INTERVIU Dan Amariei de la OCS despre Inna: Asta nu e muzica. E gunoi

de Cosmin Navadaru     HotNews.ro
Miercuri, 3 februarie 2010, 18:14 Life | Showbiz

afis OCS Suburbia
Foto: -
Dan Amariei, solistul trupei Omul cu Sobolani, a vorbit pentru HotNews despre tendinta artistilor romani de a canta numai in limba engleza si despre foamea de bani care i-a determinat pe muzicieni sa sustina anumiti candidati la alegerile prezidentiale. In ceea ce priveste interesul crescut fata de fenomenul Michael Jackson, declansat dupa moartea starului american, Dan crede ca "oamenii se dau in vant dupa circ, iar moartea este si mai fascinanta. Moarte+circ=love". Pe 5 februarie, OCS va sustine al zecea concert in Clubul Suburbia din Capitala.

Cosmin Navadaru: Ce mai face OCS in ultima vreme? In continuare dansati legati la ochi cu spatele la zid?

Dan Amariei:
In ultimul timp OCS s-a baricadat in studio unde se joaca de-a noul album, care, daca chiar iese cum vrem noi, va fi cel putin interesant, daca nu chiar... "surprinzator". Iar intre timp avem tot soiul de concerte: vineri, 6 februarie, in Suburbia, apoi o luam spre nord: 19 februarie - Suceava, Club Vox, 20 februarie - Iasi, Groove Venue.

C.N.: Toata lumea se intrece in ultima vreme in a-i aduce omagii lui Michael Jackson... Trupe "tribute" si sosii oficiale ne viziteaza tara, artistii fac si ei piese omagiale, apar premii post-mortem... E bine asa?

D.A.:
Nu ma pasioneaza prea tare fenomenul. Oamenii se dau in vant dupa circ, iar moartea este si mai fascinanta. Moarte+circ=love. Urat. Urat...

C.N.: Inna este primul artist roman care a reusit sa se situeze pe pozitia intai intr-un clasament realizat de Billboard. La fel, Edward Maya a intrat si el in topul Billboard. Avem cu ce ne mandri sau nu?

D.A.: Daca asta e un clasament real, atunci, Billboard asta chiar nu mai inseamna nimic. Asta nu e muzica. E gunoi (nici macar frumos ambalat).

C.N.: Au uitat artistii sa mai cante in limba romana? (Cei mai difuzati artisti romani la radio si TV in 2009 au ajuns in top 10 cu piese cantate in limba engleza)

D.A.: Pffua.. mi-ai enumerat niste "artisti" indiscutabili. N-am la ce sa raspund :)

Si, da... normal ca nu ai ce sa canti in romana, daca nu ai nimic de zis. Engleza te ascunde mai bine.

C.N.: In urma unui clasament publicat la sfarsitul lui 2009 cu privire la riffurile de chitara, a reiesit ca riffurile vechi sunt cele mai apreciate. Doar doua piese create in ultimul deceniu au reusit sa intre in top 20: Plug In Baby de la Muse pe locul 11 si Seven Nation Army de la The White Stripes pe 15...

D.A.: Nu cunosc clasamentul. Si sincer, Seven Nation Army trebuia sa fie muuult mai sus. Poate in primele 3, dupa umila-mi parere.

C.N.: Ce parere ai despre artistii care sustin public un anumit om politic? (In campania pentru alegerile prezidentiale, Iris a fost cu Sorin Oprescu, Mihai Margineanu si Ducu Bertzi cu Crin Antonescu, Florin Chilian cu Mircea Geoana)

D.A.:
Vorba cantecului: e foame! E foame mare. Fiecare stie cat de "artist" e. Si se comporta ca atare.

C.N.: Ce alegi? Florin Salam (Romania), Pavel Turcu (Moldova) sau PigMan (Letonia)? Si de ce? (Toti trei au intrat in preselectia pentru Eurovision 2010, fara a accede insa si in finala nationala)

D.A.:
Nu am ce sa aleg. Iar din punctul meu de vedere, Eurovisionul nu e un subiect de discutie. Nu vad ce am putea discuta despre ce se intampla acolo.

C.N.: Prea multa seriozitate strica. Prin urmare: care este cel mai neobisnuit autograf pe care l-ai dat vreodata?

D.A.: Sincer, sunt destul de sceptic fata de autografe si mai ales fata de atitudinea asta "superioara" a celui care da asa ceva. De aia incerc sa nu fac caz din asta. Cred ca am dat la un moment dat unul pe un semi-san (adica... mai spre umar, asa :) ). Am fost profund rusinat si fastacit. Nu e de mine.


Citeste mai multe despre   



















14727 vizualizari

  • +16 (24 voturi)    
    bravo (Miercuri, 3 februarie 2010, 21:12)

    blue [anonim]

    gandesti bine. in multe privinte iti dau dreptate. pacat ca sunt putini ca tine si foarte multi ca ei ( inna, salam, politicieni si tot felul de artisti si vedete din carton care inunda tv-ul ). eu incerc sa-i ignor, dar e foarte greu pentru ca te lovesti de ei peste tot...
  • -32 (38 voturi)    
    gunoi? (Miercuri, 3 februarie 2010, 21:14)

    costea bogdan [anonim]

    prietene,muzica aia,pardon 'gunoiul' ala este cantat de un artist roman,asta ar trebuii sa conteze.si din curiozitate...voi cantati numai de placere?voi nu mancati?hai sa fim seriosi
    • +14 (18 voturi)    
      artist? (Miercuri, 3 februarie 2010, 21:39)

      v [anonim] i-a raspuns lui costea bogdan

      glumesti nu?
    • +4 (16 voturi)    
      DA, GUNOI (printre multe altele) (Miercuri, 3 februarie 2010, 23:58)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui costea bogdan

      dovada de "artist international":

      http://www.youtube.com/watch?v=RriwwGHCNYg

      .
      • 0 (2 voturi)    
        iuiuiui! (Joi, 4 februarie 2010, 13:53)

        outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui ION I

        Cit de penibila poate fi! Am crezut prima data ca e in gluma. Mai bine vorbea in romaneste.
      • -1 (5 voturi)    
        LOL, irelevant (Joi, 4 februarie 2010, 20:49)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui ION I

        Ce demonstreaza videoul? Nimic.
        Iliescu vorbea mult mai rau limba engleza si a avut mai multe discursuri si mai prost recitate in limba engleza din functia de presedinte. Deci irelevant :)
        • +3 (3 voturi)    
          draga andrei (Vineri, 12 februarie 2010, 15:59)

          vlad [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          andrei, stii care e diferenta dintre un politisitsi un tren? dar dintre un presedinte comunist si un artist international? doooh
    • +3 (5 voturi)    
      ei nu mananca, atat de buni sunt (Joi, 4 februarie 2010, 16:38)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui costea bogdan

      Ma gandesc ca daca chiar ar trai din muzica, nu si-ar mai permite sa spuna tot ce gandesc la interviuri, sa adoarma la concerte, si cand mai canta , sa cante doar pentru cei care au cu adevarat urechi de ascultat. Si daca ma mai gandesc putin toti mebrii trupei au job-uri stabile, si din declaratiile lor, din muzica n-au iesit pe plus pana acum nici macar cu un leu . Mie mi se pare destul de credibil, tie nu?
      Cred ca enerveaza pe multi, sa ai libertatea asta de a face exact ce vrei si ce iti place, fara sa fii dirijat de bani.
  • +9 (19 voturi)    
    bizar (Miercuri, 3 februarie 2010, 21:31)

    Alexandru [anonim]

    Faptul ca Inna (fatuca aceea semi-analfabeta) a ajuns in top Billboard dance nu inseamna ca tot curentul dance este gunoi.

    Daca eu ascult rock, nu inseamna ca restul sunt neaparat niste prosti.
    • 0 (4 voturi)    
      nu mai credeti in stiri fabricate (Joi, 4 februarie 2010, 10:48)

      bullet dodger [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      Desi nu mi-a facut deloc placere, am cautat Inna pe site-ul http://www.billboard.com/. N-am gasit nimic despre faptul ca ar fi fost in vreun top, nici macar la ala cu cantece de adormit copiii...
      • +5 (7 voturi)    
        nu asta conteaza (Joi, 4 februarie 2010, 17:14)

        Alexandru [anonim] i-a raspuns lui bullet dodger

        Nu conteaza daca a ajuns acolo sau nu.

        Ideea era alta. Desi ascult in general rock, nu-mi place OCS. Asta nu ma face sa spun ca muzica lor este un gunoi.

        Despre asta era vorba.

        Putea sa spuna ca fatuca aia ne face de ras pentru ca este analfabeta. Ceea ce este perfect adevarat.
        • +1 (3 voturi)    
          Una dintre cele mai echilibrate opinii de aici (Sâmbătă, 6 februarie 2010, 9:41)

          cristi [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

          Sunt total de acord cu tine - replica e foarte dura si cred eu neinspirata.
          Pentru mine faptul ca un "artist" nu stie sa vorbeasca limba in care vrea sa se exprime inseamna ca el/ea nu aduce in interpretare decat prezenta scenica. Meritul produsului Inna trebuie cautat in alta parte. Si in acest caz nu stiu daca e intradevar un merit...
  • +3 (9 voturi)    
    :) (Miercuri, 3 februarie 2010, 21:38)

    ion voicu [anonim]

    ocs rulz.
    bravo coane, big up!
  • +5 (29 voturi)    
    hmmm (Miercuri, 3 februarie 2010, 22:42)

    Andrei [anonim]

    despre inna subscriu la parearea ta, dar am o serie de intrebari.

    1. Ce realizari are trupa OCS? eu sincer nu am auzit sa fi fost vreodata premiata.
    2. Dragul meu nu cumva erai tu ala care mort de beat fiind si-a batut joc de o adunatura de oameni si de banii lor? NU cumva tu ai adormit pe scena... de la alcool sau droguri...nush ce era...

    In final as vrea sa spun ca nu esti mai presus de inna nici salam sau guta, esti tot o nulitate ca si ei.
    • +5 (11 voturi)    
      Exact (Joi, 4 februarie 2010, 10:43)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      El acuza un artist ca muzica lui e gunoi, dar ce profesionalist are el care e beat mort ( sau drogat ) pe o scena si adoarme. Sa ne lase ca nici el nu e artist care respecta publicul si se respecta pe sine
      • +1 (5 voturi)    
        ... (Joi, 4 februarie 2010, 13:40)

        rentz [anonim] i-a raspuns lui Marius

        artist??? vai de ce oameni complet retarzi
    • -2 (6 voturi)    
      raspunsuri (Joi, 4 februarie 2010, 16:28)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Probabil ai prefera sa-ti raspunda Dan dar pana apuca el o sa incerc eu.
      1. Nu cred ca trupa OCS si publicul pentru care canta trupa OCS este interesat de vreun premiu. Deoarece ce face OCS nu prea are concurenta in Romania. Buni, prosti cum or fii asta ramane la aprecierea oamenilor care se aduna sa ii vada prin clubulete si cred ca pt ei e de ajuns :). Daca vroiau faima mai multa si premiii, cantau si eu in engleza, pentru presedinti si poate chiar la eurovision. Despre asta e vorba.

      2.Invatati oameni buni, daca demitizati s-o faceti cum trebuie. Asa si? daca a adormit pe scena nu mai trebuie sa deschida gura niciodata? Va fi stigmatizat la orice interviu da? Nu crezi ca e cam penibil?

      Sanatate
      • +3 (3 voturi)    
        dragul meu vlad (Vineri, 5 februarie 2010, 11:09)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui vlad

        Stii care este problema acestui Dan? Este un ipocrit. Eu stiindu`ma cu musca pe caciula nu mi-as permite sa critic alti artisti, sa dam un exemplu de artisti? nu cred ca are rost...sunt destui cu o viata model, iar acest individ nu e nici pe departe artisti. Un artist are un rol important in societate, este o persoana publica fapt ce implica o anumita conduita, pt ca unii te iau drept model. Ce sa invete fanii lui? sa se drogheze? sa fie neseriosi, sa fie antisociali? De asta il critic pt ca nu este el in masura sa judece pe altii. Fiecare are interesul lui, ei sa cante, altii sa faca bani. Ar trebui sa dea un alt exemplu acest Dan. Aceasta este parerea mea. Eu nu i`am contestat muzica, nu ii ascult, insa nu am auzit de ei sa fi fost premiati pt activitatea lor, pt ce fac ei pt publicul lor. Ori ca artistii ce se vad ei, si anume cei care sunt nonconformisti cu muzica asta comerciala, daca vroiau intradevar sa o faca asa cum trebuie, fii sigur ca ar fi fost premiati si simpatizati de mai multe categorii de varsta.
        • 0 (0 voturi)    
          da - premiul si conduita conteaza (Sâmbătă, 6 februarie 2010, 9:32)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          cand nu te duci la un concert verifici daca isi bate nevasta si nu are Grammy?
          In ceea ce priveste ipocrizia eu cred ca Ionita de la Clejani "e mult mai sincer si un sot si tata exemplar si a cantat si cu Johnny Depp si a luat si premii". Asa. si?!

          P.S. Nici eu nu mor dupa OCS desi ii ascult in cluburi cand ii prind
          • +2 (2 voturi)    
            cristii (Sâmbătă, 6 februarie 2010, 19:45)

            andrei [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            eu nu discutamdesper ionica ala, discutam despre indiviul asta dan. E un om mult prea mic si nesemnificativ care isi permite sa critice. NU merg la concerte pt ca stiu ca ala nu isi bate nevasta. Nu ma intereseaza ce face in viata lui privata, ma intelegi? Viata publica e cea care conteaza, adica atunci cand esti pe scena. Un artist adevarat nu vine drogat, beat, mort, ranga, praf sau cum vrei tu sa spui, in fata publicului sau.
        • 0 (0 voturi)    
          draga andrei, (Marţi, 9 februarie 2010, 15:42)

          vlad [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          Tocmai asta incercam sa evidentiez: ca lasand la o parte toate defectele acestui individ, nediscutand despre calitatea muzicii lui daca ar fi sa evidentiam o calitate definitorie a lui este accea ca spre deosebire de majoritatea oamenilor, NU este ipocrit.
          Povestea e simpla: s-au adunat niste oameni si au zis hai sa cantam. Din start cand s-au indreptat spre genul asta de muzica (rock alternativ) s-au pus intr-o pozitie fara vad. Asta fiind motivul pentru care oamenii astia muncesc ca noi toti si nu traiesc ca niste rockstaruri. Si tocmai din motivul asta, pentru ca ei nu depind de pozitia in care sunt, nu se simt obligati in niciun fel sa dea bine, isi exprima exact parerea. Fara strategii de PR, fara nimic. Nu zice nimeni sa-l apreciezi pentru asta, dar nu inteleg de unde vine frustrarea ta, si a multor altora. Si eu ma consider mai presus decat Inna si nici macar nu cant in public. Asta inseamna ca sunt ipocrit?
    • +1 (1 vot)    
      the same (Joi, 4 februarie 2010, 17:21)

      bubu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      subscriu!!!! muzica care o face omul asta e muzica??? nu sunt nici fan inna, dar nici baiatul asta..
      • +1 (1 vot)    
        HA HA HA (Duminică, 7 februarie 2010, 18:40)

        asdasd [anonim] i-a raspuns lui bubu

        Daca ai fi stiut sa scrii corect romaneste, scapai si de o mare ca_care: "muzica PE care o face", MAREANEEEE!!!
  • -10 (24 voturi)    
    Da asta cine mai e? (Miercuri, 3 februarie 2010, 23:14)

    Cornel [anonim]

    Ma deranjeaza ca o nulitate in muzica sa ii catalogeze pe ceilalti care au mult, mult mai mult succes in muzica decat el, in felul acesta. Cica e gunoi sa ajungi numarul unu in Billboard. Prietene, ca am si uitat cum te cheama de cunoscut ce esti, muzica buna este aceea care este ascultata de public nu aia care vrei tu. Daca 50 la suta plus unu asculta Inna iar muzica ta o asculta restu pana la suta la suta sa stii ca muzica buna este a Innei iar a ta este aia proasta. Nu te mai da rotund ca esti plin de colturi, un amarat.
    • +14 (20 voturi)    
      .... (Joi, 4 februarie 2010, 1:29)

      ramen [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      Muzica buna este aceea muzica care o asculti cu placere si dupa 50 de ani.
      (asta daca iti mai aduci aminte de ce exista in urma cu 50 ani).

      Cine o sa isi mai aminteasca dupa un an doi de Inna si a ei melodie?

      Nobody.

      Si daca la un moment dat o melodie place publicului nu inseamna ca este 'muzica buna'.
    • +3 (3 voturi)    
      Oxule (Joi, 4 februarie 2010, 13:16)

      Fritz [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      Rostul muzicii nu este succesul. Nu confunda showbizul cu muzica, nu au nimic in comun. Ce are in comun o oarecare Inna cu Frank Zappa sa zicem?
    • +2 (2 voturi)    
      bun (Vineri, 5 februarie 2010, 1:55)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      prietene, bun este ce este ascultat de public? Daca 70% din populatie se uita la OTV asta inseamna ca aia e cea mai buna televiziune?Bun si prost sunt relative la standardale fiecaruia...Daca gusturile tale se modifica dupa moda, atunci iti faci singur caracterizarea.
    • 0 (0 voturi)    
      nu chiar (Joi, 18 martie 2010, 21:52)

      dumitrita [utilizator] i-a raspuns lui Cornel

      (ca o analogie) Daca 90% din romani prefera manelele, permite-mi sa spun ca ceilalti 10% se afla pe calea cea buna si NU invers, cum incerci tu sa dovedesti. Dintre oamenii care s-au detasat de turma au aparut caracterele deosebite si oamenii mari. Muzica cu adevarat buna e cea ascultata de foarta putina lume, tocmai pentru ca mesajul ei este greu accesibil sau cel putin usor mascat.
  • -4 (16 voturi)    
    urat (Miercuri, 3 februarie 2010, 23:53)

    Ionut [anonim]

    O mizerie de declaratie.

    Doar daca cineva canta sau face altceva decat tu gandesti, nu inseamna neaparat ca este gunoi. Bilboard se face pe difuzari si vanzari, iar daca piesa e difuzata si vanduta, inseamna ca oamenii o apreciaza.

    Iar daca oamenii o apreciaza si tu crezi ca e gunoi, inseamna ca ai o parere foarte proasta despre oameni sau una mult prea buna despre tine.

    Nu conteaza cat de meserias e sau nu e el si cat de beat a fost o data, asa ceva nu se poate declara.
    • +5 (9 voturi)    
      .... (Joi, 4 februarie 2010, 1:35)

      ramen [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Si geoana a ajung in fruntea psd-ului.
      Unii oameni il 'apreciaza' (voteaza).

      Asta inseamna ca il dau calilatile afara din casa?
      Asta inseamna ca este un om dintr-o bucata?
      • 0 (2 voturi)    
        Nu amesteca perele cu merele! (Joi, 4 februarie 2010, 7:46)

        gheorghe [anonim] i-a raspuns lui ramen

        Geoana este si va fi ales pres. de partid pentru ca este baiatul lui tata care a fost sef peste mai toti cei care au participat si vor participa la congrese.Asta este o calitate de necontestat in fata careia toate neroziile palesc. Clar!
        • +2 (2 voturi)    
          Pres? (Joi, 4 februarie 2010, 10:43)

          Nae [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

          Haaaaaahaaaaaaaaa. Bine zis pres.
      • +1 (1 vot)    
        tot eu (Joi, 4 februarie 2010, 18:56)

        Ionut [anonim] i-a raspuns lui ramen

        Fiecare are calitatile lui dar conteaza rezultatele. Fiecare are rezultatele pe care si le propune.

        Mie de exemplu nu imi place OCS, si genul asta de lamentare tipic romaneaca cretina, dar nu ma auziti spunand ca fanii OCS si OCS sunt un mare gunoi.

        Pt ca nu este adevarat. Parerea e apreciabila, dar poate nu strica sa fie mai diplomat.
    • +3 (3 voturi)    
      de ce nu?` (Joi, 4 februarie 2010, 16:33)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      de ce nu?
      Cum ramane cu exprimarea libera? Daca trei sferturi din oamenii de pe glob apreciaza o porcarie (ipotetic vorbind ) si eu am ocazia sa vorbesc public despre asta, trebuie sa fiu ipocrit doar pentru a nu ma pune rau cu lumea? Daca era un diplomat sau presedintele Romaniei, intelegeam. Dar asa nu vad unde e problema. Un individ de la hotnews a venit sa-i ia interviu si el a spus exact ce gandeste. Sunt, nu sunt de acord cu el , pt lucrul asta tot respectul.
  • -7 (15 voturi)    
    gunoi... (Joi, 4 februarie 2010, 1:36)

    lola [anonim]

    omul asta e un nimeni si rade de toti....o asa atitudine superioara,mai rar.un gunoi ca inna face sa se vorbesca bine de romania,in lume.ar vrea sa aiba si el mai mult de 10 mil de intrari in youtube sau sa faca banii innei..ce pacat ca nu stim sa apreciem ce avem bun si sa lasam la o parte invidia.sa citeasca dumnealui presa din europa sa vada cum se scrie de romania datorita acestor gunoaie....eu sincer ma mandresc cand vad ce bine le merge si ce iubiti sunt afara.si stiu bine ce zic pentru ca m-am saturat sa tot vad romani cautand prin gunoaiele europei....la gunoi cu tine prapaditule!!!
    • 0 (0 voturi)    
      ooo (Joi, 18 martie 2010, 21:55)

      dumitrita [utilizator] i-a raspuns lui lola

      dar si filmuletul ala cu 6 cai are sute de mii de vizionari pe youtube :))
  • +1 (13 voturi)    
    niciodata nu mi-a placut OCS (Joi, 4 februarie 2010, 2:45)

    Noodles [anonim]

    da, un gunoi de muzica pe care o asculta americanii la posturile de radio in FL ! poate ca vor ajunge si cei de la OCS sa fie ascultati in Rusia candva (in rep. Moldova si-au facut cativa fani) . tipic romanesc!!! si macar daca era o formatie cu pretentii ....
    baiatu', la treaba, nu da din gura aiurea!! mai bine ati face o muzica de calitate....
    • +3 (15 voturi)    
      maimuta internationala (Joi, 4 februarie 2010, 3:14)

      iulia [anonim] i-a raspuns lui Noodles

      toata lumea mananca la mc, desi toata lumea stie ca nu e sanatos. toata lumea asculta inna, dar nu inseamna ca e cine stie ce de capul ei. ti se pare normal ca un 'artist international' sa aiba asa putine cunostinte in materie de limba engleza? mai e si limba in care s-a facut ataaaaat de cunoscuta. daca nu stii despre ce vorbesc vezi aici (http://www.youtube.com/watch?v=RriwwGHCNYg).

      in plus, nu cred ca cei de la ocs tintesc la a ajunge super-populari si ascultati de toti ratatii;) asa ca nu se pune problema de invidie sau chestii de genul
      • -5 (13 voturi)    
        niciodata nu mi-a placut ocs (Joi, 4 februarie 2010, 5:36)

