Corespondenta din Italia

Doua romance pe podiumul concursului 'Miss Italia nel Mondo': Castigatoarea  a fost acuzata de autoritatile moldovene de colaborare cu o organizatie anti-comunista

de Miruna Cajvaneanu     HotNews.ro
Duminică, 28 iunie 2009, 10:39 Life | Showbiz

Diana Curmei - captura RAI
Foto: Rai 1
O romanca si o moldoveanca au fost alese cele mai frumoase fete dintre cele peste 50 de concurente din intreaga lume care s-au luptat sambata seara, in direct pe Rai Uno, pentru titlul Miss Italia nel Mondo 2009. In final, coroana a revenit moldovencei de 19 ani.

Urmareste aici imagini de la finala concursului.

"Succesul meu este dedicat romanilor si moldovenilor!", au fost primele cuvinte ale Dianei Curmei, la cateva secunde dupa ce juriul a desemnat-o castigatoarea editiei a XIX-a a concursului Miss Italia nel Mondo 2009.

La sfarsitul serii, din care nu au lipsit tensiunea si surprizele, dintre cele 50 de finaliste din intreaga lume lumea sosite la Jesolo, langa Venetia, pe podium au ramas doar doua fete, ambele de origine romana: bruneta Diana Curmei, care a reprezentat Republica Moldova, si blonda Simona Lungu, Miss Italia nel mondo-Romania.

Numarul 1 purtat in timpul concursului si ochii care au cucerit publicul i-au adus noroc moldovencei: ea a primit coroana de Miss Italia nel Mondo din mainile principelui Emanuele Filiberto di Savoia, care a fost si presedintele juriului. Simona Lungu s-a clasificat a doua, semnand un record in istoria concursului: dupa ce, timp de 20 de ani, nicio concurenta din Romania nu a urcat pana acum pe podium, acum avem doua dintr-o data!.

Pasul urmator: bacalaureatul

"Dianei inca nu-i vine sa creada ca a fost aleasa Miss Italia nel Mondo, este extraordinar de fericita. Desi a castigat concursul, pasul urmator este bacalaureatul, pe care trebuie sa-l sustina la intoarcerea in tara. Diana considera ca educatia este mai importanta decat un concurs de frumuste. Desi are doar 19 ani, Diana are o bogata activitate sociala la Chisinau, facand parte dintr-un ONG care sustine valorile democratice din Republica Moldova", a declarat, pentru Hotnews.ro, Lavinia Nastase, impresarul Dianei si una din organizatoarele concursului Miss Italia nel Mondo- Romania.

"Pentru noi, prin cele doua fete, Diana si Simona, aseara a castigat Romania si imaginea Romaniei in Italia", a mai adaugat Lavinia Nastase.

Diana, acuzata de colaborare cu o organizatie anti-comunista

Diana Curmei are 19 ani si traieste la Chisinau, tatal ei, Victor, fiind roman, iar mama avand radacini siciliene. Ea a fost aleasa sa reprezinte Republica Moldova in cadrul unei semifinale care s-a desfasurat in aprilie, la Timisoara.

Dar calificarea ei nu a fost lipsita de greutati: tanara a fost oprita la granita de catre autoritatile moldovene, fiind acuzata de colaborare cu o organizatie anti-comunista. Doar in urma interventiei parintilor, Diana a reusit sa ajunga la Timisoara, si ulterior la Jesolo.


Citeste mai multe despre   



















12452 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    aha (Duminică, 28 iunie 2009, 10:55)

    voronin [anonim]

    mai e si terorista pe deasupra
    • 0 (0 voturi)    
      Voronin zice asta ... (Duminică, 28 iunie 2009, 11:56)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui voronin

      ... deci, e fata - fata :) ... Eroina a luptei anti-bolshevice ...
  • +5 (5 voturi)    
    ce comentariu (Duminică, 28 iunie 2009, 11:14)

    Gogu [anonim]

    "Succesul meu este dedicat romanilor si moldovenilor!"

    Putea sa zica tuturor romanilor, ar fi fost cu adevarat frumos de la o basarabeanca
    • +7 (9 voturi)    
      esti carcotas (Duminică, 28 iunie 2009, 12:04)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      a zis-o bine si asa si poate a vrut intentionat sa faca o legatura
      • +5 (5 voturi)    
        corect (Duminică, 28 iunie 2009, 17:19)

        alex [anonim] i-a raspuns lui gigel

        Putea sa zica doar de moldoveni, si cu romanii la gara. Foarte bine ca a pomenit si de unii si de altii. Daca tot vrei analiza pe text, vezi ca a zis intai de romani si dupa aia de moldoveni :)
    • +7 (13 voturi)    
      Deocamdata... (Duminică, 28 iunie 2009, 12:20)

      IoanB [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      ...Romanii sunt despartiti in doua tari.
      Domnisoara mi-a castigat admiratia si respectul meu cu aceste cuvinte.
      Gogule nu carti! Domnisoara este mai inteligenta decat tine. Nici faptul ca prima data a zis romanilor si apoi si-a specificat mai in detaliu apartenenta nu-ti convine? Ea se considera romanca din Moldova.
      Ne-a oferit un moment de bucurie si mandrie.
      Sa o felicitam si noi ca merita din plin!
      • -4 (14 voturi)    
        amice, esti ... avocat ? (Duminică, 28 iunie 2009, 12:59)

        turistul [anonim] i-a raspuns lui IoanB

        fata asta are mintea cat o nuca de vreme ce a putut spune o asemenea aberatie ! daca pt ea locuitorii "rep moldova" nu sunt romani atunci sa le spuna BASARABENI ! moldova e de la carpati la nistru, ce-i intre prut si nistru e BASARABIA !
  • -7 (9 voturi)    
    anonim (Duminică, 28 iunie 2009, 12:10)

    veronica [anonim]

    diana curmei este cetatean al R.m dci prin urmare este basarabeanca si a reprezentat R.m in cadrul acestui concurs,cred ca s-a prostit spunind ultima fraza,era de ajuns sa zica multumesc la toata lumea care a votat-o si atit.
  • +3 (5 voturi)    
    Bravo!!!! (Duminică, 28 iunie 2009, 12:29)

    Irina [anonim]

    Sunt atat de fericita de succesul acestei fete,chiar avem fete frumoase in tara! Bravo!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Bravo Diana! (Duminică, 28 iunie 2009, 12:49)

    ION [anonim]

    se vede ca e o fata adevarata!
    si nu o zdreanata comunista!!!
    nu mai cautati pureci in branza!
    afirmatia ei este corecta si eu zic sa invete si romanii pe unde se duc sa pomeneasca Romania in felul acesta.
    • -5 (9 voturi)    
      corecta pe naiba (Duminică, 28 iunie 2009, 13:09)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui ION

      dupa mintea ta, un locuitor din iasi ce este ? roman SAU moldovean ? un locuitor al craiovei ce este ? roman SAU oltean ? un locuitor al timisoarei ce este ? roman SAU banatean ? daca pt fatuca asta locuitorii rep moldova nu sunt romani atunci sa le spuna basarabeni, nu moldoveni !
      • +6 (6 voturi)    
        e pe naiba (Duminică, 28 iunie 2009, 14:04)

        ion daniel [anonim] i-a raspuns lui turistul

        si basarabenii ce sunt? nu tot romani?
        • -1 (5 voturi)    
          nu stiu prietene (Duminică, 28 iunie 2009, 17:02)

          turistul [anonim] i-a raspuns lui ion daniel

          intreaba-i, ai sa fii surprins de ce iti vor raspunde !
      • +1 (1 vot)    
        chiar (Luni, 29 iunie 2009, 20:47)

        sugarfree [utilizator] i-a raspuns lui turistul

        Chiar, ia raspunde la propria ta intrebare: un locuitor al Craiovei e român sau oltean?
        E român, oltean, craiovean, saten (cel mai probabil) si poate fi si multe altele, iar toate astea nu se exclud deloc intre ele.
        Fata asta fusese inscrisa sa reprezinte Rep Moldova in concurs si faptul ca a tinut sa mentioneze Romania este probabil un semn al bunavointei ei catre Romania. Fara emotii si cu mai multa chibzuiala ar fi ales probabil alta formulare. Cuvintele ei suna ca o subliniere a faptului ca exista români si exista moldoveni, ca doua categorii distincte, dar parerea mea personala este ca intentia ei a fost cu totul alta. Cuvantul Romania sa fie auzit din gura unei reprezentante a acestei republicii inventate care aproape a impiedicat-o sa participe la un concurs de la care se intoarce cu coroana.
    • +3 (3 voturi)    
      bine zis ioane (Duminică, 28 iunie 2009, 15:49)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui ION

      dar mi-a placut chestia aia cu pureci in brinza restul este o.k.
  • -3 (9 voturi)    
    miruno, esti varza ! (Duminică, 28 iunie 2009, 13:02)

    turistul [anonim]

    cum adica o romanca si o moldoveanca ? pt tine sunt doua notiuni distincte ? puteai spune o romanca si o basarabeanca, sau doua romance, una din romania si una din rep moldova, dar in nici un caz cum ai formulat tu ! e ca si cum ai spune un roman si un oltean ...
    • +3 (5 voturi)    
      Cred ca tu esti ala varza. (Duminică, 28 iunie 2009, 13:40)

      martianu [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Te dai rotund dar esti vai de steaua ta... numele international al tarilor este Romania si Republica Moldova, deci autoarea a spus bine. N-am auzit de tara Basarabia.
      Si tu vrei sa spui ca intre roman si oltean e o diferenta? Care? Eu spun ca amandoi sunt romani.
      • -2 (4 voturi)    
        n-ai inteles (Duminică, 28 iunie 2009, 16:46)

        turistul [anonim] i-a raspuns lui martianu

        inainte sa ma insulti ai face bine sa citesti cu atentie ce am scris. eu sunt din iasi, deci pentru mine moldovean = roman. a fost o greseala din partea romaniei sa accepte denumirea de "rep. moldova". acea bucata de pamant trebuia sa se numeasca basarabia, nu rep moldova. dar deh, laboratoarele kgb-iste nu au stat degeaba. nu "rep moldova" este continuatoarea moldovei lui stefan cel mare, ci moldova din romania (unde se afla vechile capitale, baia, suceava si iasi). deci martianule, taci din gura daca nu stii despre ce vorbesti, eu ca moldovean (roman) stiu istoria locurilor mele mai bine decat tine. nu e problema mea cum se considera basarabanii, discuta cu ei si ai sa vezi ca nu considera romani ! asa ca in loc sa isi spuna moldoveni eu le sugerez sa isi spuna basarabeni, pt ca moldovean = roman, nu sunt doua notiuni distincte !
        • 0 (4 voturi)    
          ... (Duminică, 28 iunie 2009, 18:49)

          martianu [anonim] i-a raspuns lui turistul

          Ceea ce tu nu intelegi este ca la nivel si context international cetatenii Romaniei sunt romani, iar ai Republicii Moldova sunt moldoveni. Deci ca sa ma repet, autoarea nu a gresit cu nimic, faptul ca pt tine moldovean = roman, e problema ta.
          Moldovenii cred ca se simt jigniti atunci cand sunt denumiti basarabeni, avand in vedere circumstantele in care au primit aceast nume:
          "This was the name by which Imperial Russia designated the eastern part of the principality of Moldavia, ceded by the Ottoman Empire (to which Moldavia was a vassal) to Russia in the aftermath of the Russo-Turkish War, 1806-1812."
          Luat de pe wikipedia.
          • 0 (4 voturi)    
            putem continua asa pana maine (Duminică, 28 iunie 2009, 20:08)

            turistul [anonim] i-a raspuns lui martianu

            prietene, ai dreptate, denumirea sub care e recunoscut acest teritoriu la est de romania se numeste oficial "republica moldova". dar asta nu inseamna ca denumirea e si corecta. cum spuneam, politicienii romani au facut o mare greseala in 1990 cand au recunoscut statul vecin sub denumirea asta (probabil nu au vrut sa se ajunga la o indepartare de romania prin crearea unui conflict). trebuia denumit altfel: basarabia sau moldova de est, dar nu MOLDOVA ! eu ca moldovean din romania nu pot accepta doua denumiri distincte, roman si moldovean. e una si aceeasi, daca vor sa fie diferiti atunci sa se denumeasca altfel, basarabeni sau est moldoveni (daca ii deranjeaza denumirea de basarabeni). tu probabil esti din alta parte a romaniei (nu din moldova) si nu percepi nuantele asa cum le percep eu. aici in moldova noi ii denumim basarabeni, nu moldoveni, tocmai pt a nu crea o confuzie ! te-am salutat !
            • 0 (0 voturi)    
              ca sa vezi cat esti de varza... (Luni, 29 iunie 2009, 19:15)

              stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui turistul

              iti pun o singura intrebare:
              Cum se numeste locuitorii FYROM ?
    • 0 (0 voturi)    
      fara insulte..... (Luni, 29 iunie 2009, 9:12)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui turistul

      nu are rost sa ne insultam turistule.......
      dupa parerea mea in contextul politic actual fatuca a zis foarte bine. Fie ca ne place sau nu momentan este Romania si Rep Moldova ... si nici acum si nici in viitor nu va ma exista "romania dodoloata" .
      • 0 (0 voturi)    
        ai un glob? (Luni, 29 iunie 2009, 20:49)

        sugarfree [utilizator] i-a raspuns lui razvan

        Imprumuta-ne si noua globul de cristal.
  • -2 (6 voturi)    
    In natura exista un echilibru ... (Duminică, 28 iunie 2009, 13:52)

    Cristi [anonim]

    ... intre frumusete si inteligenta. Nu poti sa le ai pe ambele oricat te-ai stradui. Totusi, sa-i dam fetei dreptul de inocenta, sa zicem ca de emotie a scos porumbelul pe gura. Sau poate ca daca tot a fost infierata cu justificata manie proletara cum ca ar apartine unei organizatii anti-comuniste ( desi la cate sunt puteau sa spuna si numele organizatiei ) , saraca fata s-a gandit sa impace si varza si capra si sa spuna ca ar exista romani si moldoveni... Vorba Divertis-ilor : "Totusi are cap frumos". Doamne ajuta!
  • -4 (4 voturi)    
    e bine ca a specificat... (Duminică, 28 iunie 2009, 15:45)

    ale [anonim]

    Romanii numai cind le este comod ne numesc frati...deci,Diana a facut bine sa specifice Romania si Moldova...
    • +2 (2 voturi)    
      ce a specificat ? o tampenie ?! (Duminică, 28 iunie 2009, 16:58)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui ale

      prietene, sa iti fie clar, ca vad ca tu inca esti spalat la creier, moldovean = roman. locuitorii "rep. moldova" sunt basarabeni, au incetat sa fie moldoveni la 1812 cand au fost luati cu japca de imperiul tarist. e problema lor daca azi, dupa 200 de ani, se considera sau nu romani. romania nu trebuia sa accepte denumirea asta otravita de "rep moldova", trebuia sa fi facut si noi cum fac grecii cu macedonia, sa nu va recunoastem. moldova e de la nistru la carpati, deci cuprinde si o bucata din romania. si cand mai vad ca veniti si cu tampenii gen "salut pe romani si pe moldoveni" mi se face greata, in ce hal ati putut ajunge, sa nu mai stiti de unde veniti, cine sunteti.
    • +1 (1 vot)    
      nu e bine (Duminică, 28 iunie 2009, 17:18)

      ady [anonim] i-a raspuns lui ale

      gresesti ale ,nu generaliza..eu sunt roman si am considerat tot timpul ca cei de peste Prut sunt frati romani si imi doresc ca intr-o zi sa facem parte din aceeasi tara ..aceeasi idee o impartasesc foarte multi romani
    • 0 (0 voturi)    
      sa-ti spun verde (Luni, 29 iunie 2009, 20:50)

      sugarfree [utilizator] i-a raspuns lui ale

      Cand le e comod romanilor cu mai multi moldoveni?!... hai sa ramânem in realitate!...
  • -4 (4 voturi)    
    bravo diana (Duminică, 28 iunie 2009, 16:42)

    vlad [anonim]

    DIANA NE MINDRIM CU TINE, TOTI MOLDOVENII DIN ITALIA SUNT BUCUROSI DE VICTORIA TA, AI MERITATO INTRADEVAR. DAR VOI ROMINILOR DE DUPA PRUT NU VA MAI LAUDATI CU SUCCESELE ALTORA, CA TOT TIMPUL VATI TINUT MAI SUS DE MOLDOVENI DAR PINA LA URMA ATI RAMAS DE NIMIC, ROMANCA VOASTRA TREBUIA SA FIE ELIMINATA DIN PRIMA MANSA CA NU MERITA SA FIE NICI PE LOCUL 49. TATA-L DIANEI SI-A FACUT PASAPORT RAMIN CA SA POATA VENI IN ITALIA PETRU ACEI CARE NU STIU, NU CA E NASCUT IN ROMANIA.
    • +2 (2 voturi)    
      te-ai ratacit pe aici mai vladutz ? (Duminică, 28 iunie 2009, 19:12)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui vlad

      amice, tu esti basarabean, nu moldovean ! si inca unu de joasa speta, care insulta romania ... imi pare rau pt voi, eram acelasi popor pana in 1812, dar v-ati corcit si ati fost indoctrinati de rusi ... auzi la el ... toti moldovenii se bucura ... bai amaratule, moldovean = roman, daca tu te consideri altceva atunci poti sa te numesti basaraben ... nu mai persista in greseala, moldovenii se considera romani, numai corciturile basarabene cum esti tu, care au uitat istoria neamului lor se considera altceva ! mi-e greata de cei ca tine !
    • +3 (3 voturi)    
      acum avem doua dintr-o data!. (Duminică, 28 iunie 2009, 19:29)

      Ella [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Vlad, parca esti un copil. Printre altele, fata s-a prezentat ca fiind romanca din Basarabia. E bravo!

      Aici Chisinau.
    • +3 (3 voturi)    
      Inainte de a posta pe siteuri romanesti (Luni, 29 iunie 2009, 1:48)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui vlad

      Ai face bine sa inveti sa scrii corect romaneste maimutoi bolsevic ce esti.
  • +3 (3 voturi)    
    mai e o chestie! (Duminică, 28 iunie 2009, 17:06)

    ion [anonim]

    m-am uitat la poze ei si daca e ceva care i-a suparat pe comunisti si pe voronin in special este semnul V
    de victorie pe care ni-l arata noua si lu' voronin.
    chestia e ca semnul asta ii inebuneste pe comunisti oriunde ar fi...
    e mai rau decat culoarea rosie pentru tauri, pe ei nu-i deranjeaza rosul, in schimb o ia razna cand vad V-ul acela.
    e un semn premergator democratizarii si democratiei, cosmarul istoric al dictatorilor si prin excelenta al comunsitilor!
    asa cum ne arata Diana acest V, eu unu' simt cum ma racoresc pe zapuseala asta, mi se pare un gest extrem de sexy!
  • +4 (4 voturi)    
    felicitari (Duminică, 28 iunie 2009, 18:30)

    Ciprian [anonim]

    Felicitari pentru reusita la acest concurs. Faptul ca si-a dedicat succesul "romanilor si moldovenilor" ne bucura si mai mult.
    Dincolo de situatia politica, romanii si moldovenii (din stanga Prutului) impart aceeasi istorie, cultura si limba... Si ne bucura ca cineva ca Diana face o astfel de declaratie prin care probabil stabileste legatura intre oamenii din astea doua tari.
    E trista situatia actuala din republica Moldova. Abuzurile autoritatilor de acolo nu trebuie trecute cu vederea. Si e clar ca Diana nu e pe placul autoritatilor comuniste - care au si arestat-o pentru parerile ei politice.
    Cam asa e... comunistii le pun bete in roate la tinerii valorosi din Basarabia care gasesc succesul in alta parte.
  • 0 (4 voturi)    
    vedeti unde s-a ajuns ? (Duminică, 28 iunie 2009, 19:23)

    turistul [anonim]

    locuitorii "rep. moldova" se considera "moldoveni", nu romani ... asta e rezultatul a 200 de ani de violare mentala la care au fost supusi de catre imp tarist, apoi de sovietici si acum de comunistii pe care i-au ales. au fost indoctrinati ca romanii sunt fascisti, sovini, acum mai nou le e rusine in italia de romani si se leapada imediat de apelativul "roman" in favoarea celui de "moldovean" ... denumirea de "rep moldova" nu trebuia acceptata pentru ca facea referire la un teritoriu care se intinde si in romania ! situatia nu este inteleasa nici de cei care apar la televizor, jurnalisti sau politicieni, eu perpetueaza confuzia roman / moldovean. eu ca roman din iasi nu pot permite asemenea aberatii si de asta am scris azi aici. daca cei din "rep moldova" nu se considera ROMANI, atunci sa isi spuna basarabeni, pentru ca ei NU SUNT moldoveni !!!! au incetat sa fie la 1812 ! corcituri spalate pe creier care si-au uitat istoria !
    • 0 (2 voturi)    
      raspuns turistului (Duminică, 28 iunie 2009, 21:15)

      ale [anonim] i-a raspuns lui turistul

      vad ca esti tare suparat cu moldovenii ,ar trebui sa fie si o motivatie ca sa-i numesti corcituri spalate pe creier..orice popor are orgoliul lui,cind vom fi recunoscuti toti ca romani atunci vom fi romani,pina cind avem cetatenie moldoveneasaca...
      • +2 (2 voturi)    
        pt mine sunteti romani (Luni, 29 iunie 2009, 6:09)

        turistul [anonim] i-a raspuns lui ale

        dar nu are importanta ce sunteti pt mine, ci cum va considerati voi ! daca pt voi mldovean = roman nu am nici o problema cu nimeni, cand insa vine cineva ca fatuca asta si spune "salut romanii si moldovenii", ca si cum ar fi doua lucruri distincte, atunci vin cu propunerea sa ii numeasca altfel, dupa cum spuneam, basarabeni sau est moldoveni. cunosc cazuri in italia de basarabeni care isi spun moldoveni si zic ca nu sunt romani ! imi fac greata aceste persoane.
    • +4 (4 voturi)    
      cine-i spalat pe creier? (Luni, 29 iunie 2009, 0:43)

      Moldovean din Chisinau [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Citindu-ti comentariul, draga Turist, imi dau seama ca tu esti cel spalat pe creier, nu eu. Unde erai la inceputul lui aprilie 2009? N-ai vazut ce se petrecea la Chisinau? N-ai auzit ,,Desteapta-te, romane" cantat in Piata Marii Adunari Nationale (apropo, stii de ce se cheama asa?) din Chisinau? Spune-mi, cu ce ocazii un grup de romani canta in Romania imnul? Cu ocazia meciurilor de fotbal? Suntem romani moldoveni, si punct. Si de ce, adica, sa nu ne mai numim ,,moldoveni"? De ce sa ne numim ,,basarabeni"? Tu stii de fapt unde-i Basarabia pe harta? Nici macar nu face parte din Republica Moldova de azi. Ca niste destepti de rusi au hotarat sa-i dea numele intregii provincii e altceva.
      Tu cred ca vrei sa extrapolezi de la polemica dintre greci si macedonieni, nu? Pai sa-ti spun ceva... Stii de ce grecii au dreptul sa ceara exclusivitate pentru numele de ,,Macedonia"? Pentru ca stramosii celor din Republica Macedonia nu au luptat in armata lui Alexandru Macedon. Or, stramosii mei au luptat in armata lui Stefan cel Mare. Poate chiar alaturi de-ai tai. Asa ca sunt la fel de moldovean ca si tine. Si la fel de roman ca si tine. Sau poate chiar mai mult.
      • +1 (1 vot)    
        esti in minoritate (Luni, 29 iunie 2009, 6:03)

        turistul [anonim] i-a raspuns lui Moldovean din Chisinau

        cei care gandesc ca tine si pt care am toata stima sunt in minoritate in basarabia. atata timp cat un locuitor al rep moldova considera ca moldovean = roman nu am absolut nici o problema. cand insa pt cineva de acolo sunt doua notiuni distincte, le sugerez sa isi spuna altfel in loc de moldoveni. ciao !
  • +3 (3 voturi)    
    romania si moldova (Duminică, 28 iunie 2009, 19:34)

    hammurabi [anonim]

    Pentru toti cei care nu au fost de acord cu forma de exprimare a castigatoarei: Nu v-ati gandit ca ea trebuia sa se intoarca in tara ei si sa mai si plece apoi ,,afara''?... De-i supara pe cei de acolo, mai pupa viza de iesire ? Eu cred ca a zis bine. Poate chiar cineva, bine intentionat, a sfatuit-o asa.
  • +2 (4 voturi)    
    Super :D (Duminică, 28 iunie 2009, 20:18)

    d. [anonim]

    Am participat impreuna la editia din 2007 a Miss Italia nel Mondo pe Romania. Din pacate nu am tinut legatura, dar ma bucur sa stiu ca nu a renuntat sa viseze la castigarea titlului si a reusit anul acesta. E o tipa super, si frumoasa si inteligenta, e demna de Miss :D
  • +3 (3 voturi)    
    bine (Luni, 29 iunie 2009, 0:43)

    mihai [anonim]

    fata e de a noastra..
  • +4 (4 voturi)    
    Felicitari ! (Luni, 29 iunie 2009, 9:38)

    A.L. [anonim]

    Important e ceea ce va face de acum inainte.
    Frumusetea exterioara nu o exclude neaparat pe cea interioara (bunul simt, echilibrul, cumintenia, modestia...)
    Eu ii doresc sa isi continue studiile, sa duca o viata normala facand lucruri bune si normale ca orice om. N-as vrea sa esueze prin cine stie ce zone mondene. Atunci toata frumusetea cred ca e in zadar.
  • +3 (3 voturi)    
    Nu mai sintem tigani? (Luni, 29 iunie 2009, 10:32)

    rumbi [anonim]

    Tot certindu-va pe subiectul daca fata e moldoveanca sau romanca, uitati ceva esential: pe podium au iesit doua fete provenind dintr-o natie (hai sa zicem o natie, nu doua) care in ultima vreme face pagina ziarelor italiente cu crime, violuri, jafuri, etc.
    Deci, ca obiecte de consum (Miss, manechine, etc), sintem foarte buni, dar ca oameni de rind sintem doar violatori si criminali. Interesant punctul de vedere al italienilor.
    Pe de alta parte, fara sa ii scad din merite fetei (chiar e frumoasa - o frumusete autentica, nu ca falsitatea blonda si pisicoasa care a iesit Miss Universe Romania), ma intreb daca faptul ca italienii au pus pe podium doua romance nu e un joc de culise, menit exact ca sa rascumpere in ochii lumii excesele pe care le-au facut in a-i denigra vesnic pe romani drept tigani si criminali.
    Oricum, felicitari Dianei si celeilalte fete (ale carei poze nu le-am gasit). Sper sa nu se transforme si ele in doua consumabile pentru masina de tocat vedete.
  • 0 (0 voturi)    
    'Miss Italia nel Mondo' (Sâmbătă, 4 iulie 2009, 22:15)

    aa aaa [anonim]

    DRAGA Miruna Cajvaneanu. ASA CUM SPUNE SI FATA DIN BASARABIA "MOLDOVEANCA" ESTE DE FAPT ROMANCA. DIVIZAREA ARTIFICIALA A ROMANILOR ESTE OPERA LUI stalin. CHIAR CREZI CA TREBUIE SA O CONTINUIE CINEVA SI IN ROMANIA?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri