Happy Fish TV si Hotnews.ro va prezinta

Istoria pornografiei, episodul 2: Cei mai duri din porno

de A.M.     HotNews.ro
Marţi, 19 august 2008, 14:28 Life | Showbiz


"Salo" si Sade - ce vreti mai mult? In acest episod aflati despre sadism si promotorul sau, marchizul de Sade, ale carui opere - "Cele 120 de zile ale Gomorei", "Justine" sau "Filozofia in budoar" - au fost carti de capatai pentru psihanalisti (Sigmund Freud), filozofi si semiologi. Profa de porno ne satisface fanteziile: sadicul si marchizul in actiune.



















14488 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    obiectii (Marţi, 19 august 2008, 22:37)

    oanaP [anonim]

    despre continutul clipului nici o obiectie.
    insa exprimarea "sa faca cariera" este pleonastica.
    si in al doilea rand, legat de realizarea spotului, poate ca promterul acela putea fi asezat intr o pozitie mai decenta in care ar fi inlesnit prezentatoarei citirea, fara a-i face ochii asa de mici si totul atat de evident.
    • 0 (0 voturi)    
      Obiectii la obiectii (Miercuri, 20 august 2008, 8:01)

      InnO [anonim] i-a raspuns lui oanaP

      Cum e exprimarea? :)) Poate vrei să zici cacofonie :))
      Şi e prompter, nu promter
      • 0 (0 voturi)    
        Porn teacher FTW (Miercuri, 20 august 2008, 13:26)

        Rumalun1st [utilizator] i-a raspuns lui InnO

        Foarte educativ!! Asa da scoala frate!!! Sa invatam si noi ceva folositor in viata asta :D Imi palce profesionalismul de care da dovada "profesoara" cand preda despre subiectul aceasta la noi...inca tabu.

        PS This is my first porn teacher :D
  • 0 (0 voturi)    
    oanaP (Miercuri, 20 august 2008, 13:41)

    ciuculete [anonim]

    scrii ca nu ai nici o obiectie la clip.... cand de fapt AI .. din plin. dar te legi de detalii. UF,, tipic feminin. spune tare: este un clip misogin. nu doare!!!
    acum inteleg de ce exista facultate de comunicare.
    ai un raspuns de negare?!... uf ..ce previzibil.
  • +1 (1 vot)    
    clip (Miercuri, 20 august 2008, 14:17)

    bogdan h [anonim]

    stie cineva din ce film sunt scenele prezentate de "d-na profesoara" ?
    • +1 (1 vot)    
      film (Miercuri, 20 august 2008, 15:41)

      visitor q [anonim] i-a raspuns lui bogdan h

      Salò o le 120 giornate di Sodoma -ultimul film al lui pier paolo pasolini.
      • +1 (1 vot)    
        Salo- un film extrem de dur... (Joi, 21 august 2008, 11:01)

        andrzej [anonim] i-a raspuns lui visitor q

        Salo, este cel mai dur film pe care l-am vazut. E o performanta absolut vizionarea acestui film pana la capat. Este de neimaginat cata mizerie poate zace in fiinta umana. Filmul trebuie vazut, dar repet pentru un om normal este o incercare greu de suportat.
  • -1 (1 vot)    
    'literatura' ptr bordel (Joi, 21 august 2008, 4:16)

    capcaunul [anonim]

    "introspectia in cele mai intunecate zone".. nae din sant si cu veta din port nu pot manifesta o asemenea animalitate chiar in toata splendoarea promiscuitatilor lor. e vorba de sadism pur, patologic, in ce se aventureaza sa ne rasfete d'na "profesoara".. o intrebare: literatura de bordel se poate numi 'literatura'? iar 'claimul' ca sade l-a inspirat pe freud e ridicol. ca toata literatura porno de altfel..
    • +1 (1 vot)    
      definitia literaturii (Joi, 21 august 2008, 9:14)

      buzduganu' [anonim] i-a raspuns lui capcaunul

      Care e treaba cu nae si cu veta? In afara de o indignare cu aparenta 'telectual-morala, e complet neclar ce repros ai de facut. Si ce e aia "literatura de bordel"? Intrebarea ta nu e o intrebare din moment ce tragi o concluzie in formularea intrebarii. E "Lolita" literatura de pedofili? De altfel, sint curios, ai citit pe Sade?
      Cit despre Freud, intre 1885-1886, el studiaza cu o bursa la Paris cu Dr. Charcot, unul din celebrii neurologi ai vremii, la spitalul Salpêtrière. Exista referinte nedocumentate ca in aceasta perioada Freud lucra la o "Filosofie a sexului", ideile fiindu-i influentate de scrierile lui de Sade. Exista de asemenea o serie de eseuri si articole pe tema influentelor lui de Sade asupra lui Freud, ca de pilda "Faut-il brûler Sade?" a lui Simone de Beauvoir. E si Simon de Beauvoir (o feminista!) ridicola? Eu cred mai degraba ca e ridicol sa tragi concluzii care in loc sa fie bazate pe argumente sint construite pe impulsuri moralizatoare si invaluite in ceata deasa produsa de necunoasterea subiectului. Numesc asta, fara a gresi, "indignare de bordel".
      • -1 (1 vot)    
        'telectual-moralitatea matale.. varza.. (Joi, 21 august 2008, 17:06)

        capcaunul [anonim] i-a raspuns lui buzduganu'

        nu a me.. unde-ti vezi indignare eu devars rece. lasa-ma cu tampeniile astea... mai degraba a fost studiat ca un deviationist extrem ptr a intelege violenta provenita din pornografie, si poate fi mai degraba documentat ca un pre-nihilist (pornografia la el a fost doar o latura bolnava, s-a mai manifestat si impotriva oricaror valori, crestine sau altfel, promovand 'profunda' libertate a spiritului.. kiss my as*!) orice deviationista a defilat triumfatoare cu sade in 'gura'.. raspunsul meu e ca da' si dobitoaca aia a ta a fost ridicola.. nu-ti place, latra in continuare! a propos, ai idee de etimologia ptr 'sadic/sadism/sado-'.. ha, bobo? pune mana si citeste, si scuteste-ma cu sade..
      • -1 (1 vot)    
        ai castigat medalia de aur la paralele (Joi, 21 august 2008, 17:38)

        capcaunul [anonim] i-a raspuns lui buzduganu'

        accentul tau circumflex in citarea unei scrieri submediocre imi explica unele lucruri. freud ar spune neamplinire dublata de pretenziozitate. eu, mai tare, o numesc pur si simplu pretenziozitate cladita pe emptiness. si a propos, nu e vorba de indignare, ci de persiflare, daca nu reusesti sa le distingi, s'ar putea sa mai ai o problema..
        • +1 (1 vot)    
          cum stai cu testosteronu? (Joi, 21 august 2008, 21:03)

          buzduganu' [anonim] i-a raspuns lui capcaunul

          Nea capcaune, usurel tata, ca pierzi uzul ratiunii si nu faci decit sa confirmi diagnosticul de indignat. Ca te pretinzi rece dar nu eziti sa revii peste juma' de ora in al doilea post unde, magistral, imi dai lovitura mortala demascindu-ma ca un ignorant ce ma aflu.
          Io in ignoranta mea (calda) nu ziceam decit:
          1. nae, veta, animalitatea si promiscuitatea din postul initial ma baga de tot in ceata ca nu inteleg ce vrei sa spui.
          2. "literatura de bordel" e o indignare puritanista ridicola, ca sa fiu elegant.
          3. de Sade a avut o influenta profunda asupra multor creatori, printre care si deviationista ridicola de Beauvoir.
          Ham ham!
          Da' matale ce raspunzi? Zici sa te pupe lumea in posterior, ca alea nush' cu cine defileaza in gura, ma provoci sa latru si, din nou magistral, imi faci o analiza bazata pe folosirea circumflexelor pe care freud insusi o urmareste umil, uimit si recunoscator de unde o fi el acuma.
          Cum netul cred ca a fost inventat sa ne dea posibilitatea sa ne dam destepti cind nu ne ia nimeni in seama, am doua raspunsuri punctuale:
          - desi am trait in Franta citiva ani buni si pe la ei "corect" nu e echivalent cu "pretios", circumflexul vine pur si simplu dintr-un "copy-paste". Pretios e sa zici souris la mouse, mais ça c'est un autre histoire
          - la mine pe calculator, la adresa http://www.larousse.fr/encyclopedie/#larousse/69726/11/sadisme , zice destul de clar ca etimologia vine de la "de Sade, nom propre".
          Ori si astia sint ridicoli ori ai un calculator ciudat, ori stii matale ceva ce nu stiu ei.
          Ei, in ultimul rind, afla nea capcaune ca am dat raspunsul asta pentru doua motive:
          1. pen' ca n-am ce face
          2. pentru ca nu cumva vreun tinar mai putin citit decit matale sa ajunga sa creada ca ai dreptate in timp ce insiri bazaconii rastite, provocari sub-rurale, cuvinte in limbi straine precum si citeva complet inventate
          3. pen' ca desteptii semialfabetizati cu cultura de Discovery si morala de Becali trebuie sa mai primeasca replici, ca aici nu e OTV
          • -1 (1 vot)    
            logica de urs (Joi, 21 august 2008, 22:42)

            capcaunul [anonim] i-a raspuns lui buzduganu'

            ca sa-ti traduc ca vad ca e grele: nae si veta (sant si port) sunt, plastic, intruchiparea ignorantei si a primitivismului. spunand ca nu-si pot imagina chestia cu pricina, am vrut sa scot in evidenta latura patologica a subiectului, extremismul ei in sade. iar subiectivitatea relativ la devianta cu pricina, mi-o asum.

            "literatura de bordel" nu are nimic cu indignarea, nu stiu de ce repeti placinta, devii ridicol. e o incadrare zeflemista si atat tot, uita si revino-ti.

            vad ca ai o problema de logica: cand am intrebat de etimologie am facut-o tocmai ca sa subliniez substratul patologic al personajului in cauza, ca nu putea un asemenea deviant sa fie cel care l-a influentat pe freud. ca sa ajungi sa fii etimologia ptr sadic/sadism in toata europa, sigur trebuie sa ai ceva putred la cutiuta.

            cred ca pretios si pretiozitate sunt aceleasi peste tot. si un francez si-ar rade in barba daca te-ar vedea cu circumflex pe un site romanesc. e ca si cum as folosi umlautul ca sa epatez clasa primara

            ce cuvinte am inventat, gicule?

            punctul tau trei e patetic-depresiv..
            • +1 (1 vot)    
              nebunu' cu desktopu' (Vineri, 22 august 2008, 9:08)

              buzduganu' [anonim] i-a raspuns lui capcaunul

              :)
              - tocmai aici era nedumerirea, care e rostul sa vorbesti de de Sade exemplificind cu primitivi? Nici el nici personajele lui nu sint primitivi si nici "animalici"; "sadismul" implica ceva mai mult decit "cruzime", altfel nu s-ar fi inventat termenul. Faci o confuzie de termeni, ca dovada ca nu l-ai citit pe de Sade. Puteai exemplifica cu un iepure priapic reclamind frecventa scenelor de sex, era la fel de relevant.
              - indignarea e in contextul in care plasezi sintagma, nu in ea. Cineva se poate indigna in fata unui iepure vorace care i-a mincat varza de salata si asta nu inseamna ca se indigneaza in fata cuvintului "iepure". matale te indignai in contextul in care plasai sintagma "literatura de bordel".
              - "influenta" nu inseamna "fascinatie". iar obiectul studiului lui Freud e tocmai "dereglarea", "anormalul" si "patologicul", e foarte greu de argumentat ca Freud ar fi ignorat scrierile lui de Sade. Ba a produs chiar si o interpretare a comportamentului sadic: defectiune in tranzitia personalitatii de la "principiul placerii" din copilarie la "principiul realitatii", din viata sociala matura. argumentele tale sint subtiri si construite pe principii retorice, nu logice.
              - nu prea pricepeam "pretenziozitate", da' sa zicem ca z e un substitut rezonabil pe net. In schimb e distractiv argumentul tau circular: "pretenziozitate cladita pe emptiness" e un exemplu perfect de pretentiozitate:)
              - hmmm:) aproape ai demonstrat singur ca am dreptate la "punctul trei". Cauta o clipa in DEX ce inseamna "patetic" in limba romana si ai sa vezi ca nu e deloc sensul din engleza, cel de "jalnic".
              Gata, nea capcaune, io m-am iepuizat pe tema asta. Iti doresc un weekend remarcabil.
              • 0 (0 voturi)    
                ai dreptate. esti stan curat (Vineri, 22 august 2008, 20:18)

                capcaunul [anonim] i-a raspuns lui buzduganu'

                (la) 1. chiar nu'ntelegi. plus logica e coplesitoare.. zici ca fac o confuzie de termeni, si asta e semn ca nu l-am citit pe sade.. uau! esti campion la semantica, se vede.. adica eu ar trebui sa'l citesc pe sade ca sa inteleg ce inseamna sadism.. (!) iar analogia cu exemplul cu iepurele e daramatoare, ar trebui sa scrii ptr jurnalul national

                2. e o diferenta intre a te indigna si a-ti bate joc. interpretarea ta i-o fi dand-o, dar e una falsa. tot nu pricepi, te mentii pe ipoteze false

                3. inceputul e greu de comentat, cred ca e un fel de reasigurare ptr tine ca intelegi semantica unor cuvinte de gimnaziu si n-ai uitat despre ce e freud.. mai departe: esti absurd. amandoua pozitiile, a ta si a mea se bazeaza pe speculatii doar. retorica e o chestie de forma, nu de continut..

                4. in logica asta orice figura de stil poate fi interpretata ca pretentziozitate. numai ca la tine nu m-am legat de exprimare, asa ca argumentul tau cade (ce tare esti ca te legi de typo's..)

                5. ma faci sa rad. patetic-depresiv are perfect sens si in limba romana, ce legatura are cu jalnicul din limba engleza.. cred ca iti place sa presupui prea mult, si supozitiile astea ti-o cam treg peste ochi..

                Nene, pe scurt: logica ti-e impuscata si schiopatezi puternic cand vine vorba de semnatica. imi sugerezi unul din parlamentarii la moda, procurorul ii arata probele ca a furat si el ii raspunde ca e dosar politic, ca e inscenare... poti sa te mai duci prin franta, e frumos de vizitat.. statul indelungat probabil ca are ceva efecte la nivel de ego, individul se vede deplasat mai spre albastru decat spectrul lui real
                • 0 (0 voturi)    
                  limba, frate, limba... (Duminică, 24 august 2008, 20:29)

                  buzduganashul [anonim] i-a raspuns lui capcaunul

                  Esti distractiv. Irational dar distractiv in incrincenare. Sa vedem care ar fi sinonimele la "patetic-depresiv". Patetic, in DEX inseamna:"Plin de patos, care emoţionează, impresionează, înduioşează". Patos, la rindul lui e: "Însufleţire pasionată; avânt, entuziasm". Depresiv e cel care prezinta simptomele unei depresii neuropsihice. Depresie, in DEX: "Stare sufletească (patologică) de tristeţe (asociată cu nelinişte); descurajare, deprimare."
                  Asadar, "patetic-depresiv" ar fi omul care e simultan:
                  - insufletit pasionat si trist
                  - avintat si descurajat
                  - entuziast si descurajat

                  Te las sa-mi tragi un raspuns indignat din care sa reiasa ca bat cimpii si ai mai avut odata dreptate:)
                  • 0 (0 voturi)    
                    duios, anastasia trecea.. (Marţi, 26 august 2008, 2:10)

                    capcaunul [anonim] i-a raspuns lui buzduganashul

                    daca-i asa, iti sugerez combinatia duios-depresiv; intamplator, bate tangential in cazul asta in sensul englez al lui patetic. nu cred ca duios ar avea ceva comun cu avantat, insufletit samd..

                    filologia si filozofia le-am sacrificat fizicii, asta e. afara trebuie sa ai rezultate, si te mentii sacrificand ceva in permanenta. am insa certitudinea ca nu eu gresesc, ca irationalul si indignarea iti apartin. intreaba un profesor de romana (bun) daca are sens sintagma 'patetic-depresiv', si da-mi de stire.. :)

                    sayonara
  • 0 (0 voturi)    
    putea sa invete pe de rost. . . (Joi, 21 august 2008, 8:09)

    Vali cel batran [anonim]

    . . . acest comentariu, nu sa-l citeasca atat de evident pe un prompter prost plasat. Pur si simplu m-a deranjat faptul ca se uita in alta parte desi se voia a vorbi cu mine,privitorul de ecran.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version