UPDATE Liderul trupei Cargo, Adi Bărar, spitalizat cu COVID-19, a murit

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 8 martie 2021, 9:06 Life | Muzică


Adi Barar
Foto: Facebook
Chitaristul și fondatorul formației Cargo, Adi Bărar, internat de aproape două săptămâni la Timișoara, după ce a fost confirmat cu COVID-19, a murit.

Adi Bărar avea 61 de ani.
  • "Așa intens cum a trăit toată viața pe scenă, alături de public, înconjurat de gândurile voastre bune, așa a luptat pană azi!
  • Dumnezeu să te odihnească, Adi Barar!
  • "<<Și de-o fi și eu să mor/ Nu vreau să vă întristați!/ Să cântați și să jucați, până în zori... / Și dacă din când în când/ O să mă primiți în gând/ VOI FI APROAPE DE VOI!>>", este anunțul postat pe Facebook de trupa Cargo.
Potrivit medicilor, fondatorul formației Cargo a făcut o formă severă a bolii, care i-a afectat plămânii și celelalte organe.

"Din păcate, Adi Bărar a plecat după o suferință intensă provocată de infecția cu Covid. El a făcut o formă severă a virusului, care i-a afectat plămânii în proporție de 90% și care a afectat și celelalte organe. S-a instalat o insuficiență multiplă de organe care a dus la decesul său, în ciuda efortului și aplicării tuturor tehnicilor de suport și a medicamentației. Ne pare rău că un om de valoare și pentru mine un prieten drag ne-a părăsit”, a spus, pentru Tion, medicul ATI Dorel Săndesc, fost șef al Secției de Terapie Intensivă de la Spitalul Județean Timișoara.



Membrii trupei anunțau în 25 februarie că Adi Bărar a fost confirmat cu COVID-19 şi internat în stare gravă în Secţia ATI a Spitalului Judeţean din Timişoara. El avea şi alte afecţiuni mai vechi.

Cargo a fost înfiinţată în Timişoara, în 1985, în formula: Adi Bărar (chitară), Carol Bleich (baterie), Tavi Iepan (chitară), Tibi Gajdo (bas), Dinel Tollea (clape) şi Nae Tarnotzi (voce), amintește News.ro. După mai multe schimbări de componenţă, Leo Iorga a fost cooptat ca solist. El a făcut parte din trupă până în 1989, an în care Ovidiu Ioncu, poreclit “Kempes“, a câştigat concursul organizat pentru postul de solist.

În 1992, Cargo a lansat albumul de debut, „Povestiri din gară”, care cuprinde nouă piese. Componenţa trupei a suferit, în continuare, modificări. În 1995, a apărut al doilea material discografic - „Destin”. La puţin timp după lansare, Kempes a avut un accident de motocicletă, în care a fost rănit grav. Recuperarea lui a fost lungă şi anevoioasă, însă a revenit pe scenă alături de trupă, fiind acompaniat de vocea lui Adrian Igrişan (poreclit “Baciul”). În 1998, grupul a lansat albumul „Ziua vrăjitoarelor” şi o broşură intitulată „Jurnal de bord”, care cuprinde textele tuturor cântecelor şi biografia oficială a trupei. În 2002, Ovidiu Ioncu “Kempes” a plecat în Australia, vocea principală fiind preluată de Adrian Igrişan. Doi ani mai târziu, în decembrie 2004, Cargo a lansat albumul „Spiritus Sanctus”, urmat, în 2007, de „XXII”, care include cele mai cunoscute piese ale trupei, înregistrate de data aceasta cu Igrişan.

În 2015, membrii trupei Cargo au primit Ordinul Cultural în Grad de Cavaler de la preşedintele Klaus Iohannis - „pentru contribuţia deosebită la promovarea muzicii rock în România şi îmbogăţirea patrimoniului acestui gen muzical” - şi au devenit cetăţeni de onoare ai oraşului Timişoara.

Din grup mai fac parte Adrian „Baciu” Igrişan (voce/ chitară), Tavi Pilan (tobe), Ionuţ Cârjă (clape) şi Alin Achim (bas).












Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















43159 vizualizari

  • +42 (104 voturi)    
    Asteptam oligofrenii (Luni, 8 martie 2021, 9:23)

    VulpeaBatrana [utilizator]

    care sustin ca "e doar o raceala, se moare si de gripa". RIP, Adi, you will be missed :(
    • +29 (59 voturi)    
      Buna dimineata! (Luni, 8 martie 2021, 9:49)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui VulpeaBatrana

      Dar nu este nevoie sa ii asteptati, dumnealor au facut deja, Duminica dup-amiaza, un mare protest in Parcul Izvor, cu "Jos imbotnitarea!" si "Nu vrem pasaport de covrig!"
    • -39 (91 voturi)    
      SC2 face parte fix din familia răcelilor (Luni, 8 martie 2021, 10:02)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui VulpeaBatrana

      și efectele bolii Covid-19 asupra unui organism sunt similare cu efectele răcelilor: foarte ușoare în cazul persoanelor cu sănătate bună sau normală și grave în cazul persoanelor care suferă de anumite alte afecțiuni (cum înțelegem că era cazul decedatului din acest articol).
      Despre această „oligofrenie” ce părere ai?
      • +26 (46 voturi)    
        Si (Luni, 8 martie 2021, 10:15)

        ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Da...si de banala raceala au murit 2.5 milioane oameni intr-un an?
        P.S. Vezi ca nu doar oamenii cu alte afectiuni mor. Si alte afectiuni au aproximativ 30% din oamenii de pe planeta. De ce crezi ca se foloseste termenul "afectiuni cunoscute"?
      • +20 (44 voturi)    
        Parerea mea e (Luni, 8 martie 2021, 10:15)

        Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        ca esti de un cinism infricosator. Ca sa nu zic mai multe...
      • +13 (31 voturi)    
        Parerea că nouă, ca nație... (Luni, 8 martie 2021, 10:24)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        .....nici măcar Şoşoaca nu ne-a iesit din prima : pana la "Exemplarul Perfect" au fost o groaza de rateuri. Si mai aveti si acces la net....
      • +36 (50 voturi)    
        gresit (Luni, 8 martie 2021, 10:33)

        Nu_stiu [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Mie mi-au murit de covid cunostinte de 30-40 de ani care nu aveau nici o afectiune, nici diabet, nici hepatita, nici boli de inima nici alta boala sistemica. Unul dintre ei si-a facut toate analizele cu vreo 3 luni inainte de a se imbolnavi si i-au iesit perfecte. De asemenea, mi s-au imbolnavit prieteni care chiar au boli grave si au peste 60 de ani si s-au facut bine. De asta ce zici?
        • -37 (59 voturi)    
          Zic că știu o grămadă de supraviețuitori (Luni, 8 martie 2021, 10:47)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Nu_stiu

          de 100+ ani, cu diabet, cu obezitate, cu cancere etc.
          Ăia de ce n-au murit, dacă boala aceasta este așa de gravă?

          Oamenii mor, prietene, și nimic nu poate schimba acest lucru - probabil cunoștințele dtale urmau să moară de la următoarea gripă în viitorul foarte apropiat, dacă n-au putut supraviețui unei răceli precum Covid.
          • +16 (28 voturi)    
            Demonstrezi ca esti incapabil sa citesti (Luni, 8 martie 2021, 11:13)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Un analfabet functional, cu alte cuvinte. Reciteste mesajul precedent si poate la a 3-a recitire intelegi...
            • +5 (13 voturi)    
              Dar e notoriu deja... (Luni, 8 martie 2021, 12:22)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui justin

              ....faptul ca nu intelege ce citeste !
          • +12 (24 voturi)    
            . (Luni, 8 martie 2021, 11:18)

            Simbad [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Are Caragiale o vorbă: Amice, ești idiot!
            • -12 (20 voturi)    
              Vorba aceea se aplică din plin celor care (Luni, 8 martie 2021, 12:12)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

              fac generalizări nefondate.
              Faptul că mor 10-20-100 de tineri, nu înseamnă că toți tinerii sunt în pericol ci doar tinerii care au o stare de sănătate precară (care ar muri și dacă dezvoltă gripă sau o altă răceală mai puternică).
          • +4 (8 voturi)    
            Da' de unde... (Luni, 8 martie 2021, 13:16)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            .....stii tu atatia "supravietuitori" si cu boli atat de diverse ? Esti portar la vreun spital ?
            • -6 (10 voturi)    
              După cum ăla „are cunoștințe”, așa și eu (Luni, 8 martie 2021, 15:12)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              pă net pot avea 10 străbunici de 200 de ani care au statul cu capul dezgolit în mijlocul covizilor fără să se infecteze.
              Faptul că un oarecare cu tastatură scrie ceva pe Hotnews nu schimbă în niciun fel statistica (am pus cifre absolute pe alt articol): tinerii decedați cu Covid sunt nici măcar 1% din total decedați, nici măcar 0.01% din total cazuri clinice, nici măcar 0.001% din total infectați.
          • +2 (4 voturi)    
            "Prietene" (Luni, 8 martie 2021, 21:49)

            MakeRoGreatAgain [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Nu stiu de ce, dar n-am incredere deloc in necunoscutii care mi se adreseaza cu "prietene"
            • 0 (4 voturi)    
              Unele dintre ideile cărora mă adresez (Marţi, 9 martie 2021, 8:51)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui MakeRoGreatAgain

              sunt atât de idioate încât trebuie scoase în evidență ca să fie văzute de cât mai multă lume.
              Acesta este rolul apelativului „prietene”.
              • +2 (2 voturi)    
                Nu pricep, tu te adresezi "ideilor"? (Miercuri, 10 martie 2021, 12:31)

                MakeRoGreatAgain [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                N-are logica.
                • 0 (2 voturi)    
                  Da, eu discut exclusiv idei (Miercuri, 10 martie 2021, 17:43)

                  hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui MakeRoGreatAgain

                  mi se rupe cine le scrie (de aceea nici măcar nu citesc pseudonimele celor cărora le răspund).
                  La fel fac și cu reacțiile: le dau pentru ceea ce scrie lumea, nu pentru persoane.
        • -6 (26 voturi)    
          Demonstreaza (Luni, 8 martie 2021, 11:45)

          Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Nu_stiu

          Vad ca vorbesti folosind si pluralul pe deasupra. Eu am zeci de rude, cunostinte etc (85 de ani cu siliicoza cronica, 75 ani cu cancer pancreatic) care nu au murit. Deci nu stiu pe nimenic are sa fi murit. De unde apareti voi cu "multi" care v-au murit in jur. Sau troll?
          • +9 (11 voturi)    
            simplu (Luni, 8 martie 2021, 13:20)

            Nu_stiu [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

            Ce treaba am eu ca nu cunosti pe nimeni care a murit? Daca eu din intamplare cunosc 3 astronauti si matale nu cunosti nici macar unul, inseamna ca astronautii nu exista in realitate?

            Bineinteles ca folosesc pluralul daca e cazul sa folosesc pluralul. SI da, chiar mi-au murit multi in jur, nu numai cunostintele mele ci si ale mamei care lucreaza de peste 20 de ani in asigurari si are mii de clienti, si ghici ce? Multi i-au murit chiar de covid. I-au murit chiar 2 prieteni de 50 de ani, sot si sotie.

            In legatura cu cei in varsta si bolnavi care NU au murit, exact asta am si spus mai sus, ca stiu bine si cazuri din astea (ba chiar am o ruda cu o forma grava de astm si boala de inima care ghici ce, a supravietuit si e bine mersi). Tocmai asta e ideea, ca nu ai de unde sa stii cum iti reactioneaza organismul propriu. Pana una-alta, nu e mai bine sa admiti existenta unui virus si sa te protejezi? Nu zice nimeni ca trebuie sa te izolezi de societate sau sa o iei razna de panica.
            • -6 (10 voturi)    
              Câte persoane care au murit cu gripă știi? (Luni, 8 martie 2021, 15:14)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Nu_stiu

              nu din cauza gripei ci cu gripă.
            • -4 (10 voturi)    
              In prima spui de 30-40 (Luni, 8 martie 2021, 15:59)

              Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Nu_stiu

              In prima postare te referi la 30-40 ani si la descrierea mai amanuntita ma ametesti cu cei de 50. Nuc a ar fi neaparat batrani,d esi in Romania la 50 esti deja batran (mintal, psihologic si fizic pentru ca asa te face societatea) dar nu sunt nici de 30-40.
              In alta ordine de idei, ce ar fi ca cei din clubul nemuritorilor sa se protejeze la maxim, sa ii lase pe aialalti sa isi vada de viata lor? Nu vreti nici asa. Mai bine s ainchidem lumea pentru aia. De ce sa nu se inchida ei pentru lume? Pur si simplu nu sunt de acord sa tii tineri si adolescenti inchisi in case cu anii ca sa nu dea coltul vre-unul care se stie cu musca pa caciula. Fa-le alora politici dedicate de stat inchisi in pesteri pana in 2030 si lasa-i pe ceilalti sa mearga inainte. Asa, stam toti pana ne sarim de pe fix fiidca e posibil ca 3 sa dea coltul.
        • -4 (6 voturi)    
          Eu cred că minți (Luni, 8 martie 2021, 17:45)

          sysrq [utilizator] i-a raspuns lui Nu_stiu

          De aemenea cred că habar nu ai de cineva care să fi murit de covid. Acum toi cei ce mor, mor de covrig. Și înainte mai mureau și mai tineri și mai bătrâni și mai sănătoși și mai bolnavi, dar acum e la modă să mori doar de covrig. Zât!
      • +12 (34 voturi)    
        re (Luni, 8 martie 2021, 10:36)

        gewurtztraminer [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Amice, nu ai cum sa te mai recuperezi. Ori est misel ori cealalta
        • +18 (36 voturi)    
          E doar... (Luni, 8 martie 2021, 10:45)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui gewurtztraminer

          ....un nărod, munte de îngâmfare !
          Si cu dificultati reale in a pricepe ce citeste.... asa ca iarta-l, atata il duce mintea !
          • +3 (11 voturi)    
            Cred ca astia... (Luni, 8 martie 2021, 11:37)

            FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            ... vor sa se autoconvinga, stiu ca pozitionarea lor nu e in regula si atunci baga argumente la greu, unele mai absurde decat altele, ca sa se convinga pe ei insisi, de fapt. In mod normal poti spune, eh, o fi, dar am o retinere, asa ca mai astept. Dar nu, ei vin in viteza, devin violenti, ataca, forteaza, argumenteaza ca pentru prosti, subtire si fara fond. Vor sa se convinga in oglinda.
            • +1 (11 voturi)    
              Suntem ca la scoala ! (Luni, 8 martie 2021, 12:38)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

              Problema sta asa :
              De un an de zile ni se dau termenii unei ecuatii . Ni se si explica si ii vedem si cu ochii nostri.
              Avem chiar si rezultatul acestei ecuatii : ne uitam la el in fiecare zi prin numerele celor imbolnaviti si decedati.
              Ce ni se cere ?
              Ni se cere sa punem intre termenii ecuatiei semnele corecte astfel incat sa genereze rezultatul cunoscut.
              Ei bine, unii (putini, ce-i drept), dintr-o evidenta lipsa de inteligenta, nu reusesc sa puna semnele alea nici cu meditatii !
              In schimb, ca orice prost si repetent, sunt agresivi si bombastici.

              Norocul nostru e, totusi, ca marea majoritate a oamenilor si-a facut temele....
          • +1 (5 voturi)    
            De ce nu vedeti partea buna?! (Luni, 8 martie 2021, 11:52)

            Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            De acord cu "un nărod, munte de îngâmfare !"

            Titusi, de ce nu vedeti si partea pozitiva?

            Din februarie anul trecut, eu - si cu toatat familia- traiesc cu spaima de Covid, nevasta ne cicaleste mereu cand pe stradanu respectam distanta, iar acasa ne spalam pe maini mai putin de o ora!

            Pana acum am scapat de contaminare, dar pericolul - si stressul - exista in continuare.

            In schimb, trollul pedeserist este vesel si ferice, nu este de loc afectat de pandemie, de masurile de protectie enervante ...
      • +13 (25 voturi)    
        Parerea mea e ca nu mai scapi (Luni, 8 martie 2021, 10:37)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        E fara tratament, in cazul tau.
        • -13 (23 voturi)    
          Am lucrat prea mult la mine ca să mă mai pot (Luni, 8 martie 2021, 11:44)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui justin

          „vindeca” de inteligență.
          Plus că lucrez în continuu, deci am anticorpi puternici față de prostie.
          • +1 (3 voturi)    
            . (Luni, 8 martie 2021, 11:48)

            Simbad [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Vai, tu, Narcis, unde erai!... Te putem atinge?
          • +1 (7 voturi)    
            Bre , nea Gigi... (Luni, 8 martie 2021, 12:26)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            .....te dezici de propria-ti persoana ?
            Ai uitat cand spuneai ca tu iti permiti sa fii prost fiindca ai bani multi ?
            Eu, nu !

            Viata iti da totusi sanse : nu uita ca oamenii ca tine, cu putin ajutor si ceva noroc, pot ajunge chiar sudori .
            La masculin, eventual...
      • +8 (18 voturi)    
        tre sa fii "destept" rau... (Luni, 8 martie 2021, 11:16)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        ... ca dupa ce intr-un an au murit 2.5 mil de oameni de SC2, si asta in conditiile in care aproximativ jumatate din acesti timp a fost lockdown, si cand toate paturile de terapie intensiva sunt ocupate de bolnavi de covid, sa declari asemenea idiotenie.
        • +1 (9 voturi)    
          Prostie si mai mare este (Luni, 8 martie 2021, 13:39)

          StefanV [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Sa urli la toata lumea ca nu respecta regulile si sa ii acuzi pe toti de orice, dar tu guvern (si vorbesc de guvernele tututor tarilor europene) sa nu fii in stare sa dublezi sau sa tripezi numarul de locuri la terapie intensiva la un an de la izbucnirea pandemiei. Asta e tampenia cea mai mare. Intr-un an de zile aveai posibilitatea sa iti inzecesti capacitatea tehnica si sa cresti de 3-4 ori numarul specialistilor de terapie intensiva. Aici nu exista scuza.

          Dar e muuult mai usor sa arunci vina in spatele altora.
          • +2 (4 voturi)    
            Cum poți să "crești numărul specialiștilor"? (Marţi, 9 martie 2021, 0:02)

            anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui StefanV

            Stagiu medical obligatoriu?
      • +3 (5 voturi)    
        Nonsens. (Luni, 8 martie 2021, 17:09)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Pisica de casă și tigrul fac parte tot din aceeași familie. Mergi în junglă și mângâie pe burtică un tigru dacă te crezi deștept.
        • -4 (8 voturi)    
          Pisicile ucid mai mulți oameni decât tigrii (Luni, 8 martie 2021, 22:04)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

          pentru că idioții cu alergii insistă să se ducă pe lângă ele.

          Explic și de ce exemplu dtale este nepotrivit:
          Tigrul și pisica fac parte din familia felidae, însă tigrul este încadrat în subfamilia pantherinae (feline mari), genul panthera, pe când pisica este încadrată la felinae, fenul felis.
          SC2 și răceala fac parte din familia coronaviridae; ambele sunt încadrate în subfamilia orthocoronavirinae și mai mult, ambele sunt în genul beta cov (răceala se mai găsește și în genul alfa cov).

          Deci, dacă vrei să păstrezi aceeași echivalență precum legătura dintre răceală-covid, faci paralela cu legătura tigru-leu sau fold-shorthaired (numele complete ale raselor sunt irelevante).
          • +2 (4 voturi)    
            Am priceput. (Marţi, 9 martie 2021, 0:00)

            anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Ar trebui să ții prelegerea asta la ATI să priceapă și ei.
            • -2 (4 voturi)    
              De ce mi-ar păsa mie de ATI? (Marţi, 9 martie 2021, 8:53)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

              eu vorbesc despre drepturile mele civile iar despre ATI n-au decât să vorbească cei care ajung acolo.
              • +1 (3 voturi)    
                Habar nu ai... (Marţi, 9 martie 2021, 9:35)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                .....despre "drepturile" tale civile !

                Ai uitat ca ai pierdut deja un proces impotriva statului roman pe acest subiect ?
                Domnu' avocat ...se poate, mai Becali ? Lasa avocățeala pentru cei care o pricep . Tu ca ca administrator de scara de bloc, nu ai pregatirea necesar si nici inteligenta ceruta !
    • -10 (36 voturi)    
      Dar se moare si de gripa (Luni, 8 martie 2021, 10:18)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui VulpeaBatrana

      Si pentru ca nimeni si nici o tara nu a efectuat testare extinsa cu PCR-RT pentru gripa pe populatia din spitale, nici macar nu stim cati confirmati pozitivi mor la 28 de zile de gripa. Nici macar nu stim daca nu e mult mai rau decat Covid.
      • -1 (5 voturi)    
        Ba chiar se moare bine (Luni, 8 martie 2021, 15:16)

        StefanV [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        In Norvegia statisticile spun ca iarna trecuta au murit de gripa 900 persoane. Doar iarna. Mai mult decat au murit de Covid in intregul an care a trecut de cand a inceput pandemia.
    • +29 (45 voturi)    
      depinde de sistemul imunitar, (Luni, 8 martie 2021, 10:23)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui VulpeaBatrana

      eu spre exemplu tocmai ce m-am intors la serviciu, dupa ce am stat acasa in concediu medical pentru ca am avut Covid.
      Pana la urma, simptomele sunt ca de raceala: o usoara durere in gat, nas infundat, stare generala de indispozitie si oboseala. Alte simptome majore nu am mai avut, nu am avut febra, nu am tusit....
      In schimb, vecini de-ai mei, mai tineri decat mine, chiar si femei, au facut pneumonie si alte complicatii. am colegi care si acum sunt in spital, au facut abces la masea, otita, intepeniti de spate si alte probleme.Totul tine de felul in care sistemul imunitar al fiecaruia lupta cu boala.
      Pana la urma m-am convins: virusul incearca sa intre in organism pe unde poate, si face rau unde gaseste un punct slab. Intr-o noapte m-a durut putin o masea, m-a durut putin si o ureche (doar intr-o noapte), in alta zi m-am stricat la stomac (dar nu rau), am avut senzatii de greata si am simtit jena si ochiul stand umflat...practic parca virusul stia unde am puncte slabe si acolo ataca. Nu inteleg cum un organism unicelular stie unde ai puncte slabe si acolo ataca.
      Plus senzatia de oboseala, de parca carasem toata Casa Poporului in spate, senzatie care m-a tinut vreo 4 zile.
      ma rog, cu acest virus nu e de glumit: incurajez politia sa dea amenzi tuturor care nu poarta masca, inclusiv celor care justifica acest lucru prin faptul ca au facut boala si nu o mai transmit.
      Boala te oboseste asa de tare, incat parerea mea e ca cine e deja bolnav de alte boli nu se mai ridica din pat.
      • -6 (26 voturi)    
        dadeam plus pana la faza cu masca (Luni, 8 martie 2021, 11:06)

        Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        La ce ajuta masca daca ai anticorpi?
        • +3 (9 voturi)    
          Sa nu-si ia amenda :) (Luni, 8 martie 2021, 12:10)

          Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

          Si eu mai port, mai ales ca am casa chiar langa sectia de politie. Desi te simti relaxat parca nu ai vrea s aiei amenda de aiurea.
          Apropo, vecinei de mai sus. Eu am avut si nu am stiut ca am avut (doar lipsa mirosului o saptamana).
          • -1 (7 voturi)    
            Adica... (Luni, 8 martie 2021, 13:14)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

            ....dupa un an se pandemie , vreme de o saptamana nu ai miros si nu ti-ai dat seama ce ai avut ?
            Dar nu ti-ai pus intrebarea : " Oare de de nu am miros"?
            Voi faceti concurs intre voi, care scoate mai multe ineptii ?
            • 0 (6 voturi)    
              Ba da (Luni, 8 martie 2021, 16:08)

              Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Stiu ca eram susceptibil, tocmai ce se inchisese scoala celei mici pentru covid (ambele educatoare bolnave) si ma asteptam. Doar ca nu a venit nimic de care s ama ingrijorez cu exceptia mirosului (lipsei). Cum urasc metoda invaziva de scormonit in nas (nu stoi daca se practica in toate tarile dar in Belgia este DOAR asta) si intrucat oricum stateam cu totii acasa, in carantina cu cea mica nu am considerat necesar sa ma testez. S-a testat insa mama si fetita dupa 5 zile de la inchiderea scolii si au iesit negative. Am anticorpi relevati in ianuarie (episodul cu mirosul s-a consumat in cotombrie), la fel si doamna. Pe cea mica nu am testat-o pentru anticorpi.
              Nici acum nus tiu daca de atunci ni se trag anticorpii sau din alta perioada (petrecut in Maldive 3 saptamani, calatorii, fara masca...asta e).
              • +1 (1 vot)    
                Pai atunci... (Luni, 8 martie 2021, 21:01)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

                ....."nu am stiut ca am avut" nu are sens.
                • 0 (0 voturi)    
                  Ba are (Marţi, 9 martie 2021, 11:36)

                  Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  Nu am stiut pana am primit rezultatele testelor de anticorpi. Aia cu mirosul nu e garantata fiindca doamnele mele au iesit negative desi nu trecuse perioada de "curatire". Deci in concluzie, "nu, nu am stiut".
                  • 0 (0 voturi)    
                    Oare... (Marţi, 9 martie 2021, 12:14)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

                    .....ce boala mai duce la pierderea mirosului, in perioada asta ?
        • 0 (6 voturi)    
          de acord, fara masca (Luni, 8 martie 2021, 12:12)

          zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

          daca iti tatueaza pe frunte ca tu ai anticorpi, atunci e ok.

          da' sa file holograma antipiratare tatuata, ca altfel toi nebunii sunt in stare sa se tatueze in frunte decat sa poarte masca.

          dee unde sa se stie ca ala are, alalalt nu a avut sau nu mai are?

          plus ca se presupune (da, se presupune, nu stim totul despre aceasta boala) ca, chair de ai ainticorpi, poti fi purtator - decu poti transmite altcuiva acasa, la magazin, etc.
          • +1 (3 voturi)    
            asa cum am scris mai sus, (Luni, 8 martie 2021, 13:11)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui zgubilitix

            e greu sa ii separi pe cei care au avut covid de cei care nu au avut...poti sa arati agentului rezultatul pozitiv al testului covid sau decizia de izolare de la DSP> Dar ambele se pot falsifica f usor, pur si simplu iei un rezultat pozitiv de la altcineva si schimbi numele titularului si CNP-ul.
        • +1 (9 voturi)    
          Masca (Luni, 8 martie 2021, 12:48)

          TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

          Masca ajută să nu transmiți virusul altora. Poți avea tu toți anticorpii din lume, asta nu înseamnă că nu poți da virușii mai departe. Dacă ai anticorpi, ești protejat tu, nu și cel de lângă tine. Când se va ajunge la imunizare în masă, atunci nu mai contează dacă dai și altora. Dar până atunci, e cale lungă.
        • +5 (9 voturi)    
          Poti transmite boala (Luni, 8 martie 2021, 13:04)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

          inca cel putin 10 zile dupa disparitia totala a simptomelor, chiar si mai mult. Din acest motiv se recomanda ca 2 saptamani dupa ce ai iesit din carantina sa nu vii la birou, mie doctora mi-a cerut sa port masca si in casa (sa nu imbolnavesc familia), cel putin 10 zile dupa ce imi trece perioada de izolare la domiciliu. 3 luni nu se fac teste covid, pentru ca pot iesi pozitive.
          Asta e problema, ca inca poti transmite altora o perioada....plus ca, o lege nu trebuie sa fie discriminatorie ptr ca se naste haos: daca ar fi exceptati de la purtatul mastii cei care a avut covid, atunci putini ar mai purta masca, toti ar spune politiei ca au avut covid si nu mai au nvoie de masca. E f greu sa ii separi in practica pe cei care au avut covid de cei care nu au avut.
        • -4 (6 voturi)    
          Ii feresti pe altii ! (Luni, 8 martie 2021, 13:10)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

          E, totusi, simplu ....
        • -1 (7 voturi)    
          Ajuta (Luni, 8 martie 2021, 14:23)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

          Ca sa dai virusul mai departe. Vaccinul si anticoprii te protejeaza pe tine. Masca ajuta sa ii protejezi si pe ceilalti.
      • +2 (16 voturi)    
        tu nu-nțelegi ce citești ? (Luni, 8 martie 2021, 11:35)

        mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ..."i-a afectat plămânii în proporție de 90% și care a afectat și celelalte organe. S-a instalat o insuficiență multiplă de organe"

        Ce gripă provoacă așa ceva ?
        Ce gripă a mai umplut ochi spitalele și ATI în lumea-ntreagă, nu la noi care abia ne cârpim ?
        • +8 (8 voturi)    
          gripa spaniola (Luni, 8 martie 2021, 13:06)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui mgexpert

          a avut acelasi mecanism, si a produs mai multe victime. Complicatiile la plamani sunt specifice gripelor severe, practic oamenii nu au murit de gripa ci din cauza complicatiilor provocate de gripa.
          • +1 (1 vot)    
            ..întrebarea rămâne (Marţi, 9 martie 2021, 7:15)

            mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Ce gripă a mai umplut ochi spitalele și ATI în lumea-ntreagă ?
      • +9 (9 voturi)    
        Cred ca e putin pe dos... (Luni, 8 martie 2021, 11:40)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        La fel ca la selectia naturala, mecanismul e invers decat pare. Nu un organism unicelular gaseste punctul slab si intra, un milion de organisme din alea incearca sa intre si doar cele care au nimerit punctele slabe si nepazite razbesc.
        • 0 (2 voturi)    
          o fi si asta, nu m-am gandit (Luni, 8 martie 2021, 13:07)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          Insa prea e ciudat cum se duc exact acolo unde ai punctul slab .
          • +6 (6 voturi)    
            Analogie (Luni, 8 martie 2021, 14:33)

            gamma [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Apa nu stie unde e gaura din galeata , ci gaura o lasa sa treaca . Cum sunt pana la 100 trilioane de virioni Cov2 in varful infectiei sunt destui cat sa te incerce peste tot .

            We estimate that each infected person carries 10^9-10^11 virions during peak infection, with a total mass of about 1 μg-0.1 mg .
      • +5 (5 voturi)    
        cateva precizari (Luni, 8 martie 2021, 15:19)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        acest virus (nu e prea corect sa-l numim organism unicelular pentru ca nu este o celula, e doar o capsula care contine cod genetic, proteine si alte substante preluate din celulele infectate) face ce fac toate virusurile: infecteaza celule. el nu cauta celule tinta. el este purtat de fluide prin organism si daca intalneste din noroc o celula pe care poate sa o infecteze, poate o infecteaza. daca inspiri un singur virion, sansele ca acesta sa infecteze si sa declanseze o infectie sunt extrem de mici. e nevoie de un numar foarte mare de virioni pentru a declansa o infectie, acum, daca acesti virioni infecteaza celule tractului respirator superior si sistemul imunitar se activeaza pana ca acestia sa se raspandeasca si in alte parti, persoana respectiva va face o forma usoara. daca reuseste sa infecteze si celulele tractului respirator inferior, sunt sanse ca infectia ca genereze o forma grava de boala, pana la deces. de obicei infectia in plamani porneste din alta locatie, sansele sa te infectezi direct in plamani prin ispirarea virionilor sunt extrem de mici, e ca si cum ai incerca sa gasesti acul in carul cu fan. sunt mai multe modalitati prin care infectia ajunge in plamani. si da, cam asa fac si gripele, sunt multe variante de virusuri gripale, unele sunt extrem de patogene. dar sc2 e first class killer pentru ca are abilitati speciale cum ar fi inhibarea raspunsului imun initial, in special interferon de tip I. din cauza asta e asa de agresiv, pentru ca la unele persoane dureaza mai mult pana sistemul imunitar il detecteaza si cand se intampla asta raspunsul imun e devastator pentru tot tesutul infectat. sistemul imunitar e cel care provoaca inflamatia si distruge tesuturile. daca esti interesat, uite aici explicatii date un specialit renumit in domeniu(chiar daca e putin tehnic): https://www.cell.com/cell/fulltext/S0092-8674(21)00007-6?_returnURL=https%3A%2F%2Flinkinghub.elsevier.com%2Fretrieve%2Fpii%2FS0092867421000076%3Fshowall%3Dtrue
        • +2 (2 voturi)    
          bine spus (Marţi, 9 martie 2021, 7:18)

          mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          ..dar cine să-nțeleagă..?
    • +3 (3 voturi)    
      . (Luni, 8 martie 2021, 13:44)

      clauv [utilizator] i-a raspuns lui VulpeaBatrana

      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24650809-dosar-penal-pentru-omor-cazul-dezvaluirilor-socante-despre-moartea-pacientilor-covid-din-sectia-ati-spitalului-judetean-sibiu.htm
    • 0 (0 voturi)    
      No 1 (Luni, 8 martie 2021, 19:48)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui VulpeaBatrana

      https://postimg.cc/FYQQBWk0
    • +1 (1 vot)    
      Dumnezeu sa-l ierte (Marţi, 9 martie 2021, 2:07)

      gie [utilizator] i-a raspuns lui VulpeaBatrana

      Daca s-o fi dus tarziu la spital atunci poate forma s-a agravat. Dar articolul ne spune doar finalul nu si cazul lui pe larg din care am putea invata ceva. Sunt multi cei ce au facut forme agravante pentru ca nu s-au dus la spital la timp. Si sincer avand in vedere ce traim e de inteles. Dar totusi pt unele cazuri tratamentul cu paracetamol si aspirina nu da rezultate si atunci trebuie mers de urgenta la spital pt un tratament cu antivirale si oxigen. Saturatia de oxigen sub 90%, pulsul marit si temp foarte mare peste 38.5-39 sunt factori critici. Asta e situatia din pacate. Acum nu stiu exact cum a fost cu Adi.
      Dumnezeu sa-l ierte! Si condoleante familiei.
  • +28 (68 voturi)    
    Câți mai sunt (Luni, 8 martie 2021, 9:28)

    Dogul [utilizator]

    Am pierdut o mulțime de oameni în această pandemie, indiferent că au avut sau nu și alte boli, pe lângă COVID-19. Unii, cu tot cu boli, ar mai fi trăit mulți ani printre noi, dacă nu ar fi fost făcuți praf de această infecție. Și când te gândești că, după un an de zile, încă sunt indivizi care subestimează această boală și efectele ei. Că sunt și alte boli... da, sunt, dar nu te pândesc la fiecare colț. E ca și cum un criminal periculos ar fi liber pe străzi. Trebuie prins. Sunt și alți criminali, dar nu-s așa vizibili. Logica e foarte simplă,dar trebuie să ai creier să o pricepi.
    • -30 (54 voturi)    
      corect, ăilalți criminali nu-s așa vizibili (Luni, 8 martie 2021, 10:10)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      oare de ce?...de ce sînt numărați dăcît numa covrigii?...de ce nu sînt numărați și decedații de cancer, anu trecut au fost opt milioane, ar trebui numărați și ăia, fără discriminare...hai geceseii, zilnic și decedații de cancer și ăia nou „depistați” cu cancer...nu numa depistați, infectați, contaminați, răciți asimptomatici covrigi
      • +19 (31 voturi)    
        diferente (Luni, 8 martie 2021, 10:18)

        ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        Diferenta-i: cancerul nu se transmite (poate doar genetic...). Iar fara masurile de protectie actuale (izolare, carantina etc)...probabil gradul de infectie era mai mare. Probabil ajungea ca si gripa spaniola (sau chiar mai rau)...unde au murit vo 50 milioane. Si asta pentru ca nu s-au luat masuri similare cu cele din pandemia actuala (vezi cartile de istorie)
      • +15 (17 voturi)    
        se fac si asfel de statistici, (Luni, 8 martie 2021, 10:25)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        doar ca nu se dau pe Pro-tv in fiecare seara. In statisticile medicinale se mentioneaza numarul de morti pe tipuri de boli (ex tipuri de cancere).
      • +14 (28 voturi)    
        Mai, ce-ti mai pasa tie (Luni, 8 martie 2021, 10:26)

        dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        Dintr-o data de bolnavii de cancer!
        Esti cinic pana-n maduva oaselor!! Pe acesti bolnavi ar trebui sa-i protejezi, ca sa aiba acces la sistemul medical si la tratament!
        Dar voi ati umplut spitalele de bolnavi de covid, i-ati infectat pe cei vulnerabili care acum se duc unul dupa altul...
        E greu de inteles, nu?!
      • +18 (28 voturi)    
        ce sa zici si tu (Luni, 8 martie 2021, 10:48)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        Poate ca daca cancerul era contagios, se numara si ala.
        Poate ca daca nu erai analfabet functional intelegeai ca o cauza noua de deces, una care adauga 2.5 milioane de decese, nu vine in concurenta cu ce exista, ci in plus.
        Poate ca daca ar exista un vaccin impotriva cancerului, tu tot nu l-ai dori.
        Poate ca daca si tu aveai mai mult de 2 neuroni, iti dadeai singur seama de diferente.

        Dar e mai simplu sa sustii imbecilitati pentru confortul propriu.
      • +4 (10 voturi)    
        la ceilalți s-au adăugat cei cu Covid (Luni, 8 martie 2021, 11:40)

        mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        ..și sunt mulți, foarte mulți..

        Sistemele de sănătate de peste tot nu fac față, nu au prevăzut o asemenea avalanșă de bolnavi într-un interval de timp foarte scurt.

        Da, sunt boli mai grave, precum cancerul, dar nu sunt molipsitoare, nu se propagă precum Covid-ul.
        Ăsta-i baiul.
      • +1 (5 voturi)    
        o explicatie (Luni, 8 martie 2021, 12:43)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        posibila a contabilizarii mortilor in casuta SARS-Cov 2 - Covid-19 sta in faptul ca este picatura care umple paharul.
        Un bonav cu comorbiditati cu siguranta ca ar mai fi trait daca SC2 nu s-ar fi instalat in corpul lui. Acest SC2 actioneaza in principal din cauza scaderii imunitatii organismului, evidenta la bolnavii cu comorbiditati.
      • +4 (4 voturi)    
        Munca de pomana (Luni, 8 martie 2021, 18:36)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        Nu cred ca are sens sa incercam sa convingem indivizi atat de maturi incat spun "covrig" in loc de "covid" si li se si pare interesant, nu infantil-oligofren.
        • -1 (1 vot)    
          . (Marţi, 9 martie 2021, 0:04)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          și alții zic catedrala prostirii neamului, da aclo nu-i problemă, îi funny...dacă apostolii covrig fac mișto de religia mea, apăi și io fac mișto de religia lor, sf. covrig...dacă făceam bășcălie de Ceaușescu în comunism, te pomeni că n-o să fac de arafat și botnița universală peste tot, vorba lui...or fi avînd scutire brancardieru și sf. botniță
    • +13 (19 voturi)    
      cati mai sunt (Luni, 8 martie 2021, 10:34)

      User53221 [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Din pacate trebuie sa ne obisnuim ca sunt multi si vor fi in continuare multi. Efectul Dunning-Kruger nu ii lasa sa fie autocritici si sa isi schimbe parerile. Efect care este amplificat de bulele social media in care se afla.
    • -5 (21 voturi)    
      Amice, starea morbidă este influențată de mulți (Luni, 8 martie 2021, 10:39)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      factori, inclusiv infectarea cu virusuri de tip corona sau de tip gripal.
      Polen, apă cu bacterii, noxe ș.a.
      Oamenii mierlesc și faptul că porți dta mască nu va putea schimba acest lucru; vei zice - și pe bună dreptate până la un punct - că dta i-ai protejat, însă e treaba individului să se protejeze și e treaba statului să se implice DOAR DACĂ și UNDE individul nu se poate proteja el însuși, or pe cei care se știu vulnerabili nu-i oprește nimeni și nimic să stea departe de zonele periculoase pentru ei.
      • +8 (14 voturi)    
        și virusul gripei sezoniere e Corona (Luni, 8 martie 2021, 11:44)

        mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        ..dar nu se compară cu Sars-Cov-2

        Adică poți să-l compari pe Adi Minune cu Ceaikovski, dar la ce bun ..?
        • -3 (5 voturi)    
          Gripa sezonieră este din altă familie de virusuri (Luni, 8 martie 2021, 13:12)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui mgexpert

          SC2 face parte din familia unor coronavirusuri care provoacă boli precum răceala sezonieră.
          De acord cu un alt aspect: gripa nu se compară cu SC2, dar aceasta pentru că efectele anilor pandemici gripali au fost mult mai grave decât efectele coronavirusului actual.
          • +1 (1 vot)    
            fac parte din aceiași familie Corona (Marţi, 9 martie 2021, 7:30)

            mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            se bazează toate pe o secvență de ARN cuplată cu o proteină și au un înveliș cu țepi (proteina Spike).
            ARN nesegmentat la Sars-Cov-2, segmentat la celelalte.

            Le diferențiază viteza de răspândire.
            Sars-Cov-2 e Usain Bolt de acum câțiva ani..
      • +3 (13 voturi)    
        Da' tu, daca te stii incult... (Luni, 8 martie 2021, 12:29)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        .....si cam fara scoala, de ce nu stai de-o parte de discutii ?
        • -5 (11 voturi)    
          Eu mi-am dovedit cunoștințele și am probat (Luni, 8 martie 2021, 13:14)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          absolut toate afirmațiile pe care le-am făcut până acum.
          • -1 (7 voturi)    
            Lasa-i ca nu stiu decat sa jigneasca (Luni, 8 martie 2021, 15:46)

            Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Asistati sau bugetari care stau acasa si se bucura de lockdown pe bani buni. Multi au afaceri babane cu covidul. In Romania e dovedit deja, mori cu zile in spital, marea majoritate mor din cauza Spitalului nu de Covid.
            ps: si nu are rost sa-ti pui mintea cu Voltaren, pana si unguentul care cica e pt a alina durerile de articulatii e un rebut!
            • -4 (6 voturi)    
              Cățeii au rolul de a lătra (Luni, 8 martie 2021, 17:31)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

              Eu am să cobor la mașina mea (bine, nu e a mea, pentru că eu sunt prea sărac, e mașina firmei), am să mă duc la o casă - mică, dacă-i întrebi pe unii, mare, dacă-i întrebi pe alții - unde am să arunc o bucată de Angus pe grătar; între timp un prieten va veni cu vinul, altul va băga muzica (ascultăm și câte un Cargo - mai ales din perioada Kempes, pentru că ne place) și alții se vor ocupa de voia bună; ghiaurii vor alerga, râzând, printre noi iar femeile ne vor încânta cu prezența lor. Poliție n-ai să vezi - nici măcar dacă-i dau cuiva adresa și sună la 112 - decât după program, când vine și ea „să dea din cap pă Cargo” (glumesc, m-au înnebunit polițiștii cu manelele lor), pentru că nu au acces ca să intre direct și pentru că știu pe cine pot găsi acolo.

              Mă distrează comentatorii de pe aici și le bag din când în când bățul prin gard ca să văd până unde sunt capabili să se dezumanizeze unii dintre ei.

              Cred că te referi la unul care mă urmărește și pe care n-o să-l rețin niciodată (pentru că eu de regulă nu mă uit la pseudonime), îl identific doar din felul în care scrie; dacă e vorba de el, să știi că eu îl încurajez de fiecare dată când îmi scrie câte ceva, pentru că înțeleg și nevoia oamenilor ca el de a se amăgi că au o viață.
              • +3 (3 voturi)    
                Oops ! (Luni, 8 martie 2021, 21:39)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                Dar ce asta ? Cabala prostilor ?
                Sau "Suflete pereche "?
                Pfff.... :))))

                Trairile tale onirice sunt aidoma vietii pe dare o duci, adica impachetata in poleiala de la ciocolata mancata de altii...
                • -2 (2 voturi)    
                  Dă-mi un mesaj ca să-ți fac cinste cu o bere (Marţi, 9 martie 2021, 8:55)

                  hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  când reușești să strângi bani de vacanță la Varna.
  • +15 (35 voturi)    
    Odihneasca-se in pace ! (Luni, 8 martie 2021, 9:49)

    Valtran [utilizator]

    Dumnezeu sa-l ierte !

    ====================

    Dar, ma rog.... avea 61 de ani, avea si alte boli.... asa ca, dupa cum ar zice unii imbecili pe acest site, nu-i mare scofala ca a murit, fiindca oricum murea...
    • +2 (4 voturi)    
      RIP (Luni, 8 martie 2021, 11:46)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

      și un "Lucky man" de la EL&P, în memoria lui
  • +1 (23 voturi)    
    o tara trista... (Luni, 8 martie 2021, 10:10)

    demaGOGU [utilizator]

    ...din care incepe sa dispara si umorul.
    • -7 (23 voturi)    
      le zici la romani de satiră... (Luni, 8 martie 2021, 10:18)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ... si ei cred ca e vreun fel de glet de la ceresit.
    • +5 (5 voturi)    
      @demaGogi (Luni, 8 martie 2021, 11:55)

      Whatsupdoc [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Numai un idiot (folosesc termenul medical) poate căuta umor aici și acum. Mai mult, e vorba de un idiot (in)util.
    • +5 (7 voturi)    
      muta-te pe (Luni, 8 martie 2021, 12:47)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      TNR daca ai chef de umor la o astfel de stire, dar cred ca nici cei de acolo nu ti-ar accepta postarea.
      E bun umorul, ciar si cel negru, dar nu oricand si cu orice ocazie.
  • +12 (34 voturi)    
    Bittman (Luni, 8 martie 2021, 10:33)

    terkos [utilizator]

    Poate o fi aflat si dacul ala liber de la Holograf.
    • +5 (11 voturi)    
      . (Luni, 8 martie 2021, 11:16)

      Simbad [utilizator] i-a raspuns lui terkos

      Nu, că ăla crede că vine vreuna ca Șoșoaca, îi dă cu mir pe frunte și scapă...
    • 0 (2 voturi)    
      cred că s-a mai liniștit.. (Luni, 8 martie 2021, 11:49)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui terkos

      ..ca Boris Johnson după ce-a stat pe ventilatoare.
      A fost Bogdan Stanoevici, acum Adi Bărar..
  • 0 (14 voturi)    
    Poate medicamentatia a fost de vina (Luni, 8 martie 2021, 12:23)

    D-or [utilizator]

    Protocolul se schimba mereu, medicamentele considerate bune ieri au fost scoase apoi ca ineficiente sau daunatoare. Si tot asa.

    Acum dau o combinatie foarte agresiva Kaletra + Remdesivir, fiecare din aceste medicamente avind reactii adverse grave si pe termen destul de lung. Sunt greu de suportat chiar si de un om tinar si sanatos.

    Am vazut un documentar cu un medic francez care spunea ca nu i-a murit niciun pacient care a primit Azitrox si Clorochina inca de la debutul bolii. Asta inseamna ca nu a murit nimeni nici de reactiile adverse ale acestor doua medicamente.
    • +1 (1 vot)    
      Acuzatorii celor care nu respecta masurile . . . (Luni, 8 martie 2021, 14:58)

      StefanV [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      https://www.turnulsfatului.ro/2021/03/07/rdquo-si-eu-am-omorat-oameni-rdquo-dezvaluiri-socante-din-sectia-ati-covid-a-spitalului-judetean-180535
  • 0 (2 voturi)    
    Dor (Luni, 8 martie 2021, 13:28)

    amandapl [utilizator]

    Dumnezeu sa il odihneasca. Sper sa supravietuim pandemiei...
  • 0 (4 voturi)    
    Carte e partea de vina a Spitalului? (Luni, 8 martie 2021, 15:20)

    Parzivall [utilizator]

    Ca in Romania mortalitatea de la Covid e destul de mare comparativ cu alte state.
    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24650809-dosar-penal-pentru-omor-cazul-dezvaluirilor-socante-despre-moartea-pacientilor-covid-din-sectia-ati-spitalului-judetean-sibiu.htm?fbclid=IwAR3VlqAOYDhMVa7ghQzf6wFEatDImqL9SEvlE-_b9HR6STTs-pEfMAx68cw
  • +3 (3 voturi)    
    Dumnezeu sa il ierte... (Luni, 8 martie 2021, 15:22)

    Andrei Mihai Gratie [utilizator]

    pe Adi Barar... Drum lin catre stele. Odihneste-te in pace Adi....
  • +2 (2 voturi)    
    drum bun (Luni, 8 martie 2021, 15:29)

    rmos [utilizator]

    Adi, suntem foarte multi care nu te vom uita niciodata! Ai facut si vei face in continuare parte din viata noastra. iti multumim!
  • +1 (3 voturi)    
    https://criticarad.ro/sechestrat-printre-mortii-vi (Luni, 8 martie 2021, 17:38)

    Parzivall [utilizator]

    "Fraților, fugiți de/din spitalele din România!"


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by