​AUDIO Stefan Hrusca, ironizat intr-un colind al formatiei Fara Zahar

de Cosmin Navadaru     HotNews.ro
Vineri, 3 decembrie 2010, 12:26 Life | Muzică

Fara Zahar - Ler de ler
Foto: Captura Youtube.com
"La poarta bate un om bun/ Caci, uite, cainele nu-l musca/ Sa fie oare Mos Craciun?/ Este vestitul Stefan Hrusca", spun cei de la Fara Zahar, glumind pe seama celui mai cunoscut colindator al Romaniei: "El in Americi sta ascuns/ Si vine-acum si ne surprinde/ Fiindca in anul ce s-a scurs/ A mai compus vreo opt colinde". Concluzia piesei Ler de ler: "Daca nu am bani de gaz/ Si nu am bani sa beau o dusca/ De ce sa-mi cante Stefan Hrusca?"

Fara Zahar - Ler de ler

"Si ninge fara de ragaz
Si ne-ntrebam cu toti la masa
"De unde, Doamne, bani de gaz
Sa incalzim intreaga casa?

Leru-i ler si iarasi ler
Crapa oile de ger

La poarta bate un om bun
Caci, uite, cainele nu-l musca
Sa fie oare Mos Craciun?
Este vestitul Stefan Hrusca

El in Americi sta ascuns
Si vine-acum si ne surprinde
Fiindca in anul ce s-a scurs
A mai compus vreo opt colinde

Leru-i ler si iarasi ler
Crapa oile de ger

Si am ca plan de viitor
Sa-mi pun deoparte niste lei
Sa vine doctorul Harbuz
Sa mi-l dreseze pe Grivei

Si cand aude leru-i ler
Sa-si ia comanda de atac
Si pana dupa sarbatori
Sa nu-l coboare din copac

Leru-i ler si iarasi ler
Crapa oile de ger

Caci daca nu am bani de gaz
Si nu am bani sa beau o dusca
Si nici nu stiu ce-nseamna ler
De ce sa-mi cante Stefan Hrusca?

Leru-i ler si iarasi ler
Crapa oile de ger"




Citeste mai multe despre   



















16637 vizualizari

  • -2 (42 voturi)    
    mda (Vineri, 3 decembrie 2010, 12:38)

    lmc [utilizator]

    isi iau si ei portia de publicitate de sarbatori "lipindu-se" de un consacrat.
    • +6 (8 voturi)    
      toti romanii sunt consacrati :) (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:11)

      Duncan_Idaho [utilizator] i-a raspuns lui lmc

      Citesc commenturile si ma minunez.

      Cu dedicatie:
      http://www.youtube.com/watch?v=vxy-

      Si daca tot mai aveti timp sa comentati, poate aveti si alte cateva minute:
      http://www.youtube.com/watch?v=KV86OxVkse4

      Garcea: Alo, nenea cu capra, te rog ceva mai incolo ca blochezi traficul...
      • +1 (1 vot)    
        add-on (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:24)

        Ender_ [utilizator] i-a raspuns lui Duncan_Idaho

        Primul link:
        http://tinyurl.com/8p4nxs

        Si daca nici asa nu merge: Cassa Loco - Eterna si fascinanta Romanie :)
        • 0 (0 voturi)    
          astia nu sunt fara zahar (Joi, 9 decembrie 2010, 9:47)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Ender_

          sunt fara sare si piper
    • +3 (7 voturi)    
      Versurile sunt pline de haz (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:58)

      Stefan Hrusca [anonim] i-a raspuns lui lmc

      ...acordurile sunt cele din colindele mele, tema este derivata, cred ca drepturile de autor pe acest cantec mi se cuvin in proportie de peste 50%.
      Le doresc succes comercial baietilor haiosi de la Fara Zahar !
      • 0 (0 voturi)    
        Nu-i al meu, al tau e oare? (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:18)

        adiriu [utilizator] i-a raspuns lui Stefan Hrusca

        Daca drepturile de autor pe aceasta melodie pe aceasta melodie vi se datoreaza dumneavoastra in proportie de 50%, cat datorati dumneavoastra muzicii traditionale autentice romanesti? Sa treceti pe la casierie, la iesirea din tara in ianuarie.
    • +1 (1 vot)    
      mda yourself (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:04)

      adiriu [utilizator] i-a raspuns lui lmc

      Un consacrat care ne face an de an de bani, atat cat sa traiasca frumos in Canada. Pana la Bobi si Bobo n-a avut nimini cohones sa i-o spuna. Jos cu palaria pentru voi, dorohoienilor!
  • -9 (25 voturi)    
    Fara sare (Vineri, 3 decembrie 2010, 12:45)

    747 [utilizator]

    Da, niste glume fara sare. Cred ca este foarte "la moda" sa scrii melodii cu teme sociale. Vai e ger afara si n-am de mancare. De parca p-astia ii intereseaza altceva decat cat de bine se vand CD-urile lor. Ce penibili. N-avem nevoie de niste prefacuti care sa cante oamenilor de mila...
    • +10 (16 voturi)    
      N-ai prins ideea (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:49)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui 747

      1. E o parodie, trateaz-o ca atare
      2. Nu e melodie cu tele sociale
      3. Intrebarea din final are un oarecare sens, mai ales pentru omul de rind:
      "Caci daca nu am bani de gaz
      Si nu am bani sa beau o dusca
      Si nici nu stiu ce-nseamna ler
      De ce sa-mi cante Stefan Hrusca?"
      Adica de ce sa-i fac vinzare unuia care traieste bine mersi in america si vine o data pe an sa ne mai cinte citeva colinde
      4. Punctul 3 trebuie privit de asemenea ca o parodie, ca o gluma, ca un banc.
      5. prea multa incrincenare pentru o gluma
      • -2 (4 voturi)    
        idea??? (Vineri, 3 decembrie 2010, 20:49)

        atent [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Oare cati oameni fac vanzare altora care n-au pus piciorul nici macar aproape de Romania? Ai asemenea CD-uri prin casa? au le-ai copiat, ca sa nu faci vanzare?
      • 0 (0 voturi)    
        salamule (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:52)

        laura andresan [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Salamule cu soia, unde esti? Asa e, cum sa-i dam noi bani unuia care nu sta aici sa manance salam cu soia, sa i-o s.feleze lu' baselu sau lu' ponta si sa se beleasca la gidea? Adica ce daca omul canta frumos, ce daca e munca lui - sta in canada, mama lui de legionar, de ce sa nu-l imptoscam oleaca cu rahat? Prieten, iti dau o tema de cercetare ca sa-ti pui in iscare micul tau creier: care e diferenta dintre ironie si bascalie?
    • +1 (1 vot)    
      Bashcalia (Sâmbătă, 4 decembrie 2010, 21:48)

      Hai la gaz [anonim] i-a raspuns lui 747

      Esenta poporului roman ! De fapt baietii fac reclama la gaz.
  • +1 (19 voturi)    
    un "consacrat" (Vineri, 3 decembrie 2010, 12:46)

    sdsdg [anonim]

    da, un "consacrat" al prostilor
  • +10 (30 voturi)    
    ironie (Vineri, 3 decembrie 2010, 12:49)

    carmina [anonim]

    Stefan Hrusca isi merita ironia. Nu toata lumea e innebunita dupa colindele lui. Iar "Fara zahar" sunt celebri fara a se lipi de consacrati.
    • -1 (7 voturi)    
      ptr carmina (Vineri, 3 decembrie 2010, 22:30)

      ange [anonim] i-a raspuns lui carmina

      as vrea sa stiu ce ti place tie! se pare ca ai niste gusturi..... cine sunt fara zahar,ca n am auzit de ei?celebri?
      pai mai celebra e bianca dragusanu ca apare pe toate posturile
      de hrusca stie oricine,dar nu de fara zahar,si bineinteles de TINE....
      • +1 (1 vot)    
        pt ange (Marţi, 7 decembrie 2010, 9:35)

        carmina [anonim] i-a raspuns lui ange

        Bianca Dragusanu este celebra pt cei care cauta astfel de "celebritati in chiloti", ea nu a realizat nimic important, si va dispare la fel cum a aparut, si va fi uitata cand chipul ii va pali. Cei care asculta folk, muzica cu chitara rece...ii cunosc pe Fara Zahar.
  • -7 (23 voturi)    
    . (Vineri, 3 decembrie 2010, 12:51)

    ding [anonim]

    Tinerele talente mioritice.
    Mai bine zis fara sare si piper !
    • +10 (18 voturi)    
      mie imi place (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:38)

      nona [anonim] i-a raspuns lui ding

      Si Hrusca era tanar talent mioritic. Avea sare si piper pentru ca-i canta poeziile lui Paunescu? Nu mi se par tinerii astia cu nimic mai prejos. Din contra!
  • -2 (20 voturi)    
    lmc (Vineri, 3 decembrie 2010, 12:55)

    runa [anonim]

    si probabil vor avea o gramada de publicitate pentru ca in media se promoveaza lipsa de respect si aruncatul cu noroi nu talentul si ceea ce e frumos si pozitiv.
  • +7 (19 voturi)    
    ce vreti acum, (Vineri, 3 decembrie 2010, 12:55)

    hash [anonim]

    e un raspuns impotriva curentului colindelor, aceeasi ciorba reincalzita.

    ma mir ce-a durat atata.

    ma astept sa fie luati in tarbaca si alti artisti deja 'clasicizati' :) , stiti voi care.
    • -6 (18 voturi)    
      ... (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:11)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui hash

      Niste cretini care vor publicitate. Iar colindele sunt o traditie, asa cu exista de altfel peste tot. Iar chestia cu ciorba reincalzita e o cretinitate. Asa ar trebui sa spunem ca si bradul e o ciorba reincalzita, si Pastele, si in general cam tot ce inseamna traditie e o ciorba reincalzita.
      • 0 (16 voturi)    
        Cu atitudini din astea.... (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:52)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Se poate ajunge la dictatura religioasa.
        La fel cum Hrusca si toti ceilalti colindatori au dreptul sa- colinde, la fel si baietii astia au dreptul sa parodieze. E loc pentru toate opiniile. Chiar daca nu esti de acord cu parodia
        • 0 (8 voturi)    
          spalare pe creier (Vineri, 3 decembrie 2010, 14:18)

          alex [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          intr-adevar, politic corect inseamna fara traditii, patrie, familie, totul e expirat, bun de parodiat.
          • +4 (10 voturi)    
            Gresit (Vineri, 3 decembrie 2010, 15:13)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui alex

            A interzis cineva colindele? Sau patriotismul? Sau familia?
            Aici e vorba doar de atitudine in fata ironiei. Oamenii inteligenti rid si eventual raspund cu alta ironiec ind sunt ironizati, aia prosti se supara.
  • -9 (19 voturi)    
    fara bun simt (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:04)

    red [anonim]

    cine sunt acesti "fara zahar" ?? de unde au aparut si ce au realizat ei de isi permit sa critice pe altii? lipsa asta de originalitate ne scarbeste. Nu sunt capabil sa scoata si ei niste melodii care sa fie ascultate cu placere si atunci...fac glume proaste pe seama altora.Rusine voua celor "fara zahar", aveti lipsuri chiar si in denumirea unei "formatii"
    • -5 (7 voturi)    
      haha (Vineri, 3 decembrie 2010, 14:58)

      satyr [utilizator] i-a raspuns lui red

      Faptul ca nu stii cine sunt "Fara Zahar" si ce realizari au da dovada de ignoranta, chestie de asteptat oricum de la cre(s)tinoizii care asculta stefan hrusca.
  • +5 (23 voturi)    
    un consacrat (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:07)

    ddggd [anonim]

    n-am vrut sa jignesc ascultatorii de colinde, dar ce "canta" Hrusca este kitsch la patrat, adica asa cum am spus, pentru prosti
    • -3 (7 voturi)    
      YES (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:38)

      jix [anonim] i-a raspuns lui ddggd

      Cuttul de acord ! Kitsch cu K foarte mare..
      • +2 (8 voturi)    
        Stii ce este aia kitch? (Vineri, 3 decembrie 2010, 16:06)

        747 [utilizator] i-a raspuns lui jix

        Mi-e teama ca nu.

        Imi plac astia care se amuza la toate bascaliile ieftine. "Frate ce tare-s astia"

        De aceea a prin vacanta mare asa bine la prostimea cu muci la nas si ranjetul pana la urechi, pentru ca atentia nu le-ar fi putut fi captata niciodata de ceva mai profund. Astia-s baietii haiosi...
    • +1 (11 voturi)    
      Aha...si fara zahar sunt pt destepti cumva? (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:41)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui ddggd

      Aia sunt artisti si Stefan Hrusca e kitsch?
      Mama ce cultura pot sa aiba niste anonimi pe aici...
  • +11 (17 voturi)    
    hai mai (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:09)

    io [anonim]

    nu mai fiti asa incrancenati, versurile-s chiar simpatice, acordurile sunt chiar ale lui Hrusca, ce mai ...
    o autentica colinda anti-colinde :)

    - Bahtalo, ai ceva salam, sa manca si gura la puradei ceva ...
    - Salam? Am, mai tigane, cateva bucati pe un CD ...
    • +3 (5 voturi)    
      misto (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:19)

      Ender_ [utilizator] i-a raspuns lui io

      n-ai cu cine, dom'ne, n-ai cu cine... :)
    • +2 (6 voturi)    
      genial (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:43)

      jmp0xff [anonim] i-a raspuns lui io

      @io: Super comentariul :)

      C'mon guys nu conteaza cine sunt si ce au facut inainte baietii de la "Fara zahar", melodia nu este rea, din contra este chiar buna iar versurile destul de haioase :) insa si putin triste. Ele nu sunt chiar demne de Eminescu insa au un substrat care pentru vremea asta (a se citi "vremurile astea") sunt potrivite.
  • -6 (12 voturi)    
    Who the ... are astia ? (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:42)

    George [anonim]

    O, de Hrusca am auzit dar cine sunt astia "Fara zahar" (sau "Fara sare" - nu mai tin minte exact)
  • -2 (8 voturi)    
    Hop si ei (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:43)

    gogutza [anonim]

    sa spart teava cu redusi...decat sa fie originali mai bine copiaza si spun ca e lucratura noua...iar aia cu colindele sunt cao ciorba sa faca bine sa mearga la munca si sa ne lase pe noi cu ciorba noastra...nu vreti colinde mutati pe CNN si traiti voi cu zahar astia...formatia lui peste ,peste 3 saptamani nu mai stie nimeni de ei...asa ca mai bine ,fugiti tareeeeee
  • +2 (6 voturi)    
    hehe (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:45)

    mark_atmail [utilizator]

    nu-mi plac de loc Fara Zahar, dar au dreptate!
    foarte tare!
    • 0 (0 voturi)    
      nu esti in publicul lor tinta, oricum (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:00)

      flacara [anonim] i-a raspuns lui mark_atmail

      Ei fac arta pentru cei care stiu sa scrie deloc. :)
  • +6 (8 voturi)    
    hmm. (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:54)

    Cifre [utilizator]

    eu cred totusi ca baietii de la fara zahar au vrut sa ironizeze nu neaparat colindele si traditia poporului ci pe stefan hrusca si "genul" de colinde pe care le canta. Nu mi-a placut niciodata Hrusca dar nici nu pot sa spun ca imi displace, tocmai din cauza asta pot sa gust gluma mai bine ca alti inversunati. Si absolut mi se pare nostim ca unul care a "dezertat" sa vina in tara sa ne cante noua de traditie. Eu zic ca baietii au pus punctul pe i iar Hrusca trebuie sa se hotarasca la mesajul pe care vrea sa il dea romanilor. Stai acasa si lupti pentru tara si pt conservarea valorilor sau pleci si iti cauti destinul in alta parte, nu e nimic rau in a pleca, insa nu e placut pt un roman care sta aici sa i se dea lectii de patriotism de la un personaj care a dezertat ( si de data asta nu are pe cine sa mai invinuiasca asa cum o faceau astia cu nea nicu cand traia).
  • 0 (8 voturi)    
    jenant (Vineri, 3 decembrie 2010, 14:33)

    calin [anonim]

    1. ilustrii necunoscuti nu pot sa se remarce cu propriul talent si atunci dau cu noroi poate ii remarca cineva ce tinta au;
    2. Stefan Hrusca a fost acel culegator de folclor care ne-a readat bucuria sarbatorii Craciunului dupa 89, noua, generatiei inchise in colivia comunista;
    3. colindele autentice, dragi prieteni, nu sunt cantece obisnuite ci instiintari sacramentale, ce anunta nasterea MAntuitorului. Cel ce canta asada, nu e cantaret ci colindator, cantecul nu e un cantec ci o colinda. Este o nunta fundamentala.

    Ca si concluzie - daca nu intelegeti ce e de inteles nu aruncati cu mizerie
    • 0 (0 voturi)    
      esti in eroare, dar ti-e bine (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:09)

      herseni [anonim] i-a raspuns lui calin

      Colindele exista de dinainte de Hristos, dar nu-ti obosi tu capusorul de smerit cu asta. Cat despre comunism...cati ani aveai la revolutie? Daca mai putin de 15, vorbeste despre perioada ta, recenta. Perioada de glorie a lui Hrusca a fost Cenaclul Flacara, dar nici asta nu are cum sa incapa pe langa predicile religiase. Noapte buna!
    • 0 (0 voturi)    
      autentic (Miercuri, 8 decembrie 2010, 9:58)

      adiriu [utilizator] i-a raspuns lui calin

      Vrei bucuria Craciunului adevarat? Asculta ce canta Ioan Bocsa.
  • +1 (5 voturi)    
    Va e ciuda ? (Vineri, 3 decembrie 2010, 15:03)

    dcoios [anonim]

    Mi-a placut de voi dar acum sinteti patetici . Ce aveti cu Omu? va e ciuda ca nu va cheama nimeni in Americi ? Stati voi si beti o dusca ca se pare ca sinteti gata. Cea mai proasta alegere de subiect pe care o puteati face! Craciunul este OK si daca vreti sa spuneti ca Hrusca-l exploateaza , asta faceti voi si bag de sama ca nu l-ati ascultat Live niciodata.
  • +2 (2 voturi)    
    de la un fan hrusca (Vineri, 3 decembrie 2010, 15:13)

    cosmin [anonim]

    Eu sunt un mare fan hrusca(ii stiu cam toate versurile pe dinafara) dar recunosc ca aceste versuri m-au amuzat.
  • -3 (3 voturi)    
    asta este o colinda ... sociala! (Vineri, 3 decembrie 2010, 16:20)

    paul [anonim]

    ... Parintii mei chiar nu-si permit, nici iarna asta, sa incalzeasca toata casa... si ca ei atatia alti romani... Iar de sarbatori o sa ne luam portia de Hrusca si o sa uitam ca stam in frig din cauza celor Fara Zahar, Piper si Dumnezeu! De fapt refrenul se refera la oile din turma domnului Presedinte! Pentru ca ca oile s-au dus la vot (virgula lipseste intentionat)!

    Leru-i ler si iarasi ler
    Crapa romanii de ger!
    • 0 (2 voturi)    
      ACTIUNE! (Vineri, 3 decembrie 2010, 17:23)

      747 [utilizator] i-a raspuns lui paul

      Decat sa te plangi pe net ca parintii nu se incalzesc, sau ca unii s-au dus la vot si n-au votat ca tine, mai bine ai face si tu ceva. Adica sa iei actiune, nu gargara. Sau e vrajeala faza asta cu incalzitu'? Du-te si taie niste lemne si baga-le-n soba.
      Daca te plangi aici pe net, crezi ca o sa-ti vina Geoana sa-ti dea o caruta lemne?
    • +1 (1 vot)    
      hoooopaaaa (Vineri, 3 decembrie 2010, 20:52)

      shukaru [anonim] i-a raspuns lui paul

      obvious troll is obvious!
      Iata-te si poet....
  • -2 (4 voturi)    
    Ceva fara..... (Vineri, 3 decembrie 2010, 16:55)

    brizaval [anonim]

    "fara zahar", fara minte, fara inspiratie, fara nimic, asa nu poti fi tu insuti si atunci past copy si parodie atata a mai ramas de facut in tara asta. Oare merita Stefan Hrusca bataia asta de joc pe colindele sale? si din partea cui? unor produsi ai sistemului de invatamant romanesc asa cum spunea Base marinarul. Si.. pare ca ne intoarcem la sloganele din anii 1990, auzi "ascuns in america" Oare cine le-a scris textul ? ca dupa poza nici de textul asta de doi bani nu sunt in stare...
  • 0 (2 voturi)    
    umor (Vineri, 3 decembrie 2010, 16:57)

    vitzee [anonim]

    vedeti ma ca mai vindeau baietii pe la colt niste simt al umorului, sau ati ajuns atat de tristi si de rigizi incat si ala credeti ca e ilegal? ...
  • -2 (4 voturi)    
    Si totusi Hrusca merita ironizat ! (Vineri, 3 decembrie 2010, 17:49)

    cornel [anonim]

    Tot anul sta prin Canada,iar de bani face rost in Romania, dupa colindele din decembrie.Canta de vreo 20 ani aceleasi colinde.De ce nu sta si prin Romania ?Aic ivine numai dupa bani ! N-a fost nici la moartea lui Paunescu, cel care l-a scos in lume !
    • +3 (3 voturi)    
      Si totuși nu merită.... (Vineri, 3 decembrie 2010, 20:42)

      Flo [anonim] i-a raspuns lui cornel

      Unu la mana: Habar nu ai de ce nu a venit la inmormantarea lui Paunescu, dar iti spun așa: Hruscă a fost ultimul ”elev” care l-a invitat pe Paunescu la un spectacol (in calitate de participant), și in 2011 va face o chestie faină in memoria lui. O sa vezi.
      Doi la mana: De ce nu sta prin Romania? De ce să stea???. Daca a reușit omu să se realizeze cat de cat in altă țară care-i problema.
      Sa stea aici și să se murdărească prin showbizbizul nostru?
      Care-i faza ca ironizezi un tip care și/a făcut un rost in Canada iar de Crăciun, cand incep colindele vine și el prin Romania și colindă....
      Eu zic din contră, merită apreciat. Nu se bagă peste tot, nu sare in evidență că e vedetă, etc. Știe și el să facă un lucru (zic eu foarte bine), și cand e cazul vine și-l face cu plăcere. Și nimic mai mult.
  • 0 (2 voturi)    
    vai de capu' vostru (Vineri, 3 decembrie 2010, 19:43)

    asdas [anonim]

    vai de capul vostru, fara zahar!
  • 0 (2 voturi)    
    niste ratati (Vineri, 3 decembrie 2010, 19:55)

    niste ratati [anonim]

    lmc are dreptate, astia sunt niste ratati care incearca prin orice mijloace sa mai scoata un pic capul din mizerie
  • 0 (2 voturi)    
    Bai muzicienii lui peste (Vineri, 3 decembrie 2010, 20:48)

    HESS [utilizator]

    Care facecti un dadaism muzical.,HRUSCA va baga la buzunar.Nici picioarele nu meritati sa i le pupati.
  • 0 (2 voturi)    
    corect (Vineri, 3 decembrie 2010, 20:54)

    serj [anonim]

    Pentru niste banuti in plus(de la cine oare) si au permis sa murdareasca imaginea unui asa mare om. Au mai incercat si altii..., dupa vreo doua zile nu mai stie nici dracu de ei.
  • +2 (2 voturi)    
    unii au umor, altii-s prosti (Vineri, 3 decembrie 2010, 22:30)

    Gabriel Pop [anonim]

    Dar nu prea gresesc cu parodia lor , cei de la "fara zahar. Chiar, de unde si-a cules ultimele colinde ? Din codrii seculari canadieni ?
    Daca nu stiu ce inseamna "ler", le zic eu: cuptorul de la soba sau aragaz se numeste ler in Ardeal
    • +1 (3 voturi)    
      OAU ! CE PLANSETE DE DRAGUL LUI HRUSCA ! (Sâmbătă, 4 decembrie 2010, 10:07)

      Daibetic [anonim] i-a raspuns lui Gabriel Pop

      Leru-i Doamne, leru-i ler
      Noi avem azi frigider,

      Flori dalbe, flori de nea
      Si-aragaz vom cumpara...

      Cam asa parodia Augustin Buzura ,
      parca in Orgolii
      falsele creatii populare in comunism....
      mai era si
      Sa traiaca Combinatu
      Ca mi-a angajat barbatu !

      *
      De doua decenii, in fiecare an astept cu groaza luna decembrie...
      ....cand behaiala lui Hrusca incepe sa se reverse
      peste Romania.

      Parodia acestor tineri talentati nu-i va opri pe bizoni sa ”compatimeasca!” cu bardul din Los Angeles (...hi,hi,hi...asta cu venitul de pe un picior de plai american doare rau....).

      Va fi si anul acesta aceeasi lipsa de masura
      in difuzarea si cutremurarea hrusciana.

      Da macar - am satisfactia ca exista cineva care
      a tulburat tihna soricului mancat cu simtire.

      Daca i-ar trage-o careva si lui Tudor Gheorghe
      ar fi chiar perfect...

      La multi ani si Many Clismans !
  • +1 (3 voturi)    
    Sportul national romanesc:datul cu parerea (Vineri, 3 decembrie 2010, 23:25)

    mariana [anonim]

    Din 44 de comentatori mai bine de jumatate se pare ca n-au auzit de formatia Fara zahar decat azi, dar isi dau cu parerea si "combat cu manie rromaneasca" impotriva cantecului cu pricina. O minima documentare pe YouTube ii putea lamuri ca baietii astia au un stil (lucru rar in muzica romaneasca) si ca acest cantec este chiar in stilul lor (adica parodie) si ca nu au nevoie sa-si castige popularitate prin folosirea numelui lui Hrusca (a propos l-au parodiat si pe Eminem,cred ca de acolo era mai mare casigul, daca asta ar fi urmarit).Asadar ne dam cu parerea dar habar n-avem de subiect!
    • -1 (3 voturi)    
      Esti raraita ? (Sâmbătă, 4 decembrie 2010, 0:11)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui mariana

      Nu de alta dar eu stiam ca "romaneasca" se scrie cu un singur "r".
      E vreo moda mai noua sau ceva?
  • 0 (0 voturi)    
    Hrusca ??? (Sâmbătă, 4 decembrie 2010, 7:29)

    ionel [anonim]

    Fosta'i lele. Acum vine acasa pt. ceva parale, se pare mai usor de castigat aici decat in Canada.
    Acum 1 an a cantat in piata centrala din Tg-M, platit de primarie si a fost jalnic, din toate punctele de vedere. "Recitalul" promovat in stil mare a fost salvat de un actor local, care a reusit, tot prin cantat, dar mai vesel-comic, sa tina spectatorii pe loc. S-a vazut de la o posta ca Hrusca, fara nimic pe scena, in haine de drum, zgribulit si acompaniament slab si de proasta calitate, pe CD, a venit doar sa-si ia pomana de la primarie.
    Afost realmente TRIST !!!
  • 0 (0 voturi)    
    fara sare (Sâmbătă, 4 decembrie 2010, 15:00)

    pq [anonim]

    Fiecare parodiaza ce vrea; nu stiu ce e de ras la un colind(ator), dar uite ca unii vor sa rada si asa; nu stiu daca e rasul lor. Se pare ca satisfacuti si amuzati in comentarii sunt cei care nu sufera "chestiile" astea legate de religie. Ii irita si acum se bucura ca uite cineva ia in ras si colindele.
  • 0 (0 voturi)    
    Se distreaza (Duminică, 5 decembrie 2010, 17:49)

    Un neconstipat [anonim]

    si baietii astia haiosi de la "Fara zahar" si ia te uita ce de comentarii constipate au declansat...Nu mai stiti de gluma,nu mai sunteti toleranti,nu acceptati ca fiecare e diferit de altul...Lumea asta e mare,au loc in ea si Hrusca si "Fara zahar"...Numai mintea unora e stramta rau si nu incap in ea decat rautatea,suficienta,intoleranta si prostia agresiva.Mai relaxati-va,mai,mai trageti si o dusca,ascultandu-i si pe "Fara zahar" si pe St. Hrusca...Sau pe cine va place...
    • 0 (0 voturi)    
      Trist (Luni, 6 decembrie 2010, 8:46)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Un neconstipat

      Gresit. Nu este vorba ca lumea nu mai intelege de gluma, ci pur si simplu cei plecat (si nu numai) s-au saturat sa vada ca tot timpul romanul nu face decat sa isi bati joc de ce este bun in tara (sau sa se vaite tot timpul de saracie dar nu face nimic ca sa schimbe asta, asteapta tot timpul pomana si sa rezolve altul pentru el) si atat. Aici se incheie totul. Peste tot vezi asta: la toate posturile de televiziune prin tot felul de emisiuni (gen Land of joke), la radio etc. Romanul nu face decat sa denigreze tot din tara sa (ce ar trebui promovat), in schimb promoveaza tiganii, incultura, pe unii ca becalii etc. Si isi plange de mila si injura. Din acest motiv sunt unii care nu mai gusta glumele astea, nu mai sunt dispusi sa fie toleranti cu cei care isi bat joc de tara asta. Imi pare rau, dar la noi atitudinea este de ratat, nu de invingator. Si asta se vede peste tot in ziua de zi cu zi (indiferent ce se vor posta unii pe aici sub anonimat, asta este realitatea).
  • 0 (0 voturi)    
    bleax (Duminică, 5 decembrie 2010, 21:27)

    ampersand [anonim]

    Sun căpşunar de ceva ani, CD-uri cu colindele lui Hruşcă am găsit p-aici, dar de ăştia fără zahăr, sau cum s-or fi numind, n-am auzit în viaţa mea pân-acum. Ţinând cont de ce-şi propun, nici nu mă mir că n-au priză decât pe piaţa autohtonă. La mai multe, voi fără zahăr, noi cu hruşcă!
  • 0 (0 voturi)    
    Fara inspiratie (Luni, 6 decembrie 2010, 21:12)

    Cristi [anonim]

    Raspuns:

    http://www.youtube.com/watch?v=aFojD7W5zw4
  • 0 (0 voturi)    
    Super baieti! (Marţi, 7 decembrie 2010, 18:56)

    Big Boss [anonim]

    Fara Zahar are melodii care exprima un umor fin. Si in piesa asta se intampla exact la fel, doar ca manelistii cu creier de gaina nu inteleg asta si se comporta de parca l-au ucis pe Hrusca. Vai de mama voastra, bieti cocalari obositi, inculti de doi bani ce sunteti. Succes FARA ZAHAR!
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari (Marţi, 7 decembrie 2010, 21:18)

    io [anonim]

    bravo!
  • 0 (0 voturi)    
    Disclaimer (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 16:33)

    Bobo F. Zahar [anonim]

    Nu inteleg cum s-a ajuns de la comedie la injuraturi. Noi nu am injurat si nu am adresat nici un cuvant urat nimanui. E o gluma luata prea in serios. Daca ajungem sa confundam comedia cu bataia de joc avem o problema de perceptie. Sa inteleg ca nici cu caricaturile profetului Mohamed nu sunteti de acord? Americanii au o sarbatoare in care rad de moarte. Exista bancuri cu Papa, cu Isus Hristos. Sa ne scandalizam la o gluma despre Stefan Hrusca in aceste conditii mi se pare cam ridicol. Nu avem nimic personal cu Stefan Hrusca. E foarte bine ca locuieste in Canada. La cum arata tara asta si ce sanse are in viitor, cred ca voi pleca si eu curand. E foarte bine ca vine de Craciun sa-i colinde pe romani. Asta inseamna ca ii pasa, ca nu a uitat de unde a plecat si vrea sa pastreze legatura cu patria sa. E excelent. Dar tocmai de aceea l-am parodiat, pentru ca este cel mai puternic simbol al colindelor, si e strans legat de aceste sarbatori, fiind prezent doar acum. E cel mai bun.
    Cu totii am fost la un moment dat tinta glumelor unor colegi sau prieteni. Stim cum e sa te simti lezat de glumele altora. Avem sau nu simtul umorului, e o chestiune de educatia si persoana fiecaruia. Dar sa reactionezi la gluma cu vehementa si discursul unor galerii de fotbal, in numele valorilor crestine sau a sensibilitatii la care te indeamna Craciunul mi se pare de o imensa ipocrizie. Oamenii cu mentalitate de Ev Mediu nu fac parte din publicul nostru si nici nu ni-i dorim. Cei care ne-au injurat inseamna ca n-au inteles ce am vrut sa spunem si-mi pare rau pentru ei. N-o sa ma cobor la nivelul lor sa-i injur inapoi, desi n-ar merita alt tratament, pentru ca nu inteleg altfel de cuvinte. Le doresc in schimb sa nu mai rada niciodata tot restul vietii si sa ramana tristi si suparati pentru totdeauna. Multumim celor care au gustat poanta, care ne cunosc si vor ramane cu noi mai departe. Toate cele bune si sarbatori frumoase.
  • 0 (0 voturi)    
    Niste mascarici! (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 20:50)

    Gabi [anonim]

    Ce pot sa spun despre acesta trupa de rahat?
    Vad ca nu ii baga nimeni in seama si se apuca de parodiat... vai de mama voastra amaratilor. Sa va fie rusine ca il parodiati pe S. Hrusca. Daca nu ar mai fi el sa ne incante cu colindele sale si sa ne faca sarbatorile mai frumoase cine ar face-o in locul lui mai bine? Leo de la Strehaia, N. Guta, Inna? Rusinee!
  • 0 (0 voturi)    
    moldoveni , vedete la stirile de la ora 5 (Vineri, 24 decembrie 2010, 12:58)

    emil cosa [anonim]

    Moldoveni....ironie ieftina in legatura cu datinile din Ardeal. Ce-i ala ler? .....
    In moldova sunt alte datini :
    lovituri in cap cu ciomagul, violarea batrinelor etc


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă