Intalnirile HotLife

VIDEO AUDIO Elena Gheorghe: Am fost dezamagita de faptul ca la Eurovision nu primeaza doar muzica, exista si alte criterii pe care eu nu le cunosc

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 27 mai 2009, 12:30 Life | Showbiz

Elena Gheorghe
Foto: Bety Blagu / HotNews.ro
Este "jumatate aromanca, jumatate ardeleanca" si a inceput sa cante la varsta de trei ani. A fost solista formatiei Mandinga in perioada 2003-2006, iar anul acesta a reprezentat Romania la concursul Eurovision desfasurat la Moscova. Elena Gheorghe a ocupat locul 19 in finala, interpretand melodia "The Balkan Girls" si s-a aflat in redactia HotNews.ro pentru a discuta online cu cititorii.
  • Intalnirea s-a incheiat
  • Nota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.

Intalnirea online a fost urmata de un interviu in studioul HotNews.ro.



Elena Gheorghe despre promovarea in strainatate a melodiei "The Balkan Girls"



Fragmente din interviu
  • A fost foarte bine pe scena, mai putin bine dupa votare. Am fost un pic dezamagiti de ce s-a intamplat cu votarea. In schimb, eu sunt mai linistita de cand am venit acasa, pentru ca romanii m-au primit foarte frumos. Sunt oameni care nu ma cunosc, pur si simplu ii vad pe strada si vin si ma imbratiseaza si imi spun: "Bine ai venit, pentru noi esti o adevarata castigatoare!" 
  • Tot ce s-a intamplat pe scena a fost foarte frumos, noi am fost foarte multumiti. [...] Probabil ca au fost si alte criterii, pe care noi nu le cunoastem, in afara muzicii, pentru ca altfel nu pot sa-mi explic votarea.
  • Mai toti concurentii, reprezentantii altor tari spuneau "Stai linistita, oricum tu o sa fii in primii zece". Si nu numai ei. Pe site-urile de specialitate, toti spuneau lucrurile astea: "Romania se va clasa cel putin in primii 10, daca nu in primii cinci".
  • Nu vreau sa dau in nimeni. Sunt si alte criterii la Eurovision. Cred ca oamenii sunt atat de inteligenti si de destupati la minte incat sa-si dea seama cam ce se intampla la Eurovision. Din pacate, noi nu avem un lobby puternic in Europa. 
  • Promovarea in afara tarii. Am fost in trei tari, am facut mai multe interviuri pentru diverse site-uri, care erau foarte interesate de ce se intampla. Fiecare tara avea cate un site oficial Eurovision si am dat pentru fiecare site in parte poze, interviuri, mesaje pentru oameni. Lucrurile astea au fost foarte bine primite in afara si, drept dovada, avem si raspuns la munca noastra de la Eurovision. Deja au venit concerte in afara. Sunt cateva intrebari pentru o eventuala colaborare cu un artist important de la Eurovision in acest an. Sper sa se concretizeze in scurt timp.
  • Am invatat cum sa-mi inving emotiile, [...] cum sa transforma responsabilitatea pe care o aveam - pentru ca, totusi, reprezentam o tara - intr-o placere.  
  • Despre rusi. Erau foarte stricti. In momentul in care iti spuneau o ora, clar trebuia sa fii cu zece minute mai devreme, pentru ca riscai sa pierzi tot. Securitatea - extraordinara. Nu intra nimeni, nu avea nimeni acces in sala daca nu avea.
  • Au fost cateva petreceri, petrecerea Bulgariei. Pe noi ne-au invitat cei din Bulgaria. Fiecare tara dadea cate o petrecere si ne-au invitat bulgarii sa cantam la petrecerea lor. Si a mai fost tot asa, pentru concurenti, din partea rusilor, un eveniment de deschidere a Eurovisionului, o petrecere de deschidere, unde au cantat toate vocile care au castigat de-a lungul anilor la Eurovision: Ruslana, Dima Bilan, Dana International etc.
  • Unii erau mai relaxati, deoarece au mai participat, cum ar fi: Sakis, care venea a doua oara, reprezentanta Maltei, Chiara, care venea a treia oara la Eurovision. Erau de-ai casei si se simteau mult mai relaxati, pentru ca stiau ce-i asteapta, erau pregatiti psihic. [...] 
  • Trebuie sa fii foarte puternic emotional si sa ai incredere in tine, pentru ca altfel emotiile te fac praf intr-o secunda. [...] Am vazut aceste lucruri foarte bine inainte de semifinala, cand se faceau repetitii. La repetii, mai toti concurentii erau foarte ok, cantau foarte bine, se comportau extraordinar pe scena. Si cand a fost vorba de participarea propriu-zisa, au fost crispati. Clar, valoarea lor a scazut, nivelul de interpretare si de prezenta a fost mult mai scazut la repetitii. [...] Multi plangeau dupa semifinala si nu pentru ca nu s-a votat - inca nu avusese loc votarea -, ci pentru ca s-au pierdut in fata multimii.
  • Daca stati si va uitati pe site-urile de specialitate, eram percepute ca fiind niste fete care merg la un club, se distreaza si mai nimic special. [...] Am avut totusi o vestimentatie corespunzatoare, adica n-a fost nici foarte sexy, nici foarte imbracata, a fost, zic eu, de bun simt, culorile au fost foarte feminine. Tot ce s-a intamplat pe scena a fost ales, din punctul meu de vedere, cu gust. N-am incercat sa atragem atentia prin vulgaritate, prin coregrafie tipic de club sau tipic spectaculoasa. [...] Ma refer la anii trecuti, la Eurovision. Pentru ca am stat si am analizat ce sa luam, ce sa nu luam, cum sa facem coregrafia, cum sa ne imbracam. 
  • Am vrut sa fim din acel film, dar am vrut sa scapam de kitsch-ul acela. Si eu ma bucur tare mult ca oamenii n-au impresia asta despre noi. "Domle, n-a fost un kitsch!" [...] Mai tot timpul se faceau astfel de afirmatii. [...] A fost un concept care a prins, zic eu, la oamenii care vor sa vada si altceva in afara unor fustite scurte.
  • Coregrafia. Eu am luat legatura cu Bobo Barbulescu, el a venit cu ideea sa facem un concept al ielelor. Dansul ielelor. Am pornit de la tron, prima oara s-a discutat despre tron, despre grafica. Noi am fost singura tara care am avut grafica noastra, adusa de acasa. [...] Probabil ca filmarea nu a ajutat aceasta poveste. [...] Acel tron practic avea doua fete: daca-l intorceai pe cealalta parte, era stanca, unde chiar am urcat la final. 
  • Coregrafia a vrut sa fie foarte discreta, cu bun simt si la locul ei. Si am vrut sa scapam oarecum de comentariile acelea care spuneau ca da, romancele sunt frumoase si doar atat. Lucrurile astea s-au vazut clar dupa ce am repetat prima oara. Daca pana la prima repetitie am fost vazuti - la casele de pariuri - pe locul 20, imediat, dupa prima repetitie, am ajuns pe locul 7-8. Oamenii erau foarte surprinsi de faptul ca eu mai si cant, pe langa faptul ca sunt frumoasa si ca am un corp frumos si ca ma misc foarte bine. 
  • Nu trebuie sa mergi neaparat in toate tarile, ca sa ajungi macar in finala. Iar Norvegianul n-a participat la nici un interviu, n-a dat nici un interviu pana in momentul in care a ajuns in Rusia. El si-a pastrat showul din tara lui si n-a aparut la nici o petrecere. Deci n-a facut nimic ca sa se promoveze. Oamenii au placut piesa din prima secunda in care au auzit-o. [...] Probabil ca strategia a fost sa nu plictiseasca cu prezenta lui, sa nu se sature lumea cumva de el.
  • Oamenii tot timpul se leaga de show. De ce n-am avut coregrafia X, de ce n-a fost mai spectaculoasa, de ce n-am bagat flacari, artificii [...] Ucraina, Zvetlana Loboda, a avut de departe cel mai bun show in acest an. Ea era vazuta peste tot in primii cinci. N-a reusit decat pe locul 12.  
  • Eu eram foarte dezamagita de votare. Pur si simplu nu-mi venea sa cred ce se intampla. Si nu numai eu, echipa. Ramasesem muti, nu mai aveam nici un fel de reactie. Daca dupa ce am coborat de pe scena primeam foarte multe mesaje, felicitari, ne bucuram, eram extrem de fericiti ca am reusit sa facem momentul pe care ni l-am dorit. Dupa votare primeam numai mesaje: "Nu se poate asa ceva, este inadmisibil, e incredibil ce se intampla, sa nu fii descurajata, noi suntem alaturi de tine". [...] Eu am reprezentat o tara, iar daca Romania este multumita de Elena Gheorghe, de cum s-a prezentat ea, eu sunt cea mai fericita, pentru ca eu am facut-o pentru ei.  
Elena Gheorghe s-a nascut pe 30 iulie 1985 si este "jumatate aromanca, jumatate ardeleanca". Crede cu tarie ca cel mai important lucru din lume este propria familie. Mama ei, Marioara Man Gheorghe, este cantareata de muzica populara si cea care i-a insuflat dragostea pentru muzica.

Elena a debutat la frageda varsta de trei ani, pe scena muzicii populare. Impreuna cu mama sa a interpretat melodia "Sus in deal in poienita". In cursul scolii generale, a fost solista Cercului Armonia, cu care a participat la numeroase concursuri si turnee in toata tara.

In anul 2000, a castigat trofeul Ursuletul de aur (Baia Mare) cu piesa "One Moment in Time" (Whitney Houston). La 16 ani, in 2001, a participat la Festivalul Mamaia, sectiunea Interpretare, cu piesa "Dau viata mea", fiind cea mai tanara participanta a festivalului. Aici o cunoaste pe Adela Popescu, cu care mai tarziu formeaza trupa Viva. 

In 2003, devine solista formatiei Mandinga, alaturi de care participa, printre altele, la selectia pentru Eurovision 2005, cu piesa "Soarele meu", si la editia 2007 a festivalului Cerbul de Aur.

In 2006, incheie colaborarea cu Mandinga si porneste la drum cu Cornel Ene (trombon), Laurentiu Duta (compozitor), Ana Gheorghe (PR) si Marius Mates (manager) pentru a infiinta proiectul ELENA. In iunie 2006 si-a lansat primul album din cariera solo: "Vocea ta".

Elena Gheorghe, reprezentanta Romaniei, a ocupat locul 19 in finala Eurovision de la Moscova cu melodia "The Balkan Girls", piesa compusa de Laurentiu Duta, Ovidiu Bistriceanu si Daris Mangal, pe versurile lui Laurentiu Duta si Alexandru Pelin. 

A castigat Discul De Aur pentru albumul "Soarele meu" (2006), premiul Radio Romania Actualitati pentru Cea mai buna interpreta a anului 2006, iar "Ochii tai caprui" castiga - in cadrul Romanian Top Hit-Music Awards 2007 - premiul pentru Cea mai buna piesa a anului 2007. 

Aparitii discografice: "Vocea ta" (2006), "Lilicea Vrariei" (2008), "Te ador" (2008).


Citeste mai multe despre   














Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 LiviaFB

    In primul rand te felicit pentru prestatia de la Eurovision. Intrebarea mea este: care a fost criteriul de selectie al coregrafiei. Acesta a fost puncul cel mai slab, incomparabil de slab fata de toata prestatia celorlate tari. Succes in continuare.

    • 1az9

      De acord cu LiviaFB.Nu am inteles la ce se referea acesta piesa. Nu a avut nici symbolism clar asa cum a avut de exemplu piesa Albaniei( simbolismul si spectacolul perfect scris si pus in scena de cunoscatori si talentati - simbolism tip Monroe -iluzia, obsesia si drama continua care insotesc relatia sentimentala dintre un barbat si o femeie). In melodia Dvstra unii au presupus ca are fi vorba despre propaganda la liberalismul feminin. Poate fi asa? Este posibila ca sistemele audio sa fi fost "aranjate" la piesa Romaniei?Mie mi s-a parut ca ceva nu este in regula si ca nu "aud sunetul natural " , ceva dubios se intampla....Este posibi asa ceva?

      • Elena Gheorghe

        am vrut sa promovam femeia cu aceasta melodie. mie mi-a placut de la inceput, m-am regasit in ea oarecum

    • Elena Gheorghe

      a fost un concert, ideea a fost a regizorului Bobo Barbulescu, el a venit cu ideea de a colabora cu Oana Macarie. Si mie mi s-a parut foarte ok coregrafia.

  • Întrebarea nr. 2 Maria

    Nu am nimic cu prestatia dvs, aveti o voce buna , sunteti tanara si frumoasa,melodia a fost destul de inspirata desi nu sunt fan Laurentiu Duta. Dar ce s-a intamplat cu alergatura anemica de pe scena? Nu spun ca trebuia sa se vina cu o coregrafie gen Luminita &Sistem dar mi s-a parut de tot rasul acel joc lesinat al "ielelor", cu dvs pe niste tocuri ingrozitor de inalte incercand sa aratati ca stiti sa dansati. Pacat de melodia ca prestatia scenica a stricat totul. Oricum, se stie ca voturile sunt date pe afinitati politice si zonale dar macar mai castigam cateva daca aveati si un show electrizant. Cineva a facut coregrafia ? Nu ati avut nici un cuvant de spus in alegerea ei?Uitandu-va la ceilalti colegi de concurs ,sunteti multumita de ce a iesit?
    Multumesc

    • Elena Gheorghe

      Ioana Macarie este coregrafa. Noi, toata echipa, am stabilit un concept, iar in urma conceptului am ales oamenii.

  • Întrebarea nr. 3 skepsis

    Felicitari pentru prestatia de la Euroviosion!!! Cu toate ca nu e genul meu, trebuie sa recunosc ca melodia a fost la inaltime pentru Eurovision (mai ales in comparatie cu multe dintre melodiile concurente).iar prestatia ta a fost fost la inaltime, insa intr-adevar show-ul a lasat de dorit. Nu critic in mod special coregrafia, insa show-ul cu totul a fost prea subtire. Dar MAREA PROBLEMA a rezultatului Romaniei a fost defapt simpatia pe care ne-o poarta Europa - e clar ca nu ne inghite nimeni - doavada este votul care a fost dat (ca intotdeauna la Eurovision) pe simpatii de vecinatate sau nationalitate (nici noi nu am facut rabat de la asta impreuna cu Moldova - chiar daca si prestatia Moldovei a fost la inaltime). Intrebarea mea este: Cine trebuie defapt sa schimbe imaginea romanilor in Europa? autoritatile sau noi...romanii?

    • Elena Gheorghe

      chiar daca Ucraina, adica Zvetlana Loboda, a avut cel mai tare show de la Eurovision, nu numai showul face furori. ea nu a reusit sa se claseze decat pe locul 12, deci mai exista si alte "criterii" de punctare.

    • Elena Gheorghe

      in primul rand noi, romanii, apoi autoritatile, pentru ca o parte fara cealalta nu se poate, trebuie impreuna sa facem lucrul asta. si daca am reusitotusi sa promovam valorile din Romania, ar fi excelent, pentru ca, din pacate, nu se mai promoveaza valorile in Romania de azi.

  • Întrebarea nr. 4 Bratu Adrian

    In primul rand felicitari pentru prestatia ta la Eurovision.
    As dori sa te intreb:
    1) Care a fost melodia ta preferata dintre toate cele prezente la Eurovision, excluzand-o bineinteles pe a ta?
    2) Te mai gandesti sa participi in viitor, din nou, la Eurovision?
    3)

    • Elena Gheorghe

      clar ca melodia norvegianului. de cand am ajuns acolo am zis ca el o sa castige.

      e prea devreme sa dau un raspuns la aceasta intrebare

  • Întrebarea nr. 5 Ion Pop

    Buna Elena,

    Si eu ma numar printre cei care cred ca piesa ta merita un loc mult mai sus in clasamentul final. Deci, felicitari oricum!

    Ce s-a intamplat cu backing vocals? De ce ai inceput cu Cristina Dida, care banuiesc ca si-a adus aportul si transpiratia personale la castigarea concursului national, ca apoi sa continui cu altcineva?

    Sigur ca publicul a votat-o pe Elena Gheorghe, dar totusi si vocea din spate a contat la acel vot; deci, intr-un fel, la Moscova am fost reprezentati de altcineva decat cele pe care le-am votat. Cum s-a intamplat asta?

    • Elena Gheorghe

      Cristina Dida este o voce extraordinara, am colaborat cu ea pentru selectia nationala, insa aveam nevoie de o voce care sa semene, ca si timbru, cu vocea mea. Si tocmai de aceea am ales sa merg cu Lucia la Eurovision.

  • Întrebarea nr. 6 mike

    din pacate cred ca cealalta melodie lasata pe bara de indivizii din comisie gen marcel pavel ar fi trebuit sa mearga la eurovizion
    pentru elena :
    crezi oare ca melodia a fost punctata prea putin ?
    cine ar fi principalul vinovat de aceasta deziluzie in opinia ta ?

    • Elena Gheorghe

      totul tine de gust. cred ca toata prestatia a fost punctata slab, nu doar melodia.

  • Întrebarea nr. 7 cell_61

    Voi fi sincer si voi spune ca mie nu mi-a placut nici prestatia ta in finala. Te-a lasat vocea pe alocuri, iar despre coregrafie n-am ce comenta.
    Am 2 intrebari:
    1 Cine a aprobat show-ul pe care l-ati facut? Eu nu-mi dau seama de ce alte tari, cu melodii chiar mai slabe au reusit sa faca un adevarat show, iar la noi nici macar jocul de lumini nu a fost spectaculos.
    2. Legat de voturi - ce parere ai de actualul sistem de vot? Ti se pare corect, cum crezi ca s-ar putea imbunatati?
    Multumesc.

    • Elena Gheorghe

      dupa cum am spus, showul a fost aprobat de toata echipa. atat de echipa TVR ului, cat si de echipa mea. Si, sincera sa fiu, nu luminile de pe scena contau. Mai ales ca, dupa cum am spus mai devreme, Zvetlana Loboda avea de departe cel mai tare show si abia a obtinut locul 12, desi initial era vazuta intre primii 5 concurenti.

      n-am nici o parere, pentru ca nu l-am inteles, sincer

  • Întrebarea nr. 8 Mika

    Elena, ce asteptari aveai inainte de a intra in concurs? Sunt sigura ca ai fost dezamagita, de ce ai ales totusi sa participi la o competitie in care castigatorii sunt alesi pe considerente politice? Erai deja apreciata in tara pentru talentul tau. Din pacate Eurovision 2009 va ramane un punct slab pe cv-ul tau. Recunoasterea internationala nu se castiga prin Eurovision. Cate nume sonore au ramas dupa Eurovision de la Abba incoace?Zero...

    • Elena Gheorghe

      ma gandeam ca merg la un concurs unde primeaza muzica. pentru mine, Eurovisionul 2009 nu va ramane in nici un caz un punct slab. De pe urma acestei experiente am avut foarte mult de castigat.

  • Întrebarea nr. 9 irina

    Intr-adevar dupa cum spunea si altcineva toata prestatia vostra a fost putin cam fara compozitie.. insa am alta intrebare si anume: Cu se face ca ai fost selectionata pt asa concurs fara sa stii engleza? Mi se pare ciudat sa ai interpret in tip ce ceilalti participanti vorbeau fluent engleza sau macar acceptabil. Asta pentru mine a cantarit foarte greu.. e ca si cum fara sa vreau te-am comparat cu Elena Udrea care nici ea nu stie engleza insa e mare ministru...Succes in continuare!

    • Elena Gheorghe

      n-am fost la olimpiada de engleza, am fost la un concurs unde primau vocea si muzica. ma descurc sa vb in engleza, insa, avand in vedere ca de cele mai multe ori vorbeam despre lucruri total neasteptate, si mai ales ca erau si emotii si erau si cuvinte pe care nu le stiam, am preferat sa am un translator.

  • Întrebarea nr. 10 Adrian

    Felicitari pentru eurovision.

    1.De ce ai participat la acest " concurs muzical" ?
    2.Ce impresie ti-a lasat dupa ?
    3.Aia vut trac pe scena, in finala ? Pentru ca pe timpul celor 3 minute nu s-a transmis nimic poate dupa hora ... + ca cine a insistat pe filmarile alea de ansamblu pe partile oarecum lente ale melodiei a dat-o in bara ... parea totul banal nimic interesant ... mai bine se insista cu camera doar pe tine ca sou nu a fost

    4. La ce sa ne asteptam de la Elena Gheorghe in viitor?

    • Elena Gheorghe

      1. pentru ca este o experienta de neuitat si pentru ca ce se intampla acolo - si acum ma refer la partea fara votare - te face sa intelegi ce inseamna sa fii cu adevarat artist. si acum ma refer la organizare, la sonorizare, la public, la tot...

      2. pe de o parte am fost foarte fericita ca am putut participa la cel mai grandios eurovision din istorie (rusii s-au depasit pe ei, clar), am reusit sa ma bucur de aprecierea publicului de acolo si m-am simtit extraordinar de bine pe scena, a fost o senzatie pe care nu stiu daca o voi mai trai vreodata.
      pe de alta parte, am fost dezamagita de faptul ca la eurovision nu primeaza doar muzica, exista si alte criterii pe care eu nu le cunosc.

      3. nu, n-a fost vorba de trac, prestatia din finala a fost mult mai buna decat cea din finala, iar filmarea, intr-adevar, nu a pus deloc in valoare povestea coregrafica

      4. avand in vedere ca a fost o experienta atat de frumoasa si de bogata (profesional), cu siguranta o sa incerc sa imi mentin nivelul de pregatire si, de ce nu, sa cresc ca si artist. in acest moment pregatesc un nou show, un nou album, un nou videoclip, avem foarte multe concerte in tara si sper sa existe o colaborare cu cineva foarte important de la eurovision. momentan nu e nimic concretizat, dar... sa speram :)

  • Întrebarea nr. 11 vortex

    Draga Elena, spune-ne daca in familie ai auzit cantecele aromanilor, daca cunosti cat de cat istoria aromanilor (daca ai auzit-o povestita in familie) si daca stii ca cel putin 80% dintre aromanii veniti in tara au fost legionari (ceea ce e un mare merit pentru ei). In alta ordine de idei iti urez sanatate si putere sa treci peste toate rautatile, esti foarte frumoasa si am observat ca ai si alte calitati care de obicei lipsesc fetelor frumoase. Sa auzim de bine

    • Elena Gheorghe

      eu cant de mica muzica aromana, armaneasca, mai bine zis. am crescut si imi place traditia armaneasca, pentru ca e pastrata cu sfintenie la machedoni. sigur ca da, dada (bunica) mi-a povestit de traditii, de unde vin armanii. si m-am gandit ca ar fi foarte bine sa promovez muzica si traditia armana si se pare ca a prins foarte bine la romani.

  • Întrebarea nr. 12 bee

    care-a fost rostul acelui "tron" urias pe scena? sa asociem inca o data romania cu dracula si cu constructiile imense ca ego-ul lui ceausescu?? nu i-am vazut rostul. mai ales ca nu a existat o continuitate in legatura cu acel obiect, a aparut la inceput si atat. daca showul incepea si se termina sa zicem cu elena pe tron, tot mai era ceva-ceva, dar asa.. doar putem spune ca am avut un tron imens pe scena, care.. nimic!! ...

    • Elena Gheorghe

      tronul facea parte din decor si crea senzatia ca eu sunt stapana ielelor, cu tronul a inceput si s-a terminat piesa, pentru ca daca esti atent, si pe sfarsit acest tron se intoarce si devine o stanca.

  • Întrebarea nr. 13 Mihai

    1. Cum a fost aleasa melodia? Intreb deoarece nu se potrivea deloc interpretei si in nici un caz un muzician de clasa nu se prostea cintind ceva ce nu i se potriveste...asa ca banuiesc o "fortare" a acceptarii acestei melodii. Comentarii?

    2. Ascultati va rog orice alta melodie din concurs. Toti interpretii au o dictie curata in engleza, cu exceptia concurentei din romania: textul este de neinteles. De ce ?

    • Elena Gheorghe

      piesa este exact ce se canta acum, pe intelesul oamenilor. e ceva modern, amestecat cu o tema folclorica de la noi. nu m-a fortat nimeni sa cant aceasta piesa, iar alegerea melodiei s-a facut la selectia nationala.

  • Întrebarea nr. 14 horeat

    1. In primul rand felicitari e o melodie foarte frumoasa pe care o ascult cu placere este un HIT.

    Intrebare
    1. de ce nu ati pastrat coregrafia cu schimbatul hainelor era suuuuperbaaaaaaa
    2. de ce dansul pe scena a fost dezastruos ca si coregrafie?
    3. Capul sus si bafta tot catigi Eurovisionul o data

    • Elena Gheorghe

      1. pentru ca astfel de coregrafie s-a mai fcut la Eurovision
      2. lucrul asta tine de gust. unora le place, altora nu... n-ai cum sa explici asa ceva.
      3. multumesc, esti foarte draguta :)

  • Întrebarea nr. 15 Lucian

    De ce sarbii au stiut sa castige un Eurovision cu o melodie in limba sarba? De ce noi romanii trebuie sa ne rusinam de limba romana si sa cantam intr-o engleza pe care nu o stim?
    Citeam pe un blog "Romanians are ashamed by their own language, most of their singers are trying to use English in their songs, but they fail with a English in soviet accent and their music is one time use, tomorrow, nobody know what The Balkan Girls was"
    Nu merg mai departe decat piesa trupe O-Zone - Dragostea din tei... s-a ascultat pe toate continentele si chiar in ziua de azi... o mai auzi pe la unele posturi de radio straine, nu am fost fan O-Zone, dar au avut originalitate, au creat ceva... restul... plagiatura sau acelasi stil de la A la Z (vezi Marius Moga)

    • Elena Gheorghe

      da, sarbii au castigat, intr-adevar, cu o piesa in limba lor, dar majoritatea castigatorilor au cantat in engleza. n-a fost alegerea mea sa cant in engleza, nu am vrut neaparat sa cant in engleza, iar ca sa iti dai seama cam cat conteaza dictia la acest concurs, asculta-l pe Dima Bilan.

  • Întrebarea nr. 16 florin

    Draga Elena, tu esti o fata superba, ai o voce fantastica si esti desteapta. Din punctul de vedere al telespectatorilor, dansul tau nu a fost extraordinar, fiind clar impiedicata de pantofii cu toc si mai ales de faptul ca acestia alunecau foarte rau pe acea scena lucioasa. De ce nu s-a putut sa porti incaltaminte macar tratata impotriva alunecarii?
    Oricum ar fi, felicitari pentru participarea in finala si mult succes de acum inainte. Multumesc.

    • Elena Gheorghe

      da, am avut talpa "antiderapanta", insa lucrul acesta nu se intampla numai la mine, scena era oricum alunecoasa. insa nu asta a fost problema, hai sa nu gasim pretexte din astea.

  • Întrebarea nr. 17 LazDan

    Am vazut la aceasta editie decoruri superbe.
    Decorul a cantarit enorm la unele piese creand o atmosfera aparte (la decor mi-a placut Rusia).
    1. Ati stiut de posibilitatile tehnice ale decorului?
    2. Cine le-a regizat? Decorul acela primavaratic si mult prea lent il consider nepotrivit.
    Multumesc si numai bine.

    • Elena Gheorghe

      dupa cum am spus, regizor a fost Bobo Barbulescu, am stiut de posibilitatile tehnice, dar toate lucrurile, inclusiv artificiile, fumul, focul, toate efectele pirotehnice trebuiau platite, iar noi am avut un buget mic. am incercat sa facem treaba cu ce buget am avut.

  • Întrebarea nr. 18 me

    de ce se multumesc romanii cu putin? Locul obtinut este unul jalnic, si totusi toata lumea e multumita. Poate daca am aspira si noi la un loc mai fruntas, chiar obtineam rezultate mai bune.

    Nu zic ca este mai usor, sau ca nu ai dat tot ce ai putut,. Eu ma refer pur si simplu la mentalitatea de invingatorpe care, din cate am vazut, romanii nu o au.

    • Elena Gheorghe

      romanii nu se multumesc cu putin, sau cel putin eu nu ma multumesc cu putin, in nici un caz, am fost foarte dezamagita de votare. locul acela "jalnic" obtinut a fost obtinut datorita "altor criterii". in momentul in care simti ca ai dat tot pe scena, ca si artist te simti multumit si implinit. ce s-a intampla in afara scenei n-a tinut de noi.

  • Întrebarea nr. 19 elena sandu

    Cunoasteti un post de televiziune armanesc sau makedon-arman care difuseaza emisiuni preluate din Macedonia sau anumite evenimente despre armani din Romania si din lume?

    • Elena Gheorghe

      sunt mai multe site-uri, nu le stiu, dar le am scrise si o sa rog de cineva care se ocupa de site-ul meu sa puna linkuri. in doua trei zile, cine intra pe www.elenagheorghe.ro, le va gasi acolo.

  • Întrebarea nr. 20 claudiu.eire

    in primul rand felicitari, mi-a placut mult piesa ta dar pacat ca vocea nu a fost destul de ridicata si puternica pentru a exprima melodia altfel ! pentru ca melodia a fost super, vocea prea joasa in schimb si nu a trezit senzatie in lume destula, consider ca finlanda treuia sa castige dar din pacate :( nici macar nu au reusiit, oricum te-am votat elena de aici din irlanda :-) cred ca toti romanii te-am votat, chiar ai facut cumva playback la melodie cum sa dus zvonul in Anglia?

    • Elena Gheorghe

      e trist ca ma intrebi asa ceva. in primul rand ca n-as avea nevoie, apoi ca organizatorii n-ar permite acest lucru.

  • Întrebarea nr. 21 blackarrow

    Draga Elena,
    1. Inainte de finala Eurovision, mai credeai ca sint sanse la un loc fruntas pt. Romania ? Pt. ca daca chiar credeai asta , atunci e grav.
    2.Ai vrea sa mai participi la un nou Eurovision?
    Ce-ai vrea sa schimbi, in acest caz, ca sa iasa mai bine?

    Eu as vrea sa mai incerci, pt. ca cred ca ai talent , dar nu te risipi pe melodii de duzina la un asemenea nivel.

    • Elena Gheorghe

      1. da, credeam ca vom fi cel putin in primii zece. si nu numai eu credeam lucrul asta. inclusiv participantii credeau asta.

      2. e prea devreme sa iti raspund la aceasta intrebare

      3. sper sa se schimbe imaginea Romaniei in Europa.

  • Întrebarea nr. 22 Andreea

    Cine a facut coregrafia pt Eurovison?
    Intotdeauna ai avut melodii mult mai bune decat cea cu care te-ai prezentat la Eurovision. Cum a putut Duta sa te trimita cu piesa asta?
    Greseala mare e ca ai fost sfatuita de oameni care nu au inteles conceptul de show. Cum comentezi asta?
    Overall a fost o prestatie buna(ma refer strict la modul cum ai cantat), o sa te urmaresc in continuare. Mult succes!

    • Elena Gheorghe

      Ioana Macarie.
      mersi, Andreea! mie mi s-a parut un concept ok, dar acum tine de gust.

  • Întrebarea nr. 23 strategy

    punctualitatea la romani lasa de dorit.

    O simpla intrebare: Daca ai fi concurat la American Idol pe ce loc te-ai fi clasat? (ma intereseaza parerea ta despre tine)

    • Elena Gheorghe

      nu e vorba de punctualitate, e vorba de lucruri pe care nu le poti hotara tu pentru tine. sunt factori care nu tin de tine, factori externi

      in general, sunt o fire puternica si ambitioasa si imi place sa muncesc. nu pot sa iti dau eu un loc. probabil publicul si juriul pot spune mai multe despre asta. nu pot eu sa iti dau un raspuns la aceasta intrebare.

  • Întrebarea nr. 24 Far Eastern

    Elena,

    Ce parere ai de parerea multora(nulti si-ai exprimat-o chiar aici, pe hotnews.ro) referitoare la asemanarea uriasa intre piesa castigatoare si Opera #2 a lui Vitas? Crezi ca a fost plagiat? Daca da, se va lua vreo masura?

    In rest, SUCCES!

    • Elena Gheorghe

      nu stiu ce sa zic, n-am ascultat opera #2 a lui Vitas si nu pot avea o parere. si nu stiu daca se va lua o masura, daca se dovedeste ca e plagiat. probabil ca nu o sa ramana asa.

