament, Matei cap. 23: 27-33. http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=23
      • -3 (23 voturi)    
        /// (Duminică, 10 aprilie 2016, 12:30)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui DreptateDeSus

        ce scrii aici si peste tot repeti si aduci in discutie subiectul "mega-moscheea"?! Aici vorbim de BOR, de politica ei, de Catedrala dar mai ales de lipsa de educatie si de valori a multora (tot un esec al BOR pana la urma, nu doar al scolii).
        Orice subiect se discuta , ca un trol adevarat, vii tu cu moscheea, invazia islamista (calmeaza-te, au ajuns 15 refugiati pana acum la Galati, te-au coplesit deja? Afla ca vin oricum mai multi zilnic si nu sunt refugiati), cu teroristii samd.

        Alea sunt alte subiecte , nene, comenteaza la ele.

        Aici e un articol despre reactiile furibunde, isterice si pline de ura ale..."crestinilor". (pun in ghilimele pt ca eu refuz sa cred ca un crestin adevarat poate gandi si vorbi/scrie asa ceva).
        • +5 (9 voturi)    
          Sa fim cinstiti si lucizi (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:14)

          OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Reactii "furibunde, isterice si pline de ura" au fost de ambele parti, daca vrem sa fim cinstiti.
          • -4 (14 voturi)    
            oricum ar fi, ceilalti au macar o "scuza" (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:24)

            Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui OutsideThisBox

            ca nu sunt crestini.

            Un crestin adevarat NU are voie sa vina cu comentarii pline de ura, violenta, urari de moarte, samd. Poate sa se arate intristat, mahnit, sa isi aduca argumentele lui coerent, etc.

            Altfel, nu difera cu nimic de dobitoacele rasiste/jihdiste si violente din alte religii.

            Mda, ca sunt totusi mult prea multi "crestini" care se duc sa pupe moaste si isi pun dorinte de genul 'sa moara capra vecinului' sau 'sa ma fac bogat'-asta e o realitate deprimanta.

            Pe astia ii "cultiva" si multiplica BOR.
    • +4 (14 voturi)    
      Asa e (?) (Duminică, 10 aprilie 2016, 9:44)

      idsoc [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Eminescu,
      Grigorescu,
      Enescu,
      Brancusi...Cel mai frumos catren pe care Nichita Stanescu l-ar fi scris vreodata e facut din versuri "cre(s)tine".
      Iti multumim pentru nivelul de cultura si civilizatie pe care il aduci printre noi. Sigur asta e solutia (?).
    • +7 (13 voturi)    
      Oau! (Duminică, 10 aprilie 2016, 10:17)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Daca asta au inteles din piesa Soljenitin si cei cateva zeci care i-au apreciat pozitiv mesajul ma ingrozesc.
      Dane, te rog mai scrie o piesa!
    • +7 (9 voturi)    
      sau cu restul (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:22)

      Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Pentru că reacțiile de felul ăsta sunt exact la fel. Și nu cred că se referea doar la duritatea reacțiilor celor ce vor catedrala ci și la cele ale celor ce urlă din tot bojocii că toți creștinii sunt absurzi. Dar e ușor să vezi doar paiul din ochiul celuilalt.
  • +4 (50 voturi)    
    Hmm depinde din ce pct de vedere privesti (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:15)

    SerbanEduard1 [anonim]

    Hmm depinde din ce pct de vedere privesti...
    Daca as face maine o piesa in care as prezenta familia (barbat + femeie) + copii si as spune foarte frumos despre ideea de famile...adaugand ca nu putem concepe familia compusa din homosexuali...cum credeti ca ar mai fi fost reactiile ? Ar fii sarit cernea, hipsterii pe net...homosexualii, ong-urile...as mai fi fost bagat si in judecta ...Asa ca depinde din ce punct de vedere pui problema !
    • -8 (18 voturi)    
      fa piesa intai (Duminică, 10 aprilie 2016, 11:03)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui SerbanEduard1

      si vom vedea cum va fi primita!
      Ai ideea cate curente muzicale exista?
    • +5 (19 voturi)    
      asemenea piese exista deja (Duminică, 10 aprilie 2016, 12:35)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui SerbanEduard1

      cel putin in vest se numesc "gospel"...

      Vedetele din clip au cantat ce CRED ei despre ce prefera Dumnezeu, cu concluzia data tot de Dan Teodorescu "e despre SMERENIE, nu despre bugete, oportunitati,samd"- omul a spus f clar asta, ca sa nu il acuzati ca are ceva musai cu Catedrala.
      Iar Lese e un las , ca se dezice de ei, l-as fi admirat daca spunea ca a cantat pt ca si el crede in smerenie si ca restul e doar can-can.

      Pana la urma, toti din clip sunt si ei ca si noi constienti ca aceasta megalomanie a BOR e deja in stadiu avansat si va fi finalizata. Dar sunt convins ca BOR nu se va opri aici. In loc sa isi urmareasca imbunatatirea pastoratiei, o tot tin cu "infrastructura' (si Plesu si Liiceanu au criticat aceasta tendinta a BOR- si ei sunt tot atei cumva? Eu am citit lucrari ale lui Plesu mai religioase decat ale multor ierarhi).
  • +23 (65 voturi)    
    Creștini? (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:17)

    marcelp55 [utilizator]

    Și românii au "islamiști" ... din cei spălați pe creier de religie.
    • +7 (19 voturi)    
      Si au si... (Duminică, 10 aprilie 2016, 9:56)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui marcelp55

      ..."islamisti" spalati pe creier intai de comunisti si acum de propaganda marxist-ateista. Semnele se vad clar la oricine nu poate sa coexiste cu aproapele lui si il vrea exterminat din societate in numele unui adevar suprem pe care doar el il intelege.
  • +21 (53 voturi)    
    Mesajul in sine nu era scandalos (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:19)

    Sparafucile [utilizator]

    Dar soseste intr-un moment prost . Caci , dupa cum se stie , se fac presiuni asupra Romaniei sa ridice Mega Moscheea lui Erdogan . Iar Romania , aflata intr-o criza de leadership fara precedent , nu gaseste resurse de fermitate ca sa refuze propunerea . Si in acest context framintat vine trupa Taxi si ne sugereaza , blind si cu asupra de smerenie ca ridicarea Catedralei Neamului n-ar fi chiar pe gustul lui Dumnezeu , fiind prea mare si nu foarte din lemn . Sa nu ne fie dat sa aflam , cit de curind , ce prefera Allah . Care s-ar putea sa aiba alergie si la lemn , si la spatii mici .
    • +28 (58 voturi)    
      E foarte bun momentul (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 22:15)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Erdogan a ridicat mega-moschei in toata tarile libere si civilizate, intr-o tentativa de otomanizare care nici macar in Turcia nu prinde. Iar mega-moscheea de la Bucuresti, finalizata sau nu, va avea precis acelasi efect ca si celelalte. Zero. Erdogan isi bate joc de bugetul poporului turc. E batut in cap, dar avem nevoie de el si mai ales de Turcia avem nevoie, atat la Marea Neagra cat si in Orientul Mijlociu.

      Cat priveste versurile simple si de bun simt ale lui Dan Teodorescu, imi sunt cu atat mai dragi cu cat acestea au reusit fara sa vrea, sa atace prejudecatile si obsesile actuale. Cine se simte atacat de lemn si de spatiile mici, n-are decat sa sufere cat de patimas, pana isi va fi consumat patima. Smerenia lui Dan Teodorescu e un semn de insanatosire, de maturitate si sanatate a societatii romanesti.
      • +5 (21 voturi)    
        Ai decenta si nu ne intoxica (Duminică, 10 aprilie 2016, 1:06)

        Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Nu ne intoxica cu ideea ca ridicarea de moschei a avut efect zero . Caci islamizarea galopanta a Occidentului nu prin exces de catedrale crestine s-a realizat . Moscheile sunt centre de coagulare a fanatismului musulman iar toxicitatea lor poate fi ignorata doar de spirite subdezvoltate sau iresponsabile .
        • -7 (21 voturi)    
          /// (Duminică, 10 aprilie 2016, 12:40)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

          aveti obsesii maladive, vad ca nu va puteti abtine, la aproape orice articol, o bagati cu moscheile, cu islamizarea, bla bla
          una ca aici e vb de reactiile isterice-exagerate si deloc crestinesti ale multor asa-zis "crestini" la clipul celor de la Taxi+vedetele.

          Al doilea- care islamizare? Populatia islamica e sub 10 % pana si in Franta si Belgia. In celelalte state procentul e mult mai mic. Nu imi invoca cartierele lor , caci dupa logica asta, si strainii pot sa zica ca Ferentarii inseamna ca toti romanii sunt tiganizati (nu ca ar fi prea departe de adevar) si ca toti romanii=romi.

          Va manipuleaza unii cu noua sperietoare "islamizare+teroristi+moschei+refugiati" de habar nu aveti. Timp in care va jumulesc linistiti de miliarde de euro anual (doar in Ro).
          • +9 (15 voturi)    
            Te-ai si grabit sa-mi confirmi teoria (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:55)

            Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

            Care teorie ? Ca toxicitatea fanatismului musulman , antrenata si dezvoltata in moschei , este ignorata de anumite spirite , pe care le-am mentionat mai sus . O populatie islamica de sub 10% ti se pare nepericuloasa , dar asta numai fiindca ignori ce apucaturi au . Probabil ca la fel de nepericulos ti s-ar parea si un individ intr-un avion de 150 de locuri , individ care intimplator are asupra lui o bomba . Ca sa sara in aer avionul nu e nevoie ca 85% din cei 150 de pasageri sa detina si ei bombe si sa le detoneze . Ajunge acel unul singur . Islamul este toxic fiindca este intr-o ofensiva perpetua si este intolerant . Mai intai cer sa li se asigure mincare halal in scoli , magazine si restaurante . Apoi cer un regim juridic special in comunitatile lor , mai exact legea Sharia . Iar apoi incep sa-i mai imputineze pe crestinii care nu le impartasesc ideile religioase . Sper ca familia ta sa nu fie imputinata in vreunul din atentatele pe care ei au inceput sa le organizeze . Caci parca , prea ai trece rapid si spectaculos de partea celor ce sustin ca 10% musulmani inseamna deja mult peste suportabil .
            • -1 (13 voturi)    
              nene, si "crestinii' au facut terorism (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:30)

              Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

              Pana in anii 90 se puneau bombe de catre IRA, ETA, comunistii din Italia si Germania si nu a gandit nimeni ca acele populatiii (iralndezii, bascii etc) ar fi periculoase, nocive, etc...
              Orice fanatism e periculos. Chiar si cel ultra-ortodox. Nu mai zic de cel legionar, fascist, nazist, comunist.

              Eu sper ca matale sa nu ajungi in situatia de razboi dictat de mari puteri si atunci sa te mai gandesti cine e cu adevarat periculos. Sau macar sa apuci sa mai traiesti 50 ani sanatos, sa nu te loveasca un cancer, infarct sau diabet ca sa constientizezi unde sunt adevaratele pericole in viata.
              • +5 (9 voturi)    
                Comunistii nu sint crestini (Duminică, 10 aprilie 2016, 20:07)

                Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

                Comunistii sint atei.
              • +4 (10 voturi)    
                Eu iti fac o propunere (Duminică, 10 aprilie 2016, 20:46)

                Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

                Care ? Du-te si prezinta-le teoria ta despre terorismul crestin familiilor care si-au pierdut fiinte dragi si apropiate in atentatul de la Paris - 130 de morti - si in cel de la Bruxelles - 32 de morti . Convinge-i sa se resemneze fiindca si crestinii din IRA sau ETA , cindva , in goana dupa anumite revendicari politice , au comis atentate . Ei te vor intreba : OK , dar astia care ne-au ucis copiii , fiicele , sotii sau sotiile , ce revendicari au avut , de ce ni i-au ucis ? Si abia atunci vei intelege grozavia islamismului , care ucide doar fiindca altii au alta credinta . Iar ideea toxica pe care incerci s-o sustii , ca daca tot murim cindva nu conteaza ca murim in atentate islamice , sau in razboaie dezlantuite de marile puteri ,sau in urma contractarii unor boli , este o idee atit de aberanta incit te transforma definitiv intr-o persoana absolut NEFRECVENTABILA .
      • +4 (18 voturi)    
        Smerenie-marca Dan Teodorescu & Friends (Duminică, 10 aprilie 2016, 10:45)

        ILMA [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Asa cum ne-am dori ca preotii si inaltii ierarhi sa traiasca si sa faca ceea ce predica, tot asa ar fi de dorit sa facem toti. Sa traim ceea ce predicam. Daca Dumnezeu prefera (in versuri simple si de bun-simt) lemnul si... spatiile mici, daca asta simt, cred si spun in piesa muzicala- manifest?! cateva personalitati cu notorietate din zona cultura-divertisment, atunci ne asteptam ca respectivele persoane sa locuiasca, de pilda, intr-o casuta din lemn. Oare asa stau lucrurile? Asta ar fi un semn de smerenie. Daca oamenii isi inalta case impresionante sau si le doresc, poate si casa lui Dumnezeu sa fie mare, foarte mare. In plus, maretia poate smeri. Dar asta e alta discutie.
        • -3 (21 voturi)    
          corect! (Duminică, 10 aprilie 2016, 11:58)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui ILMA

          de aia si patriarhia se plimba cu Audi 8 sau Benz klasse S! Se smeresc si in limuzine! Mai ales ca nu sunt cumparate pe banii lor, ci ai altor smeriti!
          • +10 (10 voturi)    
            smerenie in limuzine!!! (Duminică, 10 aprilie 2016, 16:39)

            ILMA [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            S-a inteles gresit sau eu am gresit formularea. Maretia unei catedrale te poate smeri pe tine, om ce pasesti in ea. Marimea unor biserici, podoabele vesmintelor preotilor cred ca simbolizeaza maretia lui Dumnezeu. Smerenia ar trebui cautata in atitudine, in fapte, in cuvinte. Smerenia e un dar pe care unii (preoti sau mireni) il primesc de la Dumnezeu, altii nu. Duhul bate încotro vrea. Nu noi judecam si nu noi punem etichete. Sa fii smerit poate inseamna sa te consideri cel mai mic si mai lipsit de importanta si sa nu suferi pentru asta in adâncul sufletului tau pentru ca, de fapt, asa suntem toti fata de Dumnezeu.
        • -6 (16 voturi)    
          "casa lui Dumnezeu" (Duminică, 10 aprilie 2016, 12:45)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui ILMA

          Dumnezeu e pretutindeni și în orice, nu are nevoie de o casa, nu crezi? Dumnezeu nu trebuie "inchis" întrun spațiu.
          Dacă chiar esti credincios(a) mai bine ai milita pentru reformarea bisericii ortodoxe romane.

          coifurile de aur pe cap și vesmintele brodate cu fir de aur ți se pare semne de smerenie?
          Faptul ca popii umilesc oamenii punându -I sa meargă de-a busilea, sa le pupe mana etc etc inoculandu le tot felul de superstiții în numele lui Dumnezeu ți se pare în regula? Sau Faptul ca popii pun oamenii sa stea la cozi pentru a le da o lingura cu vin si astfel pacatele sunt iertate?
          Crezi ca lui Dumnezeu îi place sa vadă asta?
          • +12 (12 voturi)    
            Smerenia nu se masoara dupa altii (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:44)

            OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

            Chiar daca unii popi nu sunt smeriti, asta nu te face pe tine smerit. Smerenia e personala, nu se masoara dupa ce fac altii.
      • +7 (9 voturi)    
        .... (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:59)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Pe bune? Da-mi exemplu de o mega moschee ridicata la Madrid DE CATRE Erdogan. Sau la Londra. Stii ca la Londra s-a facut referendum si au zis pas la o moschee? Sau la ce tari civilizate te referi? Am vazut ce bine le-au facut zecile de moschee belgienilor. Efect zero. Sper ca glumesti, dar ma tem ca de fapt stii foarte bine ce scopuri ai.
        • -1 (1 vot)    
          Construieste (Luni, 11 aprilie 2016, 13:55)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          Nu e domnule minciuna. Erdogan construieste mai multe mega-moschei, unele finalizate deja. Si la Moscova, si In SUA, si prin Europa. Dar nu mai gasesc acum articolul in care am citit o lista. Imi pare rau. Era intr-adevar important.

          Erdogan e batut in cap. Si nu e singurul care construieste moschei in bataie de joc fata de bugetul poporului sau. Si Arabia Saudita face asta. Si chiar exista competitie intre cretinii astia, ca sa castige cat mai influenta asupra minoritatilor islamice din strainatate. Orice ar fi in mintea lor, acesti oameni au mari frustrari. Si rezultate practice zero.
  • +30 (76 voturi)    
    Cam greu ... (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:22)

    Geo7 [utilizator]

    Destul de greu cu religiosii... Problema, cred ei, nu este la ei. Pretind ca reprezinta pe Iisus, insa smerenia, dragostea, bunul simt, simplitatea nu fac parte din caracterul majoritatii celor religiosi. Felicitari lui Dan Teodorescu pentru initiativa! Este nevoie de foarte multi ca el!
    • +6 (18 voturi)    
      Si pentru a concluziona asta... (Duminică, 10 aprilie 2016, 10:00)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      ...tu ai facut un studiu pe un esantion reprezentativ de "religiosi" sau pur si simplu te-ai lasat mintea deschisa la cliseele si comentariile din media sociala?
  • -20 (42 voturi)    
    Acum m-am convins (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:26)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Avem nevoie de catedrala ca de aer dar si de mega moschee.Asa sa-mi ajute Dumnezeu
    • -4 (16 voturi)    
      raxspuns Snitzelvienez (Duminică, 10 aprilie 2016, 7:59)

      LiviuDrula1 [anonim] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Total gresit - avem nevoie de spitale bine dotate de scoli si de multe altele mai pamantesti. In Romania sunt destul de multe biserici si o armata impresionanta de preoti Ajunge. Cate camine pt saraci ai vazut facute de biserica? nici unul.Preotii nu s-au deranjat nicila dezastru de la Colectiv pt a veni si a alina durerea - nu ia chemat nimeni deci nici un ban. Pacat si rudsine
    • -2 (14 voturi)    
      Eu cred (Duminică, 10 aprilie 2016, 11:12)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Ca Dumnezeu se uita și-și zice "Doamne ce cretin mi-a ieșit aici"

      La fel Cum se uita la aia de pupa icoane și moaște non stop sau la cei ce merg în 4 labe prin biserici sau cei care cred ca o lingura cu vin data de un popa o sa le șteargă păcatele...și multe altele.
  • +6 (36 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:43)

    tirolez [utilizator]

    Astept cu interes si un clip despre mega-moschee.
    • 0 (16 voturi)    
      pai l-ai vazut deja (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 23:07)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      este acelasi clip, se adreseaza si celor care vor sa faca mega moscheea: lui Dumnezeu ii place lemnul si spatiile mici.
  • -8 (44 voturi)    
    piesa e interesanta, mesajul e corect, dar (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:54)

    rov -OBLIGATIVITATE VOT-CONDITIE DE MENTINERE IN UE! [utilizator]

    publicul e cu 30 de ani in urma...
    Totusi, daca vorbim de "SMERENIE" nu ar strica sa fim mai smeriti!
    Daca-l geseai pe Dumnezeu nu mai faceai piesa...
    • -4 (16 voturi)    
      cu propria ta logica (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 23:08)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui rov -OBLIGATIVITATE VOT-CONDITIE DE MENTINERE IN UE!

      se poate zice la fel, daca tu il gaseai pe Dumnezeu nu mai postai pe aici aberatii si judecati despre altii. Sa acuzi pe altul ca nu-i smerit doar pt ca are o opinie arata o oarecare schizofrenie logica.
      • +8 (8 voturi)    
        cred ca-i valabil si la tine...logica (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:19)

        rov -OBLIGATIVITATE VOT-CONDITIE DE MENTINERE IN UE! [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        cu deosebirea ca eu am raspuns articolului si am exprimat o opinie, iar tu te-ai dedicat mie...
        Multumesc pentru grija, gigel!
    • -5 (15 voturi)    
      Smerenia (Duminică, 10 aprilie 2016, 0:33)

      Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui rov -OBLIGATIVITATE VOT-CONDITIE DE MENTINERE IN UE!

      La un om de rand este o optiune. La un preot este insa obligatie. Preotul in calitatea de doctor al sufletului are datoria sa fie el insusi un model.
      • +10 (10 voturi)    
        Nu e optiune la nimeni (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:46)

        OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui Nababucordonmosor

        Nu exista scutiri.
  • -25 (65 voturi)    
    Reactiile nu au fost "agresive" (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 22:08)

    Lucian_Mares [utilizator]

    Faptul ca tot netul l-a luat la misto pe el si pe ceilalti agarici din videoclip care pretind ca stiu ei ce-i place lui Dumnezeu nu e mai agresiv decat muzica lui de doi bani. Mie nu mi-a placut niciodata.
    • -6 (16 voturi)    
      Paradox (Duminică, 10 aprilie 2016, 0:31)

      Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Daca netul i-a luat "la mishto pe el si pe ceilalti agarici din videoclip" nu inseamna ca cei care i-au luat la mishto pretind ei ca stiu mai bine decat cei din clip ce ii place lui Dumnezeu? Altfel care e sensul sa iei pe cineva la mishto, decat cazul in care te crezi superior lui? Altfel se numeste discutie, apararea pozitiei, dialog, compromis. Cand iei la mishto iti arogi pozitia invingatorului fara insa a purta batalia.
    • -5 (13 voturi)    
      mai crestine mai (Duminică, 10 aprilie 2016, 7:21)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Nu era vorba de muzica, era vorba de promovarea valorilor crestine (smerenia, cumpatarea) impotriva valorilor non crestine ale absurdului (vanitatea, infumurarea, dorinta de a fi admirat cu orice pret).
    • -4 (10 voturi)    
      Agarici? (Duminică, 10 aprilie 2016, 11:28)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Zici tu? Dat tu cine esti?Aaa, un anonim.....
    • -5 (11 voturi)    
      si "a lua la misto" e obligatie crestineasca? (Duminică, 10 aprilie 2016, 12:43)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      ia mai citeste Biblia...

      Caci se pare ca te dai "crestin" dar habar nu ai ce inseamna asta, dpdv al cunostintelor si indatoririlor...


      PS: amenintarile si agresivitatea sunt tot "misto"-uri?
  • +7 (41 voturi)    
    Raspun(dere)s (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 22:15)

    Laumi [utilizator]

    Vad ca unii nu pot sa vada religia fara politic! Moment .... relatia cu moscheea ... What ?!&*&)(!)@”!!! Cine comenteaza aiurea n-a inteles nimic. Micii inchizitori scrie pe ei.

    Piese captureaza spiritul crestin! A! Nu reflecta/aduleaza grando-mania/argonata religioasa a unor crestini? Nici Isus n-a facut-o cand a fost pe pamant ... si l-au crucificat!

    Daca vrei s-o citesti (intelegi) bine, citeste si textul de la final, deschide Biblia si vezi despre ce-i vorba.
    • -3 (13 voturi)    
      Hmm (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 23:22)

      robert.b [utilizator] i-a raspuns lui Laumi

      Da, ne este greu sa ne oprim si sa judecam simplu. Din lipsa exercitiului si a curajului, ne raportam la prostii geopolitice, tendinte mondiale si alte prostii care seamana cu modul in care elevii corijenti de azi isi complieaza compunerile din bucati copiate de aiurea, copii la randul lor la mana a 7-a, cand intrebarea este simpla - pentru cine si pentru ce se construieste catedrala asta?

      Pentru mine sigur nu, multumesc de intentie...
    • 0 (16 voturi)    
      tu ce cauti? (Duminică, 10 aprilie 2016, 1:28)

      BogdanPa [utilizator] i-a raspuns lui Laumi

      Tu esti protestant, ce te bagi in seama? Vezi-ti de norvegienii tai! Aici e vb despre ORTODOCSI!
  • -5 (19 voturi)    
    Felicitari Dan (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 22:53)

    EMP [utilizator]

    Am urmarit videoclipul pe Youtube, mi-a placut foarte mult. Apar in videoclip cateva persoane care dupa parerea mea nu prea se incadrau in atmosfera dar asta-i un lucru secundar. Dan Teodorescu are dreptate in ce a scris, versurile si atitudinea solistului sunt cat se poate de moderate, as zice chiar anticonflictuale. Faptul ca o gramada de oameni au dat o dimensiune falsa acestui cantec nu e vina trupei Taxi si nici a celor care apar in clip. Eu unul am fost peste masura de surprins de violenta comentariilor impotriva acestui cantec, atat pe Youtube cat si pe retelele de socializare.
  • -5 (17 voturi)    
    Va e frica ce moschee si vreti catedrala mai mare (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 23:06)

    Alui [utilizator]

    In vest foste catedrale sunt transformate in discoteci. Nu mi-e frica ca se fac, moscheea turcilor si catedrala ortodocsilor, ci ca se fac degeaba, cu banii statului (turc in cazul moscheii si roman in cazul catedralei).
    Probabil ca in 50 de ani, sau mai repede, constructiile respectiva vor fi transformate si ele in discoteci sau poate shopping mall.
  • +6 (16 voturi)    
    Mostre (Duminică, 10 aprilie 2016, 0:47)

    Setalcott [utilizator]

    Despre ce vorbim:

    [mesaj] Bă, știți de ce Catedrala Mântuirii Neamului se vrea o contrucție așa mare? Știți de ce n-or făcut-o proștii ăștia de popi din lemn? Ca să reziste în timp, bă. Ca să nu o demoleze orice agarici de-ăsta corporatist și să construiască în locul ei un Sfânt Mall.

    ///

    Data viitoare astept de la Taxi un videoclip pe tema bigotismului anti-ortodox, parafrazand, ultimul prejudiciu acceptabil.
    • +4 (8 voturi)    
      Mesajul cui trebuie cenzurat? (Duminică, 10 aprilie 2016, 22:43)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Dupa ce am cenzurat eu raspunsul dat de criticii catedralei, lasand sa se inteleaga cuvintele obscene, Hotnews l-a cenzurat de tot, ca asa sunt de delicate mesajele oponentilor catedralei. In timpul asta, Dan Teodorescu are o problema cu criticii sai. Asa cum e comentariul acuma, tot sustinatorii catedralei si criticii Taxi sunt cei care ies prost. Bravo, Hotnews, nota 1 la obiectivitate.
    • +1 (1 vot)    
      "Ba" (Luni, 11 aprilie 2016, 8:39)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Pune mana pe un abecedar inainte de a posta agramat. Prin ceea ce postezi si prin forma in care postezi faci un deserviciu urias tezelor tale. Demonstrezi ca ortodocsii sunt analfabeti, bigoti si cu o gandire limitata. Ori tocmai nu este asa. Numai tu esti si nu mai vorbi "ba" in numele tuturor.
      • 0 (0 voturi)    
        Balanta (Luni, 11 aprilie 2016, 14:29)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Ce am scris mai sus.
  • -4 (16 voturi)    
    Credinta si Biserica (Duminică, 10 aprilie 2016, 1:01)

    Razvan_M [utilizator]

    Trebuie facuta o diferenta intre Credinta si Biserica. Biserica este o institutie creata de oameni buni sau rai, prosti sau destepti, sinceri sau ipocriti. Credinta este ceva spiritual. A face legatura intre Credinta si manifestarile prostesti pe care le vedem la tot pasul este o greseala, atata timp cat "sa-ti iubesti aproapele ca pe tine insuti" este ignorat de multi. Credinta noastra crestina are la baza o filosofie sanatoasa de viata.

    Institutia Bisericii la noi este extrem de corupta si foarte multi din capii acesteia sunt persoane de o moralitate indoielnica, fosti turnatori la Securitate, indivizi care au facut mult rau in viata lor. Este un adevar suparator si asa-zisii credinciosi prefera sa vada "realizarile" cantitative, preferand sa nu observe coruptia profunda care macina Biserica noastra nationala.
    In acelasi timp, cine merge prin biserici in tara asta vede ca acolo este un loc in care se intalnesc oamenii dintr-o comunitate, de cele mai multe ori si datorita cate unui preot care ii aduna. Credinta si Biserica sunt doua lucruri foarte importante pentru noi ca popor si ar fi gresit sa 1. trecem cu vederea coruptia din sanul institutiei Bisericii si 2. spunem ca nu ne intereseaza Biserica pentru ca nu credem in Dumnezeu sau din alte motive.

    Eu cred ca Dan Teodorescu este un om credincios, cu mult bun-simt si foarte inteligent.
  • -4 (26 voturi)    
    BOR si armata de postaci (Duminică, 10 aprilie 2016, 7:07)

    Pac-pac [utilizator]

    BOR are o armata de postaci. Isi fac doar datoria. Nu trebuie sa puna la suflet mizeria asta.
    Mesajul e corect si binevenit. Un spital nou, curat, era mai util societatii decat acea catedrala.
  • -5 (15 voturi)    
    cat mai mult , cat mai mare...... (Duminică, 10 aprilie 2016, 7:44)

    TRABI [utilizator]

    Da , reactia a fost din partea celor care sufera de megalomanie si nu sunt putini . Tine imediat de faptul ca sunt lipsiti de o buna educatie , fie ei si din partea reprezentantilor bisericii .
    Numai puțin sa ne uitam in jurul nostru cu atentie si o sa ne dam seama ca : autoturismele sa fie cu motoare cat mai puternice si caroseria cat mai nare , lanturi de aur la gat si la maini , casele ( vilele ) cat mai mari cu ziduri cat mai groase , garduri extrem de scumpe cu porti din fier forjat si stalpi cu arhitectura sofiticata , persoane neingrijite si fara educatie care au si plimba caini de rasa , in orase -daca se poate biserci noi si cat mai mari la fiecare 2 km , antena statiei radio la autoturism cat mai inalta , pe soselele Romaniei -o intrecere continua in viteze extreme adica a cui masina merge mai repede , tot incultul si semianalfabetul se ocupa de politica , 75% din populatie fraudeaza prin diferite forme - daca au ce le trebuie tot nu le ajunge . Oricum , țepușa aia din Bucuresti , care are asa-zisul cartof infipt in ea , nu face exceptie de la exteriorizarea grandomaniei si a prostiei .
  • -5 (17 voturi)    
    Mesajul, cantecul, clipul este minunat dupa mine (Duminică, 10 aprilie 2016, 8:12)

    deval [utilizator]

    si ca o hartie de turnesol releva extremismul -din interventiile pe fb- unora dintre crestini...Cine nu are acces nici la smerenie nici la morala minima atat cat sa aprecieze aceasta superba creatie, ar putea macar sa se autocenzureze, sa faca efortul de a intelege ...daca au cu ce !
  • -3 (15 voturi)    
    marketing (Duminică, 10 aprilie 2016, 9:30)

    Silviku13 [utilizator]

    Oare daca ar veni acum Iisus pe pamant nu cumva multi dintre capii bisericii ar fi fariseii din Noul Testament, iar multi dintre crestinii agresivi de azi ar fi cei care l-au lovit cu pietre pe Iisus si s-au bucurat cand a fost rastignit?
    Una peste alta eu cred ca Biserica ar trebui sa plateasca trupei TAXI pentru servicii de marketing si publicitate. Mega-catedrala a ajuns un subiect pe buzele tuturor, va fi vizitata de membrii ambelor tabere. Va fi de-a v-ati ascuns cu Dumnezeu. Unii vor cauta sa dovedeasca ca nu este acolo, iar ceilalti sa il gaseasca sub diferite forme si sa il arate lumii intregi. Urmatorul pas in mixul de marketing este sa se intample un miracol, sa lacrimeze o conducta din catedrala...
  • -3 (21 voturi)    
    felicitari (Duminică, 10 aprilie 2016, 9:33)

    KronosTM [utilizator]

    Felicitari lui Dan Teodorescu. Genial.
    Mesajul piesei este prea fin pentru a incerca sa-l explici cui nu-l intelege sau nu vrea sa-l inteleaga.
    • -4 (16 voturi)    
      tocmai, il inteleg! (Duminică, 10 aprilie 2016, 11:55)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui KronosTM

      dar isi dau seama ca n-au argumente si atunci le ramana doar atacul la persoana!
  • +6 (18 voturi)    
    Glume. (Duminică, 10 aprilie 2016, 11:23)

    MirceaOrdean1 [anonim]

    „Dan Teodorescu (Taxi), dupa reactiile la piesa-manifest despre Catedrala Mantuirii Neamului:

    <Nu-mi imaginam ca un mesaj transmis cu atata blandete poate provoca atata agresivitate>...
    .
    .
    Părere strict personală.

    Dl Teodorescu e-un spirit ales.
    De la înățimea mintoșeniei atnse, e absolut normal să-i părem mici.

    Și proști.
    .

    Noi fiind căzuți în cap cînd eram mici, nu putem mirosi în vreun text ce vrea autorele de la viață...
  • -3 (19 voturi)    
    e doar un cantec.... (Duminică, 10 aprilie 2016, 11:26)

    king david hotel [utilizator]

    nu-ti place, nu-l asculti!
    Nu ma obliga nimeni sa ascut J Bieber sau Morbid Angel, de ex!
  • +3 (17 voturi)    
    cu masca (Duminică, 10 aprilie 2016, 13:11)

    tepes [utilizator]

    Indiferent ce simti si ceea ce gandesti tine pt. tine domnule Teodorescu.Dumneata nu esti naiv in ceea ce faci,ci sti exact impactul pe care cu buna stiinta il creezi.Cine pe cine pacaleste domule Teodorescu.Pt. reclama se pare ca ignori tot cei sfant.
  • +8 (16 voturi)    
    Despre moralitate si smerenie (Duminică, 10 aprilie 2016, 13:40)

    Un cititor [utilizator]

    Luați-i pe rând pe cei 33+1 și o să vedeți ce viață curată, smerită și morală au.
    Nu poate fi învățătura mai mare decât învățătorul ei. Tatăl minciunii nu-i poate învăța despre cele sfinte.
    • 0 (0 voturi)    
      pentru cel care vede barnele (Duminică, 10 aprilie 2016, 23:47)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Da, dar gura pacatosului adevar graieste.
  • -7 (11 voturi)    
    Nu stiu ... (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:11)

    AEV [utilizator]

    Nu stiu daca bisericuta de lemn gasita de Teodorescu pe un deal este cea de langa Academia Militara, dar stiu ca aceea este o biserica in care ma pot ruga. Ceea ce nu am reusit niciodata in aproape catedrala Sf. Vineri de pe str. Brasov din Drumul Taberei!!
  • -6 (16 voturi)    
    Lemnul si...spatiile mici. (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:22)

    Gabu [utilizator]

    ...spatiile mici generează intimitate, ajută la reculegere si la apropierea de spiritualitate. Lemnul e cald si bland, betonul e rece si ostil.
    Cine a gândit acea construcție, a vrut să compenseze pentru ceva, sau păcatele noastre ca şi naţie sunt așa de mari?
  • -3 (17 voturi)    
    catedrale neamule (Duminică, 10 aprilie 2016, 16:30)

    Francisc 1 [utilizator]

    cel mai disctractiv argument pentru magaoaia zisa catedrala : lasa sa facem ca sa vina si la noi turisti sa vada catedrala cum mergem si noi in vest sa le vedem catedralele.
    • -2 (14 voturi)    
      da, sigur ca vor veni!!! (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:39)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      ca sa se minuneze cum in sec 21 romanii au aruncat atata banet pt o asemenea constructie, dar vizavi de Parlament, la 50 metri de "Catedrala", in fata Academiei Romane sunt munti de gunoi. Adica , daca vor dori sa vada "India" Europei, in care la iesirea din temple ai alaturi munti de gunoaie, Romanistan e exemplul perfect.

      Si sa vada cum la fiecare intersectia sunt copii care cersesc (sunt deja o multime de cersetori la intrarea la bisericuta de la catedrala, am fost ieri prin zona si m-au abordat nu mai putin de 3, va dati seama cum va fi cand va fi terminata, ce de armate de cersetori vor bantui zona? ) .

      Nu-i nimic, daca tot au disparut maidanezii, macar are grija BOR si statul sa se multiplice cersetorii. Si sa se minuneze "ce stat e asta care are totusi copii-ca la ei nu prea mai sunt- si in loc sa ii trimita in scoli, sa le faca programe sociale sa nu mai stea pe strazi- baga zeci de milioane de euro+val teren intr-o biserica"?! E un stat inca in Evul Mediu, e clar.


      Si asa ne laudam cu "valorile traditionale", cu viata la sat admirata de Printul Charles, nealterata de modernitate, macar si in capitala turistii au ocazia sa vada India+Evul Mediu "pe viu", nu le mai trebuie festivaluri colorate gen Sighisoara...
  • -6 (20 voturi)    
    Propunere (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:05)

    valentin99 [utilizator]

    Cred ca ăștia de la Taxi trebuiesc Arși pe rug! Cum sa nu fie ei de acord cu pomenirea in veci a lui Daniel?
  • +3 (21 voturi)    
    Domnule Dan Teodorescu (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:48)

    adrian88000 [utilizator]

    Dupa cum vedeti mesajul dumneavoastra a fost bine primit. Unele exceptii au fost. Niciodata nu se poate sa-i multumim pe toti. Unii sunt de acord, altii critica.
    Impotrtant este sa remarcati ca in general mesajul
    dumneavoatra este apreciat. Detractorii sunt nervosi si jignesc. Cei care va apreciaza sunt calmi , rationali si poate.... smeriti.
    Va multumesc pentru mesaj !
  • -4 (4 voturi)    
    altii au piramide.... (Luni, 11 aprilie 2016, 8:54)

    king david hotel [utilizator]

    e drept ca a trecut ceva timp de atuncvi, dar unii nu au prea evoluat.
  • +2 (4 voturi)    
    De ce nu canti, dumneata,... (Luni, 11 aprilie 2016, 13:04)

    Olyx [utilizator]

    d-le Teodorescu in melodiile dumitale despre construirea mega-moscheii din Bucuresti si canti impotriva ridicarii unei catedrale ( chiar megacatedrale...) intr-o tara majoritar crestin ortodoxa ( 80 % ).Practic n-ai urmarit decat ...rating-ul insa umorul fin pe care il ai cred ca te-a tradat in acest moment...
    • -1 (1 vot)    
      raspiuns Olyx (Luni, 11 aprilie 2016, 15:28)

      LiviuDrula1 [anonim] i-a raspuns lui Olyx

      Sunt ctdeva deosebiri CMN se ridica si din bani publici in conditiile in care sanatatea educatia transșportul are nevoie de investitii majore. Moscheia se va construi din bani Turciei care nu afecteza cu nimic bugetul Romniei Sigur nu sunt de cord cu constructia modscheiei in Bucuresti.
    • -1 (1 vot)    
      raspuns Olyx (Luni, 11 aprilie 2016, 15:31)

      LiviuDrula1 [anonim] i-a raspuns lui Olyx

      PS Postezi fara sa stice In videoclip nu se pomeneste nimic despre CMN - nici pro nici contra - ar trebui sa fi mai atent la ce auzi
  • -1 (3 voturi)    
    comentariu (Luni, 11 aprilie 2016, 15:01)

    LiviuDrula1 [anonim]

    Stimati Internauti va rog sa va puneti in situatia unui batrin pensionar, unui parinte . unui sofer si sa va gintiti ce ar dori mult spitale bine dotate cu aparatura medicamente si doctori o pensie din care sa poata trai decent o scoala bine dotata si cu profesori competenti autostrazi si sosele accesibile sau o Catedrala cu preoti aroganti de care numai de smerenie nu dau dovada. Aceasta cvatedrala de care chiar ca nu aveam nevoie si face si din bani publici care puteau fi folositi mult mai eficikent in alte domenii
  • -2 (4 voturi)    
    postaci mizerabili (Luni, 11 aprilie 2016, 15:09)

    Razvan_M [utilizator]

    Prefera sa injure si sa reduca la tacere in mod brutal pe oricine nu se incadreaza in directia oficiala a partidului BOR. Aici nu este vorba de o melodie sau de mesajul ei, este vorba despre un BOR care se comporta ca o organizatie mafiota, precum se comportau comunistii de ieri. Nu le place sa piarda controlul asupra a ceea ce inseamna manifestarea credintei, fiind gata sa tavaleasca prin noroi pe oricine si orice.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri