Intalnire SmartWoman

AUDIO VIDEO Medeea  Marinescu: Teatrul si filmul mi se par esentiale in aceasta societate care derapeaza in consum din ce in ce mai mult

de Magda Barascu     HotNews.ro
Luni, 18 ianuarie 2010, 12:24 Life | Showbiz

Medeea Marinescu
Foto: DGP / HotNews.ro
A debutat la 3 ani in filmul "Iarna bobocilor" al lui Mircea Moldovan. A devenit cunoscuta in urma rolului Mirabela pe care l-a interpretat la varsta de 6 ani, in "Maria, Mirabela", regizat de Ion Popescu Gopo. A jucat in peste 18 filme, iar in stagiunea 2009-2010 de la TNB joaca in 4 piese. Medeea Marinescu a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre cat de grea este meseria de actor, despre film, teatru si cel mai important nou rol al vietii ei, acela de mamica.

Asculta interviul cu Medeea Marinescu



Descarca interviul in format MP3


  • S-a nascut pe data de 27 mai, 1974, in Bucuresti.
  • A absolvit in 1996 Academia de Teatru si Film Bucuresti, clasa prof. univ. Florin Zamfirescu.
  • A devenit foarte cunoscuta prin rolul Mirabelei, interpretat la varsta de 6 ani, in "Maria, Mirabela", regizat de Ion Popescu Gopo (1980), o combinatie de film cu actori si desen animat.
  • A jucat in peste 18 filme, printre care "Domnisoara Cristina" (1991), "Patul lui Procust" (1996) si "Fii cu ochii pe fericire" (1998), Je vous trouve tres beau, regia Isabelle Mergault, 2006
Medeea Marinescu a colaborat cu regizorul Stere Gulea in filmul "Weekend cu mama". In ultimii ani a jucat in filme frantuzesti, ultimul fiind “Je vous trouve tres beau”. In stagiunea 2009-2010  a Teatrului National Bucuresti joaca in: Egoistul, Istoria comunismului povestita pentru bolnavii mintal, O noapte furtunoasa si Burghezul Gentilom.


Cel mai mare succes de pana acum al Medeei este "Je vous trouve tres beau", o productie franceza care s-a mentinut o perioada pe locul intai in box-office-ul francez. Filmul spune povestea unui fermier francez care, pierzandu-si sotia intr-un accident, si exasperat de volumul mare de munca de la ferma, apeleaza la o agentie matrimoniala pentru a-si gasi o partenera. Cautarile sale il duc pana in Romania, unde, la selectia organizata de directoarea agentiei la care apelase, o remarca pe Medeea care interpreteaza rolul Elenei.

Roluri la TNB:
  • Katia Ezova – „Istoria comunismului povestita pentru bolnavii mintal” de Matei Visniec, regia Florin Fatulescu, 2007
  • Lucile / Lucia - „Burghezul gentilom” dupa J.B.P. Molière, regia Petrica Ionescu, 2006
  • Josephine - „Egoistul” de Jean Anouilh, regia Radu Beligan, 2004
  • Kitty - „Anna Karenina” de Hellen Edmundson dupa Lev N. Tolstoi, regia Alice Barb, 2003
  • Zita - „O noapte furtunoasa” de I.L. Caragiale, regia Felix Alexa, 2002
  • Irina - „Trei surori” de A.P. Cehov, regia Yuri Krasovski, 2002
  • Aristizza Romanescu - „Mofturi la Union” dupa I.L. Caragiale, regia Gelu Colceag, 2002
  • Alais Capet - „Leul in iarna” de James Goldman, regia Petre Bokor, 2002
  • Antonia - „Omul din La Mancha” de Dale Wasserman, regia Ion Cojar, 2001
  • Lidia Petrovna - „Nunta lui Krecinski” de Aleksandr Vasilievici Suhovo-Kobilin, regia Felix Alexa, 2000
  • Eleni - „Eleni” de Kostas Asimakopoulos, regia Ion Cojar, 1999 - 2000
  • Lucietta - „Badaranii” de Carlo Goldoni, regia Victor Moldovan, 1998 - 1999
Activitati in afara TNB

Lincoln Center: Grecoaica - „La tiganci” de Mircea Eliade, regia Gelu Colceag

Bristol Old Vic: 1997 - 1998 - Gabi - „With love from Nicolae” de Lin Coghlan, regia Philip Osment

Roluri in film
  • Elena – „Va gasesc fermecator” (Je vous trouve tres beau), regia Isabelle Mergault, 2006
  • „Patul lui Procust”, regia Sergiu Prodan si Viorica Mesina, 2001
  • „Recordul”, regia Edwin Baily, France 2, 1998
  • „Fii cu ochii pe fericire”, regia Alex Maftei, TVR, 1998
  • „O mama cum nu-i alta”, regia Jacques Renard, France 2, 1996
  • „Mykosch”, regia Daniel Daniel, 1993
  • „Craciun insangerat”, regia Claudio Nasso, Canada, 1992
  • „Domnisoara Christina”, regia Viorel Sergovici, TVR, 1991
  • „Km 36”, regia Anghel Mora, 1989
  • „Vacanta cea mare”, regia Andrei Blaier, 1988
  • „O zi prin Bucuresti”, regia Ion Popescu Gopo, 1987
  • „Zambet de soare”, regia Elisabeta Bostan, 1987
  • „Promisiuni”, regia Elisabeta Bostan, 1985
  • „Singur de cart”, regia Tudor Marascu, 1984
  • „Intoarcerea din iad”, regia Nicolae Margineanu, 1981
  • „Saltimbancii”, regia Elisabeta Bostan, 1981
  • „Maria Mirabela”, regia Ion Popescu Gopo, 1980
  • „Proba de microfon”, regia Mircea Daneliuc, 1979
  • „Iarna Bobocilor”, regia Mircea Moldovan, 1977
Fragmente din interviul din studiul HotNews.ro:
  • Si film si teatru. Poate in mod subiectiv si inexplicabil filmul, poate pentru ca am crescut in film.
  • Pentru mine meseria de actor e aproape lipita, ca un abtibild care se lipeste de intreaga mea viata: m-am nascut pe platourile de filmare, am trait tot timpul cu ideea de cinema, de actorie, am crescut printre actori si cineasti, si-atunci mi-e foarte greu, desi trebuie s-o dezlipesc de imaginea de om normal.
  • Profesia de actor cred ca a devenit un fel de a fi, de a trai, de a te juca, de a-ti umple viata, de a intelege ce se intampla in jurul tau. Asta ar fi actoria.
  • Am vazut-o pana de curand exact ca o joaca, acum am aflat ca e o joaca din care poti si trai si castiga bani.
  • Experienta franceza a insemnat deschiderea unui nou drum.
  • Am intrat in teatru acum 12 ani.
  • Am invatat foarte multa meserie de la Carmen Stanescu si de la Radu Beligan, am invatat ce inseamna personalitate puternica, rigoare artistica, disciplina in profesie, respect pentru profesie.
  • Carmen Stanescu e una din marile doamne ale culturii romanesti.
  • Mie mi se pare ca teatrul si filmul ocupa un rol esential in viata publica invadata de rutina si comercial.
  • Am iesit intr-un weekend in cel mai mare mall din europa de Sud-Est si-am fost ingrozita de ceea ce inseamna societate de consum.
  • Ai nevoie sa evadezi intr-un altfel de realitate pe care ti-o ofera teatrul, pe care ti-o ofera filmul.
  • Teatrul si filmul mi se par esentiale in aceasta societate care derapeaza in consum din ce in ce mai mult.
  • Ar trebui sa ne intoarcem catre teatru, catre film, catre alt tip de viata.


Citeste mai multe despre   


















Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 bianca

    buna ziua si felicitari HotNews pentru initiativa de a o aduce la intalnirile online pe idolul copilariei mele.

    1. Cum a fost experienta la Je vous trouve tres beau si cat de dificil a fost?
    2. Care este cea mai placuta amintire din cariera dumneavoastra de actrita?

    • Medeea Marinescu

      1. Experienta de a lucra intr-o limba straina si cu alti oameni decat cei pe care ii cunosti si intr-un alt sistem, asta mi se pare o piatra de incercare pt orice actor, cineast. Mie mi-a dat foarte multa incredere colaborarea aceasta. Veneam dupa o pauza destul de lunga in film si recunosc ca m-am aruncat in filmul acesta pe de o parte cu teama, in primul rand din cauza limbii pe care nu o cunosteam deloc, dar pe de alta parte cu ideea ca n-am nimic de pierdut. A fost grozav sa-mi incerc puterile, sa ma adaptez unui alt sistem de lucru si sa si reusesc sa comunic cu oameni din jurul meu. Nimeni nu s-a asteptat sa fie un atat de mare succes acest film, care pornea cu o debutanta in regie si cu o actrita principala necunoscuta, avandu-l ca morot doar pe actorul principal care era foarte cunoscut, si faptul ca a fost un real succes mi-a dat mult mai multa incredere in mine.
      2. Am multe amintiri frumoase si de obicei, amintirile frumoase vin din acea portiune a unei productii de film sau de teatru care vin din lucru, lucru-repetitie. E perioada cea mai frumopasa pt un actor atunci cand "te joci" cautand, cand iti poti permite sa gresesti, sa faci tampenii, si cateodata, sa te intalnesti cu oameni interesanti asa cum pt mine au fost in ultima perioada intalnirile cu Isabelle Mergault, Michel Blanc sau Daniel Auteuil. Astea sunt marile castiguri in meseria noastra. Cateodata insa, ai si amintiri neplacute. La mine insa ponderea e mult mai mica fata de prima varianta.

  • Întrebarea nr. 2 Maria

    Cum v-a influentat cariera , aparitia din "maria, mirabela"? practic,erati un copil...a fost greu sa va obisnuiti cu camerele, cu scenariu, cu rolul?
    cum vi se pare ca este acum viata dvs de actor?sunteti multumita de rolurile pe care le primiti?simtiti ca sunteti mai apreciata in strainatate decat in aici?
    multumesc

    • Medeea Marinescu

      Clar ca Mirabela si-a pus amprenta definitiv asupra vietii mele. Ca am devenit actrita purtand "povara" succesului Mirabelei, asta a fost un atu. Dar si pentru viata mea dincolo de meserie, profesie, a fost un castig pentru ca stiu ca multi oameni m-au iubit privindu-ma prin prisma Mirabelei. Norocul meu a fost sa nu trebuiasca niciodata sa ma obisnuiesc cu ideea de film, de aparat de filmat, reflectoare pentru ca am crescut langa parintii mei pe platouri. Si asta imi dadea o usurinta la 5 ani si-o lejeritate in comportament fata de alti copii neobisnuiti cu toate astea. Dar imi place sa cred ca am avut si un mic merit pe care Gopo l-a sesizat si l-a slefuit in filmul Maria Mirabela.
      Fac parte din acea categorie de actori care nu se pot plange. Sigur, intotdeauna vrem mai mult. Mi-ar fi placut sa fiu "exploatata" de directori de teatru care sa-mi dea unda verde spre a fi distribuita in roluri potrivite, de scenaristi care sa ma puna in pagina (asa cum s-a intamplat in Franta anul trecut cand a fost un scenariu conceput pentru mine si Daniel Auteuil). Mi-ar placea sa am intalniri cu regizori care sa aibe mai multa incredere in mine si toate lucrurile acestea nu se intampla deocamdata aici. Si atunci ma gandesc ca poate trebuie sa devin propriul meu impresar sa incep sa ma lupt intr-un sistem foarte rigid inca in care sa joc ceea ce cred ca mi se potriveste si ceea ce cred ca publicul ar avea nevoie. Deocamdata stam, din pacate, si nu e numai cazul meu, la mana institutiilor de stat si a parerilor subiective a catorva oameni.

  • Întrebarea nr. 3 bogdan

    Cum a fost experienta din televiziune? Ce preferati: teatrul sau filmul? Si de ce? va multumesc si va doresc mult succes in continuare

    • Medeea Marinescu

      Daca te referi la serialul Doctor de mame, a carui difuzare s-a intrerupt anul trecut, din cate am inteles din motive de marketing, era o experienta necesara. Ma uitam aseara la Globurile de Aur si am vazut ce actori joaca in productii de televiziune. Cred ca aceasta nisa a serialului de televiziune nu este inca tratata cu seriozitatea si cu implicarea profesionala care ar trebui. Pt multi actori e deoacamdata o sursa de venit si notorietate rapida. Pt producatori o lupta de a investi cat mai putin si a scoate rezultate cat mai bune si cerd ca aici este problema de fapt. Cred ca si actorii si regizorii si producatorii si scenaristii ar trebui sa acorde mult mai mult credit in sensul profesionalismului serialului de televiziune.
      Amandoua. Poate un pic mai mult filmul. Am crescut cu filmul sunt legata ombilical de cinema si ca sa nu fiu suspectata de ipocrizie, filmul iti ofera mai mult decat teatrul sansa de a fi vazut, de a te intalni cu mult mai multa lume.
      Multumesc

  • Întrebarea nr. 4 Danny

    Buna Medeea, te rog raspunde-mi la cateva intrebari:

    1- CE este un actor (adica unul bun)? Evident, nu vreau definitia din DEX, ci definitia ta, pur personala.
    2 - mie personal mi se pare oribil sa ma chinui o viata intreaga sa imit pe altii, prin roluri. Daca nu sunt natural, ma simt batut. Cum poti interpreta atatea personaje? De ce cauti mereu sa fii un personaj, si nu tu insati? atunci, cine esti tu? Stiu ca pare un pic de psihologie dar sunt curios.

    • Medeea Marinescu

      1. Imi place intrebarea ta. Sincer nu sunt prea buna la definitii si am si avut intotdeauna frica de a teoretiza lucrurile. Pt mine un actor bun, cum zici tu, inseamna o personalitate teribila. Cineva care are puterea sa zdruncine parerile pe care le ai pana in momentul acelei intalniri, cineva care are putearea sa te impresioneze pana la lacrimi, sa te fascineze si care la un moment dat, iti poate deveni si un reper. Revin la Globurile de Aur si ma gandesc la Merill Streep si la discursul ei, dincolo de vorbele pe care le spunea stand pe scena, care poate in gura unui om obisnuit ar fi parut vorbe obisnuite, la ea capatau alta incarcatura, era ca un instrument care vibreaza si transmite emotie si care are puterea de a te fascina. Te-am convins?
      2. Cum imiti tu un text de Shakespeare? Un text scris e un text scris caruia tu ii dai viata si sens. Poti sa spui "esti frumoasa" si sa spui in asa fel incat sa vad un indragostit si poti sa spui aceeasi replica, altfel, cu alt subtext, alta intonatie, si sa vad un personaj rau, ironic. Ceea ce vreau sa spun este ca a da viata unui text scris inseamna sa vii cu propria ta intelegere, gandire, emotie, desigur, in sensul textului, dar in forma si intensitatea pe care numai actorul poate s-o redea. A, pot sa imit un actor, dar nu pot imita un personaj scris, teoretic, pe hartie.
      Cand erai mic, te jucai de-a hotii si vardistii, de-a doctorul, de-a luptatorul neinfricat? Si profesia asta presupune "sa te joci". De ce? Sigur ca pentru noi dar si pentru ca ne place oameni maturi fiind sa creeam povesti, avem nevoie sa ne refugiem acolo si cred eu ca avem nevoie a intelegem si sa ne intelegem. Cred ca actoria e si o forma de cunoastere, o terapie pe care o facem cu noi insine punandu-ne in anumite situatii si incercand sa intelegem de ce reactioneaza personajele in acel fel.

    • Medeea Marinescu

      Nu cred ca te poti uita pe tine insuti/insati cand joci mai multe personaje, dar ceea ce cred ca tu ai sesizat bine este ca multi actori ajung sa joace un personaj in viata lor privata. Asta e un pericol de care mi-e frica si de care incerc sa ma feresc.

  • Întrebarea nr. 5 adi

    1. Care a fost impulsul, imboldul care v-a facut sa alegeti actoria?
    2. Ati avut vreo zi in care ati regretat ca v-ati apucat de actorie?
    3. V-a placut sau nu "Avatarul"? Mie nu.

    • Medeea Marinescu

      1. De mica am vrut sa fiu artista pt ca eram tot timpul pe platou cu parintii mei. Mai tarziu, cand am inceput sa studiez pianul la liceul Enescu, m-am indreptat spre Conservator. In clasa a XII-a am facut filmul Domnisoara Christina, dupa nuvela lui Mircea Eliade, si cred ca acolo s-a produs un declic si mi-am dat seama ca n-as fi mai fericita facand o cariera muzicala si ca ador "sa ma joc", sa descifrez scenarii (Eliade chiar presupune o decodificare a textului scris) si sa recreez povesti.
      2. Niciodata. Dar am si avut noroc.
      3. N-am vazut Avatar, sincer, vreau sa-l vad chiar daca SF-ul nu e chiar pe sufletul meu. Dar sunt convinsa ca e o revolutie tehnologica in cinema, probabil ca asta explica premiile de la Globul de Aur. Sunt curioasa dar nu astept cu aceeasi nerabdare cu care astept de exemplu sa vad Nine care banuiesc ca ar fi mai mult pe gustul meu.

  • Întrebarea nr. 6 maria tudorache

    Bravo Medeea,ne-ai umplut sufletele de bucurie.
    Care este cel mai frumos moment din cariera ta pe care l-ai trait pana acum?
    "Mirabela" ai fost unul dintre putinii copii-minune care a confirmat, odata cu inaintarea in varsta talentul aratat in copilarie si care nu s-au "pierdut" pe parcurs. Cat de greu ti-a fost sa joci de la o varsta atat de frageda si sa continui?
    sanatate multa

    • Medeea Marinescu

      Am multe momente frumoase, imi sunt mai proaspete in minte momentele legate de Je vous trouve tres beau, intalnirile cu oameni care nu ma cunosteau, dar care veneau sa ma stranga in brate dupa film, cu niste oameni dintr-un sat in care am filmat anul trecut si care au venit sa-mi aduca un cadou pt fiul meu, pt ca mi-au zis ei, toti ma iubeau din acel film. In general sunt momentele in care te intalnesti cu oamenii si stii ca i-ai bucurat intr-un fel sau altul.
      Cel mai usor lucru e sa fii actor cand esti copil. N-ai niciun fel de inhibitii, temeri, restrictionari, autocenzura. Te joci si nu te intereseaza ce iese. Lucrurile se schimba cand incepi sa devii constient ca actoria e profesie si nu e joaca.

  • Întrebarea nr. 7 dan alexe

    Ce modele in actorie aveti?
    Nu va tentat Holywood-ul? Presupun ca au existat oferte.
    Cum este rolul de mama?

    • Medeea Marinescu

      O ador pe Meryl Streep.
      As mai adauga pentru ca nu am avut ocazia sa o cunosc indeaproape pe Merill Streep am avut totusi ocazia, in teatru, sa-i urmaresc indeaproape si sa fur meserie de la Carmen Stanescu si Radu Beligan.
      Pe cine n-ar tenta Hollywood-ul?Din pacate n-au exista oferte pana acum. Dar mi-as dori enorm sa ajung macar o data sa trec prin experiente Hollywood-ului.
      Cel mai tare rol. Sincer, imi pare rau ca nu l-am avut mai devreme. Imi acapareaza intreaga minte si tot sufletul si nu cred ca exista o satisfactie mai mare decat asta. Sunt foarte mandra de fiul meu.

  • Întrebarea nr. 8 Carmen

    Buna, Medeea!
    Felicitari pt. frumoasa ta cariera si pt. bebelus, inteleg. Ce varsta are? In ultimul film pe care l-am vazut cu tine - "Va gasesc fermecator", ai fost pur si simplu adorabila!
    Din pacate, fiind plecata din tara, nu te-am putut vedea la teatru, si ca tot am amintit de el, imi lipseste enorm teatrul romanesc...
    Admir discretia si bunul simt de care ai dat dovada intotdeauna, desi o actrita in toata regula, nu s-a scris despre tine nici pe departe cat se scrie despre tot felul de domnisoare, astazi..
    Sper sa fac rost si de alte filme noi in care ai jucat, nu stiu ce este pe DVD-uri si ce nu.
    Din cate am citit intr-un interviu al tau, mai demult, ai avut o perioada "americana"...Nu te-a tentat niciodata sa ramai acolo, sa-ti incerci norocul la Hollywood?
    Eu te aseman, intr-un fel, cu Alexandra maria Lara, o alta actrita romanca cu clasa.
    Mult, mult succes in continuare si sanatate!
    Poate nu ar fi rau sa fii mai "vizibila", totusi..:-)

    • Medeea Marinescu

      Luca al meu are 7 luni si o saptamana care e foarte simpatic. Multumesc pentru apreciere.
      Referitor la ce-mi spui legat de discretie si de bun simt pe care am incercat sa le pastrez impotriva tentatiilor notorietatii, m-am tot gandit ca oamenii ar trebui sa iasa la rampa numai daca chiar au ceva de comunicat. Ca-ti schimbi iubitul, ca-ti cumperi o rochie sau mergi la o intrunire mondena, mi se pare ca asta nu intereseaza pe nimeni si mai mult nu cred ca pot influenta in vreun sens mersul lumii si criza globala. Din pacate la noi, acest tip de notorietate a devenit barometru al valorii de aici pornind s-au creat false ierarhii si iti spun sincer ma intristeaza de multe ori lipsa de discernamant a publicatiilor, a televiziunilor, a mass-mediei care nu e in stare sa faca o triere.
      Am avut o "perioada americana", dar n-am incercat nimic in zona cinema-ului acolo. Cred ca e si foarte greu sa patrunzi pur si simplu, sincer cred ca un "vehicol" profesional romanesc sau european te pot apropia mult mai mult de sistemul american decat incercandu-ti pur si simplu norocul acolo.
      Si mie imi place Alexandra Maria Lara si ii prevad o cariera mai ales ca a pornit cu un film nominalizat la premiile Oscar. Cat despre "vizibilitatea" mea, nu cred ca as putea sa apar oricum si in orice conditii numai de dragul de a fi vazuta. Si mai cred ceva, ca orice as face n-am sa pot sa fiu placuta sau iubita de toata lumea. Cred ca cei care ma apreciaza nu ma vor judeca negativ daca apar mai putin, iar cei care nu ma plac, nu ma vor iubi mai mult daca voi aparea de maine la toate emisiunile mondene.

  • Întrebarea nr. 9 yvan

    am vazut je vous trouve... acolo,si te-am vazut si pe TF (cind ai scapat un simpatic :"pfui,drace" in direct,de s-au mirat toti !)
    chiar n-ai stiut franceza pina la filmari ? mie nu-mi vine sa cred asa ceva !
    in rest,continua tot asa ! bravos !

    • Medeea Marinescu

      E un episod care acum mi se pare amuzant. Vorbeam foarte putin franceza la momentul acelui interviu si tin minte ca dupa ce am incercat sa fac fata temutului Ardisson o intreaga emisiune, exact la final cand m-am relaxat, am intrat intr-o balba din care nu mai puteam sa ies, dar mi-am asumat-o si francezii m-au iertat. Am invatat franceza la filmare si vorbind in fiecare zi pe platou si ascultand a fost cel mai bun exercitiu, dar in continuare fac greseli de gramatica infioratoare.

  • Întrebarea nr. 10 berengaria

    Buna Medeea,

    Mi-am trait copilaria cu Mirabela, m-am visat alaturi de Oachi si Scaparici, mi-am imaginat tarame de basm. Am trecut prin adolescenta cu "Domnisoara Cristina" si Eliade, si am ajuns la maturitate (impartasim aceeasi varsta) cu "Je vous trouve tres beau" si "Weekend cu mama". Multumesc pentru aceasta calatorie!

    Ce proiecte ai in viitor, in cinematografie? Care consideri ca a fost cea mai marcanta colaborare regizorala de pana acum?

    Mult succes pe viitor! Si mai multe aparitii media!
    Cu mult drag de departe,
    Carmen
    Cipru

    • Medeea Marinescu

      Am un film pe care tocmai l-am incheiat la Paris in 2009, deocamdata titlul este Un homme tres recherche (titlul se mai poate schimba) o comedie care cred eu ca va avea succes in regia lui Issabelle Mergault, unde joc alaturi de Daniel Auteuil. O sa apara in octombrie din cate stiu. Cred ca intalnirea regizorala de pana acum, inafara celei cu Gopo care m-a marcat in mod ireversibil, este cea cu Isabelle Mergault care a si scris acest al doilea scenariu pentru mine. Este ce-si poate dori mai mult un actor, nu numai flatant, dar si extrem de important in profesie.
      Multumesc

  • Întrebarea nr. 11 Florin

    Buna ziua

    Am vizionat cateva filme in care a jucat Michel Blanc si in general (mai putin fiind cazul Je vous trouve très beau) este un actor care joaca caractere puternice, la limita nevrozitatii care degaja o emotie foarte puternica, spectatorul se regaseste des captiv si implicat alaturi de personaj in actiunea propriu zisa devine complice si martor impreuna cu el.
    Intreabarile mele ar fi :
    1. La ce mod a decurs colaborarea ta cu Michel, in viata de zii cu zi este probabil construit cam in acelasi mod ca si in rolurile pe care le interpreteaza (un pic timid si nervos din aceasta cauza?)
    2.Pe cand prima vizita la Paris as dorii un autograf si nu stiu eventual o invitatie "speciala" la o noua premiera a unui mare film in care vei juca tu

    • Medeea Marinescu

      1. Michel e un tip extraordinar realmente. E adevarat ca e timid si foarte sensibil, dar e un om foarte corect in relatie, e foarte inteligent si subtil si m-a ajutat foarte mult fara s-o faca in mod ostentativ. E un intelectual fin, e genul de actor cu care mi-as dori sa lucrez oricand.
      2. Voi reveni in toamna la Paris, nu stiu exact cand, la lansarea Un homme tres recherchee, cred ca poti urmari tu programul si cu cea mai mare placere ne vom putea vedea la cinematograful unde va avea loc lansarea.

  • Întrebarea nr. 12 Ardeal

    Buna, Medeea!
    1. Daca ai fi putut alege intre o cariera de succes ca interpret copil si una ca adult, care ar fi fost alegerea si de ce? Bineinteles ca e preferabil sa ai succes in ambele perioade ale vietii, dar totusi...
    2. Cat de mult crezi ca a contat, in cazul tau si al altor copii ai cinematografiei romanesti, numele purtat? Intreb asta deoarece copiii minune ai cinematografiei universale, de exemplu Mickey Rooney sau Sherlie Temple au fost ai ....nimanui!
    Multumesc!

    • Medeea Marinescu

      1. Cred ca o cariera de succes a unui copil care se opreste la un moment dat poate deveni o trauma. Ca si copil, nu intelegi prea bine de ce ai succes si la fel nu intelegi de ce intr-o buna zi, lumea te uita. Ca adult insa, alegerile iti apartin, putinta sau neputinta ta de a-ti construi o cariera tin mai mult de tine, esti constient si porti in totalitate responsabilitatea succesului sau esecului.
      2. Cred ca si Michey Rooney si Sherlie Temple nu au fost ai nimanui, au avut parinti. Din cate imi amintesc niciunul nu provenea de la orfelinat. Si sigur e un mare avantaj sa vii dintr-o familie stabila care iti poate oferi echilibru si educatie.
      In perioada in care am facut Maria Mirabela se faceau cam 30 de filme pe an. Studiourile Buftea aveau aproximativ 3.000 de angajati si existau sute de regizori. Majoritatea aveau copii, cel putin unul. Conform principiului insinuat de tine, cate filme crezi ca cu si despre copii ar fi trebuit sa fie produse la Buftea pentru ca toti copiii de cineasti cu nume sa fie satisfacuti? Poate doar o productie a Bollywood-ului.

  • Întrebarea nr. 13 cosmina

    Cum v-a influentat viata noul rol de mamica?

    • Medeea Marinescu

      Mi-a schimbat-o. Sunt mult mai impacata cu mine, sunt mai fericita si cam atat.

  • Întrebarea nr. 14 Anda

    Buna ziua!
    1. Ai cumva un impresar roman, strain? Daca da, vei mai cauta sa joci roluri in filme straine, coproductii? Cred ca e foarte important sa o faci, pentru a-ti pune pe plan international in valoare naturaletea, flexibilitatea jocului. Mult succes in continuare!

    • Medeea Marinescu

      Da, am un impresar strain.
      Sigur ca-mi doresc sa joc, dar chiar cu un impresar, lucrurile nu sunt atat de simple. Eu pot juca un anumit tip de roluri si sigur ca pana acum nu m-am gandit sa ma mut in strainatate. Asa ca incerc sa tin legatura mai mult prin mail. Ceea ce poate fi un impediment la un moment dat, dar nu disper.

  • Întrebarea nr. 15 corneliu

    felicitari pentru marele rol de mamica
    mult succes

    • Medeea Marinescu

      Multumesc Corneliu, cred ca e cea mai importanta realizare a mea si care mi-a adus pana acum cele mai mari bucurii.

  • Întrebarea nr. 16 florentina musat

    ne-am cunoscut la o conferinta de presa gazduita de o companie de lactate, era vorba despre lansrea unui iaurt. Si....amandoua eram gravide! Evident, am nascut insa nu stiu nimic de tine, esti bine, te-ai refacut, cum ai trecut peste perioada grea de dupa nastere, cat are bebe, mai alaptezi sau sunteti deja la supe? cum il cheama pe bebe, parca era baiat nu?

    • Medeea Marinescu

      Buna Florentina! Da tin minte, tu aveai o burta mult mai mica decat a mea, desi erai in luna a 8-a. Am un baiat, Luca Ioan, are 7 luni, a fost destul de lung la nastere si grasun, dar ma bucur ca am putut sa il nasc natural. Acum e un grasan, nu-l mai alaptez de mult timp. Mananca de toate, supe pasate, piureuri de fructe etc, si se dezvolta foarte bine.
      Te imbratisez pe tine si pe cei doi copilasi ai tai.







4569 vizualizari

  • 2 intrebari (Luni, 18 ianuarie 2010, 15:45)

    bianca [anonim]

    buna ziua si felicitari HotNews pentru initiativa de a o aduce la intalnirile online pe idolul copilariei mele.

    1. Cum a fost experienta la Je vous trouve tres beau si cat de dificil a fost?
    2. Care este cea mai placuta amintire din cariera dumneavoastra de actrita?
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:03)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui bianca

      1. Experienta de a lucra intr-o limba straina si cu alti oameni decat cei pe care ii cunosti si intr-un alt sistem, asta mi se pare o piatra de incercare pt orice actor, cineast. Mie mi-a dat foarte multa incredere colaborarea aceasta. Veneam dupa o pauza destul de lunga in film si recunosc ca m-am aruncat in filmul acesta pe de o parte cu teama, in primul rand din cauza limbii pe care nu o cunosteam deloc, dar pe de alta parte cu ideea ca n-am nimic de pierdut. A fost grozav sa-mi incerc puterile, sa ma adaptez unui alt sistem de lucru si sa si reusesc sa comunic cu oameni din jurul meu. Nimeni nu s-a asteptat sa fie un atat de mare succes acest film, care pornea cu o debutanta in regie si cu o actrita principala necunoscuta, avandu-l ca morot doar pe actorul principal care era foarte cunoscut, si faptul ca a fost un real succes mi-a dat mult mai multa incredere in mine.
      2. Am multe amintiri frumoase si de obicei, amintirile frumoase vin din acea portiune a unei productii de film sau de teatru care vin din lucru, lucru-repetitie. E perioada cea mai frumopasa pt un actor atunci cand "te joci" cautand, cand iti poti permite sa gresesti, sa faci tampenii, si cateodata, sa te intalnesti cu oameni interesanti asa cum pt mine au fost in ultima perioada intalnirile cu Isabelle Mergault, Michel Blanc sau Daniel Auteuil. Astea sunt marile castiguri in meseria noastra. Cateodata insa, ai si amintiri neplacute. La mine insa ponderea e mult mai mica fata de prima varianta.
  • cariera (Luni, 18 ianuarie 2010, 15:51)

    Maria [anonim]

    Cum v-a influentat cariera , aparitia din "maria, mirabela"? practic,erati un copil...a fost greu sa va obisnuiti cu camerele, cu scenariu, cu rolul?
    cum vi se pare ca este acum viata dvs de actor?sunteti multumita de rolurile pe care le primiti?simtiti ca sunteti mai apreciata in strainatate decat in aici?
    multumesc
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:12)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Maria

      Clar ca Mirabela si-a pus amprenta definitiv asupra vietii mele. Ca am devenit actrita purtand "povara" succesului Mirabelei, asta a fost un atu. Dar si pentru viata mea dincolo de meserie, profesie, a fost un castig pentru ca stiu ca multi oameni m-au iubit privindu-ma prin prisma Mirabelei. Norocul meu a fost sa nu trebuiasca niciodata sa ma obisnuiesc cu ideea de film, de aparat de filmat, reflectoare pentru ca am crescut langa parintii mei pe platouri. Si asta imi dadea o usurinta la 5 ani si-o lejeritate in comportament fata de alti copii neobisnuiti cu toate astea. Dar imi place sa cred ca am avut si un mic merit pe care Gopo l-a sesizat si l-a slefuit in filmul Maria Mirabela.
      Fac parte din acea categorie de actori care nu se pot plange. Sigur, intotdeauna vrem mai mult. Mi-ar fi placut sa fiu "exploatata" de directori de teatru care sa-mi dea unda verde spre a fi distribuita in roluri potrivite, de scenaristi care sa ma puna in pagina (asa cum s-a intamplat in Franta anul trecut cand a fost un scenariu conceput pentru mine si Daniel Auteuil). Mi-ar placea sa am intalniri cu regizori care sa aibe mai multa incredere in mine si toate lucrurile acestea nu se intampla deocamdata aici. Si atunci ma gandesc ca poate trebuie sa devin propriul meu impresar sa incep sa ma lupt intr-un sistem foarte rigid inca in care sa joc ceea ce cred ca mi se potriveste si ceea ce cred ca publicul ar avea nevoie. Deocamdata stam, din pacate, si nu e numai cazul meu, la mana institutiilor de stat si a parerilor subiective a catorva oameni.
  • felicitari pentru cariera reusita (Luni, 18 ianuarie 2010, 16:07)

    bogdan [anonim]

    Cum a fost experienta din televiziune? Ce preferati: teatrul sau filmul? Si de ce? va multumesc si va doresc mult succes in continuare
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:19)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui bogdan

      Daca te referi la serialul Doctor de mame, a carui difuzare s-a intrerupt anul trecut, din cate am inteles din motive de marketing, era o experienta necesara. Ma uitam aseara la Globurile de Aur si am vazut ce actori joaca in productii de televiziune. Cred ca aceasta nisa a serialului de televiziune nu este inca tratata cu seriozitatea si cu implicarea profesionala care ar trebui. Pt multi actori e deoacamdata o sursa de venit si notorietate rapida. Pt producatori o lupta de a investi cat mai putin si a scoate rezultate cat mai bune si cerd ca aici este problema de fapt. Cred ca si actorii si regizorii si producatorii si scenaristii ar trebui sa acorde mult mai mult credit in sensul profesionalismului serialului de televiziune.
      Amandoua. Poate un pic mai mult filmul. Am crescut cu filmul sunt legata ombilical de cinema si ca sa nu fiu suspectata de ipocrizie, filmul iti ofera mai mult decat teatrul sansa de a fi vazut, de a te intalni cu mult mai multa lume.
      Multumesc
  • un actor...grabit? (Luni, 18 ianuarie 2010, 17:53)

    Danny [anonim]

    Buna Medeea, te rog raspunde-mi la cateva intrebari:

    1- CE este un actor (adica unul bun)? Evident, nu vreau definitia din DEX, ci definitia ta, pur personala.
    2 - mie personal mi se pare oribil sa ma chinui o viata intreaga sa imit pe altii, prin roluri. Daca nu sunt natural, ma simt batut. Cum poti interpreta atatea personaje? De ce cauti mereu sa fii un personaj, si nu tu insati? atunci, cine esti tu? Stiu ca pare un pic de psihologie dar sunt curios.
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:36)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Danny

      1. Imi place intrebarea ta. Sincer nu sunt prea buna la definitii si am si avut intotdeauna frica de a teoretiza lucrurile. Pt mine un actor bun, cum zici tu, inseamna o personalitate teribila. Cineva care are puterea sa zdruncine parerile pe care le ai pana in momentul acelei intalniri, cineva care are putearea sa te impresioneze pana la lacrimi, sa te fascineze si care la un moment dat, iti poate deveni si un reper. Revin la Globurile de Aur si ma gandesc la Merill Streep si la discursul ei, dincolo de vorbele pe care le spunea stand pe scena, care poate in gura unui om obisnuit ar fi parut vorbe obisnuite, la ea capatau alta incarcatura, era ca un instrument care vibreaza si transmite emotie si care are puterea de a te fascina. Te-am convins?
      2. Cum imiti tu un text de Shakespeare? Un text scris e un text scris caruia tu ii dai viata si sens. Poti sa spui "esti frumoasa" si sa spui in asa fel incat sa vad un indragostit si poti sa spui aceeasi replica, altfel, cu alt subtext, alta intonatie, si sa vad un personaj rau, ironic. Ceea ce vreau sa spun este ca a da viata unui text scris inseamna sa vii cu propria ta intelegere, gandire, emotie, desigur, in sensul textului, dar in forma si intensitatea pe care numai actorul poate s-o redea. A, pot sa imit un actor, dar nu pot imita un personaj scris, teoretic, pe hartie.
      Cand erai mic, te jucai de-a hotii si vardistii, de-a doctorul, de-a luptatorul neinfricat? Si profesia asta presupune "sa te joci". De ce? Sigur ca pentru noi dar si pentru ca ne place oameni maturi fiind sa creeam povesti, avem nevoie sa ne refugiem acolo si cred eu ca avem nevoie a intelegem si sa ne intelegem. Cred ca actoria e si o forma de cunoastere, o terapie pe care o facem cu noi insine punandu-ne in anumite situatii si incercand sa intelegem de ce reactioneaza personajele in acel fel.
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:37)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Danny

      Nu cred ca te poti uita pe tine insuti/insati cand joci mai multe personaje, dar ceea ce cred ca tu ai sesizat bine este ca multi actori ajung sa joace un personaj in viata lor privata. Asta e un pericol de care mi-e frica si de care incerc sa ma feresc.
  • despre actorie (Luni, 18 ianuarie 2010, 23:04)

    adi [anonim]

    1. Care a fost impulsul, imboldul care v-a facut sa alegeti actoria?
    2. Ati avut vreo zi in care ati regretat ca v-ati apucat de actorie?
    3. V-a placut sau nu "Avatarul"? Mie nu.
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:44)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui adi

      1. De mica am vrut sa fiu artista pt ca eram tot timpul pe platou cu parintii mei. Mai tarziu, cand am inceput sa studiez pianul la liceul Enescu, m-am indreptat spre Conservator. In clasa a XII-a am facut filmul Domnisoara Christina, dupa nuvela lui Mircea Eliade, si cred ca acolo s-a produs un declic si mi-am dat seama ca n-as fi mai fericita facand o cariera muzicala si ca ador "sa ma joc", sa descifrez scenarii (Eliade chiar presupune o decodificare a textului scris) si sa recreez povesti.
      2. Niciodata. Dar am si avut noroc.
      3. N-am vazut Avatar, sincer, vreau sa-l vad chiar daca SF-ul nu e chiar pe sufletul meu. Dar sunt convinsa ca e o revolutie tehnologica in cinema, probabil ca asta explica premiile de la Globul de Aur. Sunt curioasa dar nu astept cu aceeasi nerabdare cu care astept de exemplu sa vad Nine care banuiesc ca ar fi mai mult pe gustul meu.
  • multumim Medeea (Luni, 18 ianuarie 2010, 23:55)

    maria tudorache [anonim]

    Bravo Medeea,ne-ai umplut sufletele de bucurie.
    Care este cel mai frumos moment din cariera ta pe care l-ai trait pana acum?
    "Mirabela" ai fost unul dintre putinii copii-minune care a confirmat, odata cu inaintarea in varsta talentul aratat in copilarie si care nu s-au "pierdut" pe parcurs. Cat de greu ti-a fost sa joci de la o varsta atat de frageda si sa continui?
    sanatate multa
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:49)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui maria tudorache

      Am multe momente frumoase, imi sunt mai proaspete in minte momentele legate de Je vous trouve tres beau, intalnirile cu oameni care nu ma cunosteau, dar care veneau sa ma stranga in brate dupa film, cu niste oameni dintr-un sat in care am filmat anul trecut si care au venit sa-mi aduca un cadou pt fiul meu, pt ca mi-au zis ei, toti ma iubeau din acel film. In general sunt momentele in care te intalnesti cu oamenii si stii ca i-ai bucurat intr-un fel sau altul.
      Cel mai usor lucru e sa fii actor cand esti copil. N-ai niciun fel de inhibitii, temeri, restrictionari, autocenzura. Te joci si nu te intereseaza ce iese. Lucrurile se schimba cand incepi sa devii constient ca actoria e profesie si nu e joaca.
  • cateva intrebari (Marţi, 19 ianuarie 2010, 0:01)

    dan alexe [anonim]

    Ce modele in actorie aveti?
    Nu va tentat Holywood-ul? Presupun ca au existat oferte.
    Cum este rolul de mama?
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:54)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui dan alexe

      O ador pe Meryl Streep.
      As mai adauga pentru ca nu am avut ocazia sa o cunosc indeaproape pe Merill Streep am avut totusi ocazia, in teatru, sa-i urmaresc indeaproape si sa fur meserie de la Carmen Stanescu si Radu Beligan.
      Pe cine n-ar tenta Hollywood-ul?Din pacate n-au exista oferte pana acum. Dar mi-as dori enorm sa ajung macar o data sa trec prin experiente Hollywood-ului.
      Cel mai tare rol. Sincer, imi pare rau ca nu l-am avut mai devreme. Imi acapareaza intreaga minte si tot sufletul si nu cred ca exista o satisfactie mai mare decat asta. Sunt foarte mandra de fiul meu.
  • Felicitari (Marţi, 19 ianuarie 2010, 2:20)

    Carmen [anonim]

    Buna, Medeea!
    Felicitari pt. frumoasa ta cariera si pt. bebelus, inteleg. Ce varsta are? In ultimul film pe care l-am vazut cu tine - "Va gasesc fermecator", ai fost pur si simplu adorabila!
    Din pacate, fiind plecata din tara, nu te-am putut vedea la teatru, si ca tot am amintit de el, imi lipseste enorm teatrul romanesc...
    Admir discretia si bunul simt de care ai dat dovada intotdeauna, desi o actrita in toata regula, nu s-a scris despre tine nici pe departe cat se scrie despre tot felul de domnisoare, astazi..
    Sper sa fac rost si de alte filme noi in care ai jucat, nu stiu ce este pe DVD-uri si ce nu.
    Din cate am citit intr-un interviu al tau, mai demult, ai avut o perioada "americana"...Nu te-a tentat niciodata sa ramai acolo, sa-ti incerci norocul la Hollywood?
    Eu te aseman, intr-un fel, cu Alexandra maria Lara, o alta actrita romanca cu clasa.
    Mult, mult succes in continuare si sanatate!
    Poate nu ar fi rau sa fii mai "vizibila", totusi..:-)
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:08)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Carmen

      Luca al meu are 7 luni si o saptamana care e foarte simpatic. Multumesc pentru apreciere.
      Referitor la ce-mi spui legat de discretie si de bun simt pe care am incercat sa le pastrez impotriva tentatiilor notorietatii, m-am tot gandit ca oamenii ar trebui sa iasa la rampa numai daca chiar au ceva de comunicat. Ca-ti schimbi iubitul, ca-ti cumperi o rochie sau mergi la o intrunire mondena, mi se pare ca asta nu intereseaza pe nimeni si mai mult nu cred ca pot influenta in vreun sens mersul lumii si criza globala. Din pacate la noi, acest tip de notorietate a devenit barometru al valorii de aici pornind s-au creat false ierarhii si iti spun sincer ma intristeaza de multe ori lipsa de discernamant a publicatiilor, a televiziunilor, a mass-mediei care nu e in stare sa faca o triere.
      Am avut o "perioada americana", dar n-am incercat nimic in zona cinema-ului acolo. Cred ca e si foarte greu sa patrunzi pur si simplu, sincer cred ca un "vehicol" profesional romanesc sau european te pot apropia mult mai mult de sistemul american decat incercandu-ti pur si simplu norocul acolo.
      Si mie imi place Alexandra Maria Lara si ii prevad o cariera mai ales ca a pornit cu un film nominalizat la premiile Oscar. Cat despre "vizibilitatea" mea, nu cred ca as putea sa apar oricum si in orice conditii numai de dragul de a fi vazuta. Si mai cred ceva, ca orice as face n-am sa pot sa fiu placuta sau iubita de toata lumea. Cred ca cei care ma apreciaza nu ma vor judeca negativ daca apar mai putin, iar cei care nu ma plac, nu ma vor iubi mai mult daca voi aparea de maine la toate emisiunile mondene.
  • felicitari ! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 6:43)

    yvan [anonim]

    am vazut je vous trouve... acolo,si te-am vazut si pe TF (cind ai scapat un simpatic :"pfui,drace" in direct,de s-au mirat toti !)
    chiar n-ai stiut franceza pina la filmari ? mie nu-mi vine sa cred asa ceva !
    in rest,continua tot asa ! bravos !
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:15)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui yvan

      E un episod care acum mi se pare amuzant. Vorbeam foarte putin franceza la momentul acelui interviu si tin minte ca dupa ce am incercat sa fac fata temutului Ardisson o intreaga emisiune, exact la final cand m-am relaxat, am intrat intr-o balba din care nu mai puteam sa ies, dar mi-am asumat-o si francezii m-au iertat. Am invatat franceza la filmare si vorbind in fiecare zi pe platou si ascultand a fost cel mai bun exercitiu, dar in continuare fac greseli de gramatica infioratoare.
  • Naturalete si firesc (Marţi, 19 ianuarie 2010, 9:54)

    berengaria [utilizator]

    Buna Medeea,

    Mi-am trait copilaria cu Mirabela, m-am visat alaturi de Oachi si Scaparici, mi-am imaginat tarame de basm. Am trecut prin adolescenta cu "Domnisoara Cristina" si Eliade, si am ajuns la maturitate (impartasim aceeasi varsta) cu "Je vous trouve tres beau" si "Weekend cu mama". Multumesc pentru aceasta calatorie!

    Ce proiecte ai in viitor, in cinematografie? Care consideri ca a fost cea mai marcanta colaborare regizorala de pana acum?

    Mult succes pe viitor! Si mai multe aparitii media!
    Cu mult drag de departe,
    Carmen
    Cipru
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:19)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui berengaria

      Am un film pe care tocmai l-am incheiat la Paris in 2009, deocamdata titlul este Un homme tres recherche (titlul se mai poate schimba) o comedie care cred eu ca va avea succes in regia lui Issabelle Mergault, unde joc alaturi de Daniel Auteuil. O sa apara in octombrie din cate stiu. Cred ca intalnirea regizorala de pana acum, inafara celei cu Gopo care m-a marcat in mod ireversibil, este cea cu Isabelle Mergault care a si scris acest al doilea scenariu pentru mine. Este ce-si poate dori mai mult un actor, nu numai flatant, dar si extrem de important in profesie.
      Multumesc
  • Michel Blanc vizita in Paris (Marţi, 19 ianuarie 2010, 11:30)

    Florin [anonim]

    Buna ziua

    Am vizionat cateva filme in care a jucat Michel Blanc si in general (mai putin fiind cazul Je vous trouve très beau) este un actor care joaca caractere puternice, la limita nevrozitatii care degaja o emotie foarte puternica, spectatorul se regaseste des captiv si implicat alaturi de personaj in actiunea propriu zisa devine complice si martor impreuna cu el.
    Intreabarile mele ar fi :
    1. La ce mod a decurs colaborarea ta cu Michel, in viata de zii cu zi este probabil construit cam in acelasi mod ca si in rolurile pe care le interpreteaza (un pic timid si nervos din aceasta cauza?)
    2.Pe cand prima vizita la Paris as dorii un autograf si nu stiu eventual o invitatie "speciala" la o noua premiera a unui mare film in care vei juca tu
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:23)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Florin

      1. Michel e un tip extraordinar realmente. E adevarat ca e timid si foarte sensibil, dar e un om foarte corect in relatie, e foarte inteligent si subtil si m-a ajutat foarte mult fara s-o faca in mod ostentativ. E un intelectual fin, e genul de actor cu care mi-as dori sa lucrez oricand.
      2. Voi reveni in toamna la Paris, nu stiu exact cand, la lansarea Un homme tres recherchee, cred ca poti urmari tu programul si cu cea mai mare placere ne vom putea vedea la cinematograful unde va avea loc lansarea.
  • Alegere (Marţi, 19 ianuarie 2010, 12:03)

    Ardeal [anonim]

    Buna, Medeea!
    1. Daca ai fi putut alege intre o cariera de succes ca interpret copil si una ca adult, care ar fi fost alegerea si de ce? Bineinteles ca e preferabil sa ai succes in ambele perioade ale vietii, dar totusi...
    2. Cat de mult crezi ca a contat, in cazul tau si al altor copii ai cinematografiei romanesti, numele purtat? Intreb asta deoarece copiii minune ai cinematografiei universale, de exemplu Mickey Rooney sau Sherlie Temple au fost ai ....nimanui!
    Multumesc!
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:31)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ardeal

      1. Cred ca o cariera de succes a unui copil care se opreste la un moment dat poate deveni o trauma. Ca si copil, nu intelegi prea bine de ce ai succes si la fel nu intelegi de ce intr-o buna zi, lumea te uita. Ca adult insa, alegerile iti apartin, putinta sau neputinta ta de a-ti construi o cariera tin mai mult de tine, esti constient si porti in totalitate responsabilitatea succesului sau esecului.
      2. Cred ca si Michey Rooney si Sherlie Temple nu au fost ai nimanui, au avut parinti. Din cate imi amintesc niciunul nu provenea de la orfelinat. Si sigur e un mare avantaj sa vii dintr-o familie stabila care iti poate oferi echilibru si educatie.
      In perioada in care am facut Maria Mirabela se faceau cam 30 de filme pe an. Studiourile Buftea aveau aproximativ 3.000 de angajati si existau sute de regizori. Majoritatea aveau copii, cel putin unul. Conform principiului insinuat de tine, cate filme crezi ca cu si despre copii ar fi trebuit sa fie produse la Buftea pentru ca toti copiii de cineasti cu nume sa fie satisfacuti? Poate doar o productie a Bollywood-ului.
  • intrebare (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:47)

    cosmina [anonim]

    Cum v-a influentat viata noul rol de mamica?
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:32)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui cosmina

      Mi-a schimbat-o. Sunt mult mai impacata cu mine, sunt mai fericita si cam atat.
  • Impresar? (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:53)

    Anda [anonim]

    Buna ziua!
    1. Ai cumva un impresar roman, strain? Daca da, vei mai cauta sa joci roluri in filme straine, coproductii? Cred ca e foarte important sa o faci, pentru a-ti pune pe plan international in valoare naturaletea, flexibilitatea jocului. Mult succes in continuare!
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:34)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Anda

      Da, am un impresar strain.
      Sigur ca-mi doresc sa joc, dar chiar cu un impresar, lucrurile nu sunt atat de simple. Eu pot juca un anumit tip de roluri si sigur ca pana acum nu m-am gandit sa ma mut in strainatate. Asa ca incerc sa tin legatura mai mult prin mail. Ceea ce poate fi un impediment la un moment dat, dar nu disper.
  • teatru (Marţi, 19 ianuarie 2010, 13:58)

    corneliu [anonim]

    felicitari pentru marele rol de mamica
    mult succes
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:35)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui corneliu

      Multumesc Corneliu, cred ca e cea mai importanta realizare a mea si care mi-a adus pana acum cele mai mari bucurii.
  • buna medeea! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:00)

    florentina musat [anonim]

    ne-am cunoscut la o conferinta de presa gazduita de o companie de lactate, era vorba despre lansrea unui iaurt. Si....amandoua eram gravide! Evident, am nascut insa nu stiu nimic de tine, esti bine, te-ai refacut, cum ai trecut peste perioada grea de dupa nastere, cat are bebe, mai alaptezi sau sunteti deja la supe? cum il cheama pe bebe, parca era baiat nu?
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:38)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui florentina musat

      Buna Florentina! Da tin minte, tu aveai o burta mult mai mica decat a mea, desi erai in luna a 8-a. Am un baiat, Luca Ioan, are 7 luni, a fost destul de lung la nastere si grasun, dar ma bucur ca am putut sa il nasc natural. Acum e un grasan, nu-l mai alaptez de mult timp. Mananca de toate, supe pasate, piureuri de fructe etc, si se dezvolta foarte bine.
      Te imbratisez pe tine si pe cei doi copilasi ai tai.
  • maria?mirabela (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:27)

    oana [anonim]

    buna ziua,

    adoram maria/mirabela/sub cerul ca umbrela...si ma bucur ca o mai vad pe mirabela, dar nu o mai vad pe maria...stiti ceva despre ea?
    mult succes in rolul de mamica (il practic si eu de 1 an si 2 luni si chiar daca nu sunt in domeniu, trebuie sa joc muuuuult teatru :-)
    • raspuns (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:41)

      Medeea Marinescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui oana

      Din pacate nu am mai intalnit-o niciodata pe Maria, ea a plecat in Germania imediat dupa lansarea filmului.
  • Scuze! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:47)

    Ardeal [anonim]

    Iarta-ma, draga Medeea, daca te-am suparat cu intrebarea mea. Bineinteles ca si cei doi copii americani au avut parinti. E adevarat ca nu toti copiii angajatilor de la Buftea puteau juca in filme, daca nu ar fi avut talent. Totusi, nu stiu cate castinguri la nivel national, pentru TOTI copiii, se faceau pe vremea aceea! Te rog sa nu mai fi asa suparacioasa! Nu-ti sta bine decat in film. Multa sanatate tie si familiei tale!
  • Numai bine! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 14:51)

    Carmen [anonim]

    Multumesc pt. raspuns, Medeea, si inca o data felicitari pt. bebe!
    Cu siguranta discretia pe care ai ales-o ti se potriveste cel mai bine, iar cei care te apreciaza, apreciaza si asta.
    Atata doar, prin vizibilitate intelegeam ca revistele, ziarele, etc. sa mai scrie si despre adevaratele noastre talente, asa cum esti tu, nu numai despre...vulg. Fireste, asta nu depinde de tine. Scara valorilor e rasturnata la noi, dupa cum bine ai observat..
  • Felicitari !!! (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 20:36)

    Claudiu-Montreal [anonim]

    Buna Medeea,
    a trecut ceva vreme decand nu ne-am mai auzit si ma bucur sa aud ca intretimp ai devenit si mamica. Desigur este cea mai mare bucurie pe care poti sa o ai in viata si te face sa fii mai responsabila ca inainte. Ai devenit o femeie implinita si o actrita cu nume in lumea teatrului si a filmului. Nu iti doresc decat sa ramai la fel de tanara, spirituala si cuceritoare ca atunci cand te-am cunoscut si nu in ultimul rand sa va doresc fericire, mult noroc si sanatate copilului,tie,sotului si intregii tale familii.
    Claudiu


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri