"Valeu Doamni", Hai s-o fasim" sau "Dau la chesti" sint doar cateva dintre mesajele inscriptionate pe tricourile UaiUai. Un brand care a luat nastere in 2013, din banii de concediu ai unui tanar caruia ii place sa se prezinte "moldovean 100%", si a devenit cea mai populara marca de haine cu mesaje in dulcele grai moldovenesc.

Tricou cu mesaj moldovenescFoto: Facebook

Daniel Moisa, cel de la care a pornit brandul "UaiUai" are 29 de ani si este moldovean 100% nascut in Bacau, unde a copilarit inconjurat de "Uai". A terminat Informatica la Iasi inconjurat de moldovence frumoase si rapitoare. A venit in Capitala, s-a angajat in publicitate si a vrut sa-si faca propriul brand de haine. Castiga bani din asta, dar este in continuare Art Director la una dintre marile agentii de publicitate.

Care e povestea din spatele "UaiUai"?

Daniel Moisa: Uai, in 2013 m-am hotarat sa fac un brand de haine, dar nu stiam despre ce sa fie pina cand m-a intrebat bunica mea din Bacau ce-nseamna OMG si i-am raspuns: Valeu Doamni. Mi-am dat seama ca era ceva mai mult decat o traducere si am inceput sa ma gandesc in directia asta. Peste o luna aveam UaiUai.

Uăi!Tricou Văleu Doamni aicișa: http://www.uaiuai.ro/tricouri/moldovenesti-femei/valeu-doamni-tricou-moldovenesc

Posted by UăiUăi - Tricouri Moldovenești on Monday, 20 October 2014

De ce mesaje in dulcele grai moldovenesc?

Daniel Moisa: Limba moldoveneasca are ceva special, vine cu voie buna din mosi-stramosi.

Care e sursa voastra de inspiratie?

Daniel Moisa: Oamenii cu care intram in contact si lucrurile simple de zi cu zi sunt cele mai valoroase surse de inspiratie.

Ce mesaj s-a vindut cel mai bine?

Daniel Moisa: Anul trecut modelele cele mai vandute au fost "Tati di mati = Awesome", "Ca vodi prin lobodi = Like a boss" si "Hai s-o fasim = Let's do it".



Uăi, modiel nou-nouț!Țâțî di mâțî = Awesomehttp://www.uaiuai.ro/tricouri/tata-de-mata

Posted by UăiUăi - Tricouri Moldovenești on Friday, 4 December 2015

Cum au primit romanii tricourile UaiUai?

Daniel Moisa: Moldovenii sunt bucurosi ca au brandul lor de haine si ca pot purta si altceva in afara de ceea ce se gaseste la mall. Multi sunt chiar surprinsi de calitatea pe care o au produsele: materiale cu tesaturi premium, imprimeu rezistent, ambalare individuala sigilata si etichete lucioase cu numele UaiUai.

Care sint reactiile vizibile pe care le primesti atunci cand porti un tricou UaiUai?

Daniel Moisa: Mergand pe strada surprind zambete discrete, uneori bufniri in ras sau priviri lungi. La petreceri, tricourile sunt adevarate lubrifiante sociale.

Ai fost vreodata oprit pe strada si intrebat de unde ai tricoul?

Daniel Moisa: Sunt oameni care nu vad bine ce scrie pe tricou si atunci ma opresc sa citeasca. Se intampla des. Ma intreaba de unde il am si apoi pleaca zambind.

De la lansare si pina acum care a fost cea mai buna perioada pentru UaiUai?

Daniel Moisa: Am avut o crestere de 400% a vanzarilor in perioada viralizarii video-ului "Viata fara moldovence". Video-ul prezinta povestea unui flacau moldovean care n-a avut parte de dragostea unei moldovence.

Cat trebuie sa scoatem din buzunar pentru un tricou UaiUai?

Daniel Moisa: Preturile sunt accesibile si incep de la 59.99 lei.

Cu ce bani ati pornit la drum?

Daniel Moisa: Am inceput cu banii de concediu din vara anului 2013. M-am relaxat atunci cu primul stoc de tricouri.

De care mesaj esti cel mai mandru?

Daniel Moisa: Modelul "Valeu Doamni = OMG" e de suflet pentru ca a fost cel care a generat UaiUai.

Care e cel mai indicat moment sa porti untricou UaiUai?

Daniel Moisa: Un tricou UaiUai merge purtat in club dar si cand iti cumperi o paine - oricand esti mandru ca esti moldovean.