Madonna spune ca s-a simtit obligata sa vorbeasca despre discriminarea rromilor din Romania

de Cosmin Navadaru     HotNews.ro
Vineri, 28 august 2009, 13:19 Life | Showbiz

In cadrul concertului sustinut in Parcul Izvor din Bucuresti, Madonna a starnit reactii negative din partea spectatorilor prezenti la eveniment, dupa ce a vorbit despre discriminarea din Romania. "Madonna a mers in turneu alaturi de o fenomenala trupa de muzicieni rromi, care au facut-o constienta de discriminarea de care acestia au parte in unele tari", explica Liz Rosenberg, publicista artistei, citata de bbc.co.uk.

"Ma intristeaza foarte tare, pentru ca nu cred in discriminarea impotriva nimanui. Noi credem in libertate si in drepturi egale pentru toata lumea. Tigani, homosexuali, oameni pur si simplu diferiti, toti sunt egali si ar trebui tratati cu respect", declarase Madonna in cadrul concertului sustinut in Parcul Izvor.

Liz Rosenberg, publicista Madonnei, sustine ca artista a facut aceste comentarii dupa ce a auzit de prejudecatile de care se lovesc tiganii din Europa de Est. De asemenea, Madonna i-a spus publicistei sale ca au existau si huiduieli, dar si ovatii in randul celor 60.000 de spectatori prezenti.

"Madonna a mers in turneu alaturi de o fenomenala trupa de muzicieni rromi, care au facut-o constienta de discriminarea de care acestia au parte in unele tari, astfel ca s-a simtit obligata sa faca o scurta declaratie", spune Liz Rosenberg.

Pe teritoriul Romaniei se afla cel mai mare numar de rromi din Europa de Est. Aproape jumatate din cei 12 milioane de cetateni de etnie rroma din Europa sustin ca au fost victimele discriminarii in ultimele 12 luni, potrivit unui raport prezentat de Agentia pentru Drepturile Fundamentale a Uniunii Europene.


Citeste mai multe despre   























15531 vizualizari

  • +54 (58 voturi)    
    neinformata Madonna (Vineri, 28 august 2009, 13:31)

    ady [anonim]

    sa traiasca Madonna cu vecini rromi si atunci s-o auzim ce mai spune..sa vada cum au reactionat francezii,irlandezii la sosirea tiganilor..le-au dat si bani numai sa scape de jegul creeat de acestia
    • +8 (8 voturi)    
      da bine la imagine (Sâmbătă, 29 august 2009, 6:49)

      george.p [anonim] i-a raspuns lui ady

      I se rupe Madonei de tigani, insa rasismul este un subiect foarte dezbatut in zilele noastre (vezi fotbalul de exemplu) si da bine la imagine "sa lupti" impotriva lui.
      Partea funny e ca unii europeni ne considera tigani iar ea zice ca-i discriminam :)
    • -5 (9 voturi)    
      ady neinformat (Sâmbătă, 29 august 2009, 7:44)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui ady

      Sa presupunem ca, datorita unui capriciu oarecare, de generatii nimeni din familia ta nu a avut serviciu si nici nu au avut acces la invatatura. E o presupunere, caci sunt convins ca provii dintr-o familie responsabila si onorabila. Nu ai mai nimic pe cartea de munca, ai patru clase si alea facute in Doru Lelii. Nimeni nu te angajeaza, deci nu ai o sursa de venit. Ce optiuni ai, caci trebuie sa traiesti cumva? Ce dai de mancare copiilor, caci esti om, chiar daca n-ai bani nici de sapun, dara-mi-te de bilet la concertul Madonnei? Cum te-ai simti daca, dupa ce accesul la un trai decent iti este sistematic interzis, esti privit ca un gunoi, zi de zi, an de an, toata viata? Ce parere ai avea despre majoritari si despre oameni, in general? Ai auzit cumva din greseala de patroni si institutii mai mult sau mai putin publice care nu angajeaza tigani, pur si simplu pentru ca-s tigani? Ce zici daca de maine intregii omeniri i s-ar pune pata si te-ar trata ca pe-un gunoi? Cum ai reactiona? Banuiesc ca nu precum tiganii, ci te-ai sufoca cu perna, ca sa ne scapi de jeg. Sunt convins c-asa ai face, la cat esti de generos!
      • +11 (11 voturi)    
        Gabi neinformat (Sâmbătă, 29 august 2009, 12:50)

        s [anonim] i-a raspuns lui Gabi

        Gabi draga se vede ca habar nu ai despre ce vorbesti. Cine mama nabii ii pune pe tigani sa-si intrerupa studiile? Ei!! Scoala-i gratuita 12 clase. Vin la scoala pana in clasa a 4-a si apoi merg la furat si alte chestii de gen, putini sunt cei care continua. Cunosc cazuri concrete. Asa ca nu le mai lua apararea, ca nu noi ii punem sa aiba asemenea capricii.
      • +5 (5 voturi)    
        ei vor integrarea? (Sâmbătă, 29 august 2009, 13:46)

        Edi Kule [anonim] i-a raspuns lui Gabi

        comentariul tau arata clar impasul teoriei, abordarea abstracta a problemei. Practic este imposibil ca de generatii nimeni din familia ta sa nu fi avut serviciu sau loc de munca, caci daca asa ar sta lucrurile nu ai exista. Practic, daca vrei sa muncesti este imposibil sa nu-ti gasesti pina la urma ceva; sigur ca daca ai 4 clase nu poti pretinde sa devii profesor sau manager de multinationala, aproep sigur iti vei folosi forta muschilor.
        Si sa presupunem, prin absurd, ca se poate sa fi existat generatii succesive fara loc de munca si discriminare: ce vina am eu, simplu cetatean, pt o asemenea situatie? cum sa nu reactionez cind mi se fura obiecte, cind sint agresat verbal si fizic pe strada? Ce impresia imi pot face tiganii ai caror copii isi rid de mine ca sint ochelarist, iar parintii isi rid si ei de mine, ca de o gluma buna facut de odrasla?
        Ce-ar fi daca tiganii ar stringe putin din fese, s-ar stradui ei sa se integreze, ne-ar convinge ei pe noi ca sint buni? Ce-ar fi daca bulibasii care fac nunti de milioane de euro, conduc 'mertzane', cumpara rochii de mireasa de cite 30.000 euroi, joben de 1500 euro pt mire etc...???
      • +2 (2 voturi)    
        ipoteza lui pacala (Sâmbătă, 29 august 2009, 15:24)

        ady [anonim] i-a raspuns lui Gabi

        ..sansa o ai..fiind romani cu acte in regula au acces la educatie ,cursuri,ajutoare sociale..
        Generozitatea romanilor a fost uriasa,comparativ cu tarile occidentale ..
        Daca nu te adaptezi la mersul unei societati ,nu esti binevenit.
      • +3 (3 voturi)    
        argumente concrete! (Sâmbătă, 29 august 2009, 17:09)

        george [anonim] i-a raspuns lui Gabi

        Abordarea ta este pur teoretica.
        Pana in 1989 chiar daca nu voiai sa muncesti, te lua militia si te ducea la o intreprindere si te angaja. Cu toate acestea, cati dintre tiganii de peste 60 de ani au carti de munca? Foarte putini!
        Daca munceau, ar fi avut posibilitatea sa dea copiii la scoala. Dar au preferat, constient, sa ramana in mizerie, care le place!
        In cultura lor munca a fost inlocuita cu cersatoria( cum mentiona un judecator italian intr-o sentinta), furtul, lenea. Cum explici ca regii, bulibasii si imparatii lor, care au castele aurite fura energia electrica. Daca au avut bani sa faca asemenea chiciuri, cred ca aveau si 100Ron sa plateasca curentul, ca noi toti, dar furtul este a doua lor natura.
        Am o mica firma si nefiind xenofob, am angajat si tigani, 4 la numar, acum aproape trei luni.Au fost tratati toti angajatii la fel.
        Acum a ramas unul, care cred ca va ramane, are prietena romanca, are comportament normal. Ceilalti trei, cat au lucrat, trebuia sa fi cu ochii tot timpul pe ei. Cum ii slabeai, cum chiuleau aui faceau treba de slaba calitate.
        Argumenteaza ca i-am tratat ca pe un gunoi!
        Problema este pentru viitor. Acum fiind cam 3 milioane de tigani, intretinem 6 cetateni unul, dar peste 50 de ani se va ajnge( la rata lor de inmultire) ca 2 cetateni sa intretina unul si atunci vor aparea problemele!!!!
    • -10 (10 voturi)    
      Neinformat esti tu ! (Sâmbătă, 29 august 2009, 8:34)

      Florin C [anonim] i-a raspuns lui ady

      Intre tigani poti trai daca nu te uiti la ei ca la niste rahati. Romii vad imediat daca te uiti la ei cu dispret, si se poarta in consecinta cu tine. Dar daca ii respecti, te poti intelege cu ei. In taberele alea de romi din Italia si-au gasit adapost si destui romani care n-aveau cu ce plati o chirie.
      • +9 (9 voturi)    
        Iar PRIVIREA RESPECTUOASA cum trebuie sa arate ? (Sâmbătă, 29 august 2009, 12:14)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Florin C

        Sa te uiti la ei stand in genunchi , nu !?
        • -7 (9 voturi)    
          Nu, respect înseamnă să nu judeci (Sâmbătă, 29 august 2009, 12:49)

          Florin C [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

          pe cineva despre care nu ştii cum a crescut şi cum a trăit pînă atunci. Tu, care poate n-ai trăit în lipsuri majore, n-ai cum să ştii cum e să n-ai o pereche de pantofi pînă pe la 7 ani, sau să nu fi mîncat vreodată cu furculiţa, sau dintr-o farfurie.
          • -2 (2 voturi)    
            respect (Sâmbătă, 29 august 2009, 19:09)

            cioaca [anonim] i-a raspuns lui Florin C

            respect inseamna sa poti sa te uiti in ochii lor, sa vorbesti normal cu ei, fara impresii de superioritate sau sa-i iei din scurt. comportati-va normal cu ei si cu oricine altcineva si o sa vedeti o schimbare in atitudine.
            cei care nu inteleg lucrurile astea nu au fost niciodata iesiti din tara, judet, comuna din care vin si habar n-o sa aiba ce inseamna lucrul asta pana nu o sa dea ei peste unii care ii trateaza cu dispretz.
          • +2 (2 voturi)    
            STIU CUM AM TRAIT SI TRAIESC EU (Duminică, 30 august 2009, 8:49)

            MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Florin C

            Eu am trait asa:
            Tata muncea din greu ca sa ne creasca
            pe cei 3 copii , iar uneori , folosea cureaua
            ...de putine ori....nici el si nici noi nu am fost vreodata pe punctul de a intra la puscarie...eu , fratele meu si sora mea am avut parte de mancare si haine ...la un nivel decent spre saracacios...
            Toti am urmat scoala, fiecare dupa puteri, toti ne-am dus la munca atunci cand a venit sorocul, nici o zi mai tarziu, noi, baietii am facut armata...fiul meu de 20 de ani urmeaza o facultate...si de la 5 ani i-am explicat ca daca vrea sa traiasca demn trebuie sa paraseasca aceasta incinta.
            Pana atunci are probleme sa ajunga teafar pana la capatul strazii - la troleibuz - intrucat drumul sau de 100 metri
            trece prin zona unde joaca toata ziua tenis cu piciorul vreo 10 - 15 cam de varsta lui, care nu se duc la scoala, admirati de pe margine de taticii lor, imbracati in bermude, cu burtile revarsate, cu ghiuluri si mai nou cu IPHONE...nu stiu daca ...asa cum spui tu ...au acasa farfurii sau furculite ...dar cutite au ...si nu le lasa pe toate acasa....
            Nu stiu cu ce bani traiesc ...probabil ca si ei si taticii lucreaza in tura de noapte cand eu dorm doborat de munca .
            *
            Chiar crezi ca ne-am putea permite sa privim macar o secunda cu dispret o astfel de selecta adunare ?
            *
            Dispretul este ultimul dintre simtamintele
            mele fata de ei. Primul este frica...e deja tara lor...sunt prezenti peste tot ...aproape intotdeauna in grupuri de cel putin 4 ....vorbesc tare, scuipa , injura devastator precum respira....ne ineaca cu muzica mizerabila de origine indiano - turco - penitenciara .....si ce e mai rau ....noi semanam tot mai mult cu ei....fenomenul tupeismului tiganesc ...scuipatul cinic pe orice ....a inceput sa se extinda inca din ultimii ani al lui Ceausescu....
            *
            Madalin Voicu e un dulce, iar ONGurile, Statul, UE , USA si Madonna au intentii
            probabil onorabile, dar asa de ridicole in formalismul lor...ranjetul ...asta va ramane...
      • +2 (2 voturi)    
        Ok, neinformat (Duminică, 30 august 2009, 2:53)

        Milu [anonim] i-a raspuns lui Florin C

        Eu unul nu am avut ocazii prea dese sa interactionez cu tigani. Dar in peste mai mult de jumatate din cazuri am avut de-a face ori cu aroganti smecheri, ori cu nespalati langa care nu se putea respira, ori cersetori. Stiu ca esantionul e nereprezentativ, dar eu unul nu ma omor in a respecta nici una dintre categoriile de mai sus, si aplic treaba asta nediscriminatoriu intre tigani si orice alte etnii/natiuni.
    • +7 (7 voturi)    
      Scula DEPARTAMENTULUI DE STAT - USA (Sâmbătă, 29 august 2009, 9:55)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui ady

      Despre discriminarea "populatiei Roma"
      a vorbit in primele sale discursuri si noul ambasador american la Bucuresti.
      Mai precis despre:
      - restituirea proprietatilor
      (care cine, catre cine , catre unchiul ...stein...si varul ...berg)
      - liberalizarea adoptiilor (asta ar intra la dezvoltarea exporturilor si
      - discriminarea "populatiei Roma" .
      *
      Nu a suflat o vorba despre ridicarea vizelor
      pentru cetatenii romani care vor sa intre in SUA.
      Mare pacat. Ar fi o solutie asa de simpla
      pentru salvarea etnicilor romi din Romania
      supusi cruntei prigoane de aici !!!
      *
      PS. Intrucat pana si o artista de talia Madonnei
      a ajuns sa se prostitueze facand propaganda
      ieftina, ce pretentii sa avem de la falitii nostrii.
    • 0 (2 voturi)    
      .....ai luat mil de dolari... (Sâmbătă, 29 august 2009, 12:26)

      luciu08 [utilizator] i-a raspuns lui ady

      gata cu madona.Avem grijile noastre,!?Nu vedeti ce "grije"au guv. ca o tin tot in sedinte (de sfarsit de sapt.)
      A fost bun testul cu Madona.AU BANI ROMANII......
    • +1 (1 vot)    
      asa este (Luni, 31 august 2009, 14:09)

      alinush [anonim] i-a raspuns lui ady

      s-a trezit tocmai ea, care se scalda in milioane de $ si singurul ei contact cu lumea reala il are prin trupa de servitori- sa ne spuna noua sa fim toleranti . sa vina ea sa stea la cozi in institutiile statului alaturi de ei, sa vada cum e....si apoi mai povestim.
      pe romii care intr-adevar incearca sa se integreze in societete ii respect si ii incurajez, dar din pacate sunt f f putini
    • 0 (0 voturi)    
      .. (Luni, 25 ianuarie 2010, 17:48)

      .... [anonim] i-a raspuns lui ady

      sa sti nu toti tigani sunt jegosi majoritatea sunt mai curati dekt romani si fff cuminti si de bani gata si asta o spun fiinca am fost la ei in casa si am vazut...poate exista tigani jegosi cum mai exista si romani jegosi dar aceea sunt niste saracituri sau niste boschetari
  • +44 (46 voturi)    
    discriminare (Vineri, 28 august 2009, 13:32)

    corneliu [anonim]

    pai ei se simt discriminati cand nu mai pot sa fure zilnic , haideti sa lasam toti usile deschise cand suntem la munca in timp ce ei stau in fata primariilor sa capete bani tot din contributia noastra, si eventual cheile de la masini agatate la locuri vizibile , ca sa mearga treaba repede.
    • +22 (22 voturi)    
      corect, (Vineri, 28 august 2009, 17:31)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui corneliu

      platim taxe si impozite si asistenta sociala pentru 2.5 milioane de tigani. ce ne ofera in schimb?! sfidare oameni buni! ne huleste europa si lumea din cauza acestor paraziti!

      sa ii adopte madona pe toti si sa le faca un gypsy land! acolo sa danseze cu manelistii si sa invete obiceiurile tiganesti (furt, viol, omor) eventual cantece antisociale (despre cum sa furi, sa violezi sau sa omori).

      cand o sa ii oprim?!
  • +58 (58 voturi)    
    Ce avem si ce dam (Vineri, 28 august 2009, 13:32)

    bulibase [anonim]

    Avem manele, palate tiganesti, bande care se rafuiesc in strada la Craiova, Caracal, etc., avem telenovele cu viata tiganeasca in Romania sau in Rusia, avem o Loredana care canta muzica tiganeasca... discriminam tiganii fiindca sunt tigani sau discriminam infractionalitatea? Madalin Voicu e parlamentar avut, mai sunt si alti membri ai etniei cu posturi administrative in primarii (ghici?) sau in guvern, au locuri separate fara concurenta la facultati grele - drept, psihologie etc... sa-i spuna cineva publicistei si chestiile acestea. Eu, ca ne-tigan, ma simt discriminat si incriminat!
    • +38 (38 voturi)    
      Aveti dreptate (Vineri, 28 august 2009, 14:03)

      Ada [anonim] i-a raspuns lui bulibase

      Acesta este un comentariu foarte obiectiv si de bun simt, in acelasi timp!

      In momentul in care din 10 cersetori pe strada, 7-8 sunt tigani, majoritatea atacurilor si infractionalitatilor atat in tara cat si in afara sunt facute de ei, nu cred ca se mai poate numi discriminare ci aparare. Fug din toate centrele institutionalizate specializate, fug de munca si refuza orice forma de integrare in societate doar pt ca este "boring" sa muncesti o luna pt 6-7 mil cand ii poti "face" intr-o zi din furat sau dintr-o vizita la ajutoarele sociale.

      Cu speranta ca politia s-ar trezi odata si ar incepe sa-si faca treaba, fac un apel celor in cauza sa aiba grija la aceste aspecte, altfel, in cativa ani, chiar ne vom chema "Rromania"
      • -1 (5 voturi)    
        Daca te/ai uita mai bine (Sâmbătă, 29 august 2009, 9:38)

        Florin C [anonim] i-a raspuns lui Ada

        ai vedea ca si 9 din 10 maturatori de strada tot tigani sint, sau 9 din 10 gunoieri, sau dintre spargatorii de piatra de la calea ferata. Astia ce vina au sa fie pusi in aceeasi oala cu cersetorii si hotii ?
      • +5 (5 voturi)    
        dar despre discriminarea romanilor cine vorbeste (Sâmbătă, 29 august 2009, 9:58)

        fefe [anonim] i-a raspuns lui Ada

        Mai deunazi am fost lovit de un tigan pe scara blocului in care locuiesc. Am chemat politia. Bineinteles in stilul caracteristic tiganul a inceput sa se vaite ca eu l-as fi lovit. Politia romana m-a amendat pe mine pentru participare la scandal. Noi romanii suntem discrimanati in Romania fata de tigani. Politia e plina de tigani, comunistii au umplut-o de tigani pentru ca astia nu aveau mama tata si bateau pe oricine la comanda. Apoi s-au adus unii pe altii in structuri si acum politia e tiganizata si noi romanii suntem victima discrimanarilor. Trebuie sa emigram cu totii din Tiganilandul ASTA, SA-I LASAM SA SE OMOARE UNII PE ALTII SI SA CRAPE DE FOAME (CA DE PRODUS CEVA NU SUNT IN STARE)
    • +21 (21 voturi)    
      Clar (Vineri, 28 august 2009, 16:23)

      delia [anonim] i-a raspuns lui bulibase

      Sunt exeple care demonstreaza faptul ca nu discriminam cetatenii de etnie rroma ci infractionalitatea majora in randul acestor persoane .
      Iar in momentul in care un rrom " comite" o infractiune aceasta ne este atribuita noua, cetatenilor romani, prin fraze de genul :" un cetatean roman a violat si ucis, etc" .Deci, domnilor occidentali informati-va care este sursa acestei atitudini "ostile" si apoi sa ne acuzati!
      • +13 (13 voturi)    
        si mai ales (Vineri, 28 august 2009, 21:19)

        ana [anonim] i-a raspuns lui delia

        si mai ales sa incetam cu totii sa le mai spunem romi...credeti ca strainii fac diferenta intre romi si romani ?
    • +10 (10 voturi)    
      si pe cine mai avem (Sâmbătă, 29 august 2009, 0:20)

      bozo [anonim] i-a raspuns lui bulibase

      l-ai uitta pe marean vanghelie
  • +15 (15 voturi)    
    Titlul articolului este incorect! (Vineri, 28 august 2009, 13:32)

    Eugen [anonim]

    Dragilor! Observaţi vă rog diferenţa dintre conţinutul articolului şi titlul acestuia! În text se face vorbire despre faptul că Madonna "s-a simţit obligată" şi în titlu se afirmă că ea ar fi fost obligată - două exprimări foarte departe una de celaltă!

    Rectificaţi, de dragul calităţii cu care ne-aţi obişnuit!

    NR: Multumim.
    • +4 (6 voturi)    
      BBC News (Vineri, 28 august 2009, 14:05)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Eugen

      Draga Hotnews,

      Pacat ca am citit BBC News azi de dimineata. Si pacat ca am vazut articolul asta, in formulari foarte asemanatoare. Va rog sa citati -corect- sursa din care faceti ghiveciul publicistic, si nu sa dati impresia ca ati preluat o singura fraza din zece, in principiu doar prin traducere.

      Multumesc pentru profesionalism,
      Mircea
    • +8 (8 voturi)    
      Publicista? (Vineri, 28 august 2009, 15:32)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Eugen

      Şi de când "publicist" în limba engleză înseamnă "publicist" în limba română? Când oare se vor obişnui traducătorii din limba română să traducă nu doar cu dicţionarul englez-român, dar şi consultând DEX-ul? "Publicist" în limba română înseamnă "persoană care publică opere cu caracter politic, social, cultural; (sens curent) persoană care publică articole în presă. – Din fr. publiciste" (DEX). În acest context, "publicist" înseamnă purtător de cuvânt, reprezentant sau ofiţer de relaţii cu presa.

      Pentru ştiri externe aveţi nevoie de traducători cu experienţă în redactarea de articole, nu doar de ziarişti care se consideră şi traducători doar fiindcă CRED că ştiu engleza.
      • -3 (3 voturi)    
        intelectual? (Sâmbătă, 29 august 2009, 8:13)

        Gabi [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        De ce trebuie sa-ti dai atata importanta? Lumea s-a prins din prima ca esti rasist. Crezi ca daca stii sa scrii si sa citesti, esti mai breaz decat orice extremist din lumea asta? KKK te asteapta cu drag, White Supremacy ar fi mandra sa te aiba ca membru, iar Vadim, Le Pen si Jirinovski s-ar lupta (la propriu) pentru votul tau. Bine ca stii engleza, minte ce-ti mai trebuie!?
        • +2 (2 voturi)    
          nu ai inteles (Sâmbătă, 29 august 2009, 12:06)

          dana [anonim] i-a raspuns lui Gabi

          Ai o problema care se numeste low IQ
  • +33 (35 voturi)    
    P'astia daca nu-i lasi sa fure, ii discriminezi (Vineri, 28 august 2009, 13:35)

    tiganiada [anonim]

    Daca nu le dai de pomana, iar ii discriminezi. Daca nu ii bagi la facultate fara examen, iar ii discriminezi.
    Iar tiganii aia din trupa ei, jucau rolul cimpanzeilor din numerele de "atractie" de la circ.
    De fapt madonna si-a adus circul in rromania, nimic mai mult.
  • +39 (39 voturi)    
    Discriminare? (Vineri, 28 august 2009, 13:36)

    Nairobi [anonim]

    Cind aud de discriminarea tiganilor inebunesc de ciuda. In primul rind ca nu vad sa fie discriminati. In al doilea rind eu ma simt discriminat de catre tigani.daca te plingi ca fac mizerie, zgomot si scandaluri tii se raspunde, sint tigani nu ai ce le face. Cred ca le place mult termenul si starea asta de " discriminare" pt ca in acest fel au mult mai multe drepturi decit cetatenii " nediscriminati".
    Eu as propune sa facem ceva sa le aratam adevarata discriminare: muzica tare: arest;mizerie : arest; scandaluri, amanintari: arest.
    casatorii pina la 18 ani: arest. masini neinmatriculate:arest. PUSCARIE
  • +28 (28 voturi)    
    Ati vazut voi tigan sa nu se planga (Vineri, 28 august 2009, 13:37)

    Marius [anonim]

    "Aproape jumatate din cei 12 milioane de cetateni de etnie rroma din Europa sustin ca au fost victimele discriminarii in ultimele 12 luni". I-a intrebatii cati din ei au comis o ilegaliatate in ultimele 12 luni ( nu zic ca toti dar statistic asa ar fi interesant de aflat )
  • +11 (11 voturi)    
    Titlu vs. articol (Vineri, 28 august 2009, 13:44)

    R [anonim]

    In articol nu se mentioneaza nicaieri ca ar fi fost obligata... Si daca a fost, de catre cine a fost obligata atunci?!
    • +13 (13 voturi)    
      Obligatii (Vineri, 28 august 2009, 14:03)

      Gabriel [anonim] i-a raspuns lui R

      A fost obligata de situatia intolerabila in care se zbat saracii tigani.Asta in calitate de cetatean american care are dreptul si obligatia sa-si dea cu parerea in legatura cu tot ce se intampla pe aceasta planeta.Bineanteles ca uita prin ce a trecut ea la venirea din Italia cand impusca francul.Acum este Amerrica.A/ si ne da lectii pe banii nostri.
  • +23 (23 voturi)    
    ovatii si huiduieli! (Vineri, 28 august 2009, 13:50)

    laur [anonim]

    Se poate sa fi fost huiduita si ovationata, dar cum toti stim, aproape jumatate din infractiunile din Romania si inca un procent destul de ridicat prin alte tari ale Europei, sunt infaptuite de cetateni romani de etnie rroma. Acum discriminarea este obiectiva, deoarece am prieteni si am avut prieteni tigani, dar i-mi displac cei care cersesc si asa zisii "cow-boy est europeni" care, dupa ce au stat prin Franta, Italia, Spania, Germania, au venit in tara si si-au ridicat cate 2-3 palate cu turnulete si simboluri monetare, se plimba cu Mercedesu' si BMW-u' cu palarii extra largi pe cap cand un roman mai alburiu sta 3-4 ani in aceleasi tari si se intoarce cu bani de un Logan si sa-si ia o garsoniera mai la periferie. Discriminarea cam pe unde este!? De ce nu gasim prin centrul Parisului si vreo cativa romanasi care cersesc? De ce ni se spun "tiganii europei"? De ce suntem vazuti ca niste hoti? Nu neg ca si romani fac fapte care se onoreaza cu cativa ani buni la parnaie, dar 70-80% dintre cei ce fac aceste fapte sunt de etnie rroma! Corectati-ma daca gresesc!
    • -1 (1 vot)    
      Io zic ca-i bine ca-si fac palatele la noi (Duminică, 30 august 2009, 3:02)

      Milu [anonim] i-a raspuns lui laur

      Ca daca nu, ar castiga alte state TVA-ul pe materialele folosite, lucrari, locuri de munca... Si mai vin bani si din service-uri auto... Mai aduc bani de afara .... cine stie cati bani negri intra cu ei odata...
      Deci nu-s chiar asa de dispensabili cum par :D
  • +28 (28 voturi)    
    sa-i ia Madonna ! (Vineri, 28 august 2009, 13:56)

    Bogdan [anonim]

    Cateodata am impresia ca tiganii, vai ma scuzati, rromii ca sa fiu politically correct, sunt asa multi ca o duc foarte bine la noi. Pai la italieni le dau aia foc, la irlandezii ii omoara cu bataia si prin biserici, la francezi cum ii prinde cum ii deporteaza...Si ei se plang, cand aici fac pe desteptii si ti-e frica sa deschizi gura sa le zici ceva ca baga miseleste cutitu-n tine??? Pai in localitatea aia cu populatie maghiara (si nu sunt fan al ungurilor dar le respect curajul si demnitatea) nu-i ciomagesc aia cum si pe unde ii prind pentru ca au injunghiat un om si apoi se plimba pe acolo sa-i sfideze pe ceilalti etnici maghiari?? Pai unde o duc ei mai bine ca-n Romania?? Nici in India n-ar misca in front, ar fi probabil in castele alea de mancatori de soareci....
    In fine, ce pretentii sa ai de la marea vedeta? Ea canta, mai bine sau mai prost, da din popou, acum nu trebuie sa ne scandalizam cam auzim prostioare din gura ei. O fi facut facultatea la Spiru la IDD, alaturi de soferul nostru de la firma....:D
    • +11 (11 voturi)    
      e sfanta frate (Vineri, 28 august 2009, 14:34)

      Un hoinar [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      mei deci ma intelegi madona si-ar da si camasa de pe ea numai sa poata ajuta un om, ea cum vede un om suferind se baga in camera ei din care nu mai iese vreo 2 zile si se roaga in continuu; nici macar apa nu bea , e un fel de Maica Tereza a zilelor noastre. Stiati ca ea a renuntat la casa ei si traieste acum cu rromii aia cu care danseaza la cort; nici macar apa potabila nu are iar baie face o data la doua trei zile. Parol de nu ..
  • +11 (11 voturi)    
    Romy (Vineri, 28 august 2009, 13:57)

    Didi [anonim]

    Aia au fost discriminati pentru ca in ultimile 12 luni nu au putut sa fure tot ce au dorit,politistii care au fost impuscati de ei nu au murit cu totii,iar unii oameni atacati in casele lor de talhari nu s-au lasat pradati si au ripostat.In aceasta situatie intolerabila,cred ca ar fi absolut necesar ca DIVA sa le cumpere un teren cat o tara pe teritoriul american si sa le dea sa suga de la sanul ei marinimos.Asa toata lumea ar trai in liniste si pace pana la sfarsitul lumii.
  • +13 (13 voturi)    
    discriminare pozitiv (Vineri, 28 august 2009, 14:00)

    sorinr [anonim]

    atitudinea asta permanenta de fortare a limitelor in favoarea minoritatilor s-ar putea sa produca efectul invers.
  • +10 (10 voturi)    
    publicista? (Vineri, 28 august 2009, 14:15)

    curios [anonim]

    "...Liz Rosenberg, publicista artistei...", adica aia care ii face textele, de ii pune vorbele in gura, deci si discursul cu rromii.
    "...Madonna a mers in turneu alaturi de o fenomenala trupa de muzicieni rromi..." - aici am ramas siderat.
    P.S. Rosenberg, hmmm, o fi ruda cu ala de a scufundat Titanicul?
  • +14 (14 voturi)    
    Uite care e situatia (Vineri, 28 august 2009, 14:16)

    releu, din Cehia [anonim]

    tiganii sunt tratati in multe tari cu distanta, pentru modul unora dintre ai lor de a se comporta, asta e. Si integrarea slor si micsorarea distantei cere timp, dar mai ales efort din partea tiganilor.
    Sunt niste chestii obiective in prezenta asta:
    1. Tiganii in Europa sunt cel mai bine inegrati si cel mai putin discriminati in Romania. Studiu UE din acest an. Ex. in 2008 la campionatul european de fotbal Romania a fost singura echipa care a avut tigan in echipa.
    2. De ce nu a vorbit de tigani in Cehia sau Italia ? Ce consilieri idioti are.
    Cehia cf. aceluiasi studiu este indicata ca tara cu cea mai mare discriminare a tiganilor. Ex. anul acest Canada a reintrodus vizele pt. Cehia, datorita foare marelui numrt de tigani ce fug din Cehia in Canada si cer azil.

    Acuma, despre madonna din pct. asta de vedere se poate spune numai ata:

    vorbeste si nea Ion ca si el ie om.
    • +4 (4 voturi)    
      Aici e studiul (Vineri, 28 august 2009, 15:24)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui releu, din Cehia

      http://fra.europa.eu/fraWebsite/attachments/EU-MIDIS_ROMA_EN.pdf
    • +1 (1 vot)    
      perfect de acord (Sâmbătă, 29 august 2009, 17:50)

      tot din Cehia [anonim] i-a raspuns lui releu, din Cehia

      Sunt perfect de acord cu tine. Daca ar fi fost intr-adevar sincer preocupata de discriminarea tiganilor tara cea mai indica pentru un discurs ar fi fost Cehia. Am fost la concertul Madonnei din Praga si momentul gipsy a fost fara nici un fel de discurs despre toleranta. A cantat 2 melodii timp in care in public s-a lasat o liniste deplina, semn clar ca nu au fost incantati deloc, dupa care a intrebat: "Va place? Vreti mai mult?", nu a primit nici un raspuns si si-a continuat in liniste cantarea cu inca 2 melodii tiganesti.
  • +5 (5 voturi)    
    Nu mai putem noi de Madonna (Vineri, 28 august 2009, 14:26)

    Radu [anonim]

    O curba , si nimic mai mult ... Are 2 clase ca trenu si face ea acum politica ... o analfabeta madonna ...
  • +10 (10 voturi)    
    ... (Vineri, 28 august 2009, 14:34)

    dragos234 [utilizator]

    Madonna sa le atraga atentia la skinheazii din Irlanda de Nord care i-au fugarit pe romi acum o luna si ceva pana s-au intorsi aia acasa. A fost pe toate canalele. Atunci nu s-a simtit "obligata" sa atarga atentia?
    • +11 (11 voturi)    
      Realitatea (Vineri, 28 august 2009, 14:43)

      Desteptu [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      Vesticii ( unii ) fac morala estului.Cand tiganii ajung la ei se ingrozesc.Spun ca nu stim sa-i integram ! Vestul (exemple arhicunoscute ) a dat chiar bani sa scape de ei !
      .....si biografa asta- Liz Rosenberg -de ce etnie este-va rog ?Asta ca sa ma dumiresc.
      • +3 (3 voturi)    
        e daneza (Vineri, 28 august 2009, 17:32)

        Pierre de Vara [anonim] i-a raspuns lui Desteptu

        Liz Rosemborg o cheama de fapt. Familia ei are castel in Danemarca... LOL
      • +1 (1 vot)    
        Pai sa-i toleram (Duminică, 30 august 2009, 3:08)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui Desteptu

        ... sa-i toleram noi mai bine, ca altora le stau in gat ceva mai aspru...
  • +2 (6 voturi)    
    obligatii (Vineri, 28 august 2009, 14:51)

    zdragomir [utilizator]

    A obligat-o proxenetul?
  • +1 (1 vot)    
    in tema (Vineri, 28 august 2009, 15:18)

    Porky [anonim]

    posibil ca la mijloc sa fie o eroare de genul Bucarest -Budapesta ,nu stiu ce televiune urmareste Madonna sau cine a informat o dar acum la Budapesta media vuieste -banui ca exista puternice ecouri si in afara -este vorba de niste criminali rasisti care au impuscat 6 tzigani pe o perioada de timp de 7-8 luni -interesant aici presa romaneasca nu spune nimic- imense eforturi s au depus pentru prinderea lor ,trebuie sa remarc rasismul mult mai accentuat din ungaria impotriva tziganilor fatza de romania -eveniament de discriminare sau violentza rasiala au loc zilnic in ungaria -char si tzigan impotriva ungurului.Imi este teama ca Romania poate fi iarasi victima .
  • +8 (8 voturi)    
    Muzica tiganeasca (Vineri, 28 august 2009, 15:24)

    rov [utilizator]

    imi place muzica tiganeasca adevarata nu manelele-care-s chiciuri, nu ma deranjeaza tiganii care o canta sunt simpatici.
    ma deranjeaza restul de 90 % din ei care nu respecta legile, fura , nu muncesc, sunt impertinenti si jegosi.
    si ma deranjeaza autoritatile ca nu impun legea cu forta. de asta platim impozite , nu cred ca trebuie sa ne organizam ca in epoca de piatra cu gasti si triburi. civilizatia se impune si cu forta vezi cazul new orleans... luati fratilor 10 politai din state 10 din anglia sa va invete cum se procedeaza, adaptati legile la cond. din romania, si dati-ne dreptul de a trai civilizat in propria tara.
    apropo chiar nu se poate face ceva cu cladirile de patrimoniu parazitate de tigani. sunt surse de infectii si degradare in zone istorice . cumparati-le blocuri si faceti licitatii pentru aceste cladiri superbe, iar din banii obtinuti platiti si blocurile ptr. tigani, redand centru oraselor vietii de promenada. ce e asa greu...............................................................................
  • +4 (4 voturi)    
    calicatura (Vineri, 28 august 2009, 15:31)

    nea bogdan [anonim]

    asta-mi aduce aminte de o caricatura f misto cu un garoi trist: "ce sa cersesti in irlanda, manca-ti-as?!...toata saptamana ploua, iar in week-end ne dadea omor skinhejii..."
  • +6 (6 voturi)    
    eternele noastre cozi de topor (Vineri, 28 august 2009, 15:49)

    lautar [anonim]

    cum au acceptat, prin contract, desfasuratorul de spectacol cu astfel de puncte, organizatorii din partea romana,vesnice cozi de topor de defaimare a propriului popor? acesti samsari trebuie sa
    raspunda!
    e la mintea cocosului,ca daca la noi sunt cele mai mari comunitati de minoritati etnice, suntem un popor tolerant.daca eram mai rai ca "durii" europei, aceste minoritati se asezau la ei.dar,ei si-au facut un obicei,chiar politic, de a critica pt toate
    relele popoarele similare noua.pt ei suntem
    niste popoare din est.
  • +6 (6 voturi)    
    discriminare (Vineri, 28 august 2009, 16:34)

    k7 [utilizator]

    citeam undeva ca tot un "destept "venise in ROMANIA si vorbea de discriminare si a doua zi l-au lucrat discriminantii pe nu stiu ce autobuz sau trolebuz.....asa ca .....
  • +7 (7 voturi)    
    da ? (Vineri, 28 august 2009, 16:41)

    sven [anonim]

    pai nu mai bine le "doinea" italienilor ? sau francezilor ? ca si aia au probleme mari cu tiganii
  • +5 (9 voturi)    
    ABC (Vineri, 28 august 2009, 17:10)

    nano2k [utilizator]

    Nu uitati de IPOCRIZIA vesticilor.
    ALTII trebuie sa faca aia, aia, ailalta.
    Ei sunt "dejtepti", frumosi, toleranti, bogati, superbi.
    Dar cand ii pui si pe ei in fata aceleiasi probleme o paseaza imediat.

    Totul e imagine si se vinde ca atare.
    Nu mai puneti botul la orice.

    Madono, vezi ca de unde vii tu este tara de bastina a Mafiei. Sau, vezi ca in tara unde salasluiesti exista "rezervatii" pentru sarmanii amerindieni pe care i-ati decimat pentru pamanturi. Bineinteles, cu ajutorul oiropenilor "civilizati".

    Daca vreti sa vedeti IPOCRIZIA la superlativ, urmariti-i pe "civilizati".
  • +7 (9 voturi)    
    HABAR N-AU (Vineri, 28 august 2009, 17:41)

    resita31 [utilizator]

    in primul rand propun un referendum, initial aici pe hot, sa revina rromii la numele lor strabun: TIGANI...
    pt ca asa cum bine stiti , in afara Romaniei, rromii sunt asociati cu romanii.
    peste tot in lume si-au pastrat numele de tigani si un rromi. sunt de parere ca impactul asupra renumelui natiunii noastre pe termen indelungat va fi deunator.
  • +5 (7 voturi)    
    mdea... (Vineri, 28 august 2009, 19:12)

    mark_atmail [utilizator]

    ma bucur ca exact momentul asta s-a dat prin lume...sa vada si neamtul, francezul, italianul si spaniolul ca romanii nu sunt tigani!!!
    • +4 (6 voturi)    
      drept ai grait (Vineri, 28 august 2009, 20:09)

      gica [anonim] i-a raspuns lui mark_atmail

      no comment. acum imi dau seama cit gresim ca sintem contra sa le dea aia viza ptr canada si sua. sper sa plece acolo.
  • +2 (2 voturi)    
    spunea un mare roman si calugar al neamului (Vineri, 28 august 2009, 20:18)

    dica [anonim]

    ca vom fi stapiniti de tigani atita timp cit ne vom ucide pruncii si as adauga, atita timp cit ii vom ajuta pe ceilalti (valorile noastre cele mai de pret) sa plece asa usor si scirbiti din tara. luati aminte, ca nu ne va fi bine mult timp.
  • +5 (7 voturi)    
    tigani (Vineri, 28 august 2009, 21:17)

    eraser [anonim]

    Sunt român şi m-am săturat să fiu discriminat în ţara mea! M-am săturat de discriminare pozitivă! Toleranţa noastră la infracţionalitate ar trebui sa fie 0. Îi doresc Madonnei să locuiască o săptămână în Craiova în cartierul Faţa Luncii, între cetăţeni de etnie rromă.
  • 0 (0 voturi)    
    totusi (Vineri, 28 august 2009, 21:22)

    gxg [anonim]

    scuze, dar cine e Madona ? a o ipocrita din america ,inteleg Guta fara mustata si gura mai anatomica . aha, si inca nu canta manele,da inteleg. na pana aci ia fost, urmatorul turneu il va face cu daniela gyorfy? na amu sa te vad america cemai faci tu cu gipsy king i tai. si bahtaloo fa!
  • +3 (3 voturi)    
    tzigani NU rromani (Sâmbătă, 29 august 2009, 0:28)

    atitudine [anonim]

    http://article.wn.com/view/2009/08/28/Madonna_booed_in_Bucharest_for_defending_Gypsies/?template=cheetah-worldphotos%2Findex.txt
  • +3 (3 voturi)    
    Ia mai da-o in ma-sa si pe Madonna asta (Sâmbătă, 29 august 2009, 0:59)

    Cioara vopsita [anonim]

    N-are decat sa-si ia toate ciorile cu ea si sa-i duca la invatat de kabala in America.
    Si sa ramana acolo.
    Ii dam cu mare bucurie, ca ne gandim ca asa scapa de discriminarea din Romania, in atat de democratica America.
  • +4 (4 voturi)    
    Madona si morala (Sâmbătă, 29 august 2009, 1:46)

    emigrantul [anonim]

    Milioane de romani sunt discriminati datorita tiganilor care cersesc si fura afara, acum vine "inteleapta porno" si ne da sfaturi. Oare tiganii nu simt dispret fata de cetatenii europei cand isi bat joc de ei? Ei simt dispret fata de munca, altfel ar fi gasit de munca in vest unde africanii muncesc, un patron occidental nu poate distinge intre un marocan si un tigan, daca ar vrea sa munceasca ar gasi. Madona vrea doar scandal, si probabil are sindromul Elenei Ceausescu, care se credea desteapta in toate. Tiganii simt dispret fata de munca altora, altfel nu ar abuza furand sau cerand ajutoare sociale in exces, uneori chiar tiganii cu stare vor ajutoare sociale.
    • -3 (3 voturi)    
      Salut (Sâmbătă, 29 august 2009, 11:48)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui emigrantul

      Auzi vorbesti prosti frate, cine este discriminat din cauza tiganilor? Chiar recent mam uitat la un raportaj despre tigani plecati in afara realitatea trista este ca numa 2% din romi de provenineta romina au comis infractiuni, restul sunt Romini
      Inca o chestie interesanta este faptul ca comunitatea Roma ca mod de infractiuni in comunitatea europeana are cersitul ca activitate principala, pe cind romini au ca activitate principala violul, crima, talharie etc Diferente de la cer la pamint nu crezi? Si nu vorbi daca nu sti, nu cai apar eu dar multi vorbiti ca sa nu adormiti, nu aveti nici cel mai aproape smint al realitati sunteti visatori rau
      • 0 (2 voturi)    
        "un reportaj despre tigani plecati in afara"??? (Sâmbătă, 29 august 2009, 13:15)

        uff [anonim] i-a raspuns lui Ionut

        "realitatea trista este ca numa 2% din romi de provenineta romina au comis infractiuni, restul sunt Romini"? realitatea trista este ca cei care dau stirile au si preferinte, interpretari, prejudecati etc. unde ati vazut informatia respectiva?
        am vazut in paris vreo 5-6 tigani foarte albi intr-o dimineata, intr-un cartier turistic, cersind cu catele cu pui abia nascuti. metoda este adaptarea celei cu tigancile ce cersesc cu copiii dupa ele, tarandu-i prin metrouri in bucuresti, de exemplu. si este o infractiune, mai ales intr-o tara in care exista legislatie cu privire la maltratarea si abuzarea animalelor. tot la paris, o tiganca frumoasa tinea de vorba ceva frantuz, in timp ce un tigan il buzunarea. este tot o infractiune. sunt infractiuni minore, dar pe astea le-am vazut eu. este stiut (din alte stiri, evident) ca majoritatea infractiunilor atribuite romanilor din strainatate sunt de fapt comise de tigani romani. acest lucru trebuie recunoscut de toata lumea, iar tiganii nu trebuie invinovatiti in general, ci trebuie sa se caute motivele pentru care se intampla acest lucru si sa se incerce integrarea lor. iar cei ce comit infractiuni trebuie sa fie pedepsiti, in primul rand cei din romania - sintagma "mafia tiganeasca din craiova" nu ar trebui sa mai existe.
  • +3 (3 voturi)    
    probabil ca s-a simtit "indemnata", nu obligata :D (Sâmbătă, 29 august 2009, 2:48)

    myshkin [anonim]

    pb e foarte simpla
    nu e faptul ca ne suportam sau nu vecinii rromi, sau daca lady madonna ar putea sa traiasca in vecinatatea unor tigani, nici sa-si ia minoritarii si sa se spele cu ei pe cap etc.
    pb e ca madonna a facut o gafa (calculata, evident) vorbind de discriminarea "rromilor", pe un ton atat de categoric, la un concert ce presupunea (desi pentru mine e greu de crezut, dar gusturile nu se discuta) niste fani (romani) ai dumneaei, si emitand asemenea sentinte complet generalizatoare si inutile din punct de vedere al cunoasterii si intr-un domeniu in care nu are nici o autoritate.
    sa spui "a mers in turneu alaturi de o fenomenala trupa de muzicieni rromi, care au facut-o constienta de discriminarea de care acestia au parte in unele tari" - asa ceva te descalifica din start. "o trupa exceptionala de muzicieni tigani" este in cazul fericit o trupa exceptionala de muzicieni, nu o autoritate in domeniul drepturilor minoritatilor, si nici cunoscatoare absoluta a situatiilor in care romanii si tiganii intra in contact; de asemenea, nu poate fi vorba de obiectivitate atunci cand te raportezi la o singura parte, sau cand nu incluzi si martori impartiali in observatiile tale.
    asadar a fost vorba de o gafa. de una calculata, zic eu, pentru ca aceasta minunata (ne-)stire mi-a sarit azi dimineata in ochi de pe site-ul yahoo, cu mii de comentarii tembele de americani deplangand cruzimea romanilor si cu replici jignite ale impricinatilor.
    solutia realizabila si de dorit la multe astfel de evenimente penibile este ca sistemul nostru diplomatic sa se miste un piculet, sa intrebe incoace si incolo, sa ceara socoteala si sa puncteze datele problemei.
    altfel ce rost are sa comentam suparati, eventual sa mai si bombanim tiganii?
    singurul rost al sutelor de discutii pe tematica discriminarii tiganilor a fost acutizarea nemultumirilor romanilor fata de tigani. o incurajare, adica, a eventualelor discriminari. sunt lucruri cunoscute de cel putin o suta de ani, ce naiba...
    • -3 (3 voturi)    
      Salut (Sâmbătă, 29 august 2009, 11:43)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui myshkin

      Deci, sar putea ca multi dintre voi sa nu inteleaga defapt care a fost idea, multi fac treaba asta si nu trebe considerata o gafa probabil a avut un punct de vedere care a vurt sa ii sustina, de ce trebe noi sa fimi deranjeati de ce zice madona????? Multi zic mult mai rau a incercat sa isi faca publicitate ea ori cum este unu din activisti principali care a facut ore voluntare in africa si din tot deauna a ajutat minoritatile.

      Si asta este adevarul in ROmania cel putin comunitatea roma este dezavantajata si discriminata pe noi ne cam supara adevarul asta este problema, nu stim sa aceptam realitatiile, cind vom acepta realitatea atuncia vom putea schimba ceva in societatea noastra pina atuncia NU se poate face nimica
      • +3 (3 voturi)    
        :D (Sâmbătă, 29 august 2009, 12:21)

        myshkin [anonim] i-a raspuns lui Ionut

        nu stiu daca raspunsul dumneavoastra era un raspuns parodie sau chiar apartineti etniei in chestiune si sunteti pe deasupra si militant activ pentru drepturile tiganilor.
        dar ce am spus eu era foarte simplu: este demult demonstrat ca acuzand o populatie de discriminare fata de alta nu faci decat sa cresti eventuala discriminare. pentru ca acuzatia respectiva face o dubla generalizare - a romanilor ca global rasisti si a tiganilor ca universal creatori de probleme. si pentru ca lucrezi cu oameni iar o jignire adusa cuiva nu a dat niciodata nastere la toleranta din partea respectivului individ.
        asadar:
        ce face statul roman - nimic, afara de a-si manifesta indolenta, nepriceperea, lenea si acceptarea simplista a indicatiilor venite din vest.
        ce fac organizatiile pentru respectarea drepturilor tiganilor din romania - absolut nimic eficient, in loc sa inlesneasca comunicarea dintre cele doua etnii deschid o prapastie prin discursuri arogante si autovictimizatoare.
        ce fac discursurile "occidentale" pe acest subiect - arata cu degetul intr-o singura directie - a noastra adica - desi natura frecusurilor sau conflictelor etnice presupun ca nu mai e demult o necunoscuta pentru nimeni. cu alte cuvinte, occidentul lasa sa vorbeasca in chestiune fix persoanele neavizate pentru ca astfel populatia occidentala va fi convinsa ca romanii sunt niste monstri. nu e o idee conspirationista, ci o deductie logica.
        mentionez ca folosesc cuvantul tigan pentru ca suna mult mai ok, pentru ca termenul "rrom" este un artificiu, derivat fortat din tiganescul "rromale" probabil, pentru ca de pilda Germania se mai numeste Deutschland, Allemagne, Nemcija, Saksa, Vokietija etc. si acest lucru nu este o problema politica.
        romanii au dreptul sa-si numeasca tiganii cum vor, si nu trebuie sa-i acuze nimeni de discriminare. in acelasi timp au obligatia sa ia masuri eficiente de integrare a acestei minoritati. adevarata problema este integrarea, nu discriminarea; aceasta din urma e doar rezultat.
      • +1 (1 vot)    
        limba romana (Sâmbătă, 29 august 2009, 16:42)

        edwwward [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

        "trebe", "sa fimi deranjeati", "si din tot deauna", "atuncia" ????

        Frumos comentariu...
      • 0 (0 voturi)    
        Realitatile care este (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 16:05)

        Sorin_970 [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

        Ionut, atat timp cat cei ca si te se vor inmulti, chiar ca nu se va schimba ceva in bine.
        Tiganii sunt oricum numai discriminati nu. Cunosc foarte bine legislati si au grija sa fie mereu intre limita dintre legal si ilegal, asta in aparenta, in realite trec peste limita aceea de cate ori au ocazia.
  • +5 (5 voturi)    
    iesire din criza (Sâmbătă, 29 august 2009, 3:08)

    sursa de bani [anonim]

    se poate face prin aplicarea de amenzi tiganilor pt tot soiul de infractiuni, iar daca nu platesc - sechestru pe casa, masini, avere, aur, bani, etc; ca au de unde.
    • -1 (1 vot)    
      Tigani (Sâmbătă, 29 august 2009, 11:32)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui sursa de bani

      Eu ce stiu de tigani este ca faptul ca sunt lingurari, olari aurari, argintari etc. Astia sunt tigani adevarati, ceilalti sunt niste ciurucrui ale societati. Acuma este la moda ca sa zicem ca suntem de etnie roma mai ales ca in unele tari sunt foarte multe benefici pentru Romi. Problema din punctul meu de vedere intre romi si si romini sa format o bariera nu din cauza rasei dar din cauza mentalitati, ambelor clase sociale.

      Ar trebui ca statul sa impuna legi pentru combaterea cersitului, pentru integrarea in societate a copiilor de etnie roma, pentru a ajuta si a reabilita infractori cu infractiuni repetate, nu este o solutia sa marginalizam o probelma sperind ca se va da la o parte cu timpul, problema trebuie atacata frontal. Trebe incepute programe sociale pentru a ajua aceasta categorie de oameni pentru ca vrem sau nu face parte din viata noastra de zi cu zi. Multa lume crede ca defapt o puscarie este un mod de a pedepsi, dar daca este sa luam prin litera legi puscaria ar trebui sa fie un ajutor pentru reabilitare. NU sunt suficiente programe care sa educe societatea, in legatura cu problemele reale cu care foarte multi dintre noi avem de aface de zi cu zi. Si nu ma refer numa la romi, ma refere si la


      Programe anti drog,
      programe de reabilitare a minorilor care au pornit pe o viata de infractor.

      Reabilitare cu persoane care sufera de alchool, chiar recent am vazut in MOldova copii in virsta de 13 14 ani care beau toata ziua.

      lista este imensa dar deocamdata astea sunt principalele

      lista este imensa daca este sa o scriu dar eu consider ca astea sunt
      • 0 (0 voturi)    
        v-am raspuns si mai sus (Sâmbătă, 29 august 2009, 12:43)

        myshkin [anonim] i-a raspuns lui Ionut

        nu, tigani sunt:
        1. cei amarati pe care ii vad la mine in oras, care mai vin si mai cer de mancare, culeg tot felul de fructe si muncesc cu ziua pe unde apuca, unii sunt modesti, altii mai profitori, cu unii m-am imprietenit. sunt saraci, au un mod de viata complet diferit de al meu, dar sunt modesti si nu imi invadeaza modul meu de viata, nu urla ca "sunt tigani" si tocmai pentru motivul asta ii percep ca tigani autentici. si tot ei ma fac sa nu suport nici o generalizare cu privire la infractiunile tiganilor.
        2. mai sunt cei ce traiesc in comunitati relativ inchise, izolate, isi pastreaza traditiile, si cu care nu am prea intrat in contact decat ocazional, sau cand faceam sondaje etc. cei cu care am vorbit, din aceasta categorie, nu aveau probleme in interactiunea cu romanii. departajarea dintre ei era doar culturala si normata de comunitate.
        3. mai sunt cei din clanurile mafiote tiganesti, care combina exercitarea unei puteri infractionale cu afirmarea unor "traditii" denaturate
        4. si, in nu stiu ce masura legati de cei de la punctul 3, mai sunt tiganii pe care personal i-am intalnit in cluj-napoca, imbracati relativ traditional, de o bunastare vizibila, care practica, probabil de fatada, mici comerturi sau cersetorie uneori agresiva.
        5. mai sunt, bineinteles, si tiganii integrati complet in comunitatile din care fac parte, fie ca e vorba de mahala, de comunitatile artificial formate in orasele industrializate fortat de comunisti, de mediul intelectual etc.
      • +1 (1 vot)    
        N-o mai dati in stat degeaba... (Duminică, 30 august 2009, 3:22)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

        Nu trebuie statul sa impinga pe nimeni de la spate. Cei pe care ii doare ceva isi iau masuri singuri. Unii romi muncesc, pentru ca probabil nu se pot descurca prin metodele traditionale (Talentul nu e egal la persoane diferite), dar ceilalti o duc mult mai bine (din punctul lor de vedere) asa cum o duc, si nu au nevoie sa se spele, sa faca o scoala, sa se angajeze undeva, pentru a nu mai pierde vremea ineficient.
  • +1 (1 vot)    
    SUPER COW (Sâmbătă, 29 august 2009, 6:30)

    dr_psy [anonim]

    Ea stia ca urma sa fie huiduita deoarece nu mai are nicio valoare (si nici nu a prea avut vreodata). Si a facut circ.
    Problema este ca ar trebui data-n judecata deoarece ne-a jignit. Mai palate tiganesti ca la noi nu are nicio tara!
    Pacat ca v-ati deplasat pe izlazul acela sa vedeti ..the"SUPER COW".
  • +4 (4 voturi)    
    Madona si miliardarii "Roma" (Sâmbătă, 29 august 2009, 8:17)

    hotnewsfil [utilizator]

    Profanatoarea numelui Madona ar trebui sa le ceara tziganilor, protejatii ei, sa nu-si mai mutileze copiii in scopul cresterii venitului din cersit, sa nu mai oblige batrani neputinciosi (romani) sa cerseasca, ca sa le predea "impresarilor", seara, castigul de-o zi .
    Resapata cantareata ar trebui sa ii indemne pe miliardarii "Roma" sa cheltuiasca o parte din venitul lor pentru care nu platesc taxe la stat, ca sa construiasca bai publice, scoli pentru instruirea adultilor-Roma, construirea de adaposturi, sa cumpere pamant agricol catre care sa ii indrume pe sarmanii cersetori si hoti de buzunare, vlajgani imbogatiti din taxe "de protectie".
    De fapt, nu trebue sa li se spuna cum ar trebui sa traiasca onorabil. Ei stiu mai bine decat noi dar sunt mult mai pragmatici, stiu ca sunt mai lucrative cersitul si hotia.
    Unii spun ca resapata a furat umanitatii numele Madona, ca sa il terfelesca, sa il bage in chilotii ei cvasi-inexistenti.
  • +3 (3 voturi)    
    Integrare (Sâmbătă, 29 august 2009, 9:41)

    ZOOM [anonim]

    Bai frate,toata lumea ne da noua lectii de integrare si in special cum sa-i integram pe tigani.Nemtii ne-au urlat cel mai tare in urechi problema asta a integrarii ,iar ei i-au integrat de i-au rupt - Le-au dat cite 250 de euro sa evacueze biserica si localitatea in care s-au instalat cu nesimtirea lor specifica. Off Vadime ...vedete-as presedinte ,sa-i intrebi tu pe toti de sursa veniturilor si cuantumul contributiilor...
  • -5 (5 voturi)    
    discriminarea exista (Sâmbătă, 29 august 2009, 9:48)

    alina [anonim]

    Majoritatea covarsitoare a comentariilor la acest articol dovedeste cat e de reala discriminarea rromilor. Din pacate, fenomenul nu e apanajul exclusiv al societatii romane. Discursul in termeni de 'aia', de specie, sau mai curand spus de sub-specie, e primul semn al discriminarii. Se huleste o rasa din cauza unor caractere asa spus general existente, si nu indivizii. Indivizii rromi nici nu exista in ochii vostri. Ori caractere proprii unei rase NU EXISTA. Un individ e produsul educatiei pe care o primeste. Si aici intervine rolul societatii. Rol pe care societatea romana nu vrea sa-l asume. Cred ca Madonna a facut bine sa vorbeasca despre asta, cu atât mai mult daca discursul corespunde unor convingeri reale. Si, da Anne-Marie Blajan, cred ca atunci cand lucrurile nu merg cum trebuie, putem primi lectii si discuta.
  • +3 (3 voturi)    
    Lispa de informare... (Sâmbătă, 29 august 2009, 10:10)

    Manu, Timisoara [anonim]

    Madonna probabil crede ca acesti paraziti sunt dispretuiti pentru culoarea pielii, sau pentru felu in care vorbesc - avem peste 10 minoritati in Timisoara si nici o problema decat cu una. Nu cred ca acel consilier al ei (de imagine, de ce-o fi) a pus-o la curent cu exact ce se intampla aici - cu faptul ca trebuie sa ai minim spray paralizant la tine cand treci prin anumite zone centrale (ex. tot Traianu din Timisoara pe care de la revolutie incoace le-au "preluat" tiganii), sau cu cersetorii care fac parte din retele exact ca in filmu Filantropica, sau cu furturile zilnice si scandalu, sau pentru ca au distrus complet imaginea tarii in Europa civilizata.

    Care a fost idiotu care a venit cu numele de "rromi", ca sigur prin anii 60-70 termenu asta nu exista, si acuma aproape ca legea te obliga sa le spui asa. Nici macar lor nu le placea termenul, dar acum incepe sa le convina, ca se simt aparati un cuvant care duce spre "roman". Si cine-i lasa sa faca mausoleele alea de case care n-au nici cel mai mic element de design pe ele - arhitectii oraselor care aproba cred ca au primit cate un S Classe fiecare, minim.

    Eu as propune cu banii FMI, care oricum vor baga tara in colaps total in urmatorii ani si pe noi in mormant cand vor trebui restituiti cu dobanda, sa se cumpere un teren in Africa undeva si sa-i duca pe toti incultii astia acolo intr-o rezervatie, sa stea bulibasii cu scaunele lor de plastic afara si sa-si frige halcile de carne, in timp ce copii is plecati in Nigeria la ciordit.

    Ar mai fi foarte multe de zis...
    Cu respect.
  • +2 (2 voturi)    
    Rromii discriminati (Sâmbătă, 29 august 2009, 10:19)

    adi leo21 [anonim]

    ce sa spun trebuia sa vorbeasca ea despre discriminare, sa locuieasca ea cu multi vecini de etnie "rroma" (ca sa nu-i discriminez) sunt buni la furat la dat in cap la viol sa te bata sa te injure, la scoala nu vor sa se duca, de muncit ce sa mai spunem, e mai bine sa te plimbi in BMW, in plus sunt si nespalati daca stai la 3 - 4 metri de ei si tot put, parca prin anii 1940 vorbea cineva despre rase inferioare de oameni care or fi aia ? Cei care nu vor sa se civilizeze, Europa s-a saturat si ei, stai sa vezi cand nu o mai fi viza pentru Sua, poate mai scapam dracu de ei mam saturat,de animale needucate
  • +3 (3 voturi)    
    Pentru rov "muzica tiganeasca" (Sâmbătă, 29 august 2009, 10:22)

    Cristian Botez [anonim]

    rov... ai spus ca iti place muzica tiganeasca(...ma rog, gustul tau) si ca "muzicantii sunt simpatici"(!!!). Ti se par foarte simpatici probabil si pentru ca tin concerte pe la toate parangheliile interlopilor tigani, pentru ca prin versurile lor instiga la nemunca, furt, dispret fata de autoritati si fata de ceilalti din jurul lor...si ar mai fi de spus. Si probabil ti se pare foarte simpatic si Adrian piticul "minune" care ii canta si lui Clamparu, nenorocitul ala de interlop, cautat -chipurie!- prin toata europa, care a traficat sute de minore, a ucis sau a comandat crime si cine stie ce a mai facut... Sa-i pupi pe toti simpaticii astia!
  • +2 (2 voturi)    
    sa nu le mai discriminati!!!! (Sâmbătă, 29 august 2009, 10:24)

    omul de rand [anonim]

    Nici eu nu cred in discriminarea impotriva nimanui!

    - daca eu trebuie sa muncesc pentru a trai, sa munceasca si tiganii!!! (sa nu mai faceti discriminare!!! Sa nu mai ajutati pe ei, sa traiasca fara munca! Sa folositi banii publici in alte scopuri!
    - daca eu trebuie sa respect legile tarii, sa respecte si tiganii!!! etc … sa nu le discriminati!!!

    - Sa traiasca si ei ca restul societatii, sa respecte legile tarii, sa munceasca si o sa fie acceptati! Sa munceasca mai mult, mai bine ca restul socieatatii, si o sa fie respectati si laudati! (rezultatul garantat, fara sa risipim un leu din banul public)

    - Ei si au cladit aceasta imagine, cu comportamentul lor, ei sa munceasca cel mai mult sa schimbe aceasta imagine! Degeaba ne straduim noi, degeaba risipim banul public, daca lor nu le pasa! Putem si trebuie sa le ajutam in acest effort, dar nu putem face nimic bun fara contributia lor. Pana nu se schimba atitudinea lor, numai o sa profite din toate programele de incadrare si o sa ajunga si mai jos!
  • +2 (2 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 29 august 2009, 10:29)

    ..... [anonim]

    eu in locul ei m-as simti obligat sa vorbesc despre discriminarea negrilor in state si nu mi-as baga nasul unde nu-mi fierbe oala in treburile altor popoare...dar, deh, se pare ca americanilor le sta in sange sa imparta ei lectii de "democratie" in lume...

    daca nu ma insel, noi am abolit pasnic sclavia cu ceva timp inaintea lor. in timp ce la ei segregatia isi atingea punctul culminant Ceausescu le construia romilor blocuri ca sa le incurajeze integrarea...asa ca Madonna sa-si vada de cantat si desfascut picioarele pe scena si de natiei ei si sa-i lase pe altii in pace
  • +1 (1 vot)    
    Sper! (Sâmbătă, 29 august 2009, 10:51)

    Gheorghe [anonim]

    Ca interventia Madonnei prin comentariile pe care le-a starnit sa deschida in sfarsit ochii autoritatilor pentru anu-i mai inchide in fata faradelegilor acestei etnii si sa emita programe care sa-i oblige sa se integreze, Ca o prima masura ar fi aceia ca primariile sa nu mai acorde ajutoare sociale decat strict in limita legii. Dar ce sa-i faci, vine anul electoral si se duce totul de rapa!
  • +2 (2 voturi)    
    O golanCA CU pretentii ... (Sâmbătă, 29 august 2009, 11:26)

    Freelancer [anonim]

    ... asta a fost si este Madona, prosti sunt si romanii si tiganii (si evident nu numai!) care dau bani din greu s-o vada pe expirata asta care se baga in seama si ne trage de urechi la nivel de tara, (chipurile s-a maturizat!!!), pe teme majore !!! Ma mir ca n-a vorbit si de incalzirea globala si alte magarii de acelasi gen ... Oameni buni, n-ati luat atatea plase ??? Nu invatati nimic ??? Concertul a fost o mizerie, articolele platite de organizatori nu acopera rusinea si mizeria ambiantei (praf, imbulzeala, lipsa de toalete, lipsa de vizibilitate, lipsa de apa, milioanele de tone de echipamente s-au dovedit praf in ochi, s-a auzit ca dracu' s.a.).
    Sa fie insa foarte clar, publicul concertului a procedat CORECT, Madona a fost cea care a primit lectia, huiduielile si fluieraturile le-a inteles foarte bine (de aceea a si fost asa contrariata, nu s-a asteptat la sutul primit in chaise-longue!!!), traducerea precisa pe care media romaneasca ar fi trebuit sa o faca pentru uzul extern este : "Cucoana, ne lasi ???? Vezi-ti de ale tale si nu te mai baga ca musca-n curu' vacii !!! Numai tu mai lipseai sa ne "canti" pe asemenea teme!!! Hai siktir !!!" Iar faptul ca zeci de mii de spectatori i-au intors spatele si au plecat inainte de terminarea "soului ne-mai-vazut", fapt nementionat nici de BBC si nici de altii spune tot si despre Madona si despre calitatea sa obscura ... Sfatuiesc pe toata lumea care are macar o cunostinta in Bulgaria sa-i puna in garda pe vecini despre aceasta imensa "tzeapa" si s-o trateze pe "hartista" dupa cum merita, nu dupa cum ar vrea ea ...
  • 0 (0 voturi)    
    My 2 cents (Sâmbătă, 29 august 2009, 11:30)

    Andrei [anonim]

    Citind programul inaintea concertului, am vazut ca pe la jumatatea playlist-ului era trecut "romanian folk muzic". Ca sa aud de fapt o melodie care nu era nici macar tiganeasca romaneasca, ci sarbeasca. Pai noi n-avem muzicantii nostri, daca tot ar fi vrut si romaneasca si tiganeasca?
    Asta ca sa nu mai zic ca nu avea nici o legatura cu muzica populara.
    Si sa fii calm si sa aplauzi si sa apreciezi "show-ul" (nu mai zic de organizarea celor de la E-Tragic ) !&^%%%@#$$
  • 0 (0 voturi)    
    Romanian fans boo Madonna for supporting Gypsies (Sâmbătă, 29 august 2009, 11:33)

    deedee [anonim]

    Tot romanii sunt de vina:

    http://www.guardian.co.uk/music/2009/aug/28/madonna-booed-at-romania-concert

    Din pacate, acesta este efectul media ...
  • 0 (0 voturi)    
    pacat (Sâmbătă, 29 august 2009, 11:35)

    Pixxi [anonim]

    n-am fost la concert, dar din istorisirea unei bune prietene care a fost, am inteles ca trupa respectiva de rromi a fost bine primita si aplaudata. huiduielile au venit atunci cand Madonna s-a apucat sa comenteze aiurea, fara sa se informeze mai intai. asa se intampla cand deschizi gura fara sa gandesti. din pacate presa a interpretat evenimentul si iata ce a iesit....
    • 0 (0 voturi)    
      Ordinea evenimentelor (Sâmbătă, 29 august 2009, 17:31)

      edwwward [utilizator] i-a raspuns lui Pixxi

      Am fost la concert si tin sa precizez ca huiduielile au fost inainte de marele discurs despre discriminare. Au urmat si dupa, bineinteles, dar vreau sa spun ca nu a fost ceva planificat.

      Concertul in esenta lui a fost un mare amestec: melodiile Madonnei nu au sunat asa cum le stiam noi, au fost toate mixatesi/sau schimbat ritmul pe rapid, s-au adaugat acorduri ale altor artisti (Timbaland, Michael Jackson etc).

      Chiar a cantat o bucata dintr-o melodie a lui Michael Jackson, care a fost un moment in care toata lumea a reactionat puternic pozitiv.

      Consider ca acelasi lucru l-a dorit cu muzica tiganeasca. Publicul a aplaudat la si dupa prima melodie, dar vazand ca urmeaza altele s-a creat un amestec de sentimente si intrebari: oare de ce ne canta muzica tiganeasca, ne crede tigani? Plus ca nu am auzit-o niciodata cantand asa ceva, si nici nu am comparat bilete la concert Madonna ca sa ascult muzica tiganeasca, oricat de frumoasa ar putea fi ea. E o problema de asteptari.
      Asadar consider ca spectatorii s-au simtit jigniti si cu asteptarile inselate. Discursul a venit apoi, ca sa dreaga cumva busuiocul.
  • 0 (0 voturi)    
    interesul fata de oameni ai Madonei in general, (Sâmbătă, 29 august 2009, 14:35)

    Mihaela [anonim]

    si fata de romi in special este "0" taiat.Cum naiba si-a adus copiii intr-o tara 3 zile si acestia nu au fost dusi sa viziteze nimic.Au facut baie in piscina hotelului si s-au dat tumba de dimineata pana seara ca niste amarati care nu au fost la hotel neaqm de neamul lor.Iar daca ii intrebi cum arata la fata un roman habar nu au, pentru ca in afara de trupa si bodyguarzi nu au vazut nimic.Pentru Madona si staff-ul sau Romania este doar locul de unde s-a ales cu 5 mil.dolari(absolut nemeritati), si asta este tot ce conteaza.Huiduielile au fost un bonus ca sa se scrie desprea ea in presa(ca despre noi ca asupritori ai tiganilor se tot scrie)
  • +1 (1 vot)    
    mai bine tacea. (Sâmbătă, 29 august 2009, 15:41)

    odorica ion [utilizator]

    Mai bine tacea. Vorba romaneasca :"Daca taceai filozof ramineai". Sa se mute la noi linga rromi, sa vada cum este. A vrut sa faca pe interesanta.
  • 0 (0 voturi)    
    Ridicol discursul divei Madonna (Sâmbătă, 29 august 2009, 22:53)

    Taifun [anonim]

    Dragilor de ziaristi, chiar m-ati enervat. Ce mare branza discursul divei ? A stat la sueta vreo cateva ore cu tiganii ucrainieni, care au aburito' de mama focului, si diva tepuita a simtit nevoia sa bata campii putin, tocmai in Romania despre care habar n-are nimic. Trist Madonna draga! Uite eu nu sunt tigan mai tanti Madona, imi place filmul Satra, Fanfarele Ciocarlia, Shantal, Savale si Emir Kusturica, Ternipe, Florea Cioaca, Fanica Visan, Siminica etc.
    Concertul matale sau, ma rog, Show-ul teatral, tanti Diva a fost de caca....o. Asa ca laso mai moale cu discriminarea si revedeti recuzita proprie, dovada arogantei tale, in timp ce o gramada de oameni mor de foame zilnic in toata lumea: m2 de matase, banda de alergare, hoteluri de lux, fitze.., fitze si iarasi fitze de mare gagica la 51 de ani. Te anunt sublim ca in Romania nu ajungeai Mare Diva cu vocea si fizicul tau pentru ca eu vad, retine, in fiecare zi, la orice ora, cel putin o femeie frumoasa si talentata in timp ce parcurg 200 m.
    In final recomand cu caldura deopotriva Divei si ziaristilor care scriu despre aceasta: Ciocul mic si joc de glezne referitor la subiectul discursului de caca..o, la fel ca si, ma rog, show-ul teatral, al divei de mult apuse pe nume Madonna.
    Sa zica mersi ca si-a incasat onorariul. Celor care au organizat acest eveniment le recomand cu caldura proiectia unui concert cu Tarafuri si Fanfare romanesti la marginea Bucurestiului. Sa vada si diva ce inseamna muzica live!
  • 0 (0 voturi)    
    Discurs esuat (Duminică, 30 august 2009, 0:04)

    Bogdan [anonim]

    Totusi, romanii nu au huiduit membrii trupei de romi si performanta lor artistica. Romanii au huiduit discursul Madonei. Si asta pentru ca intr-o tara in care tiganii au locuri speciale la orice forma de invatamant, romanii sunt invinuiti de intoleranta. Intr-o tara in care tiganii au rege, imparat, reprezentanti in Parlamentul Romaniei, cantareti, concursuri de Miss Pirande etc., tot romanii sunt acuzati de discriminare. Intr-o lume in care germanii i-au expulzat pe tigani la inceputul anilor '90, tot romanii sunt acuzati de discriminare. Este cool sa n-ai de-a face cu nelegiurile tiganilor si sa-i condamni pe romani ca-i discrimineaza. Este cool sa traiesti intr-o tara in care fiscul l-a condamnat pe Al Capone si sa-i acuzi de discriminare pe cei care suporta si accepta evaziunile ficale ale tiganilor.
    • 0 (0 voturi)    
      suflet ieste suflet (Miercuri, 2 septembrie 2009, 23:26)

      romone [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      he tot aveti ceva in potriva tiganilor vedetiva de ale voastre va salut
  • 0 (0 voturi)    
    Eu as zice asa... (Duminică, 30 august 2009, 1:56)

    Adi [anonim]

    Ar trebui sa fie si la noi legi asemanatoare ca in UK si alte tari civilizate, sa avem agenti sociali care sa verifice daca un parinte este in stare sa le asigure copiilor conditiile necesare. Astfel daca un tigan nu-si poate permite intretinerea unui copil, sa i se interzica sa-l faca. Daca acesta are prea multi sa fie inchis si copiii dusi in centre de plasament.
    Daca se gandeste durabil si daca s-ar respecta si inaspri legile, in cativa ani s-ar rezolva problema tiganilor...
    Totusi traim in Romania...
  • 0 (0 voturi)    
    Care e scopul (Duminică, 30 august 2009, 11:23)

    Filu [anonim]

    De fapt cred ca Madona ca si altii fac asemenea afirmatii f bine calculate si tintite scopul: tiganii sa se simta bine in Romania, sa aiba de toate, romanii sa munceasca pentru ei ca altfel vor veni unde e bine adica la ei, la americani, nemti, francezi, italieni etc. Deci hai sa dam cu gura tare ca e discriminare si astfel ne pazim de paraziti.
  • 0 (0 voturi)    
    Mado. (Duminică, 30 august 2009, 13:01)

    Gabriel [anonim]

    I-au pus cutitul la gat mafiotii tigani rusi si i-au spus:Te tai fa daca nu ne iei apararea impotriva romanilor cotropitori


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică