Voiaj cu personalul - Glasul rotilor de tren intoneaza manele

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 11 noiembrie 2008, 16:42 Life | Prin oraş

Trenurile personale, glume, jeg, sictir, fecale
Foto: Hotnews
Covoare de seminte pe banchete, miros horror in toaleta, manele ce rasuna dureros de enervant in vagonul ticsit de lume. Un drum cu personalul de la Brasov la Bucuresti intr-o duminica dupa-amiaza iti solicita simturile la maxim mai ceva ca o tura cu un montagne-russe.

Pana la Predeal trenul e aproape gol, pe o bancheta doua batrane stau de vorba cu integramele la purtator. mai incolo un nene inconjurat de papornite palmeaza o tigara in capul vagonului pandind sa nu vina nasul. Linistea e sparta la Azuga, unde apar primele grupuri de excursionisti petrecareti. Se trantesc dezinvolt pe banchete, fixeaza cu putere bagajele pe grilaje si bombardarea urechilor calatorilor linistiti poate incepe.

Tipetele si rasetele sunt la inceput suportabile, insa, dupa ce jucausii s-au instalat mai bine scot zbierete de oameni care si-au dat cu ciocanul peste degete. La Busteni si Sinaia locurile libere se volatilizeaza iar lumea urca, urca, urca. Personalul a devenit un mic tren indian, spatiul de la capatul vagoanelor e plin iar intre banchete, oameni si bagaje umplu fiecare petic de loc liber.

Zumzetul calatorilor e deodata acoperit de o pasionala manea emanata de un telefon cu sonorul mult prea tare. Imi zic in gand, ok e dreptul lor sa asculte, dar de ce trebuie sa impartaseasca tuturor vaietele care povestesc de dusmani, baieti, femei si bani... Nici nu-mi termin bine gandul ca maneaua e dublata si de vocea unui pusti care pesemne viseaza ca va deveni un star pe care fanii vor lipi banconte pline de saliva. Ghinion! Cardurile sunt viitorul!

La doua banci de locul unde ma aflu sta o familie: tata, mama si doi copii la vreo sase - sapte ani. Maneaua nu pare a-i deranja pentru ca au altele pe cap. Unul din copii si-a lovit mama peste fata cu o jucarie, iar femeia i-a retezat-o scurt si clar: Ce p..mea faci?, fara sa mai conteze ca nu poseda acest organ. Rigurozitatea nu mai conteaza in astfel de cazuri.

Mai spre iesire, un ins la vreo 50 de ani nu-si mai incapea probabil in piele pentru ca s-a dezbracat la bustul gol. Langa el PET-ul de bere era pe jumatate plin, desi daca-l intrebai pe el ar fi zis cu regret ca-i pe jumatate gol.

In tot taraboiul vine si nasul. Nu mai intreaba calatorii de bilete, toti stiu ce au de facut. Un grup de vreo sase adolescenti dau numai cinci bilete. Incep discutiile intre ei "Ce facusi fa, unde-i biletu?" "Aici tre' sa fie, sau mi-a dat aia de la casa mai putine, tampita dracului" "Tampita esti tu, nu aia!" si dialogurile continua, "nasu" pleaca sictirit de langa ei, are si alta treaba, mai ales ca a iesit la colectat bancnote intinse de maini ferme de blatisti.

Actiunea nu s-a terminat. Un alt grup vesel are chef de sporturi murdare. Se bat cu gecile ude pe care si le dadusera jos cand au urcat. maneci peste fata zboara gratios, pumnii mai picura si ei, dar o batrana ii dojeneste si se mai linistesc.

La Ploiesti forfota mare, coboara destul de multi dar urca de trei ori pe atat. Manelele ataca din mai multe surse, dar se instaleaza si foamea. Puiul pe celofan se asorteaza grozav cu ceapa din cutia de plastic. O zacusca merge ideal intinsa pe niste felii de paine puse pe ziar.

Ajungem la Bucuresti, la coborare ne incolonam si nu inaintam mai repede decat o fac masinile la Razoare pe la 8 dimineata. La iesire imi spune la revedere si baia care tine neaparat sa-mi dea o mostra de mirosuri nemiloase. In trenul viitorului am putea sta cu laptop-ul pe WC conectati wireless. In personalul prezentului la baie iti doresti sa ai cat mai multe maini ca sa te poti tine de nas.

Marele castig e ca personalul costa cu peste 20 lei mai putin ca rapidul, dar totul vine cu un pret. Nu ai aer conditionat, ci ai aer curat cu conditia ca ceilalti sa nu-l polueze. Nu ai priza de laptop, ci eventual niste gauri inutile facute in bancheta cu briceagul. Cat despre usi care se deschid automat apasand cu buton, cele din personal sunt automatizate daca le impingi hotarat cu pumnul si piciorul.























8210 vizualizari

  • +6 (8 voturi)    
    ce sa mai zicem (Marţi, 11 noiembrie 2008, 17:16)

    geo [anonim]

    orice comentariu este de prisos, tara frumoasa pacat ca este locuita
    • +4 (6 voturi)    
      corectare! (Marţi, 11 noiembrie 2008, 18:21)

      Nicky [anonim] i-a raspuns lui geo

      tara frumoasa pacat ca este locuita de romani!
  • +2 (2 voturi)    
    Ai uitat ceva! (Marţi, 11 noiembrie 2008, 17:21)

    Manu [anonim]

    Subscriu la tot ce ai scris mai sus, dar aduc si o completare. Poate in timpul zilei nu este cazul, dar cind pleci seara cu trenul, nu pana la Bucuresti, ci pana la Ploiesti, ajungi cu intarzieri de la doua la patru ore. Stim cu totii ca se lucreaza pe linii, dar ce nu stim este de ce suntem obligati sa asteptam sa treaca inainte trenuri goale? Trenuri care circula de la Constanta la Brasov de parca mai merge lumea acum la mare! Iar culmea este ca sunt goale! Si sunt particulare!!! Cine plateste, are trecere libera! Iar cei care circula trebuie sa suporte ce ai scris tu mai sus si in plus si nesimtirea celor de la CFR pe care ii doare in oct de calatorii lor!
  • +4 (4 voturi)    
    . (Marţi, 11 noiembrie 2008, 17:23)

    Ivanu [utilizator]

    orice personal e asa, doar cel din ex tau
    din pacate asta e nivelul de cultura al romanului obisnuit
  • +4 (4 voturi)    
    Protecţia consumatorului (Marţi, 11 noiembrie 2008, 17:24)

    MG [utilizator]

    Chiar aşa, Protecţia Consumatorului o fi mers cu trenurile patriei? Nu le-a puţit nimic?
  • +4 (4 voturi)    
    Frumos povestit ! (Marţi, 11 noiembrie 2008, 17:35)

    dan [anonim]

    Frumos, artistic expusa situatia. Insa nimic mai adevarat, pe de alta parte.
  • +1 (1 vot)    
    trenul de duminica dupa amiaza (Marţi, 11 noiembrie 2008, 17:36)

    ast [anonim]

    Am fost prin 2001 de mai multe ori cu trenul asta, pe vremea aia erau mai putine manele dar aceeasi aglomeratie si atunci intarzia cam vreo 4-5 ore. Am ajuns odata la 2 noaptea si odata la 12. El parca trebuia sa ajunga la 9 si ceva.
  • +2 (2 voturi)    
    mda.. (Marţi, 11 noiembrie 2008, 17:37)

    starchaser [utilizator]

    frumos ai reusit sa expui crudul adevar.
  • +2 (2 voturi)    
    trenuri... (Marţi, 11 noiembrie 2008, 17:45)

    eu [anonim]

    cred ca nu ai fost cu rapidul de curand...aer conditionat?!! In tren? In Romania? Anul trecut am fost cu Acceleratul de la Sinaia la Bucuresti si desi mi-am luat bilet la clasa I am stat la clasa II ca era mai curat. Asa ceva numai in romanica se intampla. Despre mirosul in tren....nici nu mai amintesc. Azi vara am fost cu Intercity, am platit pt clasa I si a fost jegos putin spus. Cat despre tanti de la ghiseu, numai ca nu m-a injurat asa de amabila a fost cand am intrebat-o daca imi da reducere cu cardul international de student. Asta este tara noastra din pacate.
  • +2 (2 voturi)    
    horror (Marţi, 11 noiembrie 2008, 17:49)

    sfertodracula [anonim]

    Ei se simt bine si nu vor sa se schimbe nimic.
  • +6 (6 voturi)    
    Va mirati cind straini se uita lung la romani? (Marţi, 11 noiembrie 2008, 19:25)

    Tantza si Costel [anonim]

    Mizeria din tren este facuta de calatori si calatori sint romani.

    Concluzie:
    Rar daca mai gasesti oameni civilizati in Romania, iar cineva mai sus spunea ca Romania este o tzara frumoasa...
  • +3 (3 voturi)    
    O bila alba pt. autor (Marţi, 11 noiembrie 2008, 20:18)

    Alin [anonim]

    Este un lucru pozitiv ca scoate in ziare comportamentul inapoiat a milioane de romani, cel putin incepem sa discutam problema. Orice om stie ca sute de mii de asfel de cetateni stau ca emigranti in capitalele europene si nu au habar de un comportament civilizat. Daca vrem sa cautam vinovati, printre profesori, biserica, autoritati, nimeni nu vrea sa ia din vina, nici macar putin. Avem nevoie urgenta de campanii de civilizare.
  • +3 (3 voturi)    
    Vezi trenul de Timisoara-Iasi (Marţi, 11 noiembrie 2008, 21:35)

    Filon [anonim]

    Sper ca si D-ul Ministru al Transporturilor sa faca o calatorie cu trenul Timisoara-Iasi sa vada in ce conditii se calatoreste. pretul e ...de Romania, vagoane de pe vremea ...., WC mizerabile , compartimente .... ce sa zic nu am cuvinte!!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      nu s-au schimbat multe (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 1:16)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui Filon

      Am circulat si eu cu acest tren(sunt din Turda si am facut liceul la Campulung Moldovenesc prin anii 72-76)si la fel era si atunci:mizerie,frig.Probabil asa trebuie sa fie!
      • 0 (0 voturi)    
        E mai rau... (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 16:46)

        D-l Goe [anonim] i-a raspuns lui dami365

        ... va zic eu!!! E muuuult mai rau acum cu trenul Iasi-Timisoara. Va zic eu. Sase ani de zile, incepand din 2002, am umblat cu trenul asta, odata la 2-3 saptamani, dus-intors, pe ruta Suceava - Cluj Napoca. E ca intr-un film horror. De wc-uri nici nu vreau sa-mi amintesc. Iarna mai ales, inainte de vacanta din iarna, cand toti studentii din Cj se indreapta spre casa, sau altii merg la munte in vacanta, este super aglomerat, si dobitocii din CFR nu pun vagoane in plus. Am stat in picioare 8 ore, langa usa vagonului, de 3 ori, in perioada asta. Stateam ca sardelele intr-o conserva. Si culmea, se mai urcau oameni ! Au ajuns sa stea si in wc-u 3-4 insi! Si ce mirosea acolo ... o adevarata mireasma !!!
        Cu siguranta protectia consumatorilor nu a calatorit, sau nu va calatorii prea curand cu trenul ala.
        De fapt, nu doresc nici celui mai mare dusman al meu sa calatoreasca cu trenul ala ... :(
  • +2 (2 voturi)    
    Poate ca aveti dreptate... (Marţi, 11 noiembrie 2008, 22:37)

    Louis [anonim]

    dar va raciti gura degeaba,ca cei pe care ii criticati nu umbla pe site-uri de genul asta. iar daca umbla, nu inteleg astfel de critici. iar daca le inteleg, nu stiu cum sa faca altfel. din pacate.
  • +4 (4 voturi)    
    Blatistii (Marţi, 11 noiembrie 2008, 22:51)

    dutu [anonim]

    totul vine de la blatisti.
    Acei nenorociti de controlori care-si fac averi pe spinarea noastra , pe care nu-i intereseaza decat banul, strica totul.
    Daca nu ar fi ei ar exista si bani de modernizarea vagoanelor si nici nu s-ar mai sui atati coate goale prin trenuri.
    Am mars des pe linia Targoviste si va jur ca in afara de mine si de sotie care platim 79 mii cate un bilet , nu am vazut pe nimenea sa mai aiba bilet
    Toti nasii umbla cu gramada de zece mii la vedere caci un drum la Targoviste e numai 25% cu nasul adica 20 mii.
    Si o huiduma de controloare infractoare pe aceasta linie care face legea in trenul ei.
    Nu se mai satura de colectele zilnice
    Omul, mai ales romanul e greu de civilizat.
    Dar macar nenorocitii de ceferisti ar trebui aruncati la lada de gunoi.
    Ca uite, au tupeul dracului sa mai ceara si mariri de salarii !! Cand or lustrui sinele cu fundurile.....
    • +2 (2 voturi)    
      dreptate ai (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 0:35)

      starchaser [utilizator] i-a raspuns lui dutu

      Eu chiar am fost apostrofat de un "nas" cu fraza: "ia uite si la asta, si-a luat bilet". I-am spus ca asa e normal, sa imi iau bilet, chiar daca merg pe o distanta scurta (cateva statii cu personalul). Tot in perioada studetiei, cand mergeam mult cu trenul, am fost la un pas sa imi iau o bataie urata de la un tip foarte recalcitrant, caruia ii atrasesem atentia ca a aruncat o punga pe jos si nu in cosul de gunoi. Tot in aceeasi circumstanta, o doamna imi spunea "tu vorbesti de parca nu esti din Romania" cu privire ca aruncatul mizeriei pe jos. I rest my case!
      • 0 (0 voturi)    
        Poate ca nasul nu vazuse un bilet si era curios (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 18:58)

        Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui starchaser

        Poate ca nasul nu vazuse pina atunci un bilet si era curios sa stie cum arata un bilet si cel care a cumparat acel obiect.
    • -1 (3 voturi)    
      Voiaj cu personalul (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 8:54)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui dutu

      Cred ca apelativul de " nenorociti de ceferisti " nu se potriveste cu cele descrise in articol pentru ca nu ceferistii au creat acele conditii precare de calatorie. Ca de obicei romanul asteapta corectitudine doar de la ceilalti ( eventual nasii ) uitand faptul ca cei care se urca in tren intentionat fara bilet sunt primii care savarsesc o infractiune. Apropo, ultima actiune a sindicatelor feroviare nu a solicitat salarii mai mari ci tocmai finantarea corecta pentru siguranta circulatiei si a conditiilor de transport.
  • +2 (2 voturi)    
    educatie (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 8:26)

    marian [anonim]

    Felicitari pentru articol, citindu-l parca eram acolo,un adevar crud - vorbesc in cunostinta de cauza, pentra ca folosesc des acest tren, -din nefericire totul tine de ...EDUCATIE !
    Cineva zice ca nu avem trenurile din strainatate, eu am mers in Germania si cu ICE-ul dar si cu un Regional (similar personalului nostru), sincer nu am vazut diferenta decat de ...viteza,in rest liniste si curatenie, iar calatorii erau si tineri si mai putin tineri.
    Legile sunt blande, pentru ca pana la urma putem face ordine si cu...forta ( frica de amenda,condamnari pentru stricaciuni,etc),
    NOI ne creste copiii ,de la noi invata, si acum greu se mai poate face ceva....dar, macar maine sa fie bine.
    Sa auzim de bine!
  • +1 (1 vot)    
    Neagu Djuvara a scris recent o carte. (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 8:59)

    Alin [anonim]

    In ea sustine ca poporul roman nu este urmasul direct al romanilor si dacilor, asa cum ne place noua sa credem. Mai pe scurt, spune ca ne tragem din cumani, o populatie de origine turcica.
    Apetenta noastra pentru manele, tiganisme, orientalisme, demonstreaza ca daca nu are dreptate domnul ND, macar otomanii, cat timp au fost la putere in tarile romane, au lasat in vreun fel urmasi de-ai lor pe plaiurile noastre fumoase. Ba daca mergi printr-un tren, observi ca acest orientalism, manelism, tiganism, strans impletit cu alcoolismul si lipsa de credinta in ceva, decaderea morala, fizica, este atat de adanc inradacinata in popor, ca uneori se confunda, si iti vine sa crezi ca otomanii in loc sa ne ia granele mierea si aurul se ocupau mai mult cu oferitul de gene.
    Este posibil ca acum sute de ani poporul roman sa fi avut tarie de caracter, dar pe masura ce au cedat cuceririlor, oamenii care sa poata supravietui sa fi fost doar colaborationistii, cei care se descurca, smecherii, deci practic, incerc sa explic hotia, marlania, orientalism-turcism-tiganism-alcoolismul, imoralitatea, prin evolutionism darwinian.
    Poate este timpul sa acceptam ca astia suntem.
    • 0 (0 voturi)    
      neagu djuvara (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 10:38)

      alina [anonim] i-a raspuns lui Alin

      poate ar trebui sa o mai citesti inca o data. neagu djuvara nu sustine ca romanii se trag din cumani ci ca un cuman a fost la originea intemeierii tarii romanesti. este o mare diferenta. fondul latin al poporului roman nu este afectat. situatia este similara cu a francezilor - popor de origine latina dar statul francez a fost intemeiat de franci, popor de origine germanica.
      • 0 (0 voturi)    
        Extrapoland (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 11:07)

        Alin [anonim] i-a raspuns lui alina

        Si englezii sunt tot latini, nu anglo-saxoni, nu?
  • +1 (1 vot)    
    asta e (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 10:19)

    Stapanu [utilizator]

    Romania e o tara a nesimtirii, al carui leac inca nu l-a gasit nimeni.
  • +1 (1 vot)    
    din pacate (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 10:24)

    john [anonim]

    La fel de nesimtiti sunt si cei de la CFR şi calatorii! Nesimtirea in Romania a ajuns la cote inimaginabile.
    • 0 (0 voturi)    
      Fii optimist. Intotdeauna se poate mai mult (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 19:00)

      Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui john

      Fii optimist. Intotdeauna se poate mai mult (ma refer la nesimtire).
  • 0 (0 voturi)    
    ai mers cu nasu'? cat ai dat? (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 10:32)

    iulian h [anonim]

    -
  • +1 (1 vot)    
    Hai cu rapidu ... (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 10:58)

    oprea [anonim]

    Data viitoare cand mai mergi de la bv la buc, ia nene rapidul. Sansele sa gasesti manele sunt ceva mai reduse, eventual laptopuri cu sunetul dat mai tare decat normal, ca deh, efectele sonore la filme trebuie auzite de juma de vagon, iar mufa de casti e pt fraieri, in loc de miros de pui cu ceapa simti miros de McDonalds, in loc de buda puturoasa o sa gasesti buda infundata ... iar in loc de usa care il deschizi cu mana si picioru gasesti doar usa care o tragi cu mana. Apropo, butonul nu mai merge de 2 ani ... Welcome to rromanika ...
    Si o rugaminte, fac drumul acesta de cel putin 4 ori pe luna, deci stiu ce vb. Povesti de genul "nu e chiar asa" nu-si au locul!
  • +2 (2 voturi)    
    asa e pe CFR (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 10:58)

    Geo [anonim]

    Toate trenurile sunt asa. Foarte rar nimeresti cate un tren bun.

    Vara asta desi am platit exact la fel si la dus si la intors, la dus am mers cu un rapid jegos de nu se mai putea, la intoarcere in schimb am nimerit unul cu aer conditionat. Vagoane de clasa a III-a nu de a 2-a, dintr-alea fara cusete dar era curat si racoare.

    Alta data am reusit sa merg cu un IC care avea vagoane de personal dintr-alea etajate.

    Nesimtiti sunt peste tot, n-ai cei face. Am nimerit si tiganci cu puradei pe care ii si alaptau fara jena in public. Am stat pe hol desi aveam bilet pt ca putzeau nu gluma.

    Astea totusi se mai intampla, insa cel mai mult ma deranjeaza ca nu stiu cum o sa calatoresc. Mie mi s-ar parea normal, ca la aceeasi bani sa am aceleasi conditii tot timpul.

    Pe vremea lui ceasca era muuult mai bine din punctul asta de verede. Stiai clar cum arata clasa 1, cum arate musamaua de la clasa a 2-a si cum arata vagoanele fara cusete de la clasa a 3-a.

    Acum mergi cu IC-ul la clasa a 3-a sau in vagone de personal desi ai platit altceva. Observi cu stupoare ca nu e nici o diferenta intre clasa 1 si clasa a 2-a sau ca nu e nici o diferenta intre accelerat si IC in ceea ce priveste durata calatoriei.
  • -2 (2 voturi)    
    Banalitati... (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 11:25)

    Radu [anonim]

    Da, prietene de la Hotnews, ai mers si tu prima data cu personalul... ne putem mandri ca avem si noi o generatie din asta... care nu stie cum e cu personalul, cu autobuzul 102 sau chiar cu metroul... pentru ca nu-si misca fundul jos din masina personala... trenul, metroul, autobuzul - transportul in comun in general - sunt pentru amarasteni... asadar, iata, acestia sunt amarastenii - specie dominanta in tara asta minunata. Pe de alta parte, chestiunile relatate sunt asa de cand exista CFR-ul in tara asta, nimic nou sub soare... Socant? Nu. Ceva inedit? Nicidecum. Romania altfel decat asa cum o stim? Nici macar... Sfatul meu amical este sa cauti subiecte ceva mai interesante si insolite, ca altfel reportajele astea risca sa devina nu numai neinteresante, ci chiar enervante.
  • +1 (1 vot)    
    nesimtire totala (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 11:32)

    nuspunnumele [anonim]

    Ultima oara am calatorit cu trenul de la Brasov pana la Sibiu cu personalul. Vagonul a fost plin cu tineri beati crita care urlau, ascultau manea samd. La intoarcere am decis ca sa platesc in plus pentru clasa 1, ca sa nu am parte de un show de incultura. Nu sunt bogat, dar am decis ca linistea merita banii dati in plus. In vagon macar era liniste si caldura, fara miros de alcohol si urina. Inculti si nesimtiti, fara creieri, marea parte a locuitorii acestei tari.
  • -1 (1 vot)    
    Mai mult (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 12:32)

    octavian balas [anonim]

    Credeti ca meritati mai mult ?
  • 0 (2 voturi)    
    bine ca pe rapid sunt (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 12:52)

    maya [anonim]

    oameni "civilizati", de genul care stau pe hol si te fluiera toata noaptea prin geamul de la compartiment...
    Odata cu criza financiara o sa mearga frumos toata lumea cu personalu si o sa mance zacusca facuta acasa ca n-o sa mai aibe cu ce.
    Si o sa povesteasca in personal pe sunet de manele cum era trendy ;).
    sarac= rau, necivilizat, manelist
    bogat= bine, civilizat, sofisticat
    • +1 (1 vot)    
      Criza financiara (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 14:46)

      Razvan [anonim] i-a raspuns lui maya

      Sa intzeleg ca esti "sarac" ..cu duhul. Civilizatia nu are legatura cu statutul financiar, mai degraba cu educatia. Chiar sunt mai multi oameni saraci cumsecade si civilizati. Manelistii nu sunt neaparat saraci, cei care arunca gunoaie pe la munte din Q7, X5 ..cum sunt? Lucrurile sunt mai complexe de cat vrei sa admiti. Un 'sarac'!
  • 0 (0 voturi)    
    Trenul asta (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 15:19)

    Parmalat [anonim]

    Acum vreo 6 ani in trenul asta s-a urcat un tigan care a spus "ma doare-n spaclu" si de atunci spun si yo la fel
  • 0 (0 voturi)    
    companii private (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 15:27)

    Incercati regiotrans [anonim]

    Din pacate si eu sunt nevoita sa circul cu astfel de personale pe ruta Bucuresti - Brasov, dar am descoperit o companie privata - REGIOTRANS - care merita toti banii. Sunt sigura ca nu este singura companie privata care foloseste liniile CFR. Preturile sunt comparabile cu IC si Rapid, in schimb exista aer conditionat, curatenie, bun simt si respect din parte angajatilor ( au lucrat la parte de "relatii cu publicul" ).

    Biletul il cumperi de la controlor si are mers de accelerat. Nu am putut crede ca exista asa ceva in Romania. Mertita sa incercati.
    Have fun.
  • 0 (0 voturi)    
    hahahah (Miercuri, 12 noiembrie 2008, 16:30)

    valentin rusu [anonim]

    haahahahaahahahahaahahaah ce miiistooooo nu mai pot de ras hahahaah ROMANIA RULES hahahahahah cat de misto e articolu


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă