Printr-un comunicat oficial, PlayCool, organizatorul Bucharest Rock Arena, a adus lamuriri cu privire la situatia create de amanarea evenimentului din data de 30-31 mai 2009. PlayCool afirma ca aducerea trupei AC/DC in Romania a avut la baza un contract semnat cu o companie ce reprezinta legendara formatie. De asemenea, sumele incasate de la Ticketpoint au fost returnate.

Eran Douchan, reprezentant al PlayCool, afirma ca organizatorul nu a beneficiat de nici o suma de bani provenita din vanzarea biletelor la Bucharest Rock Arena sau din alte surse alternative. De asemenea, sumele incasate de la SC TICKETPOINT SRL in cuantum total de aproximativ 50.000 RON au fost returnate in ziua urmatoare deciziei de amanare a evenimentului.

Comunicatul precizeaza ca decizia de amanare a evenimentului a apartinut in totalitate PlayCool, anuntul oficial plecand de la acestia pe 14 aprilie, in jurul orei 17:30.

PlayCool se disculpa si in cazul vehicularii numelui AC/DC, care trebuia sa fie cap de afis in a doua zi a festivalului. Eran Douchan precizeaza ca prezenta AC/DC in Romania a fost anuntata pe baza unui contract ferm pe care PlayCool il avea cu o companie ce reprezenta interesele trupei. "Din pacate, datorita unor presiuni extrem de puternice interne si internationale la nivel de PR si nu numai, contractul mai sus mentionat a fost reziliat, nemaifiind cu putinta prezenta AC/DC la Bucharest Rock Arena. La foarte scurt timp dupa decizia de reziliere a contractului, PlayCool a anuntat amanarea evenimentului si a inceput demersurile legale si procedurale pentru remedierea situatiei", spune Eran Douchan.

PlayCool arunca vina pe media si pe One Event, parteneri locali pentru acest eveniment. "Din pacate, media a preluat informatia eronat, lasandu-se influentata de partile care au comunicat direct cu ea, profitand de faptul ca managementul companiei noastre nu era in Romania si nu putea fi contactat, acest fapt fiind cunoscut de asa zisii “parteneri” locali, care se presupune ca ar fi trebuit sa puna umarul la organizarea evenimentului nu sa ii puna bete in roate".

PlayCool afirma ca este cunoscut numele celor care se afla in spatele acestui esec si ca va initia toate demersurile legale locale si internationale in vederea remedierii situatiei si a recuperarii pagubelor financiare si de imagine create. Eran Douchan a precizat ca in urma acestui incident nu PlayCool a avut de castigat, ci "anumiti promoteri locali/regionali".