





Paradoxul CFR-ului
“Desigur, la clasa a doua. Doua vagoane mai jos”, zice.
Ma duc mai intai in inspectie. Nu-mi vine sa cred, cand ajung. Compartiment pentru biciclete, cu rastel modern, compartimente tot de cate 6 locuri, prize functionale in compartiment. Fireste, ma mut la clasa a doua fara niciun regret. Vine un alt nas. Ii intind biletul. “Pai aveti dincolo, la clasa intai, zice mirat. Da, dar “dincolo” nu am prize. Aici am. Sunteti sigur ca nu ati incurcat placutele cu clasa vagonului? Rade zgomotos, imi restituie biletul si pleaca.
Daca ar exista si o clasa inferioara, probabil ca as avea si free net. Chiar, cu marfarul cum o fi?
Citeste si comenteaza pe blogul lui Dan Popa.

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online