FOTOGALERIE AC/DC in Romania: Intre Ipoteza Gaia si Efectul Tesla

de Cosmin Navadaru     HotNews.ro
Luni, 17 mai 2010, 10:01 Life | Prin oraş

FOTOGALERIE Concert AC/DC
"Din moment ce nici aprecierea, nici capacitatea de a produce note muzicale nu sunt facultati cat de cat utile omului [...], ele trebuie clasate printre cele mai misterioase dintre inzestrarile sale", spunea Darwin in lucrarea Originea omului. Misterul din spatele existentei acestei inzestrari a fost elucidat duminica, 16 mai, in Piata Constitutiei, in seara in care "zeul fulgerului" (pe numele sau de muritor Angus Young) si colegii sai au confirmat Ipoteza Gaia, au transmis energie wireless prin Efectul Tesla si au dat nastere unui tip particular de Sindrom Burnout.

Ipoteza Gaia este o teorie care afirma ca planeta ar fi un organism viu, ce se adapteaza la modificarile survenite in mediul sau. Pentru a-i ilustra plauzibilitatea, doi oameni de stiinta realizau in 1983 un experiment teoretic intitulat Planeta Margaretelor. Pe aceasta planeta, cand soarele incalzea prea tare, incepeau sa creasca margarete albe (pentru a reflecta lumina in spatiu), iar cand soarele se racea, cresteau margarete negre (ca sa absoarba lumina si s-o inmagazineze sub forma de caldura).

Datorita acestei facultati aparent inutile prezente la om, Ipoteza Gaia a fost confirmata si in Capitala, pe 16 mai, cand, pentru a-si mentine echilibrul intern (in cazul de fata - clima nepotrivit de rece pentru Romania in ultimele luni), planeta a gasit o modalitate de a creste temperatura prin aducerea a 60.000 de fani AC/DC in Piata Constitutiei.     

La nivel "celular" - "un vis implinit" pentru romanii iubitori de rock'n'roll, dupa cum se confesa un fan la finalul concertului, oferind sintagma preferata a melomanilor autohtoni in ultimele luni.  

Coordonatele de inceput: o trupa Down in deschidere, cu vocalistul Phil Anselmo (fost solist in Pantera) aruncand CD-uri, freesbee-uri si sticle de apa in public, apoi un Iris care in 2001 mergea prin tara intr-un turneu intitulat Tribute to AC/DC.

Cand trupa cu nume de curent alternativ/curent continuu doreste sa isi faca aparitia in forta, te simti ca si cum te-ar fi lovit un tren in fata, ori poate doar ti s-a parut, caci ai vazut pe ecranul gigant un videoclip cu o locomotiva ce nu poate fi oprita. Locomotiva apare apoi, amenintator, pe scena, in marime naturala, insotita de interpretarea piesei Rock N' Roll Train. Si daca intr-adevar e vorba de "un vis implinit", te gandesti ca un bun interpret de vise ar vedea intr-un astfel de tren indreptat spre tine "o mare sansa", caci "viata ta se poate schimba in functie de evenimentul care urmeaza sa te surprinda".

Cateva voci constata cu ingrijorare ca din acea parte a Golden Circle-ului nu se vad prea bine Malcolm Young (chitara), Cliff Williams (bas) si Phil Rudd (tobe), dar nu mai conteaza, caci solistul Brian Johnson si chitaristul Angus Young si-au intrat in rol.

Brian declara, cu vocea sa ragusita, scopul vizitei in Bucuresti ("we're here to rock'n'roll"), isi aranjeaza nelipsita sapca si alearga pe scena lunga (care taie Piata Constitutiei in doua) inainte de Hells Bells, pentru a se agata de sfoara cu ajutorul careia balanseaza clopotul coborat din inaltul scenei, publicul are nevoie de doar cateva piese pentru a-si demonstra calitatile ("I see you've got rock'n'roll in you", constata Brian satisfacut), iar Angus incepe demonstratiile de fizica.    

"A reusit Tesla sa transmita energia wireless?" - este intrebarea care ar entuziasma orice fizician, dar Efectul Tesla se traduce, odata cu Thunderstruck, prin Efectul Young. Purtand celebra lui tinuta de scolar, cu sapca, pantaloni scurti si cravata, Angus isi transmite energia in timp ce ne arata adevarul din spatele vorbelor lui Friedrich Nietzsche: "ascultam muzica prin muschi". Nu numai ca bate din picior si "aplica" pasul care l-a facut celebru, dar isi afiseaza in aproape fiecare secunda acel tic al buzelor si al muschilor faciali, prin care pare sa mestece notele.

Sapca este inlaturata prima, pentru ca la numarul de striptease de la piesa The Jack, Angus sa ne arate, pret de cateva secunde, lenjeria intima ce poarta inscrisul "AC/DC". Momentele erotice revin la piesa Whole Lotta Rosie, cand o Rosie imensa (sub forma unui balon urias), cu un tatuaj "AC/DC" pe brat, ajunge sa danseze calare pe trenul diavolesc.

Let There Be Rock ne arata o geneza in stil AC/DC (lumina, sunet, tobe, chitara, rock - asa arata ordinea lucrurilor), iar Angus devine stapan pe spectacol: canta cu chitara deasupra capului, este ridicat de o platforma din fata scenei si se tavaleste in timp ce confetti-ul invadeaza aerul, revine in fata ecranului gigant si, din nou urcat pe o platforma, isi produce incantatia sub forma de solo.
 
Trupa a plecat de pe scena, luminile s-au stins, coarnele fanilor de la zona VIP stralucesc multumite in spate, dar aproape nimeni nu mai are puterea sa strige. Iar vina pentru epuizarea fizica si morala a fanilor, in forma ei noua (provocata de AC/DC), o poarta Sindromul Arderii Complete (Sindromul Burnout).
 
Trupa cunoaste foarte bine efectul pe care l-a provocat si revine repede cu Highway to Hell si cu o piesa devenita chintesenta a muzicii rock: For Those About to Rock (We Salute You). Si in timp ce "zeii fulgerelor" isi expun propria forma de salut, de inspiratie romana (in Roma antica, gladiatorii le spuneau conducatorilor, inainte de a incepe lupta: "Those who are about to die salute you"), mai multe tunuri trag salve, indreptate fiind catre Casa Poporului: "Fire!". Si artificiile incheie ceea ce in lumea reala inseamna doua ore. Doua dintre cele mai bune ore din viata multor romani.

Setlist

1. Rock N' Roll Train
2. Hell Ain't a Bad Place to Be
3. Back in Black
4. Big Jack
5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
6. Shot Down in Flames
7. Thunderstruck
8. Black Ice
9. The Jack
10. Hells Bells
11. Shoot to Thrill
12. War Machine
13. High Voltage
14. You Shook Me All Night Long
15. T.N.T.
16. Whole Lotta Rosie
17. Let There Be Rock

18. Highway to Hell
19. For Those About to Rock (We Salute You)


Citeste mai multe despre   



















31444 vizualizari

  • +10 (20 voturi)    
    Heil Ac/Dc (Luni, 17 mai 2010, 10:09)

    Mar [anonim]

    Super show ... nimic mai mult de adaugat ... de fapt, pot sa spun cu toata sinceritatea: NOW I CAN DIE IN PEACE !!!
    • +8 (14 voturi)    
      Rock (Luni, 17 mai 2010, 11:26)

      Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Mar

      Concert ce respecta brandul AC/DC. Profesionism, spectacol, istorie rock.

      Organizare care respecta brandul organizatorului. Romania, cascaval, lipsa de respect, abuz, dezinformare.

      Un moment de istorie rock in Romania, in care desi multi spectatori au fost tratati drept vite, s-au bucurat de muzica.
      • +6 (8 voturi)    
        Mda, vreau si eu o lege (Luni, 17 mai 2010, 11:47)

        Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

        sa ma protejeze de ratatii astia: sa pot sa imi iau banii pe bilet inapoi inainte de main event (nu dupa ce se termina totul) daca gasesc ca organizarea e de rahat.
        O lipsa de respect fata de platitori crasa din partea organizatorilor (prea putine toalete si desi au vazut ca nu fac fata nici gand sa regandeasca astfel incat sa ai acces la ele si la cele din zona "Golden"
        PS nu am nimic cu oamenii care asigurau paza ei doar respectau ordinele.
        PS 2: Tot ce nu a fost romanesc (cu o singura exceptie si anume Iris) a fost super. In rest multa carne organizatorilor (de hotdog)
        • +1 (3 voturi)    
          . (Marţi, 18 mai 2010, 21:32)

          doi_plus_doi [anonim] i-a raspuns lui Roadrunner

          Cand aduni peste 60.000 oameni intr-un singur spatiu(delimitat fizic) se vor gasi nemultumiti. In propria sufrajerie de 12 metri patrati nu te supara nimeni atunci cand dai un mp3 la 16 VATI. Poate doar vecinii specialisti in manele. GHINIONUL E AL TAU.
          • +2 (2 voturi)    
            Incorect (Miercuri, 19 mai 2010, 0:05)

            Atent [anonim] i-a raspuns lui doi_plus_doi

            Nu e vorba de nemultumiti. E vorba de a spune lucrurilor pe nume.

            Un concert Ac/Dc in Germania sau Franta este OK. In Romania are ca ingrediente dezinformarea, batjocora multor spectatori, probleme de logistica, orientare pe profit, nu pe oferta unui eveniment calitativ etc.

            Concertul a fost excelent, nu am auzit pe cineva sa se planga de show. Organizarea a pus in evidenta caracterul romanesc al evenimentului. Nimic nou.
            • -1 (1 vot)    
              incorect (Miercuri, 19 mai 2010, 11:38)

              tam [anonim] i-a raspuns lui Atent

              Am fost anul trecut la Beograd, la AC/DC, organizarea a fost mult mai proasta decat la Bucuresti, credema.
              Am avut bilete in fata, dar am stat in spate pentru ca nu era departajare, toaletele erau in spatele stadionului, daca mergeai nici nu mai pute-ai ajunge la locurile pe care si asa abea le-am prins.
              Acolo nu a contat costul biletului, am avut bilet cu 60 euro si am stat cu unii care aveau cu 40 euro, nu-i normal.
              Macar la Bucuresti, daca am platit in plus am avut loc lejer in fata scenei, asa ca consider ca organizarea a fost ok.
              • +1 (1 vot)    
                Sorry (Miercuri, 19 mai 2010, 11:00)

                Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui tam

                dar cand sunt trimis la propriu sa ma usurez in tufis (a doua varianta era sa mi se ofere un pahar in care sa imi fac treaba) o iau ca pe o lipsa de respect imensa.
                Pot sa trec mai usor peste cozi infernale la bere insa nu imi cere sa ma comport ca un boschetar.
                Oricum din punctul meu de vedere e primul si ultimul concert organizat de D&D Entertainment la care am luat parte.
                • -1 (1 vot)    
                  e bine si asa (Miercuri, 19 mai 2010, 12:23)

                  tam [anonim] i-a raspuns lui Roadrunner

                  Macar ai fost trimis oficial. Imagineazati ca-ti vine sa te pisi cam de 2 ore daca nu mai bine si te abtii ca s anu pierzi concertul si locurile.
                  Chiar nu aveai unde merge, m-am dus cat am putut in fata scenei adica cam la 20 m de scena si nu era nimic in apropiere.
                  As fi fost fericit sa merg macar in tufis
                • -1 (1 vot)    
                  organizare (Joi, 20 mai 2010, 2:22)

                  stefan [anonim] i-a raspuns lui Roadrunner

                  nu inteleg ce ti s-a parut asa iesit din comun la cum a fost organizat. l bere eu unu nu am prins coada(si am baut multa), coada era la hot dog. toata lumea voia un hot dog. toata lumea care a platit un bilet si-a respectat categoria. wc-urile. nu ti se pare normal sa fie la margine? adik foarte la margine. duhneau, desi erau abia puse. iti dai seama 60000 de oameni. voiai bude in mijloc sa nu iti ia mult pana la toaleta? am facut maxim 10 minute pana la toaleta, dus-intors si am avut bilete normal circle, stand in fata, cat mai aproape posibil de scena. adik daca vrei sa vezi defecte, poti sa spui ca a fost de cacat iesirea, am stat o ora sa ies din multime. dar in rest, nimic iesit din comun. mi-ar fi placut sa plates
        • +1 (1 vot)    
          Nemultumire (Joi, 20 mai 2010, 0:58)

          justme [anonim] i-a raspuns lui Roadrunner

          Buna ziua,
          Imi permit sa intervin si eu pentru ca fac parte din cei care au dat aproape 5 mil pe bilet si nu am luat unul ci 2 bilete. O sa ma judecati ca am ales VIP in loc de un bilet mai ieftin insa va pot spune ca starea mea de sanatate nu mi-a permis sa stau in multime in picioare. Am asteptat multi ani AC/DC, poate prea multi pentru a mi se parea corect ca organizatorii sa-si bata joc de noi. Cand am cumparat biletele VIP amplasamentul tribunelor era langa scena in lateralele golden circle. Acum ne-am trezit ca am fost nevoiti sa stam la cateva sute bune de m distanta, locurile fiind repozitionate in intregime. Nu am vazut absolut nimic si simt o cumplita frustrare... Am trimis un mail D&D cerand o rezolvare a problemei pe cale amiabila. Nici pana acum nu am primit un raspuns. Sunt curioasa daca OPC ma poate ajuta?! As vrea sa stiu daca mai sunt si altii care ar dori acest lucru... pt ca unde-s doi puterea creste!
    • +2 (12 voturi)    
      NOW I CAN DIE IN PEACE... (Luni, 17 mai 2010, 12:01)

      Max / Vienna [anonim] i-a raspuns lui Mar

      ---te inteleg perfect , exact asta am sintit dupa ce am vazut , live, concertul PINK FLOYD / P.U.L.S.E. !!!
    • -7 (17 voturi)    
      ha ha ha (Luni, 17 mai 2010, 14:39)

      Justice [anonim] i-a raspuns lui Mar

      Retardati si mase usor de manipulat...ha haha ... ce usor e sa strangi mase de oameni si sa ii manipulezi prin idei gen: esti liber, esti cool, te poti droga...etc. La sfarsit praful se lasa, multimile pleaca acasa, drogul si bautura se evapora ... you are on a highway to hell...
    • 0 (0 voturi)    
      Excelent show (Miercuri, 19 mai 2010, 16:50)

      Oana [anonim] i-a raspuns lui Mar

      Si eu ma gandeam exact la acelasi lucru :))
      dupa acest concert pot sa mor linistita
  • +11 (21 voturi)    
    DA! (Luni, 17 mai 2010, 10:12)

    costica [anonim]

    Am fost acolo, a facut toti banii, dupa dezamagirea numuta concert Madonna la Bucuresti, baietii astia ne-au aratat ce inseamna show.
    Bravos, jos palaria (sau sapca, sau bermudele :))!
    • +3 (15 voturi)    
      ... (Luni, 17 mai 2010, 9:40)

      pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Stai sa vedem Rammstein live si dupa aia putem defini clar notiunea "show" :)
      • -9 (25 voturi)    
        Rammstein?!? (Luni, 17 mai 2010, 11:08)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

        Cum poţi să compari pe pârliţii de Rammstein cu monştrii sacri numiţi AC/DC? A fost un concert inegalabil... tot "bătrânii" rock 'n' roll-ului sunt de bază.
        • +8 (14 voturi)    
          noh`tu esti cu capul (Luni, 17 mai 2010, 12:23)

          PacatulLunii [utilizator] i-a raspuns lui Radu

          Cum poti sa zici despre Rammstein ca sunt niste parliti?
          Este vorba de o alta zona a muzicii rock, una foarte bine intretinuta tocmai de cei de la Rammstein. Iar showurile facute de ei [am vazut unul live] sunt in general "trend-setter".
          Pe partea lor, AC/DC sunt "si ei" foarte buni. Dar Nu incurca oalele, te rog.
    • +10 (16 voturi)    
      Unde erati oameni buni? (Luni, 17 mai 2010, 10:30)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui costica

      De ce nu vad oamenii astia misto care au fost la concert pe strada?
      Super show, super public!
      FANTASTIC!
      Las-o pe Madonna, nu e de acelasi calibrul. Si nici publicul ei n-a fost:)
    • +3 (11 voturi)    
      JOS PALARIA (Luni, 17 mai 2010, 11:28)

      Anca [anonim] i-a raspuns lui costica

      FOARTE TARE !!! JOS PALARIA !!! AC/DC FOREVER !!!!
  • -15 (23 voturi)    
    Banuiam eu ca Darwin a fost un idiot (Luni, 17 mai 2010, 10:23)

    Mihai Tociu [anonim]

    Cum sa nu fie muzica utila omului, din moment ce nu putem trai fara ea?
    Numai ca steaua lui AC/DC a apus demult... Azi o vedem, si nu e...
    • +12 (18 voturi)    
      Steaua lui Becali a apus... (Luni, 17 mai 2010, 10:44)

      jay [anonim] i-a raspuns lui Mihai Tociu

      ... steaua lui AC/DC nu are cum sa apuna decat pentru cei ce isi intorc privirea de la ea. Si daca inchizi ochii, realitatea tot exista!
    • +3 (3 voturi)    
      Banuiai gresit (Luni, 17 mai 2010, 17:27)

      aaragn [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Tociu

      Nu ai inteles sensul frazei. Muzica nu are utilitate biologica vizibila imediata, asa cum au coltii, ghearele, aripile etc.
  • +7 (17 voturi)    
    Super ! (Luni, 17 mai 2010, 10:24)

    Cornel [anonim]

    As expected. Great music, great show :)

    AC/DC rocks !
  • +3 (5 voturi)    
    asa este (Luni, 17 mai 2010, 10:27)

    ADRIAN [anonim]

    Sa traiesti costica si pentru ca vineri este ziua ta iti urez de pe acum la multi ani!
  • +3 (11 voturi)    
    Super (Luni, 17 mai 2010, 10:31)

    Lilith [anonim]

    Foarte tare concertul. Chiar a meritat. Oamenii astia stiu sa faca spectacol.
  • +16 (24 voturi)    
    Hail Caesar (Luni, 17 mai 2010, 10:33)

    Super [anonim]

    Doua lucruri m-au dat pe spate la acest mirific articol: coarnele fanilor de la zona VIP, care "stralucesc multumite" si faptul ca gladiatorii din Roma antica stiau limba engleza: "Those who are about to die salute you". I-auzi, tata, nu morituri te salutant, incultilor! Oricum, Cosminel asta merita o prima, s-a documentat enorm ca sa impaneze articolul cu tot felul de chestii de cultura generala, de la Nietzsche la ipoteza Gaia, desi jumatate dintre comparatiile si figurile de stil scremute aici n-au avut nici un rost. Preferam un articol scris cu mai putina dorinta de a epata si cu mai mult suflet.
    • +6 (12 voturi)    
      Ca sa zic asa ... (Luni, 17 mai 2010, 12:09)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Super

      ... AI ENORM DE MULTA DREPTATE!

      Si STIL - chestia cu gladiatorii Romei antice vorbitori de Engleza este un maxim al ironiei!
  • +3 (11 voturi)    
    Organizarea, un dezastru...! (Luni, 17 mai 2010, 10:59)

    Dani [anonim]

    Nu am dat atatia bani pe biletul lor in perioada asta de criza ca sa stau 40 de minute la coada la toaleta. Pentru ca am facut un efort sa imi permit biletul asta. De asemenea sa ma trezesc ca nu mi se permite accesul la ora 23:00 in metrou. Sa vad cum vand cornite AC DC cu 50 ron si pelerine cu 20 ron imediat langa intrare si mai incolo 20 metri sa vad ca le distribuie gratis.
    Mie nu-mi mai trebuie sa risipesc banii pe concerte in Romania. La duc in Ungaria sau Austria de acum sa le vad.
    • +7 (9 voturi)    
      mda.. Romania.. (Luni, 17 mai 2010, 11:22)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui Dani

      cozile de la wc-uri cred ca puteau intra in cartea recordurilor, nesimtirea celor de la metrorex care au inchis statiile la fel (Politie, Jandarmi si Scorsese) si hotia celor de la companiile de taxiuri care cica nu au masini dar stateau la unirii si nu vroiau sa porneasca aparatele ... mai era si Pulitia langa ei ....

      halal ...
      • +4 (6 voturi)    
        Nu e chiar asa (Luni, 17 mai 2010, 14:32)

        Lilith [anonim] i-a raspuns lui ION I

        Cu WC-urile sunt de acord. A fost batatie de joc.

        Insa cu metroul n-ai dreptate.
        Tot la Unirii am incercat si noi sa intram la metrou, am vorbit cu gigeii (paznicii) care stateau la gura de metrou si au zis ca nu mai lasa pe nimeni sa intre pentru ca peroanele sunt pline si risca accidente, plus ca mai venea un singur metrou cand am ajuns eu cel putin. Mie mi se pare normal ce au facut. Oricum daca ajungeam pe peron si vedeam 1 mil de oameni plecam.
        • +4 (4 voturi)    
          Nu ii mai scuza ca n-ai de ce (Luni, 17 mai 2010, 16:09)

          Dani [anonim] i-a raspuns lui Lilith

          Eu am ajuns la 22:50 la metrou la Izvor-inainte sa se termine concertul- si era deja inchis. Asta se numeste "exces de zel", cumva? Ca, ajuns acasa, sa constat ca peste tot dadeau ca metroul circula pana la ora 24 si sa ma umplu de draci. Nu ii mai scuza pe tampiti, caci au fost patetici.
          • 0 (2 voturi)    
            hmm (Luni, 17 mai 2010, 16:41)

            johndoe [anonim] i-a raspuns lui Dani

            au fost inchise statiile de izvor si unirii (din cauza aglomeratiei - imagineaza-ti 20k oameni in doua statii de metro).

            Statia de la timpuri noi era deschisa!
            • +2 (2 voturi)    
              mai avem multe de-nvatat (Marţi, 18 mai 2010, 20:19)

              io [anonim] i-a raspuns lui johndoe

              lucrurile s-au intamplat ca mai intotdeauna la noi, dupa spectacol, pe principiul "descurca-te singur", dupa ce s-au vazut cu saci-n caruta....parca era mare lucru sa mai lase o ora metroul, sa introduca si cateva curse speciale ratb - mai civilizat insa, cu siguranta! hmm, si-a imaginat cineva ca 60 000 de oameni vor veni la concert cu masinile proprii...sau macar cu 15000 de masini (sublicitez intr-o incercare de eficientizare a spatiului din autoturism)? noi am mers pe jos pana la intersectia carol cu mosilor, si n-am reusit sa oprim niciun taxi sau sa facem vreo comanda. si cred ca au fost multi, care-au simtit pe pielea lor dispretul primariei
              • +2 (2 voturi)    
                Exact. (Marţi, 18 mai 2010, 21:18)

                dani [anonim] i-a raspuns lui io

                Daca bagau metrourile sa circule pana la ora 2 noaptea de exemplu si tu stiai asta la concert nu te ingramadeai sa ajungi sa prinzi ultimul metrou/RATB. Nu se creea ambuscada de care chipurile s-au temut ei. Stateai linistit si asteptai poate la o terasa sa mai plece din lume. Pur si simplu isi baga picioarele caci stiu ca noi suportam toate rahaturile lor.
    • +3 (5 voturi)    
      organizarea... (Luni, 17 mai 2010, 13:37)

      kks [anonim] i-a raspuns lui Dani

      pai du-te
  • +5 (13 voturi)    
    AC / DC (Luni, 17 mai 2010, 11:07)

    gigi [anonim]

    Nu cred ca exista superlative pentru ce am vazut ins eara de 16 mai. Niste profesionisti. Ira carcotasii care poate nu au ajuns ar spune sigur toti bosorogii vin la Bucuresti la sfarsit de cariera se insala amarnic. Am vazut un concert de la Londra pe caseta acum 15 ani si am vazut ce au facut atunci acolo.... ce s-a intamplat la Bucuresti nu numai ca e comparabil dar a si depasit prestatia de atunci.

    Show, sunet impecabil, prestatia....publ;icul totul a fost perfect..... Niciodata nu ma vazut o piatta atat d emare si atat de plina... plina nu prin efectele de filmare ci la propriu om langa om pana in fundul spatiului alocat.... 60000? cred ca au fost pe putin 80000. iar va spun atata cei care au dat 5 milioane la VIp ca sa stea pe scaune cred ca au luat plasa s-a vazut mai bine din normal circle si desigur pt infocati din Golden. rockul si snobia nu prea fac casa buna..:)
    • +2 (10 voturi)    
      VIP (Luni, 17 mai 2010, 12:00)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Si eu am ramas uitmit ca VIP-urile au stat cel mai in spate. Pai, care este logica? Dai bani in plus ca sa stai cat mai in fata, la un concert rock. Doar la cinema locurile din spate sunt mai bune... Teapa, rau de tot. Eu as fi platit in plus ca stau fix langa scena ca sa le vad figurile etc.
      • +9 (9 voturi)    
        Logica (Luni, 17 mai 2010, 13:41)

        mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui mitica

        Este foarte simplu. Iti iei bilet la VIP si bati din palme pe Thunder....Prietene, la concertele astea daca vrei doar sa te uiti stai un pic mai in spate ca restul vrem sa ne miscam
        • +4 (6 voturi)    
          VIP (Luni, 17 mai 2010, 14:18)

          Vbe [anonim] i-a raspuns lui mi3rla

          Pai e simpla treaba cu VIP-ul prietene. 1. Aproape nimeni nu a stat pe scanune. 2. Tribunele VIP, trebuiau sa fie asezate linga scena, cel putin asa arata design-ul atunci cind mi-am selectat eu locul. Dar pentru ca suntem in Romania, si pentru ca se poate... au mutat cu totul tribunele in spate. Ele erau initial desenate de-au lungul walkway-ului care taia piata. Asa ca mai usor cu ironiile, ca ne-au mutat pe noi in spate ca sa incapa mai multi in Golden Circle.
          • -1 (3 voturi)    
            VIP (Luni, 17 mai 2010, 16:00)

            jiji [anonim] i-a raspuns lui Vbe

            Nu erau ironii erau constatari si opinia mea... diferenta mare de pret nu a meritat cel putin din pct meu de vedere iar schema cu tribunele VIp nu au fost niciodata in fata scenei...asta ai fi vrut tu poate in logica ta sau poate ai greutati in a citi o schema....daca mergeai la concerte mai des si nu la adunari electiorale aranjate prin parcuri ai fi stiut asta....la niciun concert din lumea asta nu se pun tribunele in fata scenei si fanii dupa scene din motive de logica si de reusita a showului. comentariul tau a la romanica nu face decat sa intareasca ce spunea un personaj in viata VIP = very important papagal.... ca numai la noi toti se cred VIP-uri cu mot.... nu generalizez desigur dar numai un papagl se putea ataca la ce am spus asa cum ai facut-o matale.puteam si eu sa iau 10 bilete la VIP nu asta era problema am spus numai ca numerita diferenta.....totul tine de alegere
            • -1 (3 voturi)    
              te roade rau .... (Luni, 17 mai 2010, 18:25)

              catala99 [anonim] i-a raspuns lui jiji

              mai e ceva ... transpiratia, mirosul de bere, tutun .... nu o suport , mai ales de la unul ca tine
            • 0 (2 voturi)    
              Aburi de bere si stropi de transpiratie (Joi, 20 mai 2010, 1:13)

              Una [anonim] i-a raspuns lui jiji

              Pai bai papagalule daca ai fi fost atat de des la concerte rock de amploare si fi stiut ca in genere se face POGO. Deci daca tie iti place sa fi calcat in picioare treaba ta. Eu m-am trezit la Sepultura cu o matahala sarind peste mine si topaind mai apoi pe mana mea. Nu sunt nici o persoana inalta.. Cum ai fi vrut sa stau in picioare in multime. Generalizezi ca ..... Si in plus la acest concert au venit multi oameni la o anumita varsta care la fel nu ar fi stat intre voi in aburi de bere si stropi de transpiratie. Iar tribunele VIP da au fost in lateralele scenei si crede-ma sunt arhitect stiu mai bine decat oricine sa citeasca un plan!
    • +1 (1 vot)    
      cainele moare de drum lung si......de grija altuia (Luni, 17 mai 2010, 18:22)

      catala99 [anonim] i-a raspuns lui gigi

      tata ce problema ai tu cu aia de la vip ???
      am vrut sa am locul meu chiar daca am venit la concert la 20:15 ... plus ca biletele ieftine s-au dat primele ...
  • +4 (10 voturi)    
    Super! (Luni, 17 mai 2010, 11:08)

    DOINA [anonim]

    Cel mai fain cadou de ziua mea! De cand ma stiu am vazut scris pe pereti AC/DC...sunt o legenda! Ma bucur tare ca i-am vazut si ca a fost un spectacol sublim!SUBLIM!
  • +1 (9 voturi)    
    super-show dar... (Luni, 17 mai 2010, 11:19)

    bogdan [anonim]

    fara sa fie vina echipei ac/dc, show-ul a avut de suferit din mai multe puncte de vedere. nu poti sa fii atat de nesimtit incat sa ceri O SUTA DE MII pe un hotdog si sa nu ma lasi sa intru cu mancare in conditiile in care ma chemi cu 'enspe mii de ore inainte.

    nu poti sa pui numai cateva zeci de toalete ca sa stea lumea la coada sa se usureze PE ELE. era coada la usurat pe toalete, ca sa va dati seama cat era coada la usurat in ele. si, in final, si aici va rog si pe voi sa dati cateva telefoane, cum dumnezeu a fost posibil sa fim lasati in plata domnului...

    toti cei 60 de mii de oameni, si sa nu mai functioneze mijloacele de transport in comun? mai si anunta jandarmeria ca programul metroului a fost prelungit. cata nesimtire! la 11.30 pazeau JANDARMII intrarile. probabil cei de la metrou trebuie odihniti pentru greve. taxi, oricum, nicio sansa. asa ca...ore intregi pe jos pana acasa. rusine organizatorilor si primariei.
    • +3 (11 voturi)    
      ohohoho (Luni, 17 mai 2010, 11:00)

      carcotasul sef [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Ma nene...tu chiar nu ai fost la concerte de genul asta pana acum?
      Tu cat credeai ca o sa te coste sa mananci acolo?
      Daca voiai, mancai si beai de acasa ... daca esti avar!!!Toaletele sunt praf pentru ca in general oamenii sunt animale.. nu ai ce sa ceri...Iar coada aia..dura cam 10 minute; daca nu iti convenea...puteai merge in spatele lor..unde mergeau animalele 'destepte' (chiar erau unii care iti vindeau pontul asta...gratis:)) hahaha)
      hai..mai cresti si tu putin si mai iesi in lume...;)
      • +3 (9 voturi)    
        carcotas sef? (Luni, 17 mai 2010, 12:10)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui carcotasul sef

        daca eram avar ramaneam acasa. daca eram avar nu cheltuiam bani acolo...vorbesti ca se te afli in treaba. apa minerala era acceptabila ca pret, berea la fel. mancarea...

        cum spuneam: hot-dog 100 de mii, chips-uri 75 de mii. daca tie astea ti se par preturi normale pentru un concert...nu stiu ce sa zic. crede-ma, n-am ratat niciun concert important in tara, PESTE TOT erau preturi acceptabile atat la bautura, cat si la mancare.

        cat despre toalete, era vina noastra, banuiesc, ca nu se intra decat printr-o parte la wc-uri...ca erau prea putine, si ca ne venea...ce sa-i faci, niste animale.
        • -1 (3 voturi)    
          doar carcotas :) (Luni, 17 mai 2010, 14:18)

          carcotas. [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          AC/DC nu e un concert ieftin. Si o bere tine mai bine de foame decat junkfood-ul ala enumerat de tine.

          Eu am vazut acum a 2a oara show-ul. Am plecat la fel de fericit ca si prima oara.
          Si ca sa nu imi stric emblema de carcotas, am facut conversia din EUR in Ron intre cele 2 spectacole...Si la noi a fost cu o idee mai ieftin :).
        • -1 (1 vot)    
          beraria e in alta parte ... (Luni, 17 mai 2010, 18:28)

          catala99 [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          de aia nu mai pridideati la wc ... iti recomand o autogara de provincie , berea si micii sint ieftini , te usurezi cot la cot cu navetistii ... cum iti place tie
    • +4 (4 voturi)    
      BGS + primaria capitalei (Luni, 17 mai 2010, 11:27)

      Ramona [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Sa nu uitam de "masurile de securitate". Am trecut prin 3 "filtre" de securitate si NICI UN CONTROL...
      puteai sa intri cu aparate foto profesionale, camere...arme...si tot ce doreai. Si ca bonus SEMAFOARELE CARE AU FUNCTIONAT SI IN TIMPUL CONCERTULUI (cu toate ca circulatia a fost oprita cu 3 zile inainte). Cu toate acestea SUPERB CONCERT.....
      • +3 (3 voturi)    
        perchezitie (Luni, 17 mai 2010, 15:29)

        clarkson [anonim] i-a raspuns lui Ramona

        Probabil a depins de cheful celui la care te-ai nimeri :) Pe mine m-a pipait de sub brat pana la glezne, m-a pus sa-i arat ce am in borseta, si in husa aparatului foto (nu mai mare decat un pumn).
        Jenant cu WC-urile, iar in dreapta scenei sonorul n-a fost tot timpul perfect, mai ales in prima parte a fost destul de deranjant.
        Per total insa, a meritat toti banii, timpul si drumul de la Sibiu si inapoi.
    • +6 (10 voturi)    
      +- (Luni, 17 mai 2010, 11:57)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Minusurile le-ai precizat. Eu nu am mai fost la un concert rock cred ca de pe la Rock '94 sau cam asa ceva. Ce am vazut acum ieri, a fost lux fata de ce era atunci la capitolul organizare. Ai dreptate ca puteau fi mai prevazatori cu toaletele. Cat despre preturi, toti vor sa se pricopseasca rapid, dar o dam in alte treburi.

      Totusi, i-am vazut pe AC/DC care mi-au aratat ca ma respecta prin ce au facut pe scena: show-ul lui Young si restul efectelor vizuale, ca de sunet... baietii au cantat ca pe CD... adica impecabil. Publicul stia versurile si vibra, iar trupa a cantat hit dupa hit si inca ar mai fi incaput cateva piese. Ultima melodie nu a fost bla bla; AC/DC chiar a demonstrat ca isi respecta fanii si ca nu au cantat doar pentru contract.

      Nu am fost la vreun concert prin vest, dar cred ca ieri am fost la unul de talie occidentatala.

      For those about to rock, I salute you :)
    • +4 (4 voturi)    
      cu o singura exceptie (Luni, 17 mai 2010, 12:19)

      ai dreptate [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      metrorex 11:30 ? nu....eu am fost la intrarea in metrou la Izvor la 11:10. Usile inchise si pazite de jandarmi! Incredibil, incredibil....si acasa cand am ajuns (dupa 2 ore) prima stire pe care am vazut-o la tv a fost cum metrorex a prelungit programul! ....pai in conditiile astea ar trebui sa faca multe greve pentru a le mai da crezare!
  • +4 (4 voturi)    
    dar metroul..? (Luni, 17 mai 2010, 11:36)

    stefan [anonim]

    Am auyit ca s-a anuntat la tvr ca programul metroului se va prelungi dupa ora 24. Dar in realitate metroul s-a inchis inainte chiar de ora 23.30!!!!! Bataie de joc!!!! Cine raspunde de asta? Chiar trebuie sa fie cineva responsabil pentru anunturile false si pentru aceasta bataie de joc! Jandarmeria a solicitat oficial celor de la metrou sa prelungeasca programul, iar ei au inchis statia de la Unirii inainte chiar de ora normala de inchidere si au lasat mii de oameni in frig. Cine raspunde de aceasta bataie de joc? TVR, Directia Metroului, Sindicatul de la metrou, cine? M-am saturat de minciuni in tara asta. Chiar as vrea un raspuns oficial de la toti cei implicati!
    • +3 (7 voturi)    
      Astia-s bugetarii ...!!!!!!!!!! (Luni, 17 mai 2010, 11:54)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui stefan

      asta-i statul roman, parca este condus de pe bancheta din spate...
    • +1 (3 voturi)    
      Responsabilitatea la bugetari (Luni, 17 mai 2010, 13:06)

      Ionescu A. [anonim] i-a raspuns lui stefan

      @stefan: Toti astia pe care ii enumeri (TVR, Directia Metroului, Sindicatul de la metrou, Jandarmeria) sunt institutii DE STAT. La Stat NU exista responsabilitate pentru greseli. La privat esti penalizat, dat afara. La Stat - nu. Nimeni nu o sa fie sanctionat pentru ca boii au oprit metroul la ora 23.
  • +3 (9 voturi)    
    ca de obicei (Luni, 17 mai 2010, 11:39)

    Gigel [anonim]

    N-am fost la concert si nici nu m-as fi dus. Nu pentru ca n-as fi iubitor de rock, ci pentru ca organizarea tuturor concertelor din RO lasa de dorit. Comentariile de mai sus spun totul.
    • 0 (8 voturi)    
      cred ca ai omis ceva (Luni, 17 mai 2010, 11:08)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

      Daca traiesti in Romania, deja esti intr-un loc cu o organizare de kko. Ce diferenta e intre a te afla la concertul AC/DC sau a merge la plimbare in parc, dpdv "organizatoric"?

      Du-te la concerte. Daca ramai acasa, tot in Romania esti, tot marinelu' e presedinte si tot micul mare cosas e prim-ministru. Iar daca mergi in Mall, manelistii vor fi in continuare acolo.
      • +2 (4 voturi)    
        Gresit! (Luni, 17 mai 2010, 12:44)

        Dani [anonim] i-a raspuns lui if0014

        Daca mai sunt in Romania e ptr ca nu ii pot lasa pe ai mei singuri acum la batranete. Asta nu inseamna ca o sa ma las umilit oricand si oriunde si mai ales pe banii mei. O sa merg la concerte in strainatate si cu asta rezolv una din probleme.
        • +2 (6 voturi)    
          tu esti pesimistul din banc? (Luni, 17 mai 2010, 16:18)

          if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Dani

          Pe mine nu m-a umilit nimeni la concert. A fost cel mai bun lucru pe care l-am facut in ultima vreme. Am intrat super-lejer, am iesit aproape la fel de usor, am mers pe jos pana acasa si n-am patit nimic. Cu siguranta nu m-am gandit "a, naspa, daca stiam ca o sa merg pe jos acasa, n-as fi venit pentru nimic in lume sa-i ascult pe AC/DC cantand Hells Bells sau Let There Be Rock". Si voi merge si la Sonisphere, dar nu ca sa ma uit la figurile de manelisti ale celor de la paza. Eventual merg cu masina, nu cred ca fara bere nu poti savura muzica buna.
          • 0 (2 voturi)    
            Ahaa (Luni, 17 mai 2010, 17:17)

            Dani [anonim] i-a raspuns lui if0014

            Tu erai fericitul ala de se pisa intr-o bucurie pe proprii bocancii prin tufisurile din fata Casei Poporului-pentru ca la bude era coada imensa!!!! Asta zici ca e cel mai bun lucru pe care l-ai facut in ultima vreme?
            • -1 (1 vot)    
              nu :) (Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:59)

              if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Dani

              Eu m-am pisat inainte sa merg la concert, si cum nu m-am dus acolo sa beau bere (asta pot s-o fac oricand), n-am avut nevoie.

              Tot nu inteleg de ce te oftici asa. Doar pentru ca altii se pot distra, in timp ce tie totul in jur iti miroase urat?
              • 0 (0 voturi)    
                Sunt sigur (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:28)

                Dani [anonim] i-a raspuns lui if0014

                ca aveai si o pereche de pampersi pe tine in caz de ceva.
                Concertul a fost super. Organizarea de rahat. Asta ma oftica, si nu am de gand sa mai tolerez sa fiu tratat asa pe banii mei. Daca pe tine nu te intereseaza inseamna ca atat te respecti pe tine si banii tai.
    • +1 (3 voturi)    
      Asa-i... (Luni, 17 mai 2010, 11:55)

      dani [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      Si eu incepusem sa ma gandesc la asta-sa nu mai merg la concerte in RO. Concertul asta a pus capac. Usor, usor o sa ajunga toti la concluzia asta.
    • +2 (2 voturi)    
      Subscriu (Luni, 17 mai 2010, 11:58)

      Tedu [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      Chiar nu merita. Daca iti programezi din timp, poti gasi cursa ieftina de ajutor si vezi concertele in conditii excelente fara sa chetui exagerat. Te intorci acasa fericit, nu plin de nervi.
    • 0 (4 voturi)    
      auzi, n-ai fost la concert (Luni, 17 mai 2010, 15:39)

      olivka [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

      pai si, cine a pierdut ca nu ai fost tu la concert?? i-auzi, mare treaba, ca tu de asta n-ai fost la concert ca e proasta organizarea .. :))))))) maaaaare traeaaaba!!! vezi ca am plans ca nu ai venit :)))))
  • +6 (8 voturi)    
    Concert + organizare (Luni, 17 mai 2010, 11:53)

    MAR [anonim]

    Ok, deja am spus tot ce simt despre concertul de aseara, asa ca o sa ma rezum doar la partea de organizare.

    Nu stiu cum e pe afara la concerte, dar din punctul meu de vedere vin sa vad trupele, sa stau cat mai aproape de gard, sa ma uit la public intre formatii si daca se poate sa mai stau cu niste prieteni de vorba.

    Preturi la hot dog si alte alea, toalete, transport in comun, detalii. Nu o sa ii inteleg niciodata pe cei care se leaga de astfel de detalii la un eveniment de aceasta natura, la fel cum nu o sa ii inteleg pe cei care se ocupa cu desfiintarea unor trupe doar pentru ca asa da mai bine ( sau asa inchipuie ei ).

    Pana la urma fiecare avem parerile noastre si trebuie sa le respectam, dar totusi.
    • +1 (5 voturi)    
      Ai o problema... (Luni, 17 mai 2010, 13:24)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui MAR

      Daca consideri ca organizarea nu conteaza, atunci de ce mai dam bani in contul biletului si ptr ea? Sa vina sa cante AC DC fara sa mai platim organizarea, nu? DIn moment ce am platit am pretentia sa mi se asigure niste conditii, nu sa fiu nevoit sa fac pipi in tufis (cum s-a si intamplat de altfel)-tufisul pana la urma ar trebui sa fie gratis si s-ar putea utiliza si fara organizarea lor. Apoi ne-au cerut sa venim cat mai devreme sa nu ne inghesuim. Cum sa rezisti de la 15 pana la 23 fara sa mananci nimic si ei sa aibe si pretentia sa nu aduci de acasa sandwich. Iar dupa ce ai venit si stat ca prostul ore in sir in picioare la rugamintea lor ca sa eviti aglomeratia, sa te trezesti ca trebuie sa mergi si pe jos kilometri, ca ei ti-au inchis usile in nas la metrou. Daca tu ai de gand sa inghiti asa tampenii pe banii tai, ai o problema.
      • -2 (4 voturi)    
        am o problema?! (Luni, 17 mai 2010, 14:05)

        Mar [anonim] i-a raspuns lui Dani

        Ok, deci tu mergi la un concert Rock unde canta super trupe si vin vreo 50k oameni ( sau 65 k dupa alte aprecieri ) si esti profund dezamagit ca fiecare nu are o toaleta ecologica numai a lui ...

        Dragu de tine, nu te lasa sa vi cu sandwich de acasa si iti cer sa dai 10 lei pt un hot dog ... jaf la drumu mare ... dupa aia e tot vina DnD ca Metrorex nu si-a prelungit programul cu o ora ...

        Nu vreau sa fiu irionic sau sa sun condescendent, dar as fi curios cand si daca ai mai fost odata la un concert rock ... in fine ..

        Ca sa inchei partea asta care trebuie sa recunosc, pentru mine este neglijabila, iti recomand sa citesti o cronica de concert Ac/Dc din turneul Black Ice scris de Tudor Chirila, concert avut loc pe stadionul Olimpic din Munchen ( da acela de la Vama Veche ) ... e putin mai veche dar acolo o sa regasesti pe undeva si ceva legat de problema maxima a toaletelor ecologice ( sau lipsa lor ).
        • +1 (5 voturi)    
          . (Luni, 17 mai 2010, 13:21)

          demostene [anonim] i-a raspuns lui Mar

          si daca e concert rock, asta inseamna ca trebuie sa fie totul scump si sa n-avem conditii?! asta e rock?
          in fine, bravos tie ca un concert rock este sinonim pt tine cu pipi in tufisori si specula.
          si da, inaitne sa ma intrebi, am fost la niscaiva concerte rock si prin alte tari, unde n-am stat la coada la toaleta, am avut voie cu sandvisuri avand in vedere ca accesul pe stadion se facea de la 3 si trupele incepeau pe la 8 si cate si mai cate chestii de-astea firesti, pe care dumitale le consideri rasfat. inclusiv transport de noapte. da, asta cu transportul nu e vina organizatorului, dar nu inseamna ca nu e o problema.
          • +1 (5 voturi)    
            Cu o completare... (Luni, 17 mai 2010, 14:58)

            Dani [anonim] i-a raspuns lui demostene

            Transportul e tot in grija organizatorului. Intotdeauna. Cand organizezi un eveniment de asemenea amploare tu stii nr de participanti si trebuie sa informezi atat politia cat si pe responsabilii cu transportul in comun la ce sa se astepte-asta daca nu vrei te distrezi copios si sa-i dai "nitel" peste cap. Iar daca iti respecti clientii care au dat bani grei pe bilete, nu ii lasi noaptea pe strazi, ascunzandu-te dupa minciuni. De aia se intampla anual la Sfantu Gheorghe in Delta ce se intampla pe vapoare la festivalul "Anonimul". Organizatorii se spala de maini de asta. Iar cei de la vapoare nu mai fac fata "distractiei" si trebuie sa ne suporte pe noi nervosi. Nimeni nu e interesat de prestigiu, toti de succes de moment-de aici si bagarile astea de picior.
            • +2 (4 voturi)    
              da, dar.. (Luni, 17 mai 2010, 15:11)

              demostene [anonim] i-a raspuns lui Dani

              am zis ca nu e vina organizatorilor in sensul in care organizatorii au facut ce spui tu, au anuntat cate bilete s-au vandut si au carut prelungirea transportului in comun. insa primaria nu a dat aprobare pt RATB. iar metrorex a dat cu bata in balta. eu le-am dat un mail sa vad cum justifica faptul ca la 23 erau intrarile la metrou pazite.
              in rest, tu ai dreptate. dar vezi, in afara de a anunta primaria la ce sa se astepte, nu vad ce-ar putea face. mai ales in bucuresti - sa asiguri microbuze? alti bani, alta distractie
          • +3 (3 voturi)    
            alta completare (Luni, 17 mai 2010, 15:38)

            clarkson [anonim] i-a raspuns lui demostene

            In vest e voie chiar cu sticle de plastic cu apa, atat numai ca iti iau dopurile, pentru ca fara dop e cam greu sa mai folosesti sticla ca pe o arma. Mai mult, apa se dadea gratis, din mana in mana, de catre voluntari de la Crucea Rosie. Concret, e vorba de un concert Elton John din Roma.
        • +1 (3 voturi)    
          Scuza-ma (Luni, 17 mai 2010, 14:22)

          Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui Mar

          Dar asta nu era vreun eveniment "free of charge". Am platit pentru servicii cu totul nu doar ca sa ii vad pe cei de la AC/DC. Iar eu unul m-am enervat cumplit astfel incat show-ul a fost doar o chestie la care am asistat.
          Poate profesionalismul ptr tine e "neglijabil", pentru mine nu e.
        • +3 (3 voturi)    
          Ai.... (Luni, 17 mai 2010, 15:25)

          Dani [anonim] i-a raspuns lui Mar

          Din cum scrii esti foarte tanar fara pretentii prea mari-ca oricine de varsta ta. Cum am fost si eu la un moment dat, probabil.
          Nu mai imi permit acum, cand am serviciu si alte responsabilitati sa isi bata joc de mine, de banii munciti de mine si de timpul meu toti incompetentii. In timp, o sa simti si tu la fel. In ceea ce priveste la cate concerte am fost...n-ai tu reviste porno cate concerte am vazut eu...:)). Bafta.
  • +8 (10 voturi)    
    rockeri si ... rockeri (Luni, 17 mai 2010, 11:54)

    raresn [utilizator]

    Intr-adevar spectacolul minunat, DAR am ramas cu aceeasi impresie proasta despre generatia de rockeri cu varsta in jur de 30 de ani, care a ramas la stadiul de imputiciune, dependenta de alcool si incultura muzicala. Nu am inteles de ce trebuie sa dai 130 de lei pe un bilet la spectacol, sa vii eventual si din fundul tarii pana la Bucuresti, ca la ora la care canta Iris sa fi beat si sa te apuci sa sari si sa te impingi in cei din fata. Am ajuns la gardul care separa zona Golden C. de Normal C. si dupa 2 melodii ale AC/DC am fost nevoit sa ma retrag undeva in dreptul unui stalp al unui car de filmat deoarece imi riscam integritatea corporala daca ramaneam acolo in fata. Alti nesimtiti s-au apucat sa arunce cu paharele de bere in multime ... ce mitocani! Astia sunt rockeri? Nu cred ... Am plecat de acolo cu un gust amar ... m-am convins ca nu s-a schimbat nimic in mentalitatea romanului in ultimi 20 de ani, fie el ascultator de manele sau de rock. Romanul a ramas la fel, din pacate.
    Unii nu au capacitatea de a intelege actul artistic fara sa-l deranjeze pe vecinul de balustrada care incearca si el sa se bucure cat mai mult de reprezentatie. Pai cred ca multi dintre cei care ii mentionez au ramas cu urmatoarea amintire: "Cum a fost concertul AC/DC?" " Foarte tare! M-am imbatat crengi si m-am trosnit cu toti acolo!". Am plecat de acolo spunandu-mi ca in octombrie cand va veni Ozzy eu nu voi merge ca sa nu am alta dezamagire.
    • 0 (6 voturi)    
      Rockeri si atat. (Luni, 17 mai 2010, 15:07)

      Nume [anonim] i-a raspuns lui raresn

      Asta-i chiar buna. Cum adica, ai ajuns pana la gard in fata si ai fost impins? Scuza-ma da ce te asteptai sa se intample acolo in fata? Sa se stea asa in liniste si sa aplaude ca la teatru? Sau sa spargi niste seminte? Imi pare rau, dar tu esti un rocker "needucat" iar baietii aia care s-au impuscat in capatana si dup-aia au vrut sa se simta bine pe muzica rock sunt adevaratii rockeri. Concertul de aseara a fost inca mult prea cuminte pentru un concert rock. Cauta si tu pe youtube ACDC LIVE sa vezi ce se intampla de fapt in fata la un concert ACDC.
      • +2 (6 voturi)    
        rockeri imaginari ... (Luni, 17 mai 2010, 16:32)

        raresn [anonim] i-a raspuns lui Nume

        Amice, eu n-am zis ca nu m-am manifestat, dar eu m-am dus acolo sa-i vad pe cei de la AC/DC ca daca voiam sa beau sa ma fac ranga puteam sa o fac oriunde nu neaparat in Piata Constitutiei la un concert AC/DC si daca voiam sa organizez o bataie in grup o faceam fara sa platesc 130 de lei pe bilet.
        Imaginea ta despre acest gen de rocker este specifica unui nefamilist care probabil si-a ratat cariera. Daca vrei sa mai combatem ... no problem! Go ahead!
    • +2 (2 voturi)    
      korect (Luni, 17 mai 2010, 18:36)

      catala99 [anonim] i-a raspuns lui raresn

      vedeti de ce mi-am luat bilet la tribune ... ?!
    • 0 (2 voturi)    
      nu inteleg (Luni, 17 mai 2010, 21:51)

      xy [anonim] i-a raspuns lui raresn

      de ce tot accentuezi "romanul, romanul". chiar ai senzatia ca peste tot stau toti smirna si la noi s-au strans salbaticii? la Guns'n'Roses la Sao Paulo, solistul a primit o sticla-n cap de la un spectator. la Liverpool, Morrissey a primit o sticla in ochi, tot de la un spectator. uita-te ce se intampla la concerte infinit mai cuminti decat la AC/DC, in Anglia, cu betii crunte si plecat de acolo naclait de bere de la sticlele aruncate de spectatori. oare ce-ai fi zis daca la noi se intamplau astea? fireste, tot "romanul", nu?
      • +2 (4 voturi)    
        nu intelegi? pai sa-ti explic ... (Marţi, 18 mai 2010, 9:06)

        raresn [utilizator] i-a raspuns lui xy

        In primul rand am zis "romanul" pentru ca nu puteam sa scriu despre sovietici, unguri sau americani. Preferai sa zic tigani? Nu cred :)
        In al doilea rand insist pe ideea ca nu mi se pare o modalitate normala de exprimare a bucuriei chestia cu imbrancitul in multime si cu aruncatul paharelor de bere. Daca as accepta acest lucru atunci ar trebui sa mi se para normal ca acum vreo 15-18 ani se intampla ca cocalarii manelisti sa mai prinda cate un rocker si sa-l tunda. Faptul ca in toata lumea se petrec fel de fel de aberatii comportamentale asta nu trebuie sa ma faca sa le accept, nu? Daca tu mergeai cu prietena/sotia/amanta la concert si din imbrancelile unui individ beat ranga ea se alegea cu oarece contuzii nu cred ca mai sustineai la aceasta ora aceste manifestari. Eu cred ca ar fi bine sa judecam inainte sa facem cate ceva care are impact asupra celor din jurul nostru. Think twice!
  • +2 (4 voturi)    
    impresii proprii (Luni, 17 mai 2010, 12:06)

    Stefan [anonim]

    Ziceam ca nu ma duc... dar nu am rezistat si m-am dus in zona SRI/Bancpost, in afara gardurilor. Sunetul venea in valuri, datorita acusticii ciudate a pietei, dar intamplator am gasit o vana de sunet direct, se auzea cel mai bine un pic mai sus pe spseaua catre Mariott ;)
    In fine, nu am vazut nimic dar am auzit totul, deci am avut parte de mult mai mult decat am platit (adica nimic).

    PS
    inainte de asta m-am delectat cu un Brian Johnson & Geordie, ceva fin, "pour les connaisseurs" cum se zice ;)
    Si inca ceva :
    cei din afara gardurilor de protectie au avut la dispozitie toata zona aia de vegetatie salbatica... pentru orice nevoi ;)
  • +5 (5 voturi)    
    organizare (Luni, 17 mai 2010, 12:07)

    vlad [anonim]

    de acord cu organizarea defectuoasa, dar totusi mult mai buna decat la Depeche Mode (unde am stat vreo 40 de min la coada la bere fara alcool si ca sa iau un suc am mai stat 30 de min la alta coada), si decat la Rolling Stones (tot vreo 50 de min la coada la bere, s-a terminat apa si rromii care putusera sa intre cu apa la 2 litri vindeau cu 20 de lei sticla). Dupa parerea mea, cea mai buna organizare de pana acum a fost la Bestfest...
  • -2 (6 voturi)    
    ... (Luni, 17 mai 2010, 12:11)

    un_calator [anonim]

    stai acasa!nu ti-a simitit nimeni lipsa crede-ma!
  • +1 (7 voturi)    
    un pic sub asteptari (Luni, 17 mai 2010, 13:01)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    sunt fun ac/dc de prin anii 86, cand ma chinuiam sa fac rost de casete cu ei. am fost un pic dezamagit, brian johnson nu a fost in voce, angus a dat si el cateva gherle. altfel ar fi fost concertul daca ar fi fost acum 20 de ani. una peste alta insa a fost ok, chiar daca ma asteptam la mai mult.
  • +1 (7 voturi)    
    Foarte tare (Luni, 17 mai 2010, 13:02)

    Daniel [anonim]

    Concertul, AC/DC au rupt stilul. Banii au meritat cu siguranta pentru prestatia AC/DC.

    Organizarea a fost decenta excepand faptul ca nu erau poate decat 100 toalete... la peste 60.000 de oameni. Nu mi-am cumparat nimic de baut tocmai pentru a nu fi nevoit sa ratez concertul cat dura coada la toaleta.

    Cea de-a doua mare problema, care nu este a organizatorilor eventim este inchiderea metroului. Au anuntat ca il tin pana dupa 24. Au facut o frectie, la 23:12 cand am ajuns la statia de metrou Izvor, era pazita de jandarmi.

    Culmea este ca si daca nu anuntau ca tin metroul atat de tarziu la ora 23:12 tot mai gaseai un metrou.

    Oamenii astia n-au minte nici cat o conopida, erau 60.000 oameni, un flux imens, cum vroiai sa ajunga acasa?

    Propun creearea unei petitii pentru tragerea la raspundere a celor vinovati de nesimtirea asta crunta. Macar daca nu anuntau ca va merge metroul mai tarziu.

    Poate hotnews sa ia aceasta initiativa? Sunt sigur ca toti participantii la concert si nu numai o vor semna cu placere.
  • +1 (3 voturi)    
    Super concert!!! (Luni, 17 mai 2010, 13:07)

    anonim [anonim]

    Super trupa, super show.
    Chiar si Anselmo a fost tare, am ramas surprins sa-l vad, habar n-aveam ca e in Down.
    Nu inteleg de ce ti-ai pierde timpul filmand un concert, de ce nu te bucuri atunci de show, ce vezi pe telefon/camera nu are nicio valoare.
  • +1 (5 voturi)    
    Excelent concert!!! (Luni, 17 mai 2010, 13:53)

    Gii [anonim]

    Excelent... Merita...M-as mai duce si maine daca ar mai concerta!
    Organizarea chiar daca a avut mici pb., eu zic ca nu au fost prea mari, de fapt au fost minuscule in comparatie cu show-ul facut.
    Am stat si la coada la BR si la hotdog si la buda ... si nu ma plang. Oricum excelent amplasat... pt cei care au stat pe colina Palatului Parlamentului, ceva mai departe dar s-a vazut beton... pt. unii care-s mai mici de statura.
    Pana si oamenii care i-am intalnit mi s-au parut civilizati si cu bun simt, nu ma mira, la asa eveniment, dar oricum.
    Salute you!
  • 0 (6 voturi)    
    Organizarea? Cui ii pasa? (Luni, 17 mai 2010, 14:20)

    Participant [anonim]

    La naiba, romanii au stat prost cu organizarea de la Traian si Decebal, hai de la retragerea aureliana, asa ca doar nu va asteptati ca tocmai la AC/DC sa "rupem norii" la organizare?! In loc sa va bucurati ca a venit in Romania, in sfarsit, marea trupa de rock'n roll AC/DC si sa va descoperiti, piosi, in fata maretiei lor de zei ai muzicii, va smiorcaiti ca ati murit de foame (!) si n-ati avut loc sa va faceti nevoile! Bre, ce rockeri puri si duri are Romania...
  • -13 (13 voturi)    
    versuri AC/DC (Luni, 17 mai 2010, 14:47)

    george preclasicul [anonim]

    "Hey Satan, payin’ my dues, playin’ in a rockin’ band
    Hey Mumma, look at me, I’m on my way to the promised land
    I’m on the highway to hell
    Highway to Hell
    I’m on the highway to hell
    Don’t stop me
    I’m on the highway to hell
    On the highway to hell
    Highway to Hell
    I’m on the highway to hell"

    SAU

    "I got my bell I’m gonna take you to hell
    I’m gonna get ya satan get ya
    Hells bells
    Hells bells, you got me ringing
    Hells bells, my temperature’s high
    Hells bells
    Hells bells, satan‘s coming to you"

    pentru cine are ochi si urechi... nu intamplator Romania si lumea sunt in criza asta, suntem pe duca daca nu ne vom trezi in timp util la realitate.
    • +5 (7 voturi)    
      Neoclasicule, las-o moarta! (Luni, 17 mai 2010, 14:16)

      ion postmodernul [anonim] i-a raspuns lui george preclasicul

      Tu chiar nu stii de gluma? Satanist e ala care face rau, ori ce rau au facut vreodata cei de la AC/DC?! LAsa prostiile astea cu hell si cornite de drac, sunt teribilisme haioase si doar atat!
    • +3 (5 voturi)    
      esti intr-o ureche (Luni, 17 mai 2010, 15:07)

      Alecu [anonim] i-a raspuns lui george preclasicul

      ...sau daca nu, probabil faci parte dintr-o secta.
      Ce nu inteleg eu, de ce intrii sa citesti articole despre concerte AC/DC daca nu-ti plac? De ce nu te duci pe site-uri unde sint articole despre musica religioasa? Si eu sint religios, si eu cred in Dumnezeu, insa nu cred ca pacatuiesc mai mult decit altii daca ma duc la un concert AC/DC. Cine stie, poate ca am mai putine pacate decit dumneata.
      Spui ca din cauza asta e Romania si lumea in criza? Hai sa fim seriosi, asta le intrece pe toate, probabil ca nici nu meriti sa-ti raspund ca esti la fel de fanatic precum un musulman daca dumneata crezi asta.
      Ahh, inca ceva, de cind e lumea in criza? De prin anii '70? Melodia despre care scrii a fost compusa in '70 si de atunci este ascultata, oare criza de atunci a inceput? Sa ma pazeasca Dumnezeu de oameni ca dumneata.
    • +2 (4 voturi)    
      ;) (Luni, 17 mai 2010, 15:20)

      Mar [anonim] i-a raspuns lui george preclasicul

      Oho, trebuia sa apara si cineva ca tine pe aici ... citeste contextu in care au fost scrise cantecele alea ... pana si cineva care nu vede padurea din cauza copacilor ar realiza ca nu au nici o legatura cu Diavolul si in aceeasi masura nici cu cea mai faimoasa Crima/Sinucidere de cand calculam anii cu plus ;)
      • -1 (1 vot)    
        ok...? (Luni, 17 mai 2010, 17:04)

        adi [anonim] i-a raspuns lui Mar

        de ce nu ne explici atunci si noua contextul, poate incepe sa imi placa si mie ?! pe bune, fara ironie, ce mediu, conditii, motive artistice te pot face sa scrii asa versuri , eu unul sunt mai bolovan si nu pricep
  • +2 (4 voturi)    
    Highway to hell pe bdul Victoria Socialismului (Luni, 17 mai 2010, 15:28)

    Fair Tax [anonim]

    Highway to hell pe bdul Victoria Socialismului.
    ;)
    • +2 (2 voturi)    
      corect! (Luni, 17 mai 2010, 16:46)

      rbrt [anonim] i-a raspuns lui Fair Tax

      in copilarie mergeam 'la plimbare' pe victoria socialismului, si acasa ascultam ACDC.
      si acum i-am vazut live.
      si nu oricum, nu doar cu piese noi, ci exact cu alea vechi.
      ireal!
      ca si la Maiden [cu dickinson, da??] sau Judas cu Halford.
      ..a fost si revolutia aia buna la ceva...
  • 0 (6 voturi)    
    de ce ati venit cu copiii, frate? (Luni, 17 mai 2010, 15:37)

    rapciugosu [anonim]

    Toata lumea vorbeste de organizare proasta...A fost peste asteptarile mele(fara ironie). Ca se putea si mai bine? Nu stiu de ce multi au senzatia ca au venit la un simpozion de muzica de camera...Dar alta e nemultumirea mea...
    Ce ati avut cu copiii, bai nene? Am avut in fata mea o selectionata de la cresa nr.5 cu tot cu parinti. Dragut, am zis. Cand si i-au pus pe umeri sa vada show-ul, am zis, dragut, din nou. Cand mi-am dat seama ca nu mai vad nimic, am zis...
    "Bă, puşcărie!" Am sperat că le vor obosi şalele şi aşa s-a întâmplat după a 3-a melodie. Apoi, copiii au fost ţinuţi printre picioare şi unul mi-a vărsat berea. De două ori.
    • +1 (1 vot)    
      copii (Luni, 17 mai 2010, 23:48)

      Elm [utilizator] i-a raspuns lui rapciugosu

      Cei care si-au adus copiii la concert sunt inconstienti. Sub 7 ani sau asa ceva, decibelii aia afecteaza urechea (asta daca nu afecteaza cumva si urechea de adult). Niste cretini.
    • +1 (1 vot)    
      pt educatie? (Marţi, 18 mai 2010, 9:01)

      octopus [utilizator] i-a raspuns lui rapciugosu

      educatia se face de la varste cat mai mici...fie ea si muzicala! Prefer sa-ti verse berea de 5 x dar sa asculte AC/DC decat manelele din bloc / fata blocului / etc... Daca vrei ne intalnim si iti dau eu 10 beri si gata! Cand vei avea copii vom vedea ce parere mai ai...
  • +2 (2 voturi)    
    RIP Dio (Luni, 17 mai 2010, 16:43)

    Dan [anonim]

    Foarte ciudat citi fani de hard-rock si heavy metal posteaza aici, si nici unul nu a aflat ca ziua asta cu bucurii pentru noi e si una trista pentru muzica de gen mondiala, Ronnie James Dio nu mai este .... Alo, domnu' ziarist ??

    Nota redactiei: http://life.hotnews.ro/stiri-muzica-7281032-video-murit-ronnie-james-dio-celebrul-solist-heavy-metal.htm
    • +1 (1 vot)    
      multumesc ... (Luni, 17 mai 2010, 17:33)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Dan

      si scuze!
  • +2 (2 voturi)    
    Metrorex (Luni, 17 mai 2010, 16:45)

    dan [anonim]

    erau in greva...sunt prea suparati ca ei sunt extrem de profesionisti si eficienti si li se taie salariile
  • -1 (1 vot)    
    Cine i-a adus... (Luni, 17 mai 2010, 19:25)

    drona [utilizator]

    Nimeni nu i-a multumit lui Marcel Avram.Da,a fost afacerea lui,pentru noi,un vis frumos.
  • +1 (3 voturi)    
    ...ce concert... (Luni, 17 mai 2010, 20:18)

    katalinsky [anonim]

    Mda,am stat la Golden Circle,inimaginabil !!!
    Eu zic ca oriunde ai fi avut bilet, merita 100 de euro.
    Ma gandeam la ceva ce m-a deranjat, si nu-mi trece nimic prin cap, si nu-s chiar usor de multumit ...
    • 0 (2 voturi)    
      Ei, cateva minusuri mici tot au fost (Marţi, 18 mai 2010, 11:42)

      Montesquieu [anonim] i-a raspuns lui katalinsky

      As zice ca m-as fi asteptat sa vad mult mai multa lume sarind (ma refer strict la sarit si nu la-mbrancit aiurea).
      Scuza pe care o pot intelege e ca marea majoritate n-am fost copii de 20 de ani ci mai degraba generatia asta mai coapta pe la 30 si ceva.
      Oricum, parca altceva era daca vedeam 60 de mii de oameni sarind pe-un thunderstruck in loc de cateva palcuri razlete.
      In rest, concertul ACDC, perfect. Si asta e tot ce conteaza. Micile minusuri gen cozi, bere aruncata, metrou inchis etc. raman simple detalii.
      Peste cativa ani o sa ramanem in minte doar cu senzartia unui concert de exceptie; nimeni n-o sa se mai impiedice in detalii minore de organizare.
  • -1 (1 vot)    
    superb (Miercuri, 19 mai 2010, 16:44)

    farty [utilizator]

    a fost superb concertul, de povestit la nepoti chiar... in afara de toalete, sincer, nu prea a lipsit nimic. desigur, daca imi venea sa ma cac pe mine... nu stiu ce ma faceam


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version