Intalnire HotLife

VIDEO AUDIO Vlad Gorneanu, solistul trupei Z.O.B., a discutat online: Am vrut sa stam deoparte de mizeriile existente pe sticla

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 5 mai 2009, 13:00 Life | Showbiz

Vlad Gorneanu
Vlad Gorneanu, solistul trupei Z.O.B., s-a aflat in redactia HotNews.ro si a discutat online cu cititorii despre punk, despre cultura emo, dar si despre telenovele. Cunoscuta si ca "the biggest band in the universe", Z.O.B. isi va lansa la sfarsitul lunii un album intitulat "Zulu Oscar Bravo".
  • Intalnirea s-a incheiat
Intalnirea online a fost urmata de un interviu inregistrat in Studioul HotNews.ro.






Fragmente din interviu
  • Despre noul album. Albumul e submediocru, insa are 12 piese extraordinare. [...] Sunt mult mai multe chitari [...] poate ca piesele rapide de pe Printre nori. Sunt si pe asta vreo doua mai linistite asa, dar chiar au fost scrise ca asa au iesit ele. N-au fost: "hai sa scriem o piesa mai usoara". [...] Tot se spunea ca n-avem mesaj... poate n-avem cine stie ce mesaj nici acuma, insa sunt cu tema sociala, le raspund intr-un mod foarte dragut prietenilor mei - jandarmii. [...] Eu zic ca e o realizare pentru peisajul muzical din clipa asta, care e mort. Deci in afara de "Romania the land of bullshit", nu iese nimic. Bine, acolo e si ala care... nu mai zic.. ala care a ajuns sa ia bani si de la stat. Ar trebui sa fiu un pic mai condescendent, sa fiu mai dragut, sa am respect. Ei bine, nu am nici un respect fata de un om care a imbecilizat mai mult un popor deja - ma rog, o generatie deja facuta praf.
  • Sunt al mai mare fan Beatles din sud-estul si centrul Europei. Pai daca am mers mii de kilometri sa apuc sa mai vad ce a mai ramas din McCartney... Ma rog, a ramas bine si mult... [...] Cand astepti ceva care timp de 20 de ani ai vrut sa vezi, in clipa aia ti se pare asa, un pic... La Paris, pe Stade de France, iti dai seama, cu 70 000 de oameni, cand au cantat "Hey, Jude", mi s-a ridicat parul de pe mine.
  • Despre incidentul din 2006, de la Dinamo-Steaua. Greseala in sine mi-a apartinut ca m-am dus pe stadion. Puteam sa nu ma duc si nu se intampla nimic. Atunci, din cauza unor descreierati, care apuca sa se bata cu ailalti descreierati, care n-au nimic in cap - nici unii, nici altii, de fapt -, atunci am furat-o foarte multi pe nedrept. [...] Atata timp cat jandarmii ne-au bagat pe toti in aceeasi oala, acolo, si au dat fara sa se uite cine si de ce si cum si ce a facut, pai scuza-ma, eu ce sa fac? Da, ii bag pe toti in aceeasi oala, sunt toti niste... ce am spus mai demult... niste viermi. [...] Si n-o sa-mi schimb parerea asta pentru nimic in lume. Adica nici macar o scuza n-a venit atunci.
  • Eram cu un prieten al meu [...] si am stat ultimii, am vrut sa iesim ultimii, ca sa iasa galeria, sa se duca, sa se vada ca n-avem treaba cu ei. Nu, cand au venit vacile astea, vitele astea de jandarmi, ei i-au luat pe astia din spate. Si m-au vazut pe mine si pe asta mai mare asa: hai pe ei! Eram singur. In clipa in care o gloata din aia fara creier, precum sunt jandarmii, se apuca si te inconjoara, scaparea e fuga. Numai ca atunci nu mai aveam pe un' sa fug. [...] Am ramas cu sechele groaznice. [...] Am vrut sa-i dau in judecata si diferiti oameni mi-au spus: ba, copile, stai cuminte, ca si asa nu se intampla nimic, pierzi timpul, pierzi banii. Imi pare rau acuma ca nu i-am dat in judecata, ca le luam tot bugetul imbecil pe care-l au. Asta sunt: niste asasini in slujba statului. Asasini legali. Nici nu-mi pare rau ca zic asta, ca oricum statul de drept e o mizerie. Astia sunt niste slujbasi fara creier, care au indeplinit conditiile - IQ 1 - sa vina in jandarmerie.
  • In general, oamenii care se urasc si se bat de la meciuri de fotbal mi se par cam ciudati cel putin. Deci nu sunt adeptul extremelor sub nici o forma. Eu ma duc la meciuri ca la un spectacol, mai primesti un pulan pe spate, te mai distrezi un pic... Dar deja cand sunt 200 de pulane, nu te mai distrezi.
  • La inregistrari, de pilda, numai pana reusesc eu sa inregistrez o piesa, ori ca-i cu bas, ori ca-i cu vocea, pai aia e o distractie totala. Ca tre s-o trag de 16 ori, de la cap la coada. Pentru ca, intamplator, nu stiu sa cant. Stiu asa... vag... si imi iese din cand in cand. Dar recunosc treaba asta: habar n-am sa cant! Si colegii se distreaza pe tema asta. La un moment dat, pentru mine e frustrant, ca eu stau acolo, in borcanul ala, si incerc sa dau: "baaaa, n-a iesit bine nici acuma?" "Nu, mai incearca" Pana la urma, vine vesnica replica: "Da, ba, las-o p-asta!"
  • Despre incidentul cu AC/DC. Ce a incercat aici a fost doar inceputul drumului in a incepe sa se dea tepe. Si am inteles ca teapa a fost de 10 000 de euro, ceea ce mi se pare mai degraba slabut. Cand tu puteai sa pleci cu sute de mii sau milioane, tu ai plecat cu zece mii de euro. Hai, frate! Inseamna ca esti prost, nu mai esti tepar.
  • Despre curentul emo. Ceea ce ma deranjeaza pe mine sunt extremele - ca nu-s nici aia multi, sunt 10-15 probabil, hai 20 in toata tara, de kiddy de astia. Ce inteleg ei din aia e sa se apuce sa se drogheze si sa-si planga de mila cat de grea le e viata. Si unii isi mai inchipuie ca sunt pasari, se mai arunca de la etajul 8, altii isi mai taie o vena: "Ia uite, fata, ce mi-am taiat azi, mi-am facut trei taieturi". "Da? Proasto, mi-am facut sapte!..." Iar chestia aia ma deranjeaza profund, dar numai aia. Curentul emo in sine... n-am nimic cu el. Ce-as putea sa am cu un curent care apare si mai ales cum as putea sa-l combat, daca as vrea? Ca n-ai putea. Daca-mi combate mie cineva maneaua, combat si eu emo, desi n-am motive.
  • Poporul asta e imbecilizat complet. [...] In clipa in care ti se baga gat cu ghiotura numai prostii, numai porcarii, numai porcarii, numai porcarii. Si ti se baga cu lopata... pai ce asteptari mai ai de la oameni? Sa depaseasca IQ 2? Au reusit unii, au facut 5. Dar tot scriu "m-ati" cu "ma-ti" nu stiu... fermecat. Sunteti domnul Diaconescu... "sunte-ti" cel mai bun.
  • Ai nevoie putin sa nu cresti numai cu "0 TV" si cu Dan Diaconescu, frate! Sau cu meciuri: "hau! hau! hau!" Sa-l omoram pe ala ca-i stelist, sa-l omoram pe ala ca-i dinamovist... Stai, frate, mai calm, fumeaza si tu iarba frumos, lejer, uita-te la cer, vezi ca trece o bila alba, rosie, citeste o carte, du-te frumos la munte... 
  • Despre aparitia ca actor in serialul "Baieti buni". Actor? Hai sa fim seriosi! Am jucat execrabil acolo, am facut minut la montaj oamenii de la Media Pro. Acuma nu stiu cat a fost adevar sau baliverna, dar da, cica le-a placut cum am jucat. Nu, ei bine, mie nu mi-a placut si nu sunt nici 1% actor.



Fie ca se "traduce" prin "Zombies of Bucharest", "Zdrentele orasului Bucuresti", "Zaraza ofteaza bolnava", "Zambetul omului beat" sau, mai nou, "Zulu Oscar Bravo", formatia Z.O.B. este compusa din Vlad Gorneanu-Vlase (voce, bas), Mosu (voce, chitara), Lonti (chitara), Forrest (tobe). Influente muzicale: "din sfera paranormalului si din strafundurile gindirii".

Inceputurile ZOB pot fi datate in 1988, cand Lonti, Mosu si Forrest - colegi la liceul Basarab din Bucuresti - formeaza trupa Rock Didactic. In 1990, odata cu venirea lui Vali Purza la bas, numele trupei devine Trafic. Un an mai tarziu, formatia isi schimba iarasi numele (in Puzzle), dar si componenta: Vali paraseste formatia, dar este cooptat Vlad. Anul 1992 aduce o noua titulatura (Jad) si un nou membru (Feri), care paraseste trupa in 1993. Tot in '93, trupa se opreste asupra denumirii Z.O.B. Debutul oficial sub aceasta titulatura are loc la Tehnic Club. Odata cu ei vor debuta trupele Ura de dupa usa si Suie Paparude.

In 1995, Z.O.B. inregistreaza cateva piese pentru un split 7 impreuna cu prietenii de la UDDU, pentru ca in 1996 sa fie lansat primul album, intitulat "Parodisiac" (o culegere de parodii ale unor piese celebre, atat din repertoriul autohton, cat si cel international). Ii vor urma "Telenovelas" (1998), "III" (2000) (desemnat cel mai bun album de rock alternativ la Premiile Industriei Muzicale Romanesti) si "Printre nori” (2004). Anul acesta, trupa Z.O.B. se pregateste pentru lansarea unui nou album, de 12 piese: "Zulu Oscar Bravo" (Z.O.B.).

Printre realizarile trupei se numara un recital sustinut pe scena festivalului Cerbul de Aur (1995), deschiderea concertului Dio (1998), pentru ca in 2001 cei de la Iris sa le propuna sa cante in deschiderea concertului "Digital Atheneaum", in turneul facut in august-noiembrie.

Printre cele mai importante piese ale formatiei se numara "Telenovele", "Prietena", "Doar in vis", "Printre nori", "Oficial exist", "Cantec de dragoste" (feat. Mara).


Citeste mai multe despre   


















Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 Razvante

    Vlad, intotdeauna am avut un respect deosebit pentru muzica pe care voi ati facut-o. Practic am crescut m-am format si m-am maturizat odata cu muzica voastra.Daca nu ati fi existat voi nu as fi descoperit The Clash Dead Kennedys the Adverts si alte nume sonore.
    Ceva insa s-a rupt din 2004, cand altele erau asteptarile cu privire la acel album.Cu timpul insa am invatat sa apreciez si acest gen de muzica e adevarat ceva mai complex, insa tare departe de punk.
    Va multumesc ca existati si exact cum spunea maestrul Joe Strummer "Prin muzica poti trai pentru totdeauna", cu inima oarecum neimpacata indraznesc sa te intreb, va mai fi vreodata loc pe albumele voastre viitoare, pentru o intoarcere la perioada "vrei altfel"?

    • Vlad Gorneanu

      raspunsul este foarte aproape, respectiv pe Zulu Oscar Bravo, adica albumul pe care-l lansam intr-o luna. si iti multumim pentru aprecieri. cit despre 2004, atunci decizia promovarii acelor piese a apartinut casei de discuri, si , sincer, nu ne-a deranjat.

  • Întrebarea nr. 2 maria

    Mai exista ZOB?Daca da,de ce nu am mai auzit nimic de ei?

    • Vlad Gorneanu

      ZOB exista!!!!!!!!!!!!! roc si roll!!!!!!!!!!!!!
      cauza pentru care nu ai auzit de noi este simpla: de 4 ani nu am scos album si am vrut sa stam deoparte de mizeriile existente pe sticla ( emisiuni deosebit de valoroase din programele TV etc.)
      noi in acest timp am tot performat pe marile scene ale cluburilor din romanica. si chiar daca scoatem un nou album, rata de aparitii TV nu se va imbunatati substantial. ti pupam.

  • Întrebarea nr. 3 bogdan

    pe unde mai cintati zilele astea, ce concerte aveti?
     parca am vazut un afis in oras

    • Vlad Gorneanu

      joi 7 mai , in Fire Club, in jurul orei 22. si contam pe voi sa zguduim centru preistoric al bucurestilor.

  • Întrebarea nr. 4 rob

    De curiozitate, ti s-a mai spus ca semeni cu Billie Joe Armstrong? Ai urmarit vreodata sa semeni cu el in atitudine si gesturi?
    Pana si 3 dintre albume sunt "sincronizate" cu release-urile Green Day :))

    Multa bafta!

    • Vlad Gorneanu

      da, mi s-a mai spus. si sincer o iau ca pe un compliment, desi nenea ala e mai mititel un pic de statura. si oricum pretenele mele spun ca-s mai dragu ca el :D
      in rest, tot respectul pentru Green Day, dar nu am intentionat si nu intentionam sa imitam in vreun fel. lansarile= coincidente. multumesc.

  • Întrebarea nr. 5 H to He

    avand in vedere ca punk-ul a murit (ca si curent muzical "la moda") pe la inceputul anilor 80 pentru a face loc unei muzici ceva mai sofisticate (diversele curente de post-punk/alternativ), comerciale (new wave, pop-punk), sau a intrat in underground (toate subgenurile punk-ului extrem si crossover), Z.O.B. unde se afla?
    chiar daca incearca sa se faca auzita cu piese mai comerciala tot nu are priza (altfel spus isi vinde spiritul punk ieftin), o muzica mai sofisticata, poate art-rock/post-punk, care ar aduce fani fideli si respect (daca este o muzica bine facuta si asta necesita nitel talent si creativitate) ar fi de laudat, sau ceva punk adevarat, mai extrem pentru gusturile de la noi nu ar strica.
    nu stiu daca m-am facut inteles, insa am impresia (fara a fi un fan al trupei, am ascultat doar cateva piese si am prins un concert de-al vostru acum 3 ani care mi-a placut) ca nu aveti nici o cale muzicala.

    • Vlad Gorneanu

      nu am cautat niciodata o cale muzicala anume, noi zicem ca plecam din punk-rock, acuma ce a iesit aia a iesit :) asa ca poate ai dreptate. pe de alta parte, nici acum nu cautam o anumita "umbrela" sub care sa ne aratam. ce ne iese, aia cintam :) asta nu cred ca exclude respectul reciproc ZOB-Public ( oricare ar fi el). multumesc de intrebare.

  • Întrebarea nr. 6 horatiu

    Vlad, oare se mai intorc diminetile mahmure din vama? Alea sincere, pe care le tinem minte?!? Uite, sa zicem, un "tribut" lui ZOB: http://www.youtube.com/watch?v=D3uleuCdPbk

    • Vlad Gorneanu

      cu siguranta. dar shhhhhhhhhhhhh... mergi pe burta sa nu ne auda cocalarii. mersi :)

  • Întrebarea nr. 7 punk

    De ce nu sunt romanii in stare sa faca punk ca in afara (America,Marea Britanie, etc)?Nu pot sau nu vor? Daca macar rock-ul ar semana cu ce se face in afara, poate ar avea mai mult success la public...

    • Vlad Gorneanu

      ba sint. numai ca promovarea acestui stil este zero, iar undergroundul nu vrea sa penetreze.... decit ce-i place :) sint multe trupe adevarate si la noi. dar conditiile de inregistrare si concerte sint mizere in general... asa ca... asta avem, cu asta defilam. mersi frumos.

  • Întrebarea nr. 8 mischa

    vlad, acum multi ani, ati acceptat ca "vrei altfel" sa fie folosita de un partid politic ca imn al unei actiuni. acum ati mai face asta? ati mai lasa pe cineva din lumea politica sa se foloseasca de munca voastra?

    • Vlad Gorneanu

      pe vremea aceea inca mai credeam in povesti cu zine... si cu spiridusi. acum..........e jale.... de votat...poate altii, ca noi NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Întrebarea nr. 9 smaranda

    are sau n-are romania deschiderea sa accepte cultura emo ca pe-o oricare alta forma de manifestare sociala si culturala, in loc s-o ia la misto si s-o blameze?si de fapt este pe bune curentul emo aici?sau doar o rpeluare de 2 lei menita sa alimenteze cus cuze pustanii care au nevoie sa pozeze-n victime?

    • Vlad Gorneanu

      in romanica totul se copiaza in prima instanta de afara. curentul emo in esenta e un curent ca multe altele, din intimplare la moda acum. ca in orice curent, extremele sint periculoase. pina la urma, e mai bine ca pustii din romanica sa aprecieze curentul emo decit cine stie ce manea grosu si'artagosu:D repet, atita timp cit nu duce la extreme, gen sinucidere sau droguri. si acum, sa fim sinceri, care adolescent nu vrea sa pozeze in victima? mersi de intrebare.

  • Întrebarea nr. 10 artware

    Vlad esti "tru", are legatura miscarea punk cu emonitiii actuali? Esti punk esti emo?

    • Vlad Gorneanu

      ce inseamna punk sau emo? sint Vlad si sint ce-mi dicteaza mie constiinta. poate-s si emo uneori, fara sa stiu insa :D mersi.

  • Întrebarea nr. 11 pil

    crezi ca in RO se poate vorbi de punkrock ? Mie unul, punkul romanesc mi se pare mai degraba ca un mileu pe televizorul de sub tabloul cu natura statica cu felii de pepene.

    • Vlad Gorneanu

      cu siguranta. din pacate, punk-rockul si chiar rockul sint curente de nisa in romanica. iar daca tu folosesti un disc cu ZOB pe post de mileu,...ai grija sa nu se zgirie prea tare :D iar acu serios vorbind, noi preferam nud de fata in iarba de grigorescu :))... multumim frumos.

  • Întrebarea nr. 12 Ronnie

    1. care sunt trupele pe care le asculti sau te influenteaza in prezent? cat de mult difera fata de cele pe care le ascultai/te influentau acum 10 sau 20 de ani?

    2. se poate trai din muzica? sau ai si un job normal, ca sa zic asa, care te ajuta sa traiesti

    3. ai facut compromisuri ca sa ai succes? schimbarea de stil a venit in mod natural

    Multa bafta in viitor

    • Vlad Gorneanu

      eu unul ( sa nu arunci cu pietre) sint fan Beatles cam de cind ma stiu. si de aici orice inseamna muzica facuta cu cap, bas, chitari, tobe si testicule.
      se poate trai din muzica....mai bine sau mai prost. nu am nici un job "normal".
      compromisurile, daca au fost, au fost in ochii unora si total involuntare. si nu consider ca a fost vreodata vreo schimbare de stil.... dar da, a venit natural :D
      mersic

  • Întrebarea nr. 13 Dan P.

    Stiu ca basul pe care canti ar avea o istorie deosebita. Poti sa ne dai niste detalii?
    Membrii trupei ce ocupatii au in afara de muzica?
    Vlad, cum te simti sa faci muzica rock odata cu trecerea timpului? Devine mai greu?

    Am 27 ani dar muzica ZOB a fost foarte importanta pentru adolescenta mea.
    Abia astept sa va ascult noul abum!

    • Vlad Gorneanu

      rickenbacker....basul asta in sine e o istorie. m-a innebunit sunetul inconfundabil, forma perfecta, si faptul ca in "I Am The Walrus" aparea Paul McCartney cu un astfel de bas. tot pe mina stinga. atunci m-am hotarit sa fac orice pentru a avea unul. e incredibil.
      ocupatii: Lonti la o casa de discuri ( freaca menta p-acolo), Forest la un studio de inregistrari( freaca pisicu), si Mosu freaca ce apuca :D

      of.... e la fel de usor, insa se aplica zicala mea: rocku' mi-a-ndoit mijlocu :))


      mersi, si peste o luna vine si noul album :D

  • Întrebarea nr. 14 niky86

    1. Care consideri ca e cea mai mare realizare a ta?

    2.Ce studii ai?

    3. Crezi ca esti un exemplu bun de urmat?

    4.Ce alt tip de muzika ai mai canta?

    5.unde ai fost de 1 mai?
    Numai bine.Ciao

    • Vlad Gorneanu

      1. chitara mea si concertele cu Paul McCartney la care am fost. :)
      2. scoala vietii.
      3. in nici un caz. poate doar la norocul pe care l-am avut pina acum. dar nu m-as baza pe el.
      4.muzica clasica, dar pentru asta ar trebui sa stiu sa cint.
      5.la mare.

      multumesc.

  • Întrebarea nr. 15 gigel

    vlad, mai joci pe undeva? am aflat cu suprindere de colaborarea ta cu "baieti buni" si as vrea sa te vad jucand.

    • Vlad Gorneanu

      joc numai whist in prezent :D

      nu cred ca ai avea ce sa vezi la mine, cel putin atunci cind incerc sa fac pe actorul. in rest, daca mai primesc propuneri, le analizez si poate, poate...

  • Întrebarea nr. 16 jandarmu

    ai intentat procesul acela de care ziceai dupa ce ai luat bataie la meciul steaua-dinamo? daca da, in ce stadiu e? daca nu, de ce nu?

    • Vlad Gorneanu

      mi s-a sugerat din diferite surse ca ar fi pierdere de vreme si bani sa fac asa ceva. stiu, am fost comod si acum imi pare rau. insa..... asculta noul album ...o sa intelegi lucruri acolo :D

  • Întrebarea nr. 17 doru

    ok, n-ati aparut in ultimii 4 ani ca n-ati avut album nou si n-ati vrut emisiuni tv stupide. dar ce-ati facut? in afara de a canta in cluburi, cu ce v-ati ocupat? s-a schimbat ceva in viata voastra in astia 4 ani?

    • Vlad Gorneanu

      normal ca s-a schimbat. sintem mai batrini, mai uriti si mai grasi. si sa vezi colectia de chitari a lui Mosu :))) in afara de asta, unii au mai facut copii, altii nu. asta e tot, nimic deosebit :D
      mersi

  • Întrebarea nr. 18 Radu

    Cat de importanta este calitatea productiei (inregistrare/mixaj/masterizare) pentru Zob ? Preferati sa scoateti materiale care sa se auda "tare" la radio sau sa nu va fie rusine sa puneti CD-ul langa o productie de calitate ?

    • Vlad Gorneanu

      foarte importanta!!! de aia am si petrecut aproape doi ani prin studiouri, si eu zic ca ce a iesit este la standarde UE :D
      a doua intrebare nu prea o inteleg, dar cred ca raspunsul l-am dat deja . mersi.







4920 vizualizari

  • Salut Vlad! (Luni, 4 mai 2009, 17:58)

    Razvante [anonim]

    Vlad, intotdeauna am avut un respect deosebit pentru muzica pe care voi ati facut-o. Practic am crescut m-am format si m-am maturizat odata cu muzica voastra.Daca nu ati fi existat voi nu as fi descoperit The Clash Dead Kennedys the Adverts si alte nume sonore.
    Ceva insa s-a rupt din 2004, cand altele erau asteptarile cu privire la acel album.Cu timpul insa am invatat sa apreciez si acest gen de muzica e adevarat ceva mai complex, insa tare departe de punk.
    Va multumesc ca existati si exact cum spunea maestrul Joe Strummer "Prin muzica poti trai pentru totdeauna", cu inima oarecum neimpacata indraznesc sa te intreb, va mai fi vreodata loc pe albumele voastre viitoare, pentru o intoarcere la perioada "vrei altfel"?
    • DA (Marţi, 5 mai 2009, 13:04)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Razvante

      raspunsul este foarte aproape, respectiv pe Zulu Oscar Bravo, adica albumul pe care-l lansam intr-o luna. si iti multumim pentru aprecieri. cit despre 2004, atunci decizia promovarii acelor piese a apartinut casei de discuri, si , sincer, nu ne-a deranjat.
  • ??? (Luni, 4 mai 2009, 19:00)

    maria [anonim]

    Mai exista ZOB?Daca da,de ce nu am mai auzit nimic de ei?
    • DA (Marţi, 5 mai 2009, 13:08)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui maria

      ZOB exista!!!!!!!!!!!!! roc si roll!!!!!!!!!!!!!
      cauza pentru care nu ai auzit de noi este simpla: de 4 ani nu am scos album si am vrut sa stam deoparte de mizeriile existente pe sticla ( emisiuni deosebit de valoroase din programele TV etc.)
      noi in acest timp am tot performat pe marile scene ale cluburilor din romanica. si chiar daca scoatem un nou album, rata de aparitii TV nu se va imbunatati substantial. ti pupam.
  • concerte zob (Luni, 4 mai 2009, 20:01)

    bogdan [anonim]

    pe unde mai cintati zilele astea, ce concerte aveti?
     parca am vazut un afis in oras
    • FIRE (Marţi, 5 mai 2009, 13:10)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui bogdan

      joi 7 mai , in Fire Club, in jurul orei 22. si contam pe voi sa zguduim centru preistoric al bucurestilor.
  • green day (Luni, 4 mai 2009, 21:58)

    rob [anonim]

    De curiozitate, ti s-a mai spus ca semeni cu Billie Joe Armstrong? Ai urmarit vreodata sa semeni cu el in atitudine si gesturi?
    Pana si 3 dintre albume sunt "sincronizate" cu release-urile Green Day :))

    Multa bafta!
    • DA (Marţi, 5 mai 2009, 13:13)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui rob

      da, mi s-a mai spus. si sincer o iau ca pe un compliment, desi nenea ala e mai mititel un pic de statura. si oricum pretenele mele spun ca-s mai dragu ca el :D
      in rest, tot respectul pentru Green Day, dar nu am intentionat si nu intentionam sa imitam in vreun fel. lansarile= coincidente. multumesc.
  • punk is dead? (Luni, 4 mai 2009, 23:33)

    H to He [anonim]

    avand in vedere ca punk-ul a murit (ca si curent muzical "la moda") pe la inceputul anilor 80 pentru a face loc unei muzici ceva mai sofisticate (diversele curente de post-punk/alternativ), comerciale (new wave, pop-punk), sau a intrat in underground (toate subgenurile punk-ului extrem si crossover), Z.O.B. unde se afla?
    chiar daca incearca sa se faca auzita cu piese mai comerciala tot nu are priza (altfel spus isi vinde spiritul punk ieftin), o muzica mai sofisticata, poate art-rock/post-punk, care ar aduce fani fideli si respect (daca este o muzica bine facuta si asta necesita nitel talent si creativitate) ar fi de laudat, sau ceva punk adevarat, mai extrem pentru gusturile de la noi nu ar strica.
    nu stiu daca m-am facut inteles, insa am impresia (fara a fi un fan al trupei, am ascultat doar cateva piese si am prins un concert de-al vostru acum 3 ani care mi-a placut) ca nu aveti nici o cale muzicala.
    • NOT dead! (Marţi, 5 mai 2009, 13:18)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui H to He

      nu am cautat niciodata o cale muzicala anume, noi zicem ca plecam din punk-rock, acuma ce a iesit aia a iesit :) asa ca poate ai dreptate. pe de alta parte, nici acum nu cautam o anumita "umbrela" sub care sa ne aratam. ce ne iese, aia cintam :) asta nu cred ca exclude respectul reciproc ZOB-Public ( oricare ar fi el). multumesc de intrebare.
  • Drumurile noastre.. (Marţi, 5 mai 2009, 0:35)

    horatiu [anonim]

    Vlad, oare se mai intorc diminetile mahmure din vama? Alea sincere, pe care le tinem minte?!? Uite, sa zicem, un "tribut" lui ZOB: http://www.youtube.com/watch?v=D3uleuCdPbk
    • DA (Marţi, 5 mai 2009, 13:20)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui horatiu

      cu siguranta. dar shhhhhhhhhhhhh... mergi pe burta sa nu ne auda cocalarii. mersi :)
  • punk (Marţi, 5 mai 2009, 8:32)

    punk [anonim]

    De ce nu sunt romanii in stare sa faca punk ca in afara (America,Marea Britanie, etc)?Nu pot sau nu vor? Daca macar rock-ul ar semana cu ce se face in afara, poate ar avea mai mult success la public...
    • ba sint. (Marţi, 5 mai 2009, 13:24)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui punk

      ba sint. numai ca promovarea acestui stil este zero, iar undergroundul nu vrea sa penetreze.... decit ce-i place :) sint multe trupe adevarate si la noi. dar conditiile de inregistrare si concerte sint mizere in general... asa ca... asta avem, cu asta defilam. mersi frumos.
  • intrebare (Marţi, 5 mai 2009, 9:19)

    mischa [anonim]

    vlad, acum multi ani, ati acceptat ca "vrei altfel" sa fie folosita de un partid politic ca imn al unei actiuni. acum ati mai face asta? ati mai lasa pe cineva din lumea politica sa se foloseasca de munca voastra?
    • NU (Marţi, 5 mai 2009, 13:25)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui mischa

      pe vremea aceea inca mai credeam in povesti cu zine... si cu spiridusi. acum..........e jale.... de votat...poate altii, ca noi NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • sa zicem emo (Marţi, 5 mai 2009, 11:09)

    smaranda [anonim]

    are sau n-are romania deschiderea sa accepte cultura emo ca pe-o oricare alta forma de manifestare sociala si culturala, in loc s-o ia la misto si s-o blameze?si de fapt este pe bune curentul emo aici?sau doar o rpeluare de 2 lei menita sa alimenteze cus cuze pustanii care au nevoie sa pozeze-n victime?
    • uh huh.... (Marţi, 5 mai 2009, 13:30)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui smaranda

      in romanica totul se copiaza in prima instanta de afara. curentul emo in esenta e un curent ca multe altele, din intimplare la moda acum. ca in orice curent, extremele sint periculoase. pina la urma, e mai bine ca pustii din romanica sa aprecieze curentul emo decit cine stie ce manea grosu si'artagosu:D repet, atita timp cit nu duce la extreme, gen sinucidere sau droguri. si acum, sa fim sinceri, care adolescent nu vrea sa pozeze in victima? mersi de intrebare.
  • .... cum te simti? (Marţi, 5 mai 2009, 11:31)

    artware [anonim]

    Vlad esti "tru", are legatura miscarea punk cu emonitiii actuali? Esti punk esti emo?
    • .......... (Marţi, 5 mai 2009, 13:32)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui artware

      ce inseamna punk sau emo? sint Vlad si sint ce-mi dicteaza mie constiinta. poate-s si emo uneori, fara sa stiu insa :D mersi.
  • noROpunkrock (Marţi, 5 mai 2009, 11:36)

    pil [anonim]

    crezi ca in RO se poate vorbi de punkrock ? Mie unul, punkul romanesc mi se pare mai degraba ca un mileu pe televizorul de sub tabloul cu natura statica cu felii de pepene.
    • DA (Marţi, 5 mai 2009, 13:39)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui pil

      cu siguranta. din pacate, punk-rockul si chiar rockul sint curente de nisa in romanica. iar daca tu folosesti un disc cu ZOB pe post de mileu,...ai grija sa nu se zgirie prea tare :D iar acu serios vorbind, noi preferam nud de fata in iarba de grigorescu :))... multumim frumos.
  • intrebari (Marţi, 5 mai 2009, 12:00)

    Ronnie [anonim]

    1. care sunt trupele pe care le asculti sau te influenteaza in prezent? cat de mult difera fata de cele pe care le ascultai/te influentau acum 10 sau 20 de ani?

    2. se poate trai din muzica? sau ai si un job normal, ca sa zic asa, care te ajuta sa traiesti

    3. ai facut compromisuri ca sa ai succes? schimbarea de stil a venit in mod natural

    Multa bafta in viitor
    • pai (Marţi, 5 mai 2009, 13:44)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ronnie

      eu unul ( sa nu arunci cu pietre) sint fan Beatles cam de cind ma stiu. si de aici orice inseamna muzica facuta cu cap, bas, chitari, tobe si testicule.
      se poate trai din muzica....mai bine sau mai prost. nu am nici un job "normal".
      compromisurile, daca au fost, au fost in ochii unora si total involuntare. si nu consider ca a fost vreodata vreo schimbare de stil.... dar da, a venit natural :D
      mersic
  • Intrebari (Marţi, 5 mai 2009, 12:02)

    Dan P. [anonim]

    Stiu ca basul pe care canti ar avea o istorie deosebita. Poti sa ne dai niste detalii?
    Membrii trupei ce ocupatii au in afara de muzica?
    Vlad, cum te simti sa faci muzica rock odata cu trecerea timpului? Devine mai greu?

    Am 27 ani dar muzica ZOB a fost foarte importanta pentru adolescenta mea.
    Abia astept sa va ascult noul abum!
    • pffffffffff (Marţi, 5 mai 2009, 13:49)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dan P.

      rickenbacker....basul asta in sine e o istorie. m-a innebunit sunetul inconfundabil, forma perfecta, si faptul ca in "I Am The Walrus" aparea Paul McCartney cu un astfel de bas. tot pe mina stinga. atunci m-am hotarit sa fac orice pentru a avea unul. e incredibil.
      ocupatii: Lonti la o casa de discuri ( freaca menta p-acolo), Forest la un studio de inregistrari( freaca pisicu), si Mosu freaca ce apuca :D

      of.... e la fel de usor, insa se aplica zicala mea: rocku' mi-a-ndoit mijlocu :))


      mersi, si peste o luna vine si noul album :D
  • INTREBARI! (Marţi, 5 mai 2009, 12:20)

    niky86 [utilizator]

    1. Care consideri ca e cea mai mare realizare a ta?

    2.Ce studii ai?

    3. Crezi ca esti un exemplu bun de urmat?

    4.Ce alt tip de muzika ai mai canta?

    5.unde ai fost de 1 mai?
    Numai bine.Ciao
    • .... (Marţi, 5 mai 2009, 13:53)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui niky86

      1. chitara mea si concertele cu Paul McCartney la care am fost. :)
      2. scoala vietii.
      3. in nici un caz. poate doar la norocul pe care l-am avut pina acum. dar nu m-as baza pe el.
      4.muzica clasica, dar pentru asta ar trebui sa stiu sa cint.
      5.la mare.

      multumesc.
  • buna ziua (Marţi, 5 mai 2009, 13:02)

    Cosmin Navadaru [moderator] [hotnews.ro]

    Intalnirea online a inceput. Vlad a ajuns cu ceva probleme de motorizare (o bicicleta stricata), dar cu Mosu alaturi :)
  • actor (Marţi, 5 mai 2009, 13:09)

    gigel [anonim]

    vlad, mai joci pe undeva? am aflat cu suprindere de colaborarea ta cu "baieti buni" si as vrea sa te vad jucand.
    • joc numai whist in prezent :D (Marţi, 5 mai 2009, 13:55)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui gigel

      joc numai whist in prezent :D

      nu cred ca ai avea ce sa vezi la mine, cel putin atunci cind incerc sa fac pe actorul. in rest, daca mai primesc propuneri, le analizez si poate, poate...
  • proces (Marţi, 5 mai 2009, 13:12)

    jandarmu [anonim]

    ai intentat procesul acela de care ziceai dupa ce ai luat bataie la meciul steaua-dinamo? daca da, in ce stadiu e? daca nu, de ce nu?
    • nu (Marţi, 5 mai 2009, 13:57)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui jandarmu

      mi s-a sugerat din diferite surse ca ar fi pierdere de vreme si bani sa fac asa ceva. stiu, am fost comod si acum imi pare rau. insa..... asculta noul album ...o sa intelegi lucruri acolo :D
  • 4 ani (Marţi, 5 mai 2009, 13:35)

    doru [anonim]

    ok, n-ati aparut in ultimii 4 ani ca n-ati avut album nou si n-ati vrut emisiuni tv stupide. dar ce-ati facut? in afara de a canta in cluburi, cu ce v-ati ocupat? s-a schimbat ceva in viata voastra in astia 4 ani?
    • DA (Marţi, 5 mai 2009, 13:59)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui doru

      normal ca s-a schimbat. sintem mai batrini, mai uriti si mai grasi. si sa vezi colectia de chitari a lui Mosu :))) in afara de asta, unii au mai facut copii, altii nu. asta e tot, nimic deosebit :D
      mersi
  • Calitatea productiilor (Marţi, 5 mai 2009, 13:52)

    Radu [anonim]

    Cat de importanta este calitatea productiei (inregistrare/mixaj/masterizare) pentru Zob ? Preferati sa scoateti materiale care sa se auda "tare" la radio sau sa nu va fie rusine sa puneti CD-ul langa o productie de calitate ?
    • foarte (Marţi, 5 mai 2009, 14:01)

      Vlad Gorneanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Radu

      foarte importanta!!! de aia am si petrecut aproape doi ani prin studiouri, si eu zic ca ce a iesit este la standarde UE :D
      a doua intrebare nu prea o inteleg, dar cred ca raspunsul l-am dat deja . mersi.
  • Concerte (Marţi, 5 mai 2009, 14:07)

    Valentin [anonim]

    Cum pregatiti voi un concert?

    Cum testati sonorizarea? Ce faci daca mergi undeva si nu te auzi cum vrei?

    Cum stabiliti "playlistul"?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică