Nimicul Paris: Bucurestenii si-au luat autobuz

de Mantzy     HotNews.ro
Duminică, 14 decembrie 2008, 13:01 Life | Prin oraş

“Deschide, ba, si mie!”. Asta-i un fel de “Sesam, deschide-te!” pentru bucurestenii care calatoresc cu RATB-ul si vor ca soferul sa le deschida usa intre statii, ca-i dor cracii sa mearga o suta de metri pana unde vor sa ajunga sau sa stea in autobuz pana se face verde la semafor. Ce-i face, oare, pe acesti cetateni sa creada ca cei 1,2 lei pe care-i platesc pentru o calatorie le dau dreptul sa pretinda soferului sa-i lase in fata scarii? N-or fi auzit ca taxiul opreste in ce statii vor ei? Sau pur si simplu ii excita situatia: la un semafor, ca un Keanu Reeves in Speed, se duc la urechea soferului si-i ordona raspicat – “Deschide, ba, si mie!”


www.mantzy.wordpress.com




















2902 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    corect (Duminică, 14 decembrie 2008, 13:28)

    afterhours [anonim]

    O calatorie e 1,3 lei, asta ca un fel de oopsie, dar faptul ca se agita de cum au intrat pe usa autobuzului, si te streseaza cu eternul¨ Coborati la prima?¨ , in alte parti nu e asa, si ma refer la alte orase, dar de, in Bucuresti sunt specimene unice!!!!

    Viata asta va facut sa deveniti din ce in ce mai insuportabili unul fata de celalt! Ar trebui sa renuntati la cafea si tigari poate nu ati mai fi asa de iritati tot timpul!
    • 0 (0 voturi)    
      coboriti (Duminică, 14 decembrie 2008, 20:54)

      KA [anonim] i-a raspuns lui afterhours

      Fenomenul "Coboriti?" e prezent si la Cluj. Apare mai frecvent la persoanele in varsta, preponderent la femei. Nu tre' sa fie neparat aglomeratie in autobus, e de ajuns sa stai in picioare in apropieriea usi, chiar daca este loc suficient sa treaca, ai sanse bune sa auzi un "coboriti". Credca la orice tanti mai in varsa i s-a intamplat cel putin o data sa nu apuce sa coboare din cauza aglomeratiei si a dus-o autubuzu cu o statie mai incolo, de aici acest fenomen.
    • 0 (0 voturi)    
      cat de taran !!!!! (Vineri, 26 decembrie 2008, 20:24)

      bucuresti [anonim] i-a raspuns lui afterhours

      de unde esti prietene? cum poate sa te streseze "coborati la prima?" ?
      e un mod de ati face loc sa cobori. de unde ati aparut voi pe aici?
  • 0 (0 voturi)    
    bilet (Duminică, 14 decembrie 2008, 14:21)

    iuli [anonim]

    1,3 lei e biletu'. dincolo era mai ieftin ;)
  • 0 (4 voturi)    
    Si totusi (Duminică, 14 decembrie 2008, 15:34)

    Vlad [anonim]

    Sa va vad eu cand sunteti prinsi intr-un autobuz intre doua statii, de preferinta pe Splai in apropiere de Unirii la o ora de varf, cand distanta intre doua statii se masoara in zeci de minute.

    Nu e vorba de durut cracii. E vorba de a sta inutil minute intregi in autobuz. Si daca tot e voba de durut, il doare mana pe nesimtitul de sofer sa apese un buton. Avand in vedere traficul intepenit, nu ar fi niciun pericol.
    • +2 (6 voturi)    
      Mda... (Duminică, 14 decembrie 2008, 16:58)

      Ina [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      ..ai dreptate Vlad, pe traseul ala chiar stai intepenit zeci de minute!
      Da' nici soferul nu-i de vina ;)
      ............
      Articol de 2 lei, scris de provincial frustrat de doi lei, stati domnilor la voi in orasele voastre civilizate, ca ati umplut capitala, nu se mai poate respira de atatia tarani plini de ifose, ati venit de la wc in fundul curtii si va dati mari..stati acolo la voi, ca la noi e rau!
      • -2 (2 voturi)    
        desigur, cu o conditie (Duminică, 14 decembrie 2008, 19:36)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui Ina

        sa pot avea orice act, orice aprobare, orice investitie la Cluj, fara NICI UN FEL de interferenta a institutiilor bucurestene! de acord?
        • +3 (7 voturi)    
          Da, sigur.. (Duminică, 14 decembrie 2008, 22:36)

          Ina [anonim] i-a raspuns lui clujean

          Ca parca sunt eu de vina sau alti bucuresteni de prostiile politicienilor! Da' Boc al vostru si Grupul de la Cluj ce au facut sa schimbe starea asta de fapt?
          Hai sa stam stramb si sa judecam drept...Credeti ca noua ne convine sa fie totul in capitala, sa fie o super-aglomeratie aici? Orasul asta arata altfel pe vremea lui Ceausescu. Eram cu 1 milion mai putini, daca nu si mai bine. Se respira altfel, nu era atata nervozitate si exasperare in jur.
          Hai, mai plecati si pe la casele voastre! Drum bun catre civilizatie!
          P.S. Si aveti grija sa va alegeti politicieni care sa SCHIMBE ceva.
      • 0 (2 voturi)    
        miticii tot mitici (Luni, 15 decembrie 2008, 1:49)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Ina

        Stam in provincie, dar vrem ca si banii care se produc in provincie sa ramana aici si nu sa ajunga unde vrea Bucurestiul. Iesise un mare scandal acum multi ani cand cineva a zis ca s-a saturat de Romania. In ultima vreme tot mai multi oameni s-au saturat de Bucuresti. Mentalitatea balcanica a bucurestenilor e o notiune straina in multe alte zone din tara.
        • +4 (6 voturi)    
          Fitze fara fond sau din ciclul "Provincialii" (Luni, 15 decembrie 2008, 3:05)

          Ina [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          Mai, deci tu chiar duci de lipsa de idei...Prima, asta cu "miticii". Cine sunt miticii astia, toti moldovenii, ardelenii si oltenii veniti de 18 in capitala? De ce nu au adus ei "civilizatie"?...hmm. surprinzator exista o corelatie intre afluxul de populatie si scaderea nivelului de civilizatie in capitala.
          2. "Bucurestiul" ala care hotareste unde se duc banii, e format si din ai lui Boc, Marko si altii.
          3. Citeste legislatia legata de bugetele locale si de bugetul de stat. Vei avea o mare surprindere sa constati ca o parte din taxele colectate local raman in bugetul local. O parte se duc catre bugetul de stat care il redistribuie catre zonele defavorizate, ca de aia suntem o tara. Cand au fost inundatii in Ardeal, cum a fost? Trebuia sa nu vi se acorde nici un ajutor nu? Salariile bugetarilor sunt la fel, indiferent de judet.
          Deci asa ca plimba ursul si mai citeste, sau voi in provincie nu aveti nevoie de argmente, ati luat-o pe aia cu "miticii" (atacul de tip infantilo-puerile in lipsa de argumente).. Mitici aveti si voi, s-avem pardon. Miticismul nu e caracteristic Bucurestiului, viseaza tu draga ca voi sunteti oaze de civilizatie, dar...hm. apareti cam des la stirile de la ora 5, asa-i?
      • 0 (0 voturi)    
        nesimtire de "bucurestean" adevarat (Duminică, 4 ianuarie 2009, 1:25)

        tinar [anonim] i-a raspuns lui Ina

        Nu inteleg ce are toata lumea "buna" din Bucuresti cu cei din provincie, ca doar nu cred ca va trageti din intemeietorii orasului capitala.
        Tot "de la wc in fundul curtii" au venit si parintii sau bunicii vostrii.
        Daca tot e asa aglomerat in Bucuresti, plecati naibii de aici cand numai suportati sau credeti ca in alta parte nu ati avea aceleasi conditii de "lux" ca in cutiile aste de chibrituri in care locuiti. PS: si eu sunt un "frustrat provincial"
    • +3 (3 voturi)    
      nu au voie (Duminică, 14 decembrie 2008, 22:54)

      RATB [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Sa deschida usile intre statii, din cauza ca exista pericol de accidente. Da, chiar daca traficul e intepenit, se poate pune in miscare coloana, poate aparea un motociclist sau mai stiu eu ce. Cine raspunde daca se intampla un astfel de accident? Soferul, ca n-a asigurat siguranta calatorilor, nu?
      • 0 (2 voturi)    
        nu au voie (Luni, 15 decembrie 2008, 0:10)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui RATB

        Stiu ca nu au voie, dar coloana nu se poate pune in miscare pur si simplu, ca masinile nu au aripi sa zboare afara din coloana. Trebuie sa se puna in miscare mai intai masinile din fata.

        Si crede-ma ca dintr-un autobuz se poate vedea foarte bine acest lucru, pozitia soferului fiind mai inalta. Acum, sa zicem ca autobuzul se defecteaza intre statii. Ce sa facem, sa asteptam pana il tracteaza intr-o statie ca sa ne dea drumul?

        Evident ca trebuie sa ai si "common sense" cand aplici o lege. De exemplu, daca sensul tau de mers e blocat de un copac cazut, depasesti peste linia continua copacul, ca doar nu o sa stai acolo pana vine cineva sa mute copacul.

        Dar aici cu deschisul usilor, e la fel ca la soferii de camione, unii sunt draguti si iti semnalizeaza ca e nu vine nimic din fata, altii te ignora.

        Chiar, sunt curios daca nedeschisul usilor in aceasta situatie (autobuz blocat zeci de minute in trafic) poate fi considerata "lipsire de libertate in mod ilegal, cu circumstante agravante prin rapire" :)

        Pentru ca imi este incalcat dreptul la libera circulatie intentionat prin inactiunea soferului, si sunt luat din locul in care eram si dus in alt loc impotriva vointei mele.

        Evident, glumesc cu lipsirea de libertate, dar chiar e extrem de neplacut sa sa te afli in aceasta situatie.
  • 0 (0 voturi)    
    pt. clujean (Duminică, 14 decembrie 2008, 22:00)

    vlad [anonim]

    da, de acord, sa nu va mai vedem
  • +3 (3 voturi)    
    desi nu-mi plac pozitiile categorice (Luni, 15 decembrie 2008, 10:13)

    karellen [utilizator]

    tind sa fiu de acord cu Ina. orice generalizare este inutila si infantila, mitici, nesimtiti si oameni imbecili sunt peste tot. dar e mai comod sa aplicam stampile. nu sunt nativ bucurestean, dar mi se pare grotesc sa amesteci 2 milioane de oameni intr-o singura oala
    • +1 (3 voturi)    
      Cand auzi magaria asta reiterata de n-spe ori... (Luni, 15 decembrie 2008, 13:42)

      Ina [anonim] i-a raspuns lui karellen

      ..tinzi sa ai o "pozitie categorica"...
      Deci am calatorit in toata tara si n-am observat comportamente diferite ale populatiei, a "maselor"....servicii proaste, sictir gen "noi iti facem o favoare pe banii tai", spaga (apropos de mentalitatea balcanica) care se da peste tot, romani verzi pt. care supremele valori sunt masina tunata, "vila" cu cat mai multe etaje...
      Dar totusi v-ati obisnuit sa aveti dispret fata de "bucuresteni"...asta va aduce mai multa civilizatie in oraselele voastre sau cum?
      Dar e usor sa pui etichete....
      • 0 (2 voturi)    
        corect (Luni, 15 decembrie 2008, 15:16)

        cat [anonim] i-a raspuns lui Ina

        Ina, ai dreptate 100%...provincia are complexe de superioritate cat cuprinde, dar abia asteapta sa se afirme in Bucuresti. Eu unul, ca bucurestean, m-am saturat de valurile de venetici care isi bat joc de acest oras, nu inteleg nimic din farmecul sau si nici nu ii respecta locurile sau oamenii. Cat despre faza cu "lasati-ne sa ne autoguvernam", eu unul as face-o cu cea mai mare placere, mi-e teama insa ca ati muri de foame pt ca banul tot la Bucuresti se invarte. Uitati-va si voi pe statisticile cu PIB-ul, vedeti cat din el vine de la Bucuresti si cat din alte parti si mai ganditi-va cine pe cine tine in spate.
        • 0 (0 voturi)    
          pib 14% din bucale (Joi, 18 decembrie 2008, 10:47)

          levi [anonim] i-a raspuns lui cat

          suna frumos nu?dar...toate firmele care au un rulaj mai mare de 30 de milioane de euro isi varsa platile in mod obligatoriu in Bucuresti,nu vorbesc de faptul ca corporatiile au sediul social in Bucuresti si platesc tot acolo,poluind si distrugand drumurile in provincie!bani care sunt retrimisi pentru judete sunt virate in data de 28 dec.ca sa nu avem timp sa le cheltuim!banii colectati "erodeaza"intru-cat trebuie sa mentii o institutie pentru a colecta si redistribui banii respectivi,instituti cu loganuri de 70 de mii de euro.angajati cu salari imense,care de fapt au ca scop asigurarea de locuri de munca pentru clientala politica!
      • 0 (0 voturi)    
        stiu (Marţi, 16 decembrie 2008, 1:38)

        karellen [utilizator] i-a raspuns lui Ina

        eu am locuit in cluj un an si n-am vazut vreo schimbare radicala in oamenii intalniti. consider ca oameni inteligenti si interesanti poti gasi oriunde, daca ai rabdare si disponibilitate. daca nu, etichetezi si te lamentezi ca tu esti mai bun decat toti
  • 0 (0 voturi)    
    sansa mitocanilor (Luni, 15 decembrie 2008, 10:58)

    gogu [anonim]

    e o vorba, nu existi daca nu se vorbeste despre tine. noroc cu Mantzy ca le da o sansa mitocanilor sa existe si in spatiul virtual. muuultumiiiim fruuuumooos, Mantzyyyyy, ne-ai facut ziua mai buna
    • 0 (0 voturi)    
      Cine zice ala e...mai draghe... (Luni, 15 decembrie 2008, 13:33)

      Ghitza [anonim] i-a raspuns lui gogu

      ......cine-i de fapt asta, Mantzy? Asta-i articol??? Ce vrea sa spuna cu el, ca la Cluj nu sunt mitocani sau cum? Sau la Oradea sau Suceava???
      Dream on....dream on...si cand v-ati trezit era dimineata!
  • +1 (1 vot)    
    strainatate (Luni, 15 decembrie 2008, 11:01)

    filotas [anonim]

    si in afara se intampla la fel, in tari mult mai civilizate

    de exemplu in Franta, soferii aunt de bun simt si atunci cand e traficul aglomerat deschid usilor orcarui calator care doreste sa coboare inainte de destinatie...

    de asemenea daca prinzi un autobuz la stop si ii faci cu mana sa deschida usilor, invariabil soferii deschid...

    ....totul fara injuraturi, cu mult respect si civilizatie

    merci
  • 0 (2 voturi)    
    z (Luni, 15 decembrie 2008, 14:59)

    x [anonim]

    sunt si persoane prost crescute care desi nu coboara la statia urmatoare se posteaza in fata usii si chiar in fata,adica usa destinata coboririi.
  • 0 (0 voturi)    
    :)) (Marţi, 16 decembrie 2008, 13:59)

    ..... [anonim]

    nu inteleg de unde chestia asta cu mitici...?! eu, de exemplu sunt clujeanca, insa am venit in Bucuresti la facultate, acum cativa ani. In primul an cand m-am dus acasa m-am suparat asa tare cand am auzit de la un vecin o fraza in genu' : 'uite si fata lui x(bunica)...sa se duca la miticii, mai vine sa ne manance noua painea(zici ca eram in lupta, 2 teritorii diferite), ca sa nu mai zic cand merg cu masina la Cluj, care are numere de Bucuresti, in primul rand daca gresesti ceva te injura mama, mama, si daca vrei sa iesi de pe o strada laturalnica sa intri pe un bulevard, nu te lasa nici unul. Eu inteleg ca ei au probleme, cu cei grabiti, cu masini de la firma, dar nu toti suntem la fel...
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Marţi, 16 decembrie 2008, 16:49)

      karellen [utilizator] i-a raspuns lui .....

      pentru multi e mai comod sa judece la gramada. diferentierile presupun rabdare si inteligenta ;)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi