Primul targ de oferte premium pentru relaxare si petrecere a timpului liber, LeisurEXPO, a reunit atat produse premium destinate petrecerii timpului liber - outdoor, cat si demonstratii cu motociclete si masini tunate, oferind vizitatorilor un nou concept de lifestyle, definit de marcile de renume prezente in expozitie, printre care Harley Davidson si M Car Distribution.

La LeisurEXPO au putut fi testate si cele mai noi modele de masini Convertible si 9-3 Sedan Sport, expuse de Augusta Motors, iar Harley Davidson si M Car Distribution au expus ultimele modele ale celebrei marci Mitsubishi Motors, Suzuki Motors, Hydroline sau Romantic Garden.

Persoanele care au trecut pragul expozitiei au fost interesate atat de rulote in valoare de 30.000 de euro, cat si de motociclete, standul Suzuki Motors fiind unul dintre cele mai vizitate. La fel de apreciate au fost si cazile cu hidromasaj, ale caror preturi se incadreaza intre 12.000 si 18.000 de euro.

Printre plantele decorative expuse de Romantic Garden s-a numarat si un bonsai cu varsta de 20 de ani, in valoare de 1.100 euro, care a fost una dintre atractiile targului. Compania Ares Europe a prezentat la targ cele mai noi modele de fotolii pentru masaj care, dupa ce au fost testate de vizitatori, au putut fi achizitionate la preturi intre 2.500 si 3.500 de euro, potrivit unui comunicat.

Rulotele de lux, cazile cu hidromasaj, jucariile de exterior, fotoliile pentru masaj, plantele decorative pentru terasa si gradina, produsele pentru intretinerea gradinii, masinile si motocicletele au atras peste 10.000 de vizitatori la LeisurEXPO.

Weekend-ul a fost dedicat pasionatilor de motoare si masini.

Astfel, in cadrul LeisurEXPO a fost amenajata o zona de Test Drive, unde au avut loc demonstratii ale Asociatiei Motociclistilor din Romania, dar si o demonstratie de virtuozitate auto "Drift & Burn Session", sub egida Asociatiei Romane de Tuning Auto. Tot in acest spatiu, vizitatorii au putut testa masinile expuse in cadrul LeisurEXPO.