Dorin Negrau, unul dintre cei mai in voga creatori de moda din Romania, a prezentat joi, 26 iulie, la Teatrul Metropolis, noua sa colectie pret-a-porter toamna-iarna 2008-2009, sub numele de BOOGIE. Aceasta colectie a fost inspirata din lumea lui Mickey Mouse.

Dupa ce a prezentat o colectie de vara cu doua sezoane in avans, a realizat o colectie de haine rusesti pentru care manechinele defilau pe muzica unui cor bisericesc care canta live, a organizat primul show-room de lifestyle din afara Bucurestiului, la Cluj - o revenire la casele de moda din anii '40, cand un magazin intreg se punea la dispozitia clientului -, Dorin Negrau revine cu un nou concept, de data aceasta plasat in lumea cabaretului interbelic, la teatrul Metropolis.

“Realizata jucaus , dar matur, in acelasi timp, BOOGIE este un omagiu vesel si optimist adus celebrarii a 80 de ani de la aparitia lui Mickey Mouse in Studiourile Disney,” spune Dorin.

Casmirul, muselina, bumbacul peliculizat cu fir metalic, lana mercerizata si blana viu colorata au reprezentat materialele principale in conceperea modelelor.

BOOGIE adopta liniile clare ale croiului clasic in piesele de baza ale vestimentatiei, cum ar fi sacoul tip barbatesc, rochia pe corp, dar si pantalonul evazat cu manseta.

“Principala caracteristica a creatiilor mele este feminitatea," a continuat Dorin.

BOOGIE propune pentru sezonul toamna –iarna 2008-2009 o atitudine puternica, seducatoare si in acelasi timp practica, pentru o femeie ocupata 24 de ore din 24, feminina prin ultimele creatii pentru sezonul rece semnate Negrau.

Accesoriile colectiei au fost create de catre Mihaela Glavan, de make-up-ul prezentarii de joi seara s-a ocupat Max Factor, iar de hair-style a raspuns Camelia Negrea.

Dupa aceasta prezentare Dorin va fi prezent la targurile CPD, Dusseldorf, intre 27-29 iulie, Pret a Porte, Paris si The Train, New York, in septembrie.