  • Întrebarea nr. 25 Cezar

    As vrea sa va intreb de unde pana unde asociati Romania cu Balcanii.??????

    Traiesc in Germania de 10 ani si ma implic in promovarea culturii romanesti aici. Eforturile noastre sunt tocmai de a ne distanta de imaginea de balcanici in care suntem inclusi noi romanii ca popor...si iata Dvs. ne "dati cu firma in cap" cu un astfel de titlu la un asftel de eveniment, unde macar trebuia sa aratam ce suntem noi cu adevarat...cum au facut moldovenii!

    Bravo!!! Ati reusit sa ne confirmati imaginea de hoti si putori (traducerea cuvantului de balcanic in Vest) in care suntem inclusi toti romanii.

    Asta se intampla cand se baga afonii in chestii in care nu au nici o treaba...din pacate ca in multe alte domenii in tara.

    • Elena Gheorghe

      As vrea sa va intreb de unde pana unde asociati Romania cu Balcanii.?????? Traiesc in Germania de 10 ani si ma implic in promovarea culturii romanesti aici. Eforturile noastre sunt tocmai de a ne distanta de imaginea de balcanici in care suntem inclusi noi romanii ca popor...si iata Dvs. ne "dati cu firma in cap" cu un astfel de titlu la un asftel de eveniment, unde macar trebuia sa aratam ce suntem noi cu adevarat...cum au facut moldovenii! Bravo!!! Ati reusit sa ne confirmati imaginea de hoti si putori (traducerea cuvantului de balcanic in Vest) in care suntem inclusi toti romanii. Asta se intampla cand se baga afonii in chestii in care nu au nici o treaba...din pacate ca in multe alte domenii in tara.







10313 vizualizari

  • Coregrafie...fara continut (Marţi, 26 mai 2009, 14:25)

    LiviaFB [anonim]

    In primul rand te felicit pentru prestatia de la Eurovision. Intrebarea mea este: care a fost criteriul de selectie al coregrafiei. Acesta a fost puncul cel mai slab, incomparabil de slab fata de toata prestatia celorlate tari. Succes in continuare.
    • Ce mesaj ati vrut sa transmiteti? (Marţi, 26 mai 2009, 20:56)

      1az9 [anonim] i-a raspuns lui LiviaFB

      De acord cu LiviaFB.Nu am inteles la ce se referea acesta piesa. Nu a avut nici symbolism clar asa cum a avut de exemplu piesa Albaniei( simbolismul si spectacolul perfect scris si pus in scena de cunoscatori si talentati - simbolism tip Monroe -iluzia, obsesia si drama continua care insotesc relatia sentimentala dintre un barbat si o femeie). In melodia Dvstra unii au presupus ca are fi vorba despre propaganda la liberalismul feminin. Poate fi asa? Este posibila ca sistemele audio sa fi fost "aranjate" la piesa Romaniei?Mie mi s-a parut ca ceva nu este in regula si ca nu "aud sunetul natural " , ceva dubios se intampla....Este posibi asa ceva?
      • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:30)

        Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui 1az9

        am vrut sa promovam femeia cu aceasta melodie. mie mi-a placut de la inceput, m-am regasit in ea oarecum
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 13:19)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui LiviaFB

      a fost un concert, ideea a fost a regizorului Bobo Barbulescu, el a venit cu ideea de a colabora cu Oana Macarie. Si mie mi s-a parut foarte ok coregrafia.
  • eurovision (Marţi, 26 mai 2009, 14:41)

    Maria [anonim]

    Nu am nimic cu prestatia dvs, aveti o voce buna , sunteti tanara si frumoasa,melodia a fost destul de inspirata desi nu sunt fan Laurentiu Duta. Dar ce s-a intamplat cu alergatura anemica de pe scena? Nu spun ca trebuia sa se vina cu o coregrafie gen Luminita &Sistem dar mi s-a parut de tot rasul acel joc lesinat al "ielelor", cu dvs pe niste tocuri ingrozitor de inalte incercand sa aratati ca stiti sa dansati. Pacat de melodia ca prestatia scenica a stricat totul. Oricum, se stie ca voturile sunt date pe afinitati politice si zonale dar macar mai castigam cateva daca aveati si un show electrizant. Cineva a facut coregrafia ? Nu ati avut nici un cuvant de spus in alegerea ei?Uitandu-va la ceilalti colegi de concurs ,sunteti multumita de ce a iesit?
    Multumesc
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:31)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Maria

      Ioana Macarie este coregrafa. Noi, toata echipa, am stabilit un concept, iar in urma conceptului am ales oamenii.
  • votul ?...romania fara lobby ! (Marţi, 26 mai 2009, 14:45)

    skepsis [anonim]

    Felicitari pentru prestatia de la Euroviosion!!! Cu toate ca nu e genul meu, trebuie sa recunosc ca melodia a fost la inaltime pentru Eurovision (mai ales in comparatie cu multe dintre melodiile concurente).iar prestatia ta a fost fost la inaltime, insa intr-adevar show-ul a lasat de dorit. Nu critic in mod special coregrafia, insa show-ul cu totul a fost prea subtire. Dar MAREA PROBLEMA a rezultatului Romaniei a fost defapt simpatia pe care ne-o poarta Europa - e clar ca nu ne inghite nimeni - doavada este votul care a fost dat (ca intotdeauna la Eurovision) pe simpatii de vecinatate sau nationalitate (nici noi nu am facut rabat de la asta impreuna cu Moldova - chiar daca si prestatia Moldovei a fost la inaltime). Intrebarea mea este: Cine trebuie defapt sa schimbe imaginea romanilor in Europa? autoritatile sau noi...romanii?
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:33)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui skepsis

      chiar daca Ucraina, adica Zvetlana Loboda, a avut cel mai tare show de la Eurovision, nu numai showul face furori. ea nu a reusit sa se claseze decat pe locul 12, deci mai exista si alte "criterii" de punctare.
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:34)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui skepsis

      in primul rand noi, romanii, apoi autoritatile, pentru ca o parte fara cealalta nu se poate, trebuie impreuna sa facem lucrul asta. si daca am reusitotusi sa promovam valorile din Romania, ar fi excelent, pentru ca, din pacate, nu se mai promoveaza valorile in Romania de azi.
  • Intrebari (Marţi, 26 mai 2009, 15:05)

    Bratu Adrian [anonim]

    In primul rand felicitari pentru prestatia ta la Eurovision.
    As dori sa te intreb:
    1) Care a fost melodia ta preferata dintre toate cele prezente la Eurovision, excluzand-o bineinteles pe a ta?
    2) Te mai gandesti sa participi in viitor, din nou, la Eurovision?
    3)
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:35)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bratu Adrian

      clar ca melodia norvegianului. de cand am ajuns acolo am zis ca el o sa castige.

      e prea devreme sa dau un raspuns la aceasta intrebare
  • backing vocals, Cristina Dida (Marţi, 26 mai 2009, 15:06)

    Ion Pop [anonim]

    Buna Elena,

    Si eu ma numar printre cei care cred ca piesa ta merita un loc mult mai sus in clasamentul final. Deci, felicitari oricum!

    Ce s-a intamplat cu backing vocals? De ce ai inceput cu Cristina Dida, care banuiesc ca si-a adus aportul si transpiratia personale la castigarea concursului national, ca apoi sa continui cu altcineva?

    Sigur ca publicul a votat-o pe Elena Gheorghe, dar totusi si vocea din spate a contat la acel vot; deci, intr-un fel, la Moscova am fost reprezentati de altcineva decat cele pe care le-am votat. Cum s-a intamplat asta?
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:36)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ion Pop

      Cristina Dida este o voce extraordinara, am colaborat cu ea pentru selectia nationala, insa aveam nevoie de o voce care sa semene, ca si timbru, cu vocea mea. Si tocmai de aceea am ales sa merg cu Lucia la Eurovision.
  • romania muzicala (Marţi, 26 mai 2009, 15:28)

    mike [anonim]

    din pacate cred ca cealalta melodie lasata pe bara de indivizii din comisie gen marcel pavel ar fi trebuit sa mearga la eurovizion
    pentru elena :
    crezi oare ca melodia a fost punctata prea putin ?
    cine ar fi principalul vinovat de aceasta deziluzie in opinia ta ?
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:37)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui mike

      totul tine de gust. cred ca toata prestatia a fost punctata slab, nu doar melodia.
  • Eurovision (Marţi, 26 mai 2009, 16:57)

    cell_61 [anonim]

    Voi fi sincer si voi spune ca mie nu mi-a placut nici prestatia ta in finala. Te-a lasat vocea pe alocuri, iar despre coregrafie n-am ce comenta.
    Am 2 intrebari:
    1 Cine a aprobat show-ul pe care l-ati facut? Eu nu-mi dau seama de ce alte tari, cu melodii chiar mai slabe au reusit sa faca un adevarat show, iar la noi nici macar jocul de lumini nu a fost spectaculos.
    2. Legat de voturi - ce parere ai de actualul sistem de vot? Ti se pare corect, cum crezi ca s-ar putea imbunatati?
    Multumesc.
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:39)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui cell_61

      dupa cum am spus, showul a fost aprobat de toata echipa. atat de echipa TVR ului, cat si de echipa mea. Si, sincera sa fiu, nu luminile de pe scena contau. Mai ales ca, dupa cum am spus mai devreme, Zvetlana Loboda avea de departe cel mai tare show si abia a obtinut locul 12, desi initial era vazuta intre primii 5 concurenti.

      n-am nici o parere, pentru ca nu l-am inteles, sincer
  • eurovision (Marţi, 26 mai 2009, 17:23)

    Mika [anonim]

    Elena, ce asteptari aveai inainte de a intra in concurs? Sunt sigura ca ai fost dezamagita, de ce ai ales totusi sa participi la o competitie in care castigatorii sunt alesi pe considerente politice? Erai deja apreciata in tara pentru talentul tau. Din pacate Eurovision 2009 va ramane un punct slab pe cv-ul tau. Recunoasterea internationala nu se castiga prin Eurovision. Cate nume sonore au ramas dupa Eurovision de la Abba incoace?Zero...
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:40)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mika

      ma gandeam ca merg la un concurs unde primeaza muzica. pentru mine, Eurovisionul 2009 nu va ramane in nici un caz un punct slab. De pe urma acestei experiente am avut foarte mult de castigat.
  • nu e normal sa stii engleza? (Marţi, 26 mai 2009, 18:07)

    irina [anonim]

    Intr-adevar dupa cum spunea si altcineva toata prestatia vostra a fost putin cam fara compozitie.. insa am alta intrebare si anume: Cu se face ca ai fost selectionata pt asa concurs fara sa stii engleza? Mi se pare ciudat sa ai interpret in tip ce ceilalti participanti vorbeau fluent engleza sau macar acceptabil. Asta pentru mine a cantarit foarte greu.. e ca si cum fara sa vreau te-am comparat cu Elena Udrea care nici ea nu stie engleza insa e mare ministru...Succes in continuare!
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:41)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui irina

      n-am fost la olimpiada de engleza, am fost la un concurs unde primau vocea si muzica. ma descurc sa vb in engleza, insa, avand in vedere ca de cele mai multe ori vorbeam despre lucruri total neasteptate, si mai ales ca erau si emotii si erau si cuvinte pe care nu le stiam, am preferat sa am un translator.
  • Intrebari (Marţi, 26 mai 2009, 18:22)

    Adrian [anonim]

    Felicitari pentru eurovision.

    1.De ce ai participat la acest " concurs muzical" ?
    2.Ce impresie ti-a lasat dupa ?
    3.Aia vut trac pe scena, in finala ? Pentru ca pe timpul celor 3 minute nu s-a transmis nimic poate dupa hora ... + ca cine a insistat pe filmarile alea de ansamblu pe partile oarecum lente ale melodiei a dat-o in bara ... parea totul banal nimic interesant ... mai bine se insista cu camera doar pe tine ca sou nu a fost

    4. La ce sa ne asteptam de la Elena Gheorghe in viitor?
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:46)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Adrian

      1. pentru ca este o experienta de neuitat si pentru ca ce se intampla acolo - si acum ma refer la partea fara votare - te face sa intelegi ce inseamna sa fii cu adevarat artist. si acum ma refer la organizare, la sonorizare, la public, la tot...

      2. pe de o parte am fost foarte fericita ca am putut participa la cel mai grandios eurovision din istorie (rusii s-au depasit pe ei, clar), am reusit sa ma bucur de aprecierea publicului de acolo si m-am simtit extraordinar de bine pe scena, a fost o senzatie pe care nu stiu daca o voi mai trai vreodata.
      pe de alta parte, am fost dezamagita de faptul ca la eurovision nu primeaza doar muzica, exista si alte criterii pe care eu nu le cunosc.

      3. nu, n-a fost vorba de trac, prestatia din finala a fost mult mai buna decat cea din finala, iar filmarea, intr-adevar, nu a pus deloc in valoare povestea coregrafica

      4. avand in vedere ca a fost o experienta atat de frumoasa si de bogata (profesional), cu siguranta o sa incerc sa imi mentin nivelul de pregatire si, de ce nu, sa cresc ca si artist. in acest moment pregatesc un nou show, un nou album, un nou videoclip, avem foarte multe concerte in tara si sper sa existe o colaborare cu cineva foarte important de la eurovision. momentan nu e nimic concretizat, dar... sa speram :)
  • traditia aromana (Marţi, 26 mai 2009, 18:25)

    vortex [anonim]

    Draga Elena, spune-ne daca in familie ai auzit cantecele aromanilor, daca cunosti cat de cat istoria aromanilor (daca ai auzit-o povestita in familie) si daca stii ca cel putin 80% dintre aromanii veniti in tara au fost legionari (ceea ce e un mare merit pentru ei). In alta ordine de idei iti urez sanatate si putere sa treci peste toate rautatile, esti foarte frumoasa si am observat ca ai si alte calitati care de obicei lipsesc fetelor frumoase. Sa auzim de bine
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:48)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui vortex

      eu cant de mica muzica aromana, armaneasca, mai bine zis. am crescut si imi place traditia armaneasca, pentru ca e pastrata cu sfintenie la machedoni. sigur ca da, dada (bunica) mi-a povestit de traditii, de unde vin armanii. si m-am gandit ca ar fi foarte bine sa promovez muzica si traditia armana si se pare ca a prins foarte bine la romani.
  • tron (Marţi, 26 mai 2009, 18:58)

    bee [anonim]

    care-a fost rostul acelui "tron" urias pe scena? sa asociem inca o data romania cu dracula si cu constructiile imense ca ego-ul lui ceausescu?? nu i-am vazut rostul. mai ales ca nu a existat o continuitate in legatura cu acel obiect, a aparut la inceput si atat. daca showul incepea si se termina sa zicem cu elena pe tron, tot mai era ceva-ceva, dar asa.. doar putem spune ca am avut un tron imens pe scena, care.. nimic!! ...
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:49)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui bee

      tronul facea parte din decor si crea senzatia ca eu sunt stapana ielelor, cu tronul a inceput si s-a terminat piesa, pentru ca daca esti atent, si pe sfarsit acest tron se intoarce si devine o stanca.
  • doua intrebari (Marţi, 26 mai 2009, 22:26)

    Mihai [anonim]

    1. Cum a fost aleasa melodia? Intreb deoarece nu se potrivea deloc interpretei si in nici un caz un muzician de clasa nu se prostea cintind ceva ce nu i se potriveste...asa ca banuiesc o "fortare" a acceptarii acestei melodii. Comentarii?

    2. Ascultati va rog orice alta melodie din concurs. Toti interpretii au o dictie curata in engleza, cu exceptia concurentei din romania: textul este de neinteles. De ce ?
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:50)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mihai

      piesa este exact ce se canta acum, pe intelesul oamenilor. e ceva modern, amestecat cu o tema folclorica de la noi. nu m-a fortat nimeni sa cant aceasta piesa, iar alegerea melodiei s-a facut la selectia nationala.
  • Intrebare (Marţi, 26 mai 2009, 23:15)

    horeat [anonim]

    1. In primul rand felicitari e o melodie foarte frumoasa pe care o ascult cu placere este un HIT.

    Intrebare
    1. de ce nu ati pastrat coregrafia cu schimbatul hainelor era suuuuperbaaaaaaa
    2. de ce dansul pe scena a fost dezastruos ca si coregrafie?
    3. Capul sus si bafta tot catigi Eurovisionul o data
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:51)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui horeat

      1. pentru ca astfel de coregrafie s-a mai fcut la Eurovision
      2. lucrul asta tine de gust. unora le place, altora nu... n-ai cum sa explici asa ceva.
      3. multumesc, esti foarte draguta :)
  • De ce nu se canta in romaneste asa cum ... (Miercuri, 27 mai 2009, 7:05)

    Lucian [anonim]

    De ce sarbii au stiut sa castige un Eurovision cu o melodie in limba sarba? De ce noi romanii trebuie sa ne rusinam de limba romana si sa cantam intr-o engleza pe care nu o stim?
    Citeam pe un blog "Romanians are ashamed by their own language, most of their singers are trying to use English in their songs, but they fail with a English in soviet accent and their music is one time use, tomorrow, nobody know what The Balkan Girls was"
    Nu merg mai departe decat piesa trupe O-Zone - Dragostea din tei... s-a ascultat pe toate continentele si chiar in ziua de azi... o mai auzi pe la unele posturi de radio straine, nu am fost fan O-Zone, dar au avut originalitate, au creat ceva... restul... plagiatura sau acelasi stil de la A la Z (vezi Marius Moga)
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:53)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Lucian

      da, sarbii au castigat, intr-adevar, cu o piesa in limba lor, dar majoritatea castigatorilor au cantat in engleza. n-a fost alegerea mea sa cant in engleza, nu am vrut neaparat sa cant in engleza, iar ca sa iti dai seama cam cat conteaza dictia la acest concurs, asculta-l pe Dima Bilan.
  • o intrebare (Miercuri, 27 mai 2009, 8:36)

    florin [anonim]

    Draga Elena, tu esti o fata superba, ai o voce fantastica si esti desteapta. Din punctul de vedere al telespectatorilor, dansul tau nu a fost extraordinar, fiind clar impiedicata de pantofii cu toc si mai ales de faptul ca acestia alunecau foarte rau pe acea scena lucioasa. De ce nu s-a putut sa porti incaltaminte macar tratata impotriva alunecarii?
    Oricum ar fi, felicitari pentru participarea in finala si mult succes de acum inainte. Multumesc.
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:54)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui florin

      da, am avut talpa "antiderapanta", insa lucrul acesta nu se intampla numai la mine, scena era oricum alunecoasa. insa nu asta a fost problema, hai sa nu gasim pretexte din astea.
  • Decorul. (Miercuri, 27 mai 2009, 8:56)

    LazDan [utilizator]

    Am vazut la aceasta editie decoruri superbe.
    Decorul a cantarit enorm la unele piese creand o atmosfera aparte (la decor mi-a placut Rusia).
    1. Ati stiut de posibilitatile tehnice ale decorului?
    2. Cine le-a regizat? Decorul acela primavaratic si mult prea lent il consider nepotrivit.
    Multumesc si numai bine.
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:55)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui LazDan

      dupa cum am spus, regizor a fost Bobo Barbulescu, am stiut de posibilitatile tehnice, dar toate lucrurile, inclusiv artificiile, fumul, focul, toate efectele pirotehnice trebuiau platite, iar noi am avut un buget mic. am incercat sa facem treaba cu ce buget am avut.
  • eu am o singura intrebare (Miercuri, 27 mai 2009, 9:23)

    me [anonim]

    de ce se multumesc romanii cu putin? Locul obtinut este unul jalnic, si totusi toata lumea e multumita. Poate daca am aspira si noi la un loc mai fruntas, chiar obtineam rezultate mai bune.

    Nu zic ca este mai usor, sau ca nu ai dat tot ce ai putut,. Eu ma refer pur si simplu la mentalitatea de invingatorpe care, din cate am vazut, romanii nu o au.
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:57)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui me

      romanii nu se multumesc cu putin, sau cel putin eu nu ma multumesc cu putin, in nici un caz, am fost foarte dezamagita de votare. locul acela "jalnic" obtinut a fost obtinut datorita "altor criterii". in momentul in care simti ca ai dat tot pe scena, ca si artist te simti multumit si implinit. ce s-a intampla in afara scenei n-a tinut de noi.
  • Intrebare de baraj (Miercuri, 27 mai 2009, 10:20)

    elena sandu [anonim]

    Cunoasteti un post de televiziune armanesc sau makedon-arman care difuseaza emisiuni preluate din Macedonia sau anumite evenimente despre armani din Romania si din lume?
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:58)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui elena sandu

      sunt mai multe site-uri, nu le stiu, dar le am scrise si o sa rog de cineva care se ocupa de site-ul meu sa puna linkuri. in doua trei zile, cine intra pe www.elenagheorghe.ro, le va gasi acolo.
  • despre eurovision.. (Miercuri, 27 mai 2009, 11:13)

    claudiu.eire [utilizator]

    in primul rand felicitari, mi-a placut mult piesa ta dar pacat ca vocea nu a fost destul de ridicata si puternica pentru a exprima melodia altfel ! pentru ca melodia a fost super, vocea prea joasa in schimb si nu a trezit senzatie in lume destula, consider ca finlanda treuia sa castige dar din pacate :( nici macar nu au reusiit, oricum te-am votat elena de aici din irlanda :-) cred ca toti romanii te-am votat, chiar ai facut cumva playback la melodie cum sa dus zvonul in Anglia?
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 12:58)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui claudiu.eire

      e trist ca ma intrebi asa ceva. in primul rand ca n-as avea nevoie, apoi ca organizatorii n-ar permite acest lucru.
  • Eurovision (Miercuri, 27 mai 2009, 11:23)

    blackarrow [anonim]

    Draga Elena,
    1. Inainte de finala Eurovision, mai credeai ca sint sanse la un loc fruntas pt. Romania ? Pt. ca daca chiar credeai asta , atunci e grav.
    2.Ai vrea sa mai participi la un nou Eurovision?
    Ce-ai vrea sa schimbi, in acest caz, ca sa iasa mai bine?

    Eu as vrea sa mai incerci, pt. ca cred ca ai talent , dar nu te risipi pe melodii de duzina la un asemenea nivel.
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 13:00)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui blackarrow

      1. da, credeam ca vom fi cel putin in primii zece. si nu numai eu credeam lucrul asta. inclusiv participantii credeau asta.

      2. e prea devreme sa iti raspund la aceasta intrebare

      3. sper sa se schimbe imaginea Romaniei in Europa.
  • Eurovision (Miercuri, 27 mai 2009, 11:47)

    Andreea [anonim]

    Cine a facut coregrafia pt Eurovison?
    Intotdeauna ai avut melodii mult mai bune decat cea cu care te-ai prezentat la Eurovision. Cum a putut Duta sa te trimita cu piesa asta?
    Greseala mare e ca ai fost sfatuita de oameni care nu au inteles conceptul de show. Cum comentezi asta?
    Overall a fost o prestatie buna(ma refer strict la modul cum ai cantat), o sa te urmaresc in continuare. Mult succes!
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 13:01)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andreea

      Ioana Macarie.
      mersi, Andreea! mie mi s-a parut un concept ok, dar acum tine de gust.
  • Buna ziua! (Miercuri, 27 mai 2009, 12:02)

    Cosmin Navadaru [moderator] [hotnews.ro]

    Din pacate, Elena Gheorghe va intarzia un sfert de ora. Va multumim!
  • Romanica tara draga (Miercuri, 27 mai 2009, 12:11)

    strategy [utilizator]

    punctualitatea la romani lasa de dorit.

    O simpla intrebare: Daca ai fi concurat la American Idol pe ce loc te-ai fi clasat? (ma intereseaza parerea ta despre tine)
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 13:02)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui strategy

      nu e vorba de punctualitate, e vorba de lucruri pe care nu le poti hotara tu pentru tine. sunt factori care nu tin de tine, factori externi

      in general, sunt o fire puternica si ambitioasa si imi place sa muncesc. nu pot sa iti dau eu un loc. probabil publicul si juriul pot spune mai multe despre asta. nu pot eu sa iti dau un raspuns la aceasta intrebare.
  • Rybak (Miercuri, 27 mai 2009, 12:26)

    Far Eastern [anonim]

    Elena,

    Ce parere ai de parerea multora(nulti si-ai exprimat-o chiar aici, pe hotnews.ro) referitoare la asemanarea uriasa intre piesa castigatoare si Opera #2 a lui Vitas? Crezi ca a fost plagiat? Daca da, se va lua vreo masura?

    In rest, SUCCES!
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 13:04)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Far Eastern

      nu stiu ce sa zic, n-am ascultat opera #2 a lui Vitas si nu pot avea o parere. si nu stiu daca se va lua o masura, daca se dovedeste ca e plagiat. probabil ca nu o sa ramana asa.
  • Allooo Romanie....Balcan Girls? (Miercuri, 27 mai 2009, 12:56)

    Cezar [anonim]

    As vrea sa va intreb de unde pana unde asociati Romania cu Balcanii.??????

    Traiesc in Germania de 10 ani si ma implic in promovarea culturii romanesti aici. Eforturile noastre sunt tocmai de a ne distanta de imaginea de balcanici in care suntem inclusi noi romanii ca popor...si iata Dvs. ne "dati cu firma in cap" cu un astfel de titlu la un asftel de eveniment, unde macar trebuia sa aratam ce suntem noi cu adevarat...cum au facut moldovenii!

    Bravo!!! Ati reusit sa ne confirmati imaginea de hoti si putori (traducerea cuvantului de balcanic in Vest) in care suntem inclusi toti romanii.

    Asta se intampla cand se baga afonii in chestii in care nu au nici o treaba...din pacate ca in multe alte domenii in tara.
    • a (Miercuri, 27 mai 2009, 13:17)

      Elena Gheorghe [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cezar

      As vrea sa va intreb de unde pana unde asociati Romania cu Balcanii.?????? Traiesc in Germania de 10 ani si ma implic in promovarea culturii romanesti aici. Eforturile noastre sunt tocmai de a ne distanta de imaginea de balcanici in care suntem inclusi noi romanii ca popor...si iata Dvs. ne "dati cu firma in cap" cu un astfel de titlu la un asftel de eveniment, unde macar trebuia sa aratam ce suntem noi cu adevarat...cum au facut moldovenii! Bravo!!! Ati reusit sa ne confirmati imaginea de hoti si putori (traducerea cuvantului de balcanic in Vest) in care suntem inclusi toti romanii. Asta se intampla cand se baga afonii in chestii in care nu au nici o treaba...din pacate ca in multe alte domenii in tara.
  • Salut! (Miercuri, 27 mai 2009, 13:09)

    Chris [anonim]

    Am o parere foarte buna despre vocea ta, insa o parere proasta despre melodie si prestatia scenica (si vis-a-vis de faptul ca nu a fost cantata in romana, vezi rep. moldova). Acum:

    1. Ce parerea ai despre hora romanilor de peste Prut?
    2. Daca, sa presupunem ca, urmatoarea melodie clasata la selectia nationala ar fi fost prima de fapt, crezi ca ar fi facut o impresie mai buna (ar fi castigat un loc mai bun)? (o parerea persoanala te rog)

    Merci si multa bafta in continuare!
  • a (Miercuri, 27 mai 2009, 13:15)

    Elena Gheorghe [hotnews.ro]

    va multumesc foarte mult pentru timpul acordat si pentru intrebari. eu oricum va multumesc ca sunteti alaturi de mine si faptul ca sunteti curiosi sa aflati mai multe despre ce s-a intamplat la Eurovision sau despre Elena Gheorghe pur si simplu ma face sa inteleg ca nu va sunt indiferenta. si in general, accept criticile, la fel cum accept si complimentele, pentru ca, cunoscandu-ti punctele slabe, cunoscand parerea oamenilor despre tine, poti evolua. sper ca eu, Elena Gheorghe, nu v-am dezamagit. si sper din tot sufletul sa fim si noi pe locurile fruntase si, de ce nu, sa luam Eurovisionul la un moment dat. va multumesc si astept sa mai vorbim pe www.elenagheorghe.ro. multumesc, o zi buna!
  • atat poate romania (Miercuri, 27 mai 2009, 14:53)

    mihai [anonim]

    intrebari de ce n-ai facut mai mult , de ce ai de ce ceallata. asta e nivelul nostru, climaxul nostru e sub mediocru. si nu e vorba de muzica numai. orice. praf si pulbere suntem.
    intrebarea mea ar fi:
    de ce nu accepti tu(si restul echipei) ca acea prestatie a fost slaba , sau f slaba, atat se poate? nu contest ca tot ce ati dat a fost cel mai bun... dar e submediocru, slab urat.
    dupa mine ati reprezentat romania in cel mai sincer si mai bun mod: astia suntem cu asta defilam.
    zambeste, la anu` va fi mai rau! :D
  • hai gata (Miercuri, 27 mai 2009, 15:55)

    ispy [utilizator]

    exact cum mi am imaginat. biata fata a intrat in interogatoriu, nu in interviu. la eurovision a facut ce a putut, bravo ca a intrat in finala, o sa faca altadata si ceva mai bun. pina atunci ma bucur ca a fost destul de promovata, pentru ca elena gheorghe nu aduce cu usuraticele cu fusta deasupra fundului si fara voce. pina la urma e un lucru pozitiv sa vada lumea ca mai exista si altfel de prezenta feminina pe la romania.
  • Intrebarea 25 cea mai pertinenta (Joi, 28 mai 2009, 7:11)

    Adrian [anonim]

    Romania nu face parte din Balkani. http://en.wikipedia.org/wiki/Balkan
    • esti sigur? (Joi, 28 mai 2009, 15:58)

      anon [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      daca citeai cu atentie linkul de pe wiki pe care l-ai postat, vedeai ca Romania este cateodata inclusa in Balcani si ca face parte cam din toate organizatiile politice zonale (sub titulatura de inlocuire a termenului Balcani cu Europa de Sud Est).
  • Voce (Joi, 28 mai 2009, 11:32)

    Protonic Romanul [anonim]

    Draga fata esti frumoasa dar nu ai volum la voce, mai exact nu ai voce , nu inteleg ce te mira si nu inteleg de ce cei apropiati nu iti spun adevarul.
    Iti doresc numai bine, viata este frumoasa si altfel....
  • Felicitari! (Joi, 28 mai 2009, 14:58)

    oanaa [anonim]

    In primul rand as dori sa te felicit pentru talentul muzical si coregrafic deosebit, frumusetea si perseverenta ta, dar mai ales pentru ca ai reprezentat Romania la Eurovision cu onoare, conform asteptarilor. Faci parte din cercul restrans al valorilor muzicale pe care tara noastra le-a dat in ultimii ani si citind post-urile de mai sus, sunt extrem de indignata si revoltata ca unii oameni neavizati isi permit sa-si dea cu parerea acolo unde nu se pricep si sa faca asemenea afirmatii la adresa ta si a celor intamplate la Eurovision. Stiu ca vor exista intotdeauna pareri rautacioase indiferent de cat de bun ai fi, important e sa fii constient de valoarea pe care o ai si sa nu te lasi doborat de astfel de atacuri ieftine. Oricum, rusine sa le fie chiar daca lor li se pare normal, dar in realitate persista in prostie.

    Intrebari:
    1. Care crezi ca au fost punctele slabe si cele forte ale show-ului tau, acum, dupa terminarea concursului?
    2. Daca ai fi avut pantofi mai josi ai fi dansat mai mult?
    3. Ce atuuri crezi ca a avut Norvegia pentru a castiga concursul?

    Toate cele bune si cat mai multe succese in continuare!
  • elena (Miercuri, 3 noiembrie 2010, 16:51)

    Rebeca Fan Elena [anonim]

    Draga Elena, eu nu am sa-ti pun o intrebare ci am sa-ti dau un sfat...nu lua in seama toate prostiile care se scriu in presa despre tine de exemplu ca ai facut playback la Eurovision si ca Lucia a cantat in locul tau..nu uita ca ai multi fani care te iubesc si sa stii ca eu sunt unul dintre ei...vreau sa te felicit pt naturaletea ta si pt faptul ca desi ai ajuns una dintre cele mai indragite vedete din Romania, nu ai uitat de unde ai plecat...sunt sigura ca in timp vei deveni o legenda nu prea se mai nasc artisti de nivelul tau...te pupa fana ta numarul 1...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi