Conceptul de outlet se defineste prin produse de calitate, originale, cu reduceri de pret permanente. Marci cunoscute, dar nu exclusiviste, isi expun produsele la preturi cu cel putin 30% mai mici fata de pretul din magazin. Dar pe langa centrele outlet binecunoscute exista si magazine mici care se promoveaza ca fiind outlet, dar care nu respecta minimul de discount si targhetul minim de calitate al produselor comercializate.

Fashion House Outlet CentreFoto: Fashion House

Din ce in ce mai multe magazine mici, care se pretind outlet, si-au deschis larg portile in fata publicului. Afisand de la intrare asa zisul statut de outlet, aceste magazine vand, de cele mai multe ori, produse contrafacute, comercializate la preturi dictate doar de patron.

"Diferenta majora fata de magazinele outlet din oras este ca acestea nu au reglementata o politica foarte clara de vanzare si nu exista standarde de retail dupa care functioneaza. Astfel, cumparatorii nu pot fi siguri nici de originea marfii comercializate - cumparatorul nu are garantia unui produs original, de calitate - si nici de corectitudinea pretului afisat", sustine Mia Deaconu, Marketing Manager Fashion House Outlet Centre Militari.