Sase secrete ale celor in industria produselor de slabit 

de Veronica Radulescu     HotNews.ro
Joi, 31 iulie 2008, 5:53 Life | Natural

Cura de slabire - prietena noastra pe viata
Foto: americanfeast.com
Industria produselor de slabit este din ce in ce mai infloritoare. Fie ca vorbim despre diverse plante, fie despre aparatele minune care te ajuta sa slabesti si atunci cand dormi, se va gasi intotdeauna cineva sa le cumpere. Oamenii le incearca, sperand ca de data asta vor da rezultat.

Inainte de a deschide portofelul, gandeste-te ca, din milioane de persoane care cumpara aceste produse, foarte putine reusesc sa slabeasca si sa se mentina. Majoritatea contribuie insa la cresterea acestei industrii. Daca nu vrei sa te numeri printre cei pacaliti, afla secretele celor din industria produselor de slabit.

Multe dintre reclamele la produsele de slabit sunt mincinoase. Sa nu crezi tot ce citesti sau vezi la televizor! Potrivit unui raport intocmit de Federal Trade Commission, din SUA, din 300 de reclame difuzate in mass-media, peste jumatate promiteau ca produsul sau serviciul respectiv ofera mai mult decat poate. Consumatorii sunt sfatuiti sa priveasca astfel de reclame cu mai mult scepticism, mai ales daca le promit ca „vor slabi foarte repede”, „fara sa fie nevoiti sa faca sport” si ca „pot manca dupa pofta inimii”. Astfel de formule sunt doar momeli ale celor care concep reclamele, pentru a-si vinde produsul.

Chiar daca au fost folosite formule gen: „s-a dovedit stiintific” sau „medicii recomanda” nu inseamna ca produsele respective dau rezultate.
Multi producatori pretind ca au testat produsele in centre medicale de prestigiu, fara a preciza insa unde. Ce inseamna de fapt cand un produs pretinde ca este descoperit, recomandat sau aprobat de un specialist? Ca nu este nicio baza stiintifica in spatele a ceea ce pretind dr. X. Cei care sunt de meserie isi dau repede seama ca este un fals sau ca un savant nu ar fi acceptat niciodata sa fie implicata in asa ceva.

Marturiile unora nu garanteaza succesul produsului respectiv.
Te-ai obisnuit deja sa vezi in reclame una-doua persoane care povestesc exact ceea ce vrea sa auda cumparatorul: cat de mult le-a ajutat produsul respectiv si ce mult le-a schimbat viata. Tot aici apare si celebra ipostaza „inainte si dupa”. Nu trebuie sa lucrezi in domeniu pentru a-ti da seama cum sunt facute pozele: „inainte” apare o persoana dolofana, adusa de spate, nepieptanata, cu o mimica neutra, imbracata cu haine demodate, in timp ce „dupa” apare una supla, cu pieptul scos in fata, zambitoare,  imbracata cu haine la moda, coafata etc.  

Autoritatile americane sustin ca exista si cazuri in care companiile angajeaza persoane pe care le platesc sa se ingrase cateva kilograme, tocmai pentru a realiza acele fotografii. Diferenta este ca pozele de „dupa” sunt, de fapt, cele de dinainte, in care oamenii nu s-au apucat inca de mancat.

Doar pentru ca se vinde in farmacii sau la plafar nu inseamna ca produsul este sigur si ca face ceea ce promite.
In plus, nici cuvinte gen „natural” sau „din plante” nu garanteaza ca este sigur. Consumatorii presupun ca, daca produsul este natural, nu are cum sa le faca rau. Ei bine, nu-i chiar asa. Cei care au probleme mari cu greutatea au si probleme de sanatate, iar daca nu stiu in ce fel poate influenta acest produs bolile de care sufera, mai bine nu il cumpara.  

Un astfel de exemplu poate fi efedra - un produs vegetal folosit astazi atat ca energizant, cat si pentru slabit. El actioneaza asupra creierului si da stari de nervozitate, tahicardie si produce dilatatia temporara a bronhiilor, ceea ce usureaza respiratia la persoanele care sufera de boli respiratorii. Peste 150 de americani si-au gasit sfarsitul dupa ce au incercat sa slabeasca, folosind acest supliment alimentar.

Nu exista niciun medicament minune.  
Multi dintre nutritionisti isi pun toate sperantele in medicamente miraculoase care promit ca „ard”, „blocheaza” sau „elimina” grasimea din organism, insa oamenii de stiinta ii contrazic: unele pastile pot influenta pofta de mancare, insa au foarte multe efecte adverse. Multe dau dependenta si pot avea efecte negative asupra inimii si sistemului nervos central.  

Si daca-si fac efectul, minunea nu tine o vesnicie.
Nu e nevoie sa-ti mai spunem ca daca reusesti sa slabesti cu ajutorul unui produs, risti sa te ingrasi la loc foarte repede si iti va fi si mai greu data viitoare cand incerci sa slabesti. In ultimii ani s-au publicat sute de carti de slabit. Daca vreuna dintre ele ar fi avut efect pe tremen lung, nu ar mai fi fost nevoie de celelalte, spun specialistii.

Sursa: bankrate.com























23999 vizualizari

  • -1 (3 voturi)    
    ce stire vaga (Joi, 31 iulie 2008, 9:47)

    horea [anonim]

    ce stire in doru leli de fapt nu zice nimic clar.
    Exista o formula simpla cate calorii introduci in organism, cata energie consumi , e simplu
    • 0 (0 voturi)    
      stirea e buna (Joi, 31 iulie 2008, 19:04)

      belea [utilizator] i-a raspuns lui horea

      nu tot ce introduci in organism este asimilat. Unii retin 90% din nutrimente si se ingrasa ca porcii din nimic.. altii retin 10%, mananca, ca porcii si raman slabi.

      In plus stirea e buna, pt ca explica pacaleala produselor de slabit.
      • 0 (0 voturi)    
        asa-i (Sâmbătă, 9 august 2008, 0:00)

        Diva [utilizator] i-a raspuns lui belea

        sa stii ca ai dreptate
        io sunt in cazul celor care mananca mult si nu se vede deloc
        in schimb am avut o proietena caresaptamani intregi a tinut cure si nimic nu s-a vazut darca se ingrasa din apa chioara


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi