VIDEO Norvegia a castigat Finala Eurovision. Elena Gheorghe a terminat pe locul 19

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 17 mai 2009, 1:00 Life | Showbiz

Norvegia a castigat, sambata seara, finala Eurovison, ceea ce face ca editia de anul viitor a competitiei sa se desfasoare la Oslo. Alexander Rybak s-a impus in fata concurentilor din 24 de tari, el obtinand 387 de puncte (un nou record). Pe locul doi s-a clasat Yohanna (Islanda) si AySel&Arash (Azerbaidjan). Reprezentanta Romaniei, Elena Gheorghe, a terminat pe locul 19.
HotNews.ro a transmis LIVE VIDEO finala de la Moscova.

Iata cateva dintre evenimentele de culise ale editiei Eurovision din acest an:
  • inainte de inceperea finalei, cantaretul si violonistul norvegian Alexander Rybak a fost cotat  la casele de pariuri cu cele mai mari sanse de castig, lucru confirmat in cele din urma
  • este a treia oara cand Norvegia castiga concursul Eurovision
  • Locul 1 - Norvegia



  • Locul 2 - Islanda


  • Locul 3 - Azerbaidjan


  • finala a fost transmisa de 42 de posturi de televiziune din Europa.
  • lista membrilor juriului national pentru finala Eurovision 2009 i-a inclus pe Luminita Anghel (cantareata), Corina Despot (textier), Andrei Tudor (compozitor), Andrei Kerestely (compozitor), Mihai Alexandru (compozitor si presedintele juriului).
  • organizatorii sustin ca finala din capitala Federatiei Ruse a fost vizionata de aproximativ 100 de milioane de telespectatori
  • www.eurovision.tv a transmis integral spectacolul
  • deschiderea show-ului a fost facuta de artisti de la Cirque du Soleil
  • renumitul compozitor Andrew Lloyd Webber a acompaniat-o la pian pe reprezentanta Marii Britanii, Jade Ewen
  • reprezentantii Germaniei au avut-o invitata pe scena pe Dita von Teese, o artista de cabaret, care a fost maritata cu starul rock Marilyn Manson. von Teese a marturisit recent ca nu a auzit de Eurovision pana nu a fost invitata de germani
  • Elena Gheorghe, reprezentanta Romaniei la Eurovision, a avut o cota de 101 pentru castigarea competitiei la agentiile de pariuri Stanleybet din Romania, in timp ce Gamebookers a oferit o cota de 81 pentru cantareata noastra
  • Elena a debutat la frageda varsta de trei ani, pe scena muzicii populare; impreuna cu mama sa, a interpretat melodia Sus in deal in poienita



  • costurile de pregatire si organizare a competitiei in capitala rusa se ridica la un miliard de ruble (30 de milioane de euro).
  • sambata dimineata, fortele de ordine au arestat cel putin 20 de persoane care participau la un mars al homosexualilor la Moscova. Demonstratia a fost organizata sambata, pentru a coincide cu finala concursului Eurovision
  • joi, reprezentantii Agentiei Federale de Securitate au descoperit in interiorul stadionului Olimpic, unde se desfasoara concursul, un pachet ce continea sase gloante de calibrul 9 mm. Agtentii sustin ca gloantele urmau sa fie folosite la asasinarea unuia dintre artisti, fara insa sa ofere detalii 


Citeste mai multe despre   






46239 vizualizari
  • +6 (10 voturi)    
    Ati uitat de Franta (Sâmbătă, 16 mai 2009, 16:56)

    Mytime [anonim]

    Patricia Kaas reprezinta franta ,... mult mai importanta decat Dita
    • 0 (4 voturi)    
      pentru cei care au uitat... (Duminică, 17 mai 2009, 8:52)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Mytime

      DALMA - cea mai buna voce

      http://www.youtube.com/watch?v=QKLVbVvDSyc
      • -2 (2 voturi)    
        Marea invinsa (Duminică, 17 mai 2009, 13:06)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        Patricia Kaas - cea mai buna voce
        • -1 (3 voturi)    
          Corect ! (Duminică, 17 mai 2009, 15:12)

          Cristian [anonim] i-a raspuns lui cristian

          PATRICIA KAAS - adevarata castigatoare.
  • +5 (9 voturi)    
    One single question (Sâmbătă, 16 mai 2009, 18:34)

    ALex [anonim]

    La secunda 70 din videoclip spune "My lips are ready to blow" ?!?!? WTF ?!?
    • +2 (2 voturi)    
      HIPS (Sâmbătă, 16 mai 2009, 18:48)

      Junior [anonim] i-a raspuns lui ALex

      "Hips" spune.
    • +2 (2 voturi)    
      e hips nu lips (Sâmbătă, 16 mai 2009, 19:08)

      a [anonim] i-a raspuns lui ALex

      e hips nu lips
    • +3 (3 voturi)    
      secunda 70:D (Sâmbătă, 16 mai 2009, 19:52)

      Buzz [anonim] i-a raspuns lui ALex

      defapt este my hips are ready to glow...=...soldurile mele sunt gata sa se imbujoreze!

      :D:D:D
    • 0 (2 voturi)    
      my hips (Duminică, 17 mai 2009, 8:49)

      dan [anonim] i-a raspuns lui ALex

      sa fi mai atent data viitoare
    • -1 (3 voturi)    
      lol (Duminică, 17 mai 2009, 13:40)

      you're stupid and deaf [anonim] i-a raspuns lui ALex

      "my hips are ready to glow" u dumbass
    • +1 (1 vot)    
      Esti...fermecat !!! (Duminică, 17 mai 2009, 18:39)

      aur52 [utilizator] i-a raspuns lui ALex

      ...ai si circumstante atenuante...:P
      La engleza de balta invatata in..."studiouri"...vai lor !
  • -2 (16 voturi)    
    Hai ma...sa fim seriosi (Sâmbătă, 16 mai 2009, 19:19)

    saw [anonim]

    Hai ma, sa fim seriosi, mie melodia norvegiei mi se pare aiurea rau...vocea baiatului ala are ceva ce nu merge...imi da senzatia ca falseaza, iar melodia in sine e un mare FIS, e o mare lalaiala; in schimb melodia MOLDOVEI este realmente superba, ati ascultat-o?
    • +6 (10 voturi)    
      hm (Sâmbătă, 16 mai 2009, 20:08)

      r123 [utilizator] i-a raspuns lui saw

      Melodia norvegiei e buna, iti ramane in minte, seamana a melodie ruseasca (si pentru ca tipul care o canta parca e nascut undeva in rusia sau pe langa). Plus ca au scenica foarte bine pusa la punct, totul se "pupa", aia care danseaza, tipele alea 2 care canta.
      La noi backingul vocal am impresia ca strica melodia Elenei ca exemplu, la astia din norvegia backingul este foarte armonizat cu vocea lui.
      Da si mie imi place melodia Moldoveni. Sper ca Moldova si Romania sa se clasese undeva destul de sus. Pacat la melodia Elenei de versuri, dar ar fi avut versuri mai inteligente poate ar fi avut succes mai mare.
      • +1 (1 vot)    
        Melodie cu mesaj (Luni, 18 mai 2009, 9:37)

        Moniq [utilizator] i-a raspuns lui r123

        Melodia Norvegiei m-a emotionat. Are mesaj. Cati dintre noi nu au regretat o relatie si ar dori sa aiba un start nou cu aceeasi persoana. Cred ca acopera cam jumatate din populatia lumii :).
        In afara de asta este o combinatie incredibila de tristete si voiosie. Toata admiratia pentru acest artist complet, el a cantat, el a compus-o.
        Spre deosebire de alte piese complet aiurea: Turcia, care a apelat la un marketing agresiv si noi cu o piesa fara substantza.
        E important ca artistul sa transmita ceva - asta pentru viitoarele preselectii Romanesti.
    • +5 (11 voturi)    
      Melodia Moldovei e f buna ... (Sâmbătă, 16 mai 2009, 23:26)

      roman [anonim] i-a raspuns lui saw

      canta in ROMANESTE si in Engleza, insa pacat de costumatia rusificata.
    • +7 (9 voturi)    
      Melodia moldovei (Duminică, 17 mai 2009, 8:58)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui saw

      sunt de acord cu tine saw, melodia Moldovei este fffff buna. Efectiv mi-a ramas la inima :)
    • +2 (6 voturi)    
      Absolut de acord. (Duminică, 17 mai 2009, 9:15)

      Corneliu [anonim] i-a raspuns lui saw

      Asa ca sa nu ne mai emotionam prea mult de aprecierile altora despre noi. Ne cunoastem bine valoarea si fara ei. Iar moldovenii sunt parte din noi.
  • +2 (4 voturi)    
    eurovision (Sâmbătă, 16 mai 2009, 20:32)

    dalara [anonim]

    Norvegia are sanse. Rybak a compus si versurile si melodia.plus ca e nascut in Letonia. Franta a trimis una din cele mai cunoscute voci dar melodia e aiurea. Imi place Moldova dar versurile sunt in romana. E prea folclorica totusi pentru Eurovision. Fata din Malta are voce f buna, de soprana. Melodia Serbiei e cu umor, gipsy . Sa vedem daca va tine. La Elena melodia e antrenanta , dar versurile prea..siropoase. Ieri s/a impiedicat ca are tocuri de 15 cm. Nu inteleg de ce naiba nu ia altceva daca tot o incomodeaza. Ea a participat si la Dansez pentru tine. Are prezenta scenica dar tot incaltamintea nu o lasa sa se manifeste asa cum ar trebui.
    • 0 (0 voturi)    
      obiectiv - NU Letonia ci Belorus /Minsk (Duminică, 17 mai 2009, 12:39)

      Rybak [anonim] i-a raspuns lui dalara

      http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Rybak
  • 0 (10 voturi)    
    Patricia Kaas... (Sâmbătă, 16 mai 2009, 20:37)

    Felix [anonim]

    ...inseamna MUZICĂ.

    ...si am spus totul.

    Restul e tacere. :)
    • +1 (3 voturi)    
      eurovision (Duminică, 17 mai 2009, 13:11)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Felix

      ai dreptate
  • -2 (2 voturi)    
    la numar trebuie (Sâmbătă, 16 mai 2009, 21:54)

    ploiesteanu [anonim]

    telefonat ?
  • +5 (7 voturi)    
    Rybak (Sâmbătă, 16 mai 2009, 22:28)

    Far Eastern [anonim]

    nu cumva plagiaza??? Urmariti Opera no 2 a lui Vitas http://www.youtube.com/watch?v=YjO_VXHxsRw . La fel si Suedia vrea sa aduca cu ce canta Vitas. Eu nu inteleg de ce,...
    • +2 (8 voturi)    
      pai o castigat o mel plagiata:( (Duminică, 17 mai 2009, 1:33)

      MariusCojo [utilizator] i-a raspuns lui Far Eastern

      din pakte...:(.... europenii crd k n-au auzit de Vitas din pakate...:(... o voce exceptionala pakat k Eurovisionu a fost castigat de o mel plagiata de la el... niste pampalai europenii astia
      • 0 (0 voturi)    
        apropo (Luni, 18 mai 2009, 16:14)

        ducu [anonim] i-a raspuns lui MariusCojo

        am fost la concert vitas si ti spun ca n are nici o legatura pustiu asta cu mel lui vitas; lasati invidia si ranchiuna; pustiu chiar e talentat. elena s a dus cu o mel d doi bani; degeaba are voce daca nu se duce sa cante, ci sa se dezbrace
    • +3 (3 voturi)    
      perfecta adevarat (Duminică, 17 mai 2009, 10:46)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui Far Eastern

      E clar ca Vitas a fost sursa de inspiratie. Si background-ul fetelor lui Ryback imita la perfectie bucati din Opera no 2 a lui Vitas. Doar ritmul e ceva mai alert..dar in esentza asta nu schimba " originalitatea" plagiata.Ma rog... vorba cuiva de pe aici... daca sunt "niste pampalai europenii astia ".... merge si asa
    • 0 (2 voturi)    
      cine este Alexander Rybak (Duminică, 17 mai 2009, 13:17)

      minsk_boy [anonim] i-a raspuns lui Far Eastern

      (Born in Belarus but growing up in Norway,) Alexander Rybak is a musician, composer and actor. He has taken to the stage with Arve Tellefsen and Morten Harket, amongst others. He won the Kjempesjansen show on NRK in 2006, and in 2007 he played in the Oslo Nye Teater and was awarded the Heddaprisen for his contribution. His song "Fairytale" reached #1 in the Norwegian single charts and it was the first MGP entry ever to reach the top of the charts before the final. – ESCtoday.com
    • 0 (0 voturi)    
      Sunt de acord! (Duminică, 17 mai 2009, 21:24)

      cvm [utilizator] i-a raspuns lui Far Eastern

      Am avut aceesi banuiala cand am auzit-o prima data. Dupa ce am "cerut" parearea la 2-3 prieteni cred in continuare ca nu este decat o melodie realizata dupa Vitas.
      Cred ca trebuie sa-l intreb si pe Moga...:D
  • -2 (6 voturi)    
    eurovision (Sâmbătă, 16 mai 2009, 22:39)

    bee [anonim]

    salutare, imi sa si mie cineva un link sa pot vedea concursul pe net? multumesc
    • 0 (2 voturi)    
      link (Sâmbătă, 16 mai 2009, 23:52)

      Sf Ilie [anonim] i-a raspuns lui bee

      intra pe eurovision.tv, e link acolo. trebuie sa instalezi un plug-in, o sa iti zica cand intri. merge. eu acuma ma uit :)
  • +3 (5 voturi)    
    Moldova (Sâmbătă, 16 mai 2009, 23:14)

    Radu [anonim]

    Frumoasa melodia Moldovei, prezenta scenica dinamica si cu atitudine; iar mesajul... specific si direct. Vor merita cu prisosinta cele 10 p clasice de la Romania! :D
    • +2 (2 voturi)    
      maxim de puncte (Duminică, 17 mai 2009, 1:01)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      adica 12 puncte, nu? :D
  • +3 (3 voturi)    
    Elena (Sâmbătă, 16 mai 2009, 23:43)

    Sandra [anonim]

    Mie nu mi s-a parut deloc expresiva vocea Elenei, se vedea ca are emotii. Pacat
  • -3 (5 voturi)    
    America (Sâmbătă, 16 mai 2009, 23:51)

    nume [anonim]

    Da' America pe ce loc intra?
    • -1 (1 vot)    
      America? (Duminică, 17 mai 2009, 2:14)

      pt Nume [anonim] i-a raspuns lui nume

      No, da' nu se poaaaate. Cum sa intrebi asa ceva? da' ce ai tu cu America?
  • -4 (10 voturi)    
    in ce hal arata Patricia Kaas (Duminică, 17 mai 2009, 0:01)

    XTM [anonim]

    Cat de oribil putea sa arate femeia aia.
    oricum, 12 puncte de la Romania pt Moldova.
    • +4 (4 voturi)    
      Pai ce sa zici si tu... (Duminică, 17 mai 2009, 1:46)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui XTM

      ...inteligenta ti se "citeste" printre cuvinte.

      Nu conteaza imaginea (e adevarat ca era cam obosita), ci VOCEA.
      Or, la voce, nici mama lui Alexander nu ar avea vocea asa, in veci - asta ca sa vorbesc pe limba ta :).

      Opinia mea: a contat numai imaginea si jocul scenic. Atat. Nu SUBSTANTA. Or asta avea Patricia Kaas 100%. Dincolo de cum crezi tu ca arata :P.
    • +3 (5 voturi)    
      Asta conteaza???????????? (Duminică, 17 mai 2009, 2:37)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui XTM

      Imaginea... sau VOCEA ?

      Patricia Kaas nu aavut, e adevarat, prezenta scenica. Insa asta conteaza, sa te misti bine, sa dai bine, pe sticla, sau sa canti bine ??

      Sincer, sunt complet dezamagit !

      Nu ma mir insa de comentariile unora ca tine, care nu stiu sa analizeze ceva dincolo de "ambalaj".


      Patricia Kaas, dupa parerea mea, este unica...


      Nici Alexander la puterea 100 nu va ajunge vreodata la nivelul ei...

      P.S. Iar adevarata apreciere ramane in suflet, acolo unde se si simte adevarata muzica...
  • -3 (13 voturi)    
    Directive (Duminică, 17 mai 2009, 0:28)

    Mario Popa [anonim]

    Anu asta trebuie sa castige Norvegia.
    Asa a venit de la "centru"
  • +5 (15 voturi)    
    sa fim realisti.... (Duminică, 17 mai 2009, 0:33)

    Flo [anonim]

    Eurovisionul e o mare prostie....voturile se obtin in principiu de la tarile vecine, sau din tarile unde sunt comunitatile numeroase( vezi cazul Spaniei care da puncte Romaniei anual); asa ca nordicii voteaza intre ei, esticii intre ei, balticii intre ei si asa mai departe; prin urmare daca mai ajung voturi si la o voce buna e bine!...asa ca e o mare pierdere de vreme!
    • +6 (8 voturi)    
      Bine gindit (Duminică, 17 mai 2009, 6:14)

      Weather [utilizator] i-a raspuns lui Flo

      Si,probabil,azerbaigienii intre ei...iti dai seama cite miliarde de voturi au strins aia din Caucaz,stiut fiind ca pe acolo tehnica si tehnologia au patruns pin ain cele mai ascunse ascunzatori ale bastinasilor
      Ideea e ca daca zina noastra loa locu 1 toti ar fi zis ca e cel mai cel concurs.Dar asa...se stie ca vulpea spune ca strugurii sint acri...
      • +1 (1 vot)    
        daca..... (Duminică, 17 mai 2009, 11:37)

        Flo [anonim] i-a raspuns lui Weather

        daca ai fi citit cu atentie ce am scris .....ar fi fost bine; eu am zis "in principiu", ceea ce inseamna ca nu neaparat toate tarile vecine se voteaza intre ele, dar marea majoritate DA...si, aseara s-a vazut!
      • 0 (0 voturi)    
        Bine gindit ce sa zic (Duminică, 17 mai 2009, 13:20)

        ivan moldovan [anonim] i-a raspuns lui Weather

        uiti de maica Rusia
    • +2 (2 voturi)    
      mda... (Duminică, 17 mai 2009, 8:41)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui Flo

      ....şi de bani.
    • +1 (1 vot)    
      AVETI DREPTATE (Duminică, 17 mai 2009, 12:48)

      constantin [anonim] i-a raspuns lui Flo

      e o mare tampenie. din pct. de vedere strict muzical au fost cateva compozitii de exceptie care nici n-au ajuns in finala. si ma refer la Irlanda, Slovacia, Polonia si Slovenia. in ce priveste cantecele clasificate, cred ca Anglia-Islanda-Suedia-Danemarca-Romania-Franta-Rusia au fost cele mai reusite piese de departe. ce s-a votat, e alta poveste. uitati-va la Turcia; nu neaga nimeni ca domnisoara e frumoasa si are solduri apetisante dar e mai buna de strip-tease decat de muzica; dar ce sa-i faci sunt f.f.f. multi turci in Europa asa ca duduia ia voturi in disperare. in timp ce o artista desavarsita cum este Patricia Kaas nu! ei, asta nu mai e concurs de muzica!
  • +2 (12 voturi)    
    Norvegia (Duminică, 17 mai 2009, 0:34)

    costel [anonim]

    Melodia Norvegiei este cea mai penibila..iar solistul a falsat de mai multe ori,Concursul Eurovision este mai degraba un aranjament,..fara a exprima nimic.
  • +4 (8 voturi)    
    O, da ! (Duminică, 17 mai 2009, 0:45)

    Florin [anonim]

    Dupa votul primelor 10 tari, mi-am dat seama clar ca Norvegia a fost desemnata castigatoare :)) Asta e, nu e problema, Eurovisionul mereu a fost un mare aranjament : tarile nordice se voteaza intre ele, tarile de pe langa Rusia la fel si tot asa.Sunt si ratiuni economice pana la urma, nu? Oricum, pana in momentul de fata, Romania a facut-o praf de tot, doar Moldova mai e sub noi :))
    • +1 (3 voturi)    
      Nu cred (Duminică, 17 mai 2009, 10:49)

      radu aurel [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Norvegia a meritat, a fost melodia care a facut diferenta... Melodia a primit de la Romania doar cateva puncte, asta inseamna ca noi apreciem melodiile slabe... d-aia a ajuns Elena la Eurovision. Putea fi oricare alta melodie inlocul ei si al fetelor vesele din Balcani (oare or avea motive sa fie asa vesele?). Putea merge Popas, Tina, Dalma si chiar fetele de la Blaxy girls...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e adevarat (Luni, 18 mai 2009, 22:06)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Vorbesti ca si cum ar fi avut loc un meci de fotbal . Norvegia a inscris, Romania a luat bataie .
      E vorba despre talent .
      Dra din Romania a cantat o melodie foarte comerciala, despre niste fete care vor sa se distreze .
      Dl din Norvegia a expus un basm fara nimic comercial in el . A cantat din suflet, s-a miscat natural si a reusit sa faca impresie cu o melodie simpla fara nimic comercial in ea . Eu unul chiar ascult un basm cand ii aud melodia .
  • +2 (6 voturi)    
    Oare?? (Duminică, 17 mai 2009, 1:14)

    info [anonim]

    Daca in seara asta nu a fost asa numitul "BLAT" inseamna ca nu am eu gusturi la muzica....dar parerea mea e ca Ucraina ar fi trebuit sa castige sau sau islanda * ca moldovenii sunt prea mici *.
  • +8 (10 voturi)    
    dear mama lua mai mult! (Duminică, 17 mai 2009, 1:19)

    dear m [anonim]

    Felicitari romaniei pentru locul meritos. De ce dracu nu reusim sa trimitem melodia cea mai buna, votata de popor?
    • +3 (5 voturi)    
      Totusi... (Duminică, 17 mai 2009, 6:15)

      Weather [utilizator] i-a raspuns lui dear m

      Eu cred ca si bunica lua mai mult...
    • -2 (6 voturi)    
      ba nu (Duminică, 17 mai 2009, 8:44)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui dear m

      da' urâtă melodie şi aia... prea emo.
      Mai bine nu mai trimitem nimic până nu ne învăţăm minte. Oare mai pupăm vreodată locul 3, ca pe vremuri?..
  • +6 (8 voturi)    
    bai fratzica ce de sute de puncte la norvegia (Duminică, 17 mai 2009, 1:22)

    SauniX [anonim]

    Poate careva sa explice cum de au dat moldova si azerbaidjan, etc. o gasca de puncte pt norvegia? cine sa mai creada clasamentul. Sincere regrete pt cei care au cotizat la companiile mobile cu sms : (
    • +3 (3 voturi)    
      bai fratzica ce de sute de puncte la norvegia (Duminică, 17 mai 2009, 2:06)

      angela [anonim] i-a raspuns lui SauniX

      anul asta voturila s-au centralizat la moscova.
      ce au dat tarile, erau voturile unui juriu. de-aia.
    • +4 (6 voturi)    
      Desteapta intrebare (Duminică, 17 mai 2009, 6:18)

      Weather [utilizator] i-a raspuns lui SauniX

      Desigur e greu de inteles ca aia or votat cu Norvegia pur si simplu pentru ca le-o fi placut piesa.Dar asta e greu de priceput aici in Balcani unde deviza de zi cu zi este "ba pe-a ma-tii".Uite ca pina si azerii si moldovenii par mai normali...
      • +2 (2 voturi)    
        Desteapta intrebare (Duminică, 17 mai 2009, 11:02)

        ta31 [utilizator] i-a raspuns lui Weather

        Bine zis!
  • +6 (8 voturi)    
    eurovision (Duminică, 17 mai 2009, 1:23)

    radu [anonim]

    Romania a esuat din nou... dar nu conteaza... la anu' tot aceasi expirati or sa fie in juriu
  • +4 (6 voturi)    
    ALWAYS (Duminică, 17 mai 2009, 1:26)

    Cristina [anonim]

    mie mi-e placut f mult AZERBAIJAN :)
    http://www.youtube.com/watch?v=wiaHC3dJwdk

    dar sunt interese...si totul e aranjat...
    si Moldova au cantat frumos si melodia e antrenanta.
    Pana acum castigau melodiile ritmate si aku primele 2 locuri sunt ocupate de melodii lente...
    • -2 (6 voturi)    
      manele (Duminică, 17 mai 2009, 2:17)

      pt Cristina [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      Manelisti! normal ca v-au placut!
  • +5 (7 voturi)    
    macar am aratat ca ne place muzica buna (Duminică, 17 mai 2009, 1:27)

    Sf Ilie [anonim]

    Parerea mea e ca Romania a dat punctele foarte bine. 12 la Moldova, si 10 Islandei, de departe cea mai buna voce din concurs. Norvegia a avut o piesa care prinde mai usor, dar sincer eu sunt mandru de votul Romaniei, am dat locul 2 Islandei si nu ne-am dus dupa nebunia generala la piesa cea mai usor de tinut minte. Sincer ma temeam de un top cu Turcia pe 1, ca asa suntem noi, ne plac manelele si ritmurile orientale, dar iata ca se poate si altfel.
    • +1 (1 vot)    
      Manelistii nu au votat (Duminică, 17 mai 2009, 11:49)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Sf Ilie

      Au votat babele, tinerii intelectuali si o parte din middle age, sincer sa dai 1.19 EURO, pentru ce?. Ce castigi tu din asta? Ca nu iti poti vota tara, Eurovisionul este un concurs de hai sa vedem cine cu cine tine
  • +3 (5 voturi)    
    Eurovision (Duminică, 17 mai 2009, 1:29)

    eu [anonim]

    Am si eu ceva de zis in legatura cu melodia castigatoare.
    Mi-a amintit de o alta, a trupei ... norvegiene A-HA, "You wanted more".
    Ce parere aveti?
    • +3 (3 voturi)    
      da (Duminică, 17 mai 2009, 1:55)

      dragos [anonim] i-a raspuns lui eu

      tipu a colaborat in trecut cu a-ha. deci nu e exclusa o influenta.. dar nu e vba de plagiat
    • -1 (5 voturi)    
      Bai baiatule... (Duminică, 17 mai 2009, 2:40)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui eu

      am ascultat melodia a-ha de care zici ...faci niste similitudini de ma doare capul .maine poimaine vei zica ca adrian copilul minun si of viata mea seamana cu nu stiu ce piesa a lui jose careras :)))
      • 0 (0 voturi)    
        Eurovision (Duminică, 17 mai 2009, 11:13)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Ma refeream strict la refren.
        http://www.youtube.com/watch?v=KGfu8PkemQU
    • +4 (4 voturi)    
      yeap (Duminică, 17 mai 2009, 6:51)

      mady [anonim] i-a raspuns lui eu

      Ai dreptate, seamana bine. Fairy tale e un pic mai ritmata si norma, difera versurile. Dar in rest, melordia seamana foarte mult; refrenul, cel putin, e aproape identic.
      Se vor sesiza probabil cei de la Eurovision daca vor realiza ca a fost plagiat. desi, la ce numar record de voturi a obtinut, ma indoiesc ca o sa mai sesizeza careva ceva.
      • +2 (2 voturi)    
        furaciune (Duminică, 17 mai 2009, 12:35)

        xtremist [anonim] i-a raspuns lui mady

        evident, e alt tempo si e schimbat putin la sfarsitul fiecarei strofe ... evident ca sa nu zica astia ca e plagiat.
        mai bine le lasau pe blaxy girls, cred ca luau un locu doi trei:)
  • +9 (11 voturi)    
    1-2-3-4..........19 (Duminică, 17 mai 2009, 1:33)

    claudia [anonim]

    am luat locul 19 pt ca Moldova ne-a dat 12 puncte si noi lor ca daca nu... oricum felicitari Elena, suntem alaturi de tine :))
    • +3 (3 voturi)    
      Si eu !!Si eu !! (Duminică, 17 mai 2009, 6:19)

      Weather [utilizator] i-a raspuns lui claudia

      Leano,mai e loc?ca vin si eu pe linga tine in dormitor desigur....
  • +5 (11 voturi)    
    cine sunteti voi, cei ce votati? (Duminică, 17 mai 2009, 1:33)

    cange [anonim]

    Mie Islanda imi pare mult mai buna. Piesa noastra a luat voturi asa.... de kiki, de vecini, de capsunari, nu ptr ca e piesa buna. Suntem comunisti si asta se va vedea in zilele ce vor urma, cand se va spune ca piesa noastra a fost foarte buna si ca nu au inteles ei ca e o piesa buna iar noi nu recunoastem ca e o melodie de 1-2 lei. Vechi. Cand o sa aveti puterea de a recunoaste ca a tine cu un produs expirat (nevirgin) nu este patriotism?
    • -1 (5 voturi)    
      1-2 lei ? (Duminică, 17 mai 2009, 1:55)

      r123 [utilizator] i-a raspuns lui cange

      hai sa fim seriosi, piesa noastra nu a fost ea super grozava dar nici nu a fost rea. In afara de versuri, prestatia si vocea au fost bune. Au fost altele mult mai penibile inclusiv Azerbajianul in care tipa a falsat la greu de emotie. Am avut in alti ani melodii care chiar au fost foarte proaste si au fost votate mai bine, asta cu care am fost anul asta chiar a fost cat de cat ok. Iar Islanda, acuma am ascultat piesa asta prima data si pe cuvantul meu ca suna extrem de cunoscuta, nu stiu ce au furat dar linia melodica mi se pare extrem de cunoscuta.
      • 0 (2 voturi)    
        Dj Aligator- Close to you (Duminică, 17 mai 2009, 11:03)

        Keanutza [anonim] i-a raspuns lui r123

        Cu piesa asta seamana piesa Islandei, dar mi s-a parut cea mai ok din tot concursul, in rest numai rahaturi de piese, ca in fiecare an de altfel. Armenia -oribil. Nu stiu ce naiba au tot primit puncte. Iar noi, tot cu piese de genul asta sa mergem la Eurovision, ca o sa castigam sigur...Mai bine mergeau Blaxy Girls, cred ca faceau o impresie mai buna. Elena are o voce buna, dar in genul asta de piese de tzopaite, nu o sa vada nimeni ce voce buna are.
        • 0 (0 voturi)    
          Sunteti varza (Luni, 1 iunie 2009, 23:26)

          Notignore [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

          Voi nu vedeti ca melodia islandei e copie perfecta dupa DJ Aligator. Kiar sunteti batuti in cap, tantalailor. nu-mi vine sa cred k o melodie copiata a iesti pe locul 2. E plagiat pe fata. de cand am ascultat-o prima oara mi-am dat seama ca e plagiat. Nu trebuia nici primita in concurs. Niste nenorociti.
  • 0 (16 voturi)    
    Artisti de carton. (Duminică, 17 mai 2009, 1:34)

    Nelu [anonim]

    A reusit Romania sa trimita evident un artist de carton . Fiindca totul a fost masluit la noi acasa . Cine da bani mai multi ala se duce .
    Tot respectul Norvegia . Piesa buna.
    • +2 (4 voturi)    
      intrebari (Duminică, 17 mai 2009, 7:16)

      ispy [utilizator] i-a raspuns lui Nelu

      vor face tabloidele romanesti vilva cu titluri 'elena, ne ai tradat!', 'suntem niste loseri'...

      va avea dan diaconescu emisiune de 24 de ore in care o va desfiinta pe biata fata?

      daca ar fi cistigat, elena ghe. ar fi primit ordinul steaua romaniei cu inaltarea in grad la rangul de colonel?

      e adevarat ca romania se agata de orice sansa, fie ea si eurovision, pentru a-si defini o noua identitate?
  • 0 (10 voturi)    
    NONSENS (Duminică, 17 mai 2009, 1:37)

    pinty [anonim]

    Oameni buni, a inebunit Europa !
    Din 25 de melodii au ales porcaria aia ? Sintem in criza rau si la bunul gust in materie de muzica.
    Recunosc ca nu au fost melodii prea multe de ales dar sa cazi pe spate pentru cretinatatea ai lalaita si falsata inseamna ca ori n-ai ureche muzicala, ori este cretin si nu poti face o alegera rationala.
    Azerbaigianul, Islanda, Turcia, meritau de mii de ori mai mult sa cistige locul intii. Dar se pare ca nici in acest an n-am scapat de smenariile de culise, pentru ca nu e posibil ca in loc de o melodie care sa devina HIT, ritmata antrenata s-a ales aceasta smiorcaiala pe care sint ferm convins ca nimeni ZxvczaSDintreg la minte nu o va fredona vreodata. ni
  • -1 (7 voturi)    
    Pariuri si iar pariuri (Duminică, 17 mai 2009, 1:43)

    Florin [anonim]

    Cum naiba se face ca Norvegia, cea mai bine cotata la pariuri inainte de inceperea concursului, a si cstigat in cele din urma? Si nu este numai cazul Norvegiei...Banii invart totul, come on, intreg spectacolul e de ochii lumii. Primul loc e aranajat(pariuri si bani de pe urma organizarii concursului pentru anul viitor) iar celelalte cam tot la fel, referindu-ma la locurile 2 si 3. Pacat...
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Duminică, 17 mai 2009, 10:07)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Florin

      pai a fost cea mai mica surpriza, nu? nu inteleg de ce te miri.
  • +2 (10 voturi)    
    Pierdere de timp (Duminică, 17 mai 2009, 1:47)

    nae [anonim]

    Mi-am adus aminte de ce nu m-am uitat pana acum la Eurovision.
    Competitie de rahat.Irlanda voteaza cu UK,Bielorus cu Rusia,Cipru cu Grecia,noi cu Moldova si invers.
    Melodia Norvegiei e aiurea rau,merge la o serbare de gradinita.Nu zic ca Romania a fost mai tare dar UK,Islanda,Malta,Danemarca si altele au fost mult mai bune.
    La anu nu ma mai uit.Ca nu pierd nimic.
    • +1 (1 vot)    
      de acord (Duminică, 17 mai 2009, 13:41)

      ioujhioj [anonim] i-a raspuns lui nae

      ai uitat de Franta vocea cea mai buna si de Suedia
  • +3 (7 voturi)    
    Ignorance is bliss. (Duminică, 17 mai 2009, 1:49)

    Lol [anonim]

    Asta-i muzica? Ieurovizionu' nu face altceva decat sa promoveze mediocritatea, de altfel ca si majoritatea competitiilor de acest fel. Iar melodia care a castigat este la fel de idioata ca a si a noastra, cu versuri la fel de idioate, fara mesaj sau valoare. Cantecele pentru copii. Gut for the lulz tho' :)
  • 0 (6 voturi)    
    Pacat (Duminică, 17 mai 2009, 2:53)

    silviu Bebe [anonim]

    Nu speram ca Romania sa ia.. dar Azerbaidjan cu o melodie superba.. nu a castigat.. daca erau nordici ii ziceau Norvegia pe unde esti.. dar asa e.. nu pot toti saracii sa se infrupte la masa bogatilor.
  • +5 (5 voturi)    
    Balcanism dovedit (Duminică, 17 mai 2009, 2:55)

    anonim [anonim]

    E o competitie unde reiese balcanismul. Nu vrea nici unul cu celalalt dar nu mai poate fara celalalt.

    Io-s ardelean si tu oltean...asta daca e in Romania. Daca se trece granita imedeat se infratesc...noi suntem romani. Cum se trece mai inspre vest...fratia e si mai mare...noi suntem est europeni. Cum se trece oceanul...hop...suntem europeni.

    Cand oamenii vor fi atacati de extraterestri atunci vor fi toti oameni...pana atunci toti vor fi segmentati.

    Oricum...s-a votat pt moldova ca-s "de ai nostri" ca 99% schimba canalul cand aud muzica populara dar nu acu cand tre' sa batem occidentul. Dar din fericire se mai asculta si muzica, vezi votul catre Islanda. Dar fratia e mai mare decat cultura...
  • +6 (10 voturi)    
    Eurovision (Duminică, 17 mai 2009, 3:26)

    Sergeant Pepper [anonim]

    Data viitoare trimiteti pe Mirabela Dauer in duet cu Victor Socaciu, dati-le un steag rosu si in spate corul reunit PSD_SRI.Poate mai urcati cateva locuri
    • 0 (2 voturi)    
      Nesimtire (Duminică, 17 mai 2009, 14:05)

      Costel [anonim] i-a raspuns lui Sergeant Pepper

      Comentariu mai rautacios si cretinel ca al tau, mai rar...
  • +6 (6 voturi)    
    E rus? (Duminică, 17 mai 2009, 3:59)

    Gigel [anonim]

    Cred ca tot un rus a castigat si anul asta.Vorbea bine rusa.
    Sper sa contam si noi in Norvegia.
    • +4 (4 voturi)    
      Pe aproape (Duminică, 17 mai 2009, 12:08)

      giordano bruno [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

      E din Belarus,nascut in Minsk in 1986,fiu de muzicieni,de la 4 ani in Norvegia,cam asta stiu...
  • +2 (4 voturi)    
    Voturi (Duminică, 17 mai 2009, 5:06)

    Corina [anonim]

    Nu e vorba de cine ne voteaza pe noi, asa se voteaza in toate tarile. Se stie de cativa ani ca la Eurovision se castiga dupa relatiile cu tarile vecine. Si la cat de iubiti suntem noi ca natie cred ca si daca ar fi cantat Madonna tot nu castigam. Si inainte de a ne plange de asta sa ne gandim cum se stabileste in tara cine participa la Eurovision deci in ceea ce ne priveste sansele sunt ruinate de 2 ori :) Seara Eurovisionului e placuta atata timp cat te uiti fara a astepta sa ai vreo bucurie. Asta daca esti roman. Daca esti nordic se schimba lucrurile.
  • +5 (7 voturi)    
    Obisnuit.... (Duminică, 17 mai 2009, 6:06)

    Weather [utilizator]

    Romania s-a prezentat ca de obicei,adica penibil...femeia era mult mai potrivita pentru un concurs de miss decit pentru o competitie in care conteaza substanta cenusie.
  • +2 (4 voturi)    
    daca melodia norvegiei a fost buna (Duminică, 17 mai 2009, 7:33)

    kriss [anonim]

    daca totusi melodia norvegiei a fost de locul 5-8 sa zicem cea a turciei a fost de locurile 20-25.un top dupa mine ar fi fost 1 MOLDOVA,2AZERBADJAN,3CROATIA,4ISLANDA,5ALBANIA,6ISRAEL,7NORVEGIA,8ESTONIA,9DANEMARCA10,LITUANIA,11GRECIA12ROMANIAIAR PE ULTIMILE LOCURI MELODII DE 20 -25-,TURCIA,MAREA BRITANIE,FRANTA,PORTUGALIA,.....
  • +6 (6 voturi)    
    intradevar punctele se obtin de la tarile vecine (Duminică, 17 mai 2009, 7:43)

    KRISS [anonim]

    deci punctele se obtin de la tarile vecine,iar noi avem relatii de buna prietenie cu Bulgaria=0 puncte(astia sunt ofticati pe noi ca traim mai bine ca ei ,la ei e o saracie, si una peste alta la cei din nordul bulgariei le-am urcat mult prturile din cauza shopingului pe care noi l-am dezv. la ei),Ungaria se stia = 0puncte,cand vreodata o sa ne dea ungurii noua puncte,ha,ha,ha, Ucraina se stie =0 puncte scndalul insula serpilor,bla ,bla bla,in schimb ce sa va zic Turcia cu o orientalo,manea remix copie ,bla bla bla cu o melodie de 20-25 a avut la voturi pentru o melodie asa naspa... deoarece turci sunt peste tot era sa iasa in primele 3.si cu asta am spus tot.
  • +6 (8 voturi)    
    Next (Duminică, 17 mai 2009, 7:50)

    Darthmaul [anonim]

    Nici o clipa nu am crezut ca melodia trimisa de noi e de acest concurs. Este un kichi. Mai balcanici sunt bulgari sau fostii yugoslavi.
    Pe de alta parte Elena a dus aceaste piesa spre zona erotica chiar porno ca doar la noi e plin in presa si mai ales la tv de pitzipoance si cocalari.
    • 0 (0 voturi)    
      de acord (Luni, 18 mai 2009, 16:17)

      maryland [anonim] i-a raspuns lui Darthmaul

      te felicit, ai perfecta dreptate
  • -1 (9 voturi)    
    aranjament pe fata ....doar un afon nu isi da seam (Duminică, 17 mai 2009, 7:56)

    petaugusta [anonim]

    Ce piesa muziaca de kkt e asta ? In troaca cu porcii a intrat prea mult stir ( INTERESE) Spectacol de circ acompaniata de o muzica pe masura .
    Salut decizia italiei de a nu mai concura ...in troaca !
  • +2 (6 voturi)    
    incredibil, (Duminică, 17 mai 2009, 8:01)

    florin [anonim]

    Romania a trimis o cantareata pentru care stilul live e o mare necunoscuta,a falsat. Mare pacat,la radio, melodia suna muult mai bine.
    • +2 (2 voturi)    
      LOL? (Duminică, 17 mai 2009, 12:51)

      Unda [anonim] i-a raspuns lui florin

      A falsat in capul tau. A fost despuiata? Da. A avut prezenta scenica? Nu. A avut versuri inteligente? Nu. Dar de falsat in niciun caz, Elena nu are cantece bune care sa o puna in valoare, dar are o voce superba.
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred (Duminică, 17 mai 2009, 20:46)

      liana [anonim] i-a raspuns lui florin

      Elena chiar nu a falsat, in schimb melodia nu a fost de eurovizion. Mai mult a falsat norvegianul.
  • +5 (7 voturi)    
    Italia a inteles bine ce e cu Eurovisionul (Duminică, 17 mai 2009, 8:07)

    mihai [anonim]

    Italia nu mai participa de mai multi ani in semn de protest fata de sistemul de jurizare. Anul asta a fost ceva mai bine in sensul ca au existat si jurii nationale si votul publicului. Oricum, petro-rublele sau prezentat bine la capitolul grandoare.
    • +5 (7 voturi)    
      N-a inteles nimic (Duminică, 17 mai 2009, 9:54)

      dumi [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Nu cine castiga conteaza, ci faptul ca 42 de tari europene, anul acesta, au participat impreuna la un concurs de muzica. Si ma face sa ma simt european sa stiu ca prin muzica suntem uniti. Mi-a placut foarte mult concursul si ma bucur ca traiesc in era in care europenii se dueleaza prin muzica si nu prin razboi.
      • +1 (1 vot)    
        WOW (Luni, 18 mai 2009, 10:25)

        Moniq [utilizator] i-a raspuns lui dumi

        total de acord!!!
  • +3 (11 voturi)    
    superba piesa Norvegiei (Duminică, 17 mai 2009, 8:45)

    iulia [anonim]

    Habar nu avceam de pronosticuri inainte de a vedea ieri concursul, nici nu ascultasem restul melodiilor participante (exceptie melodia din Spania pe care o mai auzisem la Maruta in program) dar cand am auzit cantecul Norvegiei am fost cucerita. O imbinatie perfecta intre ritmurile rusesti si veselia tarilor nordice totul pe o punere in scena de nota 10. Iar baiatul acesta canta la vioara dumnezeieste. Orice ar zice carcotasii era evident ca va castiga Norvegia. Prea buni au fost.
    Elena Gheorghe slaba, dar nu e doar vina ei, ci vina celor ce au decis sa trimita o melodie atat de proasta.
    Mi-a mai placut Anglia si Irlanda.
    Paricia Kass a ramas aceeasi voce de aur.
    Bravo Moldovei.
    • +1 (9 voturi)    
      fato (Duminică, 17 mai 2009, 10:20)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      ... draga, ca dai de doua-trei ori din arcusul ala, nu inseamna ca esti expert. te sfatuiesc sa vezi un concert de Paganini si dup-aia mai vorbim :-)
    • +1 (3 voturi)    
      superba piesa a Norvegiei ataca din nou (Duminică, 17 mai 2009, 12:07)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui iulia

      Scumpa doamna Iulia Anonim, acest concurs a fost creat special pentru dumneavoastra: imbinarea perfecta intre organizarea ruseasca a acestui concurs si organizarea norvegiana de exceptie a viitorului concurs va da roade: in Norvegia castigatoare va fi superba piesa a Rusiei, cantata magistral la balalaica pe ritmuri norvegiene. Un motiv in plus sa-i injuram pe creatorii de muzica din Romania.
  • +6 (8 voturi)    
    RUSINiCA !!! (Duminică, 17 mai 2009, 9:08)

    Cory [anonim]

    Multumim juriului roman pt circul de melodie cu care am participat...cred ca Blaxi Girls meritau onoarea de a ne reprezenta si ar fi facut furori !!!Locul ocupat anul acesta este rusinos...poate printre cele mai slabe rezultate din ultimii ani !!!RUSINE....pana si Moldova ne-a surclasat...hahahah
    • +2 (2 voturi)    
      right (Duminică, 17 mai 2009, 10:02)

      kix [anonim] i-a raspuns lui Cory

      Sunt de acord..
      In Romania inca se promoveaza poale-n brau.. Si fufele arata ce au ele mai bun nu? Jenant moment..nimic original..da astia sunt unii in Romania..din pacate cei mai promovati..
    • +2 (4 voturi)    
      Mda (Duminică, 17 mai 2009, 12:55)

      tommygirl [utilizator] i-a raspuns lui Cory

      Eu sunt de acord ca piesa nu a fost stralucita si momentul a fost banal. Dar au fost si alte piese superbe care au castigat praful de pe toba. Bagati-va in cap ca muzica nu are nicio legatura cu rezultatele de la concursul asta. Anul asta, cel putin, mi s-a parut cel mai pe fatza blat din toate timpurile.
      Si off-topic: Patricia Kaas e o penibila pentru ca s-a coborat la nivelul unui astfel de concurs.
  • +4 (6 voturi)    
    ce-ar fi sa incercam....? (Duminică, 17 mai 2009, 9:57)

    Dr Marutza [anonim]

    Cum poti compara mere cu pere? Una-i una, si-alta-i alta! Kaas e o mare cantareata, iar Dita von Tees este mare fiindca a scos streap-teasul din zona quasi porno si l-a transformat intr-un act estetic! Norvegia a castigat meritat iar urmatorii clasati - deasemenea! Gusturile difera, cum bine stim, dar a desfiinta pe unii doar fiindca nu corespund gustului propriu, sau "patriotismului" din noi, e neindreptatit. Un pic de obiectivitate si retinere in a da verdicte jicnitoare n-ar strica!
  • +4 (4 voturi)    
    imnul.... (Duminică, 17 mai 2009, 10:14)

    belamy [anonim]

    ...si-a ales gresit melodia....trebuia sa aleaga "imnul turismului" si impuscam doi iepuri: trofeul eurov.....si ne invadau si turistii
  • +2 (4 voturi)    
    Asta e muzica ? (Duminică, 17 mai 2009, 10:15)

    Adrian [anonim]

    Nu zic ca al nostru cantec a fost mai bun sau mai prost decat celelalte. Dar sa le luam pe rand. Locul unu: muzica de bal. Daca dati o tura prin tara gasiti cel putin 10 trupe (care canta la baluri si nunti) care canta mult mai bine decat asta (estamp). Locul doi: acest cantecel este un plagiat dar problema e ca nu-mi amintesc cine canta originalul (e de prin anii 80). Locul trei: nu stiu nu are nici cap nici coada. Dehh asta e calitatea din ziua de azi.
  • +5 (5 voturi)    
    dar ce cauta (Duminică, 17 mai 2009, 10:18)

    ionut [anonim]

    obosita aia care anunta punctele date de Romania? anul asta chiar s-a detasat intre toti... comentatorul englez a izbucnit in ras cand a aparut. nu o mai schimba nimeni?
  • +3 (9 voturi)    
    dubios (Duminică, 17 mai 2009, 10:22)

    sep [utilizator]

    Eu sunt curios cum au ajuns grecii sa voteze (inclusiv juriul lor) melodia Marii Britanii de 12 puncte ??? Asta chiar ca-i dubios :-)

    Islanda nu avea cum sa castige pentru ca nu-si permit sa organizeze concursul (sunt in plina criza financiara)
    • +1 (1 vot)    
      asta este parerea ta..... (Duminică, 17 mai 2009, 11:09)

      mikaela82 [anonim] i-a raspuns lui sep

      Poate ca Islanda este in plina criza economica,ca multe alte tari dealtfel,dar incasarile si publicitatea pe care le-ar fi castigat in cazul in care ar fi castigat anul acesta la Eurvision intrece de sute de ori cheltuielile de care zici tu.....
      In rest,castigatorii au fost intr-adevar cei mai mibuni.Ma refer la Norvegia si Islanda care mi-au placut foarte mult.
  • -4 (4 voturi)    
    ultimii vor fi primii (Duminică, 17 mai 2009, 10:45)

    elena din troia [anonim]

    trebuie sa fie si cineva ultimii in Europa: la muzica, la munca, la sport, la economie, la stiinta. Si mai trebuie sa fie cineva primul la violuri, crime si manele. Si asa a inventat Dumnezeu Romania.
    • +2 (2 voturi)    
      din Troia? (Duminică, 17 mai 2009, 11:47)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui elena din troia

      Draga Elena, esti violatoare, criminala si manelista? De unde ai scos-o pe asta cu locul unu pentru Romania la ce-i mai rau? Sau te referi la Troia? De ce nu te muti in Norvegia daca ti s-a acrit de Troia?
  • -2 (6 voturi)    
    din surse sigure (Duminică, 17 mai 2009, 10:56)

    ta31 [utilizator]

    rusii au aranjat sa iasa asa ca sa se poata juca in voie cu bombardierele deasupra Norvegiei....
  • +2 (6 voturi)    
    vocea patriotului nationale (Duminică, 17 mai 2009, 10:58)

    sorinaccio [anonim]

    e clar ca se voteaza si pe criterii regionale, numai ca am si eu cateva intrebari pentru patriotii de serviciu: 1. de ce nu va plangeti si cand ne dau voturi moldova si spania, atuunci e bine, nu? 2. daca esti bun, oricate aranjamente ar fi tot esti in fata; vedeti exemplele cu luminita si cu traistariuu care au iesit pe 3 si pe 4; 3. norvegia a castigat foarte clar, degeaba bagati criteriul geopolitic; cand ai 100 de puncte avans!, cine crede altceva e chiar penibil; 4. e un concurs european, acolo te prezinti cu melodii care sa placa tuturor nu doar noua; altfel, o sa spunem ca locul 19 a fost bun; trebuie sa fii universal nu national, asa ca sa lasam publicul sa voteze altadata la selectia nationala, nu juriul din 5 oameni care capata astfel o pondere nedreapta in selectia finala!
    • +1 (9 voturi)    
      auzu' nu-i ca vazu' (Duminică, 17 mai 2009, 11:31)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui sorinaccio

      Domnule Sorinaccio, dumneata ai ascultat ce s-a cantat acolo, sau ai urmarit numai ce hotataste juriul? Nu ti-a sarit nimic in ochi? Sau poate in ureche? Fii sincer: ti-a placut lalaiala norvegiana? E un cantec care se va impune ca un mare slagar, cum s-a impus de exemplu Waterloo al trupei Abba? Ai retinut refrenul acestui slagar nemaipomenit, din moment ce a placut la atata lume?
      • 0 (2 voturi)    
        slagar (Duminică, 17 mai 2009, 12:06)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Gabi

        eu tot lalai partea cu "I’m in love with a fairytale,
        even though it hurts".
        chestie de gusturi.
        • +2 (2 voturi)    
          mare slagar (Duminică, 17 mai 2009, 15:40)

          Gabi [anonim] i-a raspuns lui tirolez

          Cum ar veni: dragostea e oarba.
  • +4 (4 voturi)    
    PORTUGALIA si ESTONIA (Duminică, 17 mai 2009, 11:10)

    body [anonim]

    pe astea doua ati stat vreunul sa le ascultati? erau clar de top 5
    • +1 (1 vot)    
      asa este, mai ales estonia (Duminică, 17 mai 2009, 12:14)

      eu [anonim] i-a raspuns lui body

      a fost de nota 10*
      insa din pacate la eurovision daca nu lalaiesti in engela, nu dai din solduri, nu faci efecte speciale nu ai nici o sansa.
      Parerea mea ca estonia a fost muuuult deasupra UK, Azerb. Norvegiei, etc, dar ma bucur ca si altii au apreciat si s-a ales cu locul 6 parca...
      Au avut stil si eleganta. Bravo lor
      Iar noi... ca de obicei. ne afisam cu ceva de doi lei...
    • 0 (0 voturi)    
      ESTONIA si PORTUGALIA (Duminică, 17 mai 2009, 12:38)

      SERBIA [anonim] i-a raspuns lui body

      intr'adevar singurele piese pe care le-as asculta si dupa concurs (Estoniei si Portugalia); plus Serbia (din pacate nu a ajuns in finala)
  • +8 (8 voturi)    
    Asta a noastra era melodie? (Duminică, 17 mai 2009, 11:14)

    Marc [anonim]

    Indiferent de cit de politizat e votul, o piesa buna sau altfel decit celalalte reuseste sa se faca remarcata; Norvegia nu e vecina cu toate tarile care au votat-o, ba dimpotriva, unele sint chiar in sudul continentului. Insa bineinteles, saracii de noi am fost dezavantajati etc.; si pe vremea lui Traistariu votul tot politic era si totusi a reusit o performanta.
    Anii trecuti dadeam vina pe sunet, pe sabotaj tehnic, pe votul politizat...nu ne asumam niciodata esecurile, ca dovada nu invatam nimic si trimitem aceleasi melodii rasuflate.
    Bravo Moldova, asta ex. de melodie care merita mai multe puncte.
  • -6 (10 voturi)    
    un concurs de doi lei (Duminică, 17 mai 2009, 11:14)

    Gabi [anonim]

    N-am pierdut timpul sa urmaresc "Finala", pentru ca Eurovision este un concurs cu pile si relatii ce n-are a face cu muzica. Daca Yohana islandeza se poate spune ca a cantat un cantec frumos, locul 1 e de tot rasu', iar locul 3 e o melodie frumoasa. Am ascultat-o si pe Elena Gheorghe, iar cantecul pe care il interpreteaza nu se compara cu primele trei clasate: e infinit mai bun, mai antrenant si mai placut. Sper sa nu i se scoata ochii echipei romanesti de la Eurovision lipsa de valoare a acestui "concurs". Ma bucur ca avem compozitori si cantareti valorosi pentru care ar trebui sa fim mandri.
  • +4 (4 voturi)    
    . (Duminică, 17 mai 2009, 11:19)

    Mda [anonim]

    hai frate...balkan girls e melodie de eutovision? nici macar pe youtube nu-si are locul
    • +6 (6 voturi)    
      Ma bucur ca a mai observat si altcineva (Duminică, 17 mai 2009, 11:51)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Mda

      Ma simteam asa de jenat, vorbeam cu un prieten din Olanda, care era de acord, ce e cu versurile Elenei? romancele chiar sunt curve toate? Balkan girls like to party? WTF?
      Altceva ce se mai poate spune despre Balkan girls? Nu prea erau niste intelectuale pe scena.
  • +5 (9 voturi)    
    Referendum (Duminică, 17 mai 2009, 11:19)

    moldoveanul [anonim]

    Si totusi nimeni nu apreciaza votul politic dat de Moldova. Intr-o perioada cand autoritatile trambiteaza sus si tare ca Romania este dusmanul statalitatii....etc populatia plus juriu au votat pentru Romania (chiar daca melodia nu avea cum sa le placa).
  • +1 (1 vot)    
    ha ha ha (Duminică, 17 mai 2009, 11:50)

    Dragos Stefan [utilizator]

    La noi s-a mers anul asta pe ideea trimiterii unei pitipoance care sa recite cateva versuri si in rest sa danseze fatucele pe langa ea. Problema a fost ca erau vreo 4-5 fete mai frumoase decat a noastra asa ca e normal sa primim un "big slap" peste "face".

    Norvegienii au avut o melodie simpla, amuzanta, usor de retinut, cu o promovare agresiva si cu un pustiulica dragut.

    Si-n rest mi-a placut melodia lui Arash cu Aysel. Fatuca e de departea cea mai frumoasa iar Arash este un cantaret pe care intotdeauna l-am apreciat.
  • -3 (3 voturi)    
    dezamagire (Duminică, 17 mai 2009, 12:00)

    andreea [anonim]

    Bravo "Elena din troia"-comentariul tau scurt si la obiect spune tot-santem foarte prost clasati ca si popor in frumoasa europa si acest loc este independent de prestatia Elenei sau a oricui ar fi fost pe scena sa ne reprezinte.Sant convinsa ca insusi Enescu daca ar fi cantat obtinea tot atatea puncte!Asta e nota pentru noi, ca popor care involuam dupa cum se vede cu fiecare an, peste zece ani cel mult vom fi in copacei cu bananele in maini!JALNIC!
    • +4 (4 voturi)    
      dezamagire? (Duminică, 17 mai 2009, 13:01)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui andreea

      Daca nu ne injuram noi, cine s-o faca? Aceasta este educatia ultimilor 50 de ani de la noi in care aparentele conteaza. Ce importanta are pe ce loc s-a clasat Romania, din moment ce locul unu a fost castigat de o piesa de tot rasul? Ce e la obiect din ce spune Elena din Troia? Ca suntem violatori, criminali si manelisti? Pe ce lume traiti, distinse doamne? Ati urmarit vreo statistica recenta a criminalitatii in lume? Pentru ca nu am castigat Eurovision ne clasam pe primul loc la violuri, crime si manele? Ca popor ar trebui sa fim mai demni, asa cum ca popor (nu ca si popor, scumpa doamna!) italienii nu participa la aceasta mascarada de concurs.
  • +4 (6 voturi)    
    Titlul articolului e tendentios... (Duminică, 17 mai 2009, 12:00)

    mihai [anonim]

    De ce umilinta pentru Romania? Ce sa mai zic de Finlanda, care a castigat recent Eurovisionul, iar acum s-a clasat chiar ultima? Elena Gheorghe este o voce deosebita dar melodia e slabuta. Pe mine ma durea capul de cate ori ascultam melodia asta in ultimile luni. Parerea mea ca s-a ajuns aici datorita juriului romanesc care a ales aceasta melodie, desi votul publicului mergea spre alta melodie. A castigat Norvegia sau un interpret din Norvegia? Eurovisionul e un spectacol, gen "Cirque de soleil", si cu asta am spus totul. Vorba cuiva: bine ca n-am castigat ca nu aveam unde sa gazduim manifestatia: poate dupa 2012 cand se termina noul stadion national. Cantareata din Malta era la a 4-a prezenta-de ce n-ar participa Elena si alta data, dar cu o melodie valabila? Recent a avut o melodie cu care ar fi facut o figura frumoasa. Ce sa mai zicem de marea voce a Frantei , : dar melodia era slabuta.
    Sa ne bucuram ca suntem si noi pe acolo. PS: am vazut-o la telefon pe Luminita Anghel, care a fost membru in juriu: halal juriu ! Spunea ca pe Elena n-au votat-o romanii din Israel. Foarte bine ca n-au votat-o. Nici eu nu o votam, daca eram in strainatate, pentru ca nu mi-a placut melodia. Stim oare sa fim obiectivi?
  • 0 (4 voturi)    
    Norvegia (Duminică, 17 mai 2009, 12:27)

    Burlan [anonim]

    Pai daca aia e melodie de locul 1 la eurovision eu imi tai capu. Bataie de joc. Se duce de rapa si industria muzicala, numai panarami bai frate, nu mi-a placut nimic. Pai inainte nici nu puteam sta locului, parca urmaream finala cupei mondiale, aseara eram sa adorm pana a intrat Romania si cand a intrat, hai sa spunem ca mai bine adormeam sa nu o mai vad si pe ragusita aia. Editia aceasta a fost o bataie de joc
  • +1 (3 voturi)    
    ESC 2009 vs ESC 2008? (Duminică, 17 mai 2009, 12:31)

    gica [anonim]

    na ca nici acum romania nu a scorat prea bine. Anul trecut am dat cu cacat in artistii nostrii cu scandal de "plagiat" si ati zis ca piesa nu a fost de ESC.
    Las ca stim ce sa facem pt 2009. Mergem cu piesa cu energie, nebunie pe scena. DE-GEA-BAA. iata ca si elena s-a situat in coada clasamentului. Ba mai jos decat Mirita de anul trecut, daca nu ma insel. Si daca ma insel, oricum e irelevant.
    Anul trecut am primit punctaj maxim de la Spania. Acum ne-au dat 7. Noroc cu fratii nostrii din Moldova.
  • +5 (5 voturi)    
    Pacaleala consursul asta (Duminică, 17 mai 2009, 12:31)

    Goa Uld [anonim]

    Este foarte clar ca piesa Elenei nu este o piesa care sa "rupa" gura targului... Versurile sunt mai degraba bune pentru un recital de prostituate. Nu mergi cu asa ceva la un concurs , fie el si Pacaleala Eurovision.
    Insa, clar melodia ar fi putut castiga sau sa se claseze pe podium. Violonistul ala practic a mimat o piesa plagiata ( zic unii... eu nu stiu! ).
    Sa zicem ca piesa Islandei ar mei merge insa in nicun caz nu Norvegia trebuia sa castige.
    Nu stiu de ce mai participa Romania la porcarii de genul acesta?
    Doar ca sa fie umilita de cercurile de interese puternice??
    Eu, as spune pAS data viitoare acetui concurs de 2 lei. Pentru ca este doar un scenariu , dinainte si atent aranjat, atat si nimic mai mult.
    Moldova a avut o melodie mult mai buna ca a Romaniei. Ei nu s-au prostituat acolo.
  • +4 (4 voturi)    
    Blat (Duminică, 17 mai 2009, 12:59)

    tommygirl [utilizator]

    Voi ati vazut Ucraina? A dat foc la scena la propriu. Si ce a castigat? O lae. Blat blat blat. Nu Elena nu era de locul 1. Nu era nici de top 3. Ma refer la restul de participanti. Tot a fost blat blat blat.
  • +2 (2 voturi)    
    Mie mi-a placut concursul ! (Duminică, 17 mai 2009, 13:20)

    Ana [anonim]

    Asa cum spunea cineva mai inainte, concursul este frumos atat timp cat nu astepti foarte mult de la o piesa care nu este totusi de valoare; trebuie privit ca un spectacol si apreciat just ..... Degeaba vrei sa castigi, daca nu poti si nu ai valoarea necesara ........ ar fi corect sa apreciezi pe cine are aceasta valoare .....
  • +2 (4 voturi)    
    Eurovision 2009 (Duminică, 17 mai 2009, 13:45)

    Bogdan [anonim]

    Baiatul care a castigat are carisma, a transmis o stare de spirit pozitiva. M-as fi simtit mandru ca melodia Moldovei sa ne reprezinte. De asemenea mi-au placut Estonia si Azerbaijan. La noi show-ul a fost dezamagitor.
  • -6 (6 voturi)    
    Normal (Duminică, 17 mai 2009, 13:49)

    Aurel [anonim]

    Sa fim seriosi putea sa vina sa cante pentru romania orice formatie ca tot nu ne-ar fi votat europa. Nimeni nu voteaza tiganii si hotii care le fura masinile si bijuteriile. S-au saturat de romani (tigani imputiti) cersetori pe toate strazile oraselor europene. Dar stit ce ? ...... suntem un popor care ne meritam soarta pentru ca nu suntem in stare sa producem "o clasa politica", o conducere , un guvern, un presedinte care macar sa doreasca sa rezolve problemele Romaniei. Se pare ca tot ce poate sa produca poporul roman este familia Basescu. Sincer daca la europarlamentare iese Elena Basescu (cea mai proasta fiinta de pe glob), emigrez frate, pacat de Romania ca e o tara frumoasa, din pacate condusa de oameni prosti si populata de oameni prosti si usor de prostit.
    SUNTEM O RUSINE !!!
    • +4 (4 voturi)    
      Autocaracterizare... (Duminică, 17 mai 2009, 14:11)

      Costel [anonim] i-a raspuns lui Aurel

      Vorbeste doar in numele tau, nu ma baga si pe mine in oala ta cu laturi!
      • -3 (3 voturi)    
        Tu cu cine ai votat? (Duminică, 17 mai 2009, 15:44)

        Aurel [anonim] i-a raspuns lui Costel

        Spune-mi prietene, tu cu cine votezi, ca iti spun in ce oala cu laturi esti
    • 0 (0 voturi)    
      noi suntem o rusine? (Duminică, 17 mai 2009, 14:53)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui Aurel

      Daca juriul a votat in functie de numarul de tigani si hoti, inseamna ca nu a fost un juriu corect: trebuia sa judece in functie de prestatia muzicala. Daca a votat in functie de cum este privita Romania in lume, inseamna ca nu avem ce cauta la acest concurs. Clasa politica, Elena Basescu, Elodia si electoratul romanesc nu au niciun merit in cazul in speta.
  • +5 (5 voturi)    
    Eursovision (Duminică, 17 mai 2009, 13:53)

    Olguta [anonim]

    Si mie mi-a placut cantareata din Islanda, chiar mi-a placut si emotionat; iar cantecul norvegianului, l-am ascultat azi cu atentie si mi-a placut; la fel, fata din Estonia, Rusia, Ucraina; cred ca Elena merita cam locul zece, noua; ceea ce ar fi fost posibil daca grijulii nostri vecini, Ungaria, Bulgaria si Ucraina ne-ar fi votat! Si am o banuiala ca NU au vrut sa ne voteze, altfel ca Elena e o victima coletarala; ca si cantareata din Malta, o voce superba, insa versurile cantecului au dezavantajat-o.....la un moment dat mi se parea ca aud doar un "iiii" lung ...ceva nu mi-a sunat bine la cantecul ei....
    Spectacolul a fost o reusita!
  • +3 (9 voturi)    
    Bun plagiatul dupa Vitas! (Duminică, 17 mai 2009, 14:29)

    tomane [anonim]

    Un plagiat perfect dupa opera2-Vitas2002, o voce slabuta, un show cazacesc,un castigator perfect la Eurovision2009. Tot inainte !
  • -3 (5 voturi)    
    -- (Duminică, 17 mai 2009, 14:30)

    crisstina [anonim]

    mi e nu mi a placut cantecul pampalaului ala norvegian voi nu ati vazut ce mutra de ratat are? mi e cel mai mult mi a placut cantecul elenei gheorghe eu inca sper k la anu' roamanii o sa castige la eurovision
  • -1 (3 voturi)    
    Belarus (Duminică, 17 mai 2009, 15:12)

    adi [anonim]

    Pentru mine Beleraus trebuia sa castige
    http://www.youtube.com/watch?v=mPO5aQWWaOE

    Apoi Islanda si Malta.
    Ca deobicei un concurs geopolitic!
  • +2 (2 voturi)    
    moldova rullz (Duminică, 17 mai 2009, 15:52)

    alexandra [anonim]

    Super melodia celor din Moldova......mi-a placut foarte mult.....te ridica la dans in orice stare ai fi......
  • -1 (3 voturi)    
    norvegia e cea mai tare (Duminică, 17 mai 2009, 15:56)

    anti elena gheorghe [anonim]

    ce Elena Gheorghe,e vai si amar fata aia si moldoveanca aia a cantat mai bine,ce sa mai e varza fata(Elena Gheorghe) nu are nici voce,nu stiu cine a ales-o sa participe la eurovision. Fata asta imi da dureri de cap.Nici nu ar mai trebui sa participam la Eurovision ca oricum avem niste cantareti de tot rasu :)).
  • +2 (2 voturi)    
    prestaţii (Duminică, 17 mai 2009, 16:04)

    cle0 [anonim]

    Dezamăgire completă. Piesa Norvegiei e faină, nu cine ştie ce, dar băiatul ăla o vinde foarte bine. Dacă nu-i dădeau atâtea prim planuri la puştan câştiga cu 50 de puncte în minus :P Piesa Islandei şi interpretata, tot respectul. Showul Islandei şi costumele meritau o depunctare drastică, absolut sinistre. Azerbajan - de prost gust de la cap la coadă, dar în concursul ăsta votează şi mulţi oameni cu gusturi extrem de îndoielnice.
    Moldevenii, honor, au mizat pe faptul că trebuie în 15 minute de vot să convingă cât mai mulţi moldoveni plecaţi prin strănătăţuri să voteze - o horă a fost ideală pentru a face oamenii să pună mâna pe telefon. Pe mine personal nu m-a impresionat piesa, dar pentru unii plecaţi din ţară e exact ce trebuie şi a funcţionat. Dezavanatajul pentru noi a fost că piesa noastră a intrat mult după moldoveni în concurs şi pe alocuri a avut acorduri mult prea similare pentru urechi necunoscătoare. Acordurile etno au adus în acest caz depunctare, Pariez că mulţi români au votat Moldova chiar şi din străinătate. Românii din diaspora ne-au lăsat baltă şi de data asta, iar moldovenii din diaspora sunt, ca întotdeauna, patrioţi şi uniţi. Asta este, ăştia suntem noi şi nu avem ce face.

    PS: mi-a plăcut Patricia Kaas, când am ascultat piesa prima dată, chiar m-a mişcat. O şansonetă franţuzească plăcută.
    Meritam noi să câştigăm? oricum piesa noastră a fost mai bună decât a Turciei sau a Azerbadjanului şi vocea asemenea. Dar Elena trebuia să mişte mai mult din buric şi să facă mai des cu ochiul publicului ca să fie votată în concursul ăsta. Deh, nu toată lumea se ştie ca Dita von Teese :P De acord că concursul a fost de un nivel slab, dar măcar anul ăsta nu au mai ieşit pe podium unii îmbrăcaţi în orci (cu tot respectul pentru metalişti).
  • 0 (0 voturi)    
    CROATIA PARCA A PLAGIAT SI EA! (Duminică, 17 mai 2009, 16:13)

    Emma [anonim]

    Va rog sa ascultati inceputul melodiei Croatiei si melodia lui Maksim Mvrika, Tango in Ebony. Inceputul este identic. Oricum Elena nu avea ce caura acolo. Melodia a fost mult prea slaba. Chiar daca au fost aranjamente, daca melodia era buna, se putea lua un loc mai bun...
  • 0 (2 voturi)    
    de duzina (Duminică, 17 mai 2009, 17:21)

    Petre [anonim]

    Se vede treaba ca prin RO nu se mai asculta de ani buni muzica adevarata, alftfel nu imi explic exaltarea unora pt. melodia prezentata de RO la eurovizion.
    A fost o melodie de duzina, buna pentru topaiala intr-o discoteca sateasa. Dar tinand cont de poluarea produsa in ultimii ani de manele, ma mir ca nu a fost aleasa exact o manea pentru Eurovision. Aia cread ca intr-adevar ar fi reprezentat perfect Romania momentului. Fata are voce buna, dar melodia nu a fost in nici un caz de trimis la Eurovision. Au mai fost si alte cazuri nefericite precum Ucraina, Spania si chiar Turcia. Daca nu erau voturile din Spania si Moldova iesea RO pe ultimul loc!
  • +2 (2 voturi)    
    hihi (Duminică, 17 mai 2009, 17:22)

    jiji [anonim]

    lasa ... creste Cleopatra lu' Stratan :)
    • +1 (1 vot)    
      cleo (Duminică, 17 mai 2009, 18:52)

      Petre [anonim] i-a raspuns lui jiji

      ehei, si atunci sa-l vezi pe "Ghita" facand furori pe continent :-)
  • 0 (2 voturi)    
    Punctare incorecta (Duminică, 17 mai 2009, 18:51)

    DEMOnick [anonim]

    Din punctul meu de vedere notarea nu a fost corecta. Multe melodi frumoase au ramas la coada clasamentului pentru ca nu a avut cine sa le voteze. Melodia castigatoare, desi interesanta, mi se pare ca a fost votata mai mult din simpatie (dupa cum au l-au numit si prezentatorii unor tari) decat pentru melodia lor. Poate multor fete le-a placut prea mult unele personaje din Harry Potter sau Stapanul Inelelor.
  • 0 (2 voturi)    
    Elena (Duminică, 17 mai 2009, 20:35)

    elis [anonim]

    Are voce frumoasa dar melodia nu a fost pt.Eurovision .Mai mult imbracamintea si a ei si a dansatoarelor a fost ca pt. fetele de pe ....centura.Pacat noi pe locul 19 Moldova pe 13 cu melodie cantata mai mult romaneste si dansata aproape ruseste.Sau cam votat intre ei adica tarile fost sovietice.Melodia castigatoare a fost vanduta bine de cantaret iti ramane in minte si a avut ceva eleganta in prezenta pe scena.
  • -3 (5 voturi)    
    Norvegia (Duminică, 17 mai 2009, 20:40)

    liana [anonim]

    Tipul din norvegia canta foarte fals la vioara. Melodia in general mi s-a parut proasta. Erau altele mult mai bune. Nu pot sa-mi dau seama de ce toate tarile au votat cu Norvegia, parca s-ar fi vorbit.
  • +4 (6 voturi)    
    Patricia Kaas (Duminică, 17 mai 2009, 21:22)

    Til [anonim]

    Indiferent de locul ocupat (care nu e prea rau), Patricia ramâne un star! Ce emotie in glas, ce clasa in atitudine!!! De departe deasupra tuturor!!!!
    Cât depre România, dat fiind ca nu prea are cine sa ne voteze geopolitic, pentru a câstiga, ar trebui o piesa/coregrafie/voce/interpret extraordinare, care sa sparga gura târgului, ceea ce România nu e capabila deocamdata sa produca...
  • 0 (2 voturi)    
    soarta bine-meritata (Duminică, 17 mai 2009, 23:29)

    achille [anonim]

    playback sau nu, (cum au speculat englezii), oricum piesa elenei e o semi-manea de 2 bani.
    sa le iasa pe nas "domnilor" din juriul de specialisti care au punctat in concursul national de calificare si care au complotat intr-un mod ordinar ca sa detroneze preferata publicului - blaxy girls / dear mama.
    intre cele 2 nu incape nici un grad de comparatie, dar probabil nu era de bon-ton ca rromania sa promoveze o creatie a lui costi ionita.
    puneti-o alaturi de blaxy girls pe celia (tot creatia lui costi) si vedeti cine are o valoare muzicala comparabila la ora actuala in peisajul muzical autohton.
    sa va fie de cap acum !
    rusine si invatatura de minte !
  • +1 (3 voturi)    
    bravo norvegia! (Luni, 18 mai 2009, 0:55)

    inda [anonim]

    eu nu stiu ce tot aveti cu piesa pustiului si tot carcotiti (normal: ala de pe locu unu e un bou! - tipic romanesc... partea proasta e c-ati facut-o si cu mungiu si cu altii!) dar pentru eurovision, e foarte buna. probabil ca uitati despre ce concurs este vorba (iar piesa patriciei nu prea are ce cauta la un astfel de concurs, indiferent de interpretare) si care au fost criteriile aici, dintotdeauna... un etalon ar fi: In sieme a lui cutogno.
    N-a plagit A-Ha, am ascultat piesa, n-are nicio legatura... are melodicitate, e fredonabila... e un slagar! cu toate influentele si cu sound anii 80, pe alocuri... m-a bucurat, mi-a sunat in cap toata ziua... plus prezenta pustiului, decenta si simpatica, plus scenografia... fata de alti ani, in care castigau niste balarii, n-aveti de ce sa va plangeti!
  • +1 (1 vot)    
    Romania , bafta la anu' + multe ore de muzica ! (Luni, 18 mai 2009, 0:57)

    Je t-aime [anonim]

    cautati pe google sau youtube:

    ESC 1995 Winner * 05 Norway * Nocturne *

    ca sa vedeti ce muzica fac norvegienii si ce muzica facem noi.

    Apoi mai cautati sa vedeti de cate ori a luat Norvegia Eurovisionul, si de cate ori Romania (niciodata)
  • 0 (2 voturi)    
    rusine Elenei (Luni, 18 mai 2009, 15:57)

    maryland [anonim]

    Dupa asa rezultat m-as fi lasat de cariera muzicala.Mi-am schimbat ireversibil parerea despre muzicanta asta, nu se poate numi artista, mai are multe de invatat.Si la un asemenea eveniment muzical sa faci playback, mai mare rusinea.Plus ca piesa nu are un subiect si o tema, e o melodie pentru pitipoance, parca singurul motiv pentru care traim e distractia si agatatul in cluburi.Se vede ca nu a avut catusi de putin interes sa pasteze stilul care se lauda ca o reprezinta.In fond conteaza sa fie comercial, nu? In plus tipa e urata rau, si pe deasupra isi mai pune si o tona de machiaj in speranta de a mai remedia ceva, insa mai rau face.Miscarea scenica e triviala si vestimentatia excesiv de vulgara.De ce nu trimitem tinere talente, oameni poate nu asa de VIP, dar cu talent? Doar 1 album amarat scos, cu care tot face playback e cel mai bun argument sa ne faca de ras in lume? Ce ar fi ca gimnastele si fotbalistii sa faca playback? Playback poate sa faca si o surdomuta. Nu conteaza formele, atata vreme cat nu se crede la un show streaptise. Mi-e scarba de colorata asta!
  • +1 (1 vot)    
    Duta (Luni, 18 mai 2009, 16:01)

    cherry [anonim]

    cine se crede duta? a uitat ce melodii de smiorcaiti a tot compus de-a lungul anilor? asta e piesa sa ne reprezinte? Mai bine stateai cumintel Lau :)
    Ar fi bine ca editorul sa posteze toate commenturile, ca sa mai invete cate ceva infumuratele astea de vedete, ca nu stiu ce ce sunt pline de sine de moment ce au capul sec
  • 0 (0 voturi)    
    eurovision (Luni, 18 mai 2009, 18:14)

    dyanna [anonim]

    elena gheorge a fost cea mai tare.....nu este corect ca a castigat acel baiat...a fost groaznic..ea merita sa castige..totul a fost pe pile..nu-i corect..oricum pentru noi ,esti castigatoarea...succes pe viitor....
    DIANA
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari (Luni, 18 mai 2009, 20:20)

    chiorean aurel [anonim]

    Nici o problema Elena,tu esti cea mai minunata fata de la Eurovision.Noi te iubim cu totii.Ramai frumosa noastra pe care Europa poate sa o invidieze.Esti deosebita.Pt. noi esti locul I.Masinatiile nu ne intereseaza.Fii mandra,esti si frumoasa si desteapta si canti bine.Vrei mai multa invidie.Nu se poate.La Turda o familie te iubeste mult.Cu drag Fam.Chiorean
  • 0 (0 voturi)    
    eurovision (Luni, 18 mai 2009, 21:42)

    Pavel Sachelarie [anonim]

    Elena, nu ma cunosti, dar eu iti trimit cele mai frumoase felicitari privind evolutia ta la marele concurs dela Moscova. Eu iti multumesc ca Romania a fost reprezentata cu demnitate si onoare de catre tine impreuna cu intreaga ta echipa de dansatoare. Sa nu fii suparata ca au aparut asa zisii analisti care nu stiu nici ce este o octava, si iti urez multa ,multa fericire succes in continuare in cariera ta si cu ocazia zilei tale onomastice(21.05.2009) iti doresc sanatate si sa invingi toate greutatile! Pavel
  • +1 (1 vot)    
    aiurea (Marţi, 19 mai 2009, 2:48)

    si totusi [anonim]

    pai 30 milioanede euro a costat la moscova organizarea,de unde sa scoatem noi sau altii care au avut melodii mai bune banii astia?
    s-au inteles de la inceput cine sa castige printr-o licitatie secreta
    alexander a falsat,inceputul melodieifain dar mijlocul aiurea
    azerbadjan politic?pai dialogul muzical dinttre arash si aysel n-avea puncte de legatura,parcaera un colaj
    islanda de departe cea mai buna melodie(are mesaj la fel de consistent ca a norvegiei si chiar a cantat din inima nu a topait cazacioc cu vioara cu o coarda sarita),dar: nu era dezbracata tipa.
  • 0 (0 voturi)    
    alexander (Marţi, 19 mai 2009, 15:02)

    anka [anonim]

    e super si el si melodia
  • 0 (0 voturi)    
    Manoliu (Miercuri, 20 mai 2009, 0:08)

    Vali_B [anonim]

    N-am nimic cu dl Dan Manoliu, chiar mi se pare un tip OK in general. Totusi, nu poate fi absolvit de raspundere in cazul rezultatului mai mult decat modest de la Eurovision. Cel mai tare m-a deranjat faptul ca a pretextat ca TVR n-a avut 5000 euro pentru artificii! Haideti sa fim seriosi. Daca TVR, o institutie mamut cu milioane de abonati si mii de angajati nu gaseste 5000 de euro pentru un spectacol cu artificii inseamna ca banii nu sunt administrati cum trebuie. Trebuia sa deschida gura si s-ar fi gasit cativa sponsori sa doneze suma respectiva. In plus, cred ca in atatia ani de Eurovision dl Manoliu trebuia sa faca cumva sa obtinem si noi cateva voturi de la tarile nordice (Norvgia, Suedia, Finlanda, Islanda, Danemarca), plus Irlanda, Germania si Anglia unde sunt destui romani. De la toate aceste tari Romania obtine de ani buni zero voturi!!! Despre valoarea piesei nu mai e cazul sa comentam acum. Observ doar faptul ca juriul de specialitate al TVR face ce face si intoarce votul telespectatorilor, cu rezultatele vazute: locul 21 anul trecut, locul 19 anul asta. Poate era mai bine sa lase cum au votat telespectatorii (Biondo anul trecut, Blaxy Girls anul asta), ca sa nu ne mai miram ca piesele noastre nu au priza la public. Sper ca la anul sa se mearga pe mana publicului larg, care are mai multa inspiratie. Total neinspirata ideea cu ascunderea Luciei in spatele scenei, care nu a facut decat sa dea nastere la suspiciuni si sa ne priveze de multe voturi! Daca a fost playback la Elena e grav si cineva ar trebui sa plateasca pentru asta. Tocmai asta a fot atuul Elenei, ca poate canta bine live, iar acum aflam ca a facut playback? Pai atunci de ce a mai mers ea?
  • 0 (0 voturi)    
    Vocea de Diamant (Miercuri, 20 mai 2009, 2:14)

    VOlk [anonim]

    Vitas este o voce uluitoare, o Vocea de Diamant atit de pura exprimand idei sublime, nobile si de`o frumusete de neimaginat; daaa... vitas.ro va gazduieste stiri proaspete si "ceva frumos", acceseaza cu incredere Unicul Fanclub Oficial din Romania ! Simte energia lui Vitalik !
  • 0 (0 voturi)    
    umm.....nu (Miercuri, 20 mai 2009, 13:53)

    dawn [anonim]

    Mie nu mi-a placut deloc prestatia Elenei. Nu neg ca are voce buna, dar melodia a fost slaba, la nivel de discoteca comunala, versurile superficiale, coregrafia infantila. Nu va ce legatura aveau tronul-copac si costumele de iele cu tema melodiei - petrecerea. Sunt chiar suprinsa ca a reusit sa ajunga pe locul 19, eu pariasem pe locul 22.
  • 0 (0 voturi)    
    bravo norvegia (Joi, 21 mai 2009, 17:23)

    etelecom.ro [anonim]

    Ce pot spune daca e a treia oara cand <a href="http://www.etelecom.ro/centrala-telefonica-alcatel/centrale-telefonice-digitale/centrala-telefonica-digitala_s76"/>norvegia</a> castiga inseamna ca au scoala muzicala, cat despre elena naostra ea a dat tot, a avut emotii si a trecut de semifinalae, melodia nu a fost chiara sa de buna si de aia nu am avut sanse pana si moldova a fost mai buna.
  • 0 (0 voturi)    
    dak ma incurajati voi.... (Vineri, 1 ianuarie 2010, 16:02)

    ALExAnDrA, va spun io.... [anonim]

    va spun daca ma duc io la Eurovisio cand voi fi mare o sasi dea aia cu creci in sus cand o sa-mi auda vocea......si sper sa merg iar cu incurajarile voastre cred ca as fi mis eurovision dac chiar ati citit comentariu meu si vreti sa ma incurajati va rog bagatima in lista voastra ale_dobrea2009. pt cei cu suhlet de romani adevarati bai romanilor sunteti o patrie adevarata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:x:xsunteti cei mai tari


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri