Marsul pentru Normalitate organizat de Noua Dreapta: Manifestantii - pro-valori familie traditionala si anti-propaganda gay

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 iunie 2016, 16:30 Life | Prin oraş

Marsul pentru Normalitate organziat de Noua Dreapta
Foto: Agerpres
Editia din acest an a Marsului pentru Normalitate, organizata de Asociatia Noua Dreapta, a avut loc, sambata, la ora 12.00, in Bucuresti, pe traseul Piata Victoriei-Dealul Patriarhiei, participantii promovand valorile familiei traditionale si insistand pe ideea casatoriei dintre un barbat si o femeie, relateaza Mediafax.

Participantii la Marsul pentru Normalitate, organizat de Asociatia Noua Dreapta, s-au strans in Piata Victoriei intre orele 11.30 -12.00, ulterior mergand pe traseul: Piata Victoriei - parcare TNT - Calea Victoriei - Piata Natiunilor Unite, stanga Splaiul Independentei - capatul tramvaielor 32 - Aleea Dealul Mitropoliei.

Militantii de la Noua Dreapta le-au cerut bucurestenilor sa se alature marsului pentru a apara valorile familiei traditionale, dar si pentru a fi solidari cu o familie de romani din Marea Britanie ai carei copii au fost incredintati spre adoptie unui cuplu de homosexuali. "Participand la acest mars va implicati activ in afirmarea valorilor traditionale si crestine ale poporului nostru", a fost deviza marsului, in afisul evenimentului postat pe pagina de internet Noua Dreapta.

Marsul are caracter protestatar, fiind organizat chiar inaintea Marsului Diversitatii, care incheie "Bucharest Pride", festivalul drepturilor si culturii persoanelor lesbiene, gay, bisexuale si trans (LGBT) din Romania.

Sloganul marsului organizat sambata a fost "Familia este intemeiata pe casatoria dintre un barbat si o femeie", dar participantii au marsaluit si pentru sustinerea cazului familiei Barbu, familia de romani din Marea Britanie ai caror copii au fost dati spre adoptie unui cuplu britanic gay. Majoritatea participantilor purtau tricouri cu insemnele Partidului Noua Dreapta. Dintre cele maxim 100 de persoane, au venit si persoane particulare care nu purtau insemne.

Manifestantii au venit insotiti de pancarte pe care scria "3 milioane sustin normalitatea", facand referire la semnatarii petitiei de pe Internet pentru modificarea art. 48 alineatul 1 din Constitutia Romaniei care defineste casatoria, dorindu-se definirea casatoriei ca "uniunea dintre un barbat si o femeie". De asemenea, acestia au avut si pancarte cu mesaje precum: "Familia traditionala e in pericol. Veniti sa o aparam!", sau "Spune nu casatoriilor si adoptiilor homosexuale!".

Participantii au fost majoritar membri ai Partidului Noua Dreapta, care au arborat steagul partidului si steagul Romaniei.


Sursa foto: Agerpres

Presedintele Partidului Noua Dreapta, Tudor Ionescu, a declarat pentru Mediafax ca participarea sa la mars este menita sa sustina cauzele tuturor familiilor normale, ca societatea romaneasca este crestina si trebuie intemeiata pe valori crestine: "Noua Dreapta organizeaza si in acest an marsul normalitatii pentru familia intemeiata pe casatoria dintre un barbat si o femeie. Marsul nostru este cu atat mai important cu cat in acest an, organizatiile homosexualilor au cerut in mod explicit casatorii homosexuale, casatorii intre persoane de acelasi sex, or aceasta este clar o provocare in contextul in care 3 milioane de romani au semnat de putin timp pentru definirea in Constitutie a familiei ca fiind intemeiata pe casatoria dintre un barbat si o femeie. De asemenea, aceasta definitie a familiei se regaseste si in programul Partidului Noua Dreapta, la punctul 13, acolo unde spune ca PND sustine familia intemeiata pe casatoria dintre un barbat si o femeie. In acest an suntem in strada si pentru a ne manifesta solidaritatea si cu familia lui Florin Barbu ai carui copii au fost dati spre adoptie unui asa-zis cuplu de homosexuali britanici de catre o instanta de judecata din Marea Britanie. Suntem aici pentru a-l asigura ca nu e singur, ca romanii sunt alaturi de el si ca lupta continua si ca, cu ajutorul lui Dumnezeu, isi va strange copiii in brate in curand", a declarat Tudor Ionescu.

In plus, intrebat daca mai sunt si alte cazuri similare cu cel al familiei Barbu, Tudor Ionescu a declarat pentru Mediafax: "Din pacate, ieri am avut cazul familiei Bodnariu, astazi avem cazul familiei Barbu, iar maine putem avea mii de alte cazuri similare pentru ca in afara granitelor traiesc peste 5 milioane de romani si toti copiii lor sunt in pericol. Oricare dintre copiii romani din exil, din diaspora, poate impartasi soarta copiilor familiei Barbu pentru ca discutam de niste state vest-europene unde valorile etice au slabit foarte mult in ultimii zeci de ani, unde crestinismul a slabit foarte mult in ultimii zeci de ani. Consecinta este tocmai aceasta existenta a unor sisteme de norme juridice, a unor sisteme legislative de-a dreptul anticrestenie, iar efectele le putem vedea cu ochiul liber. Avem cazul Bodnariu, avem cazul familiei Barbu si fereasca Dumnezeu, mai putem avea sute si mii de astfel de cazuri. Lansam romanilor din exil chemarea de a veni in tara pentru ca indiferent daca aici ar castiga mult mai putini bani, totusi aici si-ar putea creste copii in siguranta, ar putea fi tara lor, acasa. Daca vor ramene in exil, ma tem ca ei nu sunt in siguranta, familiile lor nu sunt in siguranta si copiii lor nu sunt in siguranta".

Tudor Ionescu a mai mentionat si la cati participanti se asteapta la acest protest: "Vor participa atatia oameni cati cred in valorile familiei traditionale. Mai important decat numarul participantilor este motivatia si sistemul de valori al celor care se alatura Marsului Nomalitatii in fiecare an".

Intrebat ce masuri ar trebui lua statul roman pentru a solutiona aceste chestiuni, Tudor Ionescu a precizat: "Statul roman a avut o victorie in cazul familiei Bodnariu. Statul roman poate sa faca acelasi lucru pentru ca vorbim de niste functionari care sunt platiti din bugetul de stat. Toti contribum la acest buget. Sunt oameni pe care noi ii platim si nu trebuie sa faca nimic mai mult decat au facut in cazul familiei Bodnariu. Insa, cu siguranta, angajatii, personalul, ambasadele Romaniei in strainatate, angajatii consulatelor Romaniei trebuie sa fie mult mai activi si mai proactivi. Aceste cazuri se vor multiplic. Nu ne dorim ca copiii nostri sa ajunga pe mana homosexualilor. Copiii romanilor trebuie sa ramana in familiile lor, sa primeasca o educatie atat din partea unui tata si a unei mame, sa primeasca o educatie crestina. Chiar daca statul roman e laic, majoritatea poporului roman este crestina. Este normal ca si sistemul de norme juridice sa fie tot de inspiratie crestina ca sa raspunda valorilor si nevoilor acestei majoritati crestine din Romania", a conchis liderul PND.

Pe de alta parte, de la protest nu au lipsit nici familiile. O familie din Hunedoara a venit special in Bucuresti pentru a participa la acest mars, fiind insotita de fiica acesteia, in varsta de 4 ani. Tatal familiei a explicat ca distanta de 400 de km nu a contat, punctand ca participarea vine din dorinta readucerii normalitatii: "La ora actuala s-a deviat de la traditia crestina, de la familia normala si de la casatoria dintre un barbat si o femeie", a precizat acesta.

De asemenea, au fost prezente si familii nucleare din Bucuresti, dar si tineri costumati in haine tip army, de camuflaj, cu camasi kaki.

"Din pacate este necesar ca reactie la propaganda homosexuala. Nu cred ca trebuie lasati sa faca propaganda nestingheriti. Trebuie sa existe macar anticorpi ai societatii care sa reatcioneze la aceste elemente", a declarat un protestatar, tata a doua adolescente, venit cu familia sa la protest pentru a sustine ideile acestui mars.

Un participant care purta tricoul cu logo-ul Noua Dreapta a recitat in timpul protestului, la microfon, rugaciunea "Tatal Nostru", scandand: "Romania, tara ortodoxa!". Protestatarii au mai scandat: "Salvati familia traditionala!". "Homosexualii sunt bolnavi!", a declarat un participant radical la protest.

Protestul a fost supravegheat de jandarmi, dar si de agenti de securitate ai Partidului Noua Dreapta. Marsul a pornit la ora 12.30 de la Piata Victoriei si se incheie pe Dealul Mitropoliei, unde participantii vor sustine discursuri.


Citeste mai multe despre   























Citeste pe Stirile ProTV

Un indian a cunoscut o romanca pe net, s-a indragostit de ea si a cerut-o de sotie. Ce facut tanara dupa ce a primit inelul

Dragostea n-a fost doar oarba, ci si paguboasa pentru un barbat stabilit in Dubai, caruia i-a furat inima o tanara olteanca. Credul, omul a cerut-o de nevasta si i-a facut daruri scumpe, dar ea era interesata numai de portofelul barbatului.

6515 vizualizari

  • -9 (59 voturi)    
    Oameni rai la suflet (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 16:40)

    Robert M [utilizator]

    Astia sunt rai pentru ca iubesc familia si normalitatea.
    Oamenii buni la suflet sustin anormalitatea de orice fel si relatiile atipice si interzicerea ortodoxismului.
    Religia romanilor nu este pe placul strainilor refugiati.
    • +9 (13 voturi)    
      care e normalitatea? (Duminică, 26 iunie 2016, 11:18)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      aproape jumatate din populatie inca mai crede ca soarele se invarte in jurul pamantului. mai mult de jumatate au buda in fundul curtii, nu au baie si se spala pe dinti cand ii prinde ploaia cu gura deschisa.
      romanii ortodocsi, "buni la suflet" au o tara plina de orfelinate cu copii maltratati, drogati si infometati, dar construiesc zilnic biserici...

      daca ne-am increde in normalitatea lor am trai in continuare in pesteri. milioane de ipocriti habotnici care ar trebui stransi la un loc si lasati sa se guverneze singuri.. in cativa ani selectia naturala ar rezolva problema.
      • +1 (1 vot)    
        nu le spune (Luni, 27 iunie 2016, 2:05)

        mavis [anonim] i-a raspuns lui pehash

        ca religia este plina de mituri ca ii ia tremuratu' de la genunchi in sus
  • +13 (59 voturi)    
    Valorile traditionale si crestine (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 16:47)

    mitg [utilizator]

    Ce gluma buna!
    De crestini ce suntem furam toti, din momentul in care ajungem in functie.
    Ce valori crestine avem noi in Romania in practica?
    • +3 (17 voturi)    
      Niciuna, dar trebuie sa pari ca le ai, (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 18:45)

      parol_monsher [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ca sa te voteze prostii, asa castiga PSD-ul.
    • -6 (18 voturi)    
      Neamu'lu'popescu... (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 20:15)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Din pacate pushtiulica,facebuciu nu-ti creste intelectu".
      Sa-ti explic.
      Exista o valoare traditionala mostenita,.
      Pe intelesul tau,este cea provenita din neam,bunici,strabunici,etc.Acolo unde inveti prima oara notiunea de cinste,cuvant,etc.
      Traditia crestina,e cea in care ai fost botezat apoi invatat sa te rogi,
      Daca tot neamul tau de Ionesti,Popesti,etc fura,nu generaliza la nivel de tara si nu dispera.
      Exista DNA si judecata.
  • +2 (60 voturi)    
    Urmeaza (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 16:54)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Riposta anormalitatii :
    -Parade gay cu dildo-uri impletite pe cap si insemne porno explicite pe bulevarde principale in vazul copiilor
    - la TV homosexualii vor fi promovati in principalele emisiuni cu rating maxim
    - Emisiuni si filme explicite vor fi aduse la ore de mare audienta
  • +21 (57 voturi)    
    Lol (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 16:58)

    HP [utilizator]

    Pe cand un mars facut de ND impotriva violentei domestice, a discriminarii, a abandonului copiilor in centre de plasament, a consumului de alcool in mediul rural ?

    Sau astea nu sunt "valori crestine" ?
    • -2 (16 voturi)    
      Ce gluma buna! (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 22:02)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Pe cand un mars al diversitatii impotriva violentei domestice, abandonului copiilor si consunului de alcool si droguri in mediul rural si URBAN? Sau astea nu sint valori LGBT?
      Ups, pai stai vezi ca nu pea poti sa lasi cluburile LGBT fara alcool si droguri...Hai mai usor cu ultimul slogan.
      • +4 (10 voturi)    
        Mda (Duminică, 26 iunie 2016, 10:29)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

        Nu, nu sunt valori LGBT. Iar LGBT nu fac marsuri pentru valori, crestine sau nu, ci pentru drepturi egale pentru toti cetatenii platitori de taxe si impozite.
        • 0 (8 voturi)    
          ? (Duminică, 26 iunie 2016, 15:01)

          EugenEugen1 [anonim] i-a raspuns lui HP

          Si care sunt drepturile de care zici tu ca nu beneficiezi?
          • 0 (8 voturi)    
            ? (Duminică, 26 iunie 2016, 15:26)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui EugenEugen1

            Este vorba despre dreptul la casatorie la ofiterul starii civile, ceea ce nu permite ulterior recuperarea unor bunuri patrimoniale, partaj, etc.

            Apoi dreptul la adoptie, ceea ce reprezinta in anumite cazuri o trauma majora pentru un adult casatorit, daca nu poate creste copii pe care sa-i iubeasca, la fel ca orice cuplu normal.
    • +1 (17 voturi)    
      si cine ti-a zis sau de unde... (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 22:40)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui HP

      ai dedus tu ca abandonul copiilor, consumul de alcool, violenta domestica, etc, sunt :valori crestine"?!..Esti un ignorant ***** care probabil ca asa a auzit de la noii sai "prieteni" mancatori de shaorma si chebab.

      Ai participat la vreo slujba in care preotul a indemnat la asa ceva?...Nu inteleg de ce crezi ca daca arunci cu noroi aiurea asta te face mai "destept"...

      Ai citit undeva in Noul Testament de indemnari in a comite asa ceva?...Normal ca nu ai citit, dar in schimb iti dai cu parerea aiurea in tramvai!..Hai sictir de-a icea, cum ar zice prietenii tai....
      • +3 (7 voturi)    
        Lol (Duminică, 26 iunie 2016, 10:30)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

        E vorba de ipocrizie, mai ///.

        Mai precis, in loc sa-i arda pe crestini ce face homosexualul la el acasa, sau ce drepturi are - poate ar fi mai indicat sa-si vada de treaba, si daca tot are chef de proteste, sa se ocupe de problemele cu adevarat importante.
        • 0 (8 voturi)    
          ? (Duminică, 26 iunie 2016, 15:03)

          EugenEugen1 [anonim] i-a raspuns lui HP

          La care drepturi faci referire? Ce drepturi civile iti sunt incalcate in Romania?
  • +15 (23 voturi)    
    Tembelisme (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 17:20)

    Andradda [utilizator]

    "au fost prezente si familii nucleare din Bucuresti"
  • +5 (55 voturi)    
    lipsa de informatie (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 17:23)

    Francisc 1 [utilizator]

    te face sa votezi brexit , maine o sa se faca un mars impotriva celor carora le plac roscatele ( nu radeti in evul mediu nu erau vazute cu ochi buni ).Daca scoala si-ar face datoria si ar informa oamenii ca exista si alte preferinte cu care te nasti si nu se face ' propaganda
    ' auzi tampenie , nu s-ar mai speria lumea de cei care nu sunt exact ca ei.
    • +2 (18 voturi)    
      Tembela este parada... (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 19:06)

      C.C. (Cinste Coposu) [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      parada gay, care nu face decat sa incinga spiritele si sa incite la violenta, in locul unui mars linistit, un mars al tacerii, cu oameni imbracati decent, care sa arate ca exista drepturi cu care te nasti; oricum, de aici si pana la adoptii este vid, adica nu este posibil sa pui un copil intr-o astfel de "familie", fiindca ii distrugi orice intelegere despre lume si despre sine!
      • +2 (6 voturi)    
        clar (Duminică, 26 iunie 2016, 11:22)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui C.C. (Cinste Coposu)

        "nu este posibil" pentru ca ai mintea prea incuiata. de fapt este posibil si sunt destule studii in tari civilizate care au demonstrat ca nu "ii distrugi orice intelegere", din contra, au sanse mai mari in viata. incomparabil mai mari decat au orfanii crescuti de crestinii ortodocsi din Romania.
    • -2 (18 voturi)    
      Propaganda, spalare pe creier, negarea realitatii (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 19:12)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Propaganda este ca homosexualitatea e ceva normal, firesc, natural.

      Propaganda pune preferinta sexuala a unui barbat pentru un sex sau altul in aceeasi categorie cu preferinta pentru o inghetata cu vanilie sau una cu ciocolata.

      Pe cand adevarul, atat de banal, indubitabil, nebazat pe vreo dogma si imun la orice fel de contra-argument incat nu poate trece de cenzura Hotnews, este ca o utilizare a unui organ sexual masculin pentru o relatie sexuala cu un barbat e la fel de normala, fireasca, naturala precum utilizarea mainilor pentru a te deplasa dintr-un loc in altul. Adica deloc normala, fireasca, naturala.
      • +4 (10 voturi)    
        Nu (Duminică, 26 iunie 2016, 10:32)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        Nu bre, propaganda nu este despre ceea ce crezi tu ca e firesc sau normal, ci pentru acceptarea unui FAPT, si anume ca homosexualii au FIX aceleasi drepturi civile ca restul.
        • +1 (1 vot)    
          Desigur ca au aceleasi drepturi (Luni, 27 iunie 2016, 0:58)

          mcris [utilizator] i-a raspuns lui HP

          In Constitutie (de exemplu) nu se specifica nimic despre homosexuali, deci nu e nicio discriminare. Problema lor e ca ei vor drepturi *speciale*, ceeace este inadmisibil.
    • +3 (11 voturi)    
      Roscatele (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 19:35)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      in Evul Mediu , in Venetia, erau vazute cu ochi foarte buni. Chiar pofticosi !
    • -4 (16 voturi)    
      Pedoflexit (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 20:01)

      EugenEugen1 [anonim] i-a raspuns lui Francisc 1

      Pedofilii au alte preferinte, cu care se nasc. Dupa aceeasi logica, nu trebuie sa-i acceptam si pe ei ca parte din normalitate?
      • 0 (10 voturi)    
        Nu (Duminică, 26 iunie 2016, 10:34)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui EugenEugen1

        Nu, pentru ca in cazul pedofililor, exista niste victime ale violentei sexuale, care sunt copiii sau minorii.

        Mai mult, pedofilia este considerata ca infractiune.

        N-au nicio legatura una cu alta.

        Daca tot vrei sa faci legaturi tampite - poate ar trebui sa ii scoatem in afara legii pe toti crestinii, si religia in general.
  • -8 (44 voturi)    
    Parada Gay (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 18:02)

    ViorelGeorgescu1 [anonim]

    Familia este o formă socială de bază, realizată prin căsătorie sau concubinaj neformal, care unește un bărbat şi o femeie (părinți) și pe descendenții acestora (copiii necăsătoriți).
    restul manifestarilor sant anormale si daunatoare
    • +1 (15 voturi)    
      Să mă scuzi, (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 21:49)

      grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui ViorelGeorgescu1

      dar în formula ta de concubinaj neformal intră și adulterul?
    • -1 (15 voturi)    
      Tu traiesti intr-un balon? (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 23:06)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui ViorelGeorgescu1

      Familial?
  • +2 (20 voturi)    
    Marsul pentru normalitate (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 18:23)

    ViorelGeorgescu1 [anonim]

    Militati si luptati pentru o familie NORMALA ..
    Familia este o formă socială de bază, realizată prin căsătorie sau concubinaj neformal, care unește un bărbat şi o femeie (părinți) și pe descendenții acestora (copiii necăsătoriți).
    • -3 (17 voturi)    
      Lol (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 22:32)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui ViorelGeorgescu1

      Pai du-te bre si inmulteste-te crestineste. Cine te impiedica ?
      • +4 (16 voturi)    
        Lol (Duminică, 26 iunie 2016, 0:39)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Se teme ca intr-o zi va iesi cu familia pe strada si copii vor vedea grupuri de oameni sumar imbracati facand gesturi obscene . De ce trebuie sa organizati parade astfel promovand homosexualitatea?
        • -1 (7 voturi)    
          Lol (Duminică, 26 iunie 2016, 10:35)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

          Du-te pe plaja la Mamaia, sa vezi oameni imbracati sumar comportandu-se in acelasi fel.

          Sau in orice club.

          Sau pe strada, intr-o zi caniculara.

          Incredibil cat de putina mintiuca aveti, bai, coada europei care sunteti.
  • +2 (26 voturi)    
    Sugestie (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 18:26)

    Vlad-I [utilizator]

    Decat sa-si piarda timpul in manifestatii inutile despre ce poate sa faca si ce nu vecinul noaptea in pat. Daca ar fi patrioti cu adevarat cei din miting ar avea familii numeroase si am fi cu totii in castig. Dar este mai usor sa dai din gura in stil vadimist ca se distruge societatea decat sa pui osul la treaba si sa cresti 4 copii. Daca toti cei care critica gay ar face un copil in plus acum aveam 2-3 milioane de copii romani in plus.
    • 0 (0 voturi)    
      marsul pentru normalitATE (Vineri, 8 iulie 2016, 1:17)

      CrestinuIon [anonim] i-a raspuns lui Vlad-I

      toate tarile ce au legiferat Iegaturi sodomite de orice fel au legiferat sau sint in curs de legiferarecelelalte perversiuni si anume zoofilia, pedofilia,necrofilia si alte asemenea anormalitati.in italia unde lucrez dupa legiferarea uniunilor civile sodomite au folosit si copii pentru reclame la praidurile lor .In Roma 3 sferturi din autobuze au afise cu invitatii la sodomie la un bilci de-al lor permanent ce se cheama sodomit village sau gay vilage ca tot aia este.Orice companie ce nu este sodomit frendy suporta presiuni imense din partea lobiului sodomit pina ajunge sa se declare sodomit frendy .Peste tot in occident se intimpla la fel.sScopul sodomitilor este ca toata lumea sa fie sub dictatura lor.
  • 0 (14 voturi)    
    Despre Anormalitate se vorbește? (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 21:59)

    Sutcivni [utilizator]

    Deoarece aceasta guvernează România și românii! Această Anormalitate face loc acestor extremiști, cei de la ND și cei cu parada gay. Concluzia este că Extremismul a guvernat dintotdeauna România și de aceea s-a ales praful de orice fel de principii de viață sănătoasă și echilibrată.
  • -2 (12 voturi)    
    Cred ca cei de la ND sunt niste gay care inca nu (Duminică, 26 iunie 2016, 1:40)

    deval [utilizator]

    s-au impacat cu realitatea ! Niste imbeci care nu fac cinste bisericii ii sustin si daca -avand pile cel prea cinstit numit infractorul dragnea-vor trece in constitutie definitia lor privind familia eu zic sa o si descrie anatomic pe larg fiecare dintre parti ....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version