Oricine s-a îndoit de capacitatea prințului Harry de a fi un producător la Hollywood și de a avea succes s-ar putea dovedi că s-a grăbit.

Meghan Markle si printul Harry in timpul interviului acordat lui OprahFoto: Alex Todd / Avalon Editorial / Profimedia Images

Când săptămâna trecută docuseriile sale în cinci părți despre sănătatea mintală „The Me You Can’t See” au fost postate pe Apple TV +, numărul spectatorilor de pe platformă de streaming a crescut cu 25%, potrivit unei surse apropiate Apple. A fost atât de reușit, încât în ​​zilele următoare a fost anunțată o discuție post-producșie unde Harry și coproducătorul Oprah Winfrey s-au reconectat cu subiecți și experți din seria originală pentru a explora în continuare bunăstarea emoțională, potrivit CNN.

Este prima dovadă că prințul valorează sutele de milioane de dolari pe care serviciile de streaming majore le-au investit în Archewell Productions - compania pe care a înființat-o împreună cu soția Meghan. Sunt primele zile, dar succesul său pe Apple TV + este un semn pozitiv.

Seria a primit, de asemenea, o mulțime de recenzii din partea presei în legătură cu ceea ce a spus despre familia regală. În seria inițială din cinci părți, Harry a vorbit deschis despre consumul de alcool și droguri pentru a face față traumei morții mamei sale și presiunilor de a fi sânge regal. În Marea Britanie, numărul mediu de spectatori pe Apple în weekend a crescut cu 40%, potrivit CNN.

Ce urmează pentru Harry și Meghan

Următorul test însă pentru Harry va fi să demonstreze că că pot face producții care obțin ratinguri fără a menționa familia regală. Perechea poate fi încurajată de faptul că episodul bonus din „The Me You Can’t See” a făcut doar trimiteri vagi la regalitate.

„În întreaga lume, speranța mea este că seria noastră va continua să inspire oamenii să adopte o abordare mai activă și mai plină de compasiune în ceea ce privește vindecarea, comunitatea și bunăstarea, deoarece sunt împreună în toate acestea."

Având în vedere credința prințului că sănătatea mintală și schimbările climatice sunt „cele cele mai presante prime două probleme” cu care se confruntă societatea, putem presupune că va continua să lanseze idei de conținut în jurul lor.

”Regii tineri schimbă strategia de comunicare”

În timp ce Harry și Meghan nu sunt primii membri ai familiei care se deschid atât de onest sau susțin probleme sociale, aceste conversații directe cu cuplul prezintă modul în care strategia de comunicare regală începe să se schimbe pe măsură ce peisajul media evoluează.

Cu William și Kate, regândindu-și, de asemenea, planul de comunicare pe rețelele de socializare, regii mai tineri se conectează din ce în ce mai mult cu publicul prin intermediul unor platforme alternative, cum ar fi serviciile de streaming, mai degrabă decât prin mijloacele media tradiționale - fără a vedea vreo scădere evidentă a acoperirii media.

Ceea ce Harry trebuie să demonstreze acum este dacă poate deveni o sursă expertă în problemele pe care vrea să le promoveze. Până acum lucrurile arată bine.