        Noodles [anonim] i-a raspuns lui iulia

        Iulia, imi place sa cred despre mine ca ascult muzica de calitate...in niciun caz inna sau ocs...comentariul meu se referea la altceva...la faptul ca muzica romaneasca este la pamant. cu toate astea, mai apar unii care aduc un refren- doua peste ocean, ceea ce mi se pare OK. deocamdata nu a venit vremea sa ii supunem pe cantaretii de duzina la teste de inteligenta sau sa vedem cat de bine vorbesc engleza. trebuie doar sa cante. Si ca o comparatie, Madonna sau Kylie Minogue pot spune despre muzica lui lady gaga ca este garbage! trebuie sa pastram insa proportiile ...ce a facut amariei este marlanie, prostie, ingamfare. cam asa se intampla atunci cand nu iti vezi lungul nasului. oricum...de la un om simplu nu prea am multe asteptari....dupa cum am mai spus: tipic romanesc!!

        p.s. unii invata engleza mai greu http://www.youtube.com/watch?v=Qf6qMXi5n4I
      • -3 (5 voturi)    
        Clar nu tintesc (Joi, 4 februarie 2010, 10:49)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui iulia

        Ei fac tot gratis, din pasiune, se supara daca iau un ban in plus. O daaa, si marmota :-)
  • 0 (12 voturi)    
    Oh Doamne! (Joi, 4 februarie 2010, 7:38)

    xolv [anonim]

    Aceleasi frustrari de KKK care dureaza de 30 de ani, cand niste baieti pletosi, frustrati ca negrii le luau femeile in discoteci, au hotarat sa arda niste placi pe un stadion si au decretat ca esti "cool" doar daca te imbraci in culori "optimiste" (negru preponderent) si ai plete. Intregi generatii de "non-conformisti" de la noi viseaza libertatea anilor '60, refuza orice implicare sau acceptare sociala a realitatii, intr-un etern protest de adolescenti. Grow up! Iar domnul zirist ridica mingi la fileu precum Mihai Gadea. C-asa e-n tenis! Frustrarile raman, chiar daca ajungi ziarist. Iar faza cu engleza e penibila! Globalizarii nu te poti opune! De la adapostul rateului muzical, OCS ne arata "adevarul" ! Bravo!
  • -2 (4 voturi)    
    Niet muzika (Joi, 4 februarie 2010, 7:53)

    Coco [anonim]

    In Bucuresti nu exista muzica sau muzicanti, doar lautari.
  • +3 (9 voturi)    
    INNA=tapa (Joi, 4 februarie 2010, 9:26)

    INNA [anonim]

    E de apreciat unde a ajuns INNA dar, asta nu e muzica house sau clubbing. Fratilor! Daca ascultati 10% din muzica DJ din lumea intreaga o sa va convingeti ca INNA e pe langa total ! NU stiu cum au apreciat aceasta cantareata si ritmurile&ACORDURILE foarte slabe , si doar ca e romanca nu inseamna ca trebuie sa o iubesc cu forta !!! CE VA NU E IN REGULA ! SI MAI ALES CA E PE PRIMUL LOC IN TOPUL Billboard.biz SI NU .COM ! TAPA SECOLULUI ! PACALEALA DE DOROBANTI !
  • +5 (7 voturi)    
    ...... (Joi, 4 februarie 2010, 9:37)

    Dreea [anonim]

    Ok... omul a fost sincer...apreciem parerea...dar cred ca totusi raspunsurile ar fi trebuit altfel formulate fiindca tinde gros spre nesimtire. Una e sa ai alta parerea fata de cei din jurul tau si sa ti-o expui in public si alta e sa jignesti....sorry...il credeam mai cizelat din punctul acesta de vedere :|
  • -3 (3 voturi)    
    ce handicapat! (Joi, 4 februarie 2010, 11:13)

    antonio [anonim]

    poate babuinul asta nu stie ca nici Madonna si nici Mariah Carey nu au facut nici facultatea si nici master-ul. Pentru ca nu aveau nevoie. Asta nu opreste cateva miliarde de oameni sa le aprecieze muzica. Nu toata viata se rezuma la a face "arta" gen OCS.
    • 0 (0 voturi)    
      guta (Joi, 4 februarie 2010, 11:50)

      eu [anonim] i-a raspuns lui antonio

      cateva milarde...da nici unul nu conteaza
  • -2 (2 voturi)    
    adevarata treaba cu 50 ani (Joi, 4 februarie 2010, 11:33)

    sobolanu [anonim]

    inna o se duca asa cum a venit..
    ocs va ramane la fel si la 50 de ani

    http://www.youtube.com/watch?v=0Q5G5E5vU9Y
  • -4 (4 voturi)    
    haha (Joi, 4 februarie 2010, 12:01)

    mouse cel mare [anonim]

    Daca nu citeam articolul nici nu stiam ca existi... Omu' cu soricei pe creier. Inna imi place, dar tu nu existi....asa vrei sa te afirmi? esti jalnic, mai bine pune mana pe lopata ca in muzica nu existi ....multe succesuri !!!
    • +2 (2 voturi)    
      si mie imi place inna (Joi, 4 februarie 2010, 12:30)

      gechi [anonim] i-a raspuns lui mouse cel mare

      dar nu cum canta :))))
      http://www.phonecto.com/2009/08/30/interviu-inna-engleza-varianta-cu-subtitrari/
      dar cand te gandesti ca fatuca asta canta in engleza mai ca te apuca plansul :|
  • -1 (3 voturi)    
    rusine (Joi, 4 februarie 2010, 12:30)

    gelu [anonim]

    Nu stiu cum de mai canta baiatu asta. Sa-si aduca aminte cum a fost injurat si huiduit de proprii fani pentru ca a adormit pe scena dupa doua melodii. La Iasi. „Era prea rupt”. El e ultimul care ar putea face astfel de aprecieri.
  • +3 (3 voturi)    
    zici ca-i frigida cand de fapt e frigider! (Joi, 4 februarie 2010, 12:39)

    helium [anonim]

    Si sti de ce Inna plangea trista-n batista?

    Aflase ca galeria ei e doar o revista!
    • +2 (2 voturi)    
      Deceneu (Joi, 4 februarie 2010, 16:37)

      s0r1n [utilizator] i-a raspuns lui helium

      Nu il mai cita pe marele clasic Deceneu:)
  • +1 (1 vot)    
    greata (Joi, 4 februarie 2010, 15:25)

    cosmin [anonim]

    Cica Ocs nu au castigat premii :))))).Ascultati doar ceea ce da bine,ceea ce va spune televizorul.Tara asta nu mai are nicio sansa.Redardarea Romaniei s-a realizat pe timpul comunistilor si se continua si in zilele noastre,din pacate!!
  • -4 (4 voturi)    
    Frustratul (Joi, 4 februarie 2010, 17:37)

    Florian [anonim]

    Este un frustrat si nu poate accepta succesul altora. El nu va ajunge niciodata in topul Billboard asa ca sa nu mai comenteze despre alti can el nu are nici o valoare. Inna este cantareata din Romania cea mai bine cotata la ora actuala la nivel mondial si s-a gandit un nimeni sa o atace. E plina Romania de astfel de oameni care nu pot suporta succesul altora si atunci se gandesc sa ii atace cu tot felul de mizerii. in felul asta nu vom avansa niciodata ca si natiune, vom fi tot timpul cei mai prosti din U.E.
  • +2 (2 voturi)    
    astea-s vremurile.. (Joi, 4 februarie 2010, 17:59)

    dares [utilizator]

    avem noi bani sa mancam de la restaurant de lux ?
    mancam si noi de la gunoi ....gunoaie muzicale :D
    ca-s ieftine foc :) ba chiar as zice ca sunt gratis ....
    si cine le asculta..se cheama ca sunt gunoieri ...
  • 0 (4 voturi)    
    Daţi disable comment... (Joi, 4 februarie 2010, 19:19)

    lst [anonim]

    ... la cocalari. Ah păcat că nu se poate.
    Băi cinşpe ani ăştia care o lăudaţi pe pufarInna (cinşpe ani la minte, nu contează ce vă scrie-n buletin). OK nu-l apreciaţi pe Dan, nicio problemă. Vă place gunoi de muzică (care nici nu-i făcută de ea şi nici cei care au făcut-o nu prea ştiu ceva anume, doar au nimerit un şablon care prinde la prostime). Din nou, nicio problemă, că doar pentru boi, pardon, pentru voi a fost făcută acea muzică.
    Dar, unde vreau să ajung este că nu înseamnă că muzica unui artist este cu atât mai bună pentru că a luat nu ştiu ce premiu şi că o cumpără cât mai multă lume. În caz că nu v-a spus mama când eraţi mici, în lumea asta există statistic mai multi proşti decât oameni cu ceva în cap. Aşadar e irelevant cât vinde un artist în determinarea calităţii muzicii sale. Şi faptul că e apreciată de americani, care poluează industria muzicală (în mare parte, nu zic că nu există artişti americani de valoare), nu e decât dovadă în plus că este un nimic, după cum a zis şi Dan, un gunoi. Nu mai încercaţi să o apăraţi, că vă daţi de gol, bizonilor. Peste 3 ani voi singuri o să încercaţi să vă amintiţi cine era Inna. Hai la culcare, pătrăţei.
    • 0 (2 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 5 februarie 2010, 8:57)

      adi [anonim] i-a raspuns lui lst

      .........exista mai multi prosti decat oameni cu ceva in cap. Atat tu cat si somnambulul ala de Dan faceti parte dintre ei. Oricat de mare artist esti nimeni nu iti da dreptul sa faci gunoi munca cuiva doar ca tie nu iti place. Fustratilor!!!!
  • -4 (4 voturi)    
    dusmania adaptare dupa Artanu (Joi, 4 februarie 2010, 20:53)

    sisteminconstient [anonim]

    invidie mare pe Amariei asta!!! odata ce renumele romaniei s-a auzit in Bilbord........ vorba frizerului Tine capul sus ......Decat sa fiu un drogat ca voi dddddaaa ca voii sa adorm pe scena sauu asa ceva ... ...... prefer mici berea si Ina ...sti cumva unde e mustarul ?
  • +3 (3 voturi)    
    ups (Joi, 4 februarie 2010, 23:13)

    ... [anonim]

    daca zicea careva ca nu-i plac manelele sau piesele penibile gen eurovizion sau oricare din genul "inna" (iata ca e bun si personajul la ceva - cu ocazia asta va patrona un gen, fie el si ieftin), era perfect ok. nu cred ca ar fi iesit 50 de comentarii. dar daca spui sus si tare ca acele sunete NU sunt muzica (ceea ce e evident), ci "gunoi", cei carora in secret le plac manelele sau muzicile gen "inna" s.a.m.d. considera ca au destula apa la moara ca sa comenteze.
    sa nu iti placa omul cu sobolani e rezonabil. dar sa il contrazici pe nenea in ce a zis te plaseaza foarte clar in categoria mai sus descrisa. oricat de (ne)discutabile ar fi gusturile, sintagmele "muzica buna" si "muzica proasta" au avut intotdeauna o baza reala.
  • 0 (0 voturi)    
    s-a dus (Vineri, 5 februarie 2010, 11:16)

    pufarInna [anonim]

    Dupa cum spunea un antevorbitor, pufarInna s-a dus. A stat 1 sapt. pe locul 1 si acuma nici nu mai e in top !!!
  • -1 (1 vot)    
    Sa punem mana pe ei ! (Vineri, 5 februarie 2010, 11:23)

    liftu' [anonim]

    Eu zic sa mergeti toti azi la concert la OCS in Suburbia Discutati acolo mai in amanunt...
  • 0 (0 voturi)    
    Jackson (Vineri, 5 februarie 2010, 12:18)

    jojo [anonim]

    "oamenii se dau in vant dupa circ, iar moartea este si mai fascinanta. Moarte+circ=love"...
    Dan Amariei... ai vazut vreun concert a lui Michael Jackson??.....mi se pare ca cand era viu .... era la fel de iubit.(ceea ce nu cred ca o sa aveti vreodata)(vad ca pe afisul concertului aveti cuvinte ca "the backstage here..after party"..de ce le folositi!? daca considerati "gunoaie" cei ce canta in limba engleza?)....Cand e mazica buna ..nu conteaza daca e in romana sau engleza!!!( de Demis Rusos ai auzit??..nu cred ca era cunoscut daca canta doar in limba greaca!)...dar se stie,INVIDIA E MARE
  • +1 (1 vot)    
    Inna (Vineri, 5 februarie 2010, 14:18)

    Alex [anonim]

    Sa-mi arate si mie cineva pe www.Billboard.com unde apare inna si melodia ei HOT.

    Totul a fost o mare pacaleala. Topul in care aparea Inna era de fapt o copie. Un pseudo-site facut la misto.

    Deci Inna nu a fost niciodata pe locul intai, nici pe doi si nici pe zece. Daca dai search pe www.Billboard.com nici nu o gaseste. :))
  • +1 (1 vot)    
    De data asta sa ma postezi ,mai, moderatorule! (Vineri, 5 februarie 2010, 15:54)

    azazel [anonim]

    Duceti-va dra qu cu totii, incultilor! Trancaniti ca niste babe triste despre lucruri despre care habar nu aveti.Apare un sb si da-i cu suturi sau pupa in ass,o parere clara si rationala nu se poate. Astia din categoria Inna sunt cu totii o adunatura de inculti si de mediocri ,iar astia gen OCS singurul merit e ca ei barem canta live.Faptul ca unul sau altul spune nu stiu ce magarie nu conteaza din moment ce IQ-ul acestei tari e in stare terminala.Nu poti avea pretentia sa aiba argumente,sa fie diplomati blablabla.Treaba cu cantatul live e o chestie de efort si de pregatire sustinuta. Cantatul (dat m.UE la microfon) playback e ceva ordinar,astia care mimeaza ar trebui sa spuna singuri pe post cu scarba de sine ca da,canta un disc acolo si ei dau din gura,ei poa sa nu mai dea din gura sa stea dracului pe scaun cu capul in pamant. Aproape toti artistii din Romania sunt macinai de sentimente dintre cele mai josnice si nu pierd nici un prilej sa le etaleze,chiar daca, cateodata au dreptate cand taxeaza pe vreunul d-al lor ca in cazul de fata.In cel mai bun caz Dan putea sa spuna : Cine dracu e Inna?
  • +2 (2 voturi)    
    scoate-ti batul din .... (Vineri, 5 februarie 2010, 16:03)

    vicko [utilizator]

    scuzati expresia.
    are dreptate in cateva chestii (inna & eurovision) dar vai ce afectat e omul de autografe si de "artisti" si de limba engleza si asa mai departe. asta e anti doar ca sa fie anti (ptr ca pare "cool", ptr atitudinea de rebel etc etc) sau mi se pare mie?
    si mai are dreptate undeva: parerea lui chiar este UMILA daca ar plasa 7 nation army intre primele 3 riffuri.
  • +1 (3 voturi)    
    Ce si-au mai luat-o (Vineri, 5 februarie 2010, 16:08)

    OCS remember Iasi [anonim]

    In pub-ul de la parterul Casei Studentilor, acu' cativa ani acesti 'mari" artisti si-au luat o mama de bataie din cauza prestatiei artistice jenante dar si a comentariilor rautacioase catre public.
  • +1 (3 voturi)    
    un gunoi vorbeste despre gunoaie (Vineri, 5 februarie 2010, 17:19)

    vicko [anonim]

    un gunoi si "artistul" asta de 2 parale. un betivan sau drogat prost care nu stie cand sa se abtina. dovada o gasiti aici
    http://www.metalhead.ro/Cronica_Un_fan_suparat_pe_OCS_la_Iasi-aid-46723-l-1
  • -1 (1 vot)    
    chiar asa? (Vineri, 5 februarie 2010, 18:47)

    pippi [anonim]

    Pe Inna am vazut-o iar pe OCS nu...Baieti, poate scoateti si voi o melodie sa o vada lumea inainte sa spuneti ceva despre altii.Apropo : este prima oara cand aflu ca exista un oarecare dan amariei.
  • +2 (2 voturi)    
    Iertati-mi prostia, va rog (Vineri, 5 februarie 2010, 19:11)

    d"coiosso [anonim]

    Din cite stiu eu Billboard face clasamentul bazat pe nr. de vinzari al piesei. Asta denota clasmentul prostiei audientei iar cel al artistilor este absolut irelevant la fel ca si in politica.
  • 0 (2 voturi)    
    OCS..Lasa-ne;) (Sâmbătă, 6 februarie 2010, 2:09)

    LLL [anonim]

    mey Dan io as zice sa-ti ti parerea ptr tn..ma ref la adresa innei...gunoi sau nu a ajuns pe 1 loc in bilboard;) asta datorita fanilor carora le place Inna asa cum si fanilor tai le plac porcariile tale ;) Si nu inteleg dc toata lumea o critica pe Inna din cauza incidentului cu engleza...pana la urma nimeni nu s-a nascut invatat cu limba engleza ;) si pana la urma who the F**k is Dan Amariei ? :-s
  • +2 (2 voturi)    
    un om de nimic, de ce ii luati interviu ? (Sâmbătă, 6 februarie 2010, 14:55)

    turistul [anonim]

    Fanii nervosi au chemat politia si au alungat formatia din oras
    Dan Amariei, vocalistul trupei Omul cu Sobolani, a provocat un scandal de pomina la cel mai recent concert al trupei care a avut loc la Casa Studentilor, la Iasi. Solistul s-a prabusit si a adormit pe scena, spre furia fanilor care si-au cerut banii inapoi si au izgonit trupa din oras. In urma acestui eveniment, trupa a incasat totusi onorariul de 1.500 de euro.

    Dupa ce s-a urcat pe scena beat mort si a injurat Iasiul, despre care a spus ca este un oras de rahat, a apucat sa cante o piesa, dupa care s-a prabusit si a adormit chiar in fata spectatorilor. Fanii au inceput sa urle si spiritele sa se incinga, mai ales ca multi venisera chiar si din alte orase pentru concert. Cei care au luat scena cu asalt au constatat ca Amariei dormea bustean si nu se putea ridica de jos. La fata locului a sosit si politia, care a fost nevoita sa protejeze trupa de fanii nervosi, iar in doar cateva minute, toti membrii formatiei Omul cu Sobolani erau deja in masini si paraseau orasul, desi era miezul noptii. Spectatorii au protestat, mai ales ca acest concert a fost amanat de mai multe ori si au cerut banii pe bilet (20 de lei) inapoi, doar cativa ava nd norocul asta. Managerul trupei a declarat ca de fapt lui Dan i-a venit rau din cauza alinierii planetelor. In pofida acestui accident, managerul a incasat onorariul trupei, mai exact 1.500 de euro, pentru un concert la care s-a cantat aproape o piesa si a iesit circ. Curios este insa ca tot managerul trupei s-a declarat scarbit si suparat, deoarece inainte de a pleca si el din Iasi a declarat ca trupa nu va mai "calca" niciodata in capitala Moldovei.

    http://stiri.kappa.ro/magazin/19-03-2008/razna-vocalistul-trupei-omul-cu-sobolani-a-adormit-pe-scena-la-iasi-169946.html
  • +2 (2 voturi)    
    exista frustrati (Duminică, 7 februarie 2010, 13:18)

    vicko [anonim]

    care nu pot accepta adevarul. din cauza asta vad ca noi cei care scriem despre incidentul "ocs praf la iasi" ne luam voturi negative.
    ei bine... daca va incalzeste cu ceva baieti... dan asta si trupa lui sunt ceea ce sunt... niste idioti, rebelii cvrvlui de 2 parale care in instoria rockului romanesc au un grad de importanta ce tinde la minus infinit.
  • +2 (2 voturi)    
    Scarba... (Duminică, 7 februarie 2010, 20:09)

    Eu [anonim]

    "Asta nu e muzica. E gunoi"-Ce un mod scarbos de a te scoate in evidenta... As spune ca nu e genul meu de muzica,ca nu ma caracterizeaza-dar nu m-as baga sa cataloghez ca sa ma scot pe mine in evidenta.
    • 0 (0 voturi)    
      confuzie (Joi, 11 februarie 2010, 15:09)

      Lirca [anonim] i-a raspuns lui Eu

      daca mananci o banana, poti zice ca e portocala? nu.
  • 0 (0 voturi)    
    . (Miercuri, 28 aprilie 2010, 14:29)

    dan [anonim]

    io n-am nici o problema ca are proasta de ina succes. felicitari. macar sa cumpere si americanii tempeniile noastre, ca noi le cumparam pe ale lor de ani buni. ma rog, mai mult le piratam, da intelegeti voi.

    altfel, OCS rulz.
  • 0 (0 voturi)    
    urasc muzica popcorn (Marţi, 24 august 2010, 18:25)

    tranceinstrukt [anonim]

    Cand imi spuneam punctul de vedre si spuneam ca Inna and Co ,sunt niste pseudo-artisti promovati de tv si Radio ,toata romania asculta gunoiul ala de muzica popcorn (synth pluck-uri) toti ziceau ca sunt gelos ca are succes ,Get a life si o personalitate si invatati sa apreciati artisti talentati care produc muzica din suflet !!
    http://www.youtube.com/watch?v=VH4Rrl6I6u0
  • 0 (0 voturi)    
    inna nu inseamna dance (Marţi, 24 august 2010, 18:36)

    tranceinstrukt [anonim]

    Va rog din sufletul meu muzica dance e o ARTA ! Nu mai spuneti ca,INNA Canta Dance ~~ Chiar daca in ziua de azi stilul inna este perceput ca Dance ,Dance canta ATB...ETC ,INNA Canta Popcorn ,Electro-pluck ! un gen extrem de comercial si de prost gust !
  • 0 (0 voturi)    
    ce nenorociti ! (Marţi, 24 mai 2011, 23:23)

    dorel [anonim]

    omule ! esti doar un nenorocit invidios ! ce canta lady GAGA iti place ? ala nu-i gunoi ? sau rihana , sau spears ! sa fim seriosi ! muzica INNEI imi place asa cum este ea ! originala ! nu trebuie sa faca parte dintr-un stil anume ! am 50 de ani si imi place INNA , AKCENT , MORANDI , DJ MAYA ! COPII , SUNT MANDRU DE VOI !
  • 0 (0 voturi)    
    Invidios... (Vineri, 2 decembrie 2011, 20:33)

    the rocker [anonim]

    Baiatului de la OSC - cine sunt ?- ii spun : in anii 60 grupuri ca Slade sau Sweet erau considerate de gen bubble gum music adica ceva de consum , ceva usor si de neluat inseama .Astazi , dupa zeci de ani muzica lor este considerata o avampremiera a rock ului . Daca acest om vrea sa stie , Inna canta muzica de club , muzica dansanta si ritmata si o face foarte bine daca unii critici prestigiosi o considera buna.Si inca o informatie , aud ca Alexandra Stan a stet 6 saptamani in Bilboard si - daca nu stii - Bilboard este tot ceea ce este mai avizat in materie de pop rock , dance etc...Alexandra Stan , Inna sau Raluka au plecat pe un drum greu - acela al succesului intr-un anume gen , eu zic sa le uram succes , nu ne iau noua din glorie , daca o avem ...
    • 0 (0 voturi)    
      Completare... (Vineri, 2 decembrie 2011, 20:44)

      the rocker [anonim] i-a raspuns lui the rocker

      Nu consum Inna sau Alexandra Stan dar cred ca sunt mai bune ca Rihanna si le urez succes asa cum urez succes romanului care e zidar in Spani sau romancei care ingrijeste batrani in Italia , ei eu plecat in Europa ca sa faca bani asa cum Inna a plecat in cautarea gloriei . Si daca strainii spun ca este bune noi suntem nebuni sa spunem ca nu este /


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi