Louis Vuitton are o noua imagine: Keith Richards
Se vede ca nu e niciodata prea tarziu sa incerci ceva nou - sexagenarul Richards se afla la prima sa campanie de publicitate. Aceasta va incepe in luna aprilie, conform mediafax.ro.
In afisele campaniei, Richards sta pe pat, intr-o camera de hotel, avand cu el o chitara. Lumina este difuza, pentru ca lampile sunt acoperite de esarfe negre imprimate cu cranii.
Sloganul este: "Some journeys cannot be put into words. New York. 3 am. Blues in C (Unele calatorii nu pot fi descrise in cuvinte. New York. Ora 3 dimineata. Blues in do)".
Pe langa Richards, Gorbaciov si Deneuve, alte vedete care au mai reprezentat imaginea Louis Vuitton sunt Steffi Graf si Andre Agasi.

Schimbările RCA la decontarea directă ar putea fi inutile și costisitoare: Cât costă acum acest serviciu și ce pericol este în proiectul de OUG inițiat de autorități
Elicoptere grele pentru IGSU: Lockheed Martin propune 12 elicoptere Black Hawk construite în Polonia și cu mentenanța la Romaero pentru 273 milioane de euro / Ce alte oferte au fost depuse
Cum a început „nebunia Ivermectinei” în România și ce știm până acum despre acest medicament. Medic: Nu trebuie să plecăm de la ideea că e miraculos înainte să i se demonstreze clar eficiența
De ce nu are România credite bancare pentru studenți? Cum funcționează un asemenea mecanism în alte state
Ce conține o doză de vaccin Pfizer, în afară de ARN mesager: Grăsimi, sare și zahăr / La ce folosesc ”ingredientele”
Claudiu Năsui i-a solicitat premierului Cîțu numirea unei persoane acuzată de colaborare cu Securitatea în funcția de secretar general / De ce orice numire de secretar de stat nu poate respecta acum legea- Documente
Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid