Vegansexualul, noua moda in America. Metrosexualii sa se ascunda!

de N.P.     HotNews.ro
Marţi, 11 decembrie 2007, 19:42 Life | Natural

Vedeta funk Prince este printul vegansexualilor
Foto: Hotnews
Prefixe pentru sexual precum metro-, bi-, homo- nu mai sunt la moda. Vegan le-a luat locul, se arata intr-un articol din New York Times. Vegansexualul este cel ce nu consuma nici un fel de produs de provenienta animala si decide sa nu aiba relatii intime cu parteneri non-vegani despre care spune ca au trupul compus din resturi de animale moarte. 

Cuvantul "vegansexual" provine dintr-un studiu realizat de Annie Potts, cercetator la University of Canterbury si director la New Zealand Centre for Human-Animal Studies. Annie Potts a intervievat 157 vegani si vegetarieni despre atitudinea pe care o au fata faptul de a manca carne, de a tine animale de companie, de a purta haine de piele sau despre partenerii "carnivori".

Unii au spus ca nu se pot inchipui sarutandu-se cu un partener care a mancat carne, altii au vorbit despre senzatia lor ca mancatorii de carne miros altfel decat veganii. O vegetariana a povestit ca a incercat o relatie cu un "carnivor", dar ca in ciuda atractiei sexuale, au trebuit sa se desparta din cauza nepotrivirii "principiilor si valorilor lor morale".

 Potts s-a declarat surprinsa de "raspunsul negativ al omnivorilor" fata de studiul ei. Chiar si unii vegetarieni pun la indoiala atitudinea vegansexualista cu argumentul ca evitand parteneri omnivori se pierde oportunitatea de a-i convinge sa treaca in cealalta tabara.

Veganii sunt acei oameni care nu consuma nici un fel de produs de provenienta animala. Principalul motiv pentru a deveni vegan este de natura morala. Veganii sunt preocupati de apararea drepturilor animalelor si de probleme privind mediul inconjurator, sanatate si de chestiuni spirituale sau religioase.  Wikipedia semnaleaza si un sinonim pentru vegansexual: ecosexualul.

Vedeta funk Prince este considerat patronul miscarii veganiene.






















9198 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    mhm!?! (Miercuri, 12 decembrie 2007, 0:18)

    simski [anonim]

    hahahahahahahahahahahahahahahahaha! cand mergeti la pascut????
  • 0 (4 voturi)    
    sperma (Miercuri, 12 decembrie 2007, 0:22)

    geek [anonim]

    Gluma sau intampare reala, nu stiu dar a tot circulat.<br/>O ascultatoare la o emisiune despre regimul vegan: Sperma este vegan? As vrea sa stiu acest lucru cat mai repede.
  • +2 (2 voturi)    
    vegan pana la moarte (kidding) (Miercuri, 12 decembrie 2007, 0:40)

    Tod [anonim]

    Foarte tare. Avem lectii de viata de la Prince. Il asteptam pe Michael Jackson. Si daca tot santem aici sa ne zica Coca Cola ce trebuie sa bem ;)
  • +4 (6 voturi)    
    mda... (Miercuri, 12 decembrie 2007, 1:30)

    Alex [anonim]

    Dupa standardele curente vengasexualul e bolnav psihic, dar...o sa fim politic corecti si nu o sa spunem cu voce tare
  • -1 (7 voturi)    
    Veganismul nu este pentru magarii care raspund la (Miercuri, 12 decembrie 2007, 2:24)

    ovirad [anonim]

    Da, am devenit vegan si ma simt cu zece ani mai tanbar si mai plin de energie. Cei care rad (aceiasi gen &quot;nu am mancat salam cu soia) in ignoranta lor imbecila nu stiu ce otravuri bang in stomac odata cu carnea. O vizita la combinatele de crestere a animalelor (aici in SUA de exemplu) este suficienta sa iti taie pofta pe viata de fripturi si hamburgere. Cum sunt crescute si hranite,cu ce sunt hranite si injectate, cum este apoi tratat gunoiul care se numeste carne ca sa arate si sa miroasa apetisat, vai, vai... Probabil ca peste o generatie saua doua de degenrati (ca cei care raspund articolului la mishto) o sa ne trezim si noi sa mancam sanatos si echilibrat. Daca mai tine Dumn ezeu lumea asta intoxica la maxim... Friptane si cola, hormoni si coloranti, nitriti si zahar... Merele si cartofii le dam la porci.
    • +6 (8 voturi)    
      acolo in SUA (Miercuri, 12 decembrie 2007, 9:34)

      gicuta [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      Hai sa nu ne insultam. Tu ai ales un mod de viata treaba ta, de acolo din SUA dragul meu vega, toate se vad altfel. Sa te vad cum te descurci aici in Ro cu un salariu de rahat sa mananci numai alimente de calitate.... Fiecare cu gargaritele lui, daca tu asa consideri ca e bine, fa asa, probabil nu te descuri lunar din 200 de euro, aprox 250 dolari sa mananci, sa traiesti, sa platesti intretinerea, sa te imbraci etc.... cand ai bani in buzunar e foarte usor sa traiesi bine si sanatos si la fel de usor e sa ii faci tampiti pe cei multi nenorociti care nu au ce sa puna pe masa....ultimul lor gand e daca ce mananca e plin sau nu de aditivi....
    • +2 (2 voturi)    
      Carnitza de Craciun ;)) (Miercuri, 12 decembrie 2007, 9:44)

      Andreea [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      Ok...e dreptul tau sa alegi ce vrei sa consumi...dar momentan la noi inca te mai poti duce la tara sa iti iei porcu de craciun direct din ograda bunicii...fara toate prostiile injectate in el...si in USA in ce priveste hamburgerii is cele mai toxice alimente...din pacate asa se va ajunge si la noi...sa speram insa ca se vor taragana lucrurile cum din pacate se intampla in alte domenii
    • +5 (7 voturi)    
      libertatea religiei va permite ... (Miercuri, 12 decembrie 2007, 9:57)

      omul de rand [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      Si crezi ca mai exista plante fara otravuri? <br/>Crezi ca ce cumperi in magazinul bio este chiar asa de bio (cum crezi tu)?<br/><br/>Nu are rost sa scriu mai mult, ptr. ca si vegetarianismul este o religie. Orice scriu, tu o sa crezi in continuare ce vrei tu (indiferent de realitate).
    • 0 (2 voturi)    
      Ce anume consumati? (Miercuri, 12 decembrie 2007, 10:51)

      mangry [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      Si un vegan ce anume consuma ? Ce alimente ?
    • +4 (6 voturi)    
      @ovirad (Miercuri, 12 decembrie 2007, 11:00)

      Caisa [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      omiti faptul ca organismul uman nu este adaptat acestui mod de viata (exclusiv vegetarian).<br/><br/> Suntem omivori de sute de ani si sunt anumite substante pe care produsele vegetale nu le pot furniza si atunci bagati in voi suplimente alimentare si tot feul de minerale, dar ai dreptate ..e mai bine asa. (da, sunt sarcastica)<br/><br/>Poate te simti mai bine dar acest lucru poate fi la fel de bine un efect placebo.. Tu te simti mai bine psihic si atuci presupui ca si corpul/organismul tau se simte la fel, dar asta nu este neaparat adevarat.<br/><br/>Nu zic ca o alimentatie vegetariana nu este sanatoasa si ca mancarea servita la fast-food nu este toxica pentru organism, dar nici viata de 100% vegetarian nu este atat de roza cum o prezinti
    • +4 (6 voturi)    
      SUA??? (Miercuri, 12 decembrie 2007, 11:34)

      Siegchen [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      Ma scuzi ca spun...in necunoastinta de cauza, deoarece pana acum nu am fost in State, ci numai pein cateva tari evoluate din Europa si iti spun sincer ca nu vad o tara mai nepasatoare pentru mediul inconjurator, oameni, animale, etc decat SUA. <br/><br/>Iti spun sincer ca bunica mea de 87 de ani este sanatoasa tun, si nu a mancat decat mancare &quot;din curte&quot;, inclusiv carne de porc si vita si niciodata nu i-au iesit analizele proaste. Nici macar ochelari nu proarta!!! Iar eu, care cumpar carnea de la magazin....am foarte multe &quot;deficiente&quot; in trupul meu.<br/><br/>Crede-ma nu de la carne se trag toate, ci de la felul cum o prepari...oamenii au fost lasati de Dumnezeu peste toate vietuitoarele... Sa nu crezi ca Dumnezeu ne-a lasat animalele doar ca sa avem ce vedea la zoo....
      • 0 (2 voturi)    
        cum nu??? (Miercuri, 12 decembrie 2007, 13:57)

        Q [anonim] i-a raspuns lui Siegchen

        adica pot sa mananc animalele de la zoo?
      • -1 (1 vot)    
        Hahhahahahah (Miercuri, 12 decembrie 2007, 14:09)

        Cornel [anonim] i-a raspuns lui Siegchen

        Foarte tare, YOU MADE MY DAY, am ras copios :))))))))))))))))
    • 0 (0 voturi)    
      Poate nu stii dar... (Miercuri, 12 decembrie 2007, 14:15)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      ...si tu bagi otravuri in stomac prin consumarea de produse vegetale pline de chimicale de la tot felul de ingrasaminte.
    • +3 (3 voturi)    
      da' daca le cresc eu? (Miercuri, 12 decembrie 2007, 14:17)

      mo [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      domnu&#39; ovirad, da&#39; daca eu cresc niste gaini si-un porc si niste vaci si le duc la pascut pe ogoru&#39; meu pe care n-am pus in viata vietii mele pesticide si le dau malai cultivat de mine, la fel, pe ogoare fara pesticide, si, la un moment dat, ca asa e natura, le tai sa-mi fac de mancare, sunt tot un ignorant imbecil care bag otravuri in stomac?<br/><br/>ca vad ca problema ta e cum se cresc animalele in fermele din sua si cum se proceseaza carnea. deci daca e bio, nu e cu otravuri.<br/><br/>oricum, tu esti eventual snob sau eventual un imitator fara personalitate, ca vegan in niciun caz nu esti. habar n-ai ce-i aia vegan si de ce refuza ei carnea.
      • 0 (0 voturi)    
        veganule! (Miercuri, 12 decembrie 2007, 14:48)

        adibo55 [anonim] i-a raspuns lui mo

        acuma... cu normele astea europene, daca o sa ni se ceara sa mancam numai porc eutanasiat ce facem? R: zicem ca-i mazare
    • 0 (0 voturi)    
      vegetarianism (Miercuri, 12 decembrie 2007, 19:52)

      gina [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      Bravo lui ovirad, si eu sunt vegetariana de 10 ani. Ma mira ignoranta si rautatea celor care au postat aici. De parca, daca am fi vegetarieni, le-am lua legumele de la gura! Sa manance ei carne, celor care le place, si sa ne lase pe noi vegetarienii in pace. Argumentele unora, e.g. dieta vegetariana nu e buna pentru sanatate, etc. sunt niste mofturi fara nici o baza stiintifica. Multi care-si bat joc de vegetarieni de fapt se simt amenintati de ei, pentru ca se simt cu musca pe caciula. N-au decat sa se hraneasca din cadavre de animale, daca asta isi doresc, dar eu vreau sa-i intreb un lucru: de ce nu mananca caini, ca doar avem destui pe strazi? Carnea e foarte buna din cate am auzit, merge bine la tocanita.
      • 0 (0 voturi)    
        OMG (Joi, 13 decembrie 2007, 10:46)

        marius [anonim] i-a raspuns lui gina

        =))))))))<br/>in primul rand NU &quot;bravo lui ovirad&quot; pt ca a insultat niste oameni.<br/><br/>in al doilea rand ia de-aici baza stiintifica:<br/> nu stiu daca stii sau nu, dar e demonstrat, acceptat(ce vrei tu) ca omul are nevoi de 1g/kg corp/zi de proteine animale. Poate o sa te surprinda,dar proteine animale se gasesc DOAR in produsele animale. <br/><br/>in al 3 lea rand nu isi bate nimeni joc de voi, ci toata lumea, care a postat aici, e satula de fitzele voastre. Tot &quot;veganishmul&quot; asta and shit e de fapt o forma relativ noua de snobism. Auzi, cica omnivorii miros altfel =)))) poate miros mai sanatos. Btw, un omnivor v-ar rupe curu&#39; la orice proba fizica si mentala, pt ca tot pt cultura ta generala creierul isi ia O GRAMADA de nutrienti din carne. <br/><br/>O chestie care am obs aici in post-uri, e ca oamenii au inteles gresit ce-i deranjeaza pe &quot;veganii&quot; minune. Nu ii deranjeaza ca nu e buna carnea din comert...vezi doamne ei milteaza pt drepturile animalelor. JET.
        • 0 (0 voturi)    
          traiasca veganii (Miercuri, 19 decembrie 2007, 22:14)

          anemona [anonim] i-a raspuns lui marius

          voi omnivorilor sunteti ca niste drogati, care nu va puteti lasa de drog si ati si omori ptr o bucata de carnita :P
    • 0 (0 voturi)    
      hai sa avem mai multa grija la ce dam afara pe gur (Vineri, 11 ianuarie 2008, 20:43)

      maria [anonim] i-a raspuns lui ovirad

      te rog frumos sa nu-i mai faci imbecili pe oamenii care consuma carne...faptul ca alegi sa arunci cu noroi in ceilalti ar trebui sa-ti dea de gandit...daca ai optat pt un mod de viata "sanatos" , ai grija sa ramana si spiritul sanatos (adica adica nu doar ce bagi in stomac spune multe despre om ci si ce arunca afara pe gura)
      in alta ordine de idei, exista oameni care deocamdata nu pot supravietui pe planeta noastra daca nu consuma produse de provenienta animala(de ex eschimosii) Crezi ca e mai bine sa-i omoram???? pt ca sunt imbecili????
  • +9 (9 voturi)    
    Un nou produs al pietei media (Miercuri, 12 decembrie 2007, 9:41)

    Razvan007 [utilizator]

    pe care din pacate ati ales sa il faceti si voi cunoscut in Romania.<br/><br/>&quot;Vegansexualul&quot; are toate atributele unei bombe de presa menita sa creasca vanzarile unor reviste gen <br/>gen &quot;Cancan&quot; si &quot;Libertatea&quot;:<br/>1) este vorba despre sex;<br/>2) este vorba de niste oameni care ii exclud pe altii (nu conteaza cine exclude pe cine, dar acest subiect este totdeauna bun pentru vanzari)<br/>3) este vorba despre niste criterii de excludere demente<br/>4) este vorba despre niste motive si mai demente: &quot;daca mananci carne esti exclus de la ...&quot;
    • +1 (1 vot)    
      there you go! (Miercuri, 12 decembrie 2007, 11:45)

      :-) [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      That&#39;s the point!<br/><br/>Ai dreptate!
    • 0 (0 voturi)    
      DA (Joi, 13 decembrie 2007, 10:47)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      subscriu
  • +3 (5 voturi)    
    Cam extrem (Miercuri, 12 decembrie 2007, 10:00)

    oana [anonim]

    Vegnismul e o varianta extremista de viata si nu cred ca e chiar sanatoasa, dupa cum se pretinde.Eliminarea completa a alimentatiei pe baza de carne nu e benefica oricui. Ar fi interesant de stiut de unde veganii isi procura necesarul de proteine si lipide . Mi-e greu sa cred ca aceste persoane vor ajunge sa fie mai sanatoase in timp decat restul, carentele de lipide si/sau proteine pot provoca afectiuni grave. Organsimul omului este conceput a fi omnivor, iar nu erbivor.
    • -2 (2 voturi)    
      Conceput de cine??? (Miercuri, 12 decembrie 2007, 17:42)

      Ilie [anonim] i-a raspuns lui oana

      ...Daca crezi ca omul e conceput de Dumnezeu ca omnivor te inseli. &lt;br/&gt;Din cate stiu eu Dumnezeu la facere le-a dat oamenilor ca hrana fructe si cereale.&lt;br/&gt;N-a spus niciodata sa mancam mortaciuni. &lt;br/&gt;Un animal indiferent cum este sacrificat, dupa ce moare este un cadavru. Iar cadaverina si putresceina care ia nastere este responsabila de perturbarea apararii naturale si aparitia cancerului.&lt;br/&gt;N-ar trebui sa dam vegetale - o hrana vie - la animale si noi sa mancam animalele. Aceasta este o hrana moarta la mana a doua, care nu mai regenereaza, ci imbolnaveste.
      • 0 (0 voturi)    
        intoleranta pe ambele sensuri (Marţi, 18 decembrie 2007, 22:44)

        Daca o dam anonima, ma semnez si eu [anonim] i-a raspuns lui Ilie

        Poate te documentezi mai bine, "din cate stiu eu" ;).

        Sunt niste studii care ar demonstra cum ca o alimentatie vegetariana (si nu vegan) ar reduce sansele de cancer, dar dupa ce am citit suficiente studii si "studii" am decis ca mai bine citesc benzi desenate data viitoare.

        Si daca vrei sa te mai documentezi cum e cu Dumnezeu care a lasat oamenii vegan, cauta si un articol cu parintii vegan, care si-au lasat copilul sugar sa moara de foame, nehranindu-l cu lapte matern. Ca deh, daca merele sunt bune pentru ei, copilu' ce-are?
        Cand decizi ce-i bun pentru tine, nu ai cum sa stii daca e bun si pentru cel de langa tine.

        Eu sunt vegetariana pentru ca vreau. Si punct. Ce atata protest, si fleacuri. Sau poate forma asta de protest are vreun ecou?!? Tacut eventual. Pe mine ma priveste ce-i in farfuria si in mintea mea, si acelasi lucru si pentru ceilalti.

        Si sunt de acord cu @Vegetarianism anti-grobian. E uimitor cat de intolerant e poporul care se vaicareste de discriminarea italienilor.
  • -1 (3 voturi)    
    da' aer avem voie sa respiram? (Miercuri, 12 decembrie 2007, 10:25)

    un om normal [anonim]

    da&#39; voi ce taiati de Craciun? noroc ca ro e o tara normala si ca ortodoxia nu e permisiva la ciudati.
  • +2 (6 voturi)    
    Vegetarianism anti-grobian (Miercuri, 12 decembrie 2007, 10:34)

    Fesenist old school [anonim]

    .<br/><br/><br/><br/>Sunt consumator ocazional de carne, insa numai cand merg la tara si mananc carne din curtea bunicilor. In rest, sunt vegetarian, fiind o dieta mult mai creativa si sanatoasa. Ideal ar fi sa trec pe produse vegetale integral, dar nu pot refuza niste bucate traditionale facute de bunica. <br/><br/>Ceea ce ma surprinde este provincialismul si agresivitatea romanului de rand, gregar, grobian si vulgar. Exista oameni in Romania pentru care vegetarianismul este ceva patologic, dezaxat. La fel si conceptia conform careia omorarea unei vietati este imorala. Sau refuzul contactului intim cu o persoana care consuma carne de animal. Lucruri ce pot fi intelese de un minim de bun simt. <br/><br/>Sunt constant surprins de lipsa de toleranta a romanilor intr-o chestiune atat de &quot;mica&quot;, precum alimentatia si implicatiile sale. Comentariile de mai sus si multe altele care vor urma sunt elocvente. <br/><br/>Dar sa nu uitam ca vin de la oameni care atunci cand merg la restaurant comanda fie pizza, fie cartofi prajiti cu gratar + cola, altceva nefiind capabili sa manance. De fapt, neavand imaginatia necesara. <br/><br/>PS: Prince e un kknr. <br/><br/><br/>.
  • +7 (7 voturi)    
    Inconstienta? (Miercuri, 12 decembrie 2007, 10:48)

    Whitemoon [anonim]

    In mare parte oamenii sunt constienti de ce mananca: E-uri, hormoni, etc, dar este o decizie personala si isi asuma personal alegerea. Sa mananc numai sanatos si sa traiesc 100 ani sau sa imi permit sa ma infrupt si din &quot;pacatele &quot; culinare, sa mananc daca imi place si alimente cu E-uri, bashca niste hormoni, etc pentru ca.... asa am pofta si sa traiesc 70 ani? :) Eu aleg a 2-a varianta. Cat despre vegani: foarte corect k sunt vegetarieni din principii morale dar sa mearga pana a refuza partenerii care mananca carne.... asta este chiar exagerat!!! Numai tine de principiu, ci ....de probleme cu tartacutza!
  • -1 (3 voturi)    
    ce nu inteleg (Miercuri, 12 decembrie 2007, 11:05)

    adi [anonim]

    deci la vegetarian nu se mai zice vegetarian se zice vegan??<br/><br/>sau veganul e un vegetarian care face sex doar cu vegetarieni?<br/><br/>sau veganul e o noua denumire cool, o alta mancare de peste
    • +3 (3 voturi)    
      vegan si vegetarian (Miercuri, 12 decembrie 2007, 11:48)

      corina [anonim] i-a raspuns lui adi

      un vegan este un vegetarian strict, care pe langa ca nu consuma nici un fel de produse ce au de a face cu animalele, nici macar nu poarta lucruri care au de a face cu ele (piele, blanuri)<br/>un vegetarian mai are optiunea de a fi si lacto-vegetarian, mare tradare in ochii unui vegan, caci ouale si lactatele sunt tot de natura animala, nu?! :))
    • +3 (3 voturi)    
      . (Miercuri, 12 decembrie 2007, 11:50)

      gonzo [anonim] i-a raspuns lui adi

      Din cate stiu eu, vegetarienii sunt cei care nu consuma carne deloc, iar veganii cei care nu consuma nici un fel de produs animal (carne, lapte, oua etc). N-are legatura cu sexul.
    • +5 (5 voturi)    
      vegan vs. vegetarian (Miercuri, 12 decembrie 2007, 12:01)

      mad [anonim] i-a raspuns lui adi

      Vegetarianul nu consuma carne. Veganul nu consuma nimic de provenienta animala, deci nici oua sau produse lactate. Lamurit?
  • +1 (3 voturi)    
    amricani (Miercuri, 12 decembrie 2007, 13:10)

    tot eu [anonim]

    americanii astia devin mai stupizi pe zi ce trece.cred ca o sa ajunga in iad toti acuzati de prostie si incultura.
  • +2 (4 voturi)    
    vegan (Miercuri, 12 decembrie 2007, 13:22)

    bros [anonim]

    Vegan-ul se deosebeste de vegetarian si prin faptul ca adera la o filosofie de viata, este un om implicat. Protestele cele mai rasunatoare impotriva testelor facute pe animale au fost organizate in ultimii ani de vegani. Sunt oameni care cred in drepturile animalelor.
  • 0 (2 voturi)    
    PTR United States Of America (Miercuri, 12 decembrie 2007, 14:06)

    Cornel [anonim]

    Ba stiti ceva, ia priviti voi la Prince asta cum arata in poza asta, ce vedeti voi masculin la asta in afara de paru de pe el, daca s-ar epila si s-ar tunde ar fi femeie in toata puterea cuvantului. Ba nene care esti in SUA si mananci carnuri tratate, du-te vere undeva la tara si creste-ti un porc cu furaje bune, nu-l clona apoi mai discutam. SUA a voastra va ia pe toti de prosti, de fapt majoritatea sunt prosti ca urmare a unui sondaj citit de mine de curand ca 40% tineri nu stiu sa citeasca, asa ca ce le mai trebuie lor sa invete ce sa manance si cum. Daca va zice cineva maine ca porumbul e facut din kkt nu mai mancati, asta ca aflati de la TV sau de la OPRAH. Hai ba get real.<br/>Nu am nimic cu vegetarienii, si-au ales o viata , fiecare face ce vrea cu viata lui dar mie unul mi se pare ca asta e un MOFT sau un fel de a arata ca tu esti DIFERIT fara de marea majoritate CARE E SUB TINE. Hai ba ca mi s-a luat cu d-alde voi astia cu figurile si cu basinile A LA BUFTEA ca daca nu aveai un ban in buzunar nu mai aveai figurile astea de 2 lei. Is curios daca voi astia vegetarieni care aveti copii, daca lor le dati carne si grasimi!?!?!?!?
    • 0 (0 voturi)    
      aha (Joi, 13 decembrie 2007, 10:58)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      :)))))<br/>&quot;veganii&quot;(ghilimelele au sens de ironie) astia ca si vegetarienii erau si ei oameni normali...pana cand s-au gandit ca ar fi mai fain sa gaseasca ceva cu care sa fie diferiti (nush de ce dar e o noua moda-sa fii diferit). Si asa ca au devenit &quot;vegani&quot; =)))) (btw prince e gay, poate ca daca ar fi straight ar arata mai masculin, desi lipsa carnii te slabeste cumplit) si acuma zic ca ne ofticam noi ca nu suntem ca ei =)))) asa superiori. JET d&#39;aici frustratilor. Cum dreq sa nu interactionezi cu unu pt ca mananca produse animale. Bine ca nu e criteriu de admitere in scoli sau de angajare. Imagine that.<br/><br/>Si hai ca ok...pana la urma vegetarienii nu omoara animale ca sa manance carne, e impotriva fiintei lor sa ia o viata, dar veganii sunt imbecili rau!
  • +1 (3 voturi)    
    &#351;i eu ... (Miercuri, 12 decembrie 2007, 14:38)

    mihai [anonim]

    De 17 ani s&#238;nt vegetarian, &#238;n Romania &#351;i pot s&#259; spun c&#259; m&#259; simt foarte bine. &#206;n ultima perioad&#259; am tendin&#355;a de a renun&#355;a &#351;i la lapte &#351;i ou&#259; deci merg spre linia &quot;vegan&#259;&quot;. Ideile cum c&#259; structura noastr&#259; nu este adaptat&#259; unui regim alimentar vegan e o mare prostie, s&#238;nt medic deci &#351;tiu ce vorbesc. E adev&#259;rat, faptul de a fii vegetarian este un argument &#238;n favoarea s&#259;n&#259;t&#259;&#355;ii, pe termen lung, dar aici s&#238;nt implica&#355;i de asemenea mul&#355;i al&#355;i factori.
    • +1 (1 vot)    
      intrebare, mihai (Miercuri, 12 decembrie 2007, 15:13)

      patti [anonim] i-a raspuns lui mihai

      mihai, de ce e gresit sa spui ca omul are structura omnivora? si la ce factori te referi cu privire la efectele sanatoase ale stilului de viata vegetarian?
      • -1 (1 vot)    
        Omul este la origine vegetarian... (Miercuri, 12 decembrie 2007, 17:19)

        Ilie [anonim] i-a raspuns lui patti

        Omnivor a devenit pe parcurs.<br/>Dumnezeu la facere a recomandat vegetale (fructe, cereale, legume, nuci). Introducerea mortaciunilor (cadavre) in alimentatie apartine omului. Dumnezeu a ingaduit acest lucru din cauza incapatanarii omului, dar a recomandat sa se faca macar deosebirea intre animale curate si necurate. <br/>Pentru a fi de folos omului, hrana vegetala ar trebui sa fie cat mai putin prelucrata, mai ales termic, deoarece se distrug substantele bioactive necesare regenerarii organismului. Avem nevoie de o &quot;hrana vie&quot;, intr-o forma cat mai naturala si integrala. Vezi www.adiocancer.de.vu
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Joi, 13 decembrie 2007, 11:02)

      marius [anonim] i-a raspuns lui mihai

      daca esti medic asta nu implica sa stii despre ce vorbesti ;)
  • +1 (1 vot)    
    intrebare (Miercuri, 12 decembrie 2007, 15:07)

    CelCeCiteste [anonim]

    Oare mamele vegane alapteaza?
    • -1 (1 vot)    
      @CelCeCiteste (Miercuri, 12 decembrie 2007, 15:44)

      Manole Buican [anonim] i-a raspuns lui CelCeCiteste

      Nu, mamele vegane nu alapteaza, pentru ca ele nu nasc pui. Ele fac seminte, care ulterior sunt folosite la reproductie. De fapt veganii nu mai sunt mamifere. Ei isi hranesc puii printr-un fel de fotosinteza. Eu nu sunt medic (ca mihai), dar stiu... :)) :)) :))!!! (de unde dracu au impresia medicii ca stiu ei ce-i mai bine pentru alimentatia omului cand Dumnezeu l-a lasat pe om omnivor?)
    • 0 (0 voturi)    
      =)))))) (Joi, 13 decembrie 2007, 11:04)

      marius [anonim] i-a raspuns lui CelCeCiteste

      bwaaaahahahahahahahaha<br/>si daca alapteaza rezulta ca pruncii nu pot fi vegani =))))) deci vor fi respinsi de propriile mame. asta daca nu cumva alapteaza cu lapte de soia =))))<br/><br/>cel mai tare post pana acum...
      • 0 (0 voturi)    
        cea mai tare aberatie (Miercuri, 19 decembrie 2007, 22:21)

        anemona [anonim] i-a raspuns lui marius

        vaca e natural sa isi alapteze vitelul, ce nu e natural e sa beti voi laptele vitelului. la fel si maam si toate mamiferele, e normal sa isi alapteze puii. NICIUN alt animal nu mai bea lapte dupa ce trece de perioada prunciei, asta nu va da de gandit?????
        • 0 (0 voturi)    
          gresesti.... (Vineri, 11 ianuarie 2008, 20:32)

          maria [anonim] i-a raspuns lui anemona

          doar ca sa stii, si animalele mature consuma lapte daca au ocazia; cunosc acest aspect nu pt ca am citit in "studii" ci pt ca am trait la tara si le-am vazut cu ochii mei consumand
  • -2 (2 voturi)    
    :))))))))))))) (Miercuri, 12 decembrie 2007, 15:31)

    tot eu [anonim]

    :))))))))))))))))))))))))
  • -1 (1 vot)    
    Prazul lu' Terente (Miercuri, 12 decembrie 2007, 16:33)

    Terente [anonim]

    Deci daca nu au voie sa bage in ei carne... o simpla intrebare...dragoste fac doar cu vibratorul... si cu prazul? Ma scuzati ca am aruncat aceasta intrebare grea.:))
  • 0 (0 voturi)    
    fiecarui i-ar trebui un undeva in Africa (Miercuri, 12 decembrie 2007, 20:02)

    nume [anonim]

    Vedeti la ce se ajunge daca nu avem treaba si stam acasa gandindu-ne la prostii?
  • 0 (0 voturi)    
    furtuna intr-un pahar cu apa (Joi, 13 decembrie 2007, 14:47)

    KMLon [anonim]

    eu ceva tot am invatzat. de maine mananc numai gulii
  • 0 (0 voturi)    
    Nothing personal (Vineri, 21 decembrie 2007, 16:58)

    Tyna [anonim]

    Mai, oameni buni, ati luat-o razna! Dar de cand va intereseaza pe voi ce mananca altii? Ingrijiti-va mai bine de voi insiva si lasati veganii si vegetarienii sa manance ce vor, si omnivorii la fel! Eu sunt vegetariana (nu vegan) de la 3 ani si asta nu de fitze, cum se spune, si nici pt. ca fac yoga sau mai stiu eu ce, ci pt. ca pur si simplu dau afara daca pun carne in gura! Ce ii intereseaza pe altii daca eu nu sunt sanatoasa? A propos, ultimele analize aratau ca sunt perfect sanatoasa (poate din cauza ca, ocazional, consum carne de peste?!).Mancati fratilor fiecare ce vreti si ce va cade bine. Voi stiti cel mai bine ce e mai bun pt. voi.Traiti asa cum vreti!Omul e ceea ce alege sa fie!
  • 0 (0 voturi)    
    In atentia veganofobilor (Vineri, 6 noiembrie 2009, 15:13)

    econinja [anonim]

    Cititi cartea :Studiul China scrisa de medicul cercetator de renume:Cholin Chambpell si vizitati urmatoarele siteuri google.ro::vegan powerlifting,vegan dog food sa vedeti ca si cainii pot fi Vegani si in realitate sunt:carnivori SI frugivori, deasemenea:vegandbodybuilding.com , nu mai insir lista culturistilor/telor de talie mare,halterifililor/lelor,si tutoror campionilor/nelor mondialie de sporturi de forta si:VEGANI si unii vegetarieni.Si eu practic sportul de forta de ridicat greutati in stil rusesc:kettlebell sau giria si sunt Vegan.Tragedia este ca veganofobii care scriu impotriva Veganilor aici cat si in alte locuri sunt ata de indoctrinati cum ca:"numai carnea da forta"incat este greu sa accepte ce e noi,si apare :intoleranta,agresivitatea specific romaneasca fata de tot ce e nou.Nu i mi pun mintea cu cei de aici ca nu merita,cei de genul celor care spun ca femeile Vegane"nu au"cu ce alapta,si toti batjocoristii carnivori care de parca as lua lor hrana si viata ...
    In fond aici e vorba de VEGASEXUALI si NU CRED CA ESTE DE COMPETENTA VREUNUI carnivor sa judece cu cine facem dragoste,asa cum nu intru nici eu in viata lor sa judec cu cine fac ei dragoste.
    Dupa ce ati citit cartea respectiva si va uitati la cele scrise de mine:sa veniti si sa judecati.Pana atunci:lectura placuta.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri