Intalnire online

Artanu: Vreau sa fiu ministru!

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:00 Life | Muzică

Adrian Plesca - Artanu
Foto: Bety Blagu / HotNews.ro
Il cheama Adrian Plesca, este frontman-ul formatiei Timpuri Noi si are, probabil, cei mai multi prieteni (printre ei Stere, Stan, Adeline, Luca, Tanta, Veta). Artanu, caci asa il stie toata lumea, a fost prezent in redactia HotNews.ro pentru a vorbi cu cititorii despre evolutia muzicii romanesti dupa Revolutie.
  • Intalnirea s-a incheiat

Nota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.


Citeste mai multe despre   


















Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 lucian

    Eu am crescut cu Timpuri Noi si imi plac si astazi foarte mult. Nu inteleg de ce totusi se complac acum intr-o letargie posaca, fara sa mai scoata ceva proaspat, revolutionar si cu un impact la fel de mare ca si albumele din 90. Sint convins ca Artanu inca e plin de inspiratie si mi-e de fapt ciuda ca nu o impartaseste si cu noi. Intrebare 1: cind o sa apara urmatorul album TN, original, fara remixuri?Intrebare 2: ce formatii din noul val (romanesc) va plac? Intrebare 3: Ce romani admirati (in afara de Iliescu:)?

    • Artanu

      draga lucian,

      in primul rand ca ai dreptate. complac, letargie, posaca, fara, sunt preponderente. fata de scoata, proaspat, revolutionar si impact. cand am vazut ca sunt degeaba, am cautat repede un rost, acela de a dezorienta tinara generatie, de a o confuza, deliciul meu, deliciul prostului.

  • Întrebarea nr. 2 margot

    avem tot felul de proiecte muzicale care au succes in strainatate, piese care prind la public, despre care uneori nu aflam decattarziu ca sunt ale unor romani, dar cand incepe sezonul de concursuri parca ne loveste leuca in moalele capului. la eurovision, dupa de let me try si tornero iar am luat-o la vale (vezi editia de anul trecut).

    de ce nu suntem in stare sa trecem peste simpatiile personale si sa vedem obiectiv o piesa buna care sa participe la evenimente de genul asta?

    • Artanu

      dupa let me try sau chiar inainte de let me try si continuand cu tornero, e drept ca nivelul artistic tehnic-interpretativ cu greu mai putea fi mentinut.

      pentru ca suntem foarte usor coruptibili sentimental si criteriul "place", desi este frivol si dumneavoastra aveti dreptate, noi nu putem face nimic.

  • Întrebarea nr. 3 zack

    Cunosc trupa de la inceputurile ei...Ma rog,asa cred..Pe atunci stilul trupei era ceva gen underground,indie (The Cure,Pixies,etc).Mi-e dor de acele vremuri!Ceva proiecte in acest sens?

    • Artanu

      great projects - small expectations

  • Întrebarea nr. 4 adrian

    Cred ca ai destul de multa experienta muzicala si experienta din show-biz. Te-ai implicat sa produci vreo trupa noua care ti-a atras atentia sau te-ai gandit sa faci asta?
    Ma gandesc ca in 90 nu exista in afara de Electrecord alt loc unde sa inregistrezi iar azi sunt destul de multe dar nu prea vezi ceva similar cu Timpuri Noi din acei ani.

    • Artanu

      da, as vrea sa dezvolt proiectul nanostar si, ca partener feeder, l-as prefera pe megastar, primind de la dansul tot ce este mai prost si se poate lipsi cu placere. eu as vrea sa dau cel putin 2-3 sans si celor mai prosti artisti in devenire, numai in felul acesta as putea sa restitui si eu ceea ce am primit

  • Întrebarea nr. 5 tudor

    Draga Artane,
    Imi aduc aminte de concertul tinut pe malul lacului Floreasca in care ati promovat primul album Partizan, crede-ma, a fost cel mai tare concert romanesc la care am fost vreodata, sonorizare, calitate muzicieni totul a fost extrem de bun. La fel si cu Timpuri Noi, Iliescu vostru e mult mai bun decat celalalt :) nu vad unde e blocajul sa nu concertati. Trage-ti ceva turnee prin tara? Asa de CRIZA! Eu cred ca jucati sah sa va luati masina aia celebra ? Daca mai asteptati un pic nu mai e nevoie ca se va da gratis! Multa sanatate si impliniri!

    • Artanu

      draga Tudor,
      ai dreptate

  • Întrebarea nr. 6 sava

    in scurta mea istorie de 20 si ceva de ani, 2 trupe romanesti am vazut facand un show complet si pentru care as plati oricat la un concert de'al lor: Timpuri Noi si Vita de Vie (daca era intrebare pt Adi Despot ii puneam pe ei primii :D). Care e formatia romaneasca pentru care ai plati oricat sa le vezi un concert?

    • Artanu

      chiar daca imi place cel mai mult Vita de Vie, nu stiu daca as plati oricat. oricum sunt prieten cu ei si ma ajuta si pe mine

  • Întrebarea nr. 7 alain deloc

    1.Consideri un moment de referinta in viata ta muzicala timpurile electro? si aici ma refer la colaborarile cu Brazda lui Novac sau Gojira.

    2.Ce nume ai mentiona din noul "new wave"?

    3.Consideri ca personal ai dat mai mult din punct de vedere creativ cu Partizan decat cu Timpuri Noi?

    4.Pe langa magia care se creeaza alaturi de Timpuri Noi mai simti nevoia si forta de a veni cu ceva nou cum a fost si cu Partizan?

    5.Care a fost ultimul concert al unei trupe romanesti de la care ai plecat cu un gust placut?

    • Artanu

      1. daca in 1980 ar fi existat artisti electro, eu acolo as fi fost

      2. the mood, dar sa n-ameteasca intre timp

      3. da, fiindca la Timpuri Noi, creativ nu e decat Dan

      4. nevoia da, forta nu

      5. Vita de Vie

  • Întrebarea nr. 8 platitor de impozite

    cind se va termina cu evaziunea fiscala a diferitilor cintareti de: muzica usoara, populara, susanele, etc.?

    • Artanu

      toate aceste mizerii vor fi interzise in momentul cand eu voi deveni Ministrul Rockului din Romania. voi fi cel mai sever ministru. as functiona perfect in acest cabinet condus de Mugur Ciuvica. vreau sa lucrez cu Mugur Ciuvica :)

  • Întrebarea nr. 9 keo

    Eurovisionul românesc a fost în ultimii ani ţinta mai multor scandaluri care au ţinut prima pagină a ziarelor, în special din cauza plagiatelor, mai mult mai mai puţin dovedite, la care au recurs o parte din cei înscrişi la concurs. Cum comentezi recurgerea de către unii solişti sau trupe româneşti la acest mod penibil de a se face cunoscuţi şi de a reprezenta apoi România la Eurovision?

    • Artanu

      aceasta situatie este parca reformularea si mai exacta a plangerii dinainte, la care gasesc exact aceeasi rezolvare, prin a deveni eu Ministrul Rockului Romanesc. pe acesti, cum sa le spun, ca nici nu stiu cum sa le spun, ca nici nu stiu cine sunt, ii voi spulbera punand eu oamenii mei sa se ocupe de aceasta frumoasa carte de vizita

  • Întrebarea nr. 10 Bozo

    sa mai asteptam albume Timpuri Noi? Calitatea celor de dupa '89 este excelenta. Putem spera in continuare? Multumesc!

    • Artanu

      multumim pentru incurajare si in anul 2009 ne vine sa promitem

  • Întrebarea nr. 11 Florian

    Cu cine va doriti colaborari muzicale?

    • Artanu

      in primul rand si doar... cu St B jr., pe care l-am rugat foarte mult; dar nu se uita el la mine, sa adun un grup - Bujorii Rockului Romanesc, in formula The Fifties. am vorbit cu casa lui de discuri, am vorbit cu ProTv-ul, am vorbit cu toti factorii si bineinteles ca mi-au intors spatele. consider ca nu merit asa ceva si consider ca merit altceva. o mai mare consideratiune pentru intreaga mea activitate rock romaneasca. rog pe aceasta cale: cum sa fac sa pot si eu sa ma enumar in proiectul The F., dar fara The Fifties, pentru ca baietii voiau sa ma ocup eu.

  • Întrebarea nr. 12 H to He

    prima intrebare:
    - consideri ca este mai bine ca un proiect muzical odata ramas fara idei creative, proaspete, sa dispara? (de obicei asa se intampa in muzica buna, nu si la noi unde se tot recicleaza aceleasi gunoaie in general)
    - este vre-o sansa de succes in Romania cu o muzica care are ca tinta creativitatea si nu castigurile? altfel spus, sa faci ce vrei tu si cum vrei tu (ma refer la muzica experimentala/avant-garde care nu respecta sabloanele muzici pop) si sa se gaseasca macar 100 de oameni sa asculte acel lucru si sa le placa? tu ai face asta?

    • Artanu

      oricate filtre, oricate tehnici, oricata siguranta ar avea un producator muzical, ce poate fi chiar interpretul si compozitorul, nu-l pot face decat sa fie altul decat apare in oricum foarte transparentul lui produs

  • Întrebarea nr. 13 Diana

    Ceva proiecte pe muzica clasica/simfonica?

    • Artanu

      Dumnezeu ne va vedea si pe noi cat trudim la proiectul de muzica vocala in stil clasic si jazzy, condus de finul meu Liviu Ofiteru. Suntem 7 in acest grup.

  • Întrebarea nr. 14 Dariana

    Cum comentezi proliferarea manelelor si a manelizarii? Ai gasit vreodata ceva pozitiv intr-o manea? (Ma refer la partea muzicala)

    • Artanu

      as interzice trecerea la manelism, in mandatul meu despre care ati citit mai sus

  • Întrebarea nr. 15 oli

    ce parere aveti despre promovarea artistilor romani in mediul online din romania? voi faceti ceva in acest sens?

    • Artanu

      noi ceva in acest sens ar trebui sa facem, dar nu putem sa facem, pentru ca nu putem

  • Întrebarea nr. 16 grabitu

    M-am saturat de muzica romaneasca pe care o aud acum. In media apar doar niste asa-zisi cantareti, care nu canta live, nu compun, nu fac nimic decat sa apara la tv, radio. Intrebarea mea este cum putem scapa de acest gen de "cantareti"? Cat o sa mai dureze pana cand o sa apara si altii cu adevarat valorosi? Une ii gasim pe cei ok? Unde au disparut?

    • Artanu

      pe cei ok ii gasim pe toti ca directori ai mei, in ministerul meu, asa sa ma ajute Dumnezeu, jur de pe acum!

  • Întrebarea nr. 17 snake

    Oare artistii romani si-au pierdut instipiratia?

    De ceva vreme n-am mai mai fost la un concert pentru ca sunt aceleasi de ani de zile. Si aici vorbesc de trupele mari de rock, pop si chiar artistii de folk.

    Ma uit de exemplu pe afisul de la "Gala Om Bun" si vad aceiasi artisti cu acleleasi piese, piese foarte bune, dar de peste 10-15 ani. Am fost in ultimii ani dar a fost aclesi spectacol an de an. Si asta e valabil pentru majoritatea trupelor si artistiilor. Acuma e moda Best Of .

    • Artanu

      ne cerem mii de scuze, dar nu am putut sa ne stapanim invitatiei de a putea si noi sa primim niste bani. va rugam sa inchideti ochii, in speranta ca aceste situatii se vor repeta din ce in ce mai rar. insasi biologia e o stiinta care ar putea explica aceasta rarire

  • Întrebarea nr. 18 muntean

    buna trupa,,Timpuri noi" prin anii '90.
    spune-mi si mie Artane de unde te tragi?zona?
    mersi

    • Artanu

      Titan, Pod Lacuri

  • Întrebarea nr. 19 Miha

    Domle', nu s-a mai prea auzit de Timpuri noi, nici nu stiu daca mai exista ? Ii ascultam mai demult, foarte buni la capitolul sunet si live. Ce se intampla ?

    • Artanu

      pe 5 avem la "Taran", haideti va rugam

  • Întrebarea nr. 20 cola

    stiu ca ai inregistrat de un Craciun o colinda cu Dana Bartzer, Dan Creimerman si Silvia Dumitrescu. stiu ca nu ai o parere prea buna despre vedetele zilei de azi, dar, totusi, cei pe care i-am mentionat mai sus erau mai buni? ce aveau ei in plus? sau ce au in minus cei de acum?

    • Artanu

      dintotdeauna am fost foarte putin selectiv in a-mi alege prietenii. nu le pot face o caracterizare celor trei despre care vorbesti, pentru ca domina fata de ei sentimentul de prietenie. si mie mi se pare ca ei sunt grozavi.

  • Întrebarea nr. 21 Marcel

    Nu mai tirziu de azi dimineatza, am venit catre lucru pe muzica voastra (Verginica, Stere, etc.). Si cu toate ca mi-au aprins un zimbet in coltul gurii, si mi-au adus aminte de ce nebuneli faceam odata, nu m-am putut opri sa nu ma intreb:
    Acum ca avem subiecte destule pentru timpurile noi pe care le traim (criza, foamete, telenovele, manele, prostie mediatizata la ora de varf, etc.), cand o sa scoateti ceva material nou pentru playlist-ul meu?
    Cand mai bagati concerte d'alea sa nu te mai saturi de ele?
    Cand?

    • Artanu

      deja am fost bagat pe primul disc cu prima noastra piesa DJ Vasile si Artan, intitulata "Beau", pe primul disc dintr-o serie "Save or Cancel 1st Year". nu multi cantareti, care depasesc o varsta mai mare, primesc un cadou atat de pretios, care este sincronizarea si bransarea in proiectele celor tineri.

      concerte de genul acela pe 5 februarie, la Clubul Taranului

  • Întrebarea nr. 22 Vlad

    Ce muzica i-ai da sa asculte unui pustan de 14 ani? Dar carti?

    • Artanu

      Livia, fata mea, are chiar 14 ani. Nu va spun ce situatie complicata a generat lansarea melodiei "Fata mea este model". in cazul meu, mai multa discretie ar fi binevenita dupa acest eventual deranj.

  • Întrebarea nr. 23 Paul

    Imi amintesc de videoclipul la piesa "Perfect"(in special de o tanti de la piata cu ninste varza murata). Se castiga din muzica mai mult de "o varza murata" in acele vremuri? Dar acum? Se poate trai bine din muzica? Sau azi poti sa-ti iei un apartament doar cantand pe la nunti?

    • Artanu

      as vrea sa te derutez putin, dar nu stiu daca pot

  • Întrebarea nr. 24 adi

    1. Ai facut vreodata playback intr-un concert?
    2. Sunt cantaretii care fac playback mai putin credibili sau respectabili fata de cei care canta MEREU live?
    3. Ai de gand sa colaborezi cu manelisti?
    Mersi.

    • Artanu

      1. playbackule, stai aprins, playbackule, noi te iubim!

      2. decat live si mort, mai bine play si be

      3. am de gand sa colaborez cu cat mai multi manelisti, dar numai pana la preluarea Ministerului

  • Întrebarea nr. 25 underhill

    Daca ar fi sa mai scoateti ceva, un album sau ceva mai mic, in ce directie (muzicala) ai merge? Ca pe ceilalti ii intreb data viitoare :)

    • Artanu

      underhill, un artist, un label? imi cer scuze, nu stiu.

      tot ceva usurel, asa...

  • Întrebarea nr. 26 aleX

    Artane, cam peste tot in lumea asta, tinerii (dar si bosorogii ca mine) fac ce fac si asculta muzica BUNA. Interpol, Muse, Eels, Elbow, Oasis, plus ca si Jethro Tull, Led Z., King Crimson nu s-au demonetizat deloc. Numai la noi la Romanica, bubuie manelele in draci. Sunt ca balaurul, tai unul, cresc alte doua. Sigur, (in)cultura face ravagii, astea-s timpurile noi, i-au tampit pe multi, acum zece ani nu dadeam manelelor o viata mai lunga de un an, m-am inselat, ele sunt mai potente ca oricand, plus papusile gonflabile si baieteii plagiatori care baga diabet in playback. Ce ne facem Artane?!

    • Artanu

      traiasca lupta de clasa impotriva, traiasca si infloreasca sentimentele de lupta, sus lupta, vreau sa lupt, aveti incredere in mine, vreau Ministru

  • Întrebarea nr. 27 george

    Zi si tu un banc te rog

    • Artanu

      imi vine sa promit

  • Întrebarea nr. 28 Tinu

    Apropo de artisti electro din ani '80, ce parere ai de proiectul Romantic Jurgen? http://www.myspace.com/romanticjurgen

    • Artanu

      dar de proiectul electro inaintea aparitiei instrumentelor de sinteza electronica numit Neu, care propunea stilul inaintea instrumentului?

      o sa ma duc pe adresa data de tine, pentru ca nu-i stiu, multumesc

  • Întrebarea nr. 29 Cipik

    Pe cand o colaborare cu minunatul grup vocal instrumental Edda din Ungaria vecin si prietena? Si pe cand un nou concert gratuit la Oradea!

    • Artanu

      nu-mi dau seama de ce ai vrea gratuit si nu ai vrea cu bilet? si de ce la Oradea gratuit? gratuit ne-gratuit, primeste pe aceasta cale toata gratitudinea si simpatia mea.

      promitem ca la viitoarea intrunire pe scena cu Edda, vom fi mult mai bine pregatiti.

      nu ne vom mai lasa atat de usor invinsi, dar tot invinsi ne vom lasa de un asemenea monstru sacru







4175 vizualizari

  • muzica (Luni, 26 ianuarie 2009, 21:34)

    lucian [anonim]

    Eu am crescut cu Timpuri Noi si imi plac si astazi foarte mult. Nu inteleg de ce totusi se complac acum intr-o letargie posaca, fara sa mai scoata ceva proaspat, revolutionar si cu un impact la fel de mare ca si albumele din 90. Sint convins ca Artanu inca e plin de inspiratie si mi-e de fapt ciuda ca nu o impartaseste si cu noi. Intrebare 1: cind o sa apara urmatorul album TN, original, fara remixuri?Intrebare 2: ce formatii din noul val (romanesc) va plac? Intrebare 3: Ce romani admirati (in afara de Iliescu:)?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:19)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui lucian

      draga lucian,

      in primul rand ca ai dreptate. complac, letargie, posaca, fara, sunt preponderente. fata de scoata, proaspat, revolutionar si impact. cand am vazut ca sunt degeaba, am cautat repede un rost, acela de a dezorienta tinara generatie, de a o confuza, deliciul meu, deliciul prostului.
  • muzica (Luni, 26 ianuarie 2009, 21:48)

    margot [anonim]

    avem tot felul de proiecte muzicale care au succes in strainatate, piese care prind la public, despre care uneori nu aflam decattarziu ca sunt ale unor romani, dar cand incepe sezonul de concursuri parca ne loveste leuca in moalele capului. la eurovision, dupa de let me try si tornero iar am luat-o la vale (vezi editia de anul trecut).

    de ce nu suntem in stare sa trecem peste simpatiile personale si sa vedem obiectiv o piesa buna care sa participe la evenimente de genul asta?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:23)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui margot

      dupa let me try sau chiar inainte de let me try si continuand cu tornero, e drept ca nivelul artistic tehnic-interpretativ cu greu mai putea fi mentinut.

      pentru ca suntem foarte usor coruptibili sentimental si criteriul "place", desi este frivol si dumneavoastra aveti dreptate, noi nu putem face nimic.
  • Back to indie (Luni, 26 ianuarie 2009, 22:48)

    zack [anonim]

    Cunosc trupa de la inceputurile ei...Ma rog,asa cred..Pe atunci stilul trupei era ceva gen underground,indie (The Cure,Pixies,etc).Mi-e dor de acele vremuri!Ceva proiecte in acest sens?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:23)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui zack

      great projects - small expectations
  • experienta (Luni, 26 ianuarie 2009, 22:56)

    adrian [anonim]

    Cred ca ai destul de multa experienta muzicala si experienta din show-biz. Te-ai implicat sa produci vreo trupa noua care ti-a atras atentia sau te-ai gandit sa faci asta?
    Ma gandesc ca in 90 nu exista in afara de Electrecord alt loc unde sa inregistrezi iar azi sunt destul de multe dar nu prea vezi ceva similar cu Timpuri Noi din acei ani.
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:26)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui adrian

      da, as vrea sa dezvolt proiectul nanostar si, ca partener feeder, l-as prefera pe megastar, primind de la dansul tot ce este mai prost si se poate lipsi cu placere. eu as vrea sa dau cel putin 2-3 sans si celor mai prosti artisti in devenire, numai in felul acesta as putea sa restitui si eu ceea ce am primit
  • mai cu viata (Luni, 26 ianuarie 2009, 23:14)

    tudor [anonim]

    Draga Artane,
    Imi aduc aminte de concertul tinut pe malul lacului Floreasca in care ati promovat primul album Partizan, crede-ma, a fost cel mai tare concert romanesc la care am fost vreodata, sonorizare, calitate muzicieni totul a fost extrem de bun. La fel si cu Timpuri Noi, Iliescu vostru e mult mai bun decat celalalt :) nu vad unde e blocajul sa nu concertati. Trage-ti ceva turnee prin tara? Asa de CRIZA! Eu cred ca jucati sah sa va luati masina aia celebra ? Daca mai asteptati un pic nu mai e nevoie ca se va da gratis! Multa sanatate si impliniri!
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:27)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui tudor

      draga Tudor,
      ai dreptate
  • intrebare (Luni, 26 ianuarie 2009, 23:14)

    sava [anonim]

    in scurta mea istorie de 20 si ceva de ani, 2 trupe romanesti am vazut facand un show complet si pentru care as plati oricat la un concert de'al lor: Timpuri Noi si Vita de Vie (daca era intrebare pt Adi Despot ii puneam pe ei primii :D). Care e formatia romaneasca pentru care ai plati oricat sa le vezi un concert?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:30)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui sava

      chiar daca imi place cel mai mult Vita de Vie, nu stiu daca as plati oricat. oricum sunt prieten cu ei si ma ajuta si pe mine
  • intrebari (Marţi, 27 ianuarie 2009, 0:43)

    alain deloc [anonim]

    1.Consideri un moment de referinta in viata ta muzicala timpurile electro? si aici ma refer la colaborarile cu Brazda lui Novac sau Gojira.

    2.Ce nume ai mentiona din noul "new wave"?

    3.Consideri ca personal ai dat mai mult din punct de vedere creativ cu Partizan decat cu Timpuri Noi?

    4.Pe langa magia care se creeaza alaturi de Timpuri Noi mai simti nevoia si forta de a veni cu ceva nou cum a fost si cu Partizan?

    5.Care a fost ultimul concert al unei trupe romanesti de la care ai plecat cu un gust placut?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:33)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui alain deloc

      1. daca in 1980 ar fi existat artisti electro, eu acolo as fi fost

      2. the mood, dar sa n-ameteasca intre timp

      3. da, fiindca la Timpuri Noi, creativ nu e decat Dan

      4. nevoia da, forta nu

      5. Vita de Vie
  • muzica vs evaziune fiscala (Marţi, 27 ianuarie 2009, 2:04)

    platitor de impozite [anonim]

    cind se va termina cu evaziunea fiscala a diferitilor cintareti de: muzica usoara, populara, susanele, etc.?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:38)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui platitor de impozite

      toate aceste mizerii vor fi interzise in momentul cand eu voi deveni Ministrul Rockului din Romania. voi fi cel mai sever ministru. as functiona perfect in acest cabinet condus de Mugur Ciuvica. vreau sa lucrez cu Mugur Ciuvica :)
  • selectia la eurovision (Marţi, 27 ianuarie 2009, 8:42)

    keo [anonim]

    Eurovisionul românesc a fost în ultimii ani ţinta mai multor scandaluri care au ţinut prima pagină a ziarelor, în special din cauza plagiatelor, mai mult mai mai puţin dovedite, la care au recurs o parte din cei înscrişi la concurs. Cum comentezi recurgerea de către unii solişti sau trupe româneşti la acest mod penibil de a se face cunoscuţi şi de a reprezenta apoi România la Eurovision?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:40)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui keo

      aceasta situatie este parca reformularea si mai exacta a plangerii dinainte, la care gasesc exact aceeasi rezolvare, prin a deveni eu Ministrul Rockului Romanesc. pe acesti, cum sa le spun, ca nici nu stiu cum sa le spun, ca nici nu stiu cine sunt, ii voi spulbera punand eu oamenii mei sa se ocupe de aceasta frumoasa carte de vizita
  • Cand? (Marţi, 27 ianuarie 2009, 10:23)

    Bozo [anonim]

    sa mai asteptam albume Timpuri Noi? Calitatea celor de dupa '89 este excelenta. Putem spera in continuare? Multumesc!
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:41)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bozo

      multumim pentru incurajare si in anul 2009 ne vine sa promitem
  • Colaborari (Marţi, 27 ianuarie 2009, 11:22)

    Florian [anonim]

    Cu cine va doriti colaborari muzicale?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:54)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Florian

      in primul rand si doar... cu St B jr., pe care l-am rugat foarte mult; dar nu se uita el la mine, sa adun un grup - Bujorii Rockului Romanesc, in formula The Fifties. am vorbit cu casa lui de discuri, am vorbit cu ProTv-ul, am vorbit cu toti factorii si bineinteles ca mi-au intors spatele. consider ca nu merit asa ceva si consider ca merit altceva. o mai mare consideratiune pentru intreaga mea activitate rock romaneasca. rog pe aceasta cale: cum sa fac sa pot si eu sa ma enumar in proiectul The F., dar fara The Fifties, pentru ca baietii voiau sa ma ocup eu.
  • inspiratie (Marţi, 27 ianuarie 2009, 12:30)

    H to He [anonim]

    prima intrebare:
    - consideri ca este mai bine ca un proiect muzical odata ramas fara idei creative, proaspete, sa dispara? (de obicei asa se intampa in muzica buna, nu si la noi unde se tot recicleaza aceleasi gunoaie in general)
    - este vre-o sansa de succes in Romania cu o muzica care are ca tinta creativitatea si nu castigurile? altfel spus, sa faci ce vrei tu si cum vrei tu (ma refer la muzica experimentala/avant-garde care nu respecta sabloanele muzici pop) si sa se gaseasca macar 100 de oameni sa asculte acel lucru si sa le placa? tu ai face asta?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:56)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui H to He

      oricate filtre, oricate tehnici, oricata siguranta ar avea un producator muzical, ce poate fi chiar interpretul si compozitorul, nu-l pot face decat sa fie altul decat apare in oricum foarte transparentul lui produs
  • Cariera in muzica clasica (Marţi, 27 ianuarie 2009, 13:37)

    Diana [anonim]

    Ceva proiecte pe muzica clasica/simfonica?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:01)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Diana

      Dumnezeu ne va vedea si pe noi cat trudim la proiectul de muzica vocala in stil clasic si jazzy, condus de finul meu Liviu Ofiteru. Suntem 7 in acest grup.
  • Manele (Marţi, 27 ianuarie 2009, 13:38)

    Dariana [anonim]

    Cum comentezi proliferarea manelelor si a manelizarii? Ai gasit vreodata ceva pozitiv intr-o manea? (Ma refer la partea muzicala)
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:03)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dariana

      as interzice trecerea la manelism, in mandatul meu despre care ati citit mai sus
  • online (Marţi, 27 ianuarie 2009, 13:41)

    oli [anonim]

    ce parere aveti despre promovarea artistilor romani in mediul online din romania? voi faceti ceva in acest sens?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:04)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui oli

      noi ceva in acest sens ar trebui sa facem, dar nu putem sa facem, pentru ca nu putem
  • unde? (Marţi, 27 ianuarie 2009, 13:46)

    grabitu [anonim]

    M-am saturat de muzica romaneasca pe care o aud acum. In media apar doar niste asa-zisi cantareti, care nu canta live, nu compun, nu fac nimic decat sa apara la tv, radio. Intrebarea mea este cum putem scapa de acest gen de "cantareti"? Cat o sa mai dureze pana cand o sa apara si altii cu adevarat valorosi? Une ii gasim pe cei ok? Unde au disparut?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:06)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui grabitu

      pe cei ok ii gasim pe toti ca directori ai mei, in ministerul meu, asa sa ma ajute Dumnezeu, jur de pe acum!
  • Concerte (Marţi, 27 ianuarie 2009, 13:54)

    snake [anonim]

    Oare artistii romani si-au pierdut instipiratia?

    De ceva vreme n-am mai mai fost la un concert pentru ca sunt aceleasi de ani de zile. Si aici vorbesc de trupele mari de rock, pop si chiar artistii de folk.

    Ma uit de exemplu pe afisul de la "Gala Om Bun" si vad aceiasi artisti cu acleleasi piese, piese foarte bune, dar de peste 10-15 ani. Am fost in ultimii ani dar a fost aclesi spectacol an de an. Si asta e valabil pentru majoritatea trupelor si artistiilor. Acuma e moda Best Of .
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:08)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui snake

      ne cerem mii de scuze, dar nu am putut sa ne stapanim invitatiei de a putea si noi sa primim niste bani. va rugam sa inchideti ochii, in speranta ca aceste situatii se vor repeta din ce in ce mai rar. insasi biologia e o stiinta care ar putea explica aceasta rarire
  • Intarziem putin (Marţi, 27 ianuarie 2009, 13:59)

    Cosmin Navadaru [moderator] [hotnews.ro]

    Artanu e pe drum, e prin trafic, ajunge cu 5-10 minute intarziere.
  • zona (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:09)

    muntean [anonim]

    buna trupa,,Timpuri noi" prin anii '90.
    spune-mi si mie Artane de unde te tragi?zona?
    mersi
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:09)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui muntean

      Titan, Pod Lacuri
  • popularizare (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:19)

    Miha [anonim]

    Domle', nu s-a mai prea auzit de Timpuri noi, nici nu stiu daca mai exista ? Ii ascultam mai demult, foarte buni la capitolul sunet si live. Ce se intampla ?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:10)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Miha

      pe 5 avem la "Taran", haideti va rugam
  • demult (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:33)

    cola [anonim]

    stiu ca ai inregistrat de un Craciun o colinda cu Dana Bartzer, Dan Creimerman si Silvia Dumitrescu. stiu ca nu ai o parere prea buna despre vedetele zilei de azi, dar, totusi, cei pe care i-am mentionat mai sus erau mai buni? ce aveau ei in plus? sau ce au in minus cei de acum?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:13)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui cola

      dintotdeauna am fost foarte putin selectiv in a-mi alege prietenii. nu le pot face o caracterizare celor trei despre care vorbesti, pentru ca domina fata de ei sentimentul de prietenie. si mie mi se pare ca ei sunt grozavi.
  • Cand? (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:36)

    Marcel [anonim]

    Nu mai tirziu de azi dimineatza, am venit catre lucru pe muzica voastra (Verginica, Stere, etc.). Si cu toate ca mi-au aprins un zimbet in coltul gurii, si mi-au adus aminte de ce nebuneli faceam odata, nu m-am putut opri sa nu ma intreb:
    Acum ca avem subiecte destule pentru timpurile noi pe care le traim (criza, foamete, telenovele, manele, prostie mediatizata la ora de varf, etc.), cand o sa scoateti ceva material nou pentru playlist-ul meu?
    Cand mai bagati concerte d'alea sa nu te mai saturi de ele?
    Cand?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:18)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Marcel

      deja am fost bagat pe primul disc cu prima noastra piesa DJ Vasile si Artan, intitulata "Beau", pe primul disc dintr-o serie "Save or Cancel 1st Year". nu multi cantareti, care depasesc o varsta mai mare, primesc un cadou atat de pretios, care este sincronizarea si bransarea in proiectele celor tineri.

      concerte de genul acela pe 5 februarie, la Clubul Taranului
  • Educatie (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:41)

    Vlad [anonim]

    Ce muzica i-ai da sa asculte unui pustan de 14 ani? Dar carti?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:20)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vlad

      Livia, fata mea, are chiar 14 ani. Nu va spun ce situatie complicata a generat lansarea melodiei "Fata mea este model". in cazul meu, mai multa discretie ar fi binevenita dupa acest eventual deranj.
  • muzica (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:42)

    Paul [anonim]

    Imi amintesc de videoclipul la piesa "Perfect"(in special de o tanti de la piata cu ninste varza murata). Se castiga din muzica mai mult de "o varza murata" in acele vremuri? Dar acum? Se poate trai bine din muzica? Sau azi poti sa-ti iei un apartament doar cantand pe la nunti?
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:22)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Paul

      as vrea sa te derutez putin, dar nu stiu daca pot
  • intrebare (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:46)

    adi [anonim]

    1. Ai facut vreodata playback intr-un concert?
    2. Sunt cantaretii care fac playback mai putin credibili sau respectabili fata de cei care canta MEREU live?
    3. Ai de gand sa colaborezi cu manelisti?
    Mersi.
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:27)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui adi

      1. playbackule, stai aprins, playbackule, noi te iubim!

      2. decat live si mort, mai bine play si be

      3. am de gand sa colaborez cu cat mai multi manelisti, dar numai pana la preluarea Ministerului
  • chitare, sintetizatoare si alte asemenea (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:52)

    underhill [anonim]

    Daca ar fi sa mai scoateti ceva, un album sau ceva mai mic, in ce directie (muzicala) ai merge? Ca pe ceilalti ii intreb data viitoare :)
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:29)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui underhill

      underhill, un artist, un label? imi cer scuze, nu stiu.

      tot ceva usurel, asa...
  • muzica veche pentru timpuri noi (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:54)

    aleX [anonim]

    Artane, cam peste tot in lumea asta, tinerii (dar si bosorogii ca mine) fac ce fac si asculta muzica BUNA. Interpol, Muse, Eels, Elbow, Oasis, plus ca si Jethro Tull, Led Z., King Crimson nu s-au demonetizat deloc. Numai la noi la Romanica, bubuie manelele in draci. Sunt ca balaurul, tai unul, cresc alte doua. Sigur, (in)cultura face ravagii, astea-s timpurile noi, i-au tampit pe multi, acum zece ani nu dadeam manelelor o viata mai lunga de un an, m-am inselat, ele sunt mai potente ca oricand, plus papusile gonflabile si baieteii plagiatori care baga diabet in playback. Ce ne facem Artane?!
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:35)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui aleX

      traiasca lupta de clasa impotriva, traiasca si infloreasca sentimentele de lupta, sus lupta, vreau sa lupt, aveti incredere in mine, vreau Ministru
  • banc (Marţi, 27 ianuarie 2009, 14:59)

    george [anonim]

    Zi si tu un banc te rog
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:37)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui george

      imi vine sa promit
  • Ani '80 (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:00)

    Tinu [anonim]

    Apropo de artisti electro din ani '80, ce parere ai de proiectul Romantic Jurgen? http://www.myspace.com/romanticjurgen
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:40)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Tinu

      dar de proiectul electro inaintea aparitiei instrumentelor de sinteza electronica numit Neu, care propunea stilul inaintea instrumentului?

      o sa ma duc pe adresa data de tine, pentru ca nu-i stiu, multumesc
  • Planuri de viitor. Evident! (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:00)

    Cipik [anonim]

    Pe cand o colaborare cu minunatul grup vocal instrumental Edda din Ungaria vecin si prietena? Si pe cand un nou concert gratuit la Oradea!
    • a (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:46)

      Artanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cipik

      nu-mi dau seama de ce ai vrea gratuit si nu ai vrea cu bilet? si de ce la Oradea gratuit? gratuit ne-gratuit, primeste pe aceasta cale toata gratitudinea si simpatia mea.

      promitem ca la viitoarea intrunire pe scena cu Edda, vom fi mult mai bine pregatiti.

      nu ne vom mai lasa atat de usor invinsi, dar tot invinsi ne vom lasa de un asemenea monstru sacru
  • Colaborari (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:11)

    Toma [anonim]

    Planuiti sa colaborati in viitor cu grupul Parazitii?
  • Back in Business (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:24)

    Diana [anonim]

    Discul "Back in Business" m-a dezamagit destul de mult. Veti renunta in viitor la acel stil mult prea comercial?
  • fuga, fuga prin porumb (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:31)

    florin de la costinesti [anonim]

    Am o singura intrebare: de ce n-ati cantat "stere" si "mistretul"?
    Si mai am o cugetare: sunteti niste oameni. Oameni!
  • old stuff (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:32)

    Adrian [anonim]

    Draga Artanu,

    Chiar daca reiau ce au mai scris altii, tre' sa spun ca am crescut si eu cu muzica voastra ante '89 (jumatatea aia de LP cu Albele furtuni, Seara de mister si Am sa raman cu tine). Bine, mai erau Iris-ul, Compactul si altii pe care, cu putin noroc si multa rabdare ii auzeai uneori la Radio. Sunt absolut sigur ca stii despre feeling-ul respectiv din anii aceia. So, avand in vedere "tezaurul" vostru fabulos de piese ante '89 care nu figureaza pe vreun LP, EP, CD, DVD, aveti, tu si cu Dan Iliescu, macar intentia de a le reuni pe un suport material care sa fie comercializat in piata? Ma gandesc la piese precum "La radio", "Drumul spre lumina", "Toata lumea vine prentru pizza" and so many others. Daca dai search pe youtube o sa constati ca exista entuziasti care au filmat concertele voastre prin anii '80, le-au fonotecat si au uploadat cate ceva. Comment-urile sunt foarte favorabile. Deci, probabil ca o astfel de marfa s-ar si vinde. deci?
  • fetele care cinta (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:39)

    ispy [utilizator]

    buna, felicitari. nu stiu daca imi vei raspunde, poate ca nu. dar intrebarea este: cite playback-uri tre sa presteze o tinara la orizontala cu mogulii muzicali pentru a ajunge sa faca in final si un playback la tv si pe scena? ai cunostinta despre acest tip de turism orizontal in muzica noastra?
  • de ce a trebuit sa taiati lantul evolutiei voastre (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:42)

    irontattoo [anonim]

    ani de zile m-am bucurat de Timpuri Noi.Ce v-a facut sa renuntati la ce era mai frumos de oferit noua din partea voastra?Nu trebuia sa ne lasati cu ochii in soare visand la o revenire a TN.Voi v-ati gandit la noi?Stiu ca e greu sa inregistrezi fara fonduri suficiente si ca toate costa,dar o piesa scoasa la 6 luni era cel mai frumos cadou.Multa sanatate
  • stare (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:43)

    hopşieu [anonim]

    Sunt curios să aflu dacă pentru tine, după aproape 20 de ani se mai "ascunde îndoiala în gând"(nu numia referitor la lumea muzicală), iar struţul încearcă măcar să-şi tragă capul din pământ. Toate cele bune. P.S. Sunt curios de organigrama Ministerului tău .
  • cat de important e radio? (Marţi, 27 ianuarie 2009, 15:52)

    roxana [anonim]

    1.Crezi ca radio-ul are o importanta hotaratoare in promovarea unui artist?
    2.Ce parere ai despre politica "heavy-rotation" a majoritatii posturilor de radio, de a te "innebuni" cu o piesa pana ce nu mai suporti nici sa-i auzi pronuntat numele acelui artist? Ca sa nu mai spun ca de la primele acorduri pe care le auzi pentru a 100-a oara pe ziua respectiva si dupa ce ai "butonat" vreo 4-5 posturi de radio iti vine sa arunci radio-ul pe fereastra! (eu aveam chiar o vorba cu ceva vreme in urma: "daca-l intalnesc pe Smiley il bat cu mana lui")
    3.Cum vezi tu playlist-ul unui post de radio "normal"?
    4.Iti place in mod deosebit un anumit post de radio? Daca da, care?
    multumesc
  • Excelent (Marţi, 27 ianuarie 2009, 16:57)

    daniel [anonim]

    Foarte spumos interviul, acum realizez de unde si expresia celebra:'oile placide s-au asternut la iernaaaaat':)
    Ai votul meu ca ministru al rockului.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi