Soferii barbati au inregistrat cele mai multe accidente in 2008

de A.M.     HotNews.ro
Vineri, 31 octombrie 2008, 16:49 Life | Prin oraş


Trafic intens pe drumurile nationale
Foto: AGERPRES
Cele mai multe dintre accidentele grave petrecute in 2008, in Bucuresti, au fost provocate de soferi barbati. Mai precis, din cele 719 accidente produse, 683 s-au soldat cu raniri grave. Soferitele au provocat 281 de accidente, dintre care 261 de persoane au fost ranite grav, informeaza Mediafax.

Este prima oara, in ultimii zece ani, cand in Capitala se inregistreaza un numar atat de mare de accidente de ciculatie. In 2008 s-au inregistrat 1000 de accidente, iar anul nu a luat sfarsit. Ultimul an atat de "bogat" a fost 1998, cu 1364 de accidente, arata o statistica a Brigazii de Politie Rutiera.

Principalele cauze ale accidentelor sunt traversarile prin locuri nepermise, neacordarea prioritatii pietonilor in curs de traversare prin locurile permise si viteza excesiva. In cadrul Marsului Pietonilor, desfasurat saptamana trecuta in Capitala, au fost aprinse lumanari in memoria pietonilor accidentati mortal pe zebra.
 






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















654 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    ... (Vineri, 31 octombrie 2008, 17:31)

    Catalin [anonim]

    Interesanta stirea, dar este incompleta. Specificati si cati soferi si soferite umbla pe strazi, ca sa ne dam seama care sex face mai multe accindente. Eu sunt satul de cate soferite inconstiente la volan intalnesc zilnic.
    • +1 (1 vot)    
      Soferi (Sâmbătă, 1 noiembrie 2008, 11:25)

      Wasile [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Nu contează că este bărbat sau femeie la volan. Cred că proportia de pafariști este la fel de mare. Cu diferența că pararismul feminin se manifestă în necoordonare, iar cel masculin prin tupeu.

      Dacă vreți să faceți un reportaj (și nu o preluare după o declarație), încercați cu următoarea statistică::
      - câți bărbați au carnet
      - câți conduc mai mult de 1.000, 10.000 și peste 10.000 de km anual
      - câte femei au carnet
      - câte femei conduc mai mult de 1.000, 10.000 și peste 10.000 de km anual

      Dacă este să luăm și asta în calcul, cred că am obține ceva de genul următor: în MEDIE, un bărbat are un accident la 1.000.000 de km, în vreme ce o femeie are un accident la 80.000. Din cauză că dânsele conduc mai puțin, și foarte multe au carnet doar ca să țină portofelul drept :P
  • 0 (0 voturi)    
    misogin (Duminică, 2 noiembrie 2008, 9:58)

    constantin [anonim]

    recunosc,.....singurul capitol la care sunt misogin...este sofatul!!!! din experienta proprie si nu numai...femeile au nevoie de muuult mai muuulte ore de condus decat barbatii....si,ca sa fiu de acord cu cei care si-au postat deja parerea,e clar ca statistica e PROST FACUTA!!!!!! de ce??? fiindca sunt cifre prezentate din superficialitate...asa cum suntem obisnuiti....daca se facea o statistica adevarata....vedeam ca numarul accidentelor comise de femei sunt mult mai numeroase...poti face o observatie simpla...iesi pe strada si priveste masinile femeilor...majoritatea sunt...sifonate.....comparativ cu numarul conducatorilor auto de sex masculin....ce poti face?/??condusul este apanajul barbatilor...femeile bune conducatoare auto sunt exceptii.......nu doar eu am stabilit acest lucru!!asadar,domne' siciriitor la rubrica.....ori gandesti,ori faci propriile cercetari...ori renunti la a da 'copy-paste'.....da????altfel te faci de ras!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    daa (Luni, 10 noiembrie 2008, 10:27)

    georgia [anonim]

    daa...cum e vorba aia? barbati sofeaza si femeile....soferesc (si-o feresc).....:)))
  • 0 (0 voturi)    
    szdvg (Vineri, 26 decembrie 2008, 22:28)

    jhdfh [anonim]

    eu cred ca femeile sant mai periculoase in trafic...................


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Ar trebui să-mi fie rușine că vreau să călătoresc în pandemie? Despre „travel shaming” și „călătoriile ne-esențiale”

Schimbările RCA la decontarea directă ar putea fi inutile și costisitoare: Cât costă acum acest serviciu și ce pericol este în proiectul de OUG inițiat de autorități

Elicoptere grele pentru IGSU: Lockheed Martin propune 12 elicoptere Black Hawk construite în Polonia și cu mentenanța la Romaero pentru 273 milioane de euro / Ce alte oferte au fost depuse

Cum a început „nebunia Ivermectinei” în România și ce știm până acum despre acest medicament. Medic: Nu trebuie să plecăm de la ideea că e miraculos înainte să i se demonstreze clar eficiența

De ce nu are România credite bancare pentru studenți? Cum funcționează un asemenea mecanism în alte state

Ce conține o doză de vaccin Pfizer, în afară de ARN mesager: Grăsimi, sare și zahăr / La ce folosesc ”ingredientele”

Claudiu Năsui i-a solicitat premierului Cîțu numirea unei persoane acuzată de colaborare cu Securitatea în funcția de secretar general / De ce orice numire de secretar de stat nu poate respecta acum legea- Documente

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață

UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by