Costel Busuioc in varianta feminina

VIDEO O romanca de 16 ani cucereste publicul din Germania

de D.M.     HotNews.ro
Duminică, 16 martie 2008, 15:10 Life | Showbiz

Linda Teodosiu
Foto: Hotnews
Linda Teodosiu - o tanara de origine romana, in varsta de 16 ani - a cucerit publicul prin vocea ei. Sambata seara, ea a trecut din nou testul juriului si s-a calificat in cea de-a sasea runda a concursului "Germania cauta un superstar".

Presa germana o numeste pe Linda "noua minune sau diamantul". Linda Teodosiu s-a nascut la Koln, iar tatal ei este un saxofonist roman, stabilit in Germania.

Linda a fost aleasa din 29 de mii de candidati si a castigat, pana acum, fiecare etapa a concursului.


In fata a 1.200 de spectatori, Linda Teodosiu a interpretat melodia "Oh, mother?", a Christinei Aguilera. 




















13389 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Thomas (Duminică, 16 martie 2008, 15:34)

    ionut [anonim]

    Verificati daca nu sunt de origine romana si parintii unuia dintre favoritii concursului asta, Thomas Godoj. Pe mama lui o cheama Danuta si pe tatal lui Eugen.
    • +1 (1 vot)    
      eram in sala (Duminică, 16 martie 2008, 16:13)

      elena [anonim] i-a raspuns lui ionut

      mai verificati si pe un negru care a cantat frumos, parca Grijolo il chema, poate este de origine romana, vecinul lui a studiat la timisoara pe timpuri...
      • 0 (0 voturi)    
        Ionut (Duminică, 16 martie 2008, 21:02)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui elena

        Thomas Godoj este din Polonia!
        • 0 (0 voturi)    
          Godoi (Duminică, 16 martie 2008, 22:20)

          Hajduk (rom. Haiduc) [anonim] i-a raspuns lui Victor

          e vorba de numele romanesc Godoi, care a fost germanizat (precum numele meu).
          Parinti se numesc Eugen sin Danuta.
          • 0 (0 voturi)    
            Mai mult nu stiu nici eu. (Luni, 17 martie 2008, 0:21)

            Victor [anonim] i-a raspuns lui Hajduk (rom. Haiduc)

            Eu nu stiu mai mult decat ca:Thomas Godoj este nascut in 1978 in Rybnik/Polonia si traieste in Recklinghausen.Este proiectant tehnic somer.
            Daca tu crezi ca iti este ruda incearca sa recherchez in internet.Ei iti spun ce-am citit.
    • 0 (0 voturi)    
      "I love you, mama"! (Duminică, 16 martie 2008, 20:57)

      ROMAN [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Asta spune Linda Teodosiu inainte de a-si lua mama in brate, "mama", nu "mutter", "mamy", "muty", etc. E un cuvant frumos, romanesc, italian, latin. Si fata are o voce splendida, imi aminteste de una din cele care au concurat in 2007 la "American Idol" si care avea tot 16 ani, o fata de origine hispanica!
      Sa-ti ajute Dumnezeu Linda, cand vor afla romanii, vor fi cu toata inima alaturi de tine, asa cum au fost pt. omul ala simplu si credincios, Costel, nascut langa Iasi si trait prin Banat:). Bravo romanilor, intotdeauna au avut artisti de prestigiu international!
      • 0 (0 voturi)    
        Linda (Duminică, 16 martie 2008, 23:31)

        cipri_ [anonim] i-a raspuns lui ROMAN

        Da, asa ati fost invatati pe vremea lui ceausescu, ca romanii ii cei mai mari si mai tari si mai frumosi..si bogati.

        Si care-s acei "artisti de prestigiu international" ?
        Numatul lor e mult prea mic, si de multe ori romanii nu stiu ca acei "artisti" de fapt nu-s chiar asa de bine vazuti international.

        Un simplu exemplu. Toti il stiu pe Eminescu (Eminovici) de mare geniu in literatura. Numai ca nu e tare cunoscut.
        Biblitoteca din viena e una dintre cele mai vechi din europa si una din cele mai mari din europa.
        La institutul de literatura din viena nu se gaseste in biblioteca lor nici macar o sinugura lucrare sau carte sau altceva legat de Eminescu.

        Si cei putin romani care au ajuns la performante foarte bune, deobicei toti au studiat in strainatate.

        Si apropo "mama". Linda a cantat in limba engleza, si "mama" e un cuvant englezesc.

        Si poate ar trebui sa amintem ca mama ei e spaniola.

        Am auzit cum vorbeste germana, si se aude ca n-are niciun pic de accenta roman, are accent tipic nemtesc. De aceea as si crede ca nici romana nu prea sti (sau poate ceva foarte putin).

        Asa ca.. trebuie sa ne batem cu spaniolii de la ea.
        • 0 (0 voturi)    
          Obsesia ta (Luni, 17 martie 2008, 17:37)

          Gabriel [anonim] i-a raspuns lui cipri_

          In nimicnicia ta romanofoba, n-ai bagat de seama ca numai lipsa ta de cultura te poate face sa crezi romani celebrii in lume ar fi foarte putini. Daca ai fi avut oarece cunostinte in domeniu, ai fi stiut deasemenea, ca mai toti acestia si-au facut studiile acasa, in Romania. Pentru viitor, incearca sa nu mai faci afirmatii in flagranta contradictie cu realitatea ca i-ti pierzi orice urma de credibilitate si devii realmente penibil! Uite aici o adresa edificatoare: www.saatchi-gallery.co.uk
      • 0 (0 voturi)    
        mama (Luni, 17 martie 2008, 9:28)

        tot roman [anonim] i-a raspuns lui ROMAN

        Mai draguta, si nemtii mai spun "mama", sa stii!
        Asta langa alte diminutive ca cele pe care le-ai citat tu ...
      • 0 (0 voturi)    
        intr-adevar (Luni, 17 martie 2008, 11:31)

        ionut [anonim] i-a raspuns lui ROMAN

        nemtii tot mama spun. mutter este substantivul folosit la persoana a 3-a, insa la a doua se foloseste tot mama.
  • 0 (0 voturi)    
    exact (Duminică, 16 martie 2008, 17:10)

    Adi [anonim]

    Subscriu la ce a spus Cosmin. Concursul respectiv e un fel de Surprize Surprize, care e urmarit de un public limitat (ca numar). Hai totusi sa fim seriosi.... :)
    • 0 (0 voturi)    
      da cine va pune (Duminică, 16 martie 2008, 17:25)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Adi

      sa cititi stirea asta, iar daca mai si comentati, chiar o sa mai apara o gramada.
    • 0 (0 voturi)    
      gresit (Duminică, 16 martie 2008, 17:27)

      morandi [anonim] i-a raspuns lui Adi

      ce zici? Superstarul la ei a scos aritisti pe banda rulanta nu ca toate babalacile care se uita la surprize la noi. Nu poti compara asa ceva nici macar Megastarul nostru care zic eu e o emisiune de 2 bani cu Superstarul lor.
    • 0 (0 voturi)    
      Adi, esti naiv si prost (Duminică, 16 martie 2008, 19:48)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Adi

      superstarul in Germania are 2000 de spectatori in sala si vreo 60.000.000(milioane) de telespectatori doar in germania plus inca cateva milioane din Elvetia, Austria, Olanda....voi , cu surprizele voastre de 2 bani, sunteti jenanti...
  • 0 (0 voturi)    
    cine habar n-are... (Duminică, 16 martie 2008, 17:40)

    WA [anonim]

    cine habar n-are sa nu vorbeasca despre ce se misca in Germania. Cei din tara sa-si vada de cei cu care au ramas si sa se laude intre ei si nu cu cei care sunt afara si fac cariera fara binele sau suportul oferit de ce se construieste in patria mama!
    vedeti-va de treaba vostra! nu merita nimeni din Romania sa se laude cu un roman din afara numai daca a ajutat cat negru de sub unghie pe cei care si-au facut un drum frumos cu multa munca in afara tarii!
    La fel ca si Costel Busuioc, Linda nu apartine Romaniei! La fel si Thomas Godoj.
    Sa fim seriosi, domnilor... Ce le-a oferit Romania acestora? Sau poate.... doar sansa sa nu lupte cu morile de vant romanesti ci sa-si vada de treaba pe meleaguri unde munca si talentul sunt chiar apreciate.
    • +1 (1 vot)    
      Patrimoniu genetic (Duminică, 16 martie 2008, 20:49)

      ROMAN [anonim] i-a raspuns lui WA

      Domnule WA, e musai sa afli ca talentul muzical e innascut si nu se cumpara pe bancile unei scoli, in piata sau pe la o casa de discuri:)). Daca d-ra Teodosiu are "fibra" muzicala, o datoreaza in primul rand genelor ei, care au favorizat-o. Si nu e chiar intamplator ca gene din astea se gasesc la un Costel sau la o Angela Gheorghiu. Neamul asta valah are un patrimoniu genetic foarte interesant, cercetatorii francezi de la CNRS in etno-psihologie considera ca romanii se situeaza intre primele 5 popoare in Europa in ce priveste inteligenta nativa (diferita de aceea achizionata prin antrenamente) si creativitatea artistica. Linda teodosiu putea sa cante oriunde in lume, ii trebuia doar voce si asta i-au dat-o stramosii. Asta e, nu poti injura genetica, ca e stupid!
      • 0 (0 voturi)    
        . (Duminică, 16 martie 2008, 22:10)

        WA [anonim] i-a raspuns lui ROMAN

        nu asta era ideea...
        sorry, complet fals interpretat.
        si ca sa mergem in directia de dv. aleasa...
        fara a fi slefuit nici macar diamantul nu prea straluceste.
      • 0 (0 voturi)    
        Linda / Busuioc (Duminică, 16 martie 2008, 22:51)

        cipri_ [anonim] i-a raspuns lui ROMAN

        Ce neam valah?
        Costel de rom (sau rrom daca va place mai mult) ( asa a afirmat el intrun video de pe youtube),
        si linda e pe jumate spaniola si s-a nascut in germania.

        Si logic vorbind, credeti ca daca traim in aceas tara, trebuie sa avem si "acelas sange" sau sa avem ceva stramosi comuni? e posibil, dar nu e o necesitate.
        Si la urma urmelor toti ne tragem din Africa, si asta e cu adevarat stiintific dovedit.

        Asa ca daca va bazati pe ... genele strabunilor, la fel de mult va puteti mandrii si cu... Jackson.

        N-ati depus nicio performanta sau efort in legatura cu linda/costel, dar pana la urma tot aflati un motiv sa ma mandriti.
        Motivul ar fi:
        Pai poate noi avem ceva stramosi comuni cu stramosii lui linda/costel.

        Voi alt motiv de a va mandrii cu ceva chiar nu aflati?

        Poti admira un talent, dar sa te mandresti cu performata altora mie mi se pare cumva suspect.
        • 0 (0 voturi)    
          Artisti romani promovati in tarile UE (Marţi, 18 martie 2008, 17:54)

          agtgta [anonim] i-a raspuns lui cipri_

          Nu-ti face iluzii false, Costel este Roman si nu a declarat niciodta minciunile pe care le debitezi dumneata peste tot.
          Cat o priveste pe Linda Tudosiu a declarat ca tatal ei est muzician din Romania, iar mama ei este jumate germana, jumate spaniola.
          Acum o disputa Germania, Romania, grecia si America.
          Grecii spun ca-i grecoaica pentru ca are numele de familie grecesc.
          Americanii spun ca este "American Idol" din Australia.
          Un neamt i-a cerut sa-si schimbe numele in germana ca sa nu mai existe asemenea comentarii.
          Il mai avem pe Antonio Cortez care a castigat un concurs la tv spaniola Se llama Copla care s-a declarat ca este copil infiiat din Romania.
      • 0 (0 voturi)    
        mwhahaha (Duminică, 16 martie 2008, 22:53)

        T [anonim] i-a raspuns lui ROMAN

        Patrimoniu genetic, auzi la el ... ma da ne lasi? Poate ca eu nu am murit pana in 30 de ani pentru ca ma trag din daci ... ba da aveti un stil de a pune problema de a ramane perplex. Nu dau doi bani pe patrimoniul genetic si pe rezultatele cercetatorilor francezi, atata vreme ca "patrimoniul genetic" in Romania moare de foame si scuipat pe strazi. Voi dansati pe mese din buric pe ritmurile lui Gutza. Daca ar fi cantat in Romania Busuioc sau pustoaica asta, ati fi zis ca sunt plictistori si ca nu sunt cool. Mi-e scarba de unele chestii.<br><br>WA are dreptate: voi stati si vedeti-va de treaba voastra, stati cu nasul in Romania aia mare si frumoasa si cu patrimoniu genetic mult. Daca tot e asa bogata in talente, cautati alt Busuioc acolo in Romania si lasati-i pe cei plecati ... nu va mai atarnati voi aiurea. Daca nu era Spania, Germania, SUA, UK, multi romani ar fi murit anonimi, romani printre care s-ar fi aflat si Busuioc. Multumim acestor tari civilizate ca au dat sansa unor adevarate valori sa se afirme. Degeaba ai material genetic, daca Romania promoveaza NON VALOAREA si NON TALENT. E nevoie sa pleci din Romania ca sa valorifici "mostenirea genetica".<br><br>Hai pa. Voi intoarceti-va la comentariile alea plina de ura la adresa SUA, UK, Germania si Spania ... cum ca spun realitatea despre Romania, ca e o tara neprietenoasa si murdara, plina de jeg.
        • 0 (0 voturi)    
          PATRIMONIU GENETIC (Luni, 17 martie 2008, 0:27)

          COSMIN PATULEA [anonim] i-a raspuns lui T

          Acum 'patrihotzii'-politicienii si romanii 'adevarati, vor descoperi ca Linda,Cornel sau altii ca ei au codul genetic al lui Burebista.Imi aduc aminte de bancul cu ultima descoperire arheologica pe vremea celor care i-au educat pe actualii politicieni,carnetul PCR al lui Burebista.
          Inteleg ca actualii leaderi romani au nevoie de capital politic si trag foloase din performantele celor de origine romana. Practic ei nu fac nimic pentru diaspora romana, ei asteapta un eveniment senzational ca sa-si asume meritele.
          Performanta Lindei si a lui Cornel este datorara lor in primul rand,familiei lor si societatii unde traiesc.
          Le doresc succes in continuare.
        • 0 (0 voturi)    
          @T: (Luni, 17 martie 2008, 1:27)

          johnski [anonim] i-a raspuns lui T

          T, tu poti sa renunti la/ nu ar trebui sa ai/nu meriti cetatenia romana, daca gandesti asa despre Ro.
        • 0 (0 voturi)    
          corect, T (Luni, 17 martie 2008, 5:50)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui T

          de acord! intaresc spusele tale: "voi intoarceti-va la comentariile alea plina de ura la adresa SUA, UK, Germania si Spania ... cum ca spun realitatea despre Romania, ca e o tara neprietenoasa si plina de jeg".
        • 0 (0 voturi)    
          Dl. "T" - roman "ajuns" fara identitate (Luni, 17 martie 2008, 16:47)

          theo [anonim] i-a raspuns lui T

          Cum poti compara SUA, Germania, UK, Spania, tari care de-alungul istoriei s-au imbogatit prin asuprire cu Romania care nu a fost altceva decat asuprita? SI da Romania e mult mai bogata decat aceste tari pentru ca de atata timp este furata si in continuare se gasesc romani de valoare.
          Toate sansele oferite de aceste tari mirifice sunt oferite contra cost. Daca ai bani da, ai sansa. In nici una din aceste tari nu primesti nimic gratis. Intrebare stupida: ce a facut Romania pentru acesti oameni? Si Kennedy spunea sa te intrebi ce poti face pentru tara ta nu invers. Dar de ce sa tii minte ca ai plecat din Romania ca sa ajungi intr-un loc cald si moale si ca un parazit produci doar ce-ti trbuie tie. Daca nu de altceva gandeste-te ca pentru ca ai trait in Romania poti aprecia mai bine decat oricine situatia in care ai ajuns. Viata e un parcurs in care inveti, daca uiti de unde ai plecat, ai plecat degeaba, ai trait degeaba, ai imbatranit degeaba.
          Eu sunt un muzician plecat din Romania pentru ca nu exista sistem de invatamant pentru ceea ce studiez eu. Am ales sa nu cant manele ca sa am acel loc cald si moale in care sa am tot ce imi trebuie si aici unde sunt nu am nici o sansa in plus fata de Romania. SI oriunde as pleca, fara bani nici nu voi avea. Nu am nici un sprijin, ma am doar pe mine si munca pe care o prestez sa pot studia. Aceeasi sansa o ai si in Romania. Dl. Costel a plecat in Spania sa munceasca pentru familie. Meritul lui este talentul lui. Daca ar fi cantat la megastar in romania ar fi fost la fel apreciat. SUnt sigur ca el este mandur ca este roman. Pentru ca cu toate neajunsurile si munca nu a renuntat la ce este in el, la identitatea lui.
          Ce puteti face d-le "T", daca tara in care v-ati nascut, daca sangele care va curge in vene nu va spune nimic, v-ati pierdut calitatea de a fi roman, sunteti un "ajuns" si atat si drept urmare puteti judeca Romania la fel cum ar putea orice cetatean al acestor tari bogate. Bogate in ce?....
    • 0 (0 voturi)    
      ce asteptai sa faca romania pentru tine (Luni, 17 martie 2008, 7:04)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui WA

      Ce a oferit Romania celor care sunt plecati? Ce ofera Romania celor care sunt in tara ? Daca esti plecat e pacat ca ai asteptat pomana
  • 0 (0 voturi)    
    Succes Linda (Duminică, 16 martie 2008, 19:05)

    stela [anonim]

    Felicitari pentru domnisoara Linda ma bucur pentru ea .Sa-i dea Dumnezeu noroc.
  • +1 (1 vot)    
    cucerirea germaniei (Duminică, 16 martie 2008, 20:36)

    lie [anonim]

    țiganii au cucerit europa si germaia,nu copila asta.e plin de astfel de cuceritori de o zi.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru autorul articolului (Duminică, 16 martie 2008, 21:01)

    mais [anonim]

    de unde pana unde "dupa modelul costel busuioc"????????

    busuioc e un om sarac, nascut si crescut in romania, fara studii, care a ajuns prin noroc la o emisiune care ii schimba viata.

    fata asta are o voce buna, nu zice nimeni altceva. dar legatura ei cu romania e faptul ca tatal ei s-a nascut aici. n-a avut nicio problema in a studia ce a vrut.

    nu mai exagerati si nu-i mai comparati pe toti cu costel busuioc doar ca sa atrageti cititori la articole.
    • +1 (1 vot)    
      Societate in descompunere (Duminică, 16 martie 2008, 21:39)

      Zongo [anonim] i-a raspuns lui mais

      Societatea romaneasca e in criza profunda. Orasele sunt in mizerie fizica si morala. Sistemul medical e la pamant. Invatamantul la fel. Clasa politica e sub orice critica. Irinel columbeanu e vedeta. samd.

      Prin urmare, Romania nu prea are cu ce se mandreasca. Succesele (era sa zic succesurile) individuale ale unor romani sunt remarcabile. Si exista si altii (nu numai cei din ShowBiz). Dar in general, n-avem de ce ne bucura prea mult pt. ca ele nu reprezinta rezultatul evolutiei societatii, ci numai impliniri pur personale (cazul Costel Busuioc e foarte elocvent). Surogate ale evolutiei de care ne agatam cu disperare in lipsa de alte semne.
    • 0 (0 voturi)    
      Inregistrare (Duminică, 16 martie 2008, 22:10)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui mais

      Chiar este talentata pustoaica! Desi ai zice ca are mult mai mult decat 16 ani...


      http://www.youtube.com/watch?v=KWZ4YkoIq3I&feature=related
  • 0 (0 voturi)    
    rusine Hotnews ! (Duminică, 16 martie 2008, 23:20)

    Cosmin [anonim]

    Pe Hotnews cenzura e in floare. Sa va fie rusine!<br>Am scris un comentariu fara injurii, fara cuvinte urate, in care-mi exprimam dispretul pentru promovarea semiculturii pe acest site, si dupa ce a stat cateva ore pe site si n-a deranjat pe nimeni, s-a trezit un redactor mai breaz (ca sa nu zic altfel) si l-a sters.<br><br>In semn de protest, sterg site-ul asta de la favorite si intru prin locuri mai serioase. Prea multi nervi imi faceti cu practicile voastre incorecte. Parca nu era de ajuns ca oricine te poate arunca la -1, ca asa are el chef. Acum mai suntem cenzurati si de niste redactori care mai bine ar face sa puna mana pe limba romana, ca scriu cu picioarele, decat sa vaneze comentariile care nu le canta in struna.
    • +1 (1 vot)    
      presa romana (Luni, 17 martie 2008, 0:08)

      cipri [anonim] i-a raspuns lui Cosmin

      da, sa stii ca asta asa-i in romania. Dar la ziarul "ziua" e si mai ceva. Acolo cu greu reusesti sa mai zici ceva ce e "anti-PSD".

      Jurnalistii romani is in general foarte slab pregatisi, si au cam uitat ca trebuie sa fie neutrii, si sa prezinte si in acest stil informatia, ca cititorul sa-l faca singurl o impresie, nu ca autoruil sa-i induca cititorului opinia lui personala.

      La fel au scris si despre Busuioc si acel concurs tot felu. Si doar apoi am reusit sa aflu pe alte paginii in limba germana, de fapt ce concurs e ala, si chiar cata importanta are.

      De exemplu au evitat sa spuna ca acel concurs nu prea a fost vizionat.. doar ca. 11 % , care a fost mult sub asteptarile lor. Si 11% e aproape numarul imigrantilor din spania. Si acest concurs a fost numai pentru imigrantii din spania facuti, adica, spaniolii n-au avut voie sa participe.

      Noua ni l-a prezentat presa pe Busuioc ca mare star la care toata spania ii sta la picioare.

      Busuioc are un talent foarte mare, si precis cu timpul se va perfectiona si are sanse bune sa ajunga chiar un nume renumit in opera,
      dar totusi as fi preferat daca presa ar fi fost mai.. obiectiva.
  • 0 (0 voturi)    
    mandria romanului (Duminică, 16 martie 2008, 23:57)

    cipri_ [anonim]

    Tot aud argumentul asta cu "genetica" si cu "sangele".
    Ma intreb de ce nu va "mandriti" voi cu un pur sange roman? Cum ar fi Tariceanu sau Basescu, sau Maria Cioban, Similea, ...., Catalin Crisan,.. si.

    Busuioc e pe jumate rom (tigan) , si Linda e pe jumate spaniola.

    Daca tot sunteti asa de nationalisti si tineti asa de mult la "gen" si "sange" , de ce nu cautati un "pur sange roman" (asa ceva probabil ca oricum nu exista) , pe care cu care sa ma mandriti.

    Numai sa aveti grija... sa nu va orice la cap.. .atata mandrie, ca poate dauneaza sanatatii. :))
  • 0 (0 voturi)    
    n (Luni, 17 martie 2008, 0:44)

    eu [anonim]

    un fel de costel busuioc.toti se afirma p afara,numa la megastar sunt fraieri
  • 0 (0 voturi)    
    stiati ca bush e roman la origini (Luni, 17 martie 2008, 0:50)

    main [anonim]

    hai bai baieti mai taiati ca ne plictisim, macar de ar fi niste articole si titluri cu decenta;
    • 0 (0 voturi)    
      bush (Luni, 17 martie 2008, 2:17)

      cipri [anonim] i-a raspuns lui main

      nu, eu n-am stiut asta.
      Dar am auzit ca gheorghe bush a avut un stra stra stra bunic, care la randul lui a avut un stra stra stra bunic care a intentionat sa viziteze romania.
      Deci ar fi o legatura importanta a romaniei cu cel mai tare om din lume. Ma mir ca acest detaliu important despre bush inca nu s-a discutat in lung si lat la tv si-n presa.
  • 0 (0 voturi)    
    Linda, Thomas si altii ca ei la DSDS (Luni, 17 martie 2008, 1:02)

    anca [anonim]

    Linda e fiica lui Flavius Teodosiu, saxofonist si sef de orchestra, plecat de multi ani in Germania. Cine a vazut concertele lui Banica din Decembrie 2007, l-a vazut si pe Dl. Teodosiu, un muzician exceptional, care a fost co-optat de Banica in orchestra sa. Cum si mama Lindei, Belinda, la rindul ei este cantareata e firesc ca fata a mostenit talentul parintilor. Numai ca aici in Germania nu se face atita tam-tam despre originile candidatilor. Dieter Bohlen si ai lui colegi de juriu le apreciaza (sau nu) talentul, vocea, personalitatea. Anul asta, candidatii au fost in si mai putine cazuri decit in anii precedenti 100% nemti, si daca ne uitam la cei din top 15: de la Christopher Schnell - mama filipineza, Viviana Stengel - mama din Paraguay, Monika Ivkic - traieste la Viena, dar parintii sunt din fosta Iugoslavie, Rania Zeriri - o figura exotica (gen Pocahontas) cu mama olndeza, Jermaine Alford (Baer l-a complimentat simbata ca era copia fidela a lui Will Smith), Stella Salato (o "versiune" italiana a Sandrei Bullock) si pina la libanezul Fady Maalouf sau polonezul Thomas Godoj (cel mai bun in ultimele 2 editii!). Din pacate, Linda nu vorbeste romaneste. A fost invitata acum 2-3 luni la "Duminica in familie" impreuna cu tatal ei iar Mihaela Radulescu a vorbit in engleza cu ea. Oricum, o voce de exceptie pentru doar 16 ani. Succes in continuare tuturor!
  • 0 (0 voturi)    
    superstar (Luni, 17 martie 2008, 6:14)

    perna [anonim]

    Va rog sa va informati mai bine si sa verificati faptul ca mama lui bob marley, lenuta, si tatal, dumitru mierla (mierla a fost jamaicat marley in limba jamaicana) sunt originari din comuna flamanzi, judetul botosani. ei au emigrat in 1907, odata cu rascoala.

    De asemenea, sa va orientati mai bine cand scrieti de Christina Aguillera, pe numele ei de fata Cristina Hahalera, din satul Coropisnita, judetul Iasi.

    Felicitari, avem un nou Costel, femminin, in Germanea, care s-a nascut si ea intre Carpati, dintr-o mama filatoare si doi tati asistenti maternali. C'mon...
  • 0 (0 voturi)    
    Concurenta (Luni, 17 martie 2008, 9:39)

    Chris [anonim]

    Linda are intr-adevar o voce foarte buna, daca va ajunge insa sa se califice in primii 5 este insa destul de putin probabil ....
    Din pacate ea se concentraza in primul rand pe parta muzicala, isi alege piese grele pe care le interpreteaza foarte bine - ii lipseste insa acel "ceva" care sa prinda la public. Partea de "entertainment" daca vreti si acele "social skills". Este si foaret tanara intr-adevar - dar asta nu ii va servi ca atu in concursul de fata.
    Iar contracandidatii sunt intr-advear f. buni - la ultima emisiune Linda nu a fost din pacate in primii 5 ...
  • 0 (0 voturi)    
    NU suporta comparatie cu Costel Busuioc (Luni, 17 martie 2008, 10:56)

    Dan [anonim]

    Numai la aspectul exterior daca te uiti: are 16 ani dar ii poti da dublu fara vreun dubiu ....

    Este absolut groaznic ceea ce se intampla in lumea aceasta fara Dumnezeu ...

    Nu mai este pic de inocenta si moralitate ... la 16 ani isi expune sanii ... asta pentru ca nu are destul talent muzical si atunci trebuie ajutat cu putina imagine exterioara ...

    Urat!
    • 0 (0 voturi)    
      Aspect comercial (Luni, 17 martie 2008, 15:50)

      cipri_ [anonim] i-a raspuns lui Dan

      daca tot iti place sa-l amintesti pe D-zeu.
      Imi spui si mie de ce d-zeu i-a dat sani, si a nascuto in pielea goala? Poate ar fi fost bine sa fi fost nascuta gata imbracata. Sau cel putin... ca mult mult par pe cord sa nu se vada.... partile asa-zise .. intime.

      Exista tari in care lumea se imbraca mai putin gros, si acolo nu raman toti cu gura cascata daca vad niste sani, fiindca asaceva au vazut de cand is mici tot timpul, si e doar ceva normal.

      Si mai exista inca un motiv:
      La acest gen de muzica aparitia conteaza foarte mult. Daca ea n-ar fi avut aspectul fizic cat de cat ok, nici macar n-ar fi fost admisa la concurs. Acest gen de muzica e muzica comerciala, si toti setiu ca "sex sells". Chiar si la tv am vazut o reclama pentru Uniunea Europeana (fiindca aici e lumea cam anti-EU) si la acea reclama se arata o... partida de sex.

      Si in ziua de azi, chiar si la opera conteaza aspectul comercial.
      Ce-i care-s deja vedete nu m-ai au nevoie de astepct comercial, dar pentru cei care-s vedete in devenire e si la opera aspectul comercial foarte importan.
      Ca exemplu: Rolanda Villazon si Ana Netrebko.
      http://youtube.com/watch?v=zRvNL-A9gGs

      De aceea ii va fi si la Busuioc un pic cam greu, si va trebui sa slabeasca un pic.
    • 0 (0 voturi)    
      pt unii (Luni, 17 martie 2008, 16:41)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Dan

      pt unii sanii sunt urati....
      ma intreb ce-o fi frumos atunci :))
  • 0 (0 voturi)    
    vai (Luni, 17 martie 2008, 13:15)

    felix [anonim]

    ... la 16 ani isi expune sanii ... ...

    ..... Urat! .....

    cum urat???
  • 0 (0 voturi)    
    Linda, Linda ! (Marţi, 18 martie 2008, 0:30)

    Eugen (Dallas, Texas, USA) [anonim]

    Singurul comentariu pertinent mi s-a parut "Aspect comercial" al lui Cipri(anonim) cand i-a raspuns lui Dan. Fara discutie Linda este talentata. Si se prezinta bine in concert. Ii trebue insa neaparat un compozitor care sa o cunoasca bine si sa scrie pentru ea. Si acest comp[ozitor, ar trebui sa-i scrie cantece CU MELODIE usor de retinut. Nu increngaturile pe care le canta ea astazi. Daca Elvis Presley, Beatles, etc..., nu cantau melodios, nu ajungeau in varful piramidei. Dan Spataru a fost mare in Romania si datorita lui Temistocle Popa, care i-a scris exact ce putea el canta. Mi se pare cam greu ca Linda sa gaseasca un asemenea compozitor in Germania. Daca tot canta in engleza, ar tyrebui sa-si caute un american. sau un spaniol. Sau chiar un roman. Dar bun !
  • 0 (0 voturi)    
    Thomas Godoj (Duminică, 13 aprilie 2008, 16:31)

    Simina [anonim]

    parintii lui Thomas sunt de origine poloneza. el a fost nascut de asemenea in Polonia.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri