Serviciile au fost lansate de Asociatia Green Revolution, impreuna cu companiilw Raiffeisen Bank si Kaufland Romania care au finantat proiectul. Aproape toate elementele proiectului sunt romanesti, cu exceptia bicicletelor care sunt din Germania.

Bicicletele pot fi folosite doar de cei care platesc un abonament si apoi timpu continuu de utilizare este de 30 de minute cu o pauza de 30 de minute intre inchirieri. Returnarea bicicletei poate fi facuta la oricare dintre cele sase statii speciale, iar limita de 30 de minute este pusa pentru a nu incuraja userii sa tina bicicleta ore intregi.
Pentru cei care tin bicicleta mai mult de o jumatate de ora se aplica o serie de costuri suplimentare (4 lei pentru 30 minute, 8 lei pentru o ora sau 25 lei pentru mai mult de doua ore.

Abonamentul este 10 lei/zi, 35 lei/luna sau 100 de lei/an. Cele sase statii sunt: sunt: Piata Universitatii, Piata Revolutiei, Piata Romana, Piata Victoriei, Piata Charles de Gaulles, Kaufland Barbu Vacarescu. Noutatea serviciului consta in faptul ca este cu autoservire si poate fi accesat 24 de ore din 24.
Cei care doresc sa foloseasca bicicletele trebuie sa isi faca un card special la centrul de la Tineretului sau la cel de la Aviatorilor si platile pot fi facute apoi online.


Desi dna Firea se pozeaza de zor acolo
Practic in 2 3 luni firea are proiectul la cheie, functional si cu evidenta costuri si proceduri. Si aratand de nu se poate...Cel mai misto bike sharing pe care l-am vazut si m-am plimbat in cateva orase europene
Pe cand il extindem la tot orasul doamna Firea? Pe cand pistele promise?
Din estimarile mele nu costa mai multe de cateva milioane de euro...Dvs dati milioane doar pe panselute pe 2 sapt.
Dar bine ca ati inchis Via Sport :))). Restul ati deschis vreo curte de scoala? sau doar ati dat din gurita?
Multumim I velo si Green Revolution
Si panourile LCD. Si ideea in sine, bineinteles.
Restul e romanesc.
Glumesc.
Asteptam acest sistem si sper ca se va extinde sa acopere si alte zone, foarte aglomerate de masini azi.
Daca trebuie sa faci 10 drumuri intr-o zi, o iei de 10 ori iti faci treaba si gata.
Nu e idiotenie romaneasca, asa e peste tot unde exista asa ceva. Si e foarte bine ca e pe bani.
In al doilea rand, nu mi se pare normal sa fie pretul mai mare decat la inchirierile ne-automatizate, dimpotriva...
Imi place proiectul, imi place ideea dar nu mi se pare ok cum e implementat. Probabil au avut spagi de dat pe undeva (stiu ca au mai avut probleme cu primaria)...La pozat vin primarii dar cand e sa sprijine concret proiectul sunt sigur ca se dau toti loviti. Nu se omoara nici sa faca piste daramite sa se ocupe sa fie biciclete usor de inchiriat.
Conceptul e sa le iei pentru transport. Ai nevoie sa te duci la mall, iesi din casa, iei o bicla, te duci la mall, o lasi acolo in rastel. Nu te mai preocupi sa ai grija unde o legi sa nu o fure si altele. Cand pleci, iei alta, te duci acasa, o lasi in cel mai apropiat rastel. Ideea e sa fie cat mai multe. Acum sunt mult prea putine.
pt ca e complet incomod sa faci naveta cu bicicletele astea din titan in regie sau din berceni in pipera.
ca sa nu mai spun ca 30 de minute la o ora aglomerata (chiar si mergand cu bicicleta) e un timp pentru performeri, nu pentru un om obisnuit care merge la serviciu.
Treaba "cu cap" se face asa: intai piste de biciclete si apoi serviciul de inchiriere / imprumutare biciclete.