Cronica TV: Reclame la tampoane
Menstruatie sana in reclame insano
De exemplu, la reclamele la absorbante, exista un termen-cliseu: prospetime. Te duce cu gandul la legume. Automat, iti creeaza o imagine de neprospetime in cazul in care doamna in cauza nu-l foloseste. Dragut. Discrete – “e simplu sa ramai proaspata cu Discrete.” Daca nu folosesti Discrete, o sa mucegaiesti. Always FRESH (sic!) – “te invaluie in prospetime.” Cum te invaluie, frate publicitar?! Pai e tampon sau manta de ploaie?!
Eu as propune o abordare mai directa a reclamelor la tampoane. La ce duce absenta lor? La pete. Asa, deci cu tamponul Iz Fresh vei fi nepatata. Iar spotul va fi asa: o tipa merge prin piata cu o pata pe fund. Ceilalti, natural, rad de ea. Tipa striga, aruncandu-si capul pe spate: “cea care se simte fara pata sa arunce prima cu piatra!”. Instantaneu, spre mecla ei zboara zeci de caramizi. Cadrul se muta pe expeditoarele cataroaielor. Ati ghicit, ele folosesc Iz Fresh si nu au chef sa tolereze lipsa de prospetime azi.
Mai e una la tampoane: OB – “creat de o femeie-ginecolog”. Aha, mesajul e clar: ea stie, ca e femeie si le-a incercat ea insasi. Cel mai probabil, a ajuns la aceasta solutie ideala dupa mai multe incercari nereusite. Avand in vedere ca vorbim despre un tampon intern, iata cum ne apare o noua imagine draguta in fata ochilor. Felicitari femeii-eroine care a descoperit OB-ul. Sigur a trecut prin multe, ca sa spun asa.
You can leave your rahat on
Mai e un produs a carui simpla pomenire in discutie ne provoaca disconfort: Furazolidonul. Clasicul antidiareic. Initial, au avut o campanie scarboasa despre cat de util le-a fost furazolidonul unor tipi pe care i-a apucat stim-noi-ce in mijlocul drumului. Vorba lu’ strabunicu’, un fel de “caca-n drum si fuge-n tufe”. Aia a fost o campanie mai sincera, totusi, desi cu usoare elemente de scatofilie.
Reclama actuala la Furazolidon se termina cu un slogan complet aleator: “acum intr-un ambalaj pe care-l pot citi si nevazatorii”. Am ramas masca, va marturisesc. M-am tot gandit ca e o gluma pe care n-o prind eu. In fine, daca e o gluma, e proasta. Apoi m-am gandit ca poate nu e o gluma. Si, daca nu e, la ce se refera, totusi? In primul rand, pe voi, daca ati fi orbi, v-ar deranja o amarata de diaree? Dimpotriva, nu? Iata un mijloc de a-ti gasi drumul mai usor inapoi spre casa. Hansel si Gretel sunt deja depasiti.
Dar apoi mi-a picat fisa: pai normal ca e important ca orbii sa poata sa “citeasca” pe flacon. Cu siguranta ca reprezinta un procent foarte mare din publicul tinta. Va dati seama de cate ori au confundat a doua sticla de bere cu borcanul cu iaurt?
mantzy.wordpress.com

Etapa a doua a vaccinării împotriva COVID-19: Cine are dreptul să se vaccineze în această etapă, când și cum te poți programa. Înființarea centrelor de vaccinare, în continuare în aer
Vom călători în UE doar cu „pașaport de vaccinare”? Precedentul „Carnetului Galben”
De ce Dacia intră într-o nouă etapă datorită SUV-ului Bigster și de ce apropierea de Lada nu ar trebui să ne sperie
Cum vrea Guvernul să elimine haosul liberalizării pieței energiei / Consumatorii vor putea primi reduceri de preț, până în iulie, de la furnizorii de ultimă instanță - Proiecte
EXCLUSIV Moștenirea Gabrielei Firea: Ce salarii au directorii și angajații companiilor municipale Ep. II
ce ar fi sa ne intoarcem in epoca de aur cand femeile foloseau vata si carpe...ca deh nu aveam atunci atatea produse cate vedem la televizor!
Si ce ar fi mei Mantzy sa faci tu un exercitiu de imaginatie si sa vezi cum ar fi viata unora fara produsele repective de care tu faci misto ca ultimul ignorant si mitic necivilizat! Asa-i ca nervii tai ar fi mult mai relaxati si frustrarile pe care le-ai acumultat din diverse motive in tinerete au trecut ca prin farmec...
Mantzy...io iti recomand sa vezi un terapeut daca nu suporti astfel de reclame...ca nu toate in viata asta is cu lapte si miere ci unele is, cu menstruatie si erectie!
////
ai pus o intrebare mai infantila decat articolul.
Cred insa ca publicitarii s-au gandit sa foloseasca cerneala albastra ca nu va afecteze Dumneavoastra (i.e. persoane de genul celor care nasteti asemenea monstruozitati de comentarii) retina si simturile . Se pare insa ca au esuat...
Iti recomand si tie vizita la terapeut sau o discutie serioasa cu prietena/amanta/mama sau cu toate "trei" ca sa intelegi cum sta treaba!
fara nici un pic de respect,
Oana
ce e atat de scabros in ciclul menstrual? sincera (da fireste, sincera) sa fiu nu am mai auzit pana acum ca ar fi ceva scabros in asta. ma duce gandul la un comentariu inspirat care spunea ca daca barbatii ar trece prin asta ar prezenta-o ca un semn divin al puterii si virilitatii lor :)))
draga mantzy, nu-i asa ca tu crezi ca homosexualii ar trebui pedepsiti si ca exista o conspiratie iudeo-masonica ?
Imi place sa ma citez... Anelise, faptul ca n-ai inteles mesajul ii face pe mii de misogini (ca mine, cum spui tu) care discrimineaza feroce in tara asta nedreapta pentru femei (sic!) sa se convinga ca parerile lor despre femei sunt intemeiate.
Special pentru voi, la articolul viitor voi adauga o nota de subsol in care va voi explica ce am vrut sa zic.
Traiasca femeia si restul almanahelor!
asaaaaa, deci, poate ca ni se va explica acum care e mesajul: inapoi la reclame scabroase? sau mai degraba asta e genul de articol: " ce naiba sa scriu intr-o zi de marti cand , ca si ieri, alaltaieri si mai intotdeauna inspiratia nu e de partea mea"...daca asa e, scuze, traisca ziua de marti! hai curaj, mai e putin si vine toamna :)
Stiu bancuri cu evrei si cu blonde, dar mai stiu si un banc cu prosti. Si in el se zice ca un prost arunca o piatra in balta si 10 intelepti se arunca sa o scoata, mai Mantzi baiatule mancate-ar tata.. Ia du-te tu si fa-ti niscaiva cultura ca la dat marunt din dinti te pricepi si vad ca astia de la stirilefierbinti.ro ti se uita cam mult in ceru gurii. Tare-as vrea sa stiu si eu de ce..
sa imi explici ce au in comun blondele, evreii si bolnavii. adevarul e ca bolnavii sunt chiar cei mai de ras ...ma intrerup aici cu scrisul ca nu ma mai pot abtine de ras ...esti genial mantzy!!!!! la multe articole de acest gen!!!!!!
@anelisa: cam multe semne de exclamare. Simptom clar al frustrarii. Iar frustrarea la doamne poate proveni din doua locuri. Sa dam cartile pe fata: esti urata sau proasta? Hai sa ne cunoastem!!!!!! :))
2. "Cat despre cultura, n-ai mancat tu fripturi cate carti am citit eu.". Primo, cultura nu se masoara in numarul de carti citite. Secundo, fraza asta iti dovedeste, paradoxal, incultura.
3. Cati ani ai? Nu ca ar avea vreo importanta, doar de curiozitate asa, ca pari foarte imaturi si becalian in gandire..
2. Era la misto aia cu cartile si fripturile.
3. 23.
Btw (unde 'B'-ul nu vine de la 'Bai'), sunt foarte relaxat. Doar ca nu citesc prea multe pe net si am pretentia ca macar alea pe care le frecventez deja sa nu se mai polueze mai mult decat sunt deja..
Nu mai stiu cine a zis ca Marketing-ul ar trebui sa pedepsit cu pedeapsa capitala. Aici ii dau dreptate.
La fel ma capiaza si reclamele la detergenti in care unicul scop al gospodinelor din intreaga lume este obsestia pentru curatenie. Sunt toate la fel, pline de clisee (inainte si dupa, detergentul "celelalt" intotdeauna e nasol, satisfactia orgasmica in momentul exterminarii petelor si desincronizarea oribila a vocii in cazul multor reclame dublate).
Sa continui? Reclamele la cosmetice pt femei...promoveaza cultul gagicii superficiale, care are un singur scop: Sa fie in pas cu ultimele aparitii de la Taft, Oriflame, AVON, Maybeline... in caz contrar fiind izolata de societate. Meciul "Brains" vs "Beauty" castigat intotdeauna de "Beauty", restul contand prea putin.
Mantzy, felicitari, te rog continua. Poate citesc companiile de advertising...
as mai putea abserva o greseala tehnica (puteai sa intrebi si tu o femeie inainte, sa-ti explice cum e treaba): tampoanele alea la care in reclame se mentioneaza ideea cu prospetimea (vezi Discrete de care vorbesti, sau ceea ce tu generic numesti Iz Fresh) n-au nicio legatura cu menstruatia, se folosesc fix in zilele celelalte.
in rest, ce sa zic, suna un pic fortat. blogul ala, desi mult mai vulgar, m-a facut totusi sa rad cu lacrimi, nu m-a facut sa ma simt aiurea citind despre subiect (desi sunt femeie...)
Fara nici o stima si cu indemn sincer in a te mai educa,
Stevo
si macar de-ar fi o reclama si gata....dar nuuuuuu...10 min de reclame stupide la produse si mai stupide
Voi chiar urmariti reclamele? Mie mi se pare momentul cel mai potrivit de a iesi la o tigara sau la toaleta (ca tot veni vorba de furazolidon).