





Reclame de metrou: au disparut copywriterii
Pe unul, care facea reclama unei oferte de la o firma de telefonie mobila, scria: “Lucrurile pe care nu le spui, se pierd.”
Si mai jos: “Impartaseste tot cu prietenii tai!”
Daca la primul e usor de identificat virgula bucuclasa, la cel de-al doilea am stat cateva minute sa imi dau seama ce nu suna bine :) . Pana la urma mi-am dat seama ca in loc de “tot” ar fi fost mai bine “totul”. Asa cum e scris acum se intelege ca mai bine impartasesc cu prietenii decat cu altii.
Bonus: pe un maner scria “Poti aici: “. Pe urmatorul: “Poti si la Posta:”. Noroc ca au scris posta cu majuscula!
Am oare doar eu senzatia ca de vreo doi ani sunt cam multe sloganuri ori prost formulate, ori neinspirat traduse, ori nu stapanesc bine conotatiile?
Comenteaza pe Blogul lui Merlin

Cu excepția a două județe, în România un adult din patru e pensionar. Campioana e Hunedoara, unde aproape jumătate din adulți sunt pensionari
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid