Dan Teodorescu (Taxi): "Despre smerenie" nu este un manifest impotriva Catedralei/ Cred cu tarie in Dumnezeu

de Alina Ciobanu     HotNews.ro
Marţi, 12 aprilie 2016, 11:34 Life | Muzică

Dan Teodorescu
Foto: Captura YouTube
Dupa scandalul de proportii starnit de videoclipul "Despre smerenie", al trupei Taxi, solistul formatiei, Dan Teodorescu, a postat un mesaj pe Facebook in care vine cu precizari legate de continutul piesei. Astfel, artistul spune ca "Despre smerenie" nu este un manifest impotriva Catedralei, piesa fiind o parabola. Teodorescu le cere scuze inca o data celor pe care i-a suparat, mentionand ca este un crestin care crede cu tarie in Dumnezeu.

"Constat, cu parere de rau, ca n-am fost in stare sa transmit in mod corespunzator un mesaj foarte simplu. Si un apel foarte simplu. Imi cer scuze si incerc asa: aceasta piesa este o parabola. Iar asta - cu profunda tristete si amaraciune remarc - a fost o mare problema; am afirmat - foarte clar, in cea de-a doua strofa - ca sunt crestin. Cred cu tarie in Dumnezeu; niciodata pe parcursul piesei nu am spus "eu stiu". Niciodata. Am spus intotdeauna "eu cred". N-am spus ca stiu, pentru ca n-am de unde sa stiu; cred doar", se arata in mesajul postat de artist pe reteaua de socializare.

Acesta mai explica faptul ca nu a spus in piesa "Despre smerenie" ca Dumnezeu poate fi gasit doar in biserici de lemn, ci dimpotriva, subliniaza solistul, ca in prima strofa a afirmat faptul ca "este convins ca Dumnezeu era in Catedrala Mantuirii Neamului Romanesc pentru ca sunt ferm convins ca Dumnezeu este peste tot".

In ceea ce priveste comentariile potrivit carora cantecul "Despre smerenie" ar fi un manifest impotriva construirii Catedralei Mantuirii Neamului, Dan Teodorescu vine cu urmatoarele precizari:

"Piesa nu are cum sa fie un manifest pentru simplul motiv ca un manifest presupune determinarea unor actiuni imediate. Or nicaieri, pe parcursul piesei, nu am spus ca n-ar trebui construita Catedrala. Nu am spus nicaieri ca ar trebui sistate lucrarile. Nu exista, la final, niciun link catre nicio petitie impotriva Catedralei. Nu. Exista doar un citat din Sfanta Scriptura. Daca as fi vrut sa lansez un manifest, as fi facut acest lucru - in mod evident - inainte de inceperea constructiei", a scris Dan Teodorescu pe Facebook luni seara.

Solistul incheie cu "Va multumesc si Doamne ajuta!".

Pana la ora transmiterii acestei stiri, mesajul lui Dan Teodorescu a primit aproape 5000 de aprecieri pe Facebook si a fost redistribuit de peste 700 de persoane.

Constat, cu părere de rău, că n-am fost în stare să transmit în mod corespunzător un mesaj foarte simplu. Și un apel...

Posted by Dan Teodorescu on Monday, 11 April 2016


Dan Teodorescu a mai postat, sambata, un mesaj pe Facebook, in care arata ca nu se astepta ca mesajul "transmis cu atata blandete" din piesa-manifest "Despre smerenie", lansata joi, sa provoace atat de multa agresivitate. Solistul le-a cere iertare celor pe care i-a deranjat cu mesajul sau si le-a promis acestora sa spuna "si de-acum incolo, exact ce simte si ce crede".

Nu-mi imaginam că un mesaj transmis cu atâta blândețe poate provoca atâta agresivitate. Le cer iertare celor pe care i-a...

Posted by Dan Teodorescu on Saturday, 9 April 2016


"Dumnezeu prefera lemnul si spatiile mici"
este versul pe care il rostesc cele 34 de personalitati care apar in videoclip. Alaturi de Dan Teodorescu, in clip mai apar actorii Victor Rebengiuc, Andi Vasluianu, Emilia Popescu, Stefan Banica Jr., Oana Pellea, Dorina Chiriac, Pavel Bartos, criticul de film Irina-Margareta Nistor, jurnalistii Andreea Esca, Andi Moisescu, Teo Trandafir, scriitorul Mircea Cartarescu, muzicienii Alexandru Andries, Dan Bittman, Ada Milea, Alexandra Ungureanu, Virgil Iantu, Monica Anghel, Dan Byron, Calin Goia si Oreste Teodorescu, Horia Virlan, Laura Lavric, Dani Otil, Razvan Simion, Paula Chirila, GuessWho si Toni Grecu.

Videoclipul alb-negru lansat joi seara poarta semnatura lui Tudor Olaru, are peste 1 milion de vizualizari pe canalul de Youtube, si a starnit nenumarate reactii pe canalele de socializare.



Citeste mai multe despre   






















5186 vizualizari

  • +10 (18 voturi)    
    Erezie (Marţi, 12 aprilie 2016, 11:40)

    Gamma [anonim]

    Nu iti place Catedrala nu esti ortodox adevarat . Se impune o exorcizare .
  • +8 (14 voturi)    
    o anumita categorie de oameni (Marţi, 12 aprilie 2016, 11:45)

    liviu_ [utilizator]

    e atat de spalata pe creier (sau o face cu buna stiinta), incat crede ca aceste constructii megalomane chiar au vreo legatura cu religia
    • 0 (4 voturi)    
      megalomanie (Marţi, 12 aprilie 2016, 11:53)

      Ioan [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      What about Sagrada Familia? Saint Stephan Cathedral Budapest? Megalomanie, ai.....
      Tot asa ati spus si despre Cladirea Parlamentului/Casa Poporului si acum a devenit punctul de referinta al Bucurestiului.

      Fiecare capitala/oras are anumite repere, cladiri prin care se remarca. In general, catedrale, muzee, etc.
      In Bucuresti aveam ca reper Calea Victoriei. Citisem si cartea lui Cezar Petrescu. Am ramas dezamagit cand am pasit ... pe aceasta CALE....
      • +4 (6 voturi)    
        hai s-o luam pe rind (Marţi, 12 aprilie 2016, 13:33)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

        1. Sagrada Familia: https://ro.wikipedia.org/wiki/Sagrada_Fam%C3%ADlia
        Inceputa in 1982. Aceasta nu este finanțată din bani publici, asa cum se obișnuia în Evul Mediu. Sursele de finanțare sunt donațiile private și încasarile din biletele de intrare

        2. Casa poporului a avut costuri enorme de constructie si are acum costuri enorme de exploatare.

        3. A finanta din bani publici constructia asta megalomanica, cu toate salile de conferinta, lifturile si parcarile subterane, cind bolnavii mor in spitale din cauza subfinantarii, cind bolnavii de cancer nu-si primesc medicamentele din lipsa de bani, cind copiii abandonati in orfelinate traiesc in conditii crincene... nu prea mai suna a ortodoxism... Suna a troc intre politicieni si biserica. Politicienii aloca fonduri iar popii indeamna lumea la tara sa votezepe cine trebuie, dupa cum s-a vazut la precedentele alegeri.
        • +1 (1 vot)    
          :)) (Marţi, 12 aprilie 2016, 20:02)

          lucus [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Ce tare! Susții manifestul dar ești pe lîngă. Domnul Dan specifică clar:
          „Ca de fapt n-a fost un vis, despre bugete, taxe sau donatii.
          Nici despre ce-ar trebui impozitat.
          Nici despre scoli, spitale, prioritati.
          Generalizari, adevar absolut, opinii contrare.
          Alb, negru, bine, rau, frumos, urat, nu.
          A fost un vis foarte simplu despre smerenie, atat.”

          Dumitale, taman pe spitale, și donații. Și nu ești singurul din păcate. În smerenia noastră ne batem toți cu pumnii în piept, ne impunem opiniile(contrare față de ale altora) și tot așa! Ori e simplu: este vorba strict despre smerenie, ATÎT. A fost spus în așa fel încît asta să întărească, iar videoclipul făcut în așa fel încît asta să reflecte: smerenia.

          Însă, opinia personală: regret că artiștii au ieșit să dea explicații.
          Domnul Dan nu era dator cu explicații nimănui, mesajul este FOARTE clar și simplu.
          Domnul Andi, oricum în general, el nu se adresează tuturor ci doar unei anumite părți din societate, iar cei cărora li se adresează, cu siguranță l-au înțeles.

          Despre domnul Grigore, nu mai e nimic de zis.
          • +1 (1 vot)    
            Ai observat unde e plasat comentariul meu? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 10:10)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui lucus

            Eu am raspuns la comentariul de mai sus, nu la articol. Plus ca nu sustin nici un manifest, doar sunt de acord cu parte din ce se zice acolo. Deci imi exprim o parere personala.

            P.S. Si eu cred ca artistii respectivi spusesera tot ce era de spus, iar incercarea de a se explica nu a facut decit sa le scada din forta mesajului.
    • +1 (3 voturi)    
      Asa e (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:23)

      Coddy [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Asa e.
      Dar din nefericire uneori nici religia (indiferent care) nu are legatura cu credinta, compasiuniea si bunul simt.
  • -2 (4 voturi)    
    backpedalling necesar... (Marţi, 12 aprilie 2016, 11:50)

    demaGOGU [utilizator]

    ..intr-o tara de habotnici ca Ro.

    lupta ptr laicat, diferenta structurala si structuranta care ne separa de Occident!, trebuie insa continuata cu mijloace mult mai subtile, pornind de la "firul ierbii".
  • +3 (7 voturi)    
    Teodorescu (Marţi, 12 aprilie 2016, 11:59)

    eu [anonim]

    Cand am ascultat piesa mi-am spus: "in sfarsit cineva a reusit sa transmita un mesaj, sa lase popii sa inteleaga ca dumnezeu nu inseamna opulenta; cineva a reusit sa adune un grup de oameni de cultura impreuna cu care sa traga o palma preainstaritului".

    Eu sunt anti-catedrala-mantuirii-neamului. Neamul nu se mantuieste printr-o catedrala. Neamul se mantuieste prin educatie, cultura, cinste, smerenie.

    Pacat!
    • +2 (2 voturi)    
      fugi bre? (Marţi, 12 aprilie 2016, 13:40)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Smerenie da, dar doar pentru popor. Preasfintitul trebe musai sa coboare din mertsane de macar 7-8 metri lungime, sa aiba nasturi din aur masiv in forma de Isus si de dimensiuni care sa faca price manelist sa moara de ciuda, trena de macar lungimea mertsanului si tot asha.

      Educatie? Cultura? Sa fim seriosi! Pai ce nevoie are biserica de oameni educati sau culti. Cum ii mai convingi sa bata matanii toata ziua si sa plateasca acatiste pentru orice? Ce om cult iti sta 3 zile la coada ca sa pupe niste moaste? Ce om educat voteaza cu cine zice popa in biserica ca e bun roman? Scopul bisericii, ca si al politicienilor, e ca poporul sa ramana sarac si needucat, ca sa poata fi usor controlat.
  • -2 (2 voturi)    
    Al doilea las (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:02)

    Vasi [anonim]

    Se pare ca avem un al doilea las care da inapoi cand se trezeste cu niste amenintari pe internet.
    • +1 (1 vot)    
      asta ai inteles tu din ce-a zis el? (Marţi, 12 aprilie 2016, 13:41)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vasi

      ... mai citeste o data cu atentie, dar nu doar titlul si poza, si vpoate vei intelege mai bine mesajul transmis.
  • -2 (4 voturi)    
    duduia Alina (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:13)

    nellino [utilizator]

    ati scris 5 (cinci) articole pe tema asta. nu credeti ca ar fi timpul sa "move on"?
  • 0 (4 voturi)    
    ba ar trebui.... (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:13)

    za_omu [utilizator]

    ... pana nu ajung la turnuri si turle, se face frumos un acoperis normal, se compartimenteaza pe etaje si zbang! un dej...spital!
  • -1 (5 voturi)    
    Un act de smerenie in grup. (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:14)

    D-or [utilizator]

    Pe Dan T singur, il poate l-as crede... dar cum ramine cu ceilalti 33? Ce incercau ei sa faca? Sa ne dicteze cum sa gindim?
    Bine, unii poate au participat maguliti ca s-a mai gindit cineva la ei, poate altii sperau sa mai fie chemati prin studiouri, altii sa nu-si refuze prietenii...

    Rezultatul a fost grotesc, iar, daca nu a tinut agresiunea, scuzati, pardon!
    • 0 (0 voturi)    
      ce incercau? (Marţi, 12 aprilie 2016, 13:44)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Toti cei 34 incercau sa ne spuna parerea lor despre unde e mai simplu de cautat dumnezeu, despre cum megalomania si cladirile faraonice nu apropie pe nimeni de dumnezeu, despre cum opulenta si trufia nu apropie de dumnezeu.
      • 0 (2 voturi)    
        Incercau sa vorbeasca in locul nostru (Marţi, 12 aprilie 2016, 15:04)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Ca de obicei. Ca in toate privintele. Sa faca sa para rusinoasa orice alta opinie, pentru ca iata, ei, toti detinatorii justetei, s-au pronuntat.

        A fost de rau-augur pentru ei, pentru ca tot mai multi nu se vor mai identifica cu ei si opiniile lor. Vraja s-a rupt.
        • 0 (2 voturi)    
          In locul "vostru"? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 10:22)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Defineste-mi si mie cine compune acest "vostru"? Cine sunteti "voi" cei in numele carora vorbesti.

          Adica n-are voie nimeni sa-si exprime o parere contrara bisericii ca e catalogat ca eretic?

          Ete ca eu, si multi altii, ne identificam cu opinia exprimata de baietii aia acolo; macar partial. Iar daca ne uitam la sondaje... in curind grupul celor care nu au incredere in biserica va deveni majoritar. Si asta pentru ca oamenii care mai si gindesc nu pot sa nu vada megalomania, trufia, mercantilismul dus pina la extrem, implicarea fatisa in politica si alte asemenea pacate ale bisericii. Nu poti sa nu vezi mertsanul de 6 metri din care coboara Daniel, nasturii din aur masiv care ar face orice manelist invidios, trena de 10 metri ca la regina angliei, discursul plin de sine, rattsoitul la oricine nu crede fara sa gindeasca ceea ce zice Daniel. Pe vremea lui Teoctist nu era asha. Daniel o fi adus multi bani bisericii, e un foarte bun manager, dar pierde fix avutia cea mai de pret a bisericii, increderea si sustinerea populatiei.
          • +1 (1 vot)    
            Pentru cultura dumneavoastra generala (Miercuri, 13 aprilie 2016, 10:56)

            Spiky [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            ... de rapita, noi suntem BOBORUL!, Ba, BOR-ul! Spunem nu gazelor de sist (doar daca le exploateaza GAZPROM-ul, spunem da, ca atunci sunt gaze crestin-ortodoxe) si cardului de identitate si sanatate, ca are numarul 666 (desi ar trebui sa ma sinucid, ca atunci cand am mers la Iasi pentru pelerinaj, diavolii de la CFR mi-au dat locul 66, vagonul 6, dar-ar ...cii-n ei!).
  • +1 (5 voturi)    
    Cea mai buna (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:18)

    aniod [utilizator]

    melodie a lor. Multumesc tuturor care au participat la videoclip.
  • +3 (7 voturi)    
    Despre smerenie (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:27)

    Soljenitin [utilizator]

    Da, piesa este despre smerenie.
    Nu, BOR nu stie de smerenie.
    Da, BOR sunt niste ipocriti.
    Nu, BOR nu are a face cu credinta.
    Da, BOR are a face strict cu businessul.

    BOR este constituita din niste prefacuti si niste mincinosi. Cam atat.
  • -2 (2 voturi)    
    Ce roman ortodox curajos! Bleah! (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:33)

    Alui [anonim]

    Asta e adevarata fata a ortodoxiei!
  • 0 (2 voturi)    
    cui ii pasa? (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:37)

    bobo [anonim]

    cui ii pasa ce zice unul sau altul...
    • +1 (3 voturi)    
      Cui ii pasa? (Marţi, 12 aprilie 2016, 13:47)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bobo

      Alora care se simt vizati de cuvintele astea: capilor bisericii ortodoxe romane, care de cind e Daniel patriarh s-a transformat in societate pe actiuni in goana dupa profit: compara doar cum era imbracat si cum a vorbit Arhiepiscopul romano-catolic Ioan Robu in episodul Colectiv si cum au facut-o capii bisericii ortodoxe.
  • 0 (4 voturi)    
    Stiai... domnule Dan. (Marţi, 12 aprilie 2016, 13:10)

    unTaran [anonim]

    Toti spun despre tine ca esti un om foarte inteligent, nu neg acest lucru, dar sigur stiai ca te legi de un subiect sensibil si ca o sa starnesti o intreaga dicutie la nivel national, stiai de implicatile acestui mesaj al vostru, ca doar nu degeaba ai invitat si 33 de "personalitati" Nu ai fost si nu esti suficient de "barbat" sa iti asumi singur acest mesaj, poti sa explici de ce ai ales acest numar 33 si nu alt numar? De ce acum in postul pastelui si nu la vara? Stim conotatile acest numar (varsta lui Hristos, gradul masonic cel mai inalt... etc) Melodia ta are si un mesaj ascuns, negi asta?
    • 0 (0 voturi)    
      desteptule (Marţi, 12 aprilie 2016, 13:22)

      randunica [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      da cam asa
    • 0 (0 voturi)    
      Gresiti d-le. (Marţi, 12 aprilie 2016, 14:44)

      corina [anonim] i-a raspuns lui unTaran

      Ce mesaj ascuns are acesta melodie?
      Poate mesajul, ca in acesta tara nu ai voie sa te exprimi liber, ca nu ai voie sa te manifesti impotriva unei constructii inutile, chiar bisericesti?
      De ce biserica ortodoxa nu construieste asezaminte pentru orfani si oameni batrani?
      Ce face biserica ortodoxa romana (a fost prima care sia cerut inapoi bunurile preluate de comunisti in anul 1950) pentru noi, in afara de a-ti cere bani tot timpul?
      De ce construieste o megaconstructie din bani publici, cand are atatea fonduri neimpozabile?
      Asta inseamna religie in anul 2016 , sa faci constructii megalomanice, cu ce se deosebeste Ceausescu cand a construit mastodontul - Casa Poporului de Preafericitul Daniel?
      Cand au murit romani la acel Club nefast Colectiv cati preoti au venit in primele zile sa acorde ajutor moral, material si orice fel de ajutor? Nimeni.
      Si atunci de ce sa fim de acord cu acesta constructie?
      Pot fi crestina ortodoxa si sa ma rog intr-o bisericuta de lemn, nu am nevoie de monstozitatea ce se ridica.
      • 0 (0 voturi)    
        Religie (Marţi, 12 aprilie 2016, 16:17)

        Ioan [anonim] i-a raspuns lui corina

        Va inselati amarnic. Va pot da destule exemple cu scoli, spitale, gradinite RECUPERATE de Biserica Catolica sau Reformata. Da, spitale, scoli, gradinite.
        Sunt vremuri in care se duce o lupta ascunsa intre confesiuni, lupta dusa cu arma diavolului - BANUL. Neoprotestantismul ia avant foarte puternic pe baza -donatiilor- venite de la fratii de peste hotare. Se cumpara suflete pe arginti!
        • 0 (0 voturi)    
          Nu este vb de relegie! (Marţi, 12 aprilie 2016, 16:36)

          corina [anonim] i-a raspuns lui Ioan

          Aici nu este vorba de religie. Iar eu m-am referit la religia ortodoxa, nu la alte confesiuni religioase.
          Discutia era despre mesjul din cantecul formatiei Taxi.
          Eu nu sunt de acord cu o constructie megalomanica din bani publici. Sa se contruiasca doar din donatii.
        • 0 (0 voturi)    
          Ioane, Ioane, (Marţi, 12 aprilie 2016, 20:37)

          lucus [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

          ... cum ai dat dumitale cu bîta-n baltă..
          Ia zi, cam cît din buget se alocă ortodoxismului și cît CELORLALTE confesiuni? :)
          În orice confesiune, oamenii donează. Ia zi, unde ai mai văzut dimitale scandal cu banii, înafară de BOR? :)
          Mai zi-mi dumitale, care enoriași(din alte confesiuni) se plîng legat de drumul donațiilor lor? Eu nu mai aud pe nimeni.
          Lupta asta „ascunsă” există doar în mintea dumintale, de asta nu o mai vede altcineva.
          Legat de neoprotestantism, despre care spui lucruri false cu o deosebită certitudine, banii lor sunt bani munciți. iar dacă o parte vin de peste hotare, vin STRICT în scopuri caritabile(contruirea unei cantine de exemplu). Celelalte ajutoare(majoritatea) ce vin de peste hotare, sau chiar din țară NU sunt bani, ci haine și alimente.
          Îți mai pot puncta alte aspecte, pe scurt:
          - neoprotestanții votează INDIVIDUAL, nu în turmă.
          - PASTORII NU fac politică(dacă există cazuri, se iau măsuri)
          - pastorii NU sunt plătiți pentru ceea ce fac.
          - pastorii NU primesc bani la botezuri.
          - pastorii NU primesc bani la înmormîntări.
          Cazurile(în România vorbesc) în care pastorii sunt plătiți sunt rare, iar dacă e așa, inițiativa vine de la biserica din acel loc, de la enoriași, și nu reprezintă o obligație.
          • +1 (1 vot)    
            Pastorii nu fac politica? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 10:58)

            Spiky [utilizator] i-a raspuns lui lucus

            Si Gadea?
            • +2 (2 voturi)    
              Din ce stiu eu, (Miercuri, 13 aprilie 2016, 14:42)

              lucus [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

              Gâdea nu mai activeaza în nicio biserică în calitate de pastor. Practic, el nu mai predică, nu mai oficiază slujbe, etc.
              Titlul de pastor îl primește(ca și la ortodocși) un om ce termină teologia. El a făcut această facultate, iar acest lucru nu i se poate lua. Deocamdată păstrează numele de pastor de... formă. :)
              Oricum, biserica adventistă ar fi trebuit să se dezică de el și acțiunile lui.
              Deși în mod normal, cînd spui neoprotestanți vorbim de cele 4 culte(baptiști, adventiști, creștini după evanghelie, penticostali), personal nu le-aș pune niciodată în aceeași oală pe cele 3 cu adventiștii pentru că pur și simplu sunt PREA mari diferențele.
              Cred că baptiștii, creștinii după evanghelie, penticostalii, sunt mai apropiați(ca și doctrină) de ortodocși decît de adventiști, și evidențiez in mod special faptul că primele 4 se bazează pe o doctrină nou-testamentală, pe cînd adventiștii pe una vechi-testamentală.
              Gâdea este o rușine pe obrazul neoprotestanților în general, dar nu pe al meu, în particular.
  • 0 (2 voturi)    
    mai de cacao (Marţi, 12 aprilie 2016, 13:25)

    andrei1245 [utilizator]

    nu te puteai face!

    nu ai curaj sa spui ce ai vrut sa spui!

    zeci de milioane de euro pentru constructia unei biserici chiar langa casa poporului.

    adevarul este ca se potrivesc cele doua si ilustreaza de minune partea mai inapoiata a acestei natii.

    din pacate inapoiatii detin primul plan; dovada si nivelul general scazut si fara perspective al tarii.
  • +1 (1 vot)    
    pseudo-crestini! (Marţi, 12 aprilie 2016, 18:01)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    e plin de ei.

    Desi suntem in Postul Mare si s-ar cuveni ca pana si un astfel de "manifest" sa fie intampinat cu tristete si dezaprobare dar cu ganduri smerite ca pana la urma voia Domnului va prevala si fara a judeca aspru vedetele din clip, nu se intampla deloc asa.

    De sambata curg injurii, insulte, blesteme, teorii ale conspiratiilor (sigur au mesaj ascuns! ) , lucrarea satanica a lui soros, conspiratia iudeo-masonica care vrea distrugerea Gradinii Maicii Domnului si multe, multe altele...

    Cu riscul de a-i judeca: acestia NU sunt crestini. Sunt persoane care cred ca ele cred in Dumnezeul crestin dar in realitate au ajuns sa inlocuiasca Sfanta Scriptura cu Teoriile Conspiratiei prin "combinarea" BOR+Internet. Asa a aparut vodoo in Haiti si religiile din Brazilia- prin mixarea catolicismului cu credintele animiste din Africa.

    Fix acelasi fenomen se intampla si cu pseuo-credinciosii crestinopati- si de fapt, daca e vreo lucrare si victorie a Satanei, asta e- i-a transformat in altceva decat "crestini ortodocsi" si acestia cred ca noile lor crezuri reprezinta ortodoxismul! Nimic mai fals. Sa citeasca cartile Sfintilor Parinti, ca sa vada ce inseamna ortodoxie (crestinismul originar).
    • -1 (1 vot)    
      strutocamila (Marţi, 12 aprilie 2016, 18:42)

      unTaran [anonim] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Daca bagi capul in tarana nu inseamna decat ca esti fricos sau ignorant sau Strut.
      • 0 (0 voturi)    
        Desigur! (Miercuri, 13 aprilie 2016, 12:22)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

        injura/ insulta/ameninta. sari la bataie. prin astea il vei cinsti fooooarte mult pe Domnul.

        Nu ati inteles nimic din sacrificiul Lui!
  • 0 (0 voturi)    
    Dan Teodorescu (Taxi): "Despre smerenie" (Duminică, 17 aprilie 2016, 0:40)

    Vasile CATRANJI [anonim]

    Exodul 23:2 Să nu te iei după mulţime ca să faci rău şi la judecată să nu mărturiseşti trecând de partea celor mulţi, ca să abaţi dreptatea..

    Deuteronomul 1:17 Să nu căutaţi la faţa oamenilor în judecăţile voastre; să ascultaţi pe cel mic ca şi pe cel mare; să nu vă temeţi de nimeni, căci Dumnezeu e Cel care face dreptate. Şi când veţi găsi o pricină prea grea, s-o aduceţi înaintea mea, ca s-o aud.’

    1 Imparati 3:11 Şi Dumnezeu a zis: „Fiindcă lucrul acesta îl ceri, fiindcă nu ceri pentru tine nici viaţă lungă, nici bogăţii, nici moartea vrăjmaşilor tăi, ci ceri
    pricepere, ca să faci dreptate,.

    Psalmii 10:18 ca să faci dreptate orfanului şi celui asuprit şi ca să nu mai insufle groaza omul cel luat din pământ.

    Psalmii 12:8 Pretutindeni mişună cei răi, când domneşte ticăloşia printre fiii oamenilor.

    Psalmii 58:1 Oare tăcând faceţi voi dreptate? Oare aşa judecaţi voi fără părtinire, fiii oamenilor?

    Eclesiastul 8:11 Pentru că nu se aduce repede la îndeplinire hotărârea dată împotriva faptelor rele, de aceea este plină inima fiilor oamenilor de dorinţa să facă rău.

    Ieremia 7:4 Nu vă hrăniţi cu nădejdi înşelătoare, zicând: «Acesta este Templul Domnului, Templul Domnului, Templul Domnului!»


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică