Bucharest Gay Pride: Peste 2.500 de participanti la Marsul Diversitatii - culoare, pacifism, diversitate si toleranta

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 iunie 2016, 19:43 Life | Prin oraş

Marsul Diversitatii 2016
Foto: USER UPLOADED
Marsul Diversitatii organizat, sambata, in Bucuresti a reunit peste 2.500 de participanti, atat persoane membre ale comunitatii LGBT (lesbiene, gay, bisexuali si transexuali), oficiali, precum si sustinatorii acestora, militand pentru nediscriminare, drepturi egale, precum si impotriva intolerantei, relateaza Mediafax intr-un reportaj.

Marsul Diversitatii, organizat sambata de Asociatiile Accept, MozaiQ si de organizatia PSI-Romania, a inceput de la ora 15:30, la Arcul de Triumf din Bucuresti, ca parte a Bucharest Pride 2016, festivalul drepturilor si culturii persoanelor lesbiene, gay, bisexuale si trans (LGBT) din Romania. Festivalul a debutat pe 20 iunie, continuandu-se pana pe 25 iunie, reunind expozitii, proiectii de film, dezbateri, dar si Marsul Diversitatii.

Ajuns la ce-a dea 12 editie, Bucharest Pride se desfasoara sub semnul familiei - "Familia pe care trei milioane de romani incearca sa o redefineasca, limitandu-i sensul", cu referire la petitia semnata de 3 milioane de cetateni romani care cer modificarea Constitutiei astfel incat casatoria sa fie definita ca o reuniune exclusiva intre barbat si femeie si nu din doi soti, cum este in prezent.

Participantii la acest mars au militat pentru nediscriminare, drepturi egale si vizibilitate pentru comunitatea LGBT, precum si impotriva intolerantei: "Marsul diversitatii este un protest in strada al comunitatii LGBT si este un protest si al aliatilor nostri. Iesim in strada, ne facem vizibili, clamam spatiul public pentru ca spatiul public ne apartine si noua cetatenilor LGBT si o facem cu multa culoare, ca un mesaj de iesire din dulap, de iesire in spatiul public, de asumare a unei identitati in public", a declarat unul din organizatorii evenimentului, presedintele Asociatiei MozaiQ, Vlad Levente Viski.

Organizatorii Marsului Diversitatii sustin ca: "Trebuie sa retinem doar ca Romania este printre ultimele state din UE, impreuna cu alte 5 tari - toate din regiune - ce nu ofera persoanelor de acelasi sex posibilitatea oficierii unui act civil prin care sa isi uneasca destinele. Alternativa, reprezentata de Rusia si alte tari ale spatiului ex-sovietic, este un mediu nedemocratic in care oamenii intra la inchisoare doar pentru ca vorbesc despre homosexualitate sau comemoreaza victimele masacrului din Orlando, SUA".

In jur de 2.500 de participanti au fost prezenti la eveniment, acestia venind cu baloane in culorile curcubeului si arborand steagul LGBT. La mars au participat si inalti oficiali: Michael Roth, Ministrul de Stat German pentru Afaceri Europene, Carla Delgado, prima persoana trans aleasa ca parlamentar in Spania, ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti, Paul Brummell, Dean Thompson, adjunctul sefului misiunii Statelor Unite ale Americii la Bucuresti, precum si ministrul pentru dialog social, Violeta Alexandru.

Manifestantii au desfasurat bannere care purtau mesaje precum: "Dragostea mai presus de dogma", "Fara ura", "Hetero, dar nu obtuz", "Inainte de orice altceva sunt om" sau "Equal love". Marsul Diversitatii a fost si in acest an unul plin de culoare, participantii fiind imbracati lejer, in haine de vara, viu colorate, fluturand stegulete in culorile simbolizand comunitatea LGBT, purtand tunsori in nuante extravagante, aprinse, pierceing-uri si afisand o atitudine prietenoasa. Unii participanti au venit insotiti de umbrele in culorile curcubeului, iar organizatorii au impartit stickere care reprezentau simbolul comunitatii LGBT, dar si bauturi racoritoare si apa plata pentru sustinatori.


Sursa foto: Agerpres

Si travetitii au participat la eveniment, insa dintre acestia s-a evidentiat Denisa, imbracata intr-o rochie lunga de seara cu sclipici, paiete si trena si purtand pe cap o peruca in doua culori. Pozata de fotografi, acesteia i s-a strigat din public: "Esti ca Marilyn Monroe!" Denisa a declarat ca anul trecut a fost imbracata in politista. Ea a precizat pentru Mediafax ca nu a venit sa militeze pentru drepturi, ci ca sa fie acceptata si tolerata asa cum este: "Nu e vorba de casatorii sau de alte chestii. Fiecare face ce vrea, dar sa ne accepta asa cum suntem noi. Sa ne lase... ca tot doua maini si doua picioare avem si noi!"

In fata Arcului de Triumf, organizatorii, dar si sustintorii au desfasurat un steag urias in culorile LGBT. Toti participantii au pus mana de la mana pentru desfasurarea steagului urias. La eveniment au participat si straini, germani, englezi si olandezi veniti sa sutinta manifestatia si in Romania.

O tanara transgender a exprimat ce reprezinta pentru ea acest mars al diversitatii: "Vreau sa stie lumea ca comunitatea LGBT este vizibila. Eu sunt o fata transgender si mi se pare foarte important sa avem macar o zi in an in care sa fie toata lumea open cu chestia asta. De la statul roman astept acceptare si toleranta. Atata timp cat nu ranim pe nimeni nu cred ca sunt un pericol. Ar trebui sa fie pedepsite incercarile de discriminare si calomnie care sunt zilnic facute in Romania".

Pe de alta parte, un tanar participant la mars a declarat ca societatea romaneasca persecuta comunitatea gay din tara noastra: "Tinand cont de faptul ca accesam foarte multe fonduri europene, noi nu suntem integrati in categorii vulnerabile, discriminate. Romii sunt integrati, femeile abuzate, sunt atatea categorii integrate. Noi ca identitate nu suntem... cu toate ca suntem cea mai discriminata categorie din Romania. Un al doilea punct este modul de acceptare al comunitatii hetero in raport cu cei care, de fapt, sunt egali cu ei, platesc aceleasi taxe, au aceleasi drepturi, muncesc la fel, dar diferenta de acceptare in raport inclusiv cu parlamentarii e diferita".

In plus, o tanara exprimat ca a venit la marsul diversitatii pentru a-si sustine prietenii: "Sunt aici sa-mi sustin prietenii, cunostintele care fac parte din comunitatea LGBT. Consider ca este dreptul lor de exprimare de a face acest mars. Sunt de parere ca va fi un eveniment plin de culoare si de zambete. Stiu ca traim intr-o societate care este intr-o cutie si intr-o societate in care sunt foarte multe prejudecati. Oamenii cer sa existe in pace si liniste alaturi de ceilalti. Nu a zis nimeni ca vor sa se legalizeze casatoriile. Doar lasati-ne sa fim langa toti ceilalti. Pana la urma nu conteaza orientarea sexuala. Sunt persoane care fac parte din comunitatea asta care nu aveti idee ce fel de joburi au. Stop judging people!".


Sursa foto: Agerpres

De la protest nu au lipsit incidentele. Mai multi trecatori au adus injurii participantilor la miting, iar jandarmii l-au legitimat pe un trecator pentru ca striga lozinci homofobe. Barbatul a facut scandal pentru ca i s-a cerut actul de identitate. "Ce, n-am voie sa ma plimb? De cand e interzis in Romania? Ce-am facut? Dati-mi buletinul inapoi. N-am incalcat nicio lege!", a protestat barbatul.

Jandarmeria Romana a venit echipata la eveniment cu caini-lupi cu botnite pentru prevenirea vreunui eventual scandal, fiind posibil ca militantii homofobi sa-si manifeste criticile si nemultumirile fata de participanti.

Deputatul Remus Cernea a fost prezent la mars in calitate de sustinator si de militant pentru drepturile comunitatii LGBT. Acesta a declarat pentru Mediafax ca in afara drepturilor comunitatii gay, el militeaza si pentru drepturile femeilor care ar trebui sa fie mai bine reprezentate in societate: "In Parlamentul Romaniei sunt 10% femei, spre deosebire de toate celelalte state democratice in care sunt minim 30% femei".

Remus Cernea a mai declarat ca, desi initial a fost perceput ca persoana gay, a venit la mars insotit de prietena sa.

De asemenea, la eveniment a venit si cantareata Andreea Balan, insotita de doua dansatoare. Intr-o declaratie pentru Mediafax, cantareata a transmis un mesaj de sustinere pentru comunitatea LGBT, precum si unul de toleranta: "In primul rand eu sustin iubirea. Oamenii nu trebuie judecati. Asa cum nici eu nu-mi doresc sa fiu judecata, la randul meu nu judec. Consider ca oamenii nu trebuie sa fie marginalizati in functie de orientarea lor sexuala, de religie sau de etnie. Marginalizarile acestea pe mine ma deranjeaza si as vrea sa nu mai existe. De aceea am venit la mars, sa existe un statement din partea mea. Iubirea este cea care primeaza si cu totii trebuie sa militam pentru iubire. Meritam sa iubim si sa fim iubiti asa cum ne dorim noi", a fost mesajul transmis de cantareata.


Citeste mai multe despre   






















9690 vizualizari

  • -10 (74 voturi)    
    oare când va fi interzis (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 20:26)

    popescu_dtru [utilizator]

    acest marş al urâciunii şi anormalităţii? Naţiunile civilizate deja au făcut-o.
    • -12 (42 voturi)    
      British Queers against Brexit (Duminică, 26 iunie 2016, 1:30)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      Imagine de la parada gay de azi de la Londra. După cum se vede, gay-ii și lesbienele din UK sunt contra Brexit. Ei știu că în UE este raiul lor.

      https://pbs.twimg.com/media/ClzwZKNWkAA5mYk.jpg
    • +4 (58 voturi)    
      aici e problema, ca minoritatile astea (Duminică, 26 iunie 2016, 2:03)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      fie ca sunt LGBT ori altele, vor nu numai unele drepturi, majoritatea de un simt, ci si disparitia conceptului de "normal" din gandirea noastra, tocmai pentru a nu-i ofensa pe ei.

      A-i spune unui homosexual ca e "anormal" este o jignire si o dovada de minte ingusta dupa lozincaria vremurilor si din pacate toata lumea "buna" crede asta fara sa clipeasca.

      Dar oare asa e ? Ia sa ne gandim mai bine:

      Cu tot respectul pentru minoritatile sexuale si toata compasiunea pentru suferintele nemeritate ale LGBT, sa nu cadem totusi in cealalta extrema. Nu zice nimeni sa nu ii toleram, sa nu ne cerem scuze pentru discriminarile istorice, dar sa fie clar, ii vom tolera ca ANORMALI, la fel ca pe unii care isi vor petrece toata viata in carucior, surdo-muti, oribi, si alte minoritati cu probleme.

      Asa cum orbii sau cei tinuti in carucior nu au pretentia sa fie tratati "la fel", de exemplu, sa joace fotbal la echipe normale, asa nici LGBT nu pot emite pretentia sa aiba familii normale.

      Daca orbii, surzii si altii ar avea mintea LGBT, ar face marsuri prin lume sa se elimine discriminarea din fotbal si ca orice echipa de fotbal sa aiba in lot macar un orb, surd si unul in carucior.

      Din fericire pentru fotbal si alte sectoare, handicapatii "de rand" nu gandesc asa, spre deosebire de LGBT care dupa mine este o minoritate cu prea multa influenta fiindca niste polticieni au nevoie de voturile lor.

      Sunt asemeni unui partid mic, gen UDMR care poate decide cine face guvernul cu cele cateva procente pe care le are si isi negociaza poate lua extrem de importante in givern.
      • -9 (27 voturi)    
        gay=ok (Duminică, 26 iunie 2016, 9:45)

        AlexGabi [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Cum poti sa pui pe acelasi plan handicapatii cu minoritatile sexuale? Din punctul tau de vedere cei cu alta orientare sexuala au un handicat, fata de tine. Mai spui ca homosexualii sunt anormali. de ce ? doar pentru cunt minoritari? ce inseamna pentru tine normal si anormal?
        Da,se vrea modificarea perceptiei generale despre homosexualitate, pana cand va fi acceptata si vazuta ca ceva diferit, dar normal, nu condamnabil, nu decadent, nu promiscuu, nu deviant.
        • +3 (11 voturi)    
          Okkkk!!!!!! (Duminică, 26 iunie 2016, 20:58)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui AlexGabi

          Daca ma dragalesc in alte parti anatomice o fac in dormitorul meu.
          Privat.
          Dar sa ies pe strada cu dildo de gat si sa cer sa adopt copii parol ca nu e ok..
      • -4 (16 voturi)    
        WTF!? (Duminică, 26 iunie 2016, 9:59)

        Marius Suisse [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Totul e alb sau negru la ce zici tu clint, superficial si insensibil pana la extrem, comentarii provocatoare la adresa tuturor care sunt altfel!
      • -3 (21 voturi)    
        compari mere cu pere (Duminică, 26 iunie 2016, 10:46)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Cei cu Dizabiltiati au sporturile si olimpiadele lor, chiar si in Romania. Ca un bun "crestin" ce esti, nici macar atata lucru nu stii! Ce sa vezi, te roade de ce "drepturi pretind LGBT" dar te doar undeva de cei cu dizabilitati, copii saraci si flamanzi si nu numai, astia sunt buni pt tine si cei ca tine doar ca masa de manevra, pt comparatii fara sens.
        LGBT-dupa cum se vede si in documentar, nu cer absolut niciun "drept" in plus fata de ce ai tu deja! Isi revendica doar dreptul la o casatorie civila sau uniune civila. Asa cum ai si tu. Nu au cerut pensii speciale (din banii nostri), scuturi de impozite, ajutoare sociale samd. Bine ca te revolta astia, dar securistii care isi trag pensii speciale si alte stipendii grase bagand adanc mana in buzunarul tau iti sunt "normali", "egali" si dragi!
        • +1 (7 voturi)    
          Drepturi (Duminică, 26 iunie 2016, 23:03)

          Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Au deja exact aceleasi drepturi ca si ceilalti: se pot casatori cu persoane de sex diferit. Doar ca lor nu le place asta. Dar, si aici au aceleasi drepturi ca si mine: daca eu nu-mi gasesc o partenera pe gustul meu, nu ma casatoresc. E atât de simplu.
      • -4 (16 voturi)    
        bro (Duminică, 26 iunie 2016, 11:22)

        mavis [anonim] i-a raspuns lui clint

        comentariul tau, tu, are valoare zero.

        ' orbii sau cei tinuti in carucior nu au pretentia sa fie tratati "la fel"'
      • +4 (14 voturi)    
        Asa e! (Duminică, 26 iunie 2016, 17:57)

        keenox [utilizator] i-a raspuns lui clint

        @clint: Ai perfecta dreptate. Nu sunt homofob, dar e o statistica simpla.

        @AlexGabi: Da, pentru ca sunt minoritari. Uita-te in dex ce inseamna normal. Definit simplu si matematic, inseamna sa fie intr-o anumita deviatie (mica) de la medie. Cum majoritatea sunt heterosexuali, cei din comunitatea LGBT nu sunt in norma.
      • -2 (10 voturi)    
        Ei bine, da, sunt normali (Duminică, 26 iunie 2016, 18:57)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Este in firescul speciei noastre ca un anumit procent sa fie homosexuali, si un numar mult mai mare sa aiba o sexualitate destul de fluida.
        Iar organizarea familiei este o conventie sociala. Pe langa "familia biologica", ce reprezinta rudele de sange, oamenii si-au definit structuri sociale numite familii, care nu au neaparat de-a face cu legaturile de sange. Astfel, doi soti si copiii lor adoptati formeaza o familie, chiar daca nu au legaturi de sange intre ei.
        Formeaza o familie pentru ca asa au decis - adultii, cel putin.
        Nu numai ca sunt normali, dar cei care gandesc ca tine sunt anormali, si eu chiar cred asta din tot sufletul si, uneori, am compasiune pentru voi - stiu cateva persoane care gandesc ca tine si la care tin. Mi-e mila de ei, pentru ca imi dau seama ca au ca un fel de boala care ii face sa sufere pentru faptul ca niste oameni se iubesc si se simt bine. La fel si tu, suferi de aceeasi boala. Sunteti anormali, si o spun cu toata sinceritatea si, pentru unii, compasiunea.
        • 0 (6 voturi)    
          Cum e? (Duminică, 26 iunie 2016, 22:22)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

          Dogma era ca homosexualitatea e innascuta si imuabila. Acum e fluida?
        • +1 (9 voturi)    
          Adoptie (Duminică, 26 iunie 2016, 22:35)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

          Adoptia este o institutie menita sa remedieze imperfect o situatie deja compromisa. Casatoria homosexuala erste o institutie care din start are menirea de a-l depriva pe copil de unul din parintii lui biologici, in special cuplata cu alte practici care se vor normalizate.

          http://nypost.com/2016/06/12/professor-who-donates-sperm-in-city-bathrooms-has-sired-22-kids/

          http://finance.yahoo.com/news/babies-may-designed-lab-not-101651445.html
        • 0 (2 voturi)    
          Anormali (Luni, 27 iunie 2016, 1:17)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

          Societatea contemporana a inceput prin a glorifica atitudinea rebela si spiritul nonconformist. Daca ar ramane consecventa si acum, ca rolurile s-au inversat, as considera calificativul de anormal un motiv de optimism. Din pacate peripetiile unor Milo Yannopoulos si Camille Lapaglia arata ca simpatiile nonconformiste s-au terminat odata ce rebelii au acaparat puterea.
    • -2 (16 voturi)    
      deci Rusia este natiune civilizata? (Duminică, 26 iunie 2016, 13:24)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      Fiecare grupare, categorie are dreptul ei de a manifesta, demonstra intr-o civilizatie democratica.
      Este dreptul tau sa nu fii de acord, dar lasa-o pe ei sa se manifeste. Exista in societate, au existat dintotdeauna si nu ai cum sa schimbi asta. Daca ii ascunzi sub pres, nu rezolvi nimic, desi nu e nimc de rezolvat. Si daca vor sa se casatoreasca, sa o faca, care e problema? Daca ii bate Dumnezeu, e treaba lor. Pe tine oricum te va bate Dumnezeu, dar nu pentru ca esti heterosexual, ci pentru ca esti plin de ura importiva unor semeni.
  • -5 (15 voturi)    
    sincer (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 20:37)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    eu cred ca erau 10mii. cel putin :))))
  • -4 (52 voturi)    
    LGBT (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 20:41)

    echidistantul_ [utilizator]

    Let God Burn Them.
    Singurul pacat pentru care Dumnezeu a trimis din cer foc si pucioasa.
    Ne miram ca oamenii normali nu mai vor UE si alte monstruozitati care baga fortat lucruri anormale in societate?
    • 0 (44 voturi)    
      stai relax, (Duminică, 26 iunie 2016, 1:51)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui echidistantul_

      nu exista zei dumnezei si alti unicorni
      • +3 (21 voturi)    
        dap (Duminică, 26 iunie 2016, 12:48)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui mavis

        exista insa atei care stiu adavarul suprem.
        si care nu se impiedica in logica.ei sunt ADEVARUL.
        m-am relaxat total
        • 0 (0 voturi)    
          tu, crezator de biblii, (Luni, 27 iunie 2016, 0:55)

          mavis [anonim] i-a raspuns lui Point

          imi spui mie ca detin adevarul suprem?? funny
          • 0 (0 voturi)    
            vad ca tot nu intelegi (Luni, 27 iunie 2016, 10:11)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui mavis

            prietene,daca tu declari ca NU exista zei sau dumnezei,inseamna ca tu cunosti adevarul suprem.ergo esti un zeu si apoi..............

            naaaaah,just jk.
            fii fericit asa cum esti.eu incerc in felul meu
  • -7 (37 voturi)    
    Pai sa-i toleram... (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 21:04)

    Adri70 [utilizator]

    Daca tot ii toleram pe manelisti, pe corupti, pe scuipatorii de coji de seminte, pe interlopi, pe parlamentari, pe gunoaiele umane care golesc scrumiera masinii pe trotuar, pe golanii cu teava de esapament modificata ca sa faca zgomot si pe multi altii la fel ca ei, de ce nu i-am tolera si pe nefericitii astia?
    • +16 (40 voturi)    
      II toleram (Duminică, 26 iunie 2016, 2:05)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

      II toleram, nu ma intereseaza ce fac ei in dormitorul lor, dar de ce ne bombardeaza mediatic daca nu ne intereseaza de soarta lor ?
  • -3 (61 voturi)    
    „Acolo unde este dragoste, este viata.” (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 21:11)

    Alex_def [utilizator]

    Mă bucur să aud că un ministru din Guvernul României a luat parte la eveniment. Felicitări!

    Atâta vreme cât doua persoane adulte aleg, în mod liber consimțit, sa aibă o relație romantică împreună, nu consider că este dreptul NIMĂNUI să impună / sa interzică această relație.
    • 0 (12 voturi)    
      hei (Duminică, 26 iunie 2016, 6:14)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      Unul din motivele importante pentru iesirea Romaniei din UE.
    • +8 (16 voturi)    
      Pai n-o interzice nimeni (Duminică, 26 iunie 2016, 9:09)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      Tu abia acu' ai aflat!?
    • +9 (15 voturi)    
      dar de acolo ... (Duminică, 26 iunie 2016, 16:58)

      Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      pana la a-i numi familie....
      • 0 (0 voturi)    
        dar cum? (Luni, 27 iunie 2016, 14:25)

        Alex_def [utilizator] i-a raspuns lui Fileu_de_Poveste

        Dar cum propuneți dumneavoastră sa numim doua persoane care trăiesc împreună, sunt angajați intr-o relație romantică și își împart viața?
        • +2 (2 voturi)    
          de exemplu... (Duminică, 3 iulie 2016, 17:14)

          Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

          "pramilie"
          Nu vreau sa fiu rautacios, e un cuvant inventat, pentru o categorie nou recunoscuta (nu noua).
          Poate sa fie un alt cuvant, dar nu "familie". Cuvantul "familie" atunci cand a inceput sa fie folosit, avea o conjunctura, fara astfel de variatii, cuvant care poate ca a fost introdus exact pentru a diferentia familia de altfel de tipuri de relatii, printre care si aceasta. Astfel de parteneriate trebuie sa aiba un cuvant care sa specifice relatia lor si sa fie adaugat in vocabular si reglementata prin lege astfel de situatii.
          DAR, prin simpla atribuire a numelui "familie" doar pentru ca e mai usor, rezolvam doar problema din punct de vedere legal, dar, nu rezolvam problema esentiala: "nu sunt o familie", in sensul in care acest cuvant a fost folosit de mii de ani.
          Asa cum isi doresc o identitate noua/proprie, asa le doresc sa isi gaseasca si un nume care sa fie al lor si care sa-l foloseasca cu mandrie.
          • 0 (0 voturi)    
            Familia a evoluat odata cu societatea (Marţi, 5 iulie 2016, 18:51)

            Alex_def [utilizator] i-a raspuns lui Fileu_de_Poveste

            Ieri (adica in trecut), familia era o legatura ce se baza nu pe iubire romantica si atractie intre soti, ci pe aspectele practice ale vietii. Doua persoane isi intemeiau o familie pentru ca asa era practic - barbatul facea munca bruta, femeia administra gospodaria iar impreuna faceau copii (forta de munca). In cercurile inalte, familia reprezenta chiar o forma de alianta politica (vezi casatoriile intre familiile regale).
            Astazi, utilizam termenul de familie chiar si pentru a defini relatia dintre o mama divortata si cei doi copii ai ei => termenul de familie a evoluat, odata cu evolutia realitatii sociale.

            In aceste conditii, de ce nu putem utiliza acelasi termen (=si acorda aceleasi drepturi si libertati) pentru a defini relatia afectiva dintre doua femei, daca acest termen este considerat potrivit pentru a defini relatia afectiva dintre o femeie si un barbat?
            • +1 (1 vot)    
              ... ieri (adica in trecut) (Vineri, 21 octombrie 2016, 22:36)

              Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

              ei nu erau deloc recunoscuti, ci erau chiar infierati. Unele familii se intemeiau pe interese, dar popa ii intreba daca o fac din dragoste - daca minteau era treaba lor, daca erau constransi, cu atat mai rau. Nu poti generaliza. Nu le iau nici un drept, pot sa aiba toate drepturile pe care le vor, exceptie de a folosi cuvantul "familie" pentru relatia lor. Daca spun ca sunt deranjat de folosirea cuvantului familie in cazul relatiilor LGBT sper ca nu o sa zici ca nu am acest drept de opinie, sau ca sunt inapoiat. Eu nu am zis ca ei sunt inapoiati sau ca nu au dreptul la opinie. Am zis doar ca nu sunt de acord si ca ma simt jignit - ce bine e ca am voie sa ma simt jignit, nu? Pe de alta parte cuvantul familie nu defineste "o relatie romantica dintre doua persoane".
              Chestia cu evoluatul e fortata. Daca s-a inventat avionul si apoi avionul spatial/interplanetar, de ce l-am mai numit pe al doilea racheta (sau "space ship")? Pentru ca nu mai este avion, e ceva diferit, in unele chestii esentiale.
    • +6 (14 voturi)    
      Gresit (Duminică, 26 iunie 2016, 17:51)

      Radiu [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      Cine le-a interzis ceva? ce drepturi nu le sunt respectate? Nu le impune nimeni nimic? Ei vor sa ne impuna noua cum sa gandim.
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Luni, 27 iunie 2016, 0:29)

        Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Radiu

        Dreptul de mostenire, de apartinator etc.. Astea nu le sunt respectate, nu le sunt permise!
  • +12 (26 voturi)    
    Amin! (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 21:45)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    A venit Andreea Bălan să le susțină cauza.
    • +6 (52 voturi)    
      Dragoste (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 22:54)

      m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      Poporul român e creștin iar creștinismul e bazat pe dragoste fata de aproapele si toleranta dar si nastere din nou. Iubeste pacatosii dar uraste pacatul. LGBT cere tolerarea pacatului ceea ce e imposibil. Un urmas al lui Hristos calca pe urmele Sale, dar Sodoma & Gomora sunt un exemplu clar că păcatul nu poate fi tolerat la nesfarsit. Dumnezeu nu se lasa batjocorit. Cine IL respinge pe Hristos va vedea mania Sa. Hristos a intrat in casa vamesului dar n-a furat ca el, a tolerat-o pe Maria Magdalena (fosta prostituata) dar aceasta s-a schimbat. Ce ar fi fost ca fostele colege ale Mariei sa iasa pe strazile Ierusalimului si sa ceara ceea ce cer adeptii LGBT astazi ? Ba mai mult să schimbe din temelii legile Israelului, ca sa se alinieze cu cele ale Sodomei si Gomorei (gasite de arheologi), distruse de Dumnezeu prin foc datorita desfranarii. Dacă alte state ale lumii arată astăzi că sfârsitul e mai aproape așa cum e scris in Biblie nu inseamnă decât că urgiile ce se vor abate asupra lumii in perioada urmatoare demonstreaza rabdarea si bunatatea lui Dumnezeu fata de noi oamenii care doreste ca toti sa se intoarca la pocainta si sa-L accepte pe Domnul Isus.
      • -4 (36 voturi)    
        am fost pe dupa nori (Duminică, 26 iunie 2016, 1:53)

        mavis [anonim] i-a raspuns lui m1ha1

        nu e nici un rai. Si Pamantul nu este plat.. Si Pamantul nu este in centrul sistemului solar... si tot asa
      • -3 (17 voturi)    
        eu cred ca tu glumesti :) (Duminică, 26 iunie 2016, 10:21)

        Palax [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

        Ce spui tu este adevaratul pacat, aceste vorbe care transforma un om normal intr-un zombie. Aceasta doctrina care nu are nici o urma de respect pentru realitate si ratiune. Religia este prima forma de corporatie internationala, prosteala mileniului, boala saracului.
      • -4 (18 voturi)    
        E plin pe aici de crestinopati de mucava, vad! (Duminică, 26 iunie 2016, 10:55)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

        Ma indoiesc ca ai citit vreodata Vechiul Testament! In primul rand , e aceea parte a Scripturilor unde scrie ca e interzis sa faci sex inainte de casatorie, sexul in afara casatoriei (adulterul) se cerea pepdepsit cu lapidarea cu pietre pana la moarte, obligatoriu trebuia sa o iei de soata pe vaduva fratelui tau si Onan a fost si el pedepsit tot cu moartea pt malahie.
        As vrea sa stiu oare cati din cei hetero, crestinopati de mucava respecta aceste cerinte ale Vechiului Testament, caci daca ma uit la enumerarea de mai sus si la ce se intampla in sociatete, cf canoanelor acestuia, 99,9999 % din cei hetero ar trebui lapidati/pedepsiti de Domnul cu moartea. Deci, de ce invocati voi asa, doar ce va convine din Lege?

        Apoi, legat de Sodoma si Gomora- sodomia nu se refera doar la "pacatul impotriva firii" pe care il faceau acei citadini. Ci si la actele firesti facute doar de dragul placerii si care sunt impotriva canoanelor bisericesti. Sa imi spuna cei hetero ca fax sex strict in pozitia misionarului, c anu fac sex:anal,oral si alte "perversiuni sexuale" in opinia canoanelor si ca o fac strict pt a procrea. Orice alt sex facut in orice alt scop e tot SODOMIE. Mai intrebati si voi la teologi si mai cititi din Sfintii Parinti, ca tare va place sa dati cu placa Sodomei in gay, dar sunteti fix la fel de sodomiti.
        Si in ultimul rand: doar dupa revolutie in Romania s-au facut peste 30 MILIOANE avorturi. De catre ...hetero, nu? Cf canoanelor crestine, acesta e un pacat f grav si toate aceste suflete stau inaintea Domnului si striga acest pacat. Gradina Maicii Domnului in care se omoara pruncii...ce gluma buna!

        Asa ca, inainte de mai judeca, eticheta si condamna pe altii, cu oglinda canoanelor si Scripturilor, uitati-va voi intai in ea. Wait, nu asta a si zis Domnul cf Evangheliilor? Cel fara de pacat sa arunce primul piatra...?!
      • -5 (13 voturi)    
        . (Duminică, 26 iunie 2016, 13:46)

        gleznix [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

        Ca sa fie pe intelesul tau, e vorba de la Dzeu data: "Iubeste-ti aproapele". Nu cred ca specifica cineva undeva daca aproapele trebuie sa fie barbat sau femeie...

        Conationalii nostri care se folosesc de religie sau alte chestii similare pentru a justifica ce debiteaza mintea lor ingusta sunt niste ipocriti.

        Oamenii acestia au dreptul de a iubi pe cine doresc si cum doresc. Asa cum libertatea este valabila pentru oamenii "normali", asa trebuie sa fie si pentru cei "anormali" (am vazut ca foarte multi oameni ii descriu astfel).

        Amin
  • +7 (49 voturi)    
    Sub semnul familiei ? (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 22:25)

    Sparafucile [utilizator]

    Nu pricepem . Deci , spun ei :" Familia pe care trei milioane de romani incearca sa o redefineasca, limitandu-i sensul" . Dar este exact pe dos . Cele trei milioane de romani doresc conservarea sensului traditional al definitiei , mostenit de veacuri , din mosi - stramosi . Ei nu trebuie sa dea explicatii . Explicatii trebuie sa dea cei ce vor MODIFICAREA sensului definitiei . Sau , ca sa nu dea , sa dovedeasca ca ei sunt mai numerosi decit cele trei milioane . Cine-i impiedica sa stringa ei opt milioane de semnaturi ca sa modifice definitia familiei , asa dupa cum cred ei ? Una peste alta , m-as mira ca acest comentariu sa fie acceptat de moderatori , desi apreciez ca este formulat in termeni decenti .
    • +6 (44 voturi)    
      paradele gay pride... (Duminică, 26 iunie 2016, 1:42)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      ....aberatii neo-marxiste!
      Nu exista nicio logica in spatele actiunilor si motivatiilor acestor oameni, doar exhibitionism si atat..
      Punctul tau de vedere e foarte corect si foarte multi oameni nu au capacitatea de a intelege aceste lucruri, pentru ca pe ei ii intereseaza o cauza doar atunci cand pot sa profite (intr-un fel sau altul) de ea - nu penturca s-au implicat pana atunci, nu ptentruca au inteles ceva, ci doar pentru 15 minute de celebritate...
      Sunt s iastia ca aia de au votat brexit si apoi cautau ce inseamna brexit si ce inseamna ue: astia vor recunoastera uniunii intre persoanele de acelasi sex, dar habar nu au ce e aia casatoria si familia...
      • -3 (13 voturi)    
        aberatii neo-marxiste! (Duminică, 26 iunie 2016, 7:36)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        pai ia zii, pe vremea "marxista", ce drepturi aveau nefericitii astia ? ma distreaza cum toti "cunoscatorii" asociaza marxismul cu drepturile LGBT.... din doua una, ori inainte de 89 nu era marxism, ori marxismul n-are nici o treaba cu LGBT...
      • -3 (13 voturi)    
        aberatii neo-marxiste? (Duminică, 26 iunie 2016, 13:16)

        minos [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Poti sa-mi dai exemplu de tara comunista/socialista/marxista in care homosexualitatea era permisa? Rusia lui Putin de azi se vrea o reinviere a vremurilor URSS. Cum este privita homosexualitatea acolo?
        Toleranta fata de orice este de natura liberala. Liberalii sunr de centru dreapta. dar mai la stanga fata de conservatori si populisti. In SUA, si republicanii si democratii sunt liberali(aceasta este esenta societatii americane), democratii fiind considerati mai de stanga fata de republicanii, dar ambele partide promovand aproximativ aceleasi idei liberale privin economia si societatea.
        • +2 (6 voturi)    
          Omu' a zis neo-marxist, nu comunist (Duminică, 26 iunie 2016, 18:03)

          Anarb [utilizator] i-a raspuns lui minos

          Pune mana pe carte si poate o sa faci diferenta.
    • +4 (42 voturi)    
      Nu e vorba de familie, lupta lor e cu (Duminică, 26 iunie 2016, 2:09)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      conceptul de normalitate.

      Anormalitatea ii ofenseaza si vor sa se convinga pe ei si pe noi ca sunt perfect normali, si de-aia vor familie.

      Nu ca ar fi singurele minoritati, nici macar sexuale, dar sunt printre putinii care fac marsuri ca sa ne oblige sa ii consideram normali mai intai de toate ceea ce e hilar. Cei in scaunul cu rotile, orbii, surzii nu cer sa fie considerati normali si nu vor discriminare pozitiva doar ca sa se minta pe ei si pe noi ca sunt normali.
      • +3 (15 voturi)    
        iar tu ? (Duminică, 26 iunie 2016, 11:24)

        mavis [anonim] i-a raspuns lui clint

        ma cum poti sa consideri orbii 'anormali' ? mergi la scoala.. din nou
        • +1 (17 voturi)    
          Normal (Duminică, 26 iunie 2016, 15:57)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui mavis

          Cu cata biologie am facut la scoala ma gandesc ca globii aia oculari, sau cel putin cavitatile craniene in care stau, sunt acolo cu un rost. La fel si madularul ala din centru.
  • -3 (31 voturi)    
    Parlamentul si femeile (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 23:27)

    jackalphonse [utilizator]

    Pe bune acum, chiar trebuie sa bagi femei pe posturi, dand la o parte barbati, ca sa iasa bine procentele? Serios, de meritocratie stiu ceva cocpanele care se vor intrate cu forta pe posturi?
  • -5 (7 voturi)    
    ai impresia... (Sâmbătă, 25 iunie 2016, 23:58)

    unualibro [utilizator]

    ca a facut-o pe daiboj?
  • +7 (41 voturi)    
    Propaganda gay (Duminică, 26 iunie 2016, 2:03)

    galeo [utilizator]

    Ne-am saturat de toata propaganda asta gay care ni se baga pe gat
    • -5 (11 voturi)    
      Nu este propaganda ci ei vor doar sa afirme (Duminică, 26 iunie 2016, 10:10)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      ca exista ! Ei nu au cerut permisiunea de a intemeia familii oficial si niste ambuscati finantati de biserica cer modificarea constitutiei , "salvarea" familiei a carei existenta in termenii traditionali nu e amenintata de nimeni si de nimic !! Biserica a carei actiune/imagine e pe copca de multa vreme isi face lucru in loc sa-si onoreze menirea si re-valideze perceptele morale dupa care respira !!
      • 0 (2 voturi)    
        Existenta (Duminică, 26 iunie 2016, 23:16)

        Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui deval

        Stim deja ca exista.
      • -1 (1 vot)    
        Te inseli..... (Luni, 27 iunie 2016, 0:31)

        CiolpanDaniela [anonim] i-a raspuns lui deval

        Sunt şcoli în Romania în care copiii sunt învăţaţi că îşi pot alege comportamentul sexual INDIFERENT de sexul biologic pe care-l au, adică băieţeii pot fi fetiţe şi invers. Asta nu-i propagandă? Faptul că de la vîrste mici copiii sunt învăţaţi că pot alege să aibă un comportament homosexual...... Ăsta-i unul din principalele motive pentru care părinţii din Coaliţia pentru Familie au decis să lupte ca să se definească clar în Constituţie familia...... Din disperare.... Impactul este unul mult mai profund decât pare la prima vedere...
        • 0 (0 voturi)    
          care sunt scolile acelea?! (Luni, 27 iunie 2016, 9:50)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui CiolpanDaniela

          sau se preda acum la orele (aproape) obligatorii de Religie si sexualitate?!
  • -4 (14 voturi)    
    Aveam alta parere... (Duminică, 26 iunie 2016, 6:41)

    Matei.M [utilizator]

    Aveam alta parere despre cititorii hotnews. Stiam ca sunt mai instruiti, mai lucizi, mai europeni in gandire. Si aud argumente de genul: sa faca ce vor ei, dar in grote, in pivnite, in intuneric, precum cartitele. Cel mai mult imi place formularea: nu am nimic, cu ei, dar! Este o fractura de logica. Daca nu ai nimic cu cineva, nu poate exista un DAR, Ma irita, de asemenea, ideea potrivit careia homosexualii vor sa impuna anormalitatea. Cand vreodata un homosexual i-a impus unui hetero sa fie ca el? Cand un homosexual a spus ca nu e in regula familia traditionala si ar fi mai bine sa fie doar ca ei? Tot ce au cerut homosexualii a fost sa fie respectati si acceptati ca egali. Atat si nimic mai mult. Sa nu mai fie considerati nefericiti, asa cum se exprima cineva mai sus, cu atata superioritate. De parca a fi heterosexual inseamna automat a fi fericit.
    • -1 (1 vot)    
      Cercetează........ (Luni, 27 iunie 2016, 0:34)

      CiolpanDaniela [anonim] i-a raspuns lui Matei.M

      Ce spui tu se face deja în unele şcoli din România..... Copiii sunt educaţi subtil în spiritul adoptării unui comportament homosexual. Studiază ideologia identităţii de gen.......
  • -7 (15 voturi)    
    Ultraortodoxie (Duminică, 26 iunie 2016, 8:03)

    A78 [utilizator]

    Din pacate mentalitatea ultraortodoxa a tarilor sarace din estul Europei lasa mult de dorit .

    As dori doar sa imi explice pupatorii de oase si târâtorii pe coate si genunchi in jurul manastirilor : biblia voastra cu care dormiti sub perna spune ca Abel si Cain au facut copii cu cine ? Cu Eva , cu maica-sa ?
    Aud ?
    • -1 (5 voturi)    
      Raspuns (Duminică, 26 iunie 2016, 15:53)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui A78

      Cu surorile lor. Vrei sa spui ca e imoral?
  • -2 (14 voturi)    
    Mai multa toleranta (Duminică, 26 iunie 2016, 10:00)

    AlexGabi [utilizator]

    Oameni, nu va mai smiorcaiti atata ca sunteti bombardati mediatic, ca se face propaganda gay etc. Da, se mediatizeaza si se vor organiza marsuri LGBT pana cand veti intelege odata cum stau lucrurile cu minoritatea asta, Pana cand vor primi aceleasi drepturi in plan juridic si nu vor mai fi vazuti ca niste cetateni inferiori, de rang secund. Acceptati ca oamenii astia nu au ales sa aiba alta orientare sexuala, ci le-a fost data, asa cum nici cei heterosexuali nu au ales sa fie heterosexuali. Mai usor cu homofobia pentru ca atunci cand scoateti rautati pe gura, ar putea fi oricine de langa voi in situatia asta, prieten,nmembru de familie, cunostinte etc. Fiti curiosi, incercati sa cunoasteti persoane gay, sa vedeti cum sunt, cum gandesc si ce traiesc si o sa vedeti ca nu veti mai fi asa intoleranti.. Oamenii gay au existat, exista si vor exista, in orice societate.. Sigur cunoasteti si voi pe cineva, care poate nu v-a spus ca are alta orientare pt ca se teme de aceasta mentalitate homofoba. Homosexualitatea este o realitate sociala. Va place sau nu, exista si trebuie acceptata ca atare. Lasati rautatile de-o-parte.
    • -1 (1 vot)    
      Citeste (Luni, 27 iunie 2016, 0:43)

      CiolpanDaniela [anonim] i-a raspuns lui AlexGabi

      Nu mai mintiti ..... Cititi ideologia identitatii de gen care a inceput sa se predea copiilor nostri. Acolo spune negru pe alb ca fiecare POATE ALEGE comportamentul sau sexual indiferent de sexul biologic pe care-l are. Nu mai prostiti oamenii pe fata... Odata considerati din punct de vedere juridic egali in drepturi cu heterosexualii se lasa usa deschisa relativismului moral. Orice va fi normal.... Pedofilia, zoofilia, poligamia, etc.... Va fi numai o chestiune de timp acceptarea lor. In Occident deja se discuta serios acceptarea si protejarea tuturor formelor de manifestare sexuala..... Este urmatoarea etapa dupa punerea semnului egal intre cuplurile hetero si cele homo...
  • -1 (25 voturi)    
    cand or sa dispara interesele... (Duminică, 26 iunie 2016, 11:08)

    gimini [utilizator]

    ...papusarilor care trag tare cu prostia asta LGBT, se va incheia si capitolul asta.

    Momentan sunt baieti destepti si cu multi bani care sufla in ... fundul ... acestei cauze LGBT, pentru ca in viitorul apropiat va fi vorba de bani, multi bani, care se vor face din reproducere asistata, inchiriere de utere, etc.

    La fel cum Monsanto vrea sa inlocuiasca semintele si agricultura traditionala cu semintele lor create in laborator, tot asa si aici. E vorba de bani si nimic altceva.

    Daca societatea va avea doar 5% cupluri oficial gay, deci incapabile sa se reproduca singure, pentru cei care trag sforile acum va fi paradisul. Miliardarii de azi sunt nimic fata de miliardarii viitorului facuti din biologia reproducerii.
    • -1 (19 voturi)    
      asta'i cu conspiratiile (Duminică, 26 iunie 2016, 11:25)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui gimini

      sunt sigur ca ne poti spune multe despre reptilieni..
      • +3 (17 voturi)    
        despre reptilieni nu am informatii... (Duminică, 26 iunie 2016, 15:26)

        gimini [utilizator] i-a raspuns lui mavis

        ...dar despre cei care finanteaza lobby-ul homosexualilor, despre ceea ce isi propune miscarea gay inca din anii 70 (renuntarea la conceptul de familie formata dintr-o femeie + un barbat si reproducerea tehnologica) si tot asa exista informatii suficiente care pot fi accesate liber de oricine. Nu sunt ascunse; sunt la fel de clar exprimate cum erau ideile lui Hitler in Mein Kampf, cu 20 de ani inainte sa le puna in practica.

        Decat sa faci misto (ieftin) mai bine te-ai informa.
  • +5 (15 voturi)    
    Discriminare (Duminică, 26 iunie 2016, 15:51)

    Setalcott [utilizator]

    Din doua una: ori guvernul isi trimite reprezentantii la marsul normalitatii, ori nu si-i trmite nici la marsul diversitatii. Ce a facut doamna ministru Alexandru este discriminare. Sa nu mai vorbim de reprezentantii statelor straine.
  • -1 (7 voturi)    
    Toleranta (Duminică, 26 iunie 2016, 21:12)

    Setalcott [utilizator]

    Exemple de toleranta LGBT:
    santaj emotional, prin acuzarea de ura a oponentilor, de ex. in campania NOH8 in California
    demonizarea adversarului, de exemplu prin acuzarea conservatorilor americani ca au mainile patate de sange dupa masacrul de la Orlando
    santaj economic, de exemplu reactiile la legislatia din Carolina de Nord cu privire la folosirea toaletelor publice
    concedierea celor cu puncte de vedere neconforme, de ex. Brendan Eich (Mozilla),Curt Schilling(ESPN) sau seful pompierilor din Atlanta
    impunerea conformitatii sau desfiintarea institutiilor care au o abordare traditionala. De exemplu, agentia de adoptii Catholic Charities a fost desfiintata dupa legalizarea casatoriilor homosexuale in Massachuissetts si in alte state americane; Scolile catolice sunt fortate sa accepte cluburi gen gay-straight alliance; universitatile evanghelice risca sa isi piarda subventiile pentru ca nu permit cluburi homosexuale; micile afaceri care nu vor sa presteze casatorii homosexuale sunt desfiintate.
    violenta fizica impotriva unor predicatori stradali. Exemplele pot continua la nesfarsit.
  • +2 (6 voturi)    
    Medicina ? (Duminică, 26 iunie 2016, 23:28)

    Pep1 [utilizator]

    Vad ca nu ia nimeni in calcul varianta ca medicina sa gaseasca o metoda de a-i aduce la normalitate pe acesti oameni (adica sa le reorienteze preferintele sexuale).

    A fost un documentar pe Discovery în care se faceau niste experiente pe sobolani: injectau nu stiu ce substanta in femele sobolan în perioada în care erau gestante, iar puii nascuti de acestea aveau comportamente homosexuale. Presuspun ca s-ar putea rezolva ceva pe cale medicinala, dar nu aud pe nimeni sa se preocupe de solutia asta. Prefera sa ni se bage pe gât ca homosexualitatea este o altfel de normalitate.
    • +1 (5 voturi)    
      right?! (Duminică, 26 iunie 2016, 23:45)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Pep1

      Se va lua intai in calcul avansul medicinei si cei ca tine sa fie transformati in borgi. Sau poate baterii pt computere, ca in Matrix. Asta ca sa nu va mai dati voi cu parerea despre ce sa li se faca altora. intotdeauna altii sa faca, altora sa li se faca, altii sunt vinovati.
      • 0 (4 voturi)    
        Mentalitati (Luni, 27 iunie 2016, 1:37)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Vezi, asta e diferenta intre conservatori si liberali. Conservatorii sunt pentru libertate, asa zisii liberali pentru constrangere, de la eugenismul lui Margarert Sanger pana la interzicerea de "gay conversion therapy". Omul zice ca cine vrea sa studieze remedii medicale pentru homosexualitate sa fie liber sa o faca, si cine vrea sa le aplice sa fie liber sa o faca. Tu zici ca anumite tehnici sa fie aplicate automat la anumite categorii neconforme, iar altele sa fie interzise la cine vrea sa le incerce. Ti-ai insusit bine predica.

        https://www.youtube.com/watch?v=VhD_JmYNqoY


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version