Proprietarul unei cafenele din Italia și-a apărat decizia de a taxa cu doi euro un client care a cerut tăierea sandvișului pe care l-a comandat în două, întâmplare care s-a viralizat în mediul online din peninsulă, relatează Insider.

Sandvis la cafeneaFoto: Ben Queenborough / Alamy / Profimedia Images

Întâmplarea, despre care și presa italiană a scris pe larg săptămâna trecută, a fost relatată de clientul nemulțumit pe site-ul de recenzii TripAdvisor, acesta postând și o fotografie care arată că a fost taxat cu doi euro pentru un serviciu numit „diviso a metà”.

„Incredibil dar adevărat”, a scris clientul, povestind că a luat masa alături de încă o persoană cu care a vrut să împartă sandvișul comandat la „Bar Pace”, o vinotecă și cafenea din apropierea Lacului Como.

Clientul nu și-a dezvăluit identitatea însă profilul său de Tripadvisor afirmă că este o femeie cu vârsta între 50 și 64 de ani din Milano.

Aceasta a postat relatarea pe site-ul de recenzii luna trecută însă ea a început să se viralizeze abia la începutul lui august, provocând un val de critici în mediul online și o campanie concertată de a da note proaste localului în cauză pe TripAdvisor, Google și Facebook.

TripAdvisor a suspendat între timp recenziile pentru „Bar Pace”, afirmând că multe dintre ele sunt publicate de persoane care probabil nu au vizitat niciodată cafeneaua.

Proprietara cafenelei spune că munca trebuie plătită

Cristina Biacchi, care deține localul alături de soțul ei, a răspuns criticilor într-un interviu acordat ziarului La Repubblica, ea afirmând că toată problema ar fi fost rezolvată dacă clientul și-ar fi exprimat nemulțumirea înainte să achite nota de plată.

„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie plătit. A trebuit să folosim două farfurii în loc de una iar timpul pentru a le spăla s-a dublat, plus că am pus două seturi de masă”, a explicat aceasta.

„Să tăiem sandvișul în două ne-a luat ceva timp iar munca trebuie plătită”, a mai justificat ea, amintind și de faptul că industria ospitalității se confruntă cu creșterea costurilor provocată de inflație.

Biacchi a insistat însă că, dacă clientul ar fi ridicat problema în momentul primirii notei de plată, s-ar fi renunțat la această taxă. „Nimic din toate acestea nu s-ar fi întâmplat”, a spus ea.

Explicațiile sale nu par însă să fi convins internauții, care au continuat să posteze recenzii negative pe Facebook, unde nota „Bar Pace” a scăzut la 2,7 / 5.