Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

(P) Outlet contra "outlet" - Politica de vanzare si standarde de calitate vs. haine contrafacute si preturi impuse de patron

de SmartWoman.ro     HotNews.ro
Luni, 25 aprilie 2011, 23:12 Life | Prin oraş

Fashion House Outlet Centre
Foto: Fashion House
Conceptul de outlet se defineste prin produse de calitate, originale, cu reduceri de pret permanente. Marci cunoscute, dar nu exclusiviste, isi expun produsele la preturi cu cel putin 30% mai mici fata de pretul din magazin. Dar pe langa centrele outlet binecunoscute exista si magazine mici care se promoveaza ca fiind outlet, dar care nu respecta minimul de discount si targhetul minim de calitate al produselor comercializate.

Din ce in ce mai multe magazine mici, care se pretind outlet, si-au deschis larg portile in fata publicului. Afisand de la intrare asa zisul statut de outlet, aceste magazine vand, de cele mai multe ori, produse contrafacute, comercializate la preturi dictate doar de patron.

"Diferenta majora fata de magazinele outlet din oras este ca acestea nu au reglementata o politica foarte clara de vanzare si nu exista standarde de retail dupa care functioneaza. Astfel, cumparatorii nu pot fi siguri nici de originea marfii comercializate - cumparatorul nu are garantia unui produs original, de calitate - si nici de corectitudinea pretului afisat", sustine Mia Deaconu, Marketing Manager Fashion House Outlet Centre Militari.



Citeste mai multe despre   























781 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version