Intalnire HotLife

VIDEO AUDIO Ovidiu Mihailescu a discutat online: Muzica trebuie sa educe, nu sa ceara moartea dusmanilor

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 14 mai 2009, 13:00 Life | Showbiz

Ovidiu Mihailescu
Foto: ovidiumihailescu.ro
Ovidiu Mihailescu, folkist, compozitor si poet "cu acte in regula", membru al Gashkademiei de folk, a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre umorul in folk si despre satira sociala. Considerat promotor al folkului protestatar, artistul isi va lansa cel de-al doilea album, intitulat Cipilica, pe data de 15 mai, la Silver Church. Invitati speciali ai evenimentului vor fi Mircea Baniciu, Mircea Vintila, Marius Batu, Alina Manole si Tapinarii.
  • Intalnirea s-a incheiat
  • Nota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.

Intalnirea online a fost urmata de un interviu in studioul HotNews.ro.





Fragmente din interviu
  • Cowboy-ul Nelu este un personaj pe care l-am imprumutat pentru primul album. E vorba, de fapt, de un personaj care, exasperat de praful si de minunatiile care se intampla la noi, in Romania, pune mana pe pistol si impusca, metaforic vorbind, niste lucruri care nu ne plac. Si, ca sa fiu mai precis, in primul album, Cowboy-ul Nelu punea asa, la tinta, si problema cu manelele, si problema cu tantra yoga, care nu prea mai e yoga, ca e mai mult tantra [...] In fine, am incercat sa ating cu umor, sa fac un desen despre Romania din 2007 [...] 
  • Sunt cantece pe care le-am descoperit, ca sa zic asa, cantand in baruri. Muzica folk nu prea mai avea loc la teatru in perioada in care noi am pornit povestea cu Gashkademia. Si atuncea am gandit: daca nu se poate acolo [...] o sa incercam in restaurante si in baruri sa promovam muzica folk. Pentru ca numai acolo putem. Si de aici s-a nascut si genul asta mai "funny" si mai rapid, pentru ca omul nu pre asculta cu berea in fata o melodie despre soare si flori...
  • Despre al doilea album, Cipilica. Trebuie sa se inteleaga ca eu nu cant doar de doi ani, eu cant deja de vreo 20 si ceva de ani, intre timp am tot scris piese, am un laborator de creatie destul de voluminos. As putea chiar astazi sa mai scot inca teri CD-uri cu materialele pe care le am - nu ma grabesc -, dar din cauza asta mi-am dorit foarte mult sa aduc la lumina niste piese care-mi ramasesera in urma. Daca as fi iesit cu Cipilica prima data, ar fi fost mult mai putin vizibil discursul meu muzical. Si atunci am considerat ca e mai bine ca pentru primul album sa imprumut un pic de ironie, de haz si de distractie si sa fie mai penetrant mesajul, iar acum consider ca este important ca cei care m-au cunoscut ca umorist sa vada ca, dincolo de masca de umor - la care n-am renuntat. Pe albumul Cipilica apar patru piese de "funny"-folk, ca sa-i zicem asa - exista si un om sensibil si niste teme mai de suflet si mai dragastoase.
  • De ce 18 piese pe noul album. De fapt, as fi dorit sa scot un album dublu. Si asa ar fi fost normal. Insa asta ar fi insemnat sa investesc de doua ori si jumatate mai multi bani decat am investit. [...] Bun, daca nu se poate asa, va fi un album de arta, mai frumos, cele 14 piese care sunt de fapt corpul albumului, la care am sa adaug inca patru piese "funny" pentru cei care chiar doresc sa rada si sa se simta bine.
  • De ce "Cipilica"? O parte - foarte mica - din public a receptat mesajul meu de cowboy un pic cam asa: "Adica cum? Tu chiar vrei sa-i impusti pe manelisti? Chiar vrei sa omori pe cineva?" Nu, nu vreau sa omor pe nimeni, era o metafora, bineinteles. [...] Voiam numai sa atrag asupra unor zone de prost gust care exista la noi si de care noi trebuie sa ne delimitam. Adica pe mine nu ma deranjeaza cand cineva, intr-un colt de mahala, isi canta melodii. [...] Ma deranjeaza cand un vad ca un student declara cu nonsalanta "Da, mie-mi plac manelele, eu ascult manele in fiecare zi". [...] E vorba de manelele astea, facute la calculator, cu basi si cu foarte putine idei, nu de maneaua traditionala, cum canta candva Romica Puceanu, care poate sta in picioare, este un act artistic. [...] n-am vrut sa fiu receptat ca "omul cu pistolul".
  • Despre "cipilica". E o cipilica intelectuala, e o cipilica cu zambet, e o cipilica cu o atitudine mai nuanta vizavi de viata. [...] Noi prea punem multa patima. Si in politica, si pe strada, si peste tot. Sarim repede la bataie sau sa dam cu piatra, insa nu avem exercitiul rezolvarii problemelor. N-ar trebui sa ne enervam asa de tare, ar trebui sa facem doi pasi in spate, sa ne gandim si sa zicem: "Da, bun, e o groapa in asfalt! Cum o rezolvam?" Noi trecem prin groapa aia, injuram Primaria si cu asta basta! Dar nu ne gandim ca poate daca ne-am aduna 20 si am face o organizatie impotriva gropilor din asfalt, poate in termeni de trei ani, lucrurile s-ar rezolva. [...] Cam asa ar trebui sa functioneze. [...] Poate, daca ne punem o cipilica si ne gandim ca de cate ori purtam cipilica nu tre sa actionam cu patima, atunci poate se schimba ceva si in Romania.  
  • Despre folkul ante si postdecembrist. Eu cred ca este o perioada foarte buna acum. [...] Inainte de Revolutie era extraordinar ca folkul avea un share de piata de 20-30%, ceva enorm pentru folkul din Romania. Adica existau muzica usoara, muzica rock si muzica folk. [...] Din cauza asta, folkul a avut o imagine deosebita si a avut un avant foarte mare inainte de '89. Acum lucrurile nu mai stau asa, acum folkul are undeva sub 10%, sau poate sub 5%, [...] dar ceea ce mi se pare extraordinar este faptul ca deja lumea s-a plictisit de muzica de comert si incepe sa revina cu interesul catre zona unde se spune ceva in text, unde muzica te atinge intr-un fel sau altul. [...] De cand exista YouTube, tinerii au acces direct la toata informatia muzicala care exista in momentul asta pe Pamant. O sa avem o explozie fantastica. Eu am vazut cu ochii mei pusti de 17-18-19 ani care canta extraordinar de bine. Mult mai bine decat cantau primii folkisti, generatiile urmatoare s.a.m.d. Deci, in mod sigur, vom auzi lucruri interesante in urmatorii 10-15 ani.


Ovidiu Mihailescu a debutat in anii '80 in Cenaclul Voua, alaturi de care a participat la peste 300 de spectacole in tara. "A fost remarcat" la Festivalul Om Bun. Dupa anul 2000 a revenit in muzica folk din dorinta de a se darui acestei miscari muzicale. In 2004, impreuna cu Eugen Avram, a demarat proiectul Zona de Mijloc, menit sa promoveze generatia de mijloc a folkului, o generatie care din cauza "dezordinii sociale" din anii '90 a ramas in umbra.

In 2006 "Zona de Mijloc" devine "Gashkademia de folk" careia i se alatura Jul Baldovin, Alina Manole, Dani Fat, Marius Matache, Nicu Zotta, Walter Ghicolescu, Grupul Fox din Calarasi.

In 2007 a lansat albumul Cowboy-ul Nelu, un material cu tenta parodica, sociala, cu mesaj orientat impotriva prostului-gust si valorilor indoielnice.

Din 2008, la Radio3 Net, modereaza emisiunea "Folkweb", iar faptul ca Florian Pittis l-a acceptat in echipa 3 Net a fost si ramas o mare bucurie.

Aparitii discografice si literare
  • Albumul Cowboy-ul Nelu (2007)
  • Albumul Cipilica (2009)
Volume de poezii:
  • "Aici sunt Anii Dvs", Editura Nemira 2004
  • "Cartea celor 7 Mari", Editura Adonis 2008 




Citeste mai multe despre   














Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 Cristian D

    Din clipul dvs. reiese ca Tamango este un manelist si un mafiot. Este opinia dvs.?

    • Ovidiu Mihailescu

      in primul rand cred ca e o neintelegere. eu vorbesc in clip despre manelisti, fara sa specific vreun nume. Si nu este vorba de toti artistii din aria rroma, ci numai de cei care au obiceiul de a da muzica foarte tare si o muzica de foarte slaba calitate. nu am nimic cu traditiile muzicale ale unei anumite etnii, dar ma deranjeaza zilnic, si cred ca nu sunt singurul, prostul gust si tendinta unora de a difuza la volum maxim muzica de proasta calitate. nu stiu daca am fost inteles. opinia mea este ca muzica trebuie sa educe, nu sa ceara moartea dusmanilor.

  • Întrebarea nr. 2 mishu

    Din primul album mi-au placut piesele cu iz politic. Cred ca prea putini folkisti de azi mai canta impotriva sistemului. Acum intrebarile:
    1. am inteles ca albumul nou e de dragoste. Veti renunta de tot la piesele "satirice"?

    2. daca ar fi sa va comparati cu un folkist celebru, care ar fi acesta?

    • Ovidiu Mihailescu

      1. este un album cu muzica romantica, cel putin primele 14 melodii incearca sa creeze o atmosfera de genul asta, dar tocmai pentru mi-e drag si genul ironic, exista un bonus de inca patru melodii "satirice".
      cred ca muzica folk e cea mai in masura sa ia atitudine sociala si politica, mai ales in dezordinea democratica pe care o traim.

      2. n-as vrea sa ma compar cu un alt folkist, in primul rand pentru ca nu doresc sa imit pe cineva, apoi ar fi destul nepotrivit sa ma compar cu nume mari din muzica folk, indiferent daca vorbim de Romania sau de afara. imi plac insa, foarte mult, folkistii nostri din prima generatie. si incerc, pe cat posibil, sa nu-i fac de ras.

  • Întrebarea nr. 3 ela

    Ce i-ai indruma pe tinerii de astazi: sa se instruiasca pentru o meserie, de ex. inginer asa cum ai facut si tu cu cativa ani in urma si sa faca din muzica doar un hobby, sau sa-si urmeze doar visul de a deveni artisti (ma refer la muzica) ?
    Ti-a placut meseria de inginer (facand abstractie de conditiile existente) ?

    • Ovidiu Mihailescu

      e greu de zis, depinde de fiecare caz in parte, unii trebuie sa-si urmeze visul cu toata ardoarea, altii e de preferat sa mai astepte pana cand pregatirea lor artistica se ridica la nivelul necesar. e nevoie la noi si de artisti, de ingineri si de alte meserii, important este ca fiecare sa se simta bine cu ce face, sa fie fericit cu meseria lui.

      da, mi-a placut foarte mult meseria de inginer, am lucrat 10 ani in calea ferata, apoi alti 10 ani intr-o firma de transporturi, insa, la un anumit moment, am realizat ca am ramas in urma cu muzica si ca trebuia sa dedic mai mult timp acestei zone. n-a fost foarte usor sa trec de la inginerie la muzica

  • Întrebarea nr. 4 Laurentiu Ghita

    Ovidiu,
    Oare numai banii pot face ca o cantăreaţă ca Paula Seling să se gudure pe lângă un Salam, un Pavel Stratan să îi ridice mingea la fileu unui Voronin, astfel încât , cel puţin în ochii unora să se discrediteze total?

    • Ovidiu Mihailescu

      nu, eu cred ca este vorba si de nevoia de a-ti ridica imaginea. nu cred ca Paula a dorit sa ajunga in situatia asta. pesemne ca a fost vorba de un compromis initial, care s-a razbunat mai tarziu. cel mai bine ar fi s-o intrebi pe ea, pe site-ul ei, eventual, ca sa stii din sursa directa cum s-a intamplat. eu personal nu mi-as asocia imaginea cu genul asta muzical.

  • Întrebarea nr. 5 gina

    Ce gen de muzica iti place sa asculti, in afara de folk, bineinteles, ce artisti iti plac si m-as bucura sa faci referire si la nume recent aparute in muzica. Multumesc.

    • Ovidiu Mihailescu

      lucrez la Radio3net, unde am o emisiune de folk. si, prin natura meseriei, sunt obligat sa ascult toate genurile de muzica. imi place foarte mult muzica folk, evident, rock, pop, jazz, clasic, as putea insira multe nume, dar nu cred ca are rost. cred ca e important ca fiecare sa asculte cat mai multe genuri muzicale, pentru ca ele se imbogatesc unul pe celalalt. si sensibilitatea muzicala a ascultatorului creste.
      din numele noi: de la noi imi plac Daniel Iancu, Alina Manole, Millenium, Unde, Jul Baldovin, iar de afara - Jason Mraz, Ayo, Amy McDonald, John Mayer, dar si Eva Cassidy, Norah Jones, Paul Simon

  • Întrebarea nr. 6 Toco (marian)

    "Dupa anul 2000 a revenit in muzica folk..."
    Cum ai rezistat de cind ai intrerupt aparitiile pina in 2000 fara muzica (sau fara sa te arati in public) ?
    La ce ora este lansarea de la Preoteasa ?

    • Ovidiu Mihailescu

      eu am facut parte din Cenaclul Voua. si acolo am avut aparitii destul de dese in perioada '84-'89. dupa terminarea facultatii, am stat in Cluj, unde am avut aparitii sporadice in concertele locale. n-am simtit nevoia unor aparitii mai dese. in toata aceasta perioada am cautat sa invat cat mai mult despre cum se scrie un text, cum se face o melodie, deci nu pot sa spun ca mi-au lipsit aparitiile in public. ai nevoie de public atunci cand, ca artist, te simti matur si chiar ai ceva de spus. cred ca o parte din artistele tinere pe care le vedem la televizor (poate prea des) au o problema la acest nivel.
      lansarea de la Preoteasa este anuntata pentru ora 18:00.

  • Întrebarea nr. 7 dor

    observ ca sunt multi folkisti care au emisiuni la radio. ce il face pe un folkist bun pentru asta, ca nu cred ca-i pune cineva pe post de amorul artei, ci pentru ca-s buni. si ce le lipseste cantaretilor din alte genuri sa faca acelasi lucru?

    • Ovidiu Mihailescu

      da, deja putem enumera cateva nume, Ducu Berti si Maria Gheorghiu la SRR, Alina Manole la LynxRadio, eu la Radio3Net... este vorba si de faptul ca, fiind implicat in miscarea folk, e mult mai usor sa faci o emisiune in cunostinta de cauza, in care poti avea si invitati din zona folk, dar si informatii despre festivaluri, concerte si alte evenimente din aria folk. deja exista cantareti si din alte zone care au emisiuni radio sau TV dedicate muzicii.

  • Întrebarea nr. 8 mister

    Ce anume reprezitna pt tine acest cuvant "Cipilica"...presupun ca nu ai ales intamplator numele albumului...Fusesi cu palaria acum cu cipilica...Palarie = putin mai dur si cipilica=romantic iubaretz?multumesc

    • Ovidiu Mihailescu

      cred ca este un cuvant si un obiect de vestimentatie care ne trimite cumva catre perioada copilariei. eu cred ca noi, in viata de zi cu zi, am devenit putin cam duri, grabiti, obsedati de scopurile catre care alergam si cipilica poate fi un spatiu de gratie, ca un loc de joaca pus intre blocuri, in care putem sa ne tragem sufletul si sa ne amintim ca traim si ca viata e frumoasa. pe primul album am inclus in special melodii sociale, pe care de regula le cantam in baruri, in dorinta de a fi un manifest impotriva prostului gust, impotriva neghiobiilor politice si sociale. totusi, de-a lungul anilor, am strans o "cipilica" de cantece de suflet, mai gingase, mai calde, carora cred ca acum le-a venit vremea sa apara.

  • Întrebarea nr. 9 loser

    unde sunt castigatorii de concursruie de folk din ultimii 10 ani? dpdv al aparitiilor publice, nu-i vedem decat pe cei vechi. de ce ceilalti nu apar la fel de des?

    • Ovidiu Mihailescu

      de regula, un folkist care castiga un festival de folk primeste un premiu, un scurt articol in presa, uneori un premiu in bani si cam asta este... cu 5-6 festivaluri de folk pe an, e foarte greu ca un artist tanar sa reuseasca sa isi cladeasca o oarecare faima. toti castigatorii din ultimii 10 ani se afla sigur in oraselele lor din tara, isi vad de meseria lor si revin, de regula, cativa ani la rand, la marile festivaluri de folk. din fericire, in ultimii trei ani, numarul de festivaluri a crescut, acum sunt peste 25 de festivaluri de folk in tara, iar premiile au devenit tot mai substantiale. problema debutantilor este ca nici o casa de productie nu le propune, dupa festival, scoaterea unui album. daca melodiile lor nu ajung la public, e foarte putin probabil ca ei sa-si castige faima. fara CD, nimeni nu te invita la televiziune, in marile concerte, si deci vizibilitatea este minima. pentru a scoate un album, sunt necesare cateva mii de euro, iar o lansare mai vizibila poate insemna inca pe atat. ai nevoie deci de fonduri, de multa rabdare si, mai ales, de multe melodii foarte bine scrise. pentru ca, pana la urma, publicul are nevoie de muzica. si nu de pachete promotionale.

  • Întrebarea nr. 10 tanara

    la ce emisiuni tv ii putem vedea pe folkisti? radio ascult rar, ca n-am masina :) iar la televizor nu i-am vazut de ani de zile.

    exista emisiuni tv dedicate caestui gend e muzica? sau chiar daca nu sunt dedicate, la care dumneavoastra, domnule mihailescu, sa va simtiti bine sa mergeti?

    • Ovidiu Mihailescu

      grea intrebare. pana acum patru luni, a existat emisiunea Gaz pe Folk, unde puteau fi vazuti toti folkistii. din pacate s-a renuntat la acel format. astazi, realizatorul acelei emisiuni, Dan Cojocaru, realizeaza emisiunea Timpul Chitarelor, unde, printre alte genuri muzicale, rock, pop, are grija sa strecoare si cate un folkist.

      la Tonomatul de pe 2 sunt iarasi sanse mari sa mai vedeti cate un folkist. alte emisiuni dedicate nu exista, dar am aparut de multe ori la emisiunea Ne Vedem la TVR, unde Marina Almasanu invita adesea folkisti. si, mai demult, chiar si Cronica Carcotasilor l-a promovat pe Daniel Iancu si pe Florin Chilian.

      de simtit bine, te simti bine oriunde esti tratat ca artist, oriunde te simti respectat si ti se ofera timpul necesar si conditiile tehnice sa poti avea o prestatie live decenta.

  • Întrebarea nr. 11 cristi

    ok am inteles ca lansasea e la ora 18:00 nu iti e putin frica ca o sa fie cam gol acolo? banuiesc ca show-ul o sa tina cam o ora jumate 2 din pacate multi dintre noi cei care vrem sa venim iesim la 6 jumate deabia de la munca. dc tocmai ora 18:00?

    • Ovidiu Mihailescu

      nu ma tem ca va fi gol, am deja o estimare de minim 200 de persoane, din pacate, cum sala de concerte este foarte buna, este si foarte solicitata. in fiecare zi se petrec acolo doua evenimente, unul de la ora 18, celalalt de la ora 22. maine, dupa concertul meu de lansare, va avea loc concertul trupei Directia 5. evident ca mi-as fi dorit sala numai pentru mine, dar si in showbusiness, ca peste tot, exista niste reguli de vizibilitate si importanta. si eu n-am putut decat sa respect conditiile salii. regret foarte mult ca o parte din cei care ar fi dorit sa vina nu vor putea fi prezenti din pricina serviciului sau a altor probleme. sper sa ne vedem la un alt concert, pe durata verii.

  • Întrebarea nr. 12 Toco (marian)

    Satira muzicala e dificila. O paste pericolul unui banc bun care iti ramine in minte: cind il auzi a doua oara spui: A ! pe asta il stiu. Si zimbesti de complezenta. Singura sansa e sa gasesti si o melodie la fel de buna. Cind eram mici ascultam muzica buna si nu prea stiam engleza. Da, dar melodia ...! Se pare ca ai reusit. Sunt curios sa aud noul album care am inteles ca este mai serois. Serios? Pot sa il descrii pina il ascultam?

    • Ovidiu Mihailescu

      da, umorul se face foarte greu, eu cred ca meseria de umorist, indiferent de gen, seamana cu cea a cascadorilor. e extrem de dificil sa spui o gluma care sa para proaspata de cate ori o spui. tin foarte mult la genul ironic, pentru ca am senzatia ca e nevoie de umor, de speranta in lehamitea care s-a asternut peste o parte din societatea romaneasca.

      noul album e mai divers, exista patru piese ironice, doua piese jazz, doua piese spre rock si mai multe piese folk cu tenta romantica sau chiar filozofica. sper ca noua fateta sa placa mai mult publicului mai matur.

  • Întrebarea nr. 13 alexandru

    Intrebarea mea e urmatoarea

    Cum te-au sustinut familia si poate si prietenii pentru acest proiect?

    • Ovidiu Mihailescu

      mi-ar trebui vreo trei pagini :) eu am renuntat la meseria de inginer de transporturi si la un salariu bunicel pentru bucuria de a canta. familia mea a fost prima care a simtit diferenta. cu toate astea, ei au inteles nevoia mea de implinire si m-au sustinut si ma sustin in continuare. fara ajutorul financiar al sorei mele, lansarea de maine nu s-ar fi putut face. am prieteni foarte buni, atat la casa de productie (MHO), cat si in Gashkademia de Folk, care m-au ajutat si ma sustin constant. apoi mai sunt prietenii de la firma Transfer, unde am lucrat, si de la Grupul Voua, care vin constant la concerte. profit de intrebare sa le multumesc tuturor. ar mai fi de amintit echipa de la Radio3Net, Radio Romania si site-urile Foreverfolk si efolk.

  • Întrebarea nr. 14 crizatul

    cand omului ii e mai rau, mai ales daca e roman, face misto. acum, ca e criza, o fi oare momentul potrivit sa reinvie folkul cu mesaj adevarat social, cu umor?

    sau suntem prea tristi si prinsi de probleme ca sa ne mai pese de asa ceva?

    • Ovidiu Mihailescu

      da, evident ca e asa, mai mult: eu cred ca prin natura lui, un folkist trebuie mereu sa spuna adevarul. indiferent ca vorbim de adevar social sau personal cred ca totdeauna, si cand e bine, si cand e rau, folkistii trebuie sa spuna "verde-n fata", cum zicea candva Andries. ce este de spus? cred ca un bun exemplu de astfel de folkist a fost Valeriu Sterian. cred ca tuturor trebuie sa ne pese de ce se intampla, cred ca fiecare trebuie sa incerce sa ia atitudine, sa se schimbe pe el insusi si pe ceilalti.

      pe noul album, Cipilica, incerc sa impun un umor mai putin vehement, mai cu zambet in coltul gurii, cred ca la noi e inca prea multa patima in jocul social si politic, cred ca e important ca noi sa intelegem ce se intampla, sa spunem adevarurilor pe nume si sa actionam cu rabdare, cu perseverenta si cu luciditate, pentru a schimba ce nu e bine. prea adesea ne indignam pentru cateva ore, zile, dupa care uitam si lasam totul balta.

  • Întrebarea nr. 15 cineva

    Crezi ca muzica folk va mai fi ce a fost odata ma refer acum in perioada flacara? stiu ca inca se tin cocnerte in Bucuresti si in tara dar........la aceste concerte din pacate nu prea vine lumea. Eu am fos tla un concert cu marius batu si jul baldovin intr0un bar din bucuresti si a fost cam gol. ....tocmai la Marius Batu...pacat

    • Ovidiu Mihailescu

      perioada Flacara acopera multe genuri si o distanta de timp destul de lunga. daca ne referim la anii cu concerte pe stadioane, va fi destul de greu sa se reediteze acele manifestari. poate nici n-ar fi bine pentru folk sa se intample asa. astazi, astfel de concerte nu s-ar putea face decat cu sprijin comercial, reclame, televiziuni, lucru care ar duce la deformarea fenomenului folk. cred insa ca in cativa ani va apare un concert itinerant gen Flacara, poate chiar pornind de la proiectul Folk You. cine stie?

      am fost si eu la concertul lui Marius Batu, din pacate un concert de folk are nevoie de multa publicitate pe internet, audio, video, publicitate care este foarte greu de obtinut pentru un concert de bar. e regretabil, sunt nume mari din muzica folk care, nefiind difuzate pe televizor, nu au suficienta vizibilitate, nu vorbim aici de Marius Batu, el este un artist cunoscut, a fost pesemne o organizare mai putin reusita.

  • Întrebarea nr. 16 vasile

    Stiu ca faceai parte dintr-un proiect numit www.foreverfolk.com. am vazut intamplator pe internet o alta pagina unde pa capitolul ehipa nu nu mai erai . ne poti spune ce s-a intamplat? ce alte proiecte de promovare a muzicii folk in romania mai ai inafara de artistul Ovidiu Mihailescu ?

    • Ovidiu Mihailescu

      da, am demarat proiectul foreverfolk impreuna cu Marius Matache, Eduard Paicu si inca cativa prieteni, ulterior insa, fiindca nu eram foarte util din punct de vedere tehnic, am preferat sa ma retrag din echipa tehnica. cred insa in acest proiect si in utilitatea lui. si sunt incantat sa vad ca apar astfel de initiative, as mai nominaliza aici folkblog, de la Cluj, si folkustic de la Iasi, proiecte care ajuta foarte mult promovarea folkului.
      in afara de proiectele "de internet", am initiat proiectul Gashkademia de Folk, in dorinta de a aduce la lumina cat mai multe personalitati mai putin cunoscute din folk si particip constant la proiectul initiat de Manuela Popescu de la Radio Romania, Folk fara varsta, care -si propune sa duca muzica folk in liceele din Bucuresti si din tara.

  • Întrebarea nr. 17 Cristina

    Acum inainte de lansarea celui de al doilea album, poti sa ne spui care este piesa ta preferata? Atat de per total cat si de pe fiecare album in parte. Si de ce?

    • Ovidiu Mihailescu

      melodiile sunt ca si copiii, le iubesti pe toate, ai perioade cand una-ti place mai mult, sau cand una te preocupa mai mult, sunt melodii care prin orchestratie au iesit bine sau nu, melodii pe care vrei sa le reorchestrezi mai tarziu. bucuria mea ca artist este atunci cand unui om ii place mult o melodie scrisa de mine. apropo, care-i melodia ta preferata? (din melodiile mele)

  • Întrebarea nr. 18 Petcu Mihai

    Elena Gheorghe s-a calificat la eurovision in finala ce parere ai de piesa ei si cand o sa te vedem si pe tine la vreun concurs mare?

    • Ovidiu Mihailescu

      ma bucur mult pentru Elena, e o fata frumoasa, talentata. si cred ca merita sa si castige concursul. eu fac parte dintr-o alta categorie de artisti, nu ma vad nicicum participand la Eurovision, nici chiar in faza nationala. nu sunt in cautare de celebritate, pentru mine muzica inseamna mai mult interactiune cu oamenii, decat a trece de la o televiziune la alta, de la un concurs la altul.







1925 vizualizari

  • Tamango (Miercuri, 13 mai 2009, 21:24)

    Cristian D [anonim]

    Din clipul dvs. reiese ca Tamango este un manelist si un mafiot. Este opinia dvs.?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:08)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cristian D

      in primul rand cred ca e o neintelegere. eu vorbesc in clip despre manelisti, fara sa specific vreun nume. Si nu este vorba de toti artistii din aria rroma, ci numai de cei care au obiceiul de a da muzica foarte tare si o muzica de foarte slaba calitate. nu am nimic cu traditiile muzicale ale unei anumite etnii, dar ma deranjeaza zilnic, si cred ca nu sunt singurul, prostul gust si tendinta unora de a difuza la volum maxim muzica de proasta calitate. nu stiu daca am fost inteles. opinia mea este ca muzica trebuie sa educe, nu sa ceara moartea dusmanilor.
  • 2 intrebari (Joi, 14 mai 2009, 1:23)

    mishu [anonim]

    Din primul album mi-au placut piesele cu iz politic. Cred ca prea putini folkisti de azi mai canta impotriva sistemului. Acum intrebarile:
    1. am inteles ca albumul nou e de dragoste. Veti renunta de tot la piesele "satirice"?

    2. daca ar fi sa va comparati cu un folkist celebru, care ar fi acesta?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:12)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui mishu

      1. este un album cu muzica romantica, cel putin primele 14 melodii incearca sa creeze o atmosfera de genul asta, dar tocmai pentru mi-e drag si genul ironic, exista un bonus de inca patru melodii "satirice".
      cred ca muzica folk e cea mai in masura sa ia atitudine sociala si politica, mai ales in dezordinea democratica pe care o traim.

      2. n-as vrea sa ma compar cu un alt folkist, in primul rand pentru ca nu doresc sa imit pe cineva, apoi ar fi destul nepotrivit sa ma compar cu nume mari din muzica folk, indiferent daca vorbim de Romania sau de afara. imi plac insa, foarte mult, folkistii nostri din prima generatie. si incerc, pe cat posibil, sa nu-i fac de ras.
  • meseria (Joi, 14 mai 2009, 7:28)

    ela [anonim]

    Ce i-ai indruma pe tinerii de astazi: sa se instruiasca pentru o meserie, de ex. inginer asa cum ai facut si tu cu cativa ani in urma si sa faca din muzica doar un hobby, sau sa-si urmeze doar visul de a deveni artisti (ma refer la muzica) ?
    Ti-a placut meseria de inginer (facand abstractie de conditiile existente) ?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:15)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui ela

      e greu de zis, depinde de fiecare caz in parte, unii trebuie sa-si urmeze visul cu toata ardoarea, altii e de preferat sa mai astepte pana cand pregatirea lor artistica se ridica la nivelul necesar. e nevoie la noi si de artisti, de ingineri si de alte meserii, important este ca fiecare sa se simta bine cu ce face, sa fie fericit cu meseria lui.

      da, mi-a placut foarte mult meseria de inginer, am lucrat 10 ani in calea ferata, apoi alti 10 ani intr-o firma de transporturi, insa, la un anumit moment, am realizat ca am ramas in urma cu muzica si ca trebuia sa dedic mai mult timp acestei zone. n-a fost foarte usor sa trec de la inginerie la muzica
  • Anti-manelizare (Joi, 14 mai 2009, 10:07)

    Laurentiu Ghita [anonim]

    Ovidiu,
    Oare numai banii pot face ca o cantăreaţă ca Paula Seling să se gudure pe lângă un Salam, un Pavel Stratan să îi ridice mingea la fileu unui Voronin, astfel încât , cel puţin în ochii unora să se discrediteze total?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:18)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Laurentiu Ghita

      nu, eu cred ca este vorba si de nevoia de a-ti ridica imaginea. nu cred ca Paula a dorit sa ajunga in situatia asta. pesemne ca a fost vorba de un compromis initial, care s-a razbunat mai tarziu. cel mai bine ar fi s-o intrebi pe ea, pe site-ul ei, eventual, ca sa stii din sursa directa cum s-a intamplat. eu personal nu mi-as asocia imaginea cu genul asta muzical.
  • muzica (Joi, 14 mai 2009, 12:26)

    gina [anonim]

    Ce gen de muzica iti place sa asculti, in afara de folk, bineinteles, ce artisti iti plac si m-as bucura sa faci referire si la nume recent aparute in muzica. Multumesc.
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:22)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui gina

      lucrez la Radio3net, unde am o emisiune de folk. si, prin natura meseriei, sunt obligat sa ascult toate genurile de muzica. imi place foarte mult muzica folk, evident, rock, pop, jazz, clasic, as putea insira multe nume, dar nu cred ca are rost. cred ca e important ca fiecare sa asculte cat mai multe genuri muzicale, pentru ca ele se imbogatesc unul pe celalalt. si sensibilitatea muzicala a ascultatorului creste.
      din numele noi: de la noi imi plac Daniel Iancu, Alina Manole, Millenium, Unde, Jul Baldovin, iar de afara - Jason Mraz, Ayo, Amy McDonald, John Mayer, dar si Eva Cassidy, Norah Jones, Paul Simon
  • si pina in 2000 ? (Joi, 14 mai 2009, 12:58)

    Toco (marian) [anonim]

    "Dupa anul 2000 a revenit in muzica folk..."
    Cum ai rezistat de cind ai intrerupt aparitiile pina in 2000 fara muzica (sau fara sa te arati in public) ?
    La ce ora este lansarea de la Preoteasa ?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:27)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Toco (marian)

      eu am facut parte din Cenaclul Voua. si acolo am avut aparitii destul de dese in perioada '84-'89. dupa terminarea facultatii, am stat in Cluj, unde am avut aparitii sporadice in concertele locale. n-am simtit nevoia unor aparitii mai dese. in toata aceasta perioada am cautat sa invat cat mai mult despre cum se scrie un text, cum se face o melodie, deci nu pot sa spun ca mi-au lipsit aparitiile in public. ai nevoie de public atunci cand, ca artist, te simti matur si chiar ai ceva de spus. cred ca o parte din artistele tinere pe care le vedem la televizor (poate prea des) au o problema la acest nivel.
      lansarea de la Preoteasa este anuntata pentru ora 18:00.
  • radio (Joi, 14 mai 2009, 13:10)

    dor [anonim]

    observ ca sunt multi folkisti care au emisiuni la radio. ce il face pe un folkist bun pentru asta, ca nu cred ca-i pune cineva pe post de amorul artei, ci pentru ca-s buni. si ce le lipseste cantaretilor din alte genuri sa faca acelasi lucru?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:30)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui dor

      da, deja putem enumera cateva nume, Ducu Berti si Maria Gheorghiu la SRR, Alina Manole la LynxRadio, eu la Radio3Net... este vorba si de faptul ca, fiind implicat in miscarea folk, e mult mai usor sa faci o emisiune in cunostinta de cauza, in care poti avea si invitati din zona folk, dar si informatii despre festivaluri, concerte si alte evenimente din aria folk. deja exista cantareti si din alte zone care au emisiuni radio sau TV dedicate muzicii.
  • De ce cipilica? (Joi, 14 mai 2009, 13:10)

    mister [anonim]

    Ce anume reprezitna pt tine acest cuvant "Cipilica"...presupun ca nu ai ales intamplator numele albumului...Fusesi cu palaria acum cu cipilica...Palarie = putin mai dur si cipilica=romantic iubaretz?multumesc
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:35)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui mister

      cred ca este un cuvant si un obiect de vestimentatie care ne trimite cumva catre perioada copilariei. eu cred ca noi, in viata de zi cu zi, am devenit putin cam duri, grabiti, obsedati de scopurile catre care alergam si cipilica poate fi un spatiu de gratie, ca un loc de joaca pus intre blocuri, in care putem sa ne tragem sufletul si sa ne amintim ca traim si ca viata e frumoasa. pe primul album am inclus in special melodii sociale, pe care de regula le cantam in baruri, in dorinta de a fi un manifest impotriva prostului gust, impotriva neghiobiilor politice si sociale. totusi, de-a lungul anilor, am strans o "cipilica" de cantece de suflet, mai gingase, mai calde, carora cred ca acum le-a venit vremea sa apara.
  • concursuri (Joi, 14 mai 2009, 13:11)

    loser [anonim]

    unde sunt castigatorii de concursruie de folk din ultimii 10 ani? dpdv al aparitiilor publice, nu-i vedem decat pe cei vechi. de ce ceilalti nu apar la fel de des?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:41)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui loser

      de regula, un folkist care castiga un festival de folk primeste un premiu, un scurt articol in presa, uneori un premiu in bani si cam asta este... cu 5-6 festivaluri de folk pe an, e foarte greu ca un artist tanar sa reuseasca sa isi cladeasca o oarecare faima. toti castigatorii din ultimii 10 ani se afla sigur in oraselele lor din tara, isi vad de meseria lor si revin, de regula, cativa ani la rand, la marile festivaluri de folk. din fericire, in ultimii trei ani, numarul de festivaluri a crescut, acum sunt peste 25 de festivaluri de folk in tara, iar premiile au devenit tot mai substantiale. problema debutantilor este ca nici o casa de productie nu le propune, dupa festival, scoaterea unui album. daca melodiile lor nu ajung la public, e foarte putin probabil ca ei sa-si castige faima. fara CD, nimeni nu te invita la televiziune, in marile concerte, si deci vizibilitatea este minima. pentru a scoate un album, sunt necesare cateva mii de euro, iar o lansare mai vizibila poate insemna inca pe atat. ai nevoie deci de fonduri, de multa rabdare si, mai ales, de multe melodii foarte bine scrise. pentru ca, pana la urma, publicul are nevoie de muzica. si nu de pachete promotionale.
  • intrebare (Joi, 14 mai 2009, 13:12)

    tanara [anonim]

    la ce emisiuni tv ii putem vedea pe folkisti? radio ascult rar, ca n-am masina :) iar la televizor nu i-am vazut de ani de zile.

    exista emisiuni tv dedicate caestui gend e muzica? sau chiar daca nu sunt dedicate, la care dumneavoastra, domnule mihailescu, sa va simtiti bine sa mergeti?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:50)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui tanara

      grea intrebare. pana acum patru luni, a existat emisiunea Gaz pe Folk, unde puteau fi vazuti toti folkistii. din pacate s-a renuntat la acel format. astazi, realizatorul acelei emisiuni, Dan Cojocaru, realizeaza emisiunea Timpul Chitarelor, unde, printre alte genuri muzicale, rock, pop, are grija sa strecoare si cate un folkist.

      la Tonomatul de pe 2 sunt iarasi sanse mari sa mai vedeti cate un folkist. alte emisiuni dedicate nu exista, dar am aparut de multe ori la emisiunea Ne Vedem la TVR, unde Marina Almasanu invita adesea folkisti. si, mai demult, chiar si Cronica Carcotasilor l-a promovat pe Daniel Iancu si pe Florin Chilian.

      de simtit bine, te simti bine oriunde esti tratat ca artist, oriunde te simti respectat si ti se ofera timpul necesar si conditiile tehnice sa poti avea o prestatie live decenta.
  • intrebare (Joi, 14 mai 2009, 13:15)

    cristi [anonim]

    ok am inteles ca lansasea e la ora 18:00 nu iti e putin frica ca o sa fie cam gol acolo? banuiesc ca show-ul o sa tina cam o ora jumate 2 din pacate multi dintre noi cei care vrem sa venim iesim la 6 jumate deabia de la munca. dc tocmai ora 18:00?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:53)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui cristi

      nu ma tem ca va fi gol, am deja o estimare de minim 200 de persoane, din pacate, cum sala de concerte este foarte buna, este si foarte solicitata. in fiecare zi se petrec acolo doua evenimente, unul de la ora 18, celalalt de la ora 22. maine, dupa concertul meu de lansare, va avea loc concertul trupei Directia 5. evident ca mi-as fi dorit sala numai pentru mine, dar si in showbusiness, ca peste tot, exista niste reguli de vizibilitate si importanta. si eu n-am putut decat sa respect conditiile salii. regret foarte mult ca o parte din cei care ar fi dorit sa vina nu vor putea fi prezenti din pricina serviciului sau a altor probleme. sper sa ne vedem la un alt concert, pe durata verii.
  • noul album (Joi, 14 mai 2009, 13:18)

    Toco (marian) [anonim]

    Satira muzicala e dificila. O paste pericolul unui banc bun care iti ramine in minte: cind il auzi a doua oara spui: A ! pe asta il stiu. Si zimbesti de complezenta. Singura sansa e sa gasesti si o melodie la fel de buna. Cind eram mici ascultam muzica buna si nu prea stiam engleza. Da, dar melodia ...! Se pare ca ai reusit. Sunt curios sa aud noul album care am inteles ca este mai serois. Serios? Pot sa il descrii pina il ascultam?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 13:58)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Toco (marian)

      da, umorul se face foarte greu, eu cred ca meseria de umorist, indiferent de gen, seamana cu cea a cascadorilor. e extrem de dificil sa spui o gluma care sa para proaspata de cate ori o spui. tin foarte mult la genul ironic, pentru ca am senzatia ca e nevoie de umor, de speranta in lehamitea care s-a asternut peste o parte din societatea romaneasca.

      noul album e mai divers, exista patru piese ironice, doua piese jazz, doua piese spre rock si mai multe piese folk cu tenta romantica sau chiar filozofica. sper ca noua fateta sa placa mai mult publicului mai matur.
  • salutare voua (Joi, 14 mai 2009, 13:24)

    alexandru [anonim]

    Intrebarea mea e urmatoarea

    Cum te-au sustinut familia si poate si prietenii pentru acest proiect?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 14:03)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui alexandru

      mi-ar trebui vreo trei pagini :) eu am renuntat la meseria de inginer de transporturi si la un salariu bunicel pentru bucuria de a canta. familia mea a fost prima care a simtit diferenta. cu toate astea, ei au inteles nevoia mea de implinire si m-au sustinut si ma sustin in continuare. fara ajutorul financiar al sorei mele, lansarea de maine nu s-ar fi putut face. am prieteni foarte buni, atat la casa de productie (MHO), cat si in Gashkademia de Folk, care m-au ajutat si ma sustin constant. apoi mai sunt prietenii de la firma Transfer, unde am lucrat, si de la Grupul Voua, care vin constant la concerte. profit de intrebare sa le multumesc tuturor. ar mai fi de amintit echipa de la Radio3Net, Radio Romania si site-urile Foreverfolk si efolk.
  • satira (Joi, 14 mai 2009, 13:25)

    crizatul [anonim]

    cand omului ii e mai rau, mai ales daca e roman, face misto. acum, ca e criza, o fi oare momentul potrivit sa reinvie folkul cu mesaj adevarat social, cu umor?

    sau suntem prea tristi si prinsi de probleme ca sa ne mai pese de asa ceva?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 14:09)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui crizatul

      da, evident ca e asa, mai mult: eu cred ca prin natura lui, un folkist trebuie mereu sa spuna adevarul. indiferent ca vorbim de adevar social sau personal cred ca totdeauna, si cand e bine, si cand e rau, folkistii trebuie sa spuna "verde-n fata", cum zicea candva Andries. ce este de spus? cred ca un bun exemplu de astfel de folkist a fost Valeriu Sterian. cred ca tuturor trebuie sa ne pese de ce se intampla, cred ca fiecare trebuie sa incerce sa ia atitudine, sa se schimbe pe el insusi si pe ceilalti.

      pe noul album, Cipilica, incerc sa impun un umor mai putin vehement, mai cu zambet in coltul gurii, cred ca la noi e inca prea multa patima in jocul social si politic, cred ca e important ca noi sa intelegem ce se intampla, sa spunem adevarurilor pe nume si sa actionam cu rabdare, cu perseverenta si cu luciditate, pentru a schimba ce nu e bine. prea adesea ne indignam pentru cateva ore, zile, dupa care uitam si lasam totul balta.
  • heloo Ovidiu (Joi, 14 mai 2009, 13:27)

    cineva [anonim]

    Crezi ca muzica folk va mai fi ce a fost odata ma refer acum in perioada flacara? stiu ca inca se tin cocnerte in Bucuresti si in tara dar........la aceste concerte din pacate nu prea vine lumea. Eu am fos tla un concert cu marius batu si jul baldovin intr0un bar din bucuresti si a fost cam gol. ....tocmai la Marius Batu...pacat
    • a (Joi, 14 mai 2009, 14:16)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui cineva

      perioada Flacara acopera multe genuri si o distanta de timp destul de lunga. daca ne referim la anii cu concerte pe stadioane, va fi destul de greu sa se reediteze acele manifestari. poate nici n-ar fi bine pentru folk sa se intample asa. astazi, astfel de concerte nu s-ar putea face decat cu sprijin comercial, reclame, televiziuni, lucru care ar duce la deformarea fenomenului folk. cred insa ca in cativa ani va apare un concert itinerant gen Flacara, poate chiar pornind de la proiectul Folk You. cine stie?

      am fost si eu la concertul lui Marius Batu, din pacate un concert de folk are nevoie de multa publicitate pe internet, audio, video, publicitate care este foarte greu de obtinut pentru un concert de bar. e regretabil, sunt nume mari din muzica folk care, nefiind difuzate pe televizor, nu au suficienta vizibilitate, nu vorbim aici de Marius Batu, el este un artist cunoscut, a fost pesemne o organizare mai putin reusita.
  • Buna ziua (Joi, 14 mai 2009, 13:41)

    vasile [anonim]

    Stiu ca faceai parte dintr-un proiect numit www.foreverfolk.com. am vazut intamplator pe internet o alta pagina unde pa capitolul ehipa nu nu mai erai . ne poti spune ce s-a intamplat? ce alte proiecte de promovare a muzicii folk in romania mai ai inafara de artistul Ovidiu Mihailescu ?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 14:21)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui vasile

      da, am demarat proiectul foreverfolk impreuna cu Marius Matache, Eduard Paicu si inca cativa prieteni, ulterior insa, fiindca nu eram foarte util din punct de vedere tehnic, am preferat sa ma retrag din echipa tehnica. cred insa in acest proiect si in utilitatea lui. si sunt incantat sa vad ca apar astfel de initiative, as mai nominaliza aici folkblog, de la Cluj, si folkustic de la Iasi, proiecte care ajuta foarte mult promovarea folkului.
      in afara de proiectele "de internet", am initiat proiectul Gashkademia de Folk, in dorinta de a aduce la lumina cat mai multe personalitati mai putin cunoscute din folk si particip constant la proiectul initiat de Manuela Popescu de la Radio Romania, Folk fara varsta, care -si propune sa duca muzica folk in liceele din Bucuresti si din tara.
  • Piesa ta de suflet? (Joi, 14 mai 2009, 13:46)

    Cristina [anonim]

    Acum inainte de lansarea celui de al doilea album, poti sa ne spui care este piesa ta preferata? Atat de per total cat si de pe fiecare album in parte. Si de ce?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 14:24)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cristina

      melodiile sunt ca si copiii, le iubesti pe toate, ai perioade cand una-ti place mai mult, sau cand una te preocupa mai mult, sunt melodii care prin orchestratie au iesit bine sau nu, melodii pe care vrei sa le reorchestrezi mai tarziu. bucuria mea ca artist este atunci cand unui om ii place mult o melodie scrisa de mine. apropo, care-i melodia ta preferata? (din melodiile mele)
  • Intrebare: (Joi, 14 mai 2009, 13:46)

    Petcu Mihai [anonim]

    Elena Gheorghe s-a calificat la eurovision in finala ce parere ai de piesa ei si cand o sa te vedem si pe tine la vreun concurs mare?
    • a (Joi, 14 mai 2009, 14:27)

      Ovidiu Mihailescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Petcu Mihai

      ma bucur mult pentru Elena, e o fata frumoasa, talentata. si cred ca merita sa si castige concursul. eu fac parte dintr-o alta categorie de artisti, nu ma vad nicicum participand la Eurovision, nici chiar in faza nationala. nu sunt in cautare de celebritate, pentru mine muzica inseamna mai mult interactiune cu oamenii, decat a trece de la o televiziune la alta, de la un concurs la altul.
  • Melodia preferata (Joi, 14 mai 2009, 14:45)

    Cristina [anonim]

    Deci imi raspunzi la o intrebare cu alta intrebare, nu-i corect. Si stiu ca nici eu nu am fost corecta sa te pun sa alegi o singura piesa dintre ale tale. Dar ca sa iti raspund, Ioana...si Cipilica...si Ploaia albastra...si tanar si liber...si...sa mai zic?:d

    Ce asteptari ai de la noul album?
    • Muzica Online (Duminică, 24 mai 2009, 12:52)

      Muzica Online [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      <a href="http://google-music.eu">Muzica Online</a>
  • help my (Joi, 23 iulie 2009, 10:42)

    chelariu crina [anonim]

    buna sunt o mama a unui baiat de 17 ani care studiaza vioara de de 10 ani la lic de muzica si mi-as dori sa gasesc un om cu suflet de aur pentru ami ajuta sa cante din nou muzica usoara copilul meu are voce buna calda gen lauretiu duta cand va era fan lui si enimal x acum nu mai canta si sunt disperata , de ce ca in bacau nu ai la cine sa apelezi pentru ai instrui sa participi la concursuri i,in schimb mai danseaza acum ultima lui pasiune dar nu as vrea sa piarda cu ceea ce a inceput nu are cine sa ne indrume anceput cu premii si a sfarsit e pacar sa iisi piarda talentu pe care a canta voce(va rog ajutati-ma si cititi acest mesaj scris de o mama care isi doreste soare pt. copilul ei)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri