​FOTOGALERIE Guns N' Roses la Bucuresti: GNR a murit. Traiasca noul tribute band GNR

de Cosmin Navadaru     HotNews.ro
Miercuri, 22 septembrie 2010, 7:11 Life | Prin oraş

FOTOGALERIE Guns N'Roses la Bucuresti / Foto: Bety Blagu
Marti seara, 20.000 de romani au crezut probabil ca sufera de sindromul Capgras, adica de convingerea ca persoanele din fata lor au fost inlocuite cu sosii. Caci locul trupei Guns N' Roses a parut sa fie ocupat abuziv de o trupa tribute, iar in locul lui Axl Rose a parut ca sta un impostor. Singurele momente cand GNR a aratat ca un adevarat GNR: atunci cand trupa nu s-a dezis de vechiul obicei de a intarzia pe scena, pentru cele doua ore de asteptare primind insa din partea fanilor reprize de huiduieli. Raspunsul indirect al lui Axl a venit spre finalul serii, cand si-a pus in jurul gatului un steag al Romaniei si cand le-a oferit spectatorilor piesa Don't Cry, ce nu fusese inclusa in setlist-urile concertelor anterioare.

Desi anuntat pentru ora 20:30, un concert Guns N' Roses nu poate incepe la ora stabilita, caci ar veni in contradictie cu intreaga istorie a trupei. In consecinta, trupa Danko Jones nu incepe nici ea la ora initiala (19:00), ci la 20:30. Canta acceptabil, sunt politically correct fata de fani, interactioneaza, sunt dezinvolti, dar oare cati au venit sa-i vada pe canadieni?

Incep sa se formeze cozi la bere si la mici, iar combinatia romaneasca de fum de mititei si rock este parca pedepsita prin pauza de dupa. Astfel, urmeaza aproape doua ore de asteptare, prin care Guns N' Roses parca arata ca ramane fidela obiceiului de a prelungi inceputurile de concert. Un obicei pe care si romanii il cunosc, dar pe care nu vor deloc sa il ierte: caci se fluiera, se huiduie, totul in reprize aparent spontane, ca la meciurile de fotbal.

Prea putini sunt cei dornici sa mai glumeasca pe seama situatiei: "De omul ros sa te feresti, cum zicea povestea? Eu zic din contra, sa vina mai repede, ca m-am saturat!", iar pe un tricou zace, linistitor, mesajul "Guns N' Roses are always late so... have a little chinese democracy".

"Daca la 11 nu apare [Axl, n.r.], eu am plecat", spune categoric un spectator catre prietenii sai, dar dupa doar cateva zeci de secunde se aude in boxe intro-ul celor de la GNR, o muzica lugubra, ce vrea sa transmita o stare de angoasa. Urmeaza cateva efecte pirotehnice si mult rosu "comunist" pe ecrane.

E clar ca americanii nu stiu ca "huo!"-ul romanesc se traduce prin "boo!" si isi vad de treaba, dand drumul cantecului Chinese Democracy.

Flacari la final si un Axl cu mustata, infierbantat, intreaba: "You know where you are? You're in the jungle, baby! You're gonna die!" Este, desigur, anuntul piesei Welcome To The Jungle, pe care incearca sa o cante ca pe vremuri, mai mult alergand, dar comite o gafa pe care o sesizeaza toata lumea: "You're in the jungle, Transylvania! You're gonna die!" 

Pe piesa It's So Easy, Axl are o palarie neagra, ochelari de soare, o haina argintie, blugi taiati ca pentru un rocker rebel ce este si tine sa o arate nu doar prin tinuta, ci si prin gesturi, caci arunca stativul de microfon fara sa stea pe ganduri.

"Penibil!", exclama in spate un spectator dezamagit de vocea solistului si ne amintim ca, in tinerete, Axl fusese platit cu 8 dolari pe ora pentru a fuma, in cadrul unui experiment stiintific desfasurat la UCLA, in California. Vocea lui Axl este, parca, impregnata cu dovezile viciilor de peste ani.

"Yeah, motherf***ers! Loserilor!", glumeste un alt spectator, deloc impresionat de Mr. Brownstone.

Nici nu poate exista un raspuns mai bun decat balada Sorry, atat prin titlu, cat si prin cateva pasaje in care in sfarsit glasul solistului s-a mai incalzit si avem ceva mostre ale celebrei voci ragusite.

Parca il vedem totusi pe adevaratul Axl pe scena? Parca nu - decide un fan glumet, care striga in pauza dintre piese "Iris! Iris!"

Urmeaza Better, apoi o melodie instrumentala care il aduce in prim-plan pe chitaristul Richard Fortus. Live And Let Die aduce flacari, pocnitori si reactii favorabile din partea fanilor, caci in fata unui cover dupa Paul McCartney nu poti decat sa fii incantat.

Pe This I Love, a doua balada a serii, Axl face din nou "The Voice" pentru a ne vraji (The Voice e acea tehnica prin care maicile Bene Gesserit isi foloseau vocea pentru a controla mintile altor persoane, in Dune-ul lui Frank Herbert).

Pe Rocket Queen apare cu celebra sa bentita rosie ce ii acopera fruntea, paraseste apoi scena cand incepe un solo nu foarte convingator de pian din partea lui Dizzy Reed si reapare pentru Street Of Dreams, din nou cu o palarie inalta, neagra.

You Could Be Mine beneficiaza la inceput de imagini cu un pistol care se misca amenintator pe ecran, lasand locul apoi unor imagini cu masini suferind accidente in cadrul curselor.

Cu ocazia solo-ului sau, chitaristul DJ Ashba se arata mai degraba ca un fost groupie GNR, decat ca un instrumentist veritabil, dar nu mai conteaza, caci pe Sweet Child O' Mine lumea exulta in sfarsit si spectatorii isi amintesc ca se afla totusi la un concert rock. Pe scena reintra acelasi Axl, dar cu alta palarie (alba) si cu o camasa rosie, decis parca sa faca parada modei.  

Another Brick In The Wall, cover dupa Pink Floyd, este urmat de solo-ul de pian al lui Axl (si chiar suna bine), care face trecerea fireasca spre November Rain. Lumea este in extaz, vocea este insa din nou "retinuta", iar chitaristii ar trebui sa ii dea bani lui Slash pentru sacrilegiul de a interpreta notele celebrului cantec.

Bumblefoot prezinta un solo incantator, Pantera Roz la o chitara cu doua gaturi, iar Axl revine pentru coverul Knockin' On Heaven's Door, dar vocea ii arata mai fara vlaga chiar decat a lui Bob Dylan, de parca este si el convins ca a gresit preluand acest cantec. Ii da insa publicului sansa de a canta pentru prima oara, astfel ca fanii sunt mai ingaduitori. Ba mai mult, la finalul piesei isi pune steagul Romaniei in jurul gatului, castigand si mai mult simpatia celor ramasi pana la acest moment al serii.

Formatia pleaca de pe scena dupa Nightrain si revine pentru un bis care incepe surprinzator, cu Don't Cry. Jumatate de piesa cantata de public, jumatate de Axl si deja fanii sunt in extaz: o tanara isi arata cu mandrie catre camerele de filmat tricoul cu "I love Axl Rose", in timp ce altii ii intind cadouri pe care solistul le pune cu grija langa tobe.

Madagascar aduce imagini cu Martin Luther King pe ecrane, coverul Whole Lotta Rosie vine cu energia specifica unei piese AC/DC, iar Paradise City este ultimul cantec al unei seri incheiate la 00:40, cu flacari, confetti si artificii. Si cu o convingere: ca GNR a murit. Reinvie uneori, cate doua ore si jumatate, pentru fanii nostalgici care in liceu se sarutau pe melodii ca Don't Cry si November Rain.



Citeste mai multe despre   























23999 vizualizari

  • +14 (32 voturi)    
    GnR (Miercuri, 22 septembrie 2010, 8:34)

    andy [anonim]

    Acest comentariu este o rusine. O ponegrire pe fata facuta de un semidoct care nu are de a face cu muzica rock. Intr-adevar au inceput tarziu, pentru ca au aterizat tarziu. E specific in Romania. Intotdeauna trupele tari stau in Ungaria si vin cu avionul cu cateva ore inaintea concertului. Reclama noastra ca tara este clara : politica ambigua si tigani. Asta se vede. Ca apoi se conving de nivelul publicului din Romania este surpriza placuta care arata ca romanii nu au nici o vina. Axl Rose in forma, chitaristii in forma, Dizzy Reed in forma, sunetul excelent, efecte excelente, atmosfera excelenta, comunicare cu publicul excelenta, lumini excelente, totul bine facut. Este un alt proiect GnR. M-a uimit DJ Ashba, foarte bun, foarte mobil, si chitara suna bine in mainile lui. Unde o fi vazut individul asta 10000 de oameni nu stiu, public a fost cam jumatate la AC/DC. La Romexpo intra popor mult. Cred ca acesta relatare ca la un meci de fotbal este inutila. Se vede calitatea presei romanesti. E intinata de generatia tinara, facuta pe la colturi, nu in facultati.
    • +9 (21 voturi)    
      de acord (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:21)

      spectator [anonim] i-a raspuns lui andy

      am fost acolo si sunt total de acord cu comantariul lui andy. a fost un concert de mare valoare. din pacate, in jurul meu erau multi veniti doar pentru balade, care nu au stiut sa aprecieze ce se intampla pe scena
      • +2 (2 voturi)    
        clar (Joi, 23 septembrie 2010, 13:53)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui spectator

        subscriu totalmente.mi-a intrecut orice asteptare.
        sa mai vina!!!
    • +4 (12 voturi)    
      Da' celelalte trupe de unde vin? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:23)

      OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui andy

      La Sonisphere toata lumea a intrat cu maxim cinci minute mai tarziu decat scria in program si au fost o groaza de trupe. AC/DC au inceput la 9 punct. Cat despre concert, n-am fost, asa ca nu-mi dau cu parerea dar, citind comentariile celelalte, inclin sa cred ca nu autorul articolului greseste, ci tu. Oricum(si asta e valabil si pentru diana de mai jos), aici nu e vorba de corect sau gresit, autorul si-a exprimat pur si simplu parerea lui, care, din cate vad si aici si am auzit de pe la cei care au fost, nu e deloc singulara.
      • 0 (0 voturi)    
        dar camionul? (Vineri, 24 septembrie 2010, 13:36)

        Daos [anonim] i-a raspuns lui OzzyO

        Te anunt ca am fost acolo si ca, desi trebuia sa se faca accesul publicului la 17:00, pe la 17:20 romanasii nostri descarcau un camion chiar in zona punctelor de control acces. Oare era camionul si automacaraua lui Axl Rose? Ma indoiesc...
    • +3 (15 voturi)    
      Asta e parerea ta (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:31)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui andy

      A mea este ca articolul este corect.
      Cat despre chitaristi, mult sub nivelul numelui GnR.
      Cred ca ai fost la alt concert, asta a avut probleme grave cu sonorizarea!!!!
      • +6 (8 voturi)    
        raspuns (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:09)

        IOANA [anonim] i-a raspuns lui Rali

        scuze, dar poate tu ai gresit concertul.....A fost super, nu ma mira comentariile din presa...astia suntem, stim doar sa criticam, nu sa apreciem. pacat ca majoritatea spectatorilor asteptau doar baladele..si atat..habar nu aveau de celelalte melodii. Atunci de ce s-au mai sinchisit sa vina? cele 2-3 melodii pe care le stiu, le puteau asculta fain frumos si acasa.
        • +4 (4 voturi)    
          De ce nu accepti si alte pareri (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:20)

          Rali [utilizator] i-a raspuns lui IOANA

          Am fost la concert am stat chiar in dreptul boxei din stanga la gardul de la Normal Circle. Sonorizare de 2 lei. Cand vii la Chinese Democracy Tuour te astepti sa sune piesele cat de cat apropiat de studio, nu o zumzaiala cum au fost primele 3 piese. Dupa aia sonorizarea si-a mai revenit, dar ca putere in boxe, de tot rasul.
          La Mettalica, Ramstein, ACDC, Cramberries basul iti vibra in stomac, aici nici nu prea il simteai.
          Faptul ca iti place nu inseamna ca totul este perfect. Imi plac cei de GnR, dar asteptarile mele au fost exact pe masura prestatiei lor de pe scena.
          Per total un concert bunicel si nimic mai mult
          • +2 (2 voturi)    
            live vs studio (Miercuri, 22 septembrie 2010, 18:38)

            miticosul [anonim] i-a raspuns lui Rali

            FYI - sunetul de live nu va fi niciodata identic cu cel de studio. Asta ca sa stii pe viitor cand mai vrei sa te duci la concerte cu playback.
            • 0 (0 voturi)    
              Romana asta... (Joi, 23 septembrie 2010, 8:34)

              Rali [anonim] i-a raspuns lui miticosul

              Cat de cat apropiat nu inseamna identic!
              Invata sa intelegi ce citesti, asta se face incepand cu clasa a 2-a.
              • 0 (0 voturi)    
                stai in banca ta (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:18)

                Andra [anonim] i-a raspuns lui Rali

                Mi se pare de-a dreptul penibil ca aruncati cu vorbe in oameni pentru ca nu v-au inteles comentariul cand nu sunteti in stare sa scrieti corect niste cuvinte banale in engleza. Pentru cultura dvs "Tuour" este de fapt "Tour", chiar si numele celebrei "Metallica" nu e corect ("Mettalica?!?!?"), Ramstein este Rammstein si tot asa.

                Cand astfel de oameni sunt cei ce vin la concertele rock ce sa mai ceri? Eu propun atunci cand nu stii ce e aia muzica rock si un concert il valorifici in cat de tare simteati tu basul in stomac sa stai acasa si sa nu te mai si apuci sa postezi aiurea comentarii cand habar n-ai de subiect.

                Au intarziat, dar baietii au cantat 27 de melodii. Cine a mai facut asta? Axl are aproape 50 de ani si vocea lui inca suna ca pe CD.
                • 0 (0 voturi)    
                  in randul patru ...de la geam (Luni, 27 septembrie 2010, 12:37)

                  Alexandrescu Zelinska [anonim] i-a raspuns lui Andra

                  Mah Andrushka mah , eu spre exemplu stiu ce inseamna muzica rock . GNR are doar vagi legaturi cu muzica , ai incredere in mine ! :))
      • +3 (7 voturi)    
        Sa vedem (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:15)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Rali

        Daca parerea ta coincide cu a unuia care scrie "Night Rain" in loc de "Nightrain" (l-a corectat cineva intre timp), atunci ce sa zic, bravo pentru curajul de a recunoaste. Citeste-i si celelalte cronici (ai de la Iron Maiden cu "socioloaga") si ai sa-ti dai seama cine e "expertul" asta.

        In rest, concertul a fost peste asteptari. Nu cred ca-l astepta nimeni pe Slash 2. Sonorizarea a fost o problema si la multe alte concerte (inclusiv Iron Maiden) - dar asta nu e vina lor. Nu pot sa vina toti ca AC/DC cu catel si purcel si eventual sa plateasca spaga la vama cand pleaca cu tirurile.

        Dar, ce sa zic, exista doua categorii de oameni: unii care vad jumatatea plina, altii care vad jumatatea goala. Cred ca cei dintai percep mai multe mirosuri in jur, nu doar cel dupa care gasesti wc-ul in restaurant.
      • 0 (0 voturi)    
        mda... (Vineri, 24 septembrie 2010, 16:17)

        beatrice [anonim] i-a raspuns lui Rali

        Se simte ca zona din fata scenei a fost aproape goala. Oamenii care s-au zgarcit pentru inca cateva sute de mii pentru a sta in fata scenei, in Golden Circle, nu au vazut,auzit,simtit adevaratii oameni de pe scena. Eu am fost in fata si ma coplesit concertul. Epic si Divin.
        • 0 (0 voturi)    
          a (Vineri, 30 martie 2012, 23:24)

          titu bartales [anonim] i-a raspuns lui beatrice

          eu am stat la 10 randuri de scena si nu am putut sa-mi cobor mainile tot concertul.. nu cred ca a fost gol in fata.. cred ca autorul trebuia sa stea acasa.. sanse mari de tot s-o fi si facut
    • -3 (15 voturi)    
      .... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:34)

      Paco [anonim] i-a raspuns lui andy

      Oricum guns sunt de rahat.
    • +5 (13 voturi)    
      ce zici tu aici? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:40)

      Alma [anonim] i-a raspuns lui andy

      Nu cred ca e de vina Romania pt ca ei nu au bunul simt sa fie punctuali. Madonna a venit cu o zi inainte parca, nu?

      Si de nivelul publicului din Ro sa nu auzim lucruri rele...majoritatea erau oameni superfinuti. Nici o legatura cu "motherf... si Spit on yr face" si alte tampenii debitate de cei din deschidere.

      Eu amplecat dupa cateva melodii. Axl ragea...
      In principiu cel ce a scris articolul are dreptate... sry
      • +3 (3 voturi)    
        pai atunci ai luat teapa, (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:17)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Alma

        dupa cateva melodii si-au mai revenit, finalul a fost peste asteptari.
        • +1 (1 vot)    
          Stiu (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:30)

          Alma [anonim] i-a raspuns lui if0014

          Acum stiu asta. Mi-au spus-o si altii dar aseara am simtit ca iau teapa daca mai stau.
          • +2 (2 voturi)    
            GNR (Miercuri, 22 septembrie 2010, 21:06)

            melania [anonim] i-a raspuns lui Alma

            Păi, ai luat țeapă că ai plecat. O voce ca a lui Axl se încălzește puțin mai greu. Ambitusul lui cu totul remarcabil a fost de nota 10 și aseară. Nu vreau să par prețioasă, dar cunosc puțină muzică... Am stat până la sfârșit și n-am regretat deloc. Am făcut asta după 7 ore de mers cu trenul, special ca să-i văd. Dacă e ceva de blamat, e sonorizarea extrem de slabă. Spectacolul a fost super ok. A meritat fiecare bănuț și secundă de oboseală. După el n-au reușit să mă mai enerveze nici măcar taximetriștii care nu voiau să ne ia decât cu ”ceasul oprit” și la preț de speculă, evident. Organizare extrem de slabă. În alte țări se pun la dispoziție autobuze speciale pentru felul acesta de evenimente.
            • 0 (0 voturi)    
              mda (Miercuri, 22 septembrie 2010, 22:46)

              popic [anonim] i-a raspuns lui melania

              daca se incalzeste mai greu..sa vina mai devreme..nu sa`si dea corijenta pe public !
            • 0 (0 voturi)    
              voce axl (Vineri, 24 septembrie 2010, 15:43)

              soren [anonim] i-a raspuns lui melania

              Nu am fost la concert, deoarece am vazut (si auzit, din pacate) prestatia de acum cativa ani a lui axl la ceva premii (MTV, parca). Cred ca ar trebui poate sa vina el la concert la mine... La Cluj...
            • 0 (0 voturi)    
              Draga Melange, (Luni, 27 septembrie 2010, 12:43)

              Alexandrescu Zelinska [anonim] i-a raspuns lui melania

              ...apuca-te si asculta niste muzica si niste 'voci' ! :)
    • +4 (4 voturi)    
      ? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 11:11)

      Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui andy

      de vina e Romania pentru ca a intarziat? daca ar fi plouat cred ca tot Romania ar fi fost de vina, nu?
    • -2 (6 voturi)    
      ai fost la alt concert? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:04)

      spectator [anonim] i-a raspuns lui andy

      Total de acord cu articolul, am fost acolo. O dezamagire totala.
    • +1 (1 vot)    
      reply (Miercuri, 22 septembrie 2010, 14:52)

      dani [anonim] i-a raspuns lui andy

      Dragule, oamenii au fost la masa la radisson asa ca nu cred ca au aterizat tarziu... nu e prea buna generalizarea asta...
    • 0 (0 voturi)    
      ! (Joi, 23 septembrie 2010, 21:16)

      jimicarota [anonim] i-a raspuns lui andy

      ba, nenica, tu ce concert ai vazut?... unde ai facut jurnalistica? ai absolvit? ca eu am fost la golden si a fost o atmosfera bestiala. nu stiu cum se face ca se scriu numai bazaconii despre acest concert, chiar nu mai exista presa de specialitate? de fapt ce ma mai mira in romania? de la elodia vi se trage mai baietii de la presa... pentru mine a fost o seara de neuitat. si nu numai, se poate verifica foarte usor pe youtube cat de mult rahat se mananca in presa....
  • +5 (15 voturi)    
    mi a placut (Miercuri, 22 septembrie 2010, 8:36)

    diana [anonim]

    am inghetat, am stat de la 7 pe scaun,dar a meritat.As vrea sa stiu daca autorul are peste 30 ani,eu zic ca nu.Auzi,flacari comuniste....mei,publicul a fost de nota 10, vocea lui Axel,fantastica, mi a placut, daca tie nu, nu trebuia sa faci un articol ca o compunere....
    multumesc GNS ca ati venit!
  • +3 (9 voturi)    
    Night Rain? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 8:40)

    Radu Valahu [anonim]

    ai vreun habar de ce inseamna GN'R?
    • +5 (7 voturi)    
      lumea nu se astepta la nou :) (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:41)

      akanom [utilizator] i-a raspuns lui Radu Valahu

      Cati dintre cei prezenti erau cat de cat familiari cu Chinese Democracy si schimbarea de stil ? Normal ca oamenii care au venit sa asculte numai baladele au fost dezamagiti.

      Mie mi-a placut foarte mult, rockul GnR suna inca foarte bine; problema mi se pare ca lumea se astepta la altceva de la ei, deci nu au stiu sa seteze asteptarile. Dar showul a fost pe cinste !
    • +1 (1 vot)    
      am (Joi, 23 septembrie 2010, 8:34)

      diana [anonim] i-a raspuns lui Radu Valahu

      din liceu ascult.am fost la concert cu alergie dar am stat,desi mi a fost rau...asa ca scuza greseala...oricum,ce am avut de spus am spus.
      a meritat
  • -2 (14 voturi)    
    era de asteptat (Miercuri, 22 septembrie 2010, 8:43)

    qazx [anonim]

    Cine a mers la acest concert a primit ce a meritat. Trebuie sa fi putin naiv sa dai banii pe o formatie zombie ce nu mai face muzica din 93 dar isi permite sa-si bata joc de public.
    • +3 (5 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:43)

      Alma [anonim] i-a raspuns lui qazx

      De fapt asta este adevarul. Dupa Aerosmith jurasem ca nu mai calc la concerte care se descfasoara in spatii improvizate. Dar sa fim cinstiti Aerosmith a cantat super...suna ca pe CD!
      • +3 (7 voturi)    
        "suna ca pe cd" (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:58)

        bubu [anonim] i-a raspuns lui Alma

        "suna ca pe cd" spune doar unul care nu stie sa asculte un concert live
        • +2 (2 voturi)    
          nu zic (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:31)

          Alma [anonim] i-a raspuns lui bubu

          Probabil ca ai dreptate. Se poate sa fiu genul de persoana careia ii place sa asculte muzica si nu neaparat atmosfera de concert. Este neajunsul meu recunosc. Dar pe bune la altii a sunat mai bine...
    • +7 (9 voturi)    
      . (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:59)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui qazx

      Eu am mers la concert fara mari asteptari, din motivele enumerate de tine. Am mers mai mult ca sa-i "bifez" si pe astia.

      Si am fost placut surprins! Vocea lui Axl nu a sunat chiar asa de rau din spate, de la mine, ba chiar dimpotriva. Publicul din jurul meu (la normal circle) a fost entuziast. Piesele cele mai cunoscute au fost cantate de un cor de fete. A fost atmosfera faina, si m-am simtit bine.

      Acum, cum atmosfera e foarte importanta, experienta fiecaruia depinde mult de unde a stat in public. Din cate vad, la concertele din Romania locurile ieftine stau cel mai la capitolul asta.
  • -2 (12 voturi)    
    slash (Miercuri, 22 septembrie 2010, 8:47)

    gigi [anonim]

    slab, ingrozitor de slab concert. anul asta am vazut opening acts mult mai ok... iar aseara, pe scena, din pacate chiar gnr si axl au fost prezenti. ma rog, mai degraba axl decat gnr...
  • +3 (13 voturi)    
    Corect comentariul (Miercuri, 22 septembrie 2010, 8:48)

    Rali [utilizator]

    Cand am vazut cum masacreza chitaristii November Rain am zis ca e doar impresia mea, din pacate nu a fost.
    Foarte slaba sonorizarea, cea mai slaba pe care am vazut-o in viata mea! Boxele mici, daca cantau cei de langa tine nu mai auzeai nimic.
    Per total impresia mea este ca ai nimerit titlul articolului: GNR tribute band cu Axl o umbra a celui care era candva.
    Un concert bunicel, nu departe de ce ma asteptam, dar mult sub celelalte concerte rock ale anului.
    • +2 (2 voturi)    
      nabar nu aveti (Joi, 23 septembrie 2010, 4:27)

      yoyo [anonim] i-a raspuns lui Rali

      cautati pe youtube si o sa vedeti ca nu mai sunt sunetele originale care le stiati....totul a fost adaptat....uitati-va la concerte din 08...09....10.....si o sa vedeti ca in romania gnr a sunat chiar mai bine.....nu este vb de falsat din mom ce la 5-6 concerte diferite sunetul e cma la fel.....vocea lui axl a fost perfecta....doar chitarile modificate ....la unele piese chiar si tempo-ul
  • -1 (11 voturi)    
    Pacaleala (Miercuri, 22 septembrie 2010, 8:57)

    gigi [anonim]

    Am avut un feeling asa ca dupa mine singurul concert adevarat de anul asta din romania a fost cel al AC/DC. Restul pacaleala..
    • +7 (15 voturi)    
      LoL (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:16)

      sss [anonim] i-a raspuns lui gigi

      inseamna ca la Slayer & Metallica ai fost dupa cartofi in piata...

      baiatu asta care a scris articolul sigur n-a fost la vreun concert Guns pe vremea lui Slash... vocea lui Axl e aproape neschimbata fata de acele vremuri... plus ca tb sa fii destul de destupat ca sa faci diferenta intre voce in concert si voce in studio...
      • 0 (0 voturi)    
        Draga sss, (Luni, 27 septembrie 2010, 12:56)

        Zelinska [anonim] i-a raspuns lui sss

        ai perfecta dreptate exact ca pe vremuri....praf si pulbere ! :)) Copilasi apucati-va si ascultati niscaiva muzica !
    • +5 (5 voturi)    
      Da? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:24)

      OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Feeling-ul meu de dupa mine care cred ca io am impresia ca nu l-ai vazut tu decat p-ala.
    • +1 (5 voturi)    
      Daca ai afost doar la AC/DC (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:27)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      De ce iti dai cu parerea despre celelalte concerte?
      Ca poate nu ne intereseaza.
    • 0 (2 voturi)    
      Up The Irons!!! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:18)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Dar de concertul celor de la Iron Maiden de la Cluj ce spuneti? Din pct. meu de vedere a fost superconcert....
    • 0 (0 voturi)    
      Rammstein (Joi, 23 septembrie 2010, 8:41)

      Carcotasa [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Cea mai are dupa Rammstein...
  • +9 (13 voturi)    
    Night Rain (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:10)

    popel [anonim]

    articolul este scris de cineva care ne povesteste de piesa "Night Rain"...deci... ce sa mai...
    • 0 (0 voturi)    
      Draga Popica, (Luni, 27 septembrie 2010, 13:00)

      Alexandrescu Zelinska [anonim] i-a raspuns lui popel

      ......deci...deci.....hmm....deci...asculta niste muzica ! evolueaza ! hai....ushurel...se poate ! nu doare , iti spun eu , am trecut pri acest proces prin '90 ! :))
  • -3 (9 voturi)    
    !!! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:14)

    cristiian [utilizator]

    Concertul a fost slab din urmatoarele puncte de vedere:
    -sunet slab, caile de sunet de la voce, pian,si chitara erau mult coborate, sunetul era slab in fata scenei
    -intarzierea trupei de peste 45 de min in care muzica abia daca se auzea deci practic puteam merge acasa deoarece in acea perioada nici nu ziceai ca esti la un concert
    -huiduieli in timpul intarzierii trupei
    -scena mica pentru o trupa cu asemenea renume
    -lipsa unui bis
    • +3 (5 voturi)    
      A fost bis (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:25)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui cristiian

      Au fost 4 piese la bis.
      Poate ai plecat mai devreme?
      • +6 (6 voturi)    
        Recunsoc.. (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:03)

        cristiian [utilizator] i-a raspuns lui Rali

        Am plecat pe la ora 1 cand a plecat mai toata lumea.
        Deci retrag bisul dar restul celor enumerate raman valabile.
    • +3 (9 voturi)    
      Altu (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:37)

      sss [anonim] i-a raspuns lui cristiian

      Mai sunteti? Dar dupa ce ti-a zis "good night" si a revenit sa cante 4 melodii cum se cheama? Nu cumva bis?
      Adevarul e ca jumate dintre spectatori erau discotecari parasutati sa vada si ei 'bluz' -ul ala Don't Cry...
      • +2 (6 voturi)    
        Ce treaba are? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:06)

        cristiian [utilizator] i-a raspuns lui sss

        Daca a platit bilet care-i problema? Nu este normal sa intre la concert indiferent de cine canta? Mentionez si pentru tine faptul ca in afara de bis, la care nu am asistat, tot comentariul ramane valabil.
    • +1 (3 voturi)    
      pentru un absent (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:47)

      cineva care a fost prezent [anonim] i-a raspuns lui cristiian

      se pare ca erai la coada la mici sau la bere cand a fost bis-ul... sau plecasei deja acasa unde ai o scena mai mare si de unde caile de sunet de la voce, pian si chitara sunt reglate fix cum trebuie
      • 0 (2 voturi)    
        ai tras pe langa (Miercuri, 22 septembrie 2010, 14:23)

        hatru [utilizator] i-a raspuns lui cineva care a fost prezent

        Evident ca acasa sunetul e setat fix cum trebuie. sonorizarea de concert n-are cum sa fie la nivelul celei de studio.Pana si albumele trase in concert sunt masterizate si cu nivele ajustate.
  • +5 (11 voturi)    
    super concert (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:25)

    bibi [anonim]

    Night Rain ba?!!!
    zi ba Night Rain?!!!!
    acest articol este un pamflet nu are nici o legatura cu ce s-a intamplat in realitate.
  • -2 (10 voturi)    
    ce bine! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:28)

    Gigel [anonim]

    Ce bine ca n-am fost la concert, ma felicit! Daca doar articolul era negativ, mai ziceam...dar daca si restul comentariilor au aprobat articolul, n-ai ce sa mai spui.
    Degeaba o dau unii ignoranti (gen "andy") ca presa e de vina, ca autorul e prea tanar...ei de fapt incearca sa-si fure caciula, sa se convinga pe ei insisi ca n-au dat banii degeaba pe bilet.
    • +4 (8 voturi)    
      . (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:12)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

      Daca nu cumva tu incerci sa te convingi pe tine insuti ca nu ai pierdut nimic.
  • -1 (11 voturi)    
    !! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:37)

    lia [anonim]

    Night Rain auzi... se vede ca nu esti fan GNR asa ca nu ai dreptul sa comentezi despre concert... Normal ca vocea nu e la fel ca in studio, daca ascultai si tu alte concerte GNNR stiai la ce sa te astepti.
    GNR sunt inca foarte buni, din pacate nu pot spune acelasi lucru despre presa din Romania
    • 0 (0 voturi)    
      Draga Lishor, (Luni, 27 septembrie 2010, 13:05)

      Zelinska [anonim] i-a raspuns lui lia

      ...draga 'supercititoarecunoscatoaredepresaromaneasca'.....asculta niste muzica draga , lasa-i pe GNR deoparte! :))
  • +3 (11 voturi)    
    Pt necunoscatori (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:38)

    RO [anonim]

    Am impresia ca cei care scriu negativ de concertul GNR nu prea au fost la concerte live. Iar cei care plecau acasa era pentru ca azi se lucreaza si deja era prea tarziu, mai ales ca HA HA HA, GNR nu canta exact ca pe disc/CD.

    Hai sa fim seriosi: GNR au fost generosi, au facut un live bun, tine de fiecare cat de mult se implica in concert, dar Axl a oferit destule ocazii sa traiesti concertul: This I love, Don't cry, Knocking...

    SO, CUT THE CRAP GUYS
    • -3 (7 voturi)    
      Nu prea cunosc (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:08)

      Fan GNR [anonim] i-a raspuns lui RO

      Am dat bani sa vad cover-uri chinuite, 2 melodii cu GNR cat de cat si Danko Jones. Noroc cu canadienii ca nu am plans dupa toti banii!
    • 0 (0 voturi)    
      GNR equals CRAP '90-2010 - CUT IT ! (Luni, 27 septembrie 2010, 13:10)

      Alexandrescu Zelinska [anonim] i-a raspuns lui RO

      Draga Ro'ushor...vad ca esti cunoscator GNR ....incepi si "cunoaste" si tu niste MUZICA ! :))
  • +2 (4 voturi)    
    Americanii stiu ce fac, romanii sunt amatori (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:52)

    Eu [anonim]

    Spectacolul facut de americani m-a facut sa trec si peste frig, si peste intarziere.
    Din pacate organizatorii romani au fost sub-mediocri, si asta a stricat mult din show. Am avut bilete la VIP, randul 24, si cand am ajuns acolo am fost informat ca "randul 24 nu exista", si de aici relocare, balamuc si circulatie de persoane care cautau randurile desfiintate.
    In fine, cand a inceput show-ul toata lumea s-a ridicat in picioare PE SCAUNE, asa incat "confortul" de la sectiunea VIP s-a dovedit o mare pacaleala, cu risc de accidentare.

    Revenind la concert totusi, una peste alta, nu-mi pare rau ca am fost acolo.
  • -2 (12 voturi)    
    Penibilashion in ...Transilvashion...?!!? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 9:58)

    Alina [anonim]

    Unul dintre cele mai penibile concerte la care am fost si cu locul I, castigat detasat, pentru cea mai slaba sonorizare la care am asistat vreodata. Nu am simiti nicio strafungerare si nicio schimbare a starii de plictiseala, durere de picioare in urma a mai mult de doua ore jumatate de stat in picioare si dezamagire, nici atunci cand au cantat mult asteptatul "November rain". Am plecat inainte de terminarea concertului ferm convinsa ca am asistat la sunetele penibile ale unei formatii strigoi. As fi preferat sa raman cu imaginea pe care o aveam despre ei in liceu.
    • +2 (2 voturi)    
      de acord (Miercuri, 22 septembrie 2010, 16:07)

      eu34 [anonim] i-a raspuns lui Alina

      trebuia sa ramai cu imaginea pe care o aveai despre e in liceu. cumparai o bere, un cd "best of GNR" si niste postere cu ei de acum 20 ani daca vroiai sa ii vezi asa cum erau atunci.
      nu cred ca se supara nimeni.
  • -8 (14 voturi)    
    AxalRozz....Arme'sh'Niscaiva'Trandafiri.pfhihihihi (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:00)

    axal_rozz [anonim]

    Bah baieti ...apucativa sa ascultati niscaiva MUZICA.....Guns a fost aproape o gluma si pe vremea lu' obositu' de Slash...Doar pt voi care v-ati luat tzeapa (si nu recunoasteti) si ati fost la concert...macar atat - sa fi avut decenta sa fie punctuali....oricum raman niste "trantitzi" ! , nu incape indoiala. Luati aminte la mine , unu' care asculta muzica adevarata de la 7 ani , cam de prin din '86. Cautati pe Youtube - Use Your Illusion din 06/06/1992 de la Hippodrome de Vincennes - pana si ala suna nashpa (http://en.wikipedia.org/wiki/Use_Your_Illusion_Tour) . Nu va mai pierdeti timpul pretios cu 'Arme sh Roze' , exista un milion de trupe adevarate. Totul e sa cautati pe net. Va urez un 'search' placut !
  • 0 (0 voturi)    
    setlist (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:02)

    anonim [anonim]

    Cam subtirel setlist-ul as fi vrut sa vad si altceva.
  • +4 (10 voturi)    
    / (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:02)

    Andrei [anonim]

    Am fost la concerte, de la Sziget, pana la Wacken si Rock am Ring. Guns au fost incredibili aseara, chiar nu ma asteptam la asa ceva. Sunetul la normal circle in stanga, unde am stat eu, s-a auzit perfect. S-a vazut clar ca Guns e Axl, el e baza. Sebastian Bach a zis acum cateva saptamani ca intarzie tot timpul din cauza ca trebuie sa-si incalzeasca vocea, care a sunat bine de tot aseara. Ca sa fiu sincer, astia care cred ca Bach asta e vreun compozitor de muzica clasica, stati acasa ma baieti, nu mai mergeti la concerte. E mai sanatos. Guns nu inseamna doar balade. Mergeti la serate dansante si dansati cu femeile un "slow", dati o "mana" si calmati-va.
    A fost un concert care a meritat toti banii!
    • -1 (3 voturi)    
      a naibii voce ... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 16:02)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      pai daca dureaza mult sa-si incalzeazca vocea, de ce nu incepe mai devreme? halal scuza. n-are niciuna, asa face el de fel, crede ca e cool, e roacher (pentru lipsitii de umor, greseala e intentionata). la sonisphere cum au putut sa inceapa baietii aia la timp, fara sa li se para ca isi dau cu firma in cap?

      si inca o chestie, pentru toti care o tineti una si buna ca aia de n-au habar de o trupa sa stea acasa cand e vorba de concert. dragutilor, faptul ca dau bani pe bilet si habarnisti, si curiosi, si stiutorii de 2 piese etc va da voua, marilor experti, posibilitatea de a va vedea trupa favorita live la Bucuresti. Ceea ce e mai ieftin decat sa o vezi live pe naiba stie unde. Deci ciocul mic! Cunoscatorii de Bach (compozitorul, nu domnul "am fost odata slab, avem succes la dame care erau fani Skid Row fara sa stie decat cum arat") sunt bine veniti, ca tot au cultura muzicala.
  • +5 (7 voturi)    
    ziaristi manelizati (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:04)

    anonim [anonim]

    1. Dj Ashba e unul din cei mai buni chitaristi de rock la ora actuala
    2. Axl Rose intotdeauna a facut "parada modei" cum spuneti voi ziaristii, (vezi dvd din tokio)
    3. Gatul de la chitara se numeste grif
    4. Tu mai mult ai stat sa notezi pe foita ce costume a purtat Axl decat sa fi atent la muzica.
    5 Pentru cei care regreta asa tare vechiul GNR va garantez ca daca veti merge la un concert slash toti veti fi dezamagiti de faptul ca nu e AXL.
    6. Pe vremea lui Ceasca erai prea mic, ca sa zici despre flacari ca erau comuniste.
    7. Daca Axl nu fuma, nici nu ar fi putut avea vocea sa inconfundabila
    //(editat de HotNews.ro)
  • +3 (11 voturi)    
    mihnea_turcu@yahoo.com (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:07)

    Mihnea Turcu [anonim]

    Un articol slab si o concluzie superficiala, scrise de un creier ratat! Nu am pututu sa il citesc pana la capat! Acelasi spirit critic de rahat, distructiv si sobolanistic! Va rog pastrati-va ideile pentru Dumneavoastra, NU LE HALIM! Celor care nu au fost la concert, sa stiti ca ati pierdut, oamenii au meritat asteptarea, banii si timpul meu! Ma bucur ca i-am vazut, asa cum sunt! Ma intreb ce ati spune daca Led Zeppelin ar veni la fel, aceleasi comentarii? Ce asteptati, dupa ce au trecut atatia ani pe ei, performanta ca la Woodstock ? Rusine! Si invatati sa va comportati!
  • +2 (8 voturi)    
    pentru atotcunoscători... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:07)

    gecsy, o "fană" veche [anonim]

    "Foarte slaba sonorizarea, cea mai slaba pe care am vazut-o in viata mea! " (citat dintr-un comentariu anterior...) Please, I NEED HELP! Stau rău cu auzul, ajutaţi-mă ţi pe mine să pot vedea sonorizarea!!!
    Ştiam că toţi românii se pricep la fotbal şi la politică, dar constat că toţi ne pricepem şi la muzică, mai ales la rock. Şi, la fel, ne pricepem toţi şi la aspectele tehnice ale organizării şi desfăşurării unui concert... de zici că toţi cei care comentaţi sunteţi ingineri de sunet şi aţi fost la "n" concerte live ale G NR de-a lungul vieţii pentru a putea face comparaţia între ceea ce "a fost" şi ceea ce "este"...
    Dar... mă rog, cred că mulţi dintre voi nici nu eraţi născuţi pe vremea când trupa era în mare vogă pentru a putea comenta aspectul că "nu mai e ce era", iar pe cei care eraţi născuţi, vă întreb dacă acum sunteţi la fel ca acum 23 - 25 de ani...
    • 0 (2 voturi)    
      A si presupun ca tu stii... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:43)

      Christoph [anonim] i-a raspuns lui gecsy, o "fană" veche

      - presupun ca tu ai 50 de ani si ai fost acum 25 de ani la concerte si stii cum era atmosfera nu?
      - presupun ca fata de toti ceilalti atotcunoscatori tu chiar vorbesti in cunostinta de cauza si stii ce spui nu?
      - de fapt stai.. a nu.. tu doar nu crezi ce au spus restul insa nu sustii ca ar fi fost cumva altfel

      Romania pe langa atotcunoscatori are si multi de Gigi Contra ca sa compenseze multitudinea de atotcunoscatori.
    • 0 (0 voturi)    
      Draga Fanishoara , (Luni, 27 septembrie 2010, 13:21)

      Alexandrescu Zelinska [anonim] i-a raspuns lui gecsy, o "fană" veche

      Ai mare dreptate.....eu unul nu mai sunt cum eram la 15-16 ani pe cand am auzit primele piese GNR....am evoluat imediat si ai incredere ca ma pricep la muzica (de toate felurile) ! te compatimesc un pic ....greu daca pana la varsta pe care o ai nu ti-ai dat seama ca exista si muzica , nu numai GNR ! :)) Dar eu sper pt tine in continuare sa stii ! Iubesc oamenii in general , nu pot sa ma abtin !
  • +3 (3 voturi)    
    Concert ca pentru romani... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:10)

    -1 pt organizatori ! [anonim]

    Organizatorii.... foarte slab. GNR o umbra a ceea ce a fost candva.
    Avand in vedere varsta si lipsa unui band bun in spate... oarecum onorabil concertul pt Axl. Trebuia sa ne asteptam... exista Youtube si am vazut ce a fost la altii... Axl nu intinereste si nu isi imbunatateste "performantele".
    Locatia e ok pt ce a fost... daca organizator era Vanghelie, era un adevarat Vanghelion...
    10 bile negre pentru eventim... spatiul prost ales, sonorizarea la pamant, putine toalete... pe baietii de la eventim nu i-as mai alege nici sa organizeze o nunta :))
    • 0 (0 voturi)    
      sonorizare proasta (Miercuri, 22 septembrie 2010, 15:58)

      melcu [anonim] i-a raspuns lui -1 pt organizatori !

      ATENTIE!! Eventim e doar vanzator de bilete si nu organizator. Am prins si eu destule concerte unde organizatorii au desfiintat randuri, sectoare si au vrut sa mute lumea aiurea.
      Fara a comenta prestatia - sonorizare proasta
  • +5 (11 voturi)    
    Guns n Roses (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:11)

    Rose [anonim]

    Sper ca ai luat nota 10 pe comentariu, maestre. Fanii care au fost aseara s-au impartit in 2-fani si tarani. Fanii, constienti ca Slash nu o sa fie, ca Axl nu mai are 20 de ani; taranii, deranjati de fiecare expiratie din pieptul lui axl, de fiecare nota gresita, comentand de zor lipsa lui Slash si surplusul lui Axl. Bineinteles ca nu putea fii ce a fost odata. Dar baietii au muncit si s-au simtit bine si asta e foarte important. Surprinzatori de buni instrumentalii, singura obiectie la adresa chitaristului din partea mea, fiind aceea ca a jucat un teatru prost, cu pozitii slashice si cu tigara-n gura. Nu am sa obiectez faptul ca pustiulica ala nu era Slash...Axl a luat o gasca de muzicieni, pe care el i-a apreciat ca fiind de calitate, iar eu respect asta. De calitate au fost, chiar daca nu au fost de calitate GnR 90s. Il respect pe Axl pentru incercarile lui multiple de a "fi ca la 20 de ani", dansand si simtindu-se bine, punand piciorul peste clape si invartindu-se cu microfonul. Este la fel de tanar precum se simte. De asemenea, apreciez incercarile, intr`adevar nereusite si oarecum neinspirate de a prelua piese celebre, precum Another Brick in the Wall.
    Daca as fi Slash, as spune doar atat: jos jobenul!
    • 0 (2 voturi)    
      Bun comentariul! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:28)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui Rose

      Te-am votat!
    • +3 (5 voturi)    
      asteptari vs. realitate (Miercuri, 22 septembrie 2010, 13:02)

      nadja [anonim] i-a raspuns lui Rose

      Sunt 99% de acord. Depinde si cu ce asteptari ne-am dus la concert. Eu am fost prevenita ca va fi nasol si am avut o surpriza placuta. Piesele suna bine, nici nu mi-as fi dorit sa sune "exact ca pe CD", dar sa sune bine. Axl are super voce. Asa cum a evoluat ea, marcata de diversi "factori", vocea este dementiala. Nu stiu a cui a fost vina in privinta sonorizarii. La mine, in spate, lateral dreapta (ca sa zic asa) s-a auzit in valuri, neuniform, ba tare, ba infundat. Foarte prost. Mi-a parut rau pt ca muzica era buna. Spre deosebire de tine, singurul lucru pe care i-l reprosez lui Axl este ca nu se mai misca destul pe scena. Nu am regasit "miscarile" care l-au facut (si ele) celebru. A, si intarzierea de 2 ore... dar... unor oameni (putini) li se pot ierta unele lucruri :)
    • +3 (3 voturi)    
      Titani intre muritori (Joi, 23 septembrie 2010, 0:38)

      Radu Sorin Daniel [anonim] i-a raspuns lui Rose

      Cine este cu adevarat fan, cine este cu adevarat indragostit de muzica lor si mai ales de Axl putea sa dea in ... bip 2 milioane si sa intre la golden circle, acolo si numai acolo s-a vazut si auzit bestial . Deci cine a fost cu adevat fan a venit mai devreme si a prins un loc excelent, eu am stat foarte aproape la 2 persoanede bara de demarcatie si la 4 m de solist, Axl a cantat bestial la inceput mai greu dar apoi s-a dezlantuit, a cantat in plus, a cantat numai la noi Dont cry. Am flimat hd am facut poze tari si mai ales i-am aruncat drapelul tarii, cu care zbor cu parapanta si pe care l-am luat de pe televiziune in 22 dec. 89 unde am fost ranit in revolutie sau ce o fi fost ea, ca sa vina titanii la noi, ca sa poata carcotii unii. I-a placut la noi, a trait cu adevarat muzica! Mutumesc Axl ! pot murii linistit
      eu. Radu Sorin Daniel
      Ps . Frate (cel care ai prins microfonul ) cat vrei pe el? ma bag sclavul tau toata viata, serios, zi ceva( millenniumforhumanrights@yaahoo.com)
    • 0 (0 voturi)    
      Draga Rozicutza, (Luni, 27 septembrie 2010, 13:23)

      Zelinska [anonim] i-a raspuns lui Rose

      ....asculta si tu niste muzica , nu numai GNR ! :))
  • +2 (4 voturi)    
    Inca o corectura (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:11)

    Stefan [anonim]

    E "This I Love", nu "This Is Love". N-am fost la concert, dar din ce-am vazut pe youtube la ora asta, Axl macar mai are un pic de voce, comparativ cu altii veniti recent (ex. Ian Gillan :) ).
  • +2 (2 voturi)    
    ???? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:13)

    robert [anonim]

    "Canta acceptabil, sunt politically correct fata de fani, interactioneaza..."

    Mai terminati cu englezismele astea, ca nu sunteti pe "mess".

    La fel si pentru comentatorul care zicea ca are un "feeling". E penibil!
  • +1 (3 voturi)    
    super tare! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:23)

    alina [anonim]

    Am fost acolo! Concertul a fost super tare! Intr-adevar primele doua melodii s-a auzit mai slab vocea, dar apoi totul a fost perfect! Au fost absolut senzationali, au cantat excelent si s-a vazut ca s-au simtit bine in Romania. Piesele noi sunt excelente, iar cele vechi au trezit nostalgii celor care sunt cu adevarat fani si care au "crescut" cu muzica lor! Nu inteleg de ce comentariile presei in special sunt negative. E pacat, dar cel mai pacat este ca nu exista in Bucuresti un stadion capabil sa gazduiasca un asmeena eveniment. Si exact anul acesta, cand au fost 3 super mari concerte rock, lipsa unei arene s-a simtit cel mai mult!
  • +1 (3 voturi)    
    Axl (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:31)

    Alin [anonim]

    Pentru cei care nu au mai vazut concerte GNR nu prea inteleg comentariile lor. Axl chiar a cantat foarte bine, fata de alte concerte, trupa s-a ridicat peste asteptari. Este normal pt fani sa fie un pic dezamagiti de faptul ca nu i-am putut vedea pe Slash, Duff, Matt, Izzy dar actuala trupa e chiar ok. Mie mi-a placut foarte mult concertul
  • +2 (2 voturi)    
    Axel is the best (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:44)

    Aragorn [anonim]

    //
    Intradevar organizarea a fost de tot rahatul,incepand cu intrarea la concert pe niste spatii minuscule,si incheind cu tribuna vip unde randurile 24,25 si 26 se evaporasera.Sonorizarea mult mai slaba fata de concertele Metallica si Ramstein in schimb vocea lui Axel a facut toti banii,e incredibil ce timbru vocal poate avea si parca live se aude si mai bine!(editat de HotNews.ro)
  • +2 (4 voturi)    
    WTF (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:49)

    pnk [anonim]

    Trupa a fost super, spectacolul super, pt autorul articoulului, ai lipsit de la concert sau ai fost prin parcare cu taximetristii ascultand lautaresti pe taraf.fm?? de unde concert slab? de unde 10.000 de oameni??
  • +2 (4 voturi)    
    ? (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:54)

    dizzy [anonim]

    nu pricep de ce lumea il regreta pe slash? era doar un bufon cret cu chitara in mana. axel si izzy erau cei care compuneau majoritatea cantecelor, asa ca pe izzy ar trebui sa-l regretati. slash, daca ar fi fost bun de ceva, ar fi facut in tot acest timp ceva memorabil, insa eu imi amintesc doar de 2 formatii ratate si un album solo cu fergie ... ceea ce nu e mult.
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Miercuri, 22 septembrie 2010, 11:39)

      daa [anonim] i-a raspuns lui dizzy

      ai mare dreptate, de fapt asta este adevarul.
  • +3 (5 voturi)    
    Ce articol...ciudat (Miercuri, 22 septembrie 2010, 10:58)

    Marius [anonim]

    Guns N' Roses s-a prezentat mai mult decat decent. Chiar mi-a placut noua componenta, iar Axl inca suna bine.
    Ma bucur ca i-am putut vedea; a meritat si asteptarea. :)
  • +2 (2 voturi)    
    GnR (Miercuri, 22 septembrie 2010, 11:02)

    maDa [anonim]

    Organizare de rahat , poate de prea mare rahat dar stiam ca asa va fi, am avut experienta Madonna ,Metallica,Rammstein . si totusi ... m-am dus la Guns nu pt "slow-urile" pe care dansam cu baietii in clasa a 9-a si nici pt a da bine pe facebook :) M-am dus sa asist la un concert live al unei trupe geniale, o trupa icon .. si asta am primit ! Un concert minunat, o voce de aur (scuzati-ma,sa canti asa dupa 25 de ani e .... ) Un band foarte bun ( chiar daca noi romanii avem in sange critica "daaaaa dar nu au cantat ca vechiul band" ) iar singurul moment unde mi-as fi dorit sa-l vad/aud pe Slash a fost la November rain .. in rest , JOS PALARIA ! Multumim GnR !

    PS : Cel care ai scris articolul : eu cred ca tu esti fan Dan Spataru , in nici un caz GnR . Articolul asta ar fi trebuit sa-l scrie MACAR cineva care cunostea numele pieselor ...
  • +3 (3 voturi)    
    Multe micniuni si rautati!! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 11:17)

    Ina [anonim]

    Eu am primit ce am asteptat, ba mai mult. Copmentariul este rautacios. S-a auzit perfect, publicul a vibrat, nu am vazut lumea s aplece. A fost super. Sigur, nu mai e GNR de acum 20 de ani, dar a sunat foarte bine. Mi se pare ca au fost la concert cei mai multi dintre cei care au scris azi articole despre concertul de aseara.
    • 0 (0 voturi)    
      Draga mea Ina, (Luni, 27 septembrie 2010, 11:50)

      Alexandrescu Zelinska [anonim] i-a raspuns lui Ina

      Mai Inushor mai , asculta un om intzelept , astia care au avut 'marele tupeu' sa scrie un astfel de articol 'injositor' despre o astfel de "formatzie" cu siguranta au ascultat si MUZICA la viata lor pe langa GNR si au mai fost si pe la concerte ! N-ar fi rau sa cauti si tu niste muzica pe net ! E timpu' sa treci peste nivelul GNR la un nivel mai inalt ! Hai cu tata ! Ushurel ! Nu doare ! O sa fie bine - sa vezi tu !! :))
  • 0 (4 voturi)    
    foarte bun reportaj (Miercuri, 22 septembrie 2010, 11:47)

    roxana [anonim]

    Cosmin, am simtit la fel....articolul tau e ealist, de la cap la coada. Am citit in multe locuri ca acest concert va fi o dezamagire, dar sincer n-am vrut sa cred... Nu stiu sa spun care sa sa fi fost mai proaste - trupa sau organizarea...

    MARII ORGANIZATORI (D&D, nu Eventim, stimabililor):

    1. sunet jale in spate. jale absoluta. de la turnul de control incolo nu se auzea decat vocea lui Axl, nu si trupa. De-aia ajunsesera oamenii exasperati, in jurul meu, sa exclame "Iara, mah?" cand solistul mai incerca sa-si prezinte unul din noii sai colegi. Puteau aia sa fie vrajitorii din OZ, in spate nu-i auzeam decat 30%.

    2. jumate de ora la coada la toaletele ecologice de la Gazon B. Ce mi-a fost Madonna, ce mi-a fost GNR...2 ratari fenomenale....

    3. acces foarte greu la intrare. alta jumate de ora pierduta, iar perchezitia, o prostie (era o bezna cumplita, am intrat cu lantul si bricheta, haha...). probabil filtrul asta de securitate era in lista lucrurilor facute ca sa fie bifate, altfel nu-mi explic...

    3. ecrane. Cum au calculat idiotii aia de la Marcel Avram & CO ca o sa vada lumea din spate cu ecranele alea minuscule? L-am vazut mai bine pe Axl pe Youtube decat aseara.

    4. Pretul biletelor - aici stimatul Marcel Avram a fost de-o nesimtire maxima, really.... Stii ca ai un concert de 2 lei, vinde-l la cat face, maestre!!!...

    SOSIILE...

    de unde sa incep si unde sa termin?!!!!.... GNR stiu ca nu-s iubiti din cauza ca intarzie, si cu toate astea o tin lant. Axl e un personaj dificil in relatia cu toata lumea. A fost "jucata" toata conexiunea cu publicul... Ce Dumnezeului, a simtit raceala noastra,,, si-o merita. Un artist daruieste si asteapta inapoi, e o relatie fireasca, dar cum el incepuse cu stangul, ar fi trebuit sa faca un extra-efort. si bineinteles ca n-a facut-o. Dezamagitor ca prezenta scenica, imbracaminte, si oh Dumnezeule, ca VOCE...toate i-ar fi fost iertate daca vocea era ok. N-a fost decat pe alocuri.Noii membrii GNR...prapad. Nu merita comentarii.
    • 0 (2 voturi)    
      Articol corect (Miercuri, 22 septembrie 2010, 16:58)

      cerberel [utilizator] i-a raspuns lui roxana

      Eu trec cu vederea proasta organizare (comparativ cu Sonisphere), intarzierea, proasta pozitionare a ecranelor, surogatul de Slash si tinutele lui Axl... dar nu pot trece peste proasta sonorizare si mai ales pentru vocea terminata a lui Axl care a macelarit pur si simplu aproape toate piesele. Sunt uimita cand citesc pe aici ca unii considera ca a cantat bine... de fapt a recitat sau a racnit, nu a putut canta mai nimic, foarte rar a reusit sa redea melodic un vers sau o jumate de refren. Iar la sfarsitul show-ului vocea l-a lasat de tot. Tragic, mie mi-a inspirat mila...
      • 0 (2 voturi)    
        idiotenie maxima,esti varza (Miercuri, 22 septembrie 2010, 23:43)

        manu [anonim] i-a raspuns lui cerberel

        Bai,esti vaca sau te faci?? ai ascultat vreodata ROCK??? ai idee macar ce inseamna sa falsezi? Axl are o voce incredibila,vocea i-a scapat de fff putine ori,ceea ce e absolut normal la orice varsta, iar gajaiala aia e tot farmecul lui.Organizarea de kkt e una,dar nu are nicio legatura cu prestatia lui.De fapt,am vazut numai manelisti si maneliste la concert care nu stiu ce cautau acolo.Tu esti clar prima/primul dintre ei!
        • -1 (1 vot)    
          manu (Joi, 23 septembrie 2010, 12:26)

          runa [anonim] i-a raspuns lui manu

          am citit comentariile din curiozitate. si al tau m-a uimit desi ar trebui sa ma obisnuiesc pana acum. oamenii ca tine si din nefericire sunt multi nu stiu sa dialogheze doar sa insulte pe cel care are o parere diferita de a sa. nu esti cu mine esti vaca/bou, taran manelist ,prost etc. cei ca tine se descalifica din momentul in care deschid gura sau incep sa scrie!venin, frustrare, prejudecati de doi lei, superficialitate, lipsa de respect :(
  • -1 (1 vot)    
    Cosmin grait-a perfect! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:08)

    Liana [anonim]

    Am stat in picioare de la ora 6. Aveam creierul spalat ca n-o sa mai gasim bilete...
    Dupa ce ne-am afumat de la gratarele de mici si ne-am inghesuit cu toti treningarii prezenti la concert - simbol binecunoscut pentru baietii si fetele venite de pe strada sa asculte don't cry (interpretare care a distrus orice mit legat de piesa), ne-am "bucurat" de sonorizarea infecta si de pocnitorile care au stricat Live and Let Die, de ecranele amplasate prea jos, de inertia cu care lumea din jur, cat vedeam cu ochii, primea Welcome to the Jungle si You could be mine...
    Cum spunea un prieten - cei mai buni la concert au fost micii! Da, romanul parea ca n-o sa mai manance niciodata, iar butoaiele de bere aduse aici erau ultimele de pe planeta.
    O atmosfera de Festival al Berii prost organizat!
    Mi-au placut cateva piese, insa Knockin', November, Don't Cry - au fost blasfemii.
    Ce sens are sa faci cover, daca nu te tine, dupa AC/DC?
    Ce cauta Pink Floyd?
    Da, si Billy Idol a cantat Jump in 2006, dar a facut-o impecabil. A fost magistral! La 50 de ani, cu mult mai prezentabil decat la 25.
    Una peste alta, am ceva regrete ca am dat banii pe bilet, dar m-am bucurat totusi de fiorii dati de interpretarea pieselor de pe Appetite, in amintire vremurilor!
  • +2 (2 voturi)    
    Trupa buna, organizare de kko (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:20)

    Gigi [anonim]

    GNR au fost de nota 10. Nu stiu alta trupa care sa fi venit pe la noi si sa cante 2 ore si jumatate in concert. Ca sa nu mai vorbim de show-ul facut pe scena. Sunt satul de trupe care vin in RO, canta o ora, nu se misca nimeni pe scena si care evenutual suna exact ca pe CD, fara nici o modificare sau improvizatie. E normal ca trupa sa nu mai sune ca in '93, ar fi fost jalnic sa nu se schimbe si sa evolueze odata cu restul. Si pls musiu' Cosmin, nu ne baga pe toti in aceiasi oala.

    Din pacate organizarea a fost de nota 0. Scena a fost joasa (ar fi trebuit sa fie macar 3 metri mai inalta ca sa se poata vedea si in spate), pusa pe lung nu pe lat in asa fel incat cat mai multi oameni sa fie aprope de scena. Evident nu mai adaug lucrurile spuse de ceilalti comentatori despre organizatori. Probabil ca o sa evit orice eveniment care va purta numele lor.
  • +3 (3 voturi)    
    cea mai slaba recenzie de concert, ever! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:22)

    anonim [anonim]

    Concertul o fi fost sau nu bun, a fost scuzabil ca au intarziat sau nu, dar nu e niciun dubiu ca asta e un articol de 2 lei. Ok, am inteles ca tie nu ti-a placut concertul si te-au mai pus astia sa scrii si un articol pe tema asta.

    Cei care au plecat nu aveau treaba cu concertele Guns. A fost probabil concertul cel mai lung al unei trupe de renume la noi. Fara Slash nu e chiar la fel, e drept, dar Axl are vocea la fel de buna ce pe vremuri. Nu se vad anii deloc! Super show!!!

    Si de unde am stat noi s-a auzit f bine! Roaga-i pe organizatori sa iti dea locuri mai bune data viitoare. Si mici, poate iese articolul mai bine.

    Organizarea cam slaba, de acord.
  • +2 (2 voturi)    
    am fost acolo (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:33)

    cris [anonim]

    Am fost acolo si nu sunt de acord cu ce s-a scris in acest articol. AXL a fost in forma, a facut un life foarte bun, pot sa spun ca am trait concertul. Bravo lui ca a avut curaj sa cinte intr-o noua formula si a relansat GUNS. BRAVO!!!!!!!!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    un articol de toata jena! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:38)

    Tatiana [anonim]

    Din pacate astia suntem, sau asa am ajuns... un popor condus si cumparat cu mici si bere, niste oameni cu o singura dorinta, aceea de a critica orice valoare, fara a fi insa capabili sa oferim o comparatie superioara autohtona... asa suntem noi romanii... stim sa comentam si sa criticam, dar cand o sa reusim si noi sa oferim si sa adaugam o astfel de valoare ARTEI? sunt trupe care au facut istorie: GN'R, AC/DC, Aerosmith... trupe care au electrizat generatii peste ani... au venit si la noi, intr-adevar tarziu, dar nu au ei nici o vina ca noi suntem in mocirla de zeci de ani si ca ne luptam cu incapatanare sa ramanem acolo... si ca in continuare nu avem ce sa le oferim in afara de aprecierea pentru ceea ce fac, sau macar asa ar trebui, dar nici macar de atat nu suntem in stare... nu avem structuri care sa reziste la un concert de mare anvergura, nici tehnica, nici organizatori! ce vina au artistii ca sunt toaletele insuficiente, sau ca spatiul nu are acustica, sau ca sistemul electric nu suporta o tehnologie superioara?! Concertul a fost superb, Axl ramane un super artist indiferent de problemele din viata personala atat de mediatizate, dar lipsite de interes pentru cei care ii iubesc muzica, iar asteptarea a fost ca la orice concert mare... chiar daca trupa nu mai este in formula initiala, instrumentistii sunt foarte valorosi, si sa fim seriosi... Axl ramane Axl cu sau fara chitara lui Slash. Sper sa mai am ocazia sa ii revad, si pe ei si pe altii, sa astept 2 ore sau chiar si mai mult, sa urce pe scena si sa cante Guns N'Roses, AC/DC, si alte legende ca ei.
  • +2 (2 voturi)    
    rautati (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:41)

    silvia [anonim]

    vocea lui Axel a facut toti banii dupa 20 de ani....super iar trupa a fost o.k.
  • +5 (5 voturi)    
    Reveniti-va (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:42)

    Johnny [anonim]

    Nu stiu despre voi, dar eu cand m-am hotarat sa merg la GnR stiam cateva lucruri:
    1.Ca intarzie la concerte. Intarziau si-n vrenurile bune.
    2.Ca au spre 50 de ani, nu 30 cat aveau pe vremuri.
    3.Ca Slash n-o sa fie prezent si ca e greu sa gasesti pe cineva de nivelul lui.
    4.Ca GnR sunt niste legende (pt mine si multi din generatia mea) pe care doream pur si simplu sa-i vad. Ca sa intelegeti, cine a vazut relativ recent vreun concert Phoenix? Suna super bine? Nu. Dar publicul ii respecta pt ce au facut in muzica. Asta e perfect valabil si pt GnR.
    5.Ca au un album nou si o sa cante piese de pe el.
    Si opinia mea despre concert:ok. Principalele minusuri au tinut de organizare, nu i se poate reprosa lui Axl ca nu si-a dat interesul sau ca nu si-a respectat publicul.
    Cine se felicita ca nu a fost, ori nu i-a placut niciodata GnR asa ca oricum n-avea sens sa vina, ori a crezut ca GnR or sa fie praf si acum vrea sa se autojustifice. Pt ultima categorie: trebuia sa veniti.
  • -5 (5 voturi)    
    Offf tineretul asta ... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:42)

    Reader [anonim]

    Cred ca daca puneau astia niste papusi animate pe scena si dadeau drumu la un cd cu Aerosminth, majoritatea ar fi zis ca e cel mai tare concert Guns la care au fost.
    Ma copii, aveti un pic de demnitate si recunoasteti ca nu mai e aceeasi trupa (asta daca ati cunoscut vreodata adevarata trupa guns). apoi aveti curajul sa recunoasteti ca 2 ore intarziere e totala lipsa de respect fata de public. Dar asa suntem noi romanii (bine, unii dintre noi): "lasa frate ca e axl, il scuzam". ce au facut irlandezii? i-au dat afara de pe scena. cine a pierdut? publicul sau formatia? dar noi suntem tot timpul cu capetele plecate ...

    Long story short, nu exista comparatie intre AC/DC, Aerosmith, Metallica, Rammstein, Iron Maiden si guns. Poate daca era Slash se mai echilibra un pic balanta, dar asa ... pacat de melodiile macelarite de amatorii astia.
    • +4 (4 voturi)    
      tineretul... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 13:19)

      Tatiana [anonim] i-a raspuns lui Reader

      nu mai este aceeasi trupa, dar sunt curioasa cum ar fi fost la un concert Slash... ar fi fost comentarii de genul ca nu este la fel fara Axl, nu-i asa?! nu-i contesta nimeni valoarea lui Slash, dar el ce a facut in plus fata de Axl?! un proiect cu Fergie?! nu mi se pare de mega exceptie aceasta realizare.. daca tu ai ajuns sa numesti amatori niste instrumentisti alesi de unul dintre cei mai buni vocalisti din lume, din toate timpurile, sunt de asemenea curioasa cum i-ai numi pe artistii de la noi... papagali cumva? invata sa apreciezi si sa respecti valoarea prietene si lasa-ne cu clisee de genul "tineretul"... Axl macar a avut decenta sa stie pe ce scena se afla si in fata cui canta, cu toata intarzierea, iar sunetul de la Aerosmith, Iron Maiden, Manowar etc a fost de o mie de ori mai prost; in ceea ce priveste intarzierea atat de criticata, in primul rand nu sunt nici primii, nici ultimii si asa se intampla in toata lumea la orice concert mare; in al doilea rand, nu este vorba de capete plecate, este vorba de intarzierea grava pe care o avem noi romanii fata de tarile civilizate, intarziere pe care din pacate nu cred ca o vom recupera vreodata si tot ce se va intampla la noi va fi la fooaarte mult timp dupa ce a fost la altii... sa zicem multumesc ca nu sunt oale si ulcele artistii si ca mai apuca sa ajunga si in Romania!
      • 0 (0 voturi)    
        ?! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 14:21)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui Tatiana

        Din cate am inteles, la ora 7 a plecat din viena, iar la 8.30 trebuia sa inceapa concertul. ce treaba are romania cu intarzierea lui? daca eu la ora 6 trebuie sa fiu in ploiesti, si stiu ca fac 45 min pana aculo, nu plec cu juma de ora inainte de ora stabilita ...
    • +1 (1 vot)    
      tineretul... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 13:19)

      Tatiana [anonim] i-a raspuns lui Reader

      nu mai este aceeasi trupa, dar sunt curioasa cum ar fi fost la un concert Slash... ar fi fost comentarii de genul ca nu este la fel fara Axl, nu-i asa?! nu-i contesta nimeni valoarea lui Slash, dar el ce a facut in plus fata de Axl?! un proiect cu Fergie?! nu mi se pare de mega exceptie aceasta realizare.. daca tu ai ajuns sa numesti amatori niste instrumentisti alesi de unul dintre cei mai buni vocalisti din lume, din toate timpurile, sunt de asemenea curioasa cum i-ai numi pe artistii de la noi... papagali cumva? invata sa apreciezi si sa respecti valoarea prietene si lasa-ne cu clisee de genul "tineretul"... Axl macar a avut decenta sa stie pe ce scena se afla si in fata cui canta, cu toata intarzierea, iar sunetul de la Aerosmith, Iron Maiden, Manowar etc a fost de o mie de ori mai prost; in ceea ce priveste intarzierea atat de criticata, in primul rand nu sunt nici primii, nici ultimii si asa se intampla in toata lumea la orice concert mare; in al doilea rand, nu este vorba de capete plecate, este vorba de intarzierea grava pe care o avem noi romanii fata de tarile civilizate, intarziere pe care din pacate nu cred ca o vom recupera vreodata si tot ce se va intampla la noi va fi la fooaarte mult timp dupa ce a fost la altii... sa zicem multumesc ca nu sunt oale si ulcele artistii si ca mai apuca sa ajunga si in Romania!
    • 0 (0 voturi)    
      esti penibil (Miercuri, 22 septembrie 2010, 13:35)

      tot eu [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Nu mai este aceeasi trupa, dar sunt curioasa cum ar fi fost la un concert Slash... ar fi fost comentarii de genul ca nu este la fel fara Axl, nu-i asa?! nu-i contesta nimeni valoarea lui Slash, dar el ce a facut in plus fata de Axl?! un proiect cu Fergie?! nu mi se pare de mega exceptie aceasta realizare.. daca tu ai ajuns sa numesti amatori niste instrumentisti alesi de unul dintre cei mai buni vocalisti din lume, din toate timpurile, sunt de asemenea curioasa cum i-ai numi pe artistii de la noi... papagali cumva? invata sa apreciezi si sa respecti valoarea prietene si lasa-ne cu clisee de genul "tineretul"... Axl macar a avut decenta sa stie pe ce scena se afla si in fata cui canta, cu toata intarzierea, iar sunetul de la Aerosmith, Iron Maiden, Manowar etc a fost de o mie de ori mai prost; in ceea ce priveste intarzierea atat de criticata, in primul rand nu sunt nici primii, nici ultimii si asa se intampla in toata lumea la orice concert mare; in al doilea rand, nu este vorba de capete plecate, este vorba de intarzierea grava pe care o avem noi romanii fata de tarile civilizate, intarziere pe care din pacate nu cred ca o vom recupera vreodata si tot ce se va intampla la noi va fi la fooaarte mult timp dupa ce a fost la altii... sa zicem multumesc ca nu sunt oale si ulcele artistii si ca mai apuca sa ajunga si in Romania!
    • +2 (2 voturi)    
      Asa-i, batrane (Joi, 23 septembrie 2010, 10:58)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Tineretul asta care stie sa se mai uite si pe internet a aflat ca:
      - GNR a intarziat la toate concertele de pana acum. Asa, irlandezii au fost niste tarani cocliti (dupa cum vezi, fiecare tara isi are cocalarii ei) care au aruncat cu obiecte. Si de ce au aruncat? Nu pentru ca ar fi fost extrem de fani, ci pentru ca erau beti. Asta e, vom regreta intotdeauna ca romanii au plecat capul si nu s-au facut clampa
      - exista pe youtube o multime (n-as putea sublinia suficient "o multime") de inregistrari din concertele recente, inclusiv cel din Viena. Acolo vedeai daca Axl e in voce, daca merita efortul. Nu-ti convine, stai acasa, nu astepti 4 ore in frig sa vina o formatie care-ti place.
      - tot prietenul internet iti va spune ca instrumentistii s-au schimbat de multa vreme. Daca tu ai venit pentru Slash, ori nu stii cum sa foloseste un site de cautare, ori te-ai amagit pana la ora concertului ca poate apare pletosu'. Daca pe Slash il cautai, ai gresit major.

      N-o sa-i inteleg niciodata pe cei ce vin la un concert si se asteapta ca trupa sa sune ca pe CD, afara sa fie cald si bine (primul concert Metallica in Ro s-a desfasurat pe-o ploaie generoasa, si totusi n-am auzit sa se planga careva), ca sonorizarea sa fie perfecta, ca trupa sa sune ca acum 20 de ani. Sunt sigur ca si alte trupe, mai mari decat GNR de acum, o mai dau cu mucii in fasole. GNR a facut un show decent, s-a implicat, a stiut ca e in Romania (da, altii mai importanti se aflau la Budapesta) samd.
      • 0 (0 voturi)    
        Primul Metallica in Romania (Joi, 23 septembrie 2010, 11:23)

        alina [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Vroiam doar sa corectez putin, de dragul "istoriei". Primul concert Metallica in Romania a fost in 1999 si a avut parte de o zi superba, chiar prea calduroasa (era iunie daca imi amintesc bine). Cel cu ploaie torentiala a fost in 2008, si da, trebuie sa fiu de acord cu tine, in ciuda ploii, atmosfera a fost absolut superba!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    despre plecat (Miercuri, 22 septembrie 2010, 12:44)

    alex [anonim]

    cei care au plecat, probabil majoriatatea, nici nu cumparasera bilet. erau aterizati prin cine stie ce combinatie... altfel, nu-mi explic cum, grasi veniti de la gratar, vor sa vada concert rock.
  • +3 (3 voturi)    
    Rusine presei (Miercuri, 22 septembrie 2010, 13:01)

    Geo [anonim]

    Stiti doar sa criticati!Guns N'Roses este una din putinele trupe care au rezistat atata timp chiar si dupa pauza pe care au avut-o!!!Nu stiti sa apreciati o voce care canta live!!De ce nu criticati proasta organizare?Din cauza organizatorilor s-a asteptat atat de mult!!!!!!!!Nu erau in stare sa porneasca doua video proiectoare!!!!!!Guns N'Roses nu a murit!!!!Guns N'Roses este o legenda vie!!!!!!De ce il criticati atat?La 48 de ani nu poti sa arati la fel ca la 20!Nici in cele mai frumoase vise nu o sa arati ca el la 48 de ani, iar vocea nu si-a schimbat-o deloc!Nu o sa intalniti in Romania un artist care sa cante mai bine ca Axl!Rusine presei!Mai intai, invatati ceva despre ce inseamna muzica adevarata,nu tampeniile comerciale, invatati ce inseamna ca un artist sa cante live si apoi faceti comentarii!!!!!!!!Si invatati cine sunt Guns N'Roses!!!!!!!!!!!!!!!
    • +4 (4 voturi)    
      Sweet child O'mine (Miercuri, 22 septembrie 2010, 14:05)

      Claudia [anonim] i-a raspuns lui Geo

      Vai de noi!
      Am impresia ca un procent foarte mare din totalul participantilor la concert a fost alcatuit din acei oameni, asa cum bine se preciza mai sus, pentru care Guns N'Roses inseamna doar "November rain". E mare pacat ca nu putem sa ne deschidem orizontul mintii si sa intelegem ca atunci cand e vorba de o trupa mare, ce si-a creat de-a lungul timpului un nume in istoria muzicii, avem de-a face cu o evolutie. Sa nu uitam ca in componenta trupei nu mai figureaza aceleasi nume. Oare cati oameni dintre cei au fost la concert stiu ca exista trupa Velvet Revolver si ca ea este alcatuita din fostii membrii Guns N'Roses?

      Asadar, nu poate Axl sa se imbrace sau sa cante ca mai demult, insa asta nu inseamna ca n-a fost un concert reusit.

      Bine ca nu vin cei de la U2... cine stie cati se vor trezi sa cugete in articolele din presa ca Bono a falsat sau ca a schimbat prea multe perechi de ochelari de soare.
  • +3 (3 voturi)    
    Gusturi vs realitate (Miercuri, 22 septembrie 2010, 13:30)

    Georgiana [anonim]

    Sunt de acord ca anumite pareri tin de gusturi, dar simt nevoia sa corectez niste "facts":

    Concertul a inceput la 10.30 si a durat pana la 12.50 - cel mai lung concert la care am fost.

    Au fost peste 10.000 de spectatori, au fost cam ca la Aerosmith, unde au estimat 30.000.

    Huiduieli n-am auzit, dar l-am auzit pe dlul cu Iris, ceea ce imi indica ca am stat cam in acelasi loc cu autorul. Acelasi om care a zis de Iris a zis la sf concertului "Cel mai tare concert la care am fost!".

    Iar ca si pareri personale, a fost super, atmosfera super (mult mai calda ca la orice concert la care am fost), ceea ce s-a vazut si pe fata lui Axl; l-a inceput parea foarte crispat si apoi s-a relaxat. De acord cu chitara, dar pur si simplu nu-l poate egala cineva pe Slash.
    • 0 (2 voturi)    
      ASA ESTE! (Joi, 23 septembrie 2010, 13:10)

      silviadaniela [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana

      Din pacate si eu am stat langa cei cu Iris....mi s-a parut tipicul de taran de romania care intra moca la concerte ca nu stiu care bodyguard ii este tovaras.Habar nu avea ce cauta acolo sau cat de mult inseamna prezenta unei trupe precum guns n roses in aceasta tara ,astfel incat sunt sigura ca a reusit sa scoata din sarite lumea din jurul lui cu toate porcariile pe care le debita.Un singur lucru nu am inteles...ce cauta acolo??Din pacate asta este tara in care traim si oamenii care o populeaza...Precizez ca am doar 21 de ani si am venit impreuna cu prietenii mei la acest concert unde am cantat fiecare melodie,am dansat,am aplaudat si am ramas fara voce in timp ce tipam admirativ la adresa lu Axl Rose.Precizez ca am fost si la ac/dc si la alte concerte rock anul acesta si fiecare a avut farmecul lui si nu trebuie comparate.mi se pare rusinos sa iti permiti sa arunci cu noroi in niste oameni care pe langa faptul ca au facut istorie in lume au cantat extraordinar.RUSINE sa va fie tuturor celor care incercati sa manjiti numele acestei trupe!Multumesc Guns N Roses pt ca am avut sansa de a trai 2h30min de muzica live cantata excelent de vocea marelui Axl Rose!
  • +3 (3 voturi)    
    super!!! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 13:48)

    nick [anonim]

    mie mi-a placut fff mult, de unde am stat(normal circle) aproape de cabinele BRD s-a auzit perfect. am plecat la 12.45, dupa 2 ore si jumatate, nici un concert in Romania nu a durat atat, si inca se mai canta. vorba celor care au comentat mai devreme, cine a venit doar ptr balade, mai bine stateau acasa. m-a uimit cati tineri stiau toate versurile tuturor melodiilor, intonatie... tot.
    concluzia: ma felicit ca am mers la concert si rusine celor care au scris articolul ascultand cateva persoane
    • +3 (3 voturi)    
      din pacate la Sectorul A nu a fost asa bun publicu (Miercuri, 22 septembrie 2010, 20:26)

      Ibrahim Sangerosul [anonim] i-a raspuns lui nick

      E pacat ca cei care au bani nu mai sunt interesati de muzica si viceversa. Daca vor sa aiba public energic trebuia sa faca ceva reduceri pt elevi/studenti. Asa, la gazonul A au fost numai corporatisti expirati si pipitze iesite de la coafor, nimeni necunoscand vreun vers sau vreo piesa (noua sau veche) in afara de Knockin' on Heaven's Door, Don't Cry si Sweet Child of Mine.

      Ma bucur sa aud ca generatia tanara totusi apreciaza muzica de calitate.

      Pe vremea mea nu era prostia asta cu impartirea in gazon A si gazon B. Cine era fan si era cu adevarat interesat de formatie venea cu 5 ore mai devreme si ocupa loc in primele randuri. Pipitzele prespalate stateau in tribuna in spate. Mi se pare corect.
  • +2 (2 voturi)    
    bravo ma (Miercuri, 22 septembrie 2010, 14:06)

    numele meu [anonim]

    Asa ma oameni!! ies la rampa cei care stiu sa aprecieze muzica, bravo pentru commenturile pro!
    sunt de aceasi parere cu voi.
    Cat despre Slash( care oricum nu-l cunoaste la nivel profesional nimeni dintre noi romanii) spuneti-ne si noua ce realizari a avut acest geniu Slash dupa perioada Guns?????????
    Ce concerte de referinta aveti voi ba astia care criticati? dati niste exemple cu data si loc expertilor, ca pe vremea aia '90-'93 e o vorba celebra : "mancai paine cu Sana" bai taran roman.Respect B.U.G.
  • -1 (1 vot)    
    GNR (Miercuri, 22 septembrie 2010, 15:50)

    BigDaddyCool [anonim]

    Dupa ce am vazut ce mitocanie au facut in Dublin, am renuntat la concert..Axl Rose si GNR n-au fost anyway , pe lista mea de favorites..Daca fac o medie intre parerile pro si contra din articol si comment-uri tind sa ma felicit...Iron Maiden a sunat cam prost la Cluj, dar vocea lui Dickinson, bass-ul magistral a lui Harris si jocul de scena combinat cu solourile lui Murray, Gerrets si D'Anno au facut ca proasta sonorizare sa fie overcomed...La Dublin a fost nesimtire si dupa cum citesc la Romexpo a fost mai bine dar nu grozav..
    AC/DC nu se poate compara cu nimeni....din fericire!
  • 0 (0 voturi)    
    guns n roses (Miercuri, 22 septembrie 2010, 15:53)

    Nicolae Marius [anonim]

    sunt in posesia microfonului lui axl roses........
    • +1 (1 vot)    
      ghinion (Miercuri, 22 septembrie 2010, 20:00)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui Nicolae Marius

      Daca il aveai pe ala al lui Axl Rose cred ca te invidiam. Asta a lui "axl roseS" sigur e chinezesc...
    • 0 (0 voturi)    
      Alexandrescu Zelinska (Luni, 27 septembrie 2010, 11:03)

      AxalRozz....Arme'sh'Niscaiva'Trandafiri.pfhihihihi [anonim] i-a raspuns lui Nicolae Marius

      ...si tu ? :)))))))
  • +3 (3 voturi)    
    //. (Miercuri, 22 septembrie 2010, 17:07)

    cristi lazarescu [anonim]

    //
    1. in primele 3 melodii s-a auzit mai slab vocea lui axl din mixaj. dupa aceea s-a remediat.
    2. chitaristii nu au cantat la fel ca slash pentru ca nu voiau sa cante la fel ca el!! credeti ca e atat de greu sa copiezi ceva? nu.. ei doar au interpretat... si au interpretat melodiile din punctul lor de vedere... uitati-va pe concertele lor din anii 90 sa vedeti ca nici unul nu suna cum suna pe cd. nici atunci si nici acum.. este vorba de interpretarea data unei melodii.. pana si la manele, ca sigur va sunt mai familiare [cred ca] e un pic altfel live!!
    3. sunt sigur ca vom mai auzi de concertul asta.. eu am stat cam la 10-15m de scena si la bis la don't cry, au fost efectiv acoperiti de public. nu e vorba ca ca el canta incet.. ci era acoperit de public.. si au fost amandoi vadit emotionati de treaba asta.
    4. bineinteles ca nu ati vazut asta si nici miscarile scenice si nici sonorizarea n-o fi fost cea mai buna la 200m de scena sau la cat o-ti fi fost... mai bine renuntati la 3 shaorme mari si va cumparati in fata bilet.. si abia dupa aceea comentati si faceti recenzii despre formatie. puteti face cate vreti despre organizare.
    5. a avut unele melodii interpretate absolut fabulos cum ar fi you could be mine, sweet child of mine, nightrain si paradise city, melodii care tin de rock si nu de balade pe care le stiu toti manelistii.
    6. si apropo au fost 30 000 oameni cu casa inchisa(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    Diferenta (Miercuri, 22 septembrie 2010, 17:30)

    Reader [anonim]

    live 92 - http://www.youtube.com/watch?v=k-qx47-C2Q0
    live 2010 - http://www.youtube.com/watch?v=4dkdyPw5074

    Parca se simte o diferenta, nu?

    Offtopic:
    ce tot dati fratilor cu "balade pe care le stiu toti manelistii"?
    A la fel cu a spune ca voi, "roackeri" convinsi, stiti cele mai tari melodii ale lu' guta, copilu' minune si altii "artisti celebri".
    • 0 (0 voturi)    
      rama (Miercuri, 22 septembrie 2010, 18:55)

      ba pana [anonim] i-a raspuns lui Reader

      ia de aici
      http://www.youtube.com/watch?v=pGOPXGKJEYE
      asta am vazut noi live, super show
      • -1 (1 vot)    
        nule (Joi, 23 septembrie 2010, 9:42)

        ba creti [anonim] i-a raspuns lui ba pana

        vai ce ma oftic ... ce spectacol am pierdut ... sa vad toti cocalari bucurandu-se de spectacolul unei vedete rasuflate .
  • +2 (2 voturi)    
    old guns (Miercuri, 22 septembrie 2010, 17:39)

    R13 [anonim]

    cred ca cine are comentarii negative nu vede de fapt ca problema a fost de organizare, si-atat. Scena a fost facuta sa intre in spatiul ala amarat; totul improvizat (cine a mai vazut locuri vip din care priveai mai mult lateral ?!). A fost ca la romani, pe principiul "las' ca merge si-asa, bani sa iasa". Nu avem nicio arena decenta pentru concerte cu audienta mare, asa ca nu avem de ce sa ne plangem de echipament, de acustica, etc. Ma bucur ca am vazut o legenda despre care stiam ca nu mai poate sa fie la nivelul din anii 90-95. Asa ca am acceptat ce au putut oferi acum,in2010, si m-am bucurat de fiecare melodie.In afara de primele piese in care nu se auzea vocea, si de unele note schimbate prin solo-uri...in rest nimic de criticat fata de prestatia lor. Poate ar mai fi mers Patience, cu 3 chitari reci, ar fi fost ceva.
  • +3 (3 voturi)    
    concert super marfa (Miercuri, 22 septembrie 2010, 17:55)

    guns and roses rules [anonim]

    salutare.ii asteptam pe cei de la guns de 20 de ani.numai din punctul meu de vedere concertul a fost bestial,Axl,imbatranit(normal)dar cu vocea sa dementiala,show total.
    cat despre "fanii" care au plecat nemultumiti,de cand pitipoancele fardate cu fuste sub fund insotite de gelatii de dorobanti sunt fani GNR?
    penibil.
    organizare de mare //.mici?...(editat de HotNews.ro)
  • +1 (1 vot)    
    Axl a fost foarte tare! nu mai carcotiti! (Miercuri, 22 septembrie 2010, 18:01)

    Ibrahim Sangerosul [anonim]

    Am fost la Golden Circle si a fost muuuult peste asteptari. Ca tot restul eram un pic ingrijorat ca o sa fie naspa cu inlocuitorii lu Slash, Izzy, Duff, etc si ca se putea sa nu se mai tina deloc (formatia fiind renumita pt fite). Dar am fost foarte placut impresionat. Si acum sa demontam articolul de mai sus.

    1. Cui nu ii convine Axl Rose si ifosele sale nu trebuia sa vina. Dara personajul e cunoscut pt chestii cu mult mai nasoale decat o simpla intarziere de 1.5 ore.
    2. Publicul a fost absolut //. Erau numai femeiute acompaniate de iubitii/sotii lor (corporatisti de 40 de ani). Chestia asta a fost si vina organizatorilor/formatie. La 170 RON cine se asteptau sa vina ??
    3. In cercul auriu s-a auzit bestial. Intr-adevar e pacat ca in sectorul B s-a auzit naspa, dar organizarea e naspa la orice concert in RO. Amintiti-va de Sonisphere cand am fiert in suc propriu (la propriu)
    4. Interpretarea Don't Cry a fost absolut bestiala. Sincer as fi huiduit daca o cantau ca pe album. Cine vrea balade siropase, sa se duca la Michael Bolton.
    5. Lumea se schimba (din pacate). Totusi cei 8 oameni de pe scena au cantat extraordinar chiar daca nu se gasea si Slash printre ei. Vocea lu Axl a fost mai meseriasa decat pe Chinese Democracy.
    6. pentru autorul articolului: Don't u know where u are? You're in the jungle, baby, your gonna get down. //(editat de HotNews.ro)
  • +3 (3 voturi)    
    Recenzie de 2 lei (Miercuri, 22 septembrie 2010, 18:17)

    Alex [anonim]

    Cea mai penibila recenzie de concert pe care am vazut-o. Prima propozitie, prima minciuna. Concertul a fost SOLD OUT (s-au vandut toate biletele = 30000). cu cateva ore inainte de a incepe. Anuntul e oficial facut de Guns N' Roses si de organizatori. Pentru cei care ar fi vrut sa-l vada pe Slash, au gresit adresa, sa mearga mai bine la un concert Rihanna, acolo e Slash. Iar pentru aia care vor sa se auda 'ca pe CD' mai bine sa stea acasa. Vocea lui Axl a a fost intr-o forma excelenta, v-o spune unul care i-a vazut pe Guns N' Roses in 1992, 2006 si 2010. Cat despre intarzieri, asta e Axl, nu se va schimba niciodata. E rockul in stare pura, f*** the rules, f*** the society ! Axl face ceea ce ii place si CAND ii place. Daca o facea pentru bani, ii chema pe alde Slash et co de pe langa Rihanna/M. Jackson etc si scotea camioane de bani venind la timp, imbracandu-se 'regulamentar' si cantand 'ca pe CD'. Ma intreb cati dintre 'dezamagiti' stiau si alta piesa in afara de 'November Rain' ...
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Miercuri, 22 septembrie 2010, 19:02)

      biloi [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Dont cry merge la cocalari(e) ma, November... mai putin
  • +1 (1 vot)    
    welcome to the jungle (Miercuri, 22 septembrie 2010, 18:45)

    John Arad [anonim]

    Eu am fost la Viena la GNR.Pe bilet scria ca va incepe la ora 20. Trupa a intrat sa cante la 22:30.De la 20:30 -21:30 a fost o alta trupa in deschidere. Nu sunt un fan inrait, dar cand a cantat This I Love, mi-am dat seama ca am ales bine concertul.
    Nu s-a huiduit, publicul a fost extraordinar!
    Sa nu uitam totusi cine e vedeta, Axl Rose, nu Romania!Vroiati sa isi ceara scuze ca intarziat si sa va plateasca el pe voi ca sa mergeti sa il vedeti?Alti precum Rod Stewart au refuzat ca cante in "jungla".
    Imi multumesc si acum pentru inspiratia de a merge la Viena si de a-i vedea intr-un mediu placut, chiar daca biletele au fost aproape la pret dublu.
  • +2 (2 voturi)    
    G N'R (Miercuri, 22 septembrie 2010, 20:51)

    gabi [anonim]

    Concertul a fost super!Cei care comenteaza negativ sunt doar niste carcotasi,care nu stiu ce e aceea muzica rock de calitate.Iar pentru cei care au comentat ca Axl nu mai arata ca acum 20 de ani,le doresc sa alerge si ei la fel si sa cante in acelasi timp, cand vor avea 48 de ani!Sa le fie rusine!Nu meritam sa vina nici o trupa de valoare la noi,pt.ca nu stim sa-i primim si sa-i apreciem!
  • -3 (3 voturi)    
    GNR (Miercuri, 22 septembrie 2010, 22:18)

    Coco [anonim]

    Concertul asta a fost o mare deiluzie:
    - organizare slaba
    - sonorizare de toata jena(in normal circle de-abia se auzea)
    - nici un efect special in afara de cateva flacari obosite
    - ecrane foarte mici pe care se putea urmari trupa
    - vocea lui Axl - dezastru. Si stiu diferenta dintre live si studio pt ca am fost la multe concerte insa asta a fost penibil.

    Si cui i s-a parut un spectacol excelent probabil nu a mai fost decat la concertele Compact inainte de asta. Cine a fost la Rolling Stones de exemplu stie despre ce vorbesc.

    In concluzie autorul articolului are perfecta dreptate: o trupa de rebuturi care nici macar un show decent nu a putut sa faca.
  • +3 (3 voturi)    
    GNR (Miercuri, 22 septembrie 2010, 22:46)

    andreea [anonim]

    bai frate multi nemultumiti pe lumea asta.
    cica : GNR a murit. pt tine ma ratatule pt noi nu!
  • 0 (0 voturi)    
    GnR (Joi, 23 septembrie 2010, 0:55)

    wyk [anonim]

    Chiar daca am stat 2 ore asteptand, mi-am dorit sa vad o formatie la care tin foarte mult. Organizarea concertului mi s-a parut foarte slaba comparand cu Sonisphere. Am avut bilet la Normal Circle, era un balamuc de nedescris, am stat in spatele ecranului pe care 2 ore am vazut reclame. Scena VIP nu avea ce sa caute in dreapta Normal Circle ci eventual in spate.
    De unde am stat s-a auzit foarte prost, insa dau dreptate unei persoane care a comentat mai jos... o parte din problemele de sonorizare s-au remediat pe parcurs. La primele 3-4 melodii nu se auzea deloc chitara.
    Pot spune insa ca Axl a incercat sa faca spectacol, insa muzica rock din anii 80-90 nu poate fi comparata cu muzica rock actuala. Sincer, eu am mers sa vad Guns n Roses, ce ascultam pe casete in liceu. Prestatia lor a fost bunicica, iar daca se "incalzeau" mai repede ar fi fost super.
  • +3 (3 voturi)    
    - (Joi, 23 septembrie 2010, 1:52)

    + [anonim]

    prin acest articol va bateti joc de niste oameni care au reusit sa tina zeci de mii de fani in extaz timp de doua ore, care desi s`au lasat asteptati si lumea era exasperata, de la primul acord i`au facut sa renasca si sa uite sa mai huiduiasca, fiind mult prea euforici. am fost acolo si in jurul meu oamenii urlau, plangeau, aplaudau, si strigau ca nu poate fi adevarat. nu zic k toate au mers perfect, dar descrierea facuta este undeva cu o suta de trepte sub ceea ce a fost aseara cu adevarat.
  • +3 (3 voturi)    
    GNR (Joi, 23 septembrie 2010, 2:56)

    sylvy [anonim]

    Mie mia placut concertul.Noi romanii nu stim cum sa n purtam la un concert.In loc sa n bucuram k trec si p la noi, noi incepem sa comentam si sa facem nazuri tot timpul.Nu sunt singurii la kre sau zis k n-au kntat cum trebuie, sau k nu sa auzit cum trebuie...fratilor dak nu va place nu va mai prezentati la asa ceva, veniti doar la concertele banale kre l tin ai nostrii... astia (GNR, Aerosmith, etc) sunt cantareti adevarati nu imitatiile noastre.Pot sa zic k ne-am facut d ras in fata tuturor cantaretilor d peste hotare prin comportamentul nostru, si dak or sa mai vina la noi o sa fim norocosi.
  • +1 (1 vot)    
    muhahaha (Joi, 23 septembrie 2010, 3:05)

    DoNotFuckingDisturb [anonim]

    nu stiu ce sa zic.. sunt putin dezamagita de concert.. de timpul asteptat .. de vocea lui Axl .. singurul care mi-a atras atentia este Dj Ashba .. sincera sa fiu mi=a placut cum a cantat .. :D
  • 0 (0 voturi)    
    depinde... (Joi, 23 septembrie 2010, 9:52)

    dragonfly [anonim]

    daca ai mers "sa-i bifezi si pe astia", cum am citit mai sus (...mda), intr-adevar, puteai sa gasesti muulte greseli de care sa te legi. dar daca ai mers sa-i vezi si mai ales sa ii auzi pe baieti, te-ai ales cu o amintire pe viata.
  • +2 (2 voturi)    
    Prietene gazetar (Joi, 23 septembrie 2010, 11:45)

    Bogdan [anonim]

    Daca te numeri printre acei adevarati "fani" care stiu ca exista GNR pentru ca exista "November rain" si "Don't cry", te compatimesc. Te compatimesc nu pentru ca nu cunosti alte piese, ci pentru ca te-au fortat sefii sa te duci la un concert unde-l asteptai pe Michael Bolton si te-ai ales cu niste "roacheri" batrani.

    Ca idee, eu n-am auzit huiduielile de care ne povestesti, asa ca, ori au fost anemice, ori n-au existat deloc. Fluieraturile nu se pun, alea pot fi si din cauze de apreciere.

    Sonorizarea proasta nu e vina GNR, e vina somnambulului care statea la mixer si care n-a fost in stare sa faca sa se auda vocea la primele 3 piese.

    Faptul ca au intarziat e irelevant, deja m-am plictisit de cei ce se plang de asta. E in toate stirile despre concertele GNR, in toate limbile pamantului, faptul ca intarzie macar o ora. Nu-ti convine, nu dai banii pe belet, dai banii pe un CD cu "best of" si-ti mai ramane si de-un cico. Sau te uiti pe iutub, poti vedea concerte de sa stai 2 zile, nu doua ore juma'.

    In rest, eu zic c-au facut un spectacol bun, eu m-am simtit excelent dupa ce-a inceput sa se auda si vocea. Daca sonorizarea era decenta, cred ca iesea extraordinar. Cred ca cei care se asteptau la GNR de acum 20 de ani, s-au dus la concertul gresit.
  • +3 (3 voturi)    
    aiuritor (Joi, 23 septembrie 2010, 13:48)

    cvi [utilizator]

    Daca Hotnews iti da macar 1 RON pe luna, tine bine de contract ca iei mai multi bani decat meriti.

    "Vocea lui Axl este, parca, impregnata cu dovezile viciilor de peste ani." - tu esti in toate mintile? That's exactly the point. Vocea aia, "ragusita", inseamna GNR.

    "Cu ocazia solo-ului sau, chitaristul DJ Ashba se arata mai degraba ca un fost groupie GNR, decat ca un instrumentist veritabil" - e unul dintre cei mai buni la acest moment in opinia multor publicatii de profil insa tie ti se pare ca nu e un instrumentalist veritabil. wtf??

    Come on, intoarce-te la recenziile pt. Inna, Hi-Q si Miron Cozma. really.
  • +1 (1 vot)    
    GUNS N' ROSES - super! (Joi, 23 septembrie 2010, 16:03)

    Alexandru Orlando [anonim]

    Nu sunt deloc de acord cu articolul! Rusine! Mie mi-a placut foarte mult! Degeaba vorbesc unii prostii. Cel putin la Golden a fost foarte frumos. La normal, probabil nu a fost la fel. Daca eu m-am simtit bine, nu ma intereseaza ce spun altii. Intr-adevar, sonorizarea a lasat de dorit, insa faptul ca i-am vazut a fost un lucru extraordinar. Axl Rose are o voce deosebita! Acum au aparut cateva speculatii de la un spectator frustrat si toti se iau unii dupa altii si spun acest lucru despre spectacol. Am scris si un post, daca va intereseaza pareri, impresii la fiecare melodie:
    http://alexandruorlando.wordpress.com/2010/09/22/guns/
  • 0 (0 voturi)    
    IRS (Joi, 23 septembrie 2010, 19:32)

    Georgiana [anonim]

    Au cantat si IRS.. nici asta nu era in setlist.
  • +1 (1 vot)    
    un concert grozav (Joi, 23 septembrie 2010, 21:01)

    mihaelaM [anonim]

    mai....fanii GnR (inclusiv eu) am asteptat acest concert . In ciuda intarzierii, m-am distrat pe cinste la concert!!! nu in fiecare zi iti vezi idolii! iar pentru cei ce au zis ca vocea lui Axl nu a fost extraordinara...inseamna ca ati fost la un alt concert! vocea lui Axl a fost incredibilaaaa! energia lui! TOTUL! .numai cine nu a vrut sa se distreze nu s-a distrat.Toata lumea din jurul meu dansa si canta si sa stiti ca adevaratii fani GNR nu au venit numai pt celebrele balade...Am cantat 'better' 'IRS' si 'this i love' si restul melodiilor pana am ramas fara voce....CONCERTUL A FOST SUPERB.nu voi uita acea noapte,never!!
  • 0 (0 voturi)    
    http://www.youtube.com/redirect?q=http%3A%2F%2Fwww (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 14:40)

    Andrei [anonim]

    http://www.youtube.com/redirect?q=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fview_play_list%3Fp%3D841F8620A0EB4627&session_token=F83szL8JLvoco2L1peVOmEIrloh8MTI4NTUwMDUyMw%3D%3D

    Vedeti aici concertul si apoi comentati. S-a auzit perfect, cel putin de unde am stat eu.
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu de kkt (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:02)

    Ile [anonim]

    Esti de kkt daca ai luat pulsul doar manelistilor veniti sa vada ce mama naibii gasesc rockerii la acest stil de muzica si pt ca mirosea pregnant a mici!
    Si tacuisses, philosophus mansisses!
    A fost un concert cu tot ce-i trebuie ,exceptand intarzierea pe care am uitat-o dupa primele 5piese.
    Baga un Gutza,poate-ti place mai mult,jurnalist cu studii la Bioterra!
  • 0 (0 voturi)    
    penibil (Luni, 27 septembrie 2010, 17:23)

    bravd [anonim]

    cred ca acest concert a fost primul pe care presa l-a facut de toata jena, dar pe care publicul l-a iubit. Subscriu celor spuse mai jos de cineva ca, autorul acestui articol, nu stie despre ce vorbeste. Am impresia ca el se astepta sa urce Britney Spears pe scena si nu Axl. Vocea lui ragusita este si a fost mereu ce l-a facut special si ce a facut speciala aceasta trupa. Am fost acolo si mi-a placut concertul la nebunie. Este pacat ca presa noastra romaneasca reuseste sa scrie asemenea articole de toata jena. E bine ca totusi publicul s-a distrat si a reusit sa treaca peste micile "scapari" ale trupei (intarzierea). Pentru restul, va poftim sa stati acasa data viitoare si sa va uitati la telenovele.
  • 0 (0 voturi)    
    Concert - parerea mea! (Miercuri, 29 septembrie 2010, 9:48)

    Bucura [anonim]

    Nici nu mi-am facut vise ca ii voi vedea in direct. Adevarul este ca mi-a fost greu pina m-am hotarit sa vin pentru ca nu vroiam sa fiu dezamagita.
    ma bucur din suflet ca am fost, am stat in fata scenei si am fost martora la unul din cele mai bune concerte din Romania.
    -Organizarea: facuta de romani ca pentru romani: proasta,
    -Sonorizarea: la fel, pe alocuri proasta, dar nu avem cu ce mai mult (vezi comentariile de mai sus)
    -Axl: in mare forma, sigur si natural imbatranit, dar vocea - absolut fenomenala,
    -Instrumentistii: foarte buni, sigur inca se fac tatonari si nu vor ramine toti, dar cu siguranta si-au facut treaba. DJ Ashba (nu Slash si nici o imitatie ) absolut genial: carisma, talent, unul din cei mai buni chitaristi din lume in acest moment (vezi si alte melodii)
    -Cantecele: un mix superb de vechi si nou, rock si nu blues-uri
    In concluzie: o experienta bestiala, daca mai vin la noi, cu siguranta voi fi din nou in primele rinduri!
  • 0 (0 voturi)    
    Stefan (Miercuri, 1 decembrie 2010, 16:24)

    Stefan [anonim]

    Un concert de toata jena. Pe langa faptul ca au intarziat 2 ore, prestatia a fost sub asteptari. Axl pur si simplu ragea, iar noii instrumentisti au fuserit piesele clasice, piesele noi de pe Chineese Democracy sunt oricum mediocre. Daca voi ceilalti v-ati simtit bine (sau cel putin asa spuneti), nu pot decat sa ma bucur pt voi, vorbind la modul cel mai serios; dar eu ma asteptam la mult mai mult. Cat despre intarziere, daca AC DC au inceput exact la data stabilita in program, iar Ozzy a inceput cu 10 min mai devreme, puteau si ei sa fie punctuali, sau hai, daca intarziau o ora nu ziceam mare lucru, dar 2 a fost prea mult. Guns'n'Roses sunt de domeniul trecutului.
  • 0 (0 voturi)    
    amintire (Vineri, 31 decembrie 2010, 23:24)

    o mama [anonim]

    atit pot spune acum
    mi am indgopat fetita cu muzica lor
    asta a fost dorinta ei suntem siguri
    in noiembrie s a nascut
    in noiembrie s a stins
    acest cantec il ascult de 4 ani
    si ma tot gandesc ce a simtit ea?
    odihneasca se in pace
    a suferit in spital
    mai ales gindindu se la copilul ce l lasa
  • 0 (0 voturi)    
    nu uitati (Vineri, 11 martie 2011, 9:18)

    o mama [anonim]

    zilnic ascult cantecul ei
    poate de acolo din cer se bucura
    aceasta formatie a fost o bucurie a ei
    mai ales november rain
    toti suntem trecatori in lumea asta
    si formatia s a imbatrinit si noi odata cu ea
    dar muzica lasata de ei nu o uitam
    atit cit voi trai voi asculta aceasta melodie
    un omagiu petru fiica mea
    Dzeu sa o odineasca in pace
  • 0 (0 voturi)    
    concert GNR (Joi, 6 octombrie 2011, 20:09)

    monik_rikky [anonim]

    eu am stat fix langa scena in GOLDEN CIRCLE CU IUBITUL MEU si am dat mana cu DJ ASHBA...dar in fine a fost concert extraordinar si ii astept cu bratele deschise si vor fi pt mine cei mai tari... I LOVE GUNS N ROSES !!!~ VA MAI ASTEPTAM IN ROMANIA
    !!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri