





Timpuri Noi, Phoenix si Al Jawala canta verde
In toate orasele in care se desfasoara campania au fost invitati si s-au implicat: administratia publica locala, structurile teritoriale ale Ministerului Mediului (Agentia de Protectie a Mediului, Garda de Mediu), organizatii non-guvernamentale cu preocupari ecologice (Greenpeace, Serviciul de Ajutor Maltez, Cercetasii Romaniei, AIESEC, Asociatia Adept, Asociatia Volsim) si magazinele locale ale retelelor de retail partenere (Praktiker, Galeriile Comerciale Real).
Vedetele incontestabile ale campaniei Ziua Verde sunt Colturile Verzi amplasate in retelele de retail mentionate (pentru facilitarea depozitarii acestor deseuri de catre populatie) si Omuletii Verzi – mascotele acestei campanii si principalii vectori de imagine. Un rol foarte important l-au avut voluntarii implicati prin ONG-urile listate, care au fost cei care au distribuit fliere in strada si la concertele Ziua Verde, au rulat caravanele de biciclisti, au distribuit castravetii murati “Trezeste-te si recicleaza!” in Vama Veche, au pictat becuri si au compus texte pentru benzile desenate.

Cu excepția a două județe, în România un adult din patru e pensionar. Campioana e Hunedoara, unde aproape jumătate din adulți sunt pensionari
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid