Va invitam la Muzeul National de Istorie Naturala ”Grigore Antipa”, in data de 25 septembrie 2015, la Noaptea Cercetatorilor. Evenimentul, al carui scop este promovarea cercetarii in randul publicului larg, se va desfasura intre orele 17.00 si 21.00, si va cuprinde urmatoarele activitati:

1.Kitchen Science - Cum putem sa extragem ADN din fructe?- Alexandra Levarda, Larisa Dumitrescu, Mihaela Vadana, Alberto Martinez Gandara

2.DNA bracelets - Sa purtam o bratara cu secventa de ADN a animalului preferat- Alexandra Levarda, Larisa Dumitrescu, Mihaela Vadana, Alberto Martinez Gandara

3.De ce anume are nevoie un zoolog in deplasarile pe teren?- Dr. Oana Popa, Dr. Elena Iulia Iorgu, Dr. Ana Maria Krapal

4.Lumea fascinanta a molustelor- Dr. Oana Popa, Dr. Ana Maria Krapal

5.Lumea insectelor- Dr. Elena Iulia Iorgu, Dr. Ionut Iorgu

6.Demonstratie de preparare a insectelor dupa standarde stiintifice si muzeale- coordonator Dr. Melanya Stan

7.Prezentarea unor specii de fluturi din colectiile stiintifice. Descrierea capcanei cu feromoni- Dr. Mihai Stanescu

8.Viata vazuta prin opt ochi (cine sunt paianjenii, scorpionii si rudele lor)- Drd. Liviu Moscaliuc

9.Prepararea si identificarea insectelor necrofage- Drd. Lavinia Iancu

10.Creaturile din perna pe care dormi - acarienii si paduchii de pene- Dr. Costica Adam, Dr. Gabriel Chisamera, Dr. Cristina Constantinescu

11. Auditii, sunete de insecte (Orthoptera)- Dr. Ionut Iorgu

12.Taxidermia, intre original si replica- Radu Pana

13.Amintiri din calatoriile in lumea celor cu colti si solzi- Drd. Tiberiu Sahlean

14.180 de ani de ornitologie la Muzeul ”Grigore Antipa”- dr. Angela Petrescu

15.Inotatorii iscusiti - incursiune in lumea subacvatica a crustaceelor- Dr. Iorgu Petrescu, Drd. Ana-Maria Petrescu

Muzeul National de Istorie Naturala ”Grigore Antipa” ofera vizitatorilor in premiera o aplicatie de realitate virtuala, ce poate fi testata cu ajutorul unei perechi de ochelari 3D, chiar in incinta muzeului.

In interiorul aplicatiei, utilizatorul poate alege, daca vrea, sa priveasca lumea din perspectiva unui paianjen sau a unui scorpion, pentru a explora interiorul unei camere in care trebuie sa isi urmareasca prada

In acest interval, expozitia permanenta a muzeului va fi inchisa publicului.

Participarea la Noaptea Cercetatorilor este gratuita!

Va asteptam la Muzeul National de Istorie Naturala ”Grigore Antipa”, sa experimentati meseria de cercetator si sa va descoperiti pasiunea!

Detalii: www.antipa.ro si pe pagina de Facebook a Muzeului National de Istorie Naturala ”Grigore Antipa": www.facebook.com/muzeulantipa.

Parteneri media: EmailWing, MediaIQ, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Orasul Meu, Gradinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, Salut Bucuresti, inParc, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mamica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Informatii suplimentare despre programe: Florentina Purdescu, sef birou Relatii Publice, Marketing Cultural si Programe Educationale, e-mail: florentinap@antipa.ro , tel: 0729.074.127.