VIDEO Cum se poate bloca o strada in Bucuresti

de G.F.     HotNews.ro
Joi, 12 februarie 2009, 13:16 Life | Prin oraş

Peste un milion de masini inmatriculate sint suficiente pentru a transforma zilnic Bucurestiul intr-un infern pentru soferi si pietoni. Uneori, insa, e suficient un singur sofer pentru a bloca o strada intreaga. Vedeti cum in imaginile de mai jos, postate pe Youtube de un bucurestean revoltat.




Citeste mai multe despre   





















20507 vizualizari

  • +1 (25 voturi)    
    (Joi, 12 februarie 2009, 13:28)

    mda [anonim]

    Hai Miticii, sa va aud "Sigur era din provincie." :)) . Se circula execrabil in Bucuresti? Da, dar nu numai in Bucuresti. Iar idioti ca asta gasesti peste tot in tara. Sincer sa fiu, ma bucur ca stau in "copitala", cele 7 zile / luna care le petrec acolo imi sunt mai mult decat de ajuns :) .
    • +7 (17 voturi)    
      Soferi necivilizati. (Joi, 12 februarie 2009, 14:02)

      bucurestean [anonim] i-a raspuns lui mda

      99,99% din participantii la trafic sunt necivilizati. Nu respecta participantii la trafic. Imagini din astea vezi oricand oriunde in bucuresti.
      • +11 (13 voturi)    
        care de fapt sun 10% (Joi, 12 februarie 2009, 18:48)

        dumil [utilizator] i-a raspuns lui bucurestean

        sa-ti explic cum sta treaba cu cei 99.99%.
        Cei 99% sunt de fapt cam 10% care sunt intr-adevar irecuperabili si au in sange miserupismu' asta.

        iar ceilalti 89% sunt "oile proaste" care gandesc cam asa : "Bai da daca lui asta i se cuvine inseamna ca merit si io ca doar traim intr-o tara libera".

        in orice tara civilizata, spiritul civic si-ar fi spus cuvantul si ar fi urmat urmatoriul scenariu:
        dupa max 5 min de asteptare un cetatean ar fi sunta la politie, politie care ar fi fost prezenta acolo dupa alte max 5 minute, care la randul lor ar fi chemat baietii de la "ridicat masini"...deci in 20 min masina lui nenea era pe drum, dar fara nenea in masina evident, la cateva ore dupa nenea platea o amenda de vreo 500 euroi pe distractie...a doua oara ma indoiesc ca ar mai fi procedat la fel"

        binenteles ca scenariu asta e o utopie la noi, in cel mai fericit caz politia ar fi ajuns cam intr-o 1h si l-ar fi mustrat pe individ cu max 120 ron, iar in cel nefericit ti-ar fi spus la telefon sa te duci de unde ai venit ca ei sunt plecati pe teren cu treburi importante si nu-i nimeni disponil momentannnnn.....
        • -2 (6 voturi)    
          ASA SE INTIMPLA INTR-O TARA DE PROSTI (Joi, 12 februarie 2009, 19:37)

          meh [anonim] i-a raspuns lui dumil

          chiar daca voi nu sunteti dintre ei (atentie: multi prosti sunt siguri in momentul asta ca nu despre ei e vorba), traiti in mijlocul lor. romania e tara lor, voi sunteti doar in trecere. asa ca nu va mai plingeti. e ca si cum v-ati arunca intr-o groapa plina cu kkt si v-ati plinge ca pute.
    • -5 (19 voturi)    
      frustratii (Joi, 12 februarie 2009, 15:17)

      cdmitroi [anonim] i-a raspuns lui mda

      mai nea anonim de la oras de provincie, esti frustrat ca nu stai in capitala???
      • 0 (14 voturi)    
        Plang! (Joi, 12 februarie 2009, 16:11)

        mda [anonim] i-a raspuns lui cdmitroi

        Plang in fiecare zi de dorul "copitalei" si ma gandesc cum sa fac sa ma mut acolo ... NOT!
      • +2 (10 voturi)    
        frustrat? (Joi, 12 februarie 2009, 16:14)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui cdmitroi

        norocos!
      • +1 (1 vot)    
        capitala (Vineri, 13 februarie 2009, 21:54)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui cdmitroi

        Singura problema ce o am cu Bucurestiul este ca sunt acolo ministerele si ambasadele.
        Daca nu ar fi ministerele si ambasadele acolo, as putea sa-ti dau scris in fata notarului sau a judecatorului ca nu as mai calca pe-acolo in viata mea.
    • -3 (21 voturi)    
      suferi de provincialism? (Joi, 12 februarie 2009, 16:07)

      bucurestean mandru [anonim] i-a raspuns lui mda

      baga la cap fraiere, ca fara noi,cei din Muntenia, Moldova, Oltenia, Dobrogea...erai sclav, iobag inca la unguri.N-a zis nimeni ca suntem prea destepti dar nu ne-am lasat calcati in picioare si am luptat ca sa pastram fiinta nationala.Si cum nimeni nu e perfect ar trebui sa va vedeti gainatul din casa , nu sa va uitati la balega de afara ca peste tot sunt cacanari..si-n Austria si-n Franta..asta nu-ti da tie dreptul sa-mi faci mie morala-destul cat ma lupt cu ai mei aici- nu cumva vrei sa-ti facem "copitala" pe ulita ta?
      • +1 (17 voturi)    
        fiinta nationala :)) (Joi, 12 februarie 2009, 16:22)

        timisoara [anonim] i-a raspuns lui bucurestean mandru

        HA HA HA... fiinta nationala... asa denumesti tu nepotismul, lenea, violenta, menelismul??? Intradevar, ati adus "fiinta nationala" in Ardeal si Banat... Se vede... Multumim mult tie si stramosilor tai, ca ne-ati eliberat din ... CIVILIZATIE... Dar mai putem spera intr-o noua "inrobire", nu? Fortza Banat!
        • -2 (10 voturi)    
          Ceau,Ciao,servuszzzz!!!! (Joi, 12 februarie 2009, 18:30)

          Cristian [anonim] i-a raspuns lui timisoara

          "Violenta,manelismul...eliberare de civilizatie..."...cred ca am citit/ascultat deja prea mult deja prea mult de la niste corcituri.
          Ca romani nu ati fost vreodata.
          Si nici nu a-si vrea sa fiti.
          Imi pare rau ca in '89 a-si fi putut fi ranit pt niste nevertebrate ca voi.
          Va rog sa ingrosati marea masa nomada a celor fara de identitate,radacini!
          • +2 (6 voturi)    
            "Bucurestean mandru" ?????? (Joi, 12 februarie 2009, 22:55)

            felix [anonim] i-a raspuns lui Cristian

            De ce sa fii mandru? De nesimtirea, mitocania, jegosenia, uratenia majoritatii oamenilor de aici ?

            In afara de oportunitati de job, cultura si ceva cladiri super, Bucurestiul asta e naspa !!!!!!

            Si iti spune asta un bucurestean get-beget, nascut-crescut in Bucuresti.

            Asa ca mai lasa fitele astea de bucurestean. Mi-e greata! Vad zilnic "bucuresteni mandri" ca tine !!!!!

            P.S. Si mai deschide o carte. Incepe cu Dictionarul ortografic, ortoepic si de punctuatie al limbii romane.
        • -6 (12 voturi)    
          Mai limbutule (Joi, 12 februarie 2009, 18:39)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui timisoara

          Voi banatenii (limbuti) sunteti cei mai lenesi dupa moldoveni, la voi se canta manele mai mult ca in Bucuresti (aici asculta tiganii si mai putin romanii, iar cei care o fac sigur sant tarani pripasiti pe aici din toata tara)si aveti tigani...strazi intregi, mafie tiganeasca.
          Iar voi banatenii (cei getbeget) sunteti si mai inceti la minte...noroc cu oltenii care au venit acolo de v-au mai ridicat si voua nivelul de intelegere. Si apropo, daca nu erau regatenii erati sub talpa ungurilor si acum.
          • +2 (6 voturi)    
            pentru bucurestenii mandri (Vineri, 13 februarie 2009, 0:35)

            Bucovinean [anonim] i-a raspuns lui Dan

            "Voi banatenii (limbuti) sunteti cei mai lenesi dupa moldoveni" si cine a demonstrat asta, ai ceva dovezi sau vorbesti doar din auzitele de la coltu blocului. Daca tu confunzi nivelul de trai cu harnicia in tara asta esti pierdut.
            Sa nu crezi ca daca in Capitala sunt prezente toate companiile mari este meritul vostru (ca sunteti voi "harnici") singurul motiv este acela de a avea cartierul general pentru a se putea conlucra mai "strans" cu autoritatile iar cei care fac asta sunt 99% din provincie, capitala asigura doar menajul. In timp ce activitatea companiei se desfasoara in provincie fie ea Moldova, Oltenia, Banatul Bucovina (la cata geografie stiti confundati Moldova cu Bucovina).
            Asa ca voi "targovetilor" mai abtinetiva la comentarii cu provincia ca fara noi ati fi muritori de foame.
            • 0 (0 voturi)    
              Bucovina nu-i Moldova (Vineri, 13 februarie 2009, 22:49)

              Zen [utilizator] i-a raspuns lui Bucovinean

              Felicitarile mele, in ce ma priveste pe mine, cred ca ai cel mai potrivit comentariu :)
            • 0 (0 voturi)    
              Scuze pt.deviera de la topic (Luni, 16 februarie 2009, 4:07)

              hahaha [anonim] i-a raspuns lui Bucovinean

              Geografie?Nu stiu prietene cata geografie stiu dar cu siguranta istorie stiu mai multa decat vei stii tu vreodata...Bucovina?Ce-i aia Bucovina amice?Esti complecsat de faptul ca esti moldovean?Bucovina nu este altceva decat nordul Moldovei,facut cadou de catre turcii,in 1775, austriecilor si care poarta denumirea de Bucovina dupa guvernatorul Bukow...asa ca las-o balta cu Bucovina ta cu tot ca moldoveni sunteti cu toti
              • 0 (0 voturi)    
                mai bine taceai (Luni, 16 februarie 2009, 8:31)

                bucovinean [anonim] i-a raspuns lui hahaha

                Daca taceai filosof ramaneai
                http://ro.wikipedia.org/wiki/Bucovina
                asa poate iti corectezi istoria aia pe care te lauzi ca o stii.

                Dar totusi sa iti dau o mana de ajutor, un punct de plecare desi nu este locul.

                Regiunile Istorice ale ROMANIEI
                1. BANAT cu judetele: Timis Caras-Severin
                2. BUCOVINA cu judetele: Suceava
                3. CRISANA cu judetele: Bihor Arad Salaj
                4. DOBROGEA cu judetele: Tulcea Constanta
                5. MARAMURES cu judetele: Satu-Mare Maramures
                6. MOLDOVA cu judetele: Neamt Bacau Botosani Vrancea Iasi Vaslui Galati
                7. MUNTENIA cu judetele: Arges Teleorman Dambovita Prahova Buzau Braila Ialomita Calarasi Ilfov Giurgiu si Bucuresti
                8. OLTENIA cu judetele: Mehedinti Gorj Dolj Valcea Olt
                9. TRANSILVANIA cu judetele: Bistrita-Nasaud Cluj Mures Hunedoara Alba Sibiu Brasov Covasna Harghita

                Iar daca e vorba despre Provinciile ROMANIEI
                1. DOBROGEA cu regiunile istorice: Dobrogea
                2. MOLDOVA cu regiunile istorice: Bucovina Moldova
                3. MUNTENIA cu regiunile istorice: Oltenia Muntenia
                4. TRANSILVANIA cu regiunile istorice: Maramures Crisana Transilvania Banat

                Despre limbajul ala de lemn pe care il expui dovedeste inca odata despre nivelul tau intelectual.
      • +3 (9 voturi)    
        bravo, bucurestean mandru (Joi, 12 februarie 2009, 16:23)

        mda [anonim] i-a raspuns lui bucurestean mandru

        Nu sufar de nimic, poate doar alergie la prosti si tot stranut de cand am citit mesajul tau. "Mandrule" am mentionat eu ca-s din Ardeal? Nu-mi aduc aminte...hap-ciu :).
      • +2 (2 voturi)    
        slavule mandru (Vineri, 13 februarie 2009, 22:01)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui bucurestean mandru

        Stii in ce limba scriai acum daca nu era Scoala Ardeleana, nu?
        In slava, la fel ca ziarul romanilor din Transnistria.
        Romanii din Transilvania au fost 1000 de ani fara drepturile pe care le-ati avut voi, dar tot ei v-au invatat ca limba romana este o limba latina.
        Iar dialectul bucurestean este unul dintre cele mai enervante dintre toate dialectele limbii romane. Probabil de-asta sunt asa deprimati si stresati oamenii acolo.
        "E multe" de zis... dar nu merita.
    • 0 (8 voturi)    
      Re: mda (Joi, 12 februarie 2009, 18:20)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui mda

      Sigur soferul era din provincie.
    • 0 (8 voturi)    
      Taranica (Joi, 12 februarie 2009, 18:28)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui mda

      de ce nu stai tu definitiv la tine acolo in turnul tau de fildes, in saracia ta....si ca tine si altii care vin si se muta aici.
      Am fi si noi "Miticii" lipsiti de prezenta frustratilor ca tine care incurca circulatia prin Bucuresti.
      Stati acasa la voi!
    • -1 (7 voturi)    
      ca sa vezi .. (Joi, 12 februarie 2009, 20:01)

      Mitica, bucurestean [anonim] i-a raspuns lui mda

      Am facut pentru dvs. cercetari; este o masina de interventii de la Distrigaz, lucratorii sunt doi muncitori, amandoi originari din Cluj. Asta-i viata, ticaloasa ...
      • +1 (1 vot)    
        Sper sa ai dreptate (Vineri, 13 februarie 2009, 22:07)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Mitica, bucurestean

        Daca-mi dai si numele lor, as vrea sa le fac cinste cu o bere! Asa, ca de la clujean la clujean.
        Din nefericire slaaaabe sanse sa ai dreptate: inca nu am vazut un clujean care sa mearga cu drag sa lucreze in Bucuresti.
    • 0 (0 voturi)    
      "Idiot ca asta" (Vineri, 13 februarie 2009, 22:42)

      Bucovinean mandru [anonim] i-a raspuns lui mda

      Prietene ai trait in alt oras mai mult de 2 luni , dupa care sa te intorci inapoi in Bucuresti?, orice oras, nu conteaza : Cluj , Constanta , Sibiu .... oricare , zi sincer :) NU ! stiam si va trebui sa ma crezi pe cuvant ca NU in toata tara gasesti "idioti ca asta"
  • -1 (19 voturi)    
    . (Joi, 12 februarie 2009, 13:29)

    Mda [utilizator]

    hal de oras...cu tot cu "soferii" din el :|
  • -2 (26 voturi)    
    asta este (Joi, 12 februarie 2009, 13:39)

    just me [anonim]

    Asta este, isi merita soarta, totzi sunt lipsitzi de bun simt si respect.
    Macar daca nu ar mai veni si in restul tzarii in special in ardeal ca sa isi etaleze dobitociile si stilul de nesimtiti si in tzara...

    Mi-e sila de bucuresti si bucuresteni, incerc sa-i evit pe cat posibil...
    • +19 (21 voturi)    
      Bucuresti (Joi, 12 februarie 2009, 13:48)

      Moofa [utilizator] i-a raspuns lui just me

      Va tot plangeti ca italienii generalizeaza si baga in aceeasi oala pe toti romanii si toti tiganii, ca toti romanii sunt tigani si invers, ca toti romanii sunt niste criminali, violatori. Acum tot voi ii bagati in aceeasi oala pe bucuresteni. Nu cred ca pe mine ma reprezinta altcineva decat propria-mi persoana.
    • +17 (19 voturi)    
      Nesimtire (Joi, 12 februarie 2009, 13:52)

      Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui just me

      E aiurea ca generalizezi. Sunt convins ca sunt nesimtiti peste tot, chiar si in Ardeal.
      • -6 (24 voturi)    
        bucuresti (Joi, 12 februarie 2009, 14:05)

        Jebitm [anonim] i-a raspuns lui Tiberiu

        Sunt de 3 zile in "capitala" si pot sa va spun ca nu va mai suport .
        Va meritati soarta!
        Cand o sa ajung la mine in oras, Timisoara, o sa tzuc pamantu.
        Hai v-am lasat in groapa voastra.
        • +5 (17 voturi)    
          Nu te intrebi.... (Joi, 12 februarie 2009, 14:31)

          Rali [utilizator] i-a raspuns lui Jebitm

          Daca noi, bucurestenii, va mai suportam?
          Toti veniti aici cu afaceri si masini, ne ocupati locurile de parcare pe care nu le avem si faceti pe mironositele.
          DE CE VENITI AICI?
          Poate pt ca aici sunt banii, afacerile si buricul tarii
          Stati la voi acolo, in civilizatie si lasati-ne pe noi in pace.Toti veniti aici si va dati rotunzi, dar sunteti ca si noi, agresivi, necivilizati si nesimtiti si vreti sa va intoarceti la voi , la civilizatie, intoarceti -va si sa veniti cand va voi chema eu!
          • -5 (11 voturi)    
            dap, generalizam (Joi, 12 februarie 2009, 15:09)

            iulian [anonim] i-a raspuns lui Rali

            Generalizez doar pentru faptul ca nu am cunoscut bucuresteni civilizati, care sa nu vorbeasca tare in restaurant, care sa nu arunce gunoiul pe geam din mers si care sa nu faca flashuri si claxoane disperate sa te dai la o parte din calea lor, chiar daca pe banda de langa circula alte masini si chiar nu te poti da la o parte... Ma feresc de masinile cu numar de Bucuresti, pentru ca sunt dezastre in trafic. Aici intra si cei din provincie cu masini in leasing. In Bucuresti sunt banii, afacerile? Doar 10% din ce se gaseste in tara. Get a life!!!
          • -2 (12 voturi)    
            dar tu (Joi, 12 februarie 2009, 15:26)

            Alin [anonim] i-a raspuns lui Rali

            Noua ne-ar placea sa nu mai venim la "voi" ..... da sa nu mai luati nici voi cu afacerile voastre bani de la noi ... ca Ardealul si Banatu tin tara asta in picioare
            Cat despre soferi ....... necivilizati sunt destui ..... dar eu unul nu cred ca unul care vine din provincie si intra in Buc ... face el pe necivilizatul .... el nu stie cum sa scape mai repede de acolo din infern
            • -1 (5 voturi)    
              Informeaza-te (Joi, 12 februarie 2009, 17:53)

              Rali [utilizator] i-a raspuns lui Alin

              Conform cifrelor de la statistica Bucurestiu are din PIB, cam asa cat tot Ardealul si Banatul la un loc.
              • -2 (4 voturi)    
                corect (Joi, 12 februarie 2009, 18:25)

                dami365 [utilizator] i-a raspuns lui Rali

                Da,asa e si asta pentru ca din PIB-ul ala jumatate cel putin vine din Ardeal si Banat!
            • +5 (5 voturi)    
              Mai lasti-o draq cu Ardealul vostru (Joi, 12 februarie 2009, 18:53)

              Mircea [anonim] i-a raspuns lui Alin

              Te pomenesti ca in Ardeal si in Banat s-au inventat roata si focul. Suntem toti o apa si-un pamant, oricat ne-am c...ca pe noi, fie ca suntem ardeleni,banateni,dobrogeni,olteni,lemurieni sau copitarieni.
              Cum nu e banatean priceput la facut branza de oaie, asa nu e dobrogean priceput la facut carnati sasesti. toti suntem ignoranti,dar nu in acelasi domeniu. Cand vad ca toti banatenii se bat cu caramida-n piept, mi se face greata. Or fi vreun neam de extraterestrii banatenii si ardelenii astia, din ce galaxie or fi venit? Lasati-o naibii mai moale cu mandria asta, ca nu sunteti supermenii Romaniei, se munceste si se fac bani si in alte zone,nu doar la voi. E adevarat ca Bucurestii gem de nespalati si needucati, dar majoritatea lor tot de import sunt, din tari straine precum Ardeal,Banat, Moldova sau Dobrogea. Asa ca...nu om fi noi urmasii Romei, dar tot al neam suntem, si anume Romani.
              • -3 (3 voturi)    
                Citez : (Joi, 12 februarie 2009, 19:31)

                Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

                "dar majoritatea lor tot de import sunt, din tari straine precum Ardeal,Banat, Moldova sau Dobrogea"
                Am aflat-o si pe asta : Ardealul ,Banat , Moldova , Dobrogea sint tari straine !
                Te pomeni ca esti istoric .
                • +2 (4 voturi)    
                  Metafore, Hiperbole, Can-can (Joi, 12 februarie 2009, 20:10)

                  Mitica, bucurestean [anonim] i-a raspuns lui Observatore

                  Ardelene, mintea ta mere mai incet; omu' a facut o metafora. Peste doua zile iti pica si tie fisa, si cauti in Dex "metafora", si te lamuresti.
          • +1 (3 voturi)    
            centralismul (Joi, 12 februarie 2009, 16:17)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Rali

            ia sa nu fi fost nevoie de aprobari de la centru pt orice fleac sa vezi cine naiba mai venea la voi pt investitii! Bucurestii au profitat de sistemul cretin, centralizat, de investitiile publice in infrastructura facute cu predilectie acolo, de aceea aveti voi atatea fime; altfel, cu naravurile locale, Botosanii va erau frate!
            • -1 (1 vot)    
              pt mpcj (Vineri, 13 februarie 2009, 2:02)

              alexander the great [anonim] i-a raspuns lui srpc

              Prietene,orasul tau preferat pana acum ceva ani nu avea nici macar o Cora sau Carrefour,sa nu mai zic de mall...Voi spuneati mall la Sora...Hahaha!!! Caritasul a fost singura investitie "buna" in CJ apoi a venit Funar si a stricat tot.Cat despre trafic,este praf in centru,parcarile desi sunt cu plata sunt full mai tot timpul...Si am observat o chestie interesanta: clujenii nascuti si crescuti acolo sunt ok. Frustrati sunt cei de prin judetele vecine care au ajuns la oras(Cj) si se dau mari oraseni si urasc capitala ca asa-i "default" si "trendy".
              • +1 (1 vot)    
                dezmintire (Vineri, 13 februarie 2009, 22:20)

                stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui alexander the great

                Eu sunt nascut in CJ si urasc Bucurestiul pentru ca este locuit de mitici.
                Consider ca nu merita sa fie capitala tarii.
                Cora si Carrefourul nu ni le-a dat Bucurestiul, stai linistit... pur si simplu au cazut clujenii in plasa patriotismului ieftin si l-au avut prea multi ani pe Funar.
                Daca nu era el, aveam de toate inaintea Bucurestiului.
                Sunt mandru ca-i avem pe unguri in zona si mi-i ciuda ca nu-i mai avem si pe sasi. Ungurii sunt de 10 ori mai buni decat miticii.
                Chiar si limba maghiara suna mai frumos decat dialectul miticilor.
                Zicea cineva ca voi ne-ati eliberat de unguri. Atunci cand ne-ati eliberat voi, eram oricum aproape de eliberare: in cativa ani am fi avut aceleasi drepturi ca si maghiarii si am fi trait mai bine decat cu voi.
                Si sigur aveam deja autostrada aia !!!
          • 0 (2 voturi)    
            d-le draga.... (Joi, 12 februarie 2009, 16:28)

            muky [utilizator] i-a raspuns lui Rali

            ....poate ca oamenii vin cu probleme care nu se pot rezolva decat in capitala,sau poate ca au neamuri care s-au stabilit in capitala,sau sunt la facultate, sau isi viziteaza copiii la facultate sau etc.
            ...probabil ca nu de fiecare data vin cu placere , mai ales ca situatia e care o stie toata lumea.dar in loc sa va certati intre voi de ce nu luati la rost autoritatile care sunt de vina d.m.p.d.vedere,si nu au luat masuri ,ci au facut numai promisiuni,care au fost respectate dupa cum se vede....ma gandesc ca daca omul respectiv(nu vreau sa-i iau apararea)ar fi parcat in mod normal,daca avea unde...dar asa ....asta-i situatia si din pacate nu numai in capitala...e cam in toata Romania. asta e....asteptam vremuri mai bune.cu bine
            • 0 (2 voturi)    
              Asta am zis si eu (Joi, 12 februarie 2009, 17:55)

              Rali [utilizator] i-a raspuns lui muky

              Nesimtiti sunt peste tot, dar noi bucurestenii suntem desconsiderati de restul de 90% dintre romani, desi multi de abia asteapta sa se mute aici ... si dupa aia incep sa injure!
              • 0 (2 voturi)    
                Nu-ti face iluzii (Vineri, 13 februarie 2009, 22:28)

                stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Rali

                Cam ce procent de ardeleni (cu tot cu banateni si maramureseni) crezi tu ca s-ar muta in Bucuresti?
                Parerea mea: 1% - si doar pentru ca acolo sunt institutiile statului. Daca s-ar muta capitala administrativa de acolo, nu s-ar mai muta nimeni acolo.
                Majoritatea nu s-ar muta din cauza miticilor care populeaza zona. Iar restul nu s-ar muta pentru ca nu suporta atata poluare, sa nu aiba unde sa iasa cu familia la iarba verde, la padure... atata campie cat vezi cu ochii, n-ai un deal unde sa te dai cu sania, trebuie sa mergi tocmai pana pe valea Prahovei!... etc.etc...
                De fapt miticii nici nu stiu ce-i aia sa mergi cu familia la padure, sa joci un fotbal, sa faci niste gratare, sau iarna sa dai copiii cu sania. Unii pui de mitici cred ca laptele se face la magazin...
                Cine crezi ca s-ar muta intr-o groapa de gunoi atat de imensa ?!
          • 0 (2 voturi)    
            aveti noroc... (Joi, 12 februarie 2009, 18:23)

            dami365 [utilizator] i-a raspuns lui Rali

            Asa e.Acolo sunt banii,afacerile si buricul tzarii. Cu asta aveti noroc !Nu ne-am dodrit sistemul asta centralizat,dar daca vrei sa faci ceva mai serios neaparat trebuie sa ajungi la Bucuresti sa ungi pe ici pe colo. Daca se va schimba vreodata asta o sa muriti de foame !!
        • -3 (13 voturi)    
          timisoara (Joi, 12 februarie 2009, 14:46)

          zweistein [utilizator] i-a raspuns lui Jebitm

          am fost de doua ori in minunatia ta de oras si de fiecare data abia am asteptat sa plec.

          tzuca pamantul cu grija sa nu-ti iasa vre-un sobolan de sub blocurile alea mai jupuite decat in Ferentari sau sa nu dea peste tine vreunul dintre soferii aia mai neatenti decat bucurestenii de 20 de ori - apropos carnetele pt Timisoara s-au dat la Pitesti?

          "hai te pup" si te rog, nu mai venii in groapa noastra, ca poate o sa fie mai liber pe strazii fara toti astia ca tine care se plang de Bucuresti si cu prima ocazie se muta aici, ca poate poate or prinde o slujba mai bine platitia.

          mdeah... ce sa-i faci
        • +3 (11 voturi)    
          Bucuresti (Joi, 12 februarie 2009, 14:47)

          a78na [anonim] i-a raspuns lui Jebitm

          Dar chiar va rugam, nu mai veniti pe la noi daca ne urati atata, ca ati dublat populatia orasului si implicit nr. de masini din trafic, mizeria din oras, etc. Nu va mai dati toti impecabili. Fiecare oras are problemele lui. Daca vedeti o hartie pe jos nu fiti siguri ca e aruncata de un bucurestean sau un bizon in trafic, nu fiti siguri ca e bucurestean. Poate fi din orice oras. Asa ca, scutiti-ma!
        • 0 (6 voturi)    
          Ai grija (Joi, 12 februarie 2009, 14:51)

          scharke [utilizator] i-a raspuns lui Jebitm

          Ai grija unde "tzuci" pamantul ca deja nu se mai cunoaste in Timisoara voastra ce v-a asfaltat nea Ciuhandu!
        • +1 (1 vot)    
          Si pentru asta trebuie sa injuri? (Joi, 12 februarie 2009, 15:07)

          Mahdib [anonim] i-a raspuns lui Jebitm

          Vezi ca nu se scrie cu e.... Si sper ca totusi TM vine de la Timisoara :)
          In Bucuresti se circula bine atata timp cat ai norocul sa nu dai de nesimtiti pe traseu.
          • +1 (1 vot)    
            raspunsa ma (Vineri, 13 februarie 2009, 1:52)

            pila mea [anonim] i-a raspuns lui Mahdib

            Vezi ca TM vine de la Timis :))
        • -1 (1 vot)    
          bine ca te-ai dat de gol (Joi, 12 februarie 2009, 20:07)

          Mitica; bucurestean [anonim] i-a raspuns lui Jebitm

          Ahaa, deci tu esti ala de bloca traficul ca pampalaul! Si chiar asa , de ce ai venit la "bucale"? Esti unul din aia de ne face la portofele, asa, "timisoreneste"?
      • +9 (11 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 12 februarie 2009, 14:52)

        daddy erectus [utilizator] i-a raspuns lui Tiberiu

        ca ardelean get-beget confirm fara retinere! Nesimiti peste tot
      • -4 (4 voturi)    
        ... (Joi, 12 februarie 2009, 16:12)

        ardeal [anonim] i-a raspuns lui Tiberiu

        nu va legati voi de ardeal!! ca nu se compara cu estu ...mai ales cu bucurestiu
        • 0 (2 voturi)    
          Laleaua neagra (Joi, 12 februarie 2009, 20:14)

          Mitica, bucurestean [anonim] i-a raspuns lui ardeal

          asa e nu se compara laleaua neagra ("bucale") cu Ardealul ("larnium purpureum" - vezi tu in dictionar ce-i asta.
    • -1 (9 voturi)    
      mdea (Joi, 12 februarie 2009, 14:17)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui just me

      Cred ca ai o frustrare legata de Bucuresteni si ti-ai dori sa parvi si tu in Micul Paris. Tarani sunt peste tot, inclusiv in ardeal. Acolo mai sunt si unguri.
      • +1 (5 voturi)    
        unguri? (Joi, 12 februarie 2009, 16:19)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui cineva

        asa e norocul nostru, in Ardeal, ca au fost nemti si inca sunt unguri pe aici, altfel tigania de la voi ne-ar fi cotropit de tot
        • 0 (2 voturi)    
          Unguri! (Joi, 12 februarie 2009, 19:57)

          noncj [anonim] i-a raspuns lui srpc

          Mai incearca! E fix invers!
          Mi-e rusine si mi-e sila ca locuiesc in Cluj!
        • -2 (2 voturi)    
          Mai un pic , (Joi, 12 februarie 2009, 20:20)

          Observatore [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          si sa vezi cind porneste migratia inversa .
          ( Trupa tatalui lui Zarko Sesum este " asteptat " la Veszprem )
      • -1 (1 vot)    
        si??? (Joi, 12 februarie 2009, 18:29)

        dami365 [utilizator] i-a raspuns lui cineva

        Ai vazut vreodata un sat unguresc sau sasesc?
    • +3 (9 voturi)    
      matale esti cam pe langa (Joi, 12 februarie 2009, 14:48)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui just me

      si se pare ca esti cam complexat. Si eu sunt ardelean la origini si e plin Bucurestiul de ardeleni (la fel cum e plin si de moldoveni etc.) care daca ar putea, ar parca in mijlocul drumului sau in usa magazinului.
      subiectul articolului era cu totul altul.
    • +2 (6 voturi)    
      Sila de Bucuresti?? (Joi, 12 februarie 2009, 19:52)

      Ardelean cu sila de Ardeal [anonim] i-a raspuns lui just me

      sunt in cluj de 3 ani jumatate si m-am saturat de tot traficul vostru tampit, plin de melci si nesimtiti si mai ales de orgoliul vostru prostesc! aruncati cu noroi in bucuresteni dar ei macar au auzit si folosesc si banda 1!!! da exista banda 1!!! dar, voi, berbecii din ardeal o aveti degeaba! plus ca voi vorbiti de civilizatie dar orice problema, mai ales in trafic, o rezolvati cu pumnul si cu bata! ca sa nu mai vorbim de drumurile latite de boc &co. (de ex. cluj-dej) ca sa incapa mai multi melci si berbeci, ardeleni si banteni, si sa nu se mai inghesuie pe-o banda si....? degeaba!! voi mergeti precum galinaceea pe mijlocul gramezii cu 50km/h!
      si apropos de parcari... clujenii cred ca stiu foarte bine faza asta >> http://www.youtube.com/watch?v=5qqi8juy41e&feature=playlist&p=652945576b29e8fb&playnext=1&index=1
      eeeh? care-i mai nesimtiti acum? ardeleanu sau bucuresteanu'?
      nesimtirea nu tine cont de origini !!!
      • +1 (1 vot)    
        du-te ! (Vineri, 13 februarie 2009, 23:11)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Ardelean cu sila de Ardeal

        da' eu nu inteleg de ce te plimbi tu in Cluj, ca doar nu sunt aici ministerele si ambasadele.
        Du-te-n Bucuresti si acolo le ai pe toate.
        Noua ne place aici unde sunt dinastia care merg cu 50km/ora ca sa ai ce depasi.
        Macar in CJ nu sunt taxiurile cele mai lenete masini, ca in Bucuresti. In Cluj te simti bine cand mergi cu un taxi, nu numai ca-ti dau rest dar chiar rotunjesc in folosul tau suma. Ia incearca asta in Bucuresti!
        • -1 (1 vot)    
          Mereti mah... (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 10:37)

          Ardelean cu sila de Ardeal [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

          A circula prin Cluj nu o pot numi chiar o plimbare mai degraba o odisee cu... surprize!
          N-am nimic impotriva celor care merg cu 50km/h am doar impotriva celor care merg cu 50km/h PE BANDA 2 si dupa ce-i depasesti pe banda 1 si le arati ca si altii pot merge cu 50km/h pe banda 2 incep sa dea cu flashurile!
          Dupa ce zici despre taxiuri cred ca doar le folosesti nu le ocolesti! Urca-te la volan si fa o tura prin Cluj! Incearca sa parchezi la Union, in Marasti, la Diesel, etc etc... si sa te vad cum intri/iesi din parcare cand stau taximetristii de-a latu' si esti la cheremul lor!
          Oricum tu n-ai inteles nimic!
          • +1 (1 vot)    
            si daca ai trai in paradis te-ai plange (Luni, 2 martie 2009, 17:18)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Ardelean cu sila de Ardeal

            Se vede ca nu ai iesit in viata ta din Cluj.
            Ia du-te vreo 2-3 ani in Bucuresti si apoi intra si citeste-ti comentariul.
  • 0 (8 voturi)    
    romanii (Joi, 12 februarie 2009, 13:58)

    io [anonim]

    si vizitele lor la capitala.. poveste cu reply zilnic: un dobitoc isi parcheaza in intersectia in T masina pe langa care se poate trece, dar vin romanii si se opresc in spatele lui pt ca nu stiu sa depaseasca muahahahaha.. ce nr de inamtriculare de Bucuresti: GL, MM, etc..
    • 0 (0 voturi)    
      Pt Io (Joi, 12 februarie 2009, 21:46)

      Abraxas [anonim] i-a raspuns lui io

      Primul om care observa ca individul cu Loganul- furgon parcase intr-un T, si era loc sa se treaca pe langa el. Ceea ce nu pare sa observe nimeni e ca tipul cu Mini vrea in ruptul capului sa mearga inainte, chiar daca ii blocheaza pe nefericitii din spatele Loganului. La berbecul oprit in strada se mai adauga si berbecul care vrea inainte, ca, nu-i asa, 'e dreptul lui'.
      Oameni buni, problema la noi e ca, atunci cand ne cerem drepturile, o facem intr-un mod atat de barbar, incat nu trebuie sa ne mire ca ne sunt la randul lor incalcate periodic. E un cerc vicios.
      In plus, suntem mari amatori de generalizari, pe care presa se repede sa le hapaie pe nemestecate. Berbecul cu Loganul e pasibil de amenda, evident, dar nu a 'blocat' strada, era loc sa se treaca pe langa el. Individul cu Mini ar face, cred, la fel.
      Ca precizare, am masina, merg la servici zilnic cu metroul, imi place sa conduc, iar cand parchez undeva ma uit atent sa las spatiu de trecere pe trotuar, sa nu blochez intrari/iesiri din blocuri, garaje, iar daca parchez cumva in fata vreunui magazin, intru politicos si ii intreb pe oameni daca nu-i deranjeaza. NICIODATA nu mi s-a spus NU, pentru ca politetea genereaza un alt fel de reactie. Cred cu tarie ca un dram de renuntare la turbarea asta personala a fiecaruiane-ar face vietile cu mult mai usoare in orasul asta imposibil.
      • 0 (0 voturi)    
        @ Abraxas (Vineri, 13 februarie 2009, 12:33)

        io [anonim] i-a raspuns lui Abraxas

        Abraxas, nu am dorit sa detaliez pt ca fiecare are atata inteligenta (imi place sa cred) de a gandi mai departe singur. Ai facut-o tu si te apreciez. Problema e ca moralitatea la romani este cea pe care o simti si o traiesti chiar si in metrou, eu unul sunt satul la volan de aceste "faze" berbecaresti prin bucale.. Ce ma distreaza inca este faptul ca "capitala" (cacofonie corecta si imperios necesara) l-am scris cu c.. In rest toate bune ardelenilor, banatenilor, moldovenilor, oltenilor ungurilor nemtilor francezilor italienilor spaniolilor etc.
  • +6 (8 voturi)    
    pt just me (Joi, 12 februarie 2009, 14:00)

    nia [anonim]

    nu generaliza. are si ardealul uscaturile lui... bucurestiul e plin de oameni din toate zonele tarii!
    • 0 (2 voturi)    
      pt. uscaturile Ardealului (Joi, 12 februarie 2009, 15:30)

      C [anonim] i-a raspuns lui nia

      O, da!
      Unite, una dintre uscaturi, a ajuns la Palatul Victoria!
      • +3 (5 voturi)    
        aici sunt de acord cu tine (Joi, 12 februarie 2009, 16:21)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui C

        necazul este ca sefi in Ardeal ajung doar cei cu naravuri sudiste; asta e marele castig al marii uniri... cititi memoriul din 1938 al lui Maniu si al altor zeci de fruntasi ardeleni catre Carol II si veti vedea ce mare branza am castigat noi prin unire! Ardealul si Banatul au ajuns terenuri de prada pt. escrocii din Regat; asta e adevarul, nu textele patriotarde
        • -1 (1 vot)    
          [l]user-ul mpcj este maghiar (Vineri, 13 februarie 2009, 1:35)

          Jiji [anonim] i-a raspuns lui srpc

          [l]user-ul mpcj este maghiar. Nu-l băgaţi în seamă ...
  • +2 (4 voturi)    
    Lool (Joi, 12 februarie 2009, 14:22)

    Vlad [anonim]

    E masina de Distrigaz Nord. Uitati-va la numar DGN. hehe....
  • +1 (3 voturi)    
    Nesimtirea, sport natonal (Joi, 12 februarie 2009, 14:23)

    Catalin [anonim]

    Sunt venit de 5 ani in capitala din Rm. Valcea si de 4 ani conduc prin jungla urbana masina cu numar de Valcea. Mentalitatea bucurestenilor s-a schimbat putin fata de provincie insa nesimirea parca s-a accentuat.
    Locuiesc langa Cora Lujerului si aproape de fiecare data intrarea in parcarea blocului este blocata.
    Nimic nu ma mai uimeste si din pacate nu se va schimba nimic pentru ca nu se vrea...
  • +2 (4 voturi)    
    Daca toti si-ar face treaba (Joi, 12 februarie 2009, 14:26)

    Teo [anonim]

    N-ar mai fi probleme, sau macar nu la modul asta. Unde e Politia sa-i dea amenda, Primaria sa-i ridice masina? Sau, daca nu se poate asa, unde e piatra din geamul lui?

    Si nu mai generalizati, ca idioti sunt peste tot, nu doar in Bucuresti si nu doar in Romania. Da, in Bucuresti este mai mare problema pentru ca sunt mai multe masini decat in alte orase si poate pentru ca multi dintre cei care stau aici sunt de fapt din afara orasului?
  • 0 (2 voturi)    
    Se poate (Joi, 12 februarie 2009, 14:26)

    Da da [anonim]

    Nesimtit ala care a lasat masina in mijlocul drumului, dar si aia cu Mini-ul e proasta rau. Putea sa dea putin cu spatele si sa se retraga pe strata perpendiculara, lasandu-i astfel pe cei din spatele nesimtitului sa il ocoleasca si sa mearga inainte.
    • -1 (1 vot)    
      Mare dreptate ai! (Joi, 12 februarie 2009, 15:15)

      soferitza [anonim] i-a raspuns lui Da da

      Mare dreptate ai in ceea ce priveste soferul mini cooper-ului (tu ai zis ca-i femeie, dar nu se vede bine)
      Daca s-ar vedea in filmulet si-ar da seama ce praf e....daca ea/el nu se baga si-i lasa pe ceilali sa treaca, era ok....cred ca asa a gandit si cel care a lasat masina pe avarii...dar ce te faci cand dai peste soferi din'astia ce cel sau cea din mini :)), e praf rau frateeeeeeee
  • +2 (4 voturi)    
    nesimtitii (Joi, 12 februarie 2009, 14:26)

    vasile [anonim]

    oare daca lua un bolovan in parbriz, data viitoare mai parca asa?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu ar fi o solutie... (Joi, 12 februarie 2009, 18:35)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      Ar trebui ca autoritatile sa faca ceva.Credeti ca Barcelona nu e un oras aglomerat?? Lasa-ti masina 5-6 minute untr-un loc nepermis si ramai fara ea si ca sa o recuperezi te costa si nu putin. Dar cum sa faci asta in Bucuresti unde toti sunt rude si prieteni,nasi si fini,etc ?
    • 0 (0 voturi)    
      ok (Joi, 12 februarie 2009, 21:55)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Singura postare inteligenta din cel peste 80. Ce legatura are originea omului cu gradul de nesimtire. O piatra in parbriz, o surubelnita plimbata pe toata caroseria, niste faruri sparte, stergatoarele smulse, cauciucurile lasate fara ventile si individul nu ar mai fi repetat scena toata viata lui.
  • -4 (8 voturi)    
    asediati de provinciali (Joi, 12 februarie 2009, 14:26)

    eu [anonim]

    Daca n-ar veni toti taranii din provincie sa lucreze sau sa studieze in capitala ar fi si traficul rutier mai lejer, si chiriile / preturile apartamentelor mai bune. Dar deh, vin toti taranii aici si dupa se plang ca in Bucuresti e aglomeratie, nu "sufla vantul" ca pe ultiele de la ei de la tara, se plang ca dau sute e euro pe chirie...stati dreq acasa si lucrati unde v-ati nascut sa vezi atunci cum o sa se ieftineasca toate daca nu mai e cerere si cum o sa creasca exporturile daca incepeti sa produceti ceva!

    Nu stiti decat sa veniti aici si sa ne povestiti cat de bine e in alta parte
    • +2 (6 voturi)    
      replica pentru mitica (Joi, 12 februarie 2009, 15:31)

      johnsoon [utilizator] i-a raspuns lui eu

      bai bucurestean (mitic) astia de le zici tu tarani v-au ridicat orasul si l-au dezvoltat .Daca pui asa problema ce dracu se fac aia din marile capitale europene cu puzderie de turisti? ca vin cu sutele de mii ! aia cum se descurca ? Aici e lipsa de organizare ,lipsa de parcari ,oras prost gindit de la bun inceput si prost dezvoltat pe parcurs.Aici e problema! nu taranii de care zici tu.
      • +1 (1 vot)    
        tzarani, blocuri, partid (Joi, 12 februarie 2009, 20:19)

        Mitica, bucurestean [anonim] i-a raspuns lui johnsoon

        Partidul Comunist Roman a carpit orasul cu cotete-bloace, in care a bagat tzaranii de care ai pomenit tu.
    • +3 (7 voturi)    
      tipic (Joi, 12 februarie 2009, 15:43)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui eu

      Tu esti d-ala care nu semnalizeaza, nu acorda prioritate, o ia pe linia de tramvai, se baga in fata altora cu tupeu, iar cand vede un nr. diferit de Bucuresti claxoneaza de-ti sparge timpanele.
      Dupa cum vorbesti / gandesti, tu esti mai taran decat majoritatea taranilor care ti-au "invadat" intimitatea, si pe deasupra mai ai si bunavointa s-o arati. daca toti ceilalti ca tine ati lasa acasa fitele astea de bucuresti, si ati invata (macar) sa conduceti altfel ar arata traficul.
  • +3 (5 voturi)    
    dar ce e neregulamentar??? (Joi, 12 februarie 2009, 14:28)

    liviu_ [utilizator]

    e parcat conform "regulamentelor" soferilor romani:
    - nu exista politist prin preajma
    - are avariile aprinse...



    acu serios... ce sa zici asta-i romania...
    eu cred ca cei care respecta legile sunt anormali in tara asta... ajungi sa te simti prost daca acorzi prioritate cu masina in bucuresti sau daca nu traversezi ca pieton cand e rosu... penibil
  • +4 (4 voturi)    
    cine-i de vina? (Joi, 12 februarie 2009, 14:29)

    Anonim [anonim]

    Pun pariu ca daca i s-ar suspenda tipului carnetul pentru 1 an, si o amenda de vreo 5000, nu ar mai face in veci asa ceva. din pacate la noi se merge dupa principiul: "lasa ca merge asa ..."
    • +2 (2 voturi)    
      vezi noile amenzi din Slovacia (Joi, 12 februarie 2009, 16:24)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      de la 200 de euro in sus, pana la 5000; Euro, nu lei! sa vezi cum il pisca la uzunar pe nesimtit, cand are de platit 1000-2000 de Euro pt o stationare ilegala, plus vreo 6 luni fara carnet! asa se rezolva!
  • +5 (7 voturi)    
    si politia? (Joi, 12 februarie 2009, 14:47)

    Flor [anonim]

    o singura nedumerire... de ce nu se schimba cadrul legislativ... si pe baza unor astfel de imagini sa se dea amenzi...ridice permise...? sunt sigura ca o sumedenie de romani sufletisti vor ajuta la cresterea bugetului administratiilor locale.
  • -1 (7 voturi)    
    solutii simple (Joi, 12 februarie 2009, 14:50)

    daddy erectus [utilizator]

    1. Cuiul lui Pepelea. Folosit cu darnicie, il lasa pe nesimtit pe butuci...

    2. La orice magazin de profil exista spray-uri de culori cu uscare instant, sub forma de email. Odata suflate pe parbriz (e suficienta o mica pata in dreptul ochilor soferului) nu se poate indeparta decat cu parbriz cu tot

    3. Lacatele chinezesti sunt mai nou, ieftine si proaste. Dar nu intr-atat de proaste incat sa mai poata fi inlaturare de pe clanta portierei, odata ce le-ai inchis si ai plecat cu cheia. O solutie si mai dinamica este aceea de a lega un lant intre portiera de la sofer si cea din spate. E drept, consumi o bucata de lant si 2 lacate chinezesti...

    Functioneaza perfect atat in Ardeal, cat si in Oltenia, Muntenia sau Moldova. Cu atat mai mult in Bucale....

    Spor la treaba...
    • 0 (2 voturi)    
      Uite o idee! (Joi, 12 februarie 2009, 15:03)

      Necajitul [anonim] i-a raspuns lui daddy erectus

      Bravos tie....super idei....abia astept sa le aplic nesimtitilor.
      Toata lumea greseste...Nu sint locuri de parcare...e aglomeratie...Sint insa unii NESIMTITI de la mama lor. Trecerile de pietoni au devenit adevarate semne de parcare. De semnul parcarea si oprirea interzisa, nu mai vorbim ca sint puse chiar fara rost.....
      Dar aia cu lacatul e buna rau de tot......cuy lantul e mai greu....te prinde dracu proprietarul de x5 si iti iei un glont in ceafa......
    • +3 (3 voturi)    
      tipic (Joi, 12 februarie 2009, 16:03)

      johnsoon [utilizator] i-a raspuns lui daddy erectus

      Un asa mod de gandire numai un idiot poate avea ! Iti faci singur dreptate ? de te-ar prinde proprietarul sa iei si o ranga in falci ,sa-ti treaca cheful de a distruge proprietatea cuiva . Ca e nesimtit si o lasa aiurea e una ,exista politie ,anunti ca e blocata strada ,sa vezi ce repede se misca la fata locului .vei fi surprins ,dar sa ii distrugi masina omului e altceva ,poto intra tu la bulau ,si pentru ce? pentru un idiot ? crezi ca merita?
    • +2 (2 voturi)    
      ZAU? (Joi, 12 februarie 2009, 20:10)

      nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui daddy erectus

      Cat de "dashtept" esti tu! Impresionant pana la lacrimi!
      Eu nu reusesc sa va inteleg pe voi astia cu idei (idioti intr-un cuvant) CE AVETI CU MASINA!!?!?
      Masina e de vina ca merge incet/tare, franeaza/nu franeaza, claxoneaza, flash-uieste, ocupa parcarea privata/platita sau intersectia?!?
      Mai ganditi-va inainte sa: ridicati stergatoarele, zgariati portiera, taiati cauciucul, vopsiti/spargeti parbrizu'! Chiar daca faceti toate astea masina aia NU SE MISCA pana nu vine berbecu' proprietar!!
    • 0 (0 voturi)    
      asa ar fi, daca n-ar fi altfel (Joi, 12 februarie 2009, 20:22)

      Mitica, bucurestean [anonim] i-a raspuns lui daddy erectus

      pai ala de si-a luat parbriz nou ar fi in stare sa ia si el un spray si sa bucure pe toti pe care i-ar prinde in zona sa de actiune.
  • -2 (6 voturi)    
    dara... (Joi, 12 februarie 2009, 14:53)

    GHINI IOANE!!! [anonim]

    dastea vezi oriunde... nu numai in Bucuresti, acolo e aglomeratia mai mare... sunt oamenii mai sictiriti, frustrati, nervosi si nesimtiti ca asa e trendu in ”capitala” (sunt 100% de acord sa mutam capitala in Ardeal unde, cu sau fara uscaturi e de 100 de ori mai bine decat in Bucuresti)
    • -1 (5 voturi)    
      Mdea (Joi, 12 februarie 2009, 15:43)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui GHINI IOANE!!!

      Am vazut azi, va cad tavanele in cap de bine ce in Ardeal...
    • 0 (0 voturi)    
      doamne fereste (Vineri, 13 februarie 2009, 9:14)

      levi [anonim] i-a raspuns lui GHINI IOANE!!!

      lasa-ne in linistea! noastra esti nebun?de unde iti vin ideile astea!
  • -2 (2 voturi)    
    specific pentru soferii de Logane, nu pt bucureste (Joi, 12 februarie 2009, 14:56)

    gigi [anonim]

    O idee: e specific pentru soferii de Logane, indiferent de localitate.
    Hai la o bere, prieteni, să mai discutăm discuţii d-astea interesante despre mitici, clisă şi logane.
  • 0 (0 voturi)    
    niste idioti toti... (Joi, 12 februarie 2009, 14:56)

    Smi [anonim]

    Cel mai mare idiot e ala cu loganu' papuc ca a parcat in mijlocu' strazii....sa si ceilalti, stau si se uita unu la altii si toti la logan....era loc acolo sa treaca si un camion prin stanga loganului....doar cu putina dexteritate....
  • 0 (2 voturi)    
    e un film cu prosti, de fapt (Joi, 12 februarie 2009, 15:09)

    gigi [anonim]

    mie-mi e clar: de fapt e un film cu prosti:
    1. cel care a lasat acolo masina era grabit de ceva si nu avea loc sa parcheze, caz frecvent de situaţie extremă intr-un centru urban ca Bucuresti.
    2. soferul Mini-ului statea ca prostul pe loc
    3. cei din spate nu au dat o sugestie celui cu Mini, daca au sesizat ca s-a zapacit
    4. cei din spate nu au scos Dacia din viteza şi să o impingă nitel, mai convenalbil pentru a trece.

    Mioriţă lae, oiţă bălaie ....
    Iară noi ca brazii
    Aşteptăm în ploaie !
    Veritas odium parit, contemplativi urmaşi ai lui Traian
  • +3 (3 voturi)    
    Oameni si soareci (Joi, 12 februarie 2009, 15:10)

    merdalionu' de aur [anonim]

    Ma gindeam ca pina la urma si cel mai destept ardelean si curat si toate cele, face o prostie. Nu are importanta de unde vii si unde mergi, daca esti evreu ungur negru sau tzigan... important e sa treci si sa il respecti pe celalalt. Toti credem ca avem dreptate, si de fapt nimeni nu cred ca ar recunoaste public ca ar fi gresit amarnic (in afara de bill clinton, care a facut asa fiindca a fost sfatuit de catre psihologi). Deci, sa o lasam jos cu ardeleanul si bucuresteanul si sa ne uitam in gradina noastra. A propos de banat, cine a cumparat toate palatele in centrul Timisoarei? Sa fim seriosi, mama nesimtitilor este tot timpul gravida in toate timpurile si in toate judetele. Vorbesc ca un ardelean fiind :)
  • 0 (0 voturi)    
    nu numarul de masini e de vina (Joi, 12 februarie 2009, 15:12)

    bedexe [anonim]

    Ci faptul ca avem multi soferi total nepregatiti pentru trafic si nerespectarea regulilor de circulatie chiar elementare.

    Problema majora este in scolile de soferi si in indulgenta politiei rutiere.
  • -1 (1 vot)    
    strada blocata?!? (Joi, 12 februarie 2009, 15:28)

    Ion [anonim]

    Bai soferii lu' peste,in film se vede clar ca ala cu loganul parcase exact in dreptul intersectiei,asa ca era loc suficient sa poata fi ocolit. Bineinteles,asta numai daca aia care incercau sa depaseasca ar fi fost soferi...Dar cum erau doar "soferi cu permis luat cu 200 de euro" e si normal sa se intample asta.In special vaca aia din mini(99% ca era o "ea")care se bagase sa depaseasca si vazand ca nu are unde merge,in loc sa dea inapoi ori sa vireze la dreapta pe straduta,sa lase celelalte masini sa treaca,iar apoi sa treaca si ea,dar deh...e foarte grea soferia asta pentru majoritatea.Nu tin partea nimanui,dar fiecare sofer care conduce in Buc.stie ce probleme creeaza lipsa locurilor de parcare.De unde stiti ca soferul utilitarei logan nu avea de carat niste bagaje sau marfa sau mai stiu eu ce...In conditiile respective omul macar a avut cat de cat bun simt lasand loc de depasire.Si repet,daca erau soferi cu adevarat,ceilalti participanti,in loc sa claxoneze ca disperatii,se puteau descurca foarte bine in situatia respectiva.
  • +1 (1 vot)    
    Sa nu uitam... (Joi, 12 februarie 2009, 15:30)

    klaus [anonim]

    ca bucuresteni nascuti in Bucuresti sunt foarte putini si majoritatea locuitorilor din oras provin din zonele limitrofe sau chiar si de mai departe... avand in vedere acest lucru cred ca e cazul sa o lasam mai moale cu comantariile critice la adresa "bucurestenilor"... intr-un sondaj rapid facut printre colegi doar 30% sunt nascuti in Bucuresti si doar 10% au macar 1 parinte nascut in Bucuresti majoritatea provenind din familii create aici (tata si mama veniti din provincie)... totusi asta nu scuza stilul groaznic de sofat si ignoranta aratata pentru orice regula de bun simt...
    totusi desi traiesc in Bucuresti consider ca una dintre solutiile acestui oras este sa se faca un alt oras (eventual intr-o zona libera la 20-30 Km de Bucuresti) dedicat instituriilor administrative (Guvern, Administratie, etc) si in felul asta 40-50 % din trafic va disparea... Cred ca este cea mai inteleapta decizie... a, si era sa uit, numarul mare de accidente precum si ignoranta se datoreaza carnetelor luate cu spagi...
    • +1 (1 vot)    
      se numesc mitici, nu bucuresteni (Vineri, 13 februarie 2009, 23:24)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui klaus

      Tocmai de-aia le zicem MITICI.
      Pentru ca bucurestenii sunt cei vechi, civilizati.
      Pe timpul lui Caragiale era numai un personaj Mitica... acuma Mitica "e" toti.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu se intampla numai in Bucuresti (Joi, 12 februarie 2009, 16:10)

    Sorcerer [utilizator]

    Asa ceva s-a intamplat si in Galati, in perioada sarbatorilor, pe drumul dintre Billa si Kaufland, cand unul dintre sensuri a fost blocat de unul care si-a lasat masina la fel ca in video-ul de aici. Si asa era rau ca cei care se duceau spre Kaufland nu stiau ca e inchis, mai era si asta care ocupa o banda. Bineinteles ca Politia nu a venit acolo (era in ziua de 24 decembrie, in ajunul Craciunului).
  • 0 (0 voturi)    
    daca esti taran n-ai cum sa te mai educi (Joi, 12 februarie 2009, 16:17)

    vasile [anonim]

    fratii mei da' cum mama dracu astora nu le mai taie nimei cauciucurile .. nu le mai zgarie nimeni masinile .. numa daca o parchezi linistit ca un om civilizat pe un loc de parcare neamejat ti se intampla toate nenorocirile.. ce sa inteleg de aici ?! daca esti dobitoc tie nu ti se poate intampla ?!

    pace!
  • +3 (3 voturi)    
    Lipseste cineva (Joi, 12 februarie 2009, 16:22)

    xyz [anonim]

    Chiar niciun moldovean pe-aici? Ca sa fie complet tabloul cu razboinici.

    Eu sunt din B. si v-as da voua in Ardeal capitala si maine, sa scapam de atatea institutii pline de masini si de angajati... Dar, vedeti voi, nu prea vad niciun oras in Ardeal care sa aiba atatea cladiri libere/eliberabile incat sa suporte toate institutiile centrale ale statului. Trecand peste aspectul logistic al problemei, voi frustratii de provincie, chiar credeti ca sunteti altfel decat bucurestenii? NU, sunteti identici si la fel cu majoritatea romanilor: adica needucati, manelisti, nesimtiti, invidiosi, frustrati, puturosi ... etc... etc...

    In rest, numai bine!
  • 0 (0 voturi)    
    j (Joi, 12 februarie 2009, 16:24)

    dgn [anonim]

    e masina distrigaz
  • 0 (0 voturi)    
    B-///// (Joi, 12 februarie 2009, 16:42)

    croc [anonim]

    am patit-o eu cu un taximetrist B - ////- acum 2 zile pe strada cu sens unic. Era pe contrans (interzis) si a blocat strada mai bine de 10 minute. Cand am sunat la politie mi-a spus ca nu pot face mai mult decat sa-l dea prin statie ca sa-l opreasca. Stiam ca este caz penal blocarea unui drum public. Concluzia este ca POLITIA NU ISI FACE TREABA pentrca daca l-am baga in puscarie ar face un mare bine pentru societate.
  • -2 (4 voturi)    
    bucuresteanu (Joi, 12 februarie 2009, 16:56)

    smaranda [anonim]

    da stimati provinciali! nesimitu de bucuresti a parcat exact unde avea el treaba! DAR blocajul nu l-a produs el ci "provincialu'" din Mini, ardelean de natie ca prea n-a miscat de loc, de molcom si intelept....:) ca dupa cum vedeti restul bucurestenilor s-au descurcat intrand pe strada laterala.
    bine ca sunteti voi molcomi si noi miticii isterici.
    sa traiti!
    • +1 (1 vot)    
      singurul vinovat e ala... (Joi, 12 februarie 2009, 17:50)

      m [anonim] i-a raspuns lui smaranda

      cxare blocheaza intersectia...Ca nu se parcheaz aunde ai tu chef si treaba...ci in parcare...Mai fartilor, invatati-va sa va parcati masinile in parcari...nu in intersectie..Am fost acum 4 ani in Bucuresti, atunci cand s-a infiintat parcarea de la Unirii...pe trotuare full, nici nu aveai loc sa arunci un ac..ba unii mai smecheri parcau chiar aiurea pe strada..sa blocheze circulatia..in schim..parcarea subterana..goala...Mai fratilor, daca parcati asa si prin Europa, germania..nu doar ca primesti amenda de 500 euro..dar risti sa iti iei si masina..dupa ce mai platesti o supra taxa...Hello..nu trebuie sa parchezi masina in magazin daca se poate...te mai si deplaseszi..dar asa-i romanu´comod....si prost
  • -2 (2 voturi)    
    ha ha ha ha (Joi, 12 februarie 2009, 17:03)

    andreea [anonim]

    si-a luat taranu logan ba si e mandru de el,
    acu poate sa blocheze si el strada fara sa-i mai fie rusine :))))
    adevaru e ca bucurestiu e plin de tarani de astia...
  • -3 (3 voturi)    
    pai foarte bine (Joi, 12 februarie 2009, 17:24)

    abramburel [anonim]

    si de ce nu i-a spart nimeni toate geamurile, ia sa vezi invatatura.
    Serios va sugerez sa luati aceasta masura cu fiecare cap de lemn care face ce vrea el pe drumuri. Stiu ca nu e elegant dar niciodata politia nu o sa ia masuri. Si de vorba buna nu intelege nimeni in tara asta.
    Deci de acum inainte asigurati-va ca aveti niste bucatele de bujie in buzunar cand plecati de acasa.
  • -1 (1 vot)    
    alta natie.... (Joi, 12 februarie 2009, 17:33)

    drona [utilizator]

    ca este nascut sau nu in bucuresti,purtatorul de buletin(ci),prin comportament,limbaj,trairi si manifestari,face dovada acceptarii cu usurinta a rudimentelor specifice minoritarilor bucuresteni.observati retinerea mea de a le spun pe nume.semnificative sunt si unele comentarii de mai sus.soferii au o vorba,"spune-mi cum parchezi ca sa-ti spun cine esti".mai mult de atat nici ca se poate.sa parcati bine !
    • 0 (0 voturi)    
      Scurta analiza pe text: (Joi, 12 februarie 2009, 17:58)

      xyz [anonim] i-a raspuns lui drona

      Incerci sa te exprimi elevat, dar nu poti folosi corect verbul "a spune" la infinitiv si nu intelegi nici sensul cuvantului "rudiment(e) = incerci sa pari ceea ce nu esti (un intelectual rasat eventual :) ) = frustrat/complexat de conditia ta actuala = politist de provincie cumva? :)

      Ia zi, am nimerit-o, doctore?
  • 0 (2 voturi)    
    proasta rau (Joi, 12 februarie 2009, 18:09)

    lol [anonim]

    aia cu mini e mai proasta decat ala care a parcat acolo.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Vineri, 13 februarie 2009, 0:47)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui lol

      Pai atunci nu te mai intreba de ce nu iti poti depasi conditia de taran luat de la coada vacii. Te rog eu, stai acasa la tine acolo si rezuma-te la a comenta pe HN, ok?
  • -1 (1 vot)    
    repley (Joi, 12 februarie 2009, 18:14)

    Florian [anonim]

    Nu vedeţi ca vinovat e cel cu minicuper-ul.
    mai dati un replay ...si ganditi...
  • 0 (2 voturi)    
    "Taran" (Joi, 12 februarie 2009, 18:19)

    dr.Josef Mengele [anonim]

    Nr de inmatriculare apartine Distrigaz. Foarte multi "palmasi" acolo sunt provinciali de origine, chiar daca in BI/CI au viza de flotant in capitala. Si ei, meteahna genetica, sunt obisnuiti sa blocheze ulita, la fel cum sunt obisnuiti sa se pishe la gard/stalp, la fel cum sunt obisnuiti sa scuipe in colb, la fel cum nu prea iubesc apa si sapunul, si multe altele. Problema nu este acest cocalar, ci autoritatile statului, recte Politia Rutiera. Niciunde in lumea civilizata nu ar fi indraznit sa gandeasca doar sa opreasca asa, pt ca-l beleau pana la os. Dar la noi, Politia Rutiera...scuipa-n palme, se ascund la colt de strada si pandesc pe vreo artera intens circulata o trecere de pietoni, pt vanatoare de permise teoretic, dar practic pt vanatoare de SHPAGA. Asta este statutul, regulamentul si Biblia Militianului Roamnesc....SHPAGA.Suntem condamnati ca natie sa ramanem in acest stadiu al evolutiei, datorita genelor alterate din organismul nostru. Daca ar fi trait ceva mai mult cativa mari conducatori ai acestei lumi ar fi avut si rasa romaneasca o sansa.
  • +5 (5 voturi)    
    Nu vedem padurea de copaci (Joi, 12 februarie 2009, 19:54)

    Madalina [anonim]

    De fiecare data cand se evidentiaza nesimtirea din trafic, primul lucru pe buzele tuturor este "mitici" si superioritatea ardelenilor fata de restul lumii.
    Ma scuzati oamen buni dar chestia asta nu va evidentiaza ca oameni destepti.
    Problema nu este zona de bastina a nesimtitului, ci faptul ca i se permite asa ceva. De ce domunul care a fost atat de inspirat sa faca filmuletzul nu a sunat la politie, o data , de doua ori pana veneau?
    De ce a preferat sa-i faca publica nesimtirea pe un site in loc sa trimita filmultezul la politie.
    O cunostinta de-a mea exasperata de cei care parcau ilegal ca nesimtitii pe trotuar si o obligau sa mearga cu caruciorul si copilul pe carosabil a facut poze masinilor si a bombardat politia cu mailuri pana a reusit eliberarea trotuarului. Deci se poate.
    Si nu va mai umflati in pene ca nici in Ardeal ori in alte parti nu-i mai dihai. Nesimtiti sunt peste toti, mai nou omenii sunt invatati ca fara nesimtire nu se pot descurca si din pacate se conformeaza.
    PS: Nu sunt bucuresteanca.
  • 0 (0 voturi)    
    militia (Vineri, 13 februarie 2009, 0:11)

    un baiat de la tara [anonim]

    repet aceeasi treaba ca multi altii.daca militienii de la circulatie si-ar face treaba ar fi ok.cam offtopic ,am si eu o intrebare ca sunt destul de proaspat venit de la tara din provincie:cum mama naibii sa setezi neshte semafoare care dau verde la doua sensuri care se intersecteaza?e ca in filmele cu prosti.si ne mai miram ca apar vietati chipurile jmekere care isi lasa masinile pe unde le vine.intersectia cu care ma lovesc mereu si are verde pe doua sensuri care se intersecteaza e cea pantelimon cu fundeni.militia nu va reactiona ca de obicei.doar au salarii prea mici doar de cateva ori fata de un idiot de medic sau profesor sau inginer care au facut ca fraierii facultate si nu au facut 2 ani la campina
  • 0 (0 voturi)    
    bla (Vineri, 13 februarie 2009, 0:43)

    alx [anonim]

    Astia sunt romanii nostri, era vorba aici de nesimtitii din trafic si am ajuns la istoria de acum 500 de ani. Ne revoltam unul impotriva altuia dar impotriva celor care ne conduc (fura) nu facem nimik. Ce sa mai zic tipic romanesc ( turma de oi)
  • 0 (0 voturi)    
    prostii (Vineri, 13 februarie 2009, 1:01)

    PaulR [utilizator]

    Sunt ardelean, am trait si in Ardeal si in Moldova si in Bucuresti. Ma intristeaza sa vad ca unii romani se cred mai buni decat altii doar pentru ca traiesc intr-o regiune si nu in alta.
    Nesimtiti exista si in Ardeal o gramada iar Bucurestiul cu siguranta nu e centrul universului. Vad ca dupa '90 romanii nu au gasit altceva mai bun de facut decat sa se laude care da bani mai multi la buget si care e mai grozav in general.
    Pentru realizarea unitatii tarii asteia au lucrat mii de oameni timp de zeci de ani. Separatismul, prostiile, infantilismele si acuzele pe care vi le aduceti le jignesc memoria si probabil le-ar provoca sila.
  • 0 (0 voturi)    
    Nici asa nici altminteri (Vineri, 13 februarie 2009, 2:23)

    Moromete [anonim]

    Ideal, masina ar trebui ridicata din mijlocul strazii si dusa la cucurigu', iar posesorul amendat cu o suma considerabila, plus transportul pana la cucurigu'.

    Inteleg ca asta nu s-a intamplat.

    Atunci, posesorul autoturismului B-67-DGN ar trebui sa primeasca prin posta o amenda cu o copie a fimului postat aici ca dovada.

    Inteleg ca nici asta nu o sa se intample.

    Concluzionez ca, daca lasi o masina in mijlocul strazii si blochezi circulatia, nu se intampla nimic (in sensul ca nu are consecinte asupra celui care face boroboata,... ca de intamplat... se intampla: circulatia se blocheaza complet).

    Daca as putea, as cumpara un tir mare,... mare de tot!, si l-as "parca" in fata politiei. Ar fi culmea sa se intample ceva !?

    PS: Pentru posesorul B-67-DGN. Data viitoare las-o domne' pe linia de tramvai ca in mijlocul strazii nu incurci decat masinile!
    • 0 (0 voturi)    
      Cotizez pentru tir! (Vineri, 13 februarie 2009, 10:45)

      poi [utilizator] i-a raspuns lui Moromete

      Stimate domn, comentariul dumneavoastra a fost unul care m-a facut sa cred ca din salariul meu foarte mic de bugetar as fi capabila sa donez lunar o oarecare suma pentru ca ideia cu tir-ul din fata politiei sa devina realitate!Poate doar asa se va schimba legislatia si dovezile foto-video vor fi acceptate ca proba pentru ca unii "soferi" din provincie sau nu, sa primeasca ce merita, adica o amenda destul de mare cu care politia sa poata ridica tir-ul "nostru", daca-mi permiteti, din fata propriei cladiri.Cred ca doar spiritul civic, cultivat inca din copilarie mai poate salva tara asta de la pieire.Si daca nu se poate cu bun simt si buna crestere..ei bine, cu masuri drastice ( in sensul de amenzi exorbitante)poate vom avea o tara curata si civilizata atat din punct de vedere estetic cat si din punct de vedere al sigurantei si al bunului mers al lucrurilor!Sper totusi sa nu mor inainte sa putem cumpara tir-ul!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu va inteleg (Vineri, 13 februarie 2009, 9:37)

    Clio [anonim]

    Raman uimita cand vad cat s-a divagat de la subiect. In loc sa fim revoltati de ceea ce se intampla cu traficul din Bucuresti, in loc sa facem petitii pentru a cere "mai-marilor" o oarecare rezolvare a problemelor, in loc sa ne gandim la spiritul civic despre care s-a scris si mai sus (politia, ridicatul masinii, etc.), am ajuns sa ne certam pentru o chestiune aberanta!

    Nu vreti sa trageti noi granite pe harta, maine-poimanie??
  • 0 (0 voturi)    
    Cine a blocat de fapt drumul??? (Vineri, 13 februarie 2009, 13:28)

    sofer_roman [anonim]

    Nu pot spune ca masina aia era parcata regulamentar (pentru asta ar merita intr-adevar o amenda), dar cred ca drumul a fost mai degraba blocat de Mini si de masina cea neagra. 2 soferi frustrati si cu mintile intunecate de ura, care nu au binevoit sa-si faca loc unul altuia. Era destul loc de trecere, dar soferul din masina neagra era si el "parcat" in mijlocul drumului, blocind accesul masinilor care veneau din sens invers. La rindul lui, cel din Mini, a preferat sa stea in mijlocul intersectiei, in loc sa se dea putin la o parte...
    In loc sa se plinga, mai bine ar da dovada de conciliere si politete - ajuta mai mult!
    • 0 (0 voturi)    
      corect! (Luni, 16 februarie 2009, 17:14)

      cool [anonim] i-a raspuns lui sofer_roman

      cel mai bun comentariu.... felicitari ca inca mai gandeste cineva in tara asta ... si se vede cine stie este inteligent in trafic....
  • 0 (0 voturi)    
    Provincia Banat (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 8:17)

    gottlob_ [anonim]

    acu cativa ani a venit la mine un oltean crescut in Bucuresti sa cumpere legume pt piatza si cand l-am dus in gradina sa-i arat culturile a inceput sa se mire intr-una si sa ma tot intrebe unde sunt gardurile dintre gradina mea si a vecinilor ca el nu o mai vazut niciodata asa ceva."Cum se poate sa am eu rosiile si ardeii langa a vecinului meu si sa nu avem gard intre noi?Da nu intra vecinu sa culeaga de la tine?" Atunci i-am zis:"Bine ai venit in Banat! Bine ai venit in Gottlob!"
  • 0 (0 voturi)    
    Cel mai destept cedeaza (Sâmbătă, 14 februarie 2009, 13:29)

    liviu [anonim]

    Cel cu numar de MM a cedat primul, o fi zis bag bip bip ........de MITICI MANELISTI si NESIMTITI.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri