Debutul regizoral al Madonnei va rula la cinematograf

de Daniel Ionescu     HotNews.ro
Sâmbătă, 19 aprilie 2008, 1:04 Life | Showbiz


Afisul peliculei
Filmul "Filth and Wisdom" (Mizerie si intelepciune), regizat de Madonna, a fost achizitionat de IFC Films si va fi distribuit pe marele ecran si in sistem pay per view. Premiera oficiala a avut loc la Berlinala pe 13 februarie, dar la acel moment filmul nu avea un distribuitor. Initial, Madonna a anuntat ca il va posta pe internet pentru a putea fi urmarit pe scara larga dar apoi a renuntat la idee.

Pelicula ii are in distributie pe Eugene Hutz, solistul trupei Gogol Bordello, Holly Weston, Vicky McClure si Richard E. Grant. Scenariul este scris de Dan Cadan in colaborare cu cantareata, care a declarat ca s-a inspirat dintr-o experienta personala de viata.

Filmul prezinta scene din viata a trei colegi de apartament, nonconformisti, ce locuiesc in Londra din zilele noastre. McClure este un asistent de farmacie care isi doreste sa vada Africa, Weston este o balerina care se dezbraca pentru a plati chiria si Hutz este o vedeta punk rock aspiranta care interpreteaza roluri erotice pentru bani. Richard E. Grant are rolul unui profesor orb, frustrat, care locuieste sub trio-ul nonconformist.

Coloana sonora a filmului cuprinde muzica trupei Gogol Bordello si melodii ale lui Britney Spears si ale Madonnei.

Regizoarea si-a explicat titul filmului spunand: "Ceea ce incerc sa spun prin acest film este ca poti invata si gasi iluminare in cele mai intunecate colturi. Poti gasi intelepciune si mizerie si vice versa".

"Madonna si-a asumat cateva riscuri interesante din punct de vedere stilistic. Cand am vazut filmul am simtit ca merita o promovare mai mare, mai larga. Madonna si echipa ei sunt deschisi catre metoda de lansare pe care o vom face noi, va fi o potrivire naturala", a declarat vicepresedintele pentru achizitii si productie al IFC, Ariana Bocco.

IFC Films a fost infiintata in 2000 si este o companie de distributie a filmelor specializata in filme independente sau tematice. Marca IFC s-a impus rapid devenind sinonima cu produs media de prima clasa. Compania si-a propus de la infiintare sa faca posibile viziunile producatorilor si regizorilor independenti fara a fi nevoie de compromisuri. Cu un numar de 10-12 premiere pe an, IFC a constituit doua divizii: de achizitie de film si de productie proprie. Printre filmele aflate in portofoliul IFC se numara: "My Big Fat Greek Wedding" (Nunta a la grec), "Y Tu Mama Tambien" (Si mama ta la fel), "Farenheit 9/11" si filmul lui Cristian Mungiu, "4 luni, 3 saptamani si 2 zile".



















258 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică