Organizatorul show-ului Robbie Williams da vina pe o firma de catering pentru problemele de la concert
"Vom incepe prin a multumi tuturor persoanelor care au participat la unul dintre cele mai exceptionale concerte din Romania", se arata in inceputul scrisorii deschise adresate spectatorilor, publicata pe pagina de Facebook a organizatorilor evenimentului, D&D East Entertainment.
In ceea ce priveste show-ul, organizatorii au precizat ca au dorit sa acorde cat mai multor persoane oportunitatea de a il vedea si a-l asculta live pe Robbie Williams si sa le ofere o experienta de neuitat, insa, cu trei zile inainte de concert, s-au confruntat cu o problema.
"Cu 3 zile inaintea acestui eveniment, ne-am aflat intr-o situatie fara precedent pentru noi: firma de public catering care organiza vanzarea la eveniment ne-a informat, printr-un email, ca doreste sa se retraga din contractul agreat si semnat! Starea de alerta provocata de neprofesionalismul si iresponsabilitatea acestor oameni fata de cei 64.000 de participanti la eveniment a afectat intr-o extrem de mare masura buna organizare a acestuia, incat se punea problema anularii concertului. Trebuia, urgent, sa gasim o solutie de inlocuire a vendor-ului", anunta organizatorii.
Contactati de agentia Mediafax, organizatorii nu au precizat care este numele acestei firme de public catering.
Pe de alta parte, D&D a precizat ca a apelat la o alta firma de catering, de la Fire, ai carei reprezentanti au raspunsul apelului si "au facut tot posibilul" sa sprijine si sa sustina vanzarea si aprovizionarea publicului la eveniment "cu personalul si logistica existente pe piata in acel moment, punandu-si in joc reputatia".
"Prin aceasta scrisoare, dorim sa va multumim pentru intelegere si vom depune toate diligentele ca firma care a fost partenerul nostru initial de public catering sa-si inceteze activitatea si sa nu mai aiba posibilitatea de a pune nici un organizator in aceeasi situatie ca a noastra. De asemenea, dorim sa le multumim celor de la Fire - public catering, pentru tot efortul depus, astfel incat sa ajunga catre public necesarul de bautura si mancare".
Totodata, organizatorii anunta ca banii ramasi pe cardurile folosite de participantii la eveniment pentru achizitionarea de mancare si bauturi vor putea fi rambursati din trei sucursale din Bucuresti ale Bancii Transilvania (sucursala Alba Iulia, sucursala Militari, sucursala Obor), precum si la agentia Matei Corvin din Cluj-Napoca.
In cele patru agentii, rambursarea sumelor ramase pe card se va realiza imediat, printr-o operatiune care dureaza cateva secunde, anunta organizatorii.
De asemenea, pentru posesorii de carduri care nu au posibilitatea de a ajunge in cele patru agentii, rambursarea poate avea loc si in orice unitate Banca Transilvania din tara, prin predarea cardului, impreuna cu unele date personale care sa permita efectuarea viramentului (nume si numar de cont).
Anterior publicarii scrisorii deschise, organizatorii si-au prezentat scuze spectatorilor care au intampinat probleme la concertul sustinut de Robbie Williams la Bucuresti.
"Din pacate, atat inainte, cat si in timpul concertului, organizatorii s-au confruntat cu o serie de probleme care au creat un disconfort spectatorilor, ocazie cu care ne cerem scuze celor care au avut de infruntat cozile de la baruri", se arata pe pagina de Facebook a D&D East Entertainment.
Si companiile Coca-Cola si Ursus, care s-au numarat printre furnizorii concertului pe care Robbie Williams l-a sustinut, vineri, in Piata Constitutiei din Bucuresti, le-au cerut scuze spectatorilor care au intampinat dificultati in momentele in care au incercat sa achizitioneze apa si alte bauturi.
"Coca-Cola a fost unul dintre furnizorii concertului Robbie Williams din 17 iulie 2015, dorind sa fie alaturi de fani la acest eveniment unic. Ne pare rau pentru dificultatile intampinate de participantii la concert, atunci cand au incercat sa achizitioneze apa sau orice alt produs, pentru a se hidrata. Coca-Cola a respectat conditiile impuse de organizatorii evenimentului, atat in ceea ce priveste numarul de puncte de servire, cat si amplasarea acestora sau modalitatile de plata puse la dispozitia spectatorilor. Vremea caniculara, numarul mare de participanti si aspecte care au tinut de organizarea evenimentului au generat aceasta situatie neplacuta. Ne dorim ca asemenea momente sa nu se mai repete si vom cauta solutii pentru viitor", se arata in comunicatul transmis de Coca-Cola.
Pe de alta parte, Ursus, in calitate de sponsor si furnizor de bere al evenimentului, a cerut scuze celor care nu au reusit sa achizitioneze bauturi si au petrecut foarte mult timp asteptand la coada si transmite ca le ofera celor nemultumiti un cadou.
"Reprezentantii Ursus au facut tot posibilul pentru a asigura o buna desfasurare a activitatii in limitele impuse de organizator. Numarul si amplasarea punctelor de servire, cat si modalitatea de plata au fost stabilite de catre organizatorul evenimentului, nu de brandul Ursus. Cu toate eforturile noastre, este clar insa ca o mare parte din cei prezenti la concert au avut parte de o experienta neplacuta legata de brandul Ursus. Din acest motiv, am decis sa le oferim tuturor celor care au fost din orice motiv nemultumiti de experienta de organizare a concertului un bax de Ursus Premium cadou (6 doze de 0,5L)", se arata pe pagina de Facebook a Ursus.
Potrivit companiei Ursus, "cu ajutorul sugestiilor si sesizarilor primite", isi va revizui standardele legate de participarea la astfel de evenimente, pentru a evita neplacerile clientilor in viitor.
Pentru a afla cum pot intra in posesia cadoului oferit de Ursus, cei interesati pot consulta pagina de Facebook a brandului.
Robbie Williams a sustinut, vineri, primul sau concert in Romania si, inca de la debutul show-ului - care a fost unul energic si plin de momente de neuitat -, s-a aratat surprins de numarul mare de spectatori prezenti, marturisind ca nu se astepta sa fie atat de cunoscut in tara noastra.
La concertul sustinut de Robbie Williams in Piata Constitutiei din Bucuresti - care a facut parte din turneul international "Let Me Entertain You", ce se desfasoara in peste 10 tari - au participat peste 60.000 de spectatori.
Dupa show, numerosi spectatori au scris pe retelele de socializare ca nu au reusit sa-si achizitioneze bauturi alcoolice si racoritoare din cauza cozilor mari care se formasera la punctele de vanzare amenajate in spatiul in care a avut loc concertul.

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
Ne meritam soarta pentru ca la fel se intampla de fiecare data la asemenea manifestari si nimeni nu zice nimic.
2. La un asemenea eveniment, cand faci un contract cu o firma, te asiguri ca nu poate da inapoi cu 3 zile inainte - altfel este penalizata cu desfiintarea - chiar si asa, organizatorul trebuia sa stie minut de minut cum se desfasoara treburile pentru a nu fi luat pe nepregatite.
3. La un asemenea eveniment, nu trebuia, in primul rand, sa ajungi la punctul 3. Dar, daca ai fost atat de neprofesionist si, totusi, ai ajuns, macar lasa publicul sa intre cu bauturi (apa, sucuri, macar, nu alcoolice). Sau mai scoate ceva bani de la profit si pune la dispozitie apa GRATIS! A doua zi, poti spune ca ai facut ceva sa salvezi situatia.
4. Faptul ca nu ai invatat din alte evenimente esuate la partea de organizare (vezi Rolling Stones) arat inca o data amatorismul de care dai dovada.
Am iesit intr-o pauza pana la Cicken Staff, in zona Marriott, sa imi iau apa.
Dar despre calitatea sunetului de ce nu spuneti nimic? E tot firma de catering vinovata ca la recitalul Deliei si al lui Lomar se auzea infundat? Dar de primele melodii ale lui Robii, cand iar s-a auzit prost?
Intrebare: Oare vremea si nr. de spectatori au fost o necunoscuta pentru organizatori? Bunicul meu o fi vandut biletele? Sau extraterestrii?
2. Firma de catering e de vina...Sigur, intdeauna altii sunt de vina.
Ma intreb, oare nu puteau aduce alte 50 de firme de catering (mai mici) sa o inlocuiasca pe cea care s-a retras? Fiecare primea 100 m de fasie si era totul rezolvat.
E pueril argumentul cu retragerea firmei de catering. De parca organizatorii sunt la primul conert din viata lor, de imi spun mie ca aia s-au retras si nu existau clauze de penalizare in contract.
Le pare rau pe naiba, banul sa iasa. Locul pe care ar fi trebuit sa fie mai multe toalete si tonete cu racoritoare l-au micsorat ca sa mai aiba loc sa inghesuie niste platitori de bilet.
Nu e mare filosofie sa torni din sticla de apa in pahar si sa vinzi paharul cu nspe lei.
In plus, toata faza cu cardurile e o prostie consumatoare de timp si generatoare de cozi. si era clar inca dinainte de concert.
practic,vanzarea era in pahare, iar materia prima provenea din sticle, sau doze, care trebuiau desfacute, umplute paharere, asteptat sa se duca un pic spuma, etc.
sincer, mi se parea evident sa aiba 2-3 dozatoare ptr fiecare tip de bautura, ca doar nu erau asa de multe.
in plus, ce era asa greu sa aduci niste dozatoare mobile, se plimba omu prin public cu apa
si mai lasati-ma cu explicatiile de doua parale, niste netrebnici ce ati fost!.
Multumesc "tcvaras" utilizator Hotnews!
http://www.atitudineaonline.ro/Afacerile_nestiute_ale_impresarului_Marcel_Avram_de_la_dosarul_Zambaccian_la_firme_fantoma_si_tepe_de_milioane_de_euro_30801